Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(19)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(21)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Barge J. Kevin
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bolstad Richard
(1)
Brent Mike
(1)
Chlabicz Sławomir
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Deutsch Morton
(1)
Doktór-Owczarek Gabriela
(1)
Fabish Robin
(1)
Fabish Sharon
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Król Magdalena B
(1)
Kucharski Adam
(1)
Kurtyka Andrzej
(1)
Leathers Dale G
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Marcinowicz Ludmiła
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Sikorski Wiesław
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Stanisławiak Ewa
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stefaniuk Tomasz
(1)
Stencel Marcin
(1)
Szopski Marek
(1)
Tokarz Marek
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wilmot William W
(1)
Winkler Renata
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Zimnol Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(25)
Rosja
(1)
Język
polski
(25)
rosyjski
(1)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(17)
Komunikacja niewerbalna
(9)
Stosunki interpersonalne
(8)
Komunikacja społeczna
(7)
Komunikacja międzykulturowa
(5)
Negocjacje
(5)
Relacje międzyludzkie
(4)
Język
(3)
Konflikt
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Perswazja
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Grupy społeczne
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Organizacja
(2)
Przywództwo
(2)
Socjotechnika
(2)
Spostrzeganie interpersonalne
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Chorzy
(1)
Decyzje
(1)
Dyskusja
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gesty
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja medyczna
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Logika
(1)
Menedżerowie
(1)
Mimika
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczyciele
(1)
Organizacje
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia lekarska
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Retoryka
(1)
Struktura społeczna
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Teoria komunikacji i mediów
(1)
Uprzedzenia
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wywiady
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zespół wirtualny
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Od autora; 2. Komunikacja interpersonalna; 3. Co właściwie oznacza dobre poznanie ludzi?; 4. Jak funkcjonuje większość ludzi?: Teoria Arystotelesa; Hierarchia potrzeb Maslowa; Stary i nowy człowiek; 5. Co rozumiemy przez poczucie własnej godności?; 6. Percepcja; 7. Komunikacja; 8. Formy komunikacji: Model góry lodowej (Zygmunt Freud); Okno Johari; Czterowymiarowe mówienie (wg. F. Schulza von Thuna); Technika trzech zdań; Komunikować w „ja” zamiast „ty”; 9. Co oznacza frustracja?; 10. Co to jest agresja?: Co zrobić, gdy my wpadamy w agresję?; Najczęstsze formy agresji; Jak powinniśmy obchodzić się z osobami agresywnymi?; Jak zachować się w groźnych sytuacjach; Jak zmotywować innych do interwencji?; Czy użyć siły fizycznej?; Po co tyle ochrony i jak się bronić?; Jaka dawka siły fizycznej jest odpowiednia?; 11. Rozdzielenie osób w konflikcie; 12. Konflikty: Jakie mamy możliwości zapobiegania konfliktom?; 13. Stres: Czy stres może być dla nas niebezpieczny?; 14. Jak przygotować się do rozmowy?; 15. Dystans w zawodzie ochroniarza; 16. Przyjąć krytykę i obchodzić się z nią; 17. Panika; 18. Alkohol; 19. Narkotyki; 20. Młodzież w pracy; 21. Starsze osoby w pracy; 22. Obchodzenie się z grupą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie¬. 1. PSYCHOLOGIA KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ: 1.1. Definicje komunikacji niewerbalnej; 1.2. Funkcje komunikacji niewerbalnej; 1.3. Subkody komunikacji niewerbalnej; 1.3.1. Ekspresja mimiczna; 1.3.2. Zachowania wzrokowe; 1.3.3. Kinezyka; 1.3.4. Proksemika; 1.3.5. Paralingwistyka; 1.3.6. Kontakt dotykowy; 1.3.7. Wygląd zewnętrzny; 1.4. Odczytywanie zachowań niewerbalnych. 2. KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU W PRAKTYCE: 2.1. Komunikacja niewerbalna podczas rozmowy kwalifikacyjnej; 2.2. Tworzenie pozytywnego wrażenia w polityce. 3. TRENING INTERPERSONALNY: 3.1. Czym jest trening interpersonalny; 3.2. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu; 3.3. Współgranie komunikacyjne; 3.4. Bliskość rozmówców; 3.5. Gesty kłamstwa; 3.6. Komunikacja interpersonalna w pracy. 4. TRENING NIEWERBALNEJ KOMUNIKACJI ASERTYWNEJ: 4.1. Cele i przebieg treningu asertywności; 4.2. Asertywność w pracy; 4.2.1. Atrakcyjność fizyczna; 4.2.2. Dystans fizyczny; 4.2.3. Kontakt wzrokowy; 4.2.4. Postawa ciała i gestykulacja; 4.2.5. Wyraz twarzy; 4.2.6. Komunikaty paralingwistyczne; 4.2.7. Wyrażanie krytyki i pochwał; 4.3. Asertywne pozy władcze; 4.4. Finalizowanie treningu. 5. TRENING NIEWERBALNEJ KOMUNIKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ: 5.1. Sygnały uniwersalne; 5.2. Różnice kulturowe w komunikacji bezsłownej; 5.3. Czynniki utrudniające komunikację międzykulturową; 5.4. Struktura treningu komunikacji międzykulturowej; 5.4.1. Trening informacyjny; 5.4.2. Trening atrybucyjny; 5.4.3. Trening przez doświadczenie. 6. TRENING ZACHOWAŃ DOTYKOWYCH W PSYCHOTERAPII: 6.1. Od fizjologii do terapii; 6.2. Praca nad dotykiem; 6.3. Komunikacyjna funkcja dotyku. 7. METODYKA KOMLEKSOWEGO TRENINGU ZACHOWAŃ NIEWERBALNYCH: 7.1. Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych; 7.2. Komunikacja (nie)werbalna w grupie treningowej; 7.3. Techniki treningowe; 7.4. Formy treningu i zawieranie kontraktu; 7.5. Postawa trenera; 7.6. Zachowania niewerbalne podlegające całościowemu treningowi komunikacyjnemu. Zakończenie. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Przedmowa; Rozdział 1. Zarządzanie a wielokulturowość; Uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw; Zróżnicowanie kulturowe organizacji; Organizacje wielokulturowe; Wielokulturowość w zarządzaniu; Podsumowanie; Rozdział 2. Człowiek a komunikowanie się; Komunikowanie się w społecznym funkcjonowaniu człowieka; Komunikacja, komunikowanie, komunikowanie się; Proces komunikowania się; Modelowe ujęcia procesu komunikowania się; Podsumowanie; Rozdział 3. Kulturowy wymiar komunikowania się; Człowiek a kultura; Zależność kultury i komunikacji; Kulturowe uwarunkowania w komunikowaniu się; Modelowe ujęcia interkulturowego komunikowania się; Kultura organizacyjna a komunikowanie się; Kompetencja komunikacyjna – ujęcie interkulturowe; Podsumowanie; Rozdział 4. Efektywne komunikowanie się w organizacji; Organizacyjne procesy komunikowania się; O efektywności słów kilka; Efektywność organizacji a efektywność zasobów ludzkich; Efektywność procesu komunikowania się; Podsumowanie; Rozdział 5. Szkolenia w zarządzaniu komunikacją; Szkolenia – ich rola i ranga; Przesłanki przewodnie skutecznych szkoleń; Projektowanie szkoleń komunikacyjnych; Podsumowanie; Literatura; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Wstęp; R.1 Komunikowanie jako proces; R.2 Komunikologia jako dyscyplina naukowa; R.3 Modele komunikacyjne; R.4 Systemy komunikowania społecznego; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Komunikowanie jako proces: sposoby komunikowania się ludzi, formy komunikowania, typy komunikowania; Komunikologia jako dyscyplina naukowa: etapy rozwoju nauki o komunikowaniu, etap prekursorski, mass media research, podstawowe nurty empiryczne; Modele komunikacyjne: modele podstawowe, modele przepływu informacji, modele semiotyczne; Systemy komunikowania społecznego: system komunikowania organizacyjnego, system komunikowania politycznego, system komunikowania publicznego, system komunikowania masowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej