Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(12)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(17)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(17)
Autor
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Borkowski Igor
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Castells Manuel (1942- )
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Czopek Jakub
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gurba Ewa
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hallada Marek
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kocór Maria
(1)
Kondak Anna
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Korombel Anna
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Li Charlene
(1)
Lievrouw Leah A
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malarski Maciej
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Musiał Emilia
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Olszański Leszek
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Popielec Dominika
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Rosińska-Mamej Agnieszka
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Scott David Meerman
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Siara Olga
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Siemieńska Katarzyna
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Urbańska Magda
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Wasylewicz Magdalena
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wereszczyńska Katarzyna
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wierzchosławska Agnieszka
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Reklama internetowa
(9)
Internet
(8)
Marketing cyfrowy
(7)
Media społecznościowe
(5)
Public relations w internecie
(5)
Dziennikarstwo internetowe
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Nowe media (komunikacja)
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Autoprezentacja
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Przedsiębiorstwo internetowe
(3)
Reklama
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Blogi
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Edukacja medialna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media mobilne
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Public relations
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Analiza PEST
(1)
Anoreksja
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bulimia
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-learning
(1)
E-mail marketing
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fonoholizm
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Gospodarka
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Podręcznik
(6)
Monografia
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Zarządzanie i marketing
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Koncepcje zmiany systemowych ustroju kultury w Polsce, 2. Mass media i kultura w europejskiej współpracy transgranicznej, 3. Współczense procesy globalizacyjne, 4. Nauka i kultura w zmanipulowanej rzeczywistości, 5." Czynione słowami " czyli kilka uwag o funkcji performatywnej, 6. Poznanie mitu i symbolu w odniesieniu do wewnętrznego rozwoju człowieka, 7. O (nie)konieczności sacrum w teatrze, 8.Manipulacyjne aspekty reklamy, 9. Internet: czyżby nowe medium reklamy?, 10. Prawa fizyki w reklamie telewizyjnej, 11. Determinanty kształtowania poczucia tożsamości, 12. Gdy przytłacza "wielki błękit". Konsekwencje doświadczeń traumatycznych, 13."My dotykamy życia ludzi", czyli dziennikarze lokalni w autorefleksji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie; Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych; Komunikatywnylekarz.pl… komunikacja: lekarz-pacjent, czyli o PR w usługach medycznych; W sieci opinii; Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie; Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania; Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego; Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność; Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read-Write w Internecie; Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia; Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych; Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji”; Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości; Analiza danych w marketingu internetowym; „Grubi i zdesperowani”. Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością; Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych; Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcji prasowych - komunikacja z nabywcami; Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie; Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala); Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze na przykładzie Center for Investigative Reporting; Finansowa funkcja okładek polskich magazynów; Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znaczenie analiz sektorowych w zmieniającym się otoczeniu prawnym, ekonomicznym, społecznym i technologicznym współczesnych przedsiębiorstw; Nowe uwarunkowania zarządzania informacją w e-przedsiębiorstwach w świetle RODO; Standardy interoperacyjności oprogramowania w perspektywie; Przemysł 4.0; Mikroekonomiczne determinanty bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw na przykładzie sektora ubezpieczeniowego; Wpływ certyfikacji systemu zarządzania na proces zarządzania ryzykiem w obliczu nowelizacji normy ISO 9001:2015 (na przykładzie przedsiębiorstw z branży spożywczej); Rozwój i przetrwanie start-upów w branży technologii reklamowych w Polsce; Marketing wielokanałowy w sieciach handlowych drogerii; Wykorzystanie stref czasowych we współpracy jednostek R&D sektora automotive; Rola i znaczenie wzornictwa przemysłowego w branży modowej; Ocena ważności czynników koncepcji rozwoju w przedsiębiorstwie z branży obuwniczej; Marka korporacyjna jako strategiczny instrument budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora usług hotelarskich; Jakość obsługi celnej a konkurencyjność przedsiębiorstw uczestniczących w obrocie międzynarodowym; Efektywność i skuteczność procesu kształcenia na przykładzie publicznych uczelni technicznych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W obecnych warunkach intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii funkcjonowanie przedsiębiorstw zyskało nowe cechy i możliwości.
Technologie obliczeniowe i elektronicznej wymiany informacji wielorako wpływają na sposoby działania firm. Z jednej strony stanowią narzędzia pomocne do usprawniania pracy przedsiębiorstw, z drugiej zaś mogą być podstawą do tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych.
Wnioski zawarte w monografii ukazują konieczność pogłębiania wiedzy na temat zastosowania nowych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem na wielu polach jego działalności. Uświadomienie sobie szans i zagrożeń, które pojawiają się wraz z nimi, zwiększa możliwości firm w walce konkurencyjnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Od redakcji Drugi zeszyt tegorocznego numeru „Zagadnień Rodzajów Literackich“ ma układ tematyczny — składają się nań artykuły dotyczące wielorakich procesów konwergencyjnych zachodzących zarówno w samej literaturze, jak i w relacji z nią. Głównym przedmiotem refleksji nad przestrzeniami tekstów pragniemy uczynić często stosowane we współczesnym dyskursie naukowym pojęcie konwergencji. Wykorzystuje się je obecnie w różnych dziedzinach, od badań matematyczno-przyrodniczych, przez językoznawcze, politologiczne, socjologiczne, po studia z zakresu nowych mediów, komunikacji i antropologii kulturowej. Na ile rzeczywiście dochodzi do nakładania się i przenikania procesów kulturowych i jak bardzo — jeśli w ogóle — zjawisko to ma wpływ na stan literatury oraz jej teorii? Bieżącemu numerowi ZRL przyświeca cel analitycznego przyjrzenia się w perspektywie badań literackich pewnym mechanizmom i ich efektom charakterystycznym dla czasów digitalizacji kultury, gwałtownego rozwoju technologii użytkowej i idącej za tym hipotetycznej homogenizacji kultury. Proponowane czytelnikowi artykuły skupiają się na różnorodnych problemach, częstokroć prezentując odmienne stanowiska badawcze do wyjściowego zagadnienia. Dostrzeżenie nieoczywistości i zróżnicowania procesów konwergencyjnych łączy się w niniejszym tomie z próbą sprostania płynności oraz wieloaspektowości konwergencji, która z założenia wprowadza intermodalność, interdyscyplinarność i wielojęzykowość w to, co tekstowe. Autorzy studiów tu zawartych stawiają pytania między innymi o status poetyki w dobie konwergencji i wpływ procesów związanych z digitalizacją na struktury i cechy gatunkowe czy dyskursywne, podejmują namysł nad problemem ontologii dzieła hybrydycznego, szukają przykładów konwergencji w poezji konkretnej, e-poezji, liberaturze, tekstach logowizualnych, blogach okołoliterackich, serwisach społecznościowych, historiografii czy mieście — rozumianym jako przestrzeń tekstów/tekst. Przenikanie się dziedzin widać także w doborze narzędzi i metodologii naukowych — pragmalingwistyka sąsiaduje z klasyczną genologią, antropologia z pedagogiką, a teorie literatury z komparatystyką i badaniami nad nowymi mediami. Liczymy, że rozpiętość tematyczna w połączeniu z rozmaitością perspektyw badawczych uczyni ten zeszyt „Zagadnień Rodzajów Literackich“ ważnym i ciekawym w lekturze (wielo)głosem w coraz wyraźniej zaznaczającym swoje miejsce w humanistyce XXI wieku dyskursie okołokonwergencyjnym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zagadnienia Rodzajów Literackich To wielojęzyczne czasopismo zostało powołane przez założycieli przede wszystkim dla prezentacji problematyki genologicznej w ujęciach badaczy z Polski i z całego świata. Redakcja podjęła też publikację, w każdym zeszycie, materiałów do przyszłego słownika rodzajów literackich. Oprócz tego ukazywały się tu również artykuły komparatystyczne i teoretycznoliterackie. Obecnie redaktorzy zachowując dotychczasowy profil pisma, otwierają szerzej łamy dla wszelkiego typu studiów literaturoznawczych bez względu na tematykę i założenia metodologiczne. Pojawiać się będą w "Zagadnieniach Rodzajów Literackich" także teksty o tematach kulturoznawczych, które będą penetrować bliższe i dalsze konteksty literatury. "ZRL" to jedyne w Polsce czasopismo wielojęzyczne, w którym kształtuje się międzynarodowa współpraca literaturoznawców Wschodu i Zachodu. Na jego wzór powstał swego czasu w USA genologiczny periodyk „Genre” (o czym anonsowali w artykule wstępnym z pierwszego tomu jego redaktorzy).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej