Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(50)
Forma i typ
Książki
(50)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
tylko na miejscu
(37)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(39)
Czytelnia
(37)
Autor
Błaż Agata
(3)
Davis Martha
(3)
Fanning Patrick
(3)
Kobylińska Dorota
(3)
McKay Matthew
(3)
Stewart John
(3)
Barge J. Kevin
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Król-Fijewska Maria
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(2)
Adams K
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bartmiński Jerzy
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Baryło Waldemar (1980- )
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Bolstad Richard
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Brown Rupert
(1)
Buchowski Michał
(1)
Błachnio Aleksandra
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Doktór-Owczarek Gabriela
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Fabish Robin
(1)
Fabish Sharon
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Galanes G.J
(1)
German Kathleen
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Grenny Joseph
(1)
Griffin Em
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hartley Peter
(1)
Hałas Elżbieta
(1)
Herriger Catherine
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Kobyliński Paweł
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kowalski Robin M
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krzemiński Ireneusz (1949- )
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kubiński Wojciech
(1)
Leach Edmund
(1)
Leary Mark
(1)
Leathers Dale G
(1)
Majer-Baranowska Urszula
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Maxfield David
(1)
Maćkowska Renata
(1)
McMillan Ron
(1)
Mielnik Izabela
(1)
Monroe Alan H
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Murdoch Anna
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Paleczny Tadeusz
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Ruppel Johannes
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Schneider Małgorzata
(1)
Schulz von Thun Friedemann
(1)
Siara Olga
(1)
Stanisławiak Ewa
(1)
Stratmann Roswitha
(1)
Suchecki Jacek
(1)
Sutton Philip W. (1959- )
(1)
Switzler Al
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Thompson John B. (1951- )
(1)
Tomanek Paweł (1980- )
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Turk Christopher
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Zaremba Ewa
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(49)
Rosja
(1)
Język
polski
(49)
rosyjski
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(44)
Interakcje społeczne
(25)
Stosunki interpersonalne
(10)
Psychologia społeczna
(7)
Grupy społeczne
(6)
Komunikacja niewerbalna
(6)
Perswazja
(5)
Public relations
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Negocjacje
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Retoryka
(4)
Internet
(3)
Język
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Konflikt
(3)
Naród
(3)
Przywództwo
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Autoprezentacja
(2)
Globalizacja
(2)
Język polski
(2)
Kultura masowa
(2)
Motywacja
(2)
Nauki społeczne
(2)
Polityka
(2)
Psychologia
(2)
Rozmowa
(2)
Socjologia
(2)
Socjotechnika
(2)
Administracja publiczna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Blogi
(1)
Choroby ludzi
(1)
Dyskusja
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekoteologia
(1)
Elita władzy
(1)
Erotyzm
(1)
Gender
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Język angielski
(1)
Klasy społeczne
(1)
Komuniakcja społeczna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Komunikacja symboliczna
(1)
Komunkacja społeczna
(1)
Konflikt -- badanie -- metody
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Ludobójstwo
(1)
Lęk
(1)
Marketing polityczny
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Misteria (kulty)
(1)
Nacjonalizm
(1)
Nauczanie
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Odmiany człowieka
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Pedagogika
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Postawy
(1)
Postawy -- a środki masowego przekazu
(1)
Praca
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawo autorskie -- Polska
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Prostytucja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przestępczość
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Płeć
(1)
Religia
(1)
Rodzina
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Ruchliwość społeczna
(1)
Ruchy społeczne
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Socjologia kultury
(1)
Socjologia rodziny
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Starzenie się
(1)
Stereotyp
(1)
Strach
(1)
Stres
(1)
Struktura spoeczna
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Językoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Interakcja językowa i jej uwarunkowania. Perspektywa lingwistyczna, 2. Bariery komunikacji: indywidualne, grupowe i społeczne, 3. Jak Polka z Polakiem - językowe bariery w komunikacji pomiędzy płciami, 4. Czy gramatyka może przeszkadzać w rozmowie kobiety i mężczyzny?, 5. O porozumiewaniu się w szkole, 6. Myśli nieuczesane o deficytach komunikacyjnych funkcji prawa, 7. Komunikacja w Kościele współczesnym. Bariery i pomosty, 8. Słowa sztandarowe we współczesnych dyskursach Polaków o tym, co najważniejsze, 9. Cóż to jest prawda? Kryzys wiarygodności słowa we współczesnym dyskursie publicznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Wiedza o interakcjach według "oficjalnej nauki"; Teoria naturalnej wymiany George'a Caspara Homansa; Analiza transakcyjna Erica Berne'a, czyli w co ludzie grają (i dlaczego)?; Życie społeczne jako teatr, czyli Ervina Goffmana perspektywa dramaturgiczna; Teoria symbolicznej interakcj George'a Herberta Meada; Co się dzieje pomiędzy ludźmi ? Świat społecznych interakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 90)
1. Konstytucyjna zasada wolności prasy i jej ograniczenia, 2. Dziennikarskie prawo do informacji jako środek dochodzenia prawdy, 3. Organizacja działalności prasowej, 4. Środki masowego komunikowania, 5. Przestępstwo prasowe jako skutek działalności dziennikarskiej, 6. Część jako dobro prawnie chronione, 7. Znamiona zniesławienia w środkach masowego komunikowania, 8. Odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 9. Okoliczności wyłączające odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 10. Kary i środki karne za zniesławienie popełnione w środkach masowego komunikowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Symboliczna sfera kultury, komunikacja symboliczna a interakcja- wielość znaczeń i wymiarów w edukacji: Główne sfery wykorzystania komunikacji społecznej; Twórczość nieprofesjonalnych artystów i animatorów kultury jako forma komunikacji regionalnej (na przykładzie twórczości m. Jopek, Cz. Rusek i W. Ficoń); Kulturowe wyznaczniki komunikacji społecznej w edukacji; Okiem mistrza i okiem ucznia- rozważania o relacjach między nauczycielem i uczniem w obszarze sztuk pięknych; Interpersonalna komunikacja i dialog pomiędzy nauczycielem a uczniem w obszarze spotkań ze sztuką; Kompetencje psychoanalityczne w budowaniu dialogu wychowawczego; Konteksty ambiwalencji w ramach wartości absorbowanych przez młodzież w odniesieniu do kultury popularnej; Dramaterapia jako proces nadawania znaczeń przez uczniów z niepełnosprawnością intelektualną; 2: Społeczny kontekst znaczeń w edukacyjnych wydarzeniach komunikacyjnych w perspektywie interakcji: Analiza kulturowych znaczeń dyskursu w perspektywie symbolicznego interakcjonizmu G.H. Meada oraz w ujęciu teorii przemocy symbolicznej P. Bourdieu (z badań nad dziecięcym dyskursem); Koncepcja edukacji w kontekście Platońskiego paradoksu wiedzy; Komunikacja interpersonalna w procesie edukacyjnym- rytuały interakcyjne; Podmiotowe aspekty relacji interpersonalnych w edukacji; Nauczyciel w sytuacji komunikacyjnej (zadania i kompetencje nauczyciela); Komunikowanie społeczne w edukacji. Sytuacja komunikacyjne- uczeń jako interakcja symboliczna; Autorytarne i dialogowe wzorce komunikacji nauczyciel- dziecko w praktyce wychowawczej; Kompetencja metapoznawcza jako wyznacznik kompetencji komunikacyjnej- refleksje w kontekście komunikacyjnych zdolności i postaw nauczyciela; Kompetencje komunikacyjne nauczyciela w nowych realiach komunikacyjnych' "Uczenie się" jako budowanie nowej jakości procesów komunikacyjnych nauczyciel-uczeń. Przykład "uczącej się szkoły"; Kierowanie placówką oświatowa w myśl teorii strukturalno-funkcjonalnej i interakcjonizmu symbolicznego; 3. Normatywny i interpretacyjny model interakcji komunikacyjnej w edukacji- mnogość sytuacji: Relacje i interakcje nauczyciel-uczeń a modele komunikacji społecznej; Interakcje komunikacyjne w edukacji- stan obecny i możliwości modyfikacji; Nowe strategie myślenia jako alternatywne spojrzenie na asymetryczną interakcję komunikacyjną nauczyciel-uczeń w procesie edukacyjnym, Modele komunikacji a interakcje nauczyciel-uczeń, Wulgaryzacja języka w środowiskowej komunikacji nieoficjalnej uczniów jako współczesne wyzwanie dla nauczyciela i edukacji, Szkolne lekcje "na dwa głosy", czyli słowo o komunikacyjnym "rozmijaniu", Znaczenie informacji werbalnej w procesie nauczania i uczenia się czynności motorycznych, Haptyka jako metoda uświadamiania wrażeń kinestetycznych, (Kon)teksty humanistyczno-przyrodnicze w szkolnej klasie, Tekst podręcznika jako narzędzie komunikacji edukacyjnej. 4. Wielowymiarowość interakcji komunikacyjnych w edukacji akademickiej: Komunikacja jako proces wzajemnego porozumiewania się - uczenie przez dyskusję, Blokujące i motywujące komunikaty wykładowców - komunikat z badania relacji studentów i nauczycieli akademickich, Interakcje nauczyciel akademicki-student jako potencjalne pole kształtowania kompetencji obywatelskich, Proces komunikacji warunkiem poprawnych relacji nauczyciel akademicki-student, Komunikacja społeczna a system edukacji w Republice Czeskiej w świetle nowych wyzwań dla pedagogiki, Wybrane osobowościowe uwarunkowania efektywności zawodowej nauczycieli, Metoda projektów jako sposób aktywizacji przestrzeni komunikacyjnej w nauczaniu dydaktyki, Klimat sprzyjający nauce akademickiej a psychologiczne funkcjonowanie studentów - implikacje teorii autodeterminacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kulturowe podłoże potrzeb i różnorodności sposobów ich zaspokajania, 2. Wzory kształtowania więzi grupowej i tożsamości kulturowej jednostek, 3. Profile kultury, 4. Postrzeganie innych i komunikacja międzykulturowa, 5. sSposoby definiowania innych, 6. Modele interpersonalnych stosunków międzykulturowych, 7. Wielokulturowość i pluralizm, 8. Komunikacja międzykulturowa w globalizującym się świecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Gratulacja, przemyślenia, opinie: Jerzy Kopel o zniewolonej konsumpcji; Treści psychologiczne w pracach naukowych prof. dr. Jerzego Kopla; Motyw społecznego w pracach Profesora Jerzego Kopla; 2. Realia współczesnego społeczeństwa a teoria i praktyka dialogu: Kultura jako czynnik zrównoważonego rozwoju społeczeństwa informacyjnego; Ideologiczne tworzenie rzeczywistości społecznej; Homo consumens; Dealer i klient. O istocie dialogu; 3. Dialog w perspektywie człowieczeństwa- od narodzin do starości człowieka: Dialog a kształtowanie poczucia odpowiedzialności; Psychologia dialogu; Dialog w perspektywie osobowej; Dziecko jako podmiot dialogu w rodzinie; Tworzenie podstaw dla partycypacji osób starszych w życiu społecznym; W trosce o kulturę fizyczną młodego pokolenia polaków; O dialogach, sąsiedztwach literackich i życiowym poszukiwań Jana Pawła II i ks. Jana Twardowskiego; 4. Dialog jako podstawa skutecznej komunikacji: Dialogiczność relacji ze studentami a założenia grzeczności językowej; Swoboda i granice dialogu w Internecie; Dialog lektur a dialog pokoleń; 5. Dialog w dyskursach politycznych: O (nie)możliwości dialogu z komunistami u progu tzw. polski Ludowej- prawnika uwagi luźne; Lekcja Modzelewskiego; Kazimierz Ślęczka- Czy wolno emigrować? (Kilka słów o patriotyzmie); Autonomia terytorialna- płaszczyzna dialogu czy konfliktów?; Wprowadzenie do kapitalizmu państwowego; Dialog jako niezbędny element sprawnego (prawidłowego) funkcjonowania gminy; 6. Dialog w rozważaniach prawnych: Nie ma ugody bez dialogu; Work-life balance jako przestrzeń do dialogu pomiędzy pracownikiem a (odpowiedzialnym) pracodawcą; Dialog interpersonalny i dyskurs prawniczy w mediacji; inicjatywa ludowa jako instytucja dialogu społecznego; Z problematyki korupcji w administracji publicznej; 7. Reminiscencje dialogu w naukach społecznych i praktyce/codzienności współczesnego życia: Historia nauki z medycyną i edukacją w tle; Zastosowanie prostej regresji liniowej w badaniach w naukach społecznych; Kobiety w męskim świecie. Dialog warunkiem osiągnięcia prawdziwej równości płci; Analiza udziału systemów ratowniczych w zarządzaniu kryzysowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Zawiera: Dziennikarstwo a public relations; Formy pisarskie w public relations; Komunikat prasowy; Streszczenia; Szlifowanie stylu; Opis, opowiadanie, reportaż; Wywiady; Kalki językowe, makaronizmy i anglopolszczyzna; Warsztat pracy w PR; O elementach wizualnych, materiałach fotograficznych i druku; Współpraca z dziennikarzami; Listy; teksty perswazyjne i prestiżowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pragnienie sukcesu, 2. Komunikacja jako więź, 3. Cudowne uzdrowienia - Pani Mara i spółka, 4. Rytułały społeczne, 5. Rytułały w świecie biznesu, 6. Rytuały dnia powszechnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wyjątkowe cechy książki; Szczególne cechy trzeciego wydania; Szczególne cechy każdego rozdziału; Podziękowania; Część I. Podstawy komunikacji. Rozdział 1. Wprowadzenie do komunikacji 1. Czym jest komunikacja?; 2. Modele komunikacji; 3. Założenia dotyczące komunikacji; 4. Znaczenie komunikacji; Rozdział 2. Model kompetencji komunikacyjnej 1. Czym jest kompetencja komunikacyjna?; 2. Składniki modelu kompetencji komunikacyjnej; 3. Procesualny model kompetencji komunikacyjnej; Rozdział 3. Percepcja, kultura i Ja 1. Czym jest spostrzeganie?; 2. Wpływ kultury na spostrzeganie; 3. Rozwijanie struktury Ja; 4. Ujawnianie Ja innym; 5. Sprostanie wyzwaniom dla spostrzegania. Rozdział 4. Kompetencja językowa 1. Czym jest język?’ 2. Funkcje języka; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji językowej. Rozdział 5. Kompetencje w komunikacji niewerbalnej 1. Czym jest komunikacja niewerbalna?; 2. Funkcje komunikacji niewerbalnej; 3. Typy przekazów niewerbalnych; 4. Sprostanie wyzwaniom dla komunikacji niewerbalnej. Rozdział 6. Kompetencje w słuchaniu 1. Czym jest słuchanie?; 2. Rodzaje słuchania; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji w słuchaniu. Część II. Komunikacja interpersonalna. Rozdział 7. Komunikacja interpersonalna: wiedza 1. Czym jest komunikacja interpersonalna?; 2. Wiedza deklaratywna a komunikacja interpersonalna; 3. Pokonywanie trudności w relacjach interpersonalnych. Rozdział 8. Komunikacja interpersonalna: umiejętności 1. Istota umiejętności interpersonalnych; 2. Pokonywanie trudności związanych z umiejętnościami komunikacji interpersonalnej. Część III. Komunikacja w małej grupie i przywództwo. Rozdział 9. Małe grupy i podejmowanie decyzji. Wiedza i umiejętności 1. Czym jest mała grupa?; 2. Podejmowanie decyzji przez grupę; 3. Umiejętności zadaniowe w procesie decyzyjnym; 4. Przezwyciężanie trudności związanych z podejmowaniem decyzji. Rozdział 10. Przywództwo w małych grupach. Wiedza i umiejętności 1. Co to jest przywództwo?; 2. Radzenie sobie z trudnościami związanymi z kompetentnym przywództwem. Część IV. Wystąpienia publiczne. Rozdział 11. Przygotowanie wystąpienia publicznego. Rozwijanie wiedzy 1. Retoryka i historia wystąpień publicznych; 2. Czym jest wystąpienie publiczne?; 3. Analiza publiczności i sytuacji; 4. Wybór i zawężenie tematu; 5. Określenie celu i sformułowania tezy wystąpienia; 6. Zebranie materiałów pomocniczych; 7. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia. Rozdział 12. Prezentacja wystąpienia. Rozwijanie umiejętności 1. Kompetentna i wiarygodna prezentacja; 2. Użycie słów; 3. Użycie głosu; 4. Poprawne i właściwe mówienie; 5. Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych; 6. Zastosowanie pomocy wizualnych; 7. Przezwyciężanie trudności związanych z kompetentnym prezentowaniem wystąpień publicznych. Rozdział 13. Wystąpienia informacyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień informacyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia informacyjnego; 3. Materiały pomocnicze w wystąpieniu informacyjnym; 4. Etyka a wystąpienia informacyjne; 5. Radzenie sobie z trudnościami dotyczącymi wystąpień informacyjnych. Rozdział 14. Wystąpienia perswazyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień perswazyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia perswazyjnych; 3. Wzmocnienie perswazyjności argumentacji; 4. Wystąpienia perswazyjne a etyka; 5. Radzenie sobie z wyzwaniami dla wystąpień perswazyjnych. Część V. Komunikacja XXI wieku Rozdział 15. Komunikacja masowa i konwergencja mediów 1. Media i komunikacja masowa: od modelu jeden-do-jednego do modelu jeden-do-wielu; 2. Konwergencja mediów: od modelu jeden-do-wielu do modelu jeden-do-kogokolwiek; 3. Kompetencje w zakresie komunikacji za pośrednictwem komputera; 4. Przezwyciężanie trudności w komunikowaniu się za pośrednictwem komputera. Słowniczek; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej