Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(108)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(107)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(74)
dostępne
(73)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(78)
Czytelnia
(77)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(3)
Stewart John
(3)
Białopiotrowicz Grażyna
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Maliszewski Wojciech J
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Sikorski Wiesław
(2)
Smółka Paweł
(2)
Stawnicka Jadwiga
(2)
Stojanowski Jacek
(2)
Winkler Renata
(2)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(2)
Adler Ronald Brian
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baran Jolanta
(1)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Benien Karl
(1)
Biel Dariusz
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Bolstad Richard
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Bredemeier Karsten
(1)
Brent Mike
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Chlabicz Sławomir
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(1)
Czechowska-Bieluga Marta
(1)
Czopek Jakub
(1)
Degen Ursula
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Derks Lucas
(1)
Deutsch Morton
(1)
Doktór-Owczarek Gabriela
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dziekońska Joanna
(1)
Dąbrowa Ewa
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Fabish Robin
(1)
Fabish Sharon
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Flores Suzana E
(1)
Forward Susan (1938- )
(1)
Frazier-Glynn Donna
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Geller Tatiana
(1)
Gerstmann Stanisław (1911-1983)
(1)
Glińska-Neweś Aldona (1971- )
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Golec Danuta
(1)
Golka Marian
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Greever Tom
(1)
Griffin Em
(1)
Grinder John
(1)
Gurba Ewa
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hallada Marek
(1)
Hansburg Freda
(1)
Herriger Catherine
(1)
Hochschild Russell Arlie
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jankowska Dorota
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jurkowski Ryszard
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Kandefer Katarzyna
(1)
Kanios Anna
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kocór Maria
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(4)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(108)
Rosja
(1)
Język
polski
(108)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(69)
Stosunki interpersonalne
(39)
Komunikacja społeczna
(35)
Komunikacja niewerbalna
(13)
Relacje międzyludzkie
(9)
Komunikacja międzykulturowa
(7)
Negocjacje
(7)
Perswazja
(7)
Interakcje społeczne
(6)
Język
(6)
Psychologia społeczna
(6)
Rodzina
(6)
Konflikt
(5)
Nauczyciele
(5)
Rozmowa
(5)
Socjotechnika
(5)
Kadry
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Manipulacja (psychol.)
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Menedżerowie
(4)
Praca zespołowa
(4)
Rodzice
(4)
Chorzy
(3)
Dzieci
(3)
Grupy społeczne
(3)
Inteligencja emocjonalna
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
Kompetencje społeczne
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nauczanie
(3)
Organizacja
(3)
Postawy
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Psychologia
(3)
Retoryka
(3)
Spostrzeganie interpersonalne
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Uczniowie
(3)
Uczucia
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Edukacja medialna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Image
(2)
Informacja
(2)
Innowacje pedagogiczne
(2)
Internet
(2)
Kobieta
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Konflikt interpersonalny
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Małżeństwo
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miłość
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Pokolenie Z
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia lekarska
(2)
Public relations
(2)
Rodzeństwo
(2)
Rozwój emocjonalny
(2)
Rozwój psychospołeczny
(2)
Społeczeństwo
(2)
Studenci
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Słuchanie
(2)
Terapia rodzinna
(2)
Trening grupowy (psychol.)
(2)
Zachowanie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Akty mowy
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Alkoholizm
(1)
Arteterapia
(1)
Asertywność
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autyzm
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Bezrobocie
(1)
Blog
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Decyzje
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Poradnik
(9)
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(4)
Karty pracy ucznia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Audiobooki
(1)
Esej
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Psychologia
(10)
Zarządzanie i marketing
(9)
Edukacja i pedagogika
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozmowa i wywiad w psychologii / Stanisław Gerstmann. - Wyd. 2. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe , 1974. - 258, [2] s. : tab. ; 20 cm.
Zawiera: R. 1 Koncepcje metod rozmowy i wywiadu w literaturze: Metoda kliniczna J. Piageta; Stosowanie rozmowy przez zwolenników psychoanalizy; Poglądy i. P. Pawłowa na rozmowę i wywiad; rozmowa i wywiad w nauce radzieckiej; Stanowisko R. C. Oldfielda wobec metody wywiadu H. S. Sullivan i jego teoria wywiadu; Wywiad w rozumieniu amerykańskich psychologów społecznych; Stosunek wywiadu do innych metod w ujęcie niektórych autorów. R. 2 Rozmowa i wywiad jako metody psychologiczne: Uwagi o przedmiocie badań psychologicznych; Odzwierciedlenie rzeczywistości jako składnik przedmiotu badań; Charakterystyka materiału uzyskiwanego za pośrednictwem rozmowy; Charakterystyka materiału uzyskiwanego za pomocą wywiadu; Rozmowa a wywiad - definicje, podobieństwa, różnice. R. 3 Pytania i ich rola: Pytania jako sposób poszukiwania informacji; Trudności językowe jako przeszkoda w uzyskiwaniu odpowiedzi na pytania; Przeszkody emocjonalne występujące przy zadawaniu pytań; Ogólne zasady formułowania pytań; Pytania otwarte i zamknięte; Kolejność pytań; Zagadnienie wartości odpowiedzi uzyskanych od rozmówcy. R. 4 Zasady kierowania rozmowa i wywiadem: Wzajemny stosunek badającego i rozmówcy; Formalność i nieformalność jako cechy rozmowy i wywiadu; Podstawowe czynności prowadzącego rozmowę i wywiad; Zmiana omawianego tematu; Sposoby wpływania na motywację rozmówcy; Taktyka omawiania tematów „trudnych”. R. 5 Przygotowanie badań: Podstawowe problemy przygotowania badań; Przygotowanie rozmówcy do udziału w badaniach; Zewnętrzne warunki przeprowadzania rozmowy i wywiadu. R. 6 Zagadnienie wiarygodności wyników badań metodami rozmowy i wywiadu: „Pomiar” danych; Wiarygodność materiału dostarczonego przez rozmowę i wywiad; Inne przyczyny braku wiarygodności danych; Wpływ uprzedzeń na wiarygodność materiału; Ogólne problemy wiarygodności materiału. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzać kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, ze komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z "magnetyzmem średniej" i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6.Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencjęů konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. to jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu?31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy nauczyć się od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić ze świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększyć jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy dowiedzieć się o perswazji oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić że ludzie uwierzą we wszystko co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Czym jest asertywność i prawa asertywne : Prawa człowieka według Herberta Fenserheima. Prawa asertywne według Manuela J. Smitha. Prawa człowieka wiążące się z asertywnością według Shan Ress i Rodericka S. Grahama. Nasze prawa według Roberta Sharpe`a. Prawa asertywne według Anni Towned. Prawa i obowiązki asertywne według Katarzyny i Jarosława Starowiczów. Prawa i obowiązki asertywne według Ciebie. Typologia zachowań. Dynamika asertywności i nasze granice. Streszczenie rozdziału I. II. Komunikacja interpersonalna i proces komunikacji: Komunikacja werbalna. Komunikacja niewerbalna. Rola komunikacji niewerbalnej w relacjach międzyludzkich. Streszczenie rozdziału II. III. Spójności i niespójność komunikatów: Bariery i filtry komunikacyjne. Aktywne słuchanie. Zasady poprawnej komunikacji. Co utrudnia i ułatwia nam porozumiewanie. Kanon rzetelnej komunikacji. Streszczenie rozdziału III. IV. Komunikacja asertywna: Komunikaty "Ja". Komunikaty "Ty". Techniki i strategie asertywne. Asertywna odmowa. Streszczenie rozdziału IV. V. Co to jest WENDO?: Przez deskę. Odzyskać głos i oddech. Żeby się bronić, nie musisz się bać. Mity i fakty na temat przemocy. Stres - przyjaciel czy wróg. Strategia radzenia sobie ze stresem. Streszczenie rozdziału V. VI. W grupie tkwi siła: Krok po kroku w kierunku zmiany. O co pytamy siebie? Streszczenie rozdziału VI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz I.: Elementy konfliktu: 1. Natura konfliktu; 2. Postrzeganie konfliktu; 3. Cele i interesy; 4. Władza. Struktura konfliktu; 5. Style i taktyki; Cz. II.: Interwencja: 6. Ocena konfliktów; 7. Moderowanie własnych konfliktów; 8. Negocjowanie wspólnych korzyści; 9. Interwencje osób trzecich; 10. Uzdrawianie złamanej gałęzi: przebaczenie i pojednanie; 11. Zapobieganie destruktywnemu konfliktowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Przedmowa; Rozdział 1. Zarządzanie a wielokulturowość; Uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw; Zróżnicowanie kulturowe organizacji; Organizacje wielokulturowe; Wielokulturowość w zarządzaniu; Podsumowanie; Rozdział 2. Człowiek a komunikowanie się; Komunikowanie się w społecznym funkcjonowaniu człowieka; Komunikacja, komunikowanie, komunikowanie się; Proces komunikowania się; Modelowe ujęcia procesu komunikowania się; Podsumowanie; Rozdział 3. Kulturowy wymiar komunikowania się; Człowiek a kultura; Zależność kultury i komunikacji; Kulturowe uwarunkowania w komunikowaniu się; Modelowe ujęcia interkulturowego komunikowania się; Kultura organizacyjna a komunikowanie się; Kompetencja komunikacyjna – ujęcie interkulturowe; Podsumowanie; Rozdział 4. Efektywne komunikowanie się w organizacji; Organizacyjne procesy komunikowania się; O efektywności słów kilka; Efektywność organizacji a efektywność zasobów ludzkich; Efektywność procesu komunikowania się; Podsumowanie; Rozdział 5. Szkolenia w zarządzaniu komunikacją; Szkolenia – ich rola i ranga; Przesłanki przewodnie skutecznych szkoleń; Projektowanie szkoleń komunikacyjnych; Podsumowanie; Literatura; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Podstawowe elementy procesy komunikacji – istota procesu; 2. Rola informacji a proces komunikacji; 3. Koncepcja komunikacji; 4. Teorie komunikacji; 5. Modele komunikacyjne; 6. Procesy komunikacyjne w kontekście jednostki – komunikacja interpersonalna; 7. Komunikacja międzykulturowa; 8. Komunikacja w organizacji; 9. Znaczenie komunikacji w zarządzaniu; 10. Technologie informacyjno-komunikacyjne; 11. Wpływ konfliktów na komunikację w organizacji; 12. Praktyczne aspekty komunikacji w organizacji – wybrane wyniki badań; Bibliografia; Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Wstęp I. Socjologiczny aspekt konfliktu społecznego 1. Konflikty tożsamości w społeczeństwie współczesnym: w niewoli władzy i wolności? 2. Konflikt językowy. Studium porównawcze obszarów Arktyki II. Pedagogiczny aspekt konfliktu społecznego 3. Konflikty interpersonalne - sens, przebieg i przezwyciężanie 4. Spostrzeganie interpersonalne w sytuacjach konfliktu 5. Konflikt jako sytuacja wychowawcza 6. Konflikty w szkole w ujęciu interakcjonizmu symbolicznego. Perspektywa postrzegania szkoły jako organizacji 7. Źródła konfliktów szkolnych i ich znaczenie dla procesu edukacji młodzieży 8. Lęk komunikacyjny u uczniów a ich sposoby reagowania w sytuacji konfliktu w klasie szkolnej III. Psychologiczny aspekt konfliktu społecznego 9. „Przetrwać razem” – małżeństwo z perspektywy psychologii analitycznej 10. Konflikty interpersonalne w związkach kohabitacyjnych 11. Co oznacza skuteczność i satysfakcja stron z udziału w mediacjach rodzinnych? 12. Style i efekty rozwiązywania konfliktów w relacji rodziców z adolescentami a przekonanie adolescentów o skuteczności rodziny 13. Zadowolenie vs. rozczarowanie z komunikacji z matką z perspektywy adolescsenta 14. Konflikt jako czynnik kompozytowy relacji między rodzeństwem w okresie dorosłości a kompetencje społeczne 15. Rola reakcji emocjonalnych w regulacji strategii radzenia sobie młodzieży w wieku dorastania w sytuacji konfliktu społecznego 16. Agresywność w konfliktach społecznych a style radzenia sobie ze stresem 17. Potencjalne przyczyny konfliktów zawodowych w dobie globalizacji; Noty o autorach; Streszczenie; Abstract.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Proces komunikowania się: Pojęcie procesu komunikowania się; Modele interpersonalnego komunikowania się; Rodzaje przekazów w komunikowaniu się; Umiejętność przekonywania w komunikowaniu się; 2. Społeczne zachowanie się: Jednostka i jej zachowania; Grupa społeczna i jej zachowania; Zachowania zbiorowości; Niektóre aspekty osobowości w relacjach społecznych; Błędy przy opisywaniu i wyjaśnianiu przyczyn zachowania społecznego; 3. Specyficzne formy komunikowania się: Komunikowanie się w związkach; Komunikowanie się w grupach społecznych; Komunikowanie się poprzez konflikt społeczny; Komunikowanie się międzykulturowe; Komunikowanie się dla wywierania wpływu dla ludzi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Czynniki wpływające na funkcjonowanie człowieka jako istoty społecznej;2. Kompetencje społeczne nauczycieli; 3. Wpływ społeczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modelowanie umiejętności komunikacyjnych dzieci z niepełnosprawnością. Perspektywa socjokulturowo-historyczna; 2. Komunikacja niewerbalna w relacjach interpersonalnych; 3. Komunikacja niewerbalna osób z niesprawnością wzroku i narządu ruchu; 4. Rola matki w rozwoju kompetencji językowej dziecka z wadą słuchu; 5. Udział rodziców w stymulowaniu rozwoju umiejętności komunikacyjnych małego dziecka z wadą słuchu; 6. Kompetencja komunikacyjna uzdolnionego ucznia z wadą słuchu; 7. Badanie kompetencji językowych u dzieci; 8. Kształtowanie umiejętności komunikacyjnych uczniów niesłyszących; 9. Umiejętności formułowania pytań przez uczniów z wadą słuchu; 10. Wykorzystanie metody Alicji Affolter w stymulacji osób z zaburzonymi procesami spostrzegania i komunikacji; 11. Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej u dzieci z autyzmem; 12. Możliwości komunikacyjne uczniów z głębokim upośledzeniem umyslowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?; Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?; Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?; Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników' specjalistów od reklamy i marketingu, prawników' ekonomistów' wykładowców i nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dylemat- nowa twarz dialogu; 1. Dialog w człowieku: Wychowanie jako spotkanie osób; Pedagogika dialogu-filozoficzne inspiracje i perspektywy; Dojrzałość osobowa w perspektywie dialogu; Dialog osobowym horyzontem rozumienia człowieka; Dialog i dialogiczność szansą etyki w ponowoczesnym społeczeństwie; Dialogiczny fenomen (roz)mowy ; Dialog w obszarze języka sztuki; 2. Edukacja wobec dialogu- dialog w edukacji: Bariery dialogu w edukacji; Dialog w sytuacjach zabawy jako czynnik stymulujący rozwój dzieci przedszkolnych; Edukacja w dialogu- w "ALA" autorskich liceach artystycznych we Wroclawiu; Dialog w edukacji akademickiej; Studenci o spotkaniu jako kategorii pedagogicznej; Dialog w doświadczeniu studentów i absolwentów Akademii Pedagogiki Specjalnej; Obszary napięć w dialogu akademickim w opinii studentów pedagogiki i teologii; Dialog w edukacji ustawicznej dorosłych; 3. Dialog w świecie współczesnym: Czemu dialog ma służyć i czego powinien dotyczyć? Kilka uwag o dialogu we współczesnej filozofii polityki; Dialog sfałszowany. Rozważania o edukacji, fundamentalizmie i komunikacji społecznej inspirowane myślą Nietzschego i Wittgensteina; O braku rzeczywistego dialogu pomiędzy Zachodem i Islamem w kontekście publikacji karykatur Mahometa; O możliwościach urzeczywistnienia idei dialogu międzykulturowego w koncepcji trans kulturowości; Edukacja międzykulturowa jako obszar napięć i dialogu; Wartość dialogu dla poczucia bezpieczeństwa kulturowego; Dialog i komunikacja w małżeństwie i rodzinie; Współpraca międzysektorowa na rzecz osób niepełnosprawnych- rzeczywistość czy fikcja; Możliwość dialogu w przestrzeni medialnej na przykładzie społecznego znaczenia nekrologów prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp: 1. Czym jest szantaż emocjonalny? 2. Zagubieni we MGLE 3. Zrozumieć sytuację 4. Do szantażu trzeba dwojga 5. Rola, jaką odgrywamy w emocjonalnym szantażu 6. Cena, jaką płacimy 7. Zrozumieć i przystąpić do działania 8. Nowy słownik wyborów. Część I. Zrozumieć transakcję szantażu Rozdział 1. Diagnoza: szantaż emocjonalny 1. Sześć śmiertelnych symptomów 2. Jeśli to jest tak wyraźne, dlaczego tego nie dostrzegamy? 3. Prawo do stawiania granic 4. Jeden konflikt, dwa rozwiązania 5. Jaki jest prawdziwy motyw? 6. Od elastyczności do zamrożenia. Rozdział 2. Cztery oblicza szantażu 1. „Prokurator” 2. „Biczownik” 3. „Cierpiętnik” 4. „Kusiciel” 5. Wszystko, co odnosi skutek. Rozdział 3. Wszechobecna MGŁA 1. Lęk 2. Poczucie obowiązku 3. Poczucie winy 4. Splątanie nici 5. Bez przedawnienia 6. Kiedy uzasadnione poczucie winy wymyka się spod kontroli 7. Zdezorientowani i zagubieni we mgle Rozdział 4. Narzędzia pracy szantażysty 1. Propaganda 2. Wmawianie choroby – patologizacja 3. Szukanie sprzymierzeńców 4. Negatywne porównania Rozdział 5. Wewnętrzny świat szantażysty 1. Z czym wiąże się frustracja 2. Od frustracji do utraty 3. Deprywacja i zależność 4. Mieszanina przyczyn 5. Kiedy kryzys staje się katalizatorem 6. Życie usłane różami 7. Obcy najbliżsi 8. Tylko oni się liczą 9. Z igły widły 10. Wygrać bitwę, przegrać wojnę 11. Korzyści z karania; 12. Zmniejszyć straty 13. Udzielić nam lekcji 14. Stara walka, nowe ofiary 15. Zacieśnienie związku 16. To nie chodzi o nas. Rozdział 6. Trzeba dwojga 1. „Wyzwalacze” 2. Cechy, które sprawiają, że jesteśmy podatni na szantaż 3. Uzależnienie od aprobaty 4. Unikanie złości i dążenie do zgody za wszelką cenę 5. Przyjmowanie oskarżeń 6. „Krwawiące serce” 7. Brak wiary w siebie 8. Kwestia równowagi 9. Szkolenie szantażysty 10. Szantażowanie samego siebie 11. Słowo ostrzeżenia Rozdział 7. Wpływ szantażu 1. Wpływ na nasz szacunek do samych siebie 2. Wpływ na nasze samopoczucie 3. Zdradzanie innych w celu ułagodzenia szantażysty 4. Wpływ na związek Część II. Przełożyć wiedzę na czyny; Wstęp: czas na zmianę Rozdział 8. Zanim zaczniesz 1. Pierwszy krok 2. Zmiana uległych zachowań 3. Sygnały SOS 4. Krok pierwszy: Stań 5. Krok drugi: Obserwuj Rozdział 9. Czas na decyzję 1. Trzy kategorie żądań 2. Niewielki problem 3. Kiedy stawka jest wyższa 4. Ważne życiowe decyzje: traktuj je z uwagą Rozdział 10. Strategia 1. Niedefensywna komunikacja 2. Zmienić szantażystę w sprzymierzeńca 3. Wymiana handlowa 4. Posłużenie się humorem 5. Ocena rezultatów 6. Będziesz silniejszy Rozdział 11. Przebić się przez MGŁĘ 1. Stare uczucia, nowe reakcje 2. Zacznijmy od uczuć 3. Wyłączyć „wyzwalacz” lęku 4. Wyłączyć „wyzwalacz” poczucia obowiązku 5. Wyłączyć „wyzwalacz” poczucia winy. Epilog: 1. Cud zmiany 2. Powrót do domu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Socjologia współczesna)
1. Życie prywatne: Badani zarządzania emocjami; Uczucie jako wskazówka; Zarządzanie uczuciem; Reguły odczuwania; Spłacenie długu emocjonalnego. Wymiary społeczne; 2. Życie publiczne: 6. Zarządzanie uczuciami- od zastosowań prywatnych do komercyjnych; 7. Między kijem a marchewką. Zawody wymagające pracy emocjonalnej; 8. Płeć, status i uczucie; 9. W poszukiwaniu autentyczności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Skuteczność w zarządzaniu projektami: 1.1. Projekt jako podstawa zarządzania projektami; 1.1.1. Geneza pojęcia „projekt”; 1.1.2. Określenie znaczenia projektu w zarządzaniu projektami; 1.1.3. Cechy charakterystyczne projektów; 1.1.4. Typologie i podziały projektów; 1.2. Istota zarządzania projektami; 1.2.1. Rozwój dziedziny zarządzania projektami; 1.2.2. Znaczenie pojęcia „zarządzania projektami”; 1.2.3. Specyfika pracy projektowej; 1.2.4. Tendencje rozwoju w zarządzaniu projektami; 1.3. Czynnik ludzki w zarządzaniu projektami; 1.3.1. Menedżer projektu; 1.3.2. Style zarządzania zespołem projektowym; 1.3.3. Skuteczność pracy menedżera projektu. Rozdział 2. Zarządzanie kompetencjami menedżera projektu: 2.1. Znaczenie terminu „kompetencje”; 2.1.1. Wieloznaczność pojęcia; 2.1.2. Kompetencje – kwalifikacje – umiejętności; 2.1.3. Typologie kompetencji; 2.1.4. Model KSA a model góry lodowej; 2.2. Kompetencje menedżerskie; 2.2.1. Zakres pojęcia kompetencji kierowniczych; 2.2.2. Role i umiejętności menedżerskie; 2.2.3. Cechy skutecznego menedżera; 2.3. Specyfika kompetencji interpersonalnych menedżera projektu; 2.3.1. Kompetencje menedżera projektu; 2.3.2. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu; 2.3.3. Modele kompetencji menedżera projektu. Rozdział 3. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu społecznego – wprowadzenie do własnych badań empirycznych: 3.1. Metodyczne zagadnienia własnych badań empirycznych; 3.1.1. Cel, zakres i sposób prowadzenia badań; 3.1.2. Uzasadnienie wyboru metody badań; 3.1.3. Teoretyczne podstawy metod badawczych; 3.1.4. Charakterystyka grup badawczych; 3.2. Specyfika Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 3.2.1. Istota Funduszy Szwajcarskich; 3.2.2. Fundusz dla Organizacji Pozarządowych – cel i obszary tematyczne; 3.2.3. Skuteczność działań Operatora i Partnera Funduszu; 3.2.4. Rodzaje projektów i nabory wniosków; 3.3. Opinie badanych o kompetencjach interpersonalnych skutecznych menedżerów projektów w świetle badań pilotażowych; 3.3.1. Charakterystyka badanej grupy i metodyka badań; 3.3.2. Specyfika pracy projektowej w opinii studentów; 3.3.3. Kluczowe kompetencje interpersonalne menedżera projektu w świetle badań pilotażowych. Rozdział 4. Kompetencje interpersonalne menedżera projektu w świetle własnych badań empirycznych: 4.1. Perspektywa kierownika projektu – wstęp do badań; 4.2. Samoocena kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.2.1. Wiedza i umiejętności praktyczne menedżerów projektów społecznych; 4.2.2. Cechy osobowe i umiejętności interpersonalne menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.2.3. Doświadczenie menedżerów projektów i doświadczenie organizacyjne; 4.3. Kompetencje interpersonalne menedżerów projektów w ocenie ekspertów; 4.3.1. Diagnoza poziomu kompetencji menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy; 4.3.2. Niedobory kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Rozdział 5. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów: 5.1. Ograniczenia w zakresie badania i pomiaru kompetencji; 5.2. Ocena stanu kompetencji menedżerów projektów; 5.2.1. Profil społeczno-demograficzny kierownika projektu społecznego; 5.2.2. Stan wiedzy i opanowanych umiejętności; 5.2.3. Potencjał kierowników projektów i dojrzałość organizacyjna; 5.3. Propozycja modelu kompetencji interpersonalnych; 5.3.1. Zasadność tworzenia modeli; 5.3.2. Profil kompetencji interpersonalnych menedżera projektu społecznego; 5.4. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych menedżerów projektów; 5.4.1. Istota doskonalenia kompetencji menedżerskich; 5.4.2. Warsztaty „szyte na miarę” dla menedżerów projektów społecznych. Zakończenie. Bibliografia. Załączniki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Komunikacja w zarządzaniu projektami: 1.1. Komunikacja jako ważna przyczyna porażek w projektach; 1.2. Komunikacja jako ważny czynnik powodzenia projektów; 1.3. Przeciążenie informacyjne w projekcie. Rozdział 2. Komunikacja w standardach zarządzania projektami: 2.1. Metodyki i standardy zarządzania projektami; 2.2. Standard zarządzania projektami Project Management Institute; 2.3. Metodyka zarządzania projektami PRINCE2; 2.4. Metodyka Zarządzania Cyklem Projektu; 2.5. Standard Polskie Wytyczne Kompetencje IPMA; 2.6. Porównanie komunikacji w standardach zarządzania projektami; 2.7. Modele dojrzałości projektowej a zarządzanie komunikacją; 2.7.1. PM Solutions' Project Management Maturity Model (PMMM); 2.7.2. Ocena poziomu dojrzałości projektowej w zarządzaniu komunikacją - wyniki badań. Rozdział 3. Wpływ uwarunkowań organizacyjnych na komunikację w projekcie 3.1. Wpływ struktury organizacyjnej na komunikację w projekcie; 3.2. Wpływ kultury organizacyjnej na komunikację w projekcie. Rozdział 4. Podstawowe środki przekazu wykorzystywane w środowisku projektowym: 4.1. Tradycyjne środki przekazu; 4.2. Nowoczesne środki przekazu; 4.3. Systemy dedykowane do zarządzania projektami. Rozdział 5. Podstawy komunikacji w projektach: 5.1. Komunikacja w projekcie; 5.2. Zarządzanie komunikacją w projekcie; 5.3. Komunikacja jako ciągły i wszechobecny proces w projektach; 5.4. Rola skutecznego komunikowania się i zarządzania komunikacją; 5.5. Komunikacja a świadomość i potrzeby interesariuszy; 5.6. Komunikacja i zarządzanie komunikacją w cyklu życia projektu. Rozdział 6. Komunikacja w zespole projektowym: 6.1. Pojęcie, teoria i zasady komunikacji interpersonalnej; 6.2. Nadawanie komunikatów; 6.3. Konstrukcja komunikatu; 6.4. Odbieranie komunikatów; 6.5. Bariery komunikacyjne. Rozdział 7. Komunikacyjne przykazania kierownika projektu: 7.1. Inicjowanie - zrozumieć interesariuszy; 7.2. Definiowanie - zdobyć zaufanie zespołu; 7.2.1. Kierownik projektu a komunikacja w zespole; 7.2.2. Jak komunikacja wpływa na relacje w zespole?; 7.3. Planowanie - komunikuj zmianę; 7.4. Realizacja - rozwiązuj konflikty; 7.5. Zamknięcie - informacja zwrotna. Rozdział 8.Narzędzia i dokumenty wspierające komunikację w projekcie: 8.1. Narzędzia i dokumenty inicjowania komunikacji; 8.1.1. Mapa interesariuszy; 8.1.2. Wymagania klienta; 8.1.3. Schemat organizacyjny projektu; 8.1.4. Spotkanie inauguracyjne projektu; 8.2. Narzędzia i dokumenty planowania komunikacji; 8.2.1. Plan komunikacji - plan zarządzania komunikacją; 8.2.2. System kontroli dokumentów projektowych - repozytorium projektowe; 8.2.3. Dokumentacja projektowa; 8.2.4. Kalendarz projektu; 8.2.5. Macierz odpowiedzialności; 8.2.6. Zasady i reguły komunikacji w zespole; 8.3. Narzędzia i dokumenty w procesie realizacji i kontroli komunikacji; 8.3.1. Raporty; 8.3.2. Spotkania statusowe; 8.3.3. Protokoły z zebrań; 8.3.4. Prezentacje projektu; 8.4. Narzędzia i dokumenty w procesie zakończenia komunikacji; 8.4.1. Lessons learned, doświadczenia projektowe; 8.4.2. Akceptacja zakończenia projektu i rezultatów projektu. Rozdział 9. Komunikacja w projektach - wyniki badań: 9.1. Opis narzędzia do oceny stosowanego wsparcia w obszarze zarządzania komunikacją; 9.2. Dobór próby badawczej; 9.3. Charakterystyka próby badawczej; 9.4. Wyniki badania Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. O Autorkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komponenty organizacji komunikacji w przedsiębiorstwie: Istota komunikowania, komunikowania się i informacji oraz wzajemne relacje; Elementy procesu komunikowania się; Kierunki sieci przepływu informacji; Komunikacja interpersonalna- formalna pisemna i formalna ustana. Zasady mówienia i słuchania; Komunikacja nieformalna i sieć przepływu pogłosek; Języki niewerbalne, ich narzędzia i znaczenia; Typy zachowań uczestników komunikowania się; 2. Metody komunikacji ukierunkowane na twórcze rozwiązywanie problemów, realizację zadań oraz partycypację pracowników w zarządzaniu: Integracyjne funkcje komunikacji w przedsiębiorstwie przedsiębiorstwie zmiany organizacyjne i innowacje; Grupy, zespoły zadaniowe, komitety; Obrady i ich formy; Wspólnoty praktyków; Grupy i zespoły wiedzy tzw. Group- Team- Ware; Grópy wspólnych intersów; Technologia otwartej przestrzeni; Koła jakości; Quality Audio Meeting; Zespoły twórczego zaangażowania w jakość D. Petersena; Koncepcja "fermentacji drożdży"; Zespół do spraw przeprowadzania oceny przełożonego- "radar personalny"; Metoda wewnętrznego marketingu kadrowego; Gorąca grupa; Grupa T- zespołowy trening wrażliwości; 3. Wybrane metody projektowania i analizy systemów informacyjnych w przedsiębiorstwie: KSS- metoda analizy systemu komunikacji; KIWA- analiza wartości informacji i komunikowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna Policji. Historia, stan obecny i perspektywy. Opis projektu badawczego; 1. Negocjacje kryzysowe/ policyjne: Skuteczność perlokucyjna negocjacji kryzysowych; Niestandardowe negocjacje policyjne; Uwarunkowania prawo-organizacyjne prowadzenia negocjacji policyjnych; 2. Polityka informacyjna w sytuacjach kryzysowych: Wzajemne oczekiwania policyjnych rzeczników prasowych i dziennikarzy w sytuacjach kryzysowych; Komunikacja kryzysowa 2012- wyniki badania komunikacji kryzysowej wśród wybranych służb mundurowych; O komunikacji w sytuacjach kryzysowych- od teorii do praktyki; propozycje całościowego podejścia do problematyki ochrony danych osobowych w Unii Europejskiej; Europa w materiałach propagandowych i komunikatach Al-Kaidy? Wybrane przykłady środków społecznego oddziaływania; Reguła autorytetu a zarządzania informacją w sytuacjach kryzowych; Organizacja działań Policji podczas awarii technicznej na przykładzie operacji policyjnej pod kryptonimem "Chorzów"; 3. Zarządzanie kryzysowe: Działanie administracji niezespolonej w obszarze zarządzania kryzysowego na przykładzie Straży Granicznej; 4. Konteksty socjologiczno-psychologiczne sytuacji kryzysowych: Socjo-psychologiczne uwarunkowania zapewnienia bezpieczeństwa społecznego w sytuacjach kryzysowych; Dobrowolna śmierć. Szkic o wolności wyboru; Przestępstwo zgwałcenia jako sytuacja kryzysowa a wybrane aspekty komunikacji z ofiarą - zagadnienia teoretyczne i perspektywy badawcze; Polityka komunikacji w sytuacji kryzysowej "…by radości życia codziennego nie mącił strach"; Komunikacja z dzieckiem wielojęzycznym w sytuacji kryzysowej- aspekty psychologiczno-językowe i prawne; Interwencja kryzysowa w kontekście komunikacji z ofiarą handlu ludźmi; 5. Problemy bezpieczeństwa: Tradycyjna i współczesne paradygmaty bezpieczeństwa państwa; Teoretyczne podstawy bezpieczeństwa w sensie ogólnospołecznym; Zarządzanie siłami i środkami na miejscu zdarzenia z wykorzystaniem systemu SWD firmy WAKSO S.A., w tym łączności bezprzewodowej oraz urządzeń mobilnych; Podniesienie poziomu bezpieczeństwa osobowego i komunikacji w zarządzaniu sytuacją kryzysową poprzez zaawansowane metody identyfikacji osób; 6. Miscellanea: Sytuacja kryzysowa na przykładzie konfliktu w Kosowie; Komunikacja czy porozumienie? Czyli o próbie adaptacji założeń Plain English do języka polskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Serce komunikacji: Nawiązywanie kontaktu; Po prostu stan umysłu; Kontekst komunikacji; Tworzenie rozwiązań; 2. Pomaganie: Pełne słuchanie drugiej osoby; Wspieranie innych w zmianie; 3. Zaspokajanie własnych potrzeb oraz potrzeb innych: Asertywna komunikacja; Rozwiązywanie konfliktów; Wartości i meta programy; Komunikacja w grupie; Wnioski; Licencjonowani trenerzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1. Podstawy teoretyczne i metodologiczne badań nad komunikacją: Obszary badawcze komunikacji; Teorie opisujące proces komunikacji interpersonalnej; Teorie stosunków społecznych; Teorie komunikowania masowego; Teorie wyjaśniające powstanie uzależnień od nowych technologii informacyjnych; Założenia metodologiczne prowadzonych badań. Część 2: Komunikacja w wybranych środowiskach - dyskusja i interpretacja w świetle wyników badań własnych: Komunikacja w rodzinie; Komunikowanie się w organizacjach i instytucjach; Mobbing jako komunikacja destrukcyjna; Specyfika komunikacji w wojsku. Część 3. Komunikacja w świecie wirtualnym: Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem nowych mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej