Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(12)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(17)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(17)
Autor
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Borkowski Igor
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Castells Manuel (1942- )
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Czopek Jakub
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gurba Ewa
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hallada Marek
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kocór Maria
(1)
Kondak Anna
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Korombel Anna
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Li Charlene
(1)
Lievrouw Leah A
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malarski Maciej
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Musiał Emilia
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Olszański Leszek
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Popielec Dominika
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Rosińska-Mamej Agnieszka
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Scott David Meerman
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Siara Olga
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Siemieńska Katarzyna
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Urbańska Magda
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Wasylewicz Magdalena
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wereszczyńska Katarzyna
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wierzchosławska Agnieszka
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Reklama internetowa
(9)
Internet
(8)
Marketing cyfrowy
(7)
Media społecznościowe
(5)
Public relations w internecie
(5)
Dziennikarstwo internetowe
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Nowe media (komunikacja)
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Autoprezentacja
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Przedsiębiorstwo internetowe
(3)
Reklama
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Blogi
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Edukacja medialna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media mobilne
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Public relations
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Analiza PEST
(1)
Anoreksja
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bulimia
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-learning
(1)
E-mail marketing
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fonoholizm
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Gospodarka
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Podręcznik
(6)
Monografia
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Zarządzanie i marketing
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie się w sieci; 2. Rola i znaczenie portali społecznościowych; 3. Internet a kształtowanie więzi emocjonalnych; 4. Gry komputerowe rozrywką nastolatków; 5. Uzależnienie od mediów cyfrowych nową formą patologii; 6. Cyberbullying jako forma agresji i przemocy rówieśniczej; 7. Cyberpornografia, cyberprostytucja i cyberseks; 9. Pedofilia w sieci; 9. Seksting- ekshibicjonizm w Internecie; 10. Sponsoring- nowe zachowanie nastolatków; 11. Internetowy hazard; 12. Funkcjonowanie sekt w Internecie; 13. Anoreksja i bulimia- problem współczesnych nastolatek; 14. Bigoreksja- kult męskiego ciała; 15. Edukacja medialna w przygotowaniu dzieci i młodzieży do relacji z mediami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Media w Internecie. 2. Zasady redagowania artykułów internetowych. 3. Język i kompozycja materiałów dziennikarskich w Internecie. 4. Multimedialne sposoby wzbogacania publikacji. 5. Żródła informacji. 6. Wykorzystanie interaktywnych elementów strony internetowej. 7. Projektowanie i uruchamianie prostego portalu internetowego,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Od czego zacząć? Platforma sprzedażowa czy własny sklep? Środowisko mojej pracy... Mój model biznesowy? Podsumowanie. Rozdział 2. Allegro. Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? Strategia obecności na portalu aukcyjnym. Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu. Narzędzia usprawniające sprzedaż. Case study. Rozdział 3. eBay. eBay w Polsce i na świecie. Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu). Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu. Case study. Rozdział 4. Amazon. Amazon - czy warto? Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? Case study. Rozdział 5. Growth hacking a obecność na wielu platformach sprzedażowych. Konsument 3.0, czyli kto?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W obecnych warunkach intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii funkcjonowanie przedsiębiorstw zyskało nowe cechy i możliwości.
Technologie obliczeniowe i elektronicznej wymiany informacji wielorako wpływają na sposoby działania firm. Z jednej strony stanowią narzędzia pomocne do usprawniania pracy przedsiębiorstw, z drugiej zaś mogą być podstawą do tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych.
Wnioski zawarte w monografii ukazują konieczność pogłębiania wiedzy na temat zastosowania nowych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem na wielu polach jego działalności. Uświadomienie sobie szans i zagrożeń, które pojawiają się wraz z nimi, zwiększa możliwości firm w walce konkurencyjnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Wprowadzenie. Rekonfiguracja komunikacji społecznej; Uwagi o hipertekście; Chaos, baza danych i internetowe gatunki dziennikarskie; Spojrzenie historyka mediów na internet. 2. Gatunki. Gatunek w sieci; Blog jako gatunek dziennikarski - ewolucja i transgresja; Moda na blogowanie. Blog jako komentarz, element polityki redakcyjnej i narzędzie kreacji politycznej rzeczywistości; Wykorzystanie blogów politycznych w dziennikarstwie internetowym; Felieton w ujęciu tradycyjnym oraz w e-modyfikacjach. 3. Redagowanie. Deadline 24 godziny na dobę czyli o regionalnej gazecie, radiu i konwergencji; Radio w eterze i w internecie. Sposoby kontaktu ze słuchaczami; Dziennikarstwo społeczne jako nowy trend w kulturze; Zmiana kształtu przekazów dziennikarskich w internecie na przykładzie portali internetowy koncernu "Media Regionalne"; Detronizacja czwartej władzy? Relacje dziennikarze - użytkownicy na przykładzie internetowego forum gazeta.pl; Relacje międzygatunkowe w strukturze oficjalnego serwisu internetowego serialu "Ekipa" Agnieszki Holland; www.motel.wp.pl jako przykład konwergencji różnych form komunikacji; Telewizja internetowa czy telewizja w internecie? Nowe usługi medialne. 4. Konteksty. Granice wolności internetowych gatunków dziennikarskich; Zasady ochrony ogólnie dostępnego dorobku naukowego w internecie; Techniki manipulowania a specyfika warsztatowa ogólnoinformacyjnych portali internetowych; Internetowy komunikat dla mediów; E-film jako najnowszy sposób percepcji sztuki filmowej; RSS - cechy i ewolucja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej