Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(12)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(17)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(17)
Autor
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Borkowski Igor
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Castells Manuel (1942- )
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Czopek Jakub
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gurba Ewa
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hallada Marek
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kocór Maria
(1)
Kondak Anna
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Korombel Anna
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Li Charlene
(1)
Lievrouw Leah A
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malarski Maciej
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Musiał Emilia
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Olszański Leszek
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Popielec Dominika
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Rosińska-Mamej Agnieszka
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Scott David Meerman
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Siara Olga
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Siemieńska Katarzyna
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Urbańska Magda
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Wasylewicz Magdalena
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wereszczyńska Katarzyna
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wierzchosławska Agnieszka
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Reklama internetowa
(9)
Internet
(8)
Marketing cyfrowy
(7)
Media społecznościowe
(5)
Public relations w internecie
(5)
Dziennikarstwo internetowe
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Nowe media (komunikacja)
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Autoprezentacja
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Przedsiębiorstwo internetowe
(3)
Reklama
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Blogi
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Edukacja medialna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media mobilne
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Public relations
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Analiza PEST
(1)
Anoreksja
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bulimia
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-learning
(1)
E-mail marketing
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fonoholizm
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Gospodarka
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Podręcznik
(6)
Monografia
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Zarządzanie i marketing
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Od czego zacząć? Platforma sprzedażowa czy własny sklep? Środowisko mojej pracy... Mój model biznesowy? Podsumowanie. Rozdział 2. Allegro. Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? Strategia obecności na portalu aukcyjnym. Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu. Narzędzia usprawniające sprzedaż. Case study. Rozdział 3. eBay. eBay w Polsce i na świecie. Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu). Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu. Case study. Rozdział 4. Amazon. Amazon - czy warto? Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? Case study. Rozdział 5. Growth hacking a obecność na wielu platformach sprzedażowych. Konsument 3.0, czyli kto?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Cyfrowe)
1. Wstęp; 2. Korzenie nowych mediów alternatywnych i zaangażowanych; 3. Sabotaż machiny medialnej: zagłuszenie Kultury; 4. Hakerstwo: coś nowego z czegoś starego; 5. Przełamywanie blokady informacyjnej: dziennikarstwo obywatelskie oparte na uczestnictwie i projekt Indymedia; 6. Jak zachęcić ludzi, by wyszli na "ulice": mobilizacja przez media; 7. Wyzwanie rzucone ekspertom: wspólne zasoby wiedzy; Nowe media, mediacja.
Bibliogr. s. 290-318.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: ROZDZIAŁ 1. Media społecznościowe na rynku międzynarodowym: 1.1. Charakter mediów społecznościowych; 1.2. Podział i specyfika wybranych mediów społecznościowych; 1.2.1. Komunikatory internetowe; 1.2.2. Serwisy społecznościowe; 1.3. Zalety i wady „bycia connected”; 1.4. Media społecznościowe na mapie świata – z uwzględnieniem badanych krajów; 1.4.1. Dostęp do internetu oraz użytkowanie mediów społecznościowych na świecie – generalne statystyki; 1.4.2. Charakterystyka mediów społecznościowych na wybranych rynkach; 1.5. Kto jest głównym użytkownikiem mediów społecznościowych?; Różnice między generacjami X, Y i Z. ROZDZIAŁ 2. Badania na rynku międzynarodowym: 2.1. Specyfika badań międzynarodowych; 2.2. Metodyka badania empirycznego dotyczącego wykorzystania serwisów społecznościowych na rynkach zagranicznych; 2.2.1. Charakter badań; 2.2.2. Zakres przestrzenny; 2.2.3. Metoda badawcza; 2.2.4. Metoda doboru próby oraz jej wielkość; 2.2.5. Ograniczenia badania; 2.3. Charakterystyka badanej próby; 2.3.1. Charakterystyka respondentów; 2.3.2. Częstotliwość używania mediów społecznościowych. ROZDZIAŁ 3. Znaczenie mediów społecznościowych z perspektywy indywidualnych użytkowników – wyniki badań międzynarodowych: 3.1. Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zachowań konsumentów; 3.2. Rola mediów społecznościowych w zakresie edukacji; 3.3. Rola mediów społecznościowych w zakresie komunikacji i rozrywki; 3.4. Rola mediów społecznościowych w pracy. Podsumowanie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel. Aneks. Media społecznościowe – wykorzystanie. Media społecznościowe a zachowania konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Media w Internecie. 2. Zasady redagowania artykułów internetowych. 3. Język i kompozycja materiałów dziennikarskich w Internecie. 4. Multimedialne sposoby wzbogacania publikacji. 5. Żródła informacji. 6. Wykorzystanie interaktywnych elementów strony internetowej. 7. Projektowanie i uruchamianie prostego portalu internetowego,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media cyfrowe: możliwości wcześniej nieosiągalne 1.1. Czym jest reklama cyfrowa? 1.2. O czym jest ta książka? 2. Historia i zakres działania reklamy cyfrowej 2.1. Historia reklamy cyfrowej 2.2. Reklama cyfrowa: kwestia skali 2.3. Ogólny obraz praktyki reklamy cyfrowej 2.4. Kontekst cyfrowy 2.5. Agencje cyfrowe 2.6. Wiodące media cyfrowe 2.7. Kluczowe dyskusje w Świecie Reklamy 2.8. Automatyzacja w reklamie: a co z kreatywnością? 2.9. Blokowanie reklam 2.10. Prywatność 2.11. Kultura promocyjna 2.12. Konwergencja 2.13. W stronę social 2.14. Cyfrowy sprzeciw 3. Jak to działa: standardowe media cyfrowe 3.1. Reklama w wyszukiwarkach 3.2. Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) 3.3. Display advertising 3.4. Zakup bezpośredni 3.5. Sieci reklamowe 3.6. Zakup poprzez ad exchange 3.7. Kupno poprzez programmatic i real-time bidding (RTB) 3.8. Programmatic 3.9. Mobile display 3.10. Ogłoszenia 4. Jak to działa: niestandardowe media cyfrowe 4.1. In-game advertising i advergaming 4.2. In-game advertising – reklama w grach komputerowych 4.3. Advergaming 4.4. Grywalizacja 4.5. Media społecznościowe 4.6. Reklama w mediach społecznościowych 4.7. Reklama płatna a shared/earned media 5. Kreatywność 5.1. Kontekst branżowy 5.2. Pomysły (big i small ideas) 5.3. Storytelling 5.4. Kreatywność jest ważna, ale czym ona tak naprawdę jest? 5.5. Doświadczenie 5.6. Koncepcje sensoryczno-afektywne 5.7. Empatia, sytuacja i umiejscowienie 5.8. Culture hacking: kombinacje 5.9. Eksploracja 5.10. Transformacje 5.11. Podsumowanie 5.12. Podstawowe zasady kreatywności 6. Non-interruptive: uwaga, autentyczność i reklama natywna 6.1. Odbiorcy 6.2. Odbiorcy interaktywni 6.3. Pozyskiwanie uwagi 6.4. Influencerzy 6.5. Reklama natywna: przykład BuzzFeed 6.6. Branded entertainment 6.7. Virality 6.8. Metryka wciąż ma znaczenie 6.9. Możliwości wirtualnej rzeczywistości 2.0 7. Media hacking 7.1. Wymagania w zakresie media hacking 7.2. Przykład kreatywnego media hacking: B-Reel 7.3. Hacked media i reinterpretacje historii 7.4. Mixed reality i transmedia 7.5. Rola zabawy 7.6. Kluczowe terminy 8. Blokowanie reklam i nieuczciwość: zagrożenia dla reklamy 8.1. Web adblocking 8.2. AdBlock Plus 8.3. Mobile adblocking 8.4. Anti-adblocking 8.5. Uciekanie się do oszustwa 9. Reklama adresowana do dzieci: przepisy i etyka mediów cyfrowych 9.1. Badanie etyki w reklamie 9.2. Prawodawstwo i samoregulacja 9.3. Samoregulacja w Wielkiej Brytanii 9.4. Czy dzieci dorastają zbyt szybko? Raport Baileya 9.5. Magiczny moment zrozumienia kontekstu internetowego 9.6. Advergames 9.7. Kanały na YouTubie: przykład AmazingPhil 10. Techniki reklamowe: analityka, big data, profilowanie i tożsamość 10.1. Wczoraj: korzenie analityki w reklamie 10.2. Kontekst big data 10.3. Dwudziesty pierwszy wiek: dane i korelacja 10.4. Big data i reklama 10.5. Profilowanie i tożsamość 10.6. Analityka społeczna 10.7. Tekst 10.8. Obraz 10.9. Marketing skierowany do naszych wirtualnych osobistych asystentów (VPA) 11. Media empatyczne: emotiveillance i przyszłość reklamy zewnętrznej 11.1. Billboardy wrażliwe na emocje 11.2. Sztuczna inteligencja 11.3. Tam na Wimbledonie 11.4. Teorie podejść emocjonalnych 11.5. Emotiveillance 11.6. Media empatyczne 11.7. Niepokojący czynnik: bliskość bez wzajemności 12. Prywatność: przykład aplikacji mobilnych na Android 12.1. Test praktyczny 12.2. Co jest śledzone? 12.3. Pliki cookie 12.4. Definiowanie prywatności: być pozytywnym 12.5. Prywatność: interakcje, oczekiwania i protokół 12.6. Śledzenie i reklama w aplikacjach mobilnych na Android 12.7. Zaufanie 12.8. Zgoda 12.9. Opt-in/opt-out 12.10. Kontekst prawny 12.11. Branża reklamowa pod kontrolą organów amerykańskiej inwigilacji rządowej… bez jej zgody 13. Podsumowanie: między sztuką a nauką w reklamie 13.1. Wzniosłość danych 13.2. Riposta kreatywnych 13.3. Podwójne złudzenie 13.4. Czy sztuczna inteligencja kiedykolwiek stworzy Holidays are coming dla Coca-Coli? 13.5. Poza pokusą: kreatywność algorytmiczna 13.6. Napędzanie maszyny; Aneks; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Obyczaje Prawo i Polityka Życie Codzienne / przewod. rady Jacek Kurczewski)
1. Technologia - komunikacja - konsumpcja: sieć powiązań, 2. Webmaster: społeczny plug-in nowych technologii komunikacyjnych, 3. Bank jako technologia, bank i technologia - dwa wymiary komunikowania, 4. Nowe technologie w kontekstach komunikacji telewizyjnej, 5. Zakończenie. Technologiczna codzienność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations w Internecie / Tymon Smektała. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 2006. - 198 s. : il., rys., tab. ; 21 cm.
(Kreatywność)
1. Istota dziedziny public relations. 2. Przestrzeń Internetu jako platforma przedsięwzięć public relations. 3. Tradycyjny model komunikacji z otoczeniem przedsiębiorstwa wsparty narzędziami internetowymi. 4. e-PR - nowa forma prowadzenia przedsięwzięć public relations.5. e-społeczności. 6. Internet w kryzysowym public relations
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Wprowadzenie. Rekonfiguracja komunikacji społecznej; Uwagi o hipertekście; Chaos, baza danych i internetowe gatunki dziennikarskie; Spojrzenie historyka mediów na internet. 2. Gatunki. Gatunek w sieci; Blog jako gatunek dziennikarski - ewolucja i transgresja; Moda na blogowanie. Blog jako komentarz, element polityki redakcyjnej i narzędzie kreacji politycznej rzeczywistości; Wykorzystanie blogów politycznych w dziennikarstwie internetowym; Felieton w ujęciu tradycyjnym oraz w e-modyfikacjach. 3. Redagowanie. Deadline 24 godziny na dobę czyli o regionalnej gazecie, radiu i konwergencji; Radio w eterze i w internecie. Sposoby kontaktu ze słuchaczami; Dziennikarstwo społeczne jako nowy trend w kulturze; Zmiana kształtu przekazów dziennikarskich w internecie na przykładzie portali internetowy koncernu "Media Regionalne"; Detronizacja czwartej władzy? Relacje dziennikarze - użytkownicy na przykładzie internetowego forum gazeta.pl; Relacje międzygatunkowe w strukturze oficjalnego serwisu internetowego serialu "Ekipa" Agnieszki Holland; www.motel.wp.pl jako przykład konwergencji różnych form komunikacji; Telewizja internetowa czy telewizja w internecie? Nowe usługi medialne. 4. Konteksty. Granice wolności internetowych gatunków dziennikarskich; Zasady ochrony ogólnie dostępnego dorobku naukowego w internecie; Techniki manipulowania a specyfika warsztatowa ogólnoinformacyjnych portali internetowych; Internetowy komunikat dla mediów; E-film jako najnowszy sposób percepcji sztuki filmowej; RSS - cechy i ewolucja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej