Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(155)
ebookpoint BIBLIO
(4)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(150)
Publikacje naukowe
(43)
Publikacje fachowe
(25)
E-booki
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Czasopisma
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(106)
tylko na miejscu
(101)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(115)
Czytelnia
(104)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(7)
Rosa Grażyna (1968- )
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(3)
Michalczyk Stanisław
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Staszewska Jolanta (1960- )
(3)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Antczak Mariola
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gierula Marian
(2)
Gracz Leszek
(2)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(2)
Linkiewicz Agata
(2)
Lupa Iwona
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Rott Dariusz (1965- )
(2)
Sarna Paweł
(2)
Siciński Jędrzej
(2)
Skorus Piotr
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bęben Robert
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Cichy Diana
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czarnowski Piotr
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Danik Lidia
(1)
Davis Anthony
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dolińska Dorota
(1)
Doyle Peter
(1)
Duda Aneta
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(78)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
Kraj wydania
Polska
(158)
Czechy
(3)
Rosja
(2)
Język
polski
(160)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(49)
Public relations
(37)
Komunikacja społeczna
(33)
Marketing
(30)
Środki masowego przekazu
(29)
Marketing polityczny
(21)
Reklama
(21)
Komunikacja polityczna
(17)
Media społecznościowe
(16)
Marketing cyfrowy
(15)
Przedsiębiorstwo
(13)
Komunikacja interpersonalna
(11)
Kultura organizacyjna
(11)
Zarządzanie
(11)
Marketing społecznościowy
(10)
Internet
(8)
Komunikacja wewnętrzna
(8)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Reklama internetowa
(8)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(8)
Kadry
(7)
Komunikacja
(7)
Polityka
(7)
Autoprezentacja
(6)
Innowacje
(6)
Kampania wyborcza
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Menedżerowie
(6)
Organizacja
(6)
Promocja handlowa
(6)
Public relations w internecie
(6)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Badania marketingowe
(5)
Dziennikarstwo
(5)
Dziennikarze
(5)
Komunikacja międzykulturowa
(5)
Konkurencyjność
(5)
Konsumenci
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Image
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Konwergencja mediów
(4)
Kreowanie wizerunku
(4)
Marketing partnerski
(4)
Negocjacje
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing mobilny
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Organizacje
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo internetowe
(3)
Przywództwo
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Socjologia
(3)
Wybory
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Blog
(2)
Blogi
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Controlling
(2)
Demokracja
(2)
Dzieci
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Google Analytics
(2)
Identyfikacja wizualna
(2)
Informacja wizualna
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Jakość usług
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja miejska
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kryzys
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka osobista
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Młodzież
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Nieruchomości
(2)
Obsługa klienta
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Opinia publiczna
(2)
Plan marketingowy
(2)
Polityka medialna
(2)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(30)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(25)
Niemcy
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Kazachstan
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(37)
Praca zbiorowa
(30)
Opracowanie
(18)
Monografia
(16)
Poradnik
(12)
Czasopismo naukowe
(5)
Raport z badań
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(105)
Media i komunikacja społeczna
(53)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Edukacja i pedagogika
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Językoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
162 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Część I - Efektywna komunikacja marketingowa w latach 2016-2030; Przyszłość dzieje się już teraz; Content marketing; Wideo; Siła wyszukiwarek; Smartfon - centrum dowodzenia wszechświatem; Kampanie mobilne, na których warto się wzorować; Big data, personalizacja, lojalność i programmatic; Do menadżerów na zakończenie. Część II - Rozmowy z ekspertami reklamy i public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Media w komunikacji marketingowej organizacji usług publicznych; 2. Komunikacja medialna instytucji oświatowych - media tradycyjne; 3. Problematyka „Magazynu Szkolnego”; Internet public relations w placówkach oświatowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych / Tomasz Płudowski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 268, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 24 c m.
1. Komunikacja polityczna w USA- zarys problematyki: Komunikacja polityczna- definicje i koncepcje; Marketing polityczny, transformacja oraz profesjonalizacja komunikacji politycznej w drugiej połowie XX wieku; Kryzys komunikacji politycznej; 2. System medialny USA: Wprowadzenie; Współczesne tendencje w świecie mediów; Komercyjny charakter amerykańskiego systemu medialnego; Główne środki masowe przekazu; 3. Przekazy medialne: Charakterystyka środowiska informacyjnego; Reklama telewizyjna; Debaty telewizyjne; Telewizyjne wieczorne programy informacyjne; Nowe media polityczne; 4. Główni uczestnicy komunikacji politycznej: Perspektywy głównych uczestników komunikacji politycznej; Przekaz medialny a wiedza obywateli oraz partycypacja w życiu politycznym; Propozycje reform systemu komunikacji politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna a zarządzanie humanistyczne; Zarządzanie; Rola menedżera w procesie komunikacji. 1. Media w komunikacji: Radio i zarządzanie - wizerunek a odpowiedzialność; Widz telewizji - menedżer mimo woli; Fasady i maski - współdziałanie menedżerów i dziennikarzy. 2. Aspekty komunikacji w pracy menedżera: Anegdota w zarządzaniu; Dialog i solidarność; „Choć zdeptał mnie wielki, przysadzisty tur - ja stawiam”. Absurdalny humor jako przestrzeń heterotopii organizacyjnej; Najnowsze strategie komunikacji teatralnej jako źródło inspiracji dla zarządzania; Film. Na styku fikcji i rzeczywistości organizacyjnej; Poezja i zarządzanie - inspiracje dla menadżera humanisty. 3. Obszary i narzędzia komunikacji: Piksel czy litera? Obraz fotograficzny w komunikacji społecznej; Jak rozmawiać z przeszłością, by wzbogacić komunikację w teraźniejszości, czyli o porażkach z histografii organizacji; Tracking aktywności - obietnica i zagrożenie dla menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w zespole wirtualnym / Tomasz Stefaniuk. - Warszawa : Difin SA , 2014. - 194, [4] s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Rozdział 1. Zespoły wirtualne jako nowa forma organizacji pracy, 1.1. Istota i klasyfikacja zespołów pracowniczych. 1.2. Specyfika zespołów wirtualnych. 1.3. Zalety i wady zespołów wirtualnych. 1.4. Determinanty skuteczności pracy zespołów wirtualnych i sposoby jej oceny. Rozdział 2. System komunikacji w zespole wirtualnym. 2.1. Istota procesu komunikacji. 2.2. Specyfika procesu komunikacji w zespole wirtualnym. 2.3. System komunikacji w zespole wirtualnym. 2.4. Rozwiązania strukturalne systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 2.5. Wpływ systemu komunikacji na skuteczną pracę zespołu wirtualnego. Rozdział 3. Projektowanie systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.1. Istota i znaczenie procesu projektowania systemu komunikacji. 3.2. Wybrane podejścia metodologiczne w projektowaniu systemów komunikacji. 3.3. Proces projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.4. Wybrane metody i narzędzia projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.5. Analiza systemu komunikacji w zespole wirtualnym jako ważny element cyklu projektowego. Rozdział 4. Przykład praktyczny zastosowania metody projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 4.1. Przesłanki projektowania systemu komunikacji w badanym zespole wirtualnym. 4.2. Przebieg procesu projektowego. 4.3. Porównanie skuteczności pracy zespołu przed i po zastosowaniu metody projektowania systemu komunikacji. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Istota dziedziny public relations: Podstawowe definicje; Grupy docelowe działań public relations; Znaczenie public relations dla działalności współczesnych przedsiębiorstw; Public relations jako proces komunikacji. R. 2 Przestrzeń Internetu jako platforma przedsięwzięć public relations: Proces komercjalizacji Internetu; Charakterystyka medium; Przegląd narzędzi internetowych; Wpływ Internetu na specyfikę przedsięwzięć public relations; Modele prowadzenia przedsięwzięć public relations w przestrzeni Internetu; Analiza i planowanie internetowych przedsięwzięć public relations. R. 3 Tradycyjny model komunikacji z otoczeniem przedsiębiorstwa wsparty narzędziami internetowymi: Wykorzystanie Internetu przez przedstawicieli mediów; Narzędzia internetowe w kontaktach z przedstawicielami mediów. R. 4 e-PR - nowa forma prowadzenia przedsięwzięć public relations: Czym jest e-PR?; Targeting e-PR; Narzędzia internetowe w przedsięwzięciach e-PR; Witryna WWW platformą przedsięwzięć e-PR; Jak zwiększyć liczbę odwiedzin witryny WWW przedsiębiorstwa?; Poczta elektroniczna w przedsięwzięciach e-PR; Listy i fora dyskusyjne w przedsięwzięciach e-PR; Komunikatory w przedsięwzięciach e-PR; Globalne aspekty przedsięwzięć e-PR; Jak oceniać efektywność przedsięwzięć e-PR? R. 5 e-Społeczności: Definicja e-społeczności; Tworzenie e-społeczności; Zarządzanie e-społeczności. R. 6 Internet w kryzysowym public relations: Definicja i typologia sytuacji kryzysowych; Kryzysowe public relations wykorzystujące narzędzia tradycyjne; e-PR w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw; Internet przyczyną sytuacji kryzysowych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Reklama jako forma komunikacji: Zwrot komunikacyjny; Czym jest reklama?; Język reklamy; rola reklamy w procesie komunikacji społecznej; Reklama jako idea; Komunikacja informacyjna. R. 2 Media a reklama: Podział typów reklam ze względu na nośnik; Reklama zewnętrzna - miejska; Reklama ambientowa. R. 3 Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu: Funkcje promocji; Narzędzia internetowe; Narzędzia multimedialne; Książka jako nośnik reklamy produktu. R. 4 Tożsamość i wizerunek marki: Definicje tożsamości i wizerunku marki; Tożsamość a wizerunek. Na czym polega różnica?; Identyfikacja wizualna; Proces komunikacji wizerunkowej; Świadomość marki; Lokowanie produktu; Emotional branding; Brief kreatywny; Dizajn w kreowaniu marki. R. 5 Społeczne kreowanie marki: Krótka historia public relations; Istota i cele public relations; Kampania społeczna - skuteczny dialog ze społeczeństwem; Rola ambasadora marki. R. 6 Technologiczne kreowanie marki: Rola e-PR w promocji wizerunku firmy; Rola agencji interaktywnych; Media interaktywne; Podstawowe narzędzia e-PR; Social media; Marketing szeptany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Cz. I Komunikacja wizualna: R. 1 Autoprezentacja i jej elementy; R. 2 Style autoprezentacji; R. 3 Ulegać czy nie ulegać stereotypom? R. 4 Wizerunek własny a wizerunek organizacji. Cz. II Public relations: R. 1 Co to jest Public relations?; R. 2 Kontakty z mediami; R. 3 Udział w życiu społecznym. Cz. III Reklama: R.1 Co to jest reklama?; R. 2 Krótka historia reklamy; R.3 Budowa przekazu reklamowego; R. 4 Najpopularniejsze formy reklamy. Cz. IV Branding: R. 1 Co to jest branding?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Public relations. Definicje, cele, zasady, narzędzia: Definicje public relations, Rola i cele public relations; Grupy docelowe działań public relations; Arsenał środków i działania public relations; Public relations jako proces komunikacyjny; Czym public relations nie jest; Prawidła public relations. R. 2 Sytuacje kryzysowe. Definicje, typy, etapy, udziałowcy: Definicje sytuacji kryzysowej; Typy sytuacji kryzysowych; Etapy sytuacji kryzysowych; Udziałowcy sytuacji kryzysowych; Konflikt medialny. R. 3 Public relations w sytuacjach kryzysowych: Rola opinii publicznej; Public relations w czasach spokoju; Plany działań w sytuacjach kryzysowych; Działania w trakcie sytuacji kryzysowej; Reguły działań public relations w zależności od typy sytuacji kryzysowej; Działania po opanowaniu kryzysu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy komunikowania politycznego 2. Aktorzy i instytucje komunikowania politycznego 3. Pierwotne funkcje polityczne mediów 4. Dziennikarstwo i dziennikarze w komunikowaniu politycznym 5. Polityczne public relations 6. Komunikowanie polityczne w przestrzeni lokalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wybory - Demokracja - Polityka / red. nauk. Marek Jeziński)
1. Marketing polityczny a kultura masowa- specyfika amerykańska; 2. Kampania prezydencka 2000- wizerunek polityczny liderów a jego społeczny odbiór; 3. Kampania prezydencka 2004- media i kultura masowa; Wnioski końcowe- wyjątkowa Ameryka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka miasta / Jacek Szołtysek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2016. - 261, [1] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Miasto i jego podatność na zarządzanie logistyczne 1.1. Miasto jako produkt urbanizacji 1.2. Miasto jako przestrzeń zajmowana przez społeczność 1.3. Konsekwencje przestrzenno-społeczne a dostępność 1.4. Miasto jako akcelerator innowacji 1.5. Jakość życia w mieście jako nadrzędny cel jego funkcjonowania Rozdział 2. Logistyka miasta jako koncepcja kształtowania przepływów osób, dóbr materialnych i kreowania przestrzeni miasta 2.1. Logistyka i jej uniwersalny cel 2.2. Logistyka miasta jako koncepcja osadzona w paradygmacie logistyki 2.3. Istota, przedmiot, cele i zadania logistyki miasta 2.4. Interdyscyplinarność a sposób podejmowania decyzji logistycznych 2.5. Mobilność i jej wymiary. Rola logistyki w realizacji mobilności Rozdział 3. Logistyka w kształtowaniu przepływów osób w miastach 3.1. Przemieszczenia osób w miastach 3.2. Potencjał logistyki w zarządzaniu przepływami osób 3.3. Potencjał infrastruktury transportu miejskiego w logistyce miasta 3.4. Założenia systemu zintegrowanych przemieszczeń osób w miastach 3.5. Projekty doskonalące przepływy osób w miastach oparte na narzędziach cenowych 3.6. Projekty doskonalące przepływy osób w miastach oparte na zmianach organizacyjnych i technologicznych Rozdział 4. Logistyka w kształtowaniu przepływów dóbr materialnych w miastach 4.1. Przepływy dóbr materialnych w miastach i ich wpływ na funkcjonowanie miasta 4.2. Potencjał logistyki w zarządzaniu przepływami dóbr materialnych w miastach 4.3. Wpływ logistycznej infrastruktury miejskiej na usprawnianie przepływów dóbr materialnych w miastach 4.4. Tworzenie systemów dostaw dóbr materialnych w miastach 4.5. Obsługa transportowa dostawców i odbiorców dóbr materialnych w miastach 4.6. Wdrożenia logistycznych projektów w zakresie dostaw dóbr materialnych w miastach i ich rezultaty Rozdział 5. Logistyka w kształtowaniu przestrzeni miasta 5.1. Mapy emocjonalne w ewaluacji przestrzeni miejskiej 5.2. Uwalnianie przestrzeni miejskiej 5.3. Dostosowanie miasta do potrzeb seniorów i osób niepełnosprawnych 5.4. Livability i walkability jako przykłady nowoczesnego myślenia o mobilności w miastach 5.5. Zanieczyszczenie hałasem i światłem w miastach 5.6. Smart city Rozdział 6. Zarządzanie logistyczne miastem 6.1. Miasto sukcesu 6.2. Założenia systemu zintegrowanego zarządzania przepływami osób i dóbr materialnych w miastach 6.3. Organizacja systemu zintegrowanego zarządzania przepływami osób i dóbr materialnych w miastach 6.4. Spodziewane efekty zarządzania przepływami osób i dóbr materialnych w miastach 6.5. Logistyka miasta a ambicje miasta 6.6. Kompetencje logistyków miejskich Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lokowanie produktu : zagadnienia prawne / Katarzyna Grzybczyk. - Stan prawny na 15.03.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2012. - 221, [3] s. ; 21 cm.
1. Lokowanie produktu- zagadnienia ogólne; 2. Lokowanie produktu w dyrektywie o audiowizualnych usługach medialnych i w polskiej ustawie o radiofonii i telewizji; 3. Lokowanie produktu a nieuczciwa konkurencja; 4. Lokowanie produktu a prawo autorskie; 5. Lokowanie produktu a prawo prasowe; 6. Prawo właściwe dla lokowania produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mapy recepcji reklamy / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne , 2013. - 210, [2] s. : rys. ; 24 cm.
1. Modele hierarchii efektów reklamy; 2. Postawa jako zaawansowany efekt reklamy; 3. Reklama a proces poznawczy; 4. Świadomość i uwaga w percepcji reklamy; 5. Zainteresowanie jako czynnik skuteczności odbioru reklamy; 6. Czynniki afektywne w oddziaływaniu reklamy; 7. Zaangażowanie jako czynnik oddziaływania reklamy; 8. Kontekst i peryferia; 9. Krytyka modelu FCB; 10. Bohater reklamy; 11. Koncepcja map recepcji reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Marketing: Ewolucja koncepcji marketingu - od praktyki do teorii; Wartość dla klienta a kształtowanie działań marketingowych; Strategie wojenne w marketingu; Neuromarketing źródłem wyższej skuteczności działań przedsiębiorstwa; Marketing sensoryczny; E-marketing; Ekomarketing; Marketing sportowy jako szansa dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przedsiębiorstwo: Współczesne tendencje w zarządzaniu organizacjami gospodarczymi; Znaczenie innowacyjnych koncepcji zarządzania dla funkcjonowania przedsiębiorstw; Przywództwo czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa; Zasady budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa; Podstawowe składniki organizacyjnego uczenia się; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a cel jego istnienia. Komunikacja: Komunikacja marketingowa - kierunki zmian; Pułapki myślowe w podejmowaniu decyzji; Między rozumem a sercem - rola czynników metapoznawczych; Marketing a efekt placebo; Ambient media jako nowoczesny instrument komunikacji; Promocja sprzedaży - wzrost znaczenia; wykorzystanie zasad percepcji w reklamie prasowej; Kontrowersje wokół reklamy szokującej. Konsumenci: Makroterndy a zachowania konsumentów; Transumeryzm i trysumeryzm i zastosowania; Gender marketing - koncepcja i zastosowania; Model marketingowy GendreTrends
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : učeb, posobie dlâ SPO i prikladnogo bakalavriata / E. P. Mihaleva. - 2-e izd., pererab. i dop. - Moskva : Izdatelʹstvo Ûrajt , 2017. - 212, [2] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Professionalʹnoe obrazowanie)
Zawiera: Тема 1. Современная концепция маркетинга: Эволюция концепции маркетинга; Принципы и функции маркетинга; Цели и методы маркетинга; Информационное обеспечение маркетинга; Управление маркетингом; Организационные структуры маркетинга Тема 2. Товар и товарная политика в маркетинге: Понятие товара и его слагаемые; Изучение потребителей; Концепция жизненного цикла товара; Разработка и реализация концепции нового товара; Слагаемые коммерческого успеха товара; Пути реализации товарной политики Тема 3. Комплексный анализ и прогнозирование товарных рынков методами маркетинга: Цели и задачи исследования рынка методами маркетинга; Спрос и предложение. Рыночное равновесие; Емкость рынка; Изучение конкурентов; Сегментация рынка и ее основные критерии; Целевой и пробный рынки; Позиционирование товаров на рынке; Дифференциация товаров на рынке; Условия формирования и факторы развития экономической конъюнктуры; Маркетинговая информационная система; Методы изучения рынка Тема 4. Цены и ценовая политика в маркетинге: Задачи, цели и сущность ценовой политики в маркетинге; Виды цен в маркетинге; Методы установления цен в маркетинге; Виды и назначение скидок с цен в маркетинге; Методы расчета иены товара; Ценовые стратегии и их реализация Тема 5. Коммуникационная политика в маркетинге: Цели, задачи и правила коммуникационной политики; Формирование спроса (мероприятия ФОС); Реклама - инструмент продвижения товара на рынок; Персональные продажи - инструмент продвижения Товара; Стимулирование сбыта (мероприятия СТИС); Мероприятия «паблик рилейшнз»; Планирование и контроль мероприятий ФОССТИС; Интернет-маркетинг; Развитие рынка В2В; Выставки и ярмарки Тема 6. Организация сбытовой сети и системы товародвижения в маркетинге: Сущность сбытовой политики в маркетинге; Формирование каналов распределения; Организация продажи товаров; Прямой маркетинг; Система товародвижения в маркетинге Тема 7. Маркетинговые стратегии предприятия: Методологический подход к разработке маркетинговой Стратегии; Общая характеристика стратегий маркетинга; Портфельные стратегии; Стратегии роста; Конкурентные стратегии; Стратегия сегментации рынка Тема 8. Планирование, финансы и контроль маркетинга: Планирование маркетинга; Определение затрат на маркетинг; Бюджет и бюджетирование в маркетинге; Контроль в маркетинге Тема 9. Международный маркетинг: Основные характеристики глобальной экономики; Понятие, сущность и особенности международного маркетинга; Особенности международной маркетинговой среды; Организация исследования зарубежных рынков; Комплекс маркетинга международной компании; Выход компании на внешние рынки; Конкурентные преимущества международных компаний.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas rewolucji: Czas na rozwój twojej firmy; Szybkość kontra ospałość- meldunki z frontu; Czas rzeczywisty rządzi się swoimi prawami; Nastawienie na czas rzeczywisty; Za duże, żeby odnieść sukces?; Współpracuj z mediami na ich zasady; Komunikacja kryzysowa i media; Co w tej chwili mówią inni?; Szukaj inspiracji w tłumie; 2. Połącz się ze swoim rynkiem: Kontakt z klientami w czasie rzeczywistym; W urządzeniach mobilnych czas rzeczywisty trwa cały czas; Chcę tego natychmiast; 3. Czas na rozwój twojej firmy: Pozwól im komunikować się teraz; W jaki sposób twoja strona internetowa staje się machina czasu rzeczywistego; Dokonaj sprzedaży; Biznes w tempie teraźniejszości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej