Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(13)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(22)
Autor
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Andrzejewski Bolesław
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bolten Jürgen
(1)
Buras-Marciniak Anetta
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Crapo Richard H
(1)
Cynarski Wojciech J
(1)
Danecki Janusz
(1)
Flis Andrzej
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Goźdź-Roszkowski Stanisław
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jagodziński Waldemar
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kainacher Katarzyna
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Koziński Bartosz (1988- )
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krieger-Kneja Jolanta
(1)
Król Marcin
(1)
Kubitsky Jacek
(1)
Leathers Dale G
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mazur Jan
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Nurzyńska Anna
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Paleczny Tadeusz
(1)
Paprocka-Piotrowska Urszula
(1)
Parkes Aneta
(1)
Posern-Zieliński Aleksander
(1)
Price William F
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Ratajczak Magdalena
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Ryniejska-Kiełdanowicz Marta
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szerląg Alicja (1958- )
(1)
Szopski Marek
(1)
Słupińska Kamila
(1)
Trompenaars Fons
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Winkler Renata
(1)
Zaporowski Andrzej
(1)
Zaremba Ulyana
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zenderowski Radosław (1974- )
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Komunikacja międzykulturowa
(27)
Komunikacja społeczna
(6)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Kultura
(4)
Pluralizm społeczny
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Odmienność kulturowa
(3)
Wielokulturowość
(3)
Innowacje
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Negocjacje
(2)
Savoir-vivre
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Big data
(1)
Controlling
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Europa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Hotelarstwo
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interesariusze
(1)
Jednolity plik kontrolny
(1)
Joga
(1)
Język
(1)
Języki
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikacja symboliczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konfucjanizm
(1)
Konkurencyjność międzynarodowa
(1)
Kultura islamu
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Migracje
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Nieruchomości
(1)
Obraz siebie
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Polska
(1)
Private equity
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Sport
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Stres
(1)
Struktura społeczna
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo
(1)
Targi i wystawy
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Teoria komunikacji i mediów
(1)
Tolerancja
(1)
Turystyka
(1)
Uprzedzenia
(1)
Venture capital
(1)
Walka wręcz
(1)
Wartość
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Podręcznik
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Kulturoznawswto ; Nr 8)
1. Konstrukcja strategii: między kulturą a komunikacją. 2. Malinowski o kontakcie kulturowym. 3. Davidson o komunikacji międzyludzkiej. 4. Kontakt Malinowskiego a komunikacja Davidsona. 5. Co to jest komunikacja międzykulturowa? 6. Konsekwencje strategii dopuszczającej komunikację międzykulturową. 7. Człowiek w kontekście relacji między kulturą a komunikacją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura-komunikacja-interkulturowość, 2. Nie wiemy, co czynimy: o kulturowych uwarunkowaniach naszego działania, 3. Obchodzenie się z obcym i z obcością, 4. Multikulturowość a interkulturowość do bycia obok siebie do bycia ze sobą, 5. Interkulturowe uczenie się, 6. Porcja informacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia międzykulturowa / Gdańaskie Wydawnictwo Psychologiczne)
1. Badania i teorie psychologiczne. 2. Doznania zmysłowe . 3. Spostrzeganie. 4. Stany świadomości. 5. Warunkowanie i uczenie się. 6. Pamięć i przetwarzanie informacji. 7. Poznanie a język. 8. Motywacja. 9. Emocje. 10. Rozwój na różnych etapach życia. 11. Inteligencja i różnice indywidualne. 12. Osobowość. 13. Psychologia zdrowia. 14. Zaburzenia psychicze. 15. Psychologia społeczna. 16. Seksualność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Wprowadzenie do negocjacji 1.1. Istota negocjacji – definicje, rodzaje, zasady 1.2. Cechy i umiejętności negocjatora oraz typy negocjatorów 1.3. Style negocjacyjne 1.4. Konflikt w negocjacjach 1.5. Postawa asertywna w procesie negocjacji 2. Fazy procesu negocjacji 2.1. Proces negocjacji i jego fazy 2.2. Faza przygotowania do negocjacji 2.3. Faza otwarcia negocjacji 2.4. Faza negocjacji właściwych 2.5. Faza zamknięcia i sytuacja ponegocjacyjna 3. Techniki negocjacyjne 3.1. Istota technik negocjacyjnych 3.2. Techniki otwarcia negocjacji 3.3. Techniki właściwej części negocjacji 3.4. Techniki zamknięcia negocjacji 3.5. Podsumowanie technik negocjacji 4. Komunikacja w negocjacjach 4.1. Istota komunikacji 4.2. Kanały komunikacji 4.3. Modele i elementy procesu komunikacji 4.4. Czynniki oddziaływania na proces komunikacji w negocjacjach 4.5. Efektywność procesu komunikacji 5. Komunikacja werbalna 5.1. Istota komunikacji werbalnej 5.2. Zadawanie pytań 5.3. Argumentacja i perswazja 5.4. Rozmowa telefoniczna 6. Umiejętność słuchania w komunikacji i negocjacjach 6.1. Negocjacje jako rodzaj komunikacji międzyludzkiej 6.2. Typy procesu słuchania 6.3. Etapy procesu słuchania 6.4. Korzyści z aktywnego słuchania w negocjacjach 6.5. Bariery utrudniające proces słuchania 6.6. Techniki usprawniające proces słuchania 7. Komunikacja niewerbalna 7.1. Definicja, funkcje, znaczenie komunikacji niewerbalnej 7.2. Kanały i elementy ekspresji niewerbalnej 7.3. Mimika oraz kontakt wzrokowy 7.4. Gestyka 7.5. Postawa ciała 7.6. Prosemika (dystans względem innych) 8. Komunikacja międzykulturowa w negocjacjach międzynarodowych (Izabela Ostrowska) 8.1. Znaczenie odmienności kulturowych w negocjacjach 8.2. Podział kultur biznesowych na świecie 8.2.1. Kultury propartnerskie i protransakcyjne – podejście do prowadzenia rozmów biznesowych 8.2.2. Podejście do ceremoniału i hierarchii 8.2.3. Kultury monochroniczne i polichroniczne – podejście do czasu i jego planowania 8.2.4. Kultury ekspresyjne lub powściągliwe – podejście do procesu komunikacji 8.3. Europejska kultura biznesowa 8.3.1. Niemieccy negocjatorzy 8.3.2. Brytyjscy negocjatorzy 8.3.3. Francuscy negocjatorzy 8.3.4. Włoscy negocjatorzy 8.3.5. Hiszpańscy negocjatorzy 8.3.6. Szwedzcy negocjatorzy 8.3.7. Szwajcarscy negocjatorzy 8.3.8. Polska kultura biznesowa 8.4. Wschodnia kultura biznesowa 8.5. Amerykańska kultura biznesowa 8.6. Dalekowschodnia kultura biznesowa 8.7. Arabska kultura biznesowa 9. Elementy savoir-vivre’u w negocjacjach 9.1. Savoir-vivre na co dzień 9.2. Wizytówki 9.3. Ubiór 10. Komunikacja elektroniczna 10.1. Istota komunikacji elektronicznej 10.2. Komunikacja przez e-mail 10.3. Komunikacja przez Web 2.0 i kanały mediów społecznościowych 10.4. Komunikacja przez urządzenia mobilne 10.5. Komunikacja przez własną stronę internetową; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język Kultura Społeczeństwo / red. nacz. Jan Mazur)
1. Zagadnienia ogólne 2. Rytułał i rytualizacja w obrębie sacrum, 3. Rytułał i rytualizacja w obrębie profanum
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Przedmowa; Rozdział 1. Zarządzanie a wielokulturowość; Uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw; Zróżnicowanie kulturowe organizacji; Organizacje wielokulturowe; Wielokulturowość w zarządzaniu; Podsumowanie; Rozdział 2. Człowiek a komunikowanie się; Komunikowanie się w społecznym funkcjonowaniu człowieka; Komunikacja, komunikowanie, komunikowanie się; Proces komunikowania się; Modelowe ujęcia procesu komunikowania się; Podsumowanie; Rozdział 3. Kulturowy wymiar komunikowania się; Człowiek a kultura; Zależność kultury i komunikacji; Kulturowe uwarunkowania w komunikowaniu się; Modelowe ujęcia interkulturowego komunikowania się; Kultura organizacyjna a komunikowanie się; Kompetencja komunikacyjna – ujęcie interkulturowe; Podsumowanie; Rozdział 4. Efektywne komunikowanie się w organizacji; Organizacyjne procesy komunikowania się; O efektywności słów kilka; Efektywność organizacji a efektywność zasobów ludzkich; Efektywność procesu komunikowania się; Podsumowanie; Rozdział 5. Szkolenia w zarządzaniu komunikacją; Szkolenia – ich rola i ranga; Przesłanki przewodnie skutecznych szkoleń; Projektowanie szkoleń komunikacyjnych; Podsumowanie; Literatura; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Podstawowe elementy procesy komunikacji – istota procesu; 2. Rola informacji a proces komunikacji; 3. Koncepcja komunikacji; 4. Teorie komunikacji; 5. Modele komunikacyjne; 6. Procesy komunikacyjne w kontekście jednostki – komunikacja interpersonalna; 7. Komunikacja międzykulturowa; 8. Komunikacja w organizacji; 9. Znaczenie komunikacji w zarządzaniu; 10. Technologie informacyjno-komunikacyjne; 11. Wpływ konfliktów na komunikację w organizacji; 12. Praktyczne aspekty komunikacji w organizacji – wybrane wyniki badań; Bibliografia; Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej