Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(317)
IBUK Libra
(7)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(306)
Publikacje naukowe
(63)
Publikacje fachowe
(30)
E-booki
(8)
Czasopisma
(6)
Audiobooki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(258)
dostępne
(190)
wypożyczone
(18)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(210)
Czytelnia
(260)
Autor
Juchnowicz Marta (1948- )
(14)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(13)
Armstrong Michael (1928- )
(10)
Borkowska Stanisława (1939- )
(10)
Bańka Waldemar
(6)
Grabiec Olimpia (1975- )
(6)
Lipka Anna
(6)
Podsiadło Iwona
(6)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Listwan Tadeusz
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(5)
Rostkowski Tomasz
(5)
Sajkiewicz Alicja
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(4)
German Janusz (1974- )
(4)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(4)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(4)
Suchar Marek (1954- )
(4)
Antczak Zbigniew
(3)
Bugdol Marek (1966- )
(3)
Daniecki Wojciech
(3)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Makowski Kazimierz
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Rusiński Michał
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(3)
Bednarska-Wnuk Izabela
(2)
Bohdziewicz Piotr
(2)
Borowska Joanna
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Filipowicz Grzegorz
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Górska Joanna
(2)
Jamka Beata
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Karbowski Marcin
(2)
Kirejczyk Edward
(2)
Kostera Monika
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kołodziejczak Małgorzata
(2)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(2)
Król Małgorzata
(2)
Litwin Joanna
(2)
Loska Magdalena
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Olczak Artur
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Parsloe Eric
(2)
Prokopowicz Piotr
(2)
Sadowski Józef
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Stor Marzena
(2)
Strużycki Marian
(2)
Szczupaczyński Jerzy
(2)
Ulrich Dave
(2)
Urbaniak Bogusława
(2)
Walkowiak Ryszard
(2)
Woźniak Jacek
(2)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(2)
Świątek-Barylska Ilona
(2)
Aluchna Maria
(1)
Andrews Tim G
(1)
Antonowicz Dominik
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Becker Brian E
(1)
Beech Nic
(1)
Belbin Meredith
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Bieryło Marta
(1)
Biliński Witold
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Boudreau John
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(97)
2000 - 2009
(196)
1990 - 1999
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(323)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(323)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kadry
(309)
Zarządzanie
(74)
Przedsiębiorstwo
(70)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(70)
Motywacja pracy
(48)
Zatrudnienie
(45)
Ocena pracowników
(40)
Organizacja
(37)
Praca
(33)
Polityka zatrudnienia
(32)
Kultura organizacyjna
(28)
Menedżerowie
(28)
Płaca
(28)
Zarządzanie wiedzą
(25)
Zarządzanie strategiczne
(21)
Rekrutacja pracowników
(19)
Przywództwo
(16)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(14)
Płynność kadr
(13)
Innowacje
(12)
Siła robocza
(12)
Zarządzanie jakością
(12)
Kapitał ludzki
(10)
Kariera
(10)
Motywacja
(10)
Organizacja ucząca się
(10)
Decyzje
(8)
Polityka płacowa
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(8)
Rynek pracy
(8)
Szkolenie zawodowe
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Rozmowa kwalifikacyjna
(7)
Zawód
(7)
Komunikacja społeczna
(6)
Mentoring
(6)
Praca zespołowa
(6)
Przydatność zawodowa
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Wartościowanie pracy
(6)
Konflikt
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Rozwój zawodowy
(5)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(5)
Służba zdrowia
(5)
Zarządzanie różnorodnością
(5)
BHP
(4)
Logistyka
(4)
Marketing
(4)
Oceny pracowników
(4)
Outplacement
(4)
Outsourcing
(4)
Prawo pracy
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Administracja
(3)
Administracja publiczna
(3)
Assessment center
(3)
Bezrobocie
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Controlling
(3)
Controlling personalny
(3)
Etyka biznesu
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Koszty pracy
(3)
Negocjacje
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Prześladowanie w miejscu pracy
(3)
Psychologia pracy
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Towar
(3)
Urzędnicy
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie talentami
(3)
Zdolności
(3)
Aktywność zawodowa
(2)
Awans zawodowy
(2)
Banki
(2)
Bhp
(2)
Coaching
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Globalizacja
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Jakość
(2)
Kadry - polityka
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kontrola
(2)
Koszty
(2)
Temat: czas
2001-
(28)
1989-2000
(7)
1901-2000
(3)
2001-0
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(29)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(56)
Opracowanie
(41)
Praca zbiorowa
(34)
Poradnik
(11)
Monografia
(8)
Case study (studium przypadku)
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Czasopismo naukowe
(5)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(153)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(62)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Nauka i badania
(2)
Psychologia
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
325 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wybrane zjawiska w przedsiębiorstwach sektora KIBS; 2. Produktywność pracowników wykonujących pracę oparta na wiedzy o wysokim stopniu intensywności - perspektywa zachowań i wyników; 3. Rola zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania wiedzą w stymulowaniu produktywności pracowników wiedzy; 4. Dopasowanie człowieka 0 organizacja jako kluczowa determinanta produktywności indywidualnej; 5. Postawy i przekonania wspierające uzyskanie pożądanych efektów zawodowych; 6. Rola ZZL i dopasowania człowiek-organizacja we wspieraniu produktywności pracowników wiedzy w świetle badań własnych - ogólna strategia badawcza; 7. Praktyki ZZL oraz ich bezpośredni i pośredni wpływ na produktywność pracowników wiedzy - model I; 8. Mechanizmy wpływu praktyk ZZL na produktywność pracowników - model II; 9. Czynniki decydujące o wpływie praktyk ZZL na produktywność pracowników wiedzy - model III; 10. Od teorii i badań do praktyki zarządzania pracownikami wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawy technologii informacyjnych: 1. Wprowadzenie do technologii informacyjnych. 2. Środki techniczne i programowe technologii informacyjnych. 3. Uzyskiwanie, wdrażanie i eksploatacja systemów informatycznych. II. Przykłady zastosowań technologii informacyjnych: 4.Informatyka gospodarcza. 5.Informatyka w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 6. Informatyka w ochronie zdrowia. 7. Informatyka w działalności dydaktycznej i naukowo-badawczej. 8. Specyficzne przykłady informatyzacji. III. Dodatki: 9. Sukcesy polskiej informatyki. 10. Rozmaitości matematyczne.11. Dodatkowe źródła wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
R.1 Istota i funkcje wynagrodzeń; R.2 Analiza i ocena systemów wynagrodzeń; R.3 Projektowanie strategii wynagrodzeń; R.4 Wartościowanie pracy; R.5 Ocena efektów pracy; R.6 Projektowanie tabel płac i podwyższania płac; R.7 Formy wynagrodzeń - bodźce krótkoterminowe; R.8 Beneficja; R.9 Budowa pakietu wynagrodzeń; R.10 Negocjacje i konsultacje płacowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nadawanie strategicznego znaczenia pomiarom z zakresu ZZL; 2. Analityczne podstawy pomiarów z zakresu ZZL; 3. Ukryte koszty absencji; 4. Wysokie koszty odejść pracowników; 5. Zdrowie, dobre samopoczucie i dobrostan pracowników; 6. Postawy i zaangażowanie pracowników; 7. Efekty finansowe programów praca- życie; 8. Użyteczność procesu doboru pracowników: koncepcja i jej pomiar; 9. Wartość ekonomiczna wyników pracy; 10. Korzyści wynikające z zastosowania zaawansowanych metod selekcji; 11. Koszty i korzyści programów rozwoju zasobów ludzkich; 12. Analiza inwestycji w talenty: katalizator zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Relacje z projektu: 1. Projekt Inwestycja w Kadry, 2. Perspektywy rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce, 3. Rozwój a koncepcja Liferlong Learning. Cz. II Artykuły problemowe: 1. Rekrutacja i utrzymanie poziomu zatrudnienia. Strategie kadrowe organizacji, 2. Psychologiczne pułapki w ocenie kandydatów do pracy, 3. Zakres kompetencji zawodowych pracownika HR, 4. Zarządzanie skutecznością w przedsiębiorstwie i jej pomiar, 5. Strategie wynagrodzeń za wkład pracownika, 6. Możliwości rozwoju zawodowego w małych i średnich przedsiębiorstwach, 7. Dobre szkolenie - efektowne szkolenie, 8. Zarządzanie ogniem. Metody zapobiegania wypaleniu zawodowemu, 9. Zwalnianie pracowników - jak sobie radzić z redukcją personelu. Cz. III Skrzynka narzędziowa: 1. Zarządzanie strategiczne zasobami ludzkimi, 2. Ocenianie pracowników, 3. Szkolenie pracowników, 4. Nabór pracowników, 5. Ocenianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Proces kształtowania modeli zatrudnienia pracowników: Czynniki warunkujące wybór modeli zatrudniania pracowników; Modele zatrudniania pracowników; Elastyczne formy organizacji; Telepraca; Leasing personelu; Agencja pracy tymczasowej; 2. Procedura planowania popytu i podaży personelu: Diagnoza struktury zatrudnienia; Plan podaży personelu; Plan popytu personelu; Bilans popytu i podaży; 3. Współczesne formy zatrudniania pracowników: Zatrudnienie na podstawie stosunku pracy; Inne, niestandardowe formy zatrudnienia; 4. Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników: Wybór strategii rekrutacji; Diagnoza potrzeb kadrowych; Fazy rozwoju organizacji; Modele strategii rekrutacji; Rodzaje rekrutacji; Źródła poszukiwania kandydatów na pracowników firmy; Metody poszukiwania pracowników; 5. Prowadzenie procesu selekcji: Strategia selekcji; Metody selekcji; Testy predyspozycji zawodowych; Badania lekarskie; Referencje; Ocena końcowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rekrutacja i selekcja personelu / Marek Suchar. - Wyd. 2 popr. i uzupeł. - Warszawa : C.H.Beck, 2005. - XI, [1], 121 s. : wykresy ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Wstęp. Rozpisanie charyzmy na procedury. R.I Przygotowanie procesu rekrutacji: Schemat przebiegu procesów rekrutacyjno-selekcyjnych; Diagnoza potrzeb personalnych; Opis stanowiska; Profil kandydata. R.II Pozyskiwanie kandydatów: Wybór strategii rekrutacyjnej - rekrutacja wewnętrzne czy zewnętrzna; Wynajęcie zewnętrznej firmy rekrutacyjnej; Wybór metody poszukiwań; Ogłoszenia prasowe; Banki danych; Internet jako źródło kandydatów; Poszukiwania bezpośrednie (direct search). R.III Selekcja: Strategie selekcyjne. Selekcja negatyw na i pozytywna; Kryteria selekcyjne; Wybór metod selekcji; Selekcja na podstawie aplikacji; Wywiady telefoniczne; Rozmowa kwalifikacyjna; Testy psychologiczne; Assessment center i grupowe metody badania przydatności; Sprawdzanie referencji. R.IV Przetwarzanie i wykorzystanie zdobytych informacji: Końcowa ocena kandydatów; Decyzje personalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Proces pozyskiwania personelu, 2. Ocenianie pracowników, 3. System wynagrodzeń organizacji, 4. Motywowanie pracowników, 5. Partycypacja pracownicza w zarządzaniu, 6. Inwestowanie w personel, 7. Przeprowadzenie zmian w organizacji, 8. Konieczność lub ostateczność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Idee. Szkoły. Ludzie. Drogi do zarządzania zasobami ludzkimi: 1.Rozwój ekonomiki i ekonomi pracy, 2. Rodowód zzl w Polsce, 3. ZZL w środowisku gdańskim - rys historyczny, 4. Zarys historii zzl w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, 5. Od ekonomiki pracy do zzl w środowisku krakowskim, 6. Zzl w ośrodkach akademickich lublina, 7. Rodowód i współczesność zzl w akademickiej Łodzi, 8. Zzl w Wielkopolsce -przeszłość i teraźniejszość, 9. Przeszłość i teraźniejszość zzl w grodzie Kopernika, 10. Tradycje kreowania zzl w warszawskim środowisku naukowym, 11. Przebieg procesu poszerzania obszaru badawczego zzl, 12. O roli komitetów Polskiej Akademii Nauk w rozwoju zzl, 13. Zzl w działalności Komitetu Nauk o Pracy i Polityce Społecznej PAN, 14. Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania PAN w rozwoju wiedzy z zakresu zzl. Cz. II Praktyka zarządzania zasobami ludzkimi dziś: 15. Praktyka zzl w polskich przedsiębiorstwach, 16. Diagnoza zzl - badania 2006, 17. Zzl a konkurencyjność małych i średnich firm, 18. Poziom kompetencji polskich menedżerów personalnych - analiza na podstawie badań empirycznych. Cz. III Tożsamość zarządzania zasobami ludzkimi: 19. W sprawie tożsamości zzl, 20. Kontrowersje wokół naukowej tożsamości zzl, Cz. IV Spojrzenie w przyszłość: 21. Tendencje rozwoju funkcji personalnej w organizacjach w Polsce, 22. Wokół strategicznych problemów i kierunków rozwoju zzl, 23. Tendencje w niszy zzl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie Rozdział 1. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.1. Geneza wirtualności 1.2. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.3. Pomiar wirtualności Rozdział 2. E-kultura jako forma kultury organizacyjnej – ujęcie teoretyczno-metodyczne 2.1. Kultura organizacyjna – definicje i wymiary 2.2. E-kultura – istota i charakterystyka 2.3. Wymiary e-kultury Rozdział 3. Metodyka badania e-kultury 3.1. Struktura procesu badawczego 3.2. Metodyka ilościowych badań empirycznych wirtualności i e-kultury Rozdział 4. Model e-kultury organizacji IT działających w Polsce 4.1. Empiryczna weryfikacja modelu e-kultury 4.2. Analiza związków wirtualności z e-kulturą 4.3. Wnioski z interpretacji związków wirtualności z poszczególnymi wymiarami e-kultury na podstawie wyników wnioskowania statystycznego Rozdział 5. Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze – badania jakościowe 5.1. Wywiad jakościowy 5.2. Raport z wywiadów jakościowych 5.3. Interpretacja wywiadów jakościowych na temat praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze 5.4. Wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury 5.5. Słabe strony e-kultury Rozdział 6. Wnioski i rekomendacje; Załącznik; Studium przypadku praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze w wybranej organizacji; Bibliografia; Streszczenia; Wykaz tabel; Wykaz wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Rola kapitału ludzkiego we współczesnej gospodarce polskiej; 2. Zasady i procedury kadrowe w administracji publicznej; 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w samorządach; 4. Kształtowanie wynagrodzeń pracowników samorządowych; 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w korpusie służby cywilnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. OD PRACY DO KAPITAŁU LUDZKIEGO. Rozdział 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej: 1.1. Istota pracy; 1.2. Transformacja pracy; 1.3. Czy zmierzch pracy?; 1.4. Nowe zjawiska w obszarze pracy; 1.5. Ewolucja funkcji personalnej; 1.5.1. Istota funkcji personalnej; 1.5.2. Modele funkcji personalnej; 1.5.3. Fazy rozwoju funkcji personalnej; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 2. Podstawy funkcji zarządzania zasobami ludzkimi: 2.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi; 2.1.1. Istota i znaczenie pojęcia zasoby ludzkie organizacji; 2.1.2. Co rozumie się przez zarządzanie zasobami ludzkimi?; 2.2. Rodzaje zarządzania zasobami ludzkimi; 2.2.1. Modelowe ujęcia ZZL; 2.2.2. Podejście "twarde" i "miękkie" w ZZL; 2.3. Zastrzeżenia wobec koncepcji ZZL; 2.4. Istota, zasady i modele polityki personalnej; 2.4.1. O istocie polityki personalnej; 2.4.2. Nowa treść pojęcia polityka personalna/kadrowa; 2.4.3. Ogólne zasady polityki personalnej; 2.4.4. Szczegółowe zasady polityki personalnej; 2.4.5. Modele polityki personalnej; 2.5. Specyficzne podejścia w ZZL; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 3. Kapitał ludzki organizacji: 3.1. Istota i pomiar kapita3u intelektualnego organizacji; 3.1.1. Mierzenie kapitału intelektualnego organizacji; 3.1.2. Nowa propozycja bilansu przedsiębiorstwa; 3.1.3. Pozafinansowe mierniki kapitału intelektualnego organizacji; 3.2. Pojęcie i rodzaje kapitału ludzkiego; 3.2.1. Kapitał ludzki w skali makro; 3.2.2. Indywidualny kapitał ludzki; 3.2.3. Kapitał ludzki zespołu; 3.2.4. Kapitał ludzki organizacji; 3.2.5. Kapitał ludzki jako metafora; 3.3. Od zasobów ludzkich do kapitału ludzkiego; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi: 4.1. Wewnętrzne uwarunkowania ZZL; 4.1.1. Strategiczny aspekt ZZL; 4.1.2. Kultura organizacyjna a ZZL; 4.1.3. Struktura organizacyjna a ZZL; 4.2. Zewnętrzne uwarunkowania ZZL; 4.2.1. Globalizacja; 4.2.2. Integracja europejska; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ II. PLANOWANIE I ALOKACJA ZASOBÓW LUDZKICH. Rozdział 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia: 5.1. Istota i rodzaje analizy pracy; 5.2. Proces analizy pracy; 5.3. Opis stanowiska pracy i jego wykorzystanie; 5.4. Istota planowania i rodzaje planów zasobów ludzkich; 5.5. Metody planowania zatrudnienia i jego wykorzystanie; 5.6. Budowa społecznego planu restrukturyzacji; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji: 6.1. Istota i determinanty alokacji zasobów ludzkich; 6.2. Pozyskiwanie pracowników; 6.2.1. Rekrutacja; 6.2.2. Selekcja; 6.2.3. Adaptacja; 6.3. Alokacja pracowników wewnątrz organizacji; 6.4. Odejścia pracowników; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ III. OCENA PRACY I PRACOWNIKÓW. Rozdział 7. Wartościowanie pracy: 7.1. Istota i rozwój wartościowania pracy; 7.2. Metody wartościowania pracy; 7.3. Proces wartościowania pracy i jego uwarunkowania; 7.4. Wykorzystanie wyników wartościowania pracy; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 8. Ocenianie pracowników: 8.1. Istota i rodzaje oceny pracowników; 8.2. Projektowanie okresowych ocen pracowniczych; 8.2.1. Cele oceniania; 8.2.2. Zasady oceniania; 8.2.3. Kryteria oceniania; 8.2.4. Metody oceniania; 8.2.5. Procedura oceniania; 8.3. Wdrażanie ocen pracowniczych; 8.4. Wykorzystanie ocen pracowniczych; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚC IV. SYSTEMY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW. Rozdział 9. Motywacja i motywowanie: 9.1. Istota motywacji. Krótki rys podstawowych teorii; 9.2. Motywowanie do pracy; 9.2.1. Narzędzia motywowania; 9.2.2. Ewolucja motywowania; 9.2.3. Warunki i zasady skutecznego motywowania; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 10. Wynagradzanie: 10.1. Istota wynagrodzeń. Kwestie terminologiczne; 10.2. Funkcje wynagrodzeń; 10.3. Determinanty wynagrodzeń; 10.4. Kształtowanie strategii wynagrodzeń; 10.5. Tabele płac i zasady podwyższania stawek płac; 10.5.1. Dziewięć zasad budowy tabel płac; 10.5.2. Podstawowe problemy budowy tabel płac; 10.5.3. Zasady podwyższania stawek płac; 10.6. Formy wynagrodzeń; 10.6.1. Cztery podstawowe formy wynagrodzeń; 10.6.2. Inne formy wynagradzania; 10.6.3. O zasadach skutecznego premiowania; 10.7. Wynagrodzenia długoterminowe; 10.7.1. Akcje i opcje na akcje; 10.7.2. Systemy odroczonych udziałów w zysku; 10.7.3. Warunki powodzenia; 10.8. Świadczenia dodatkowe; 10.9. Mierniki efektów; 10.10. Analiza i usprawnianie systemu wynagrodzeń; o zarządzaniu systemem wynagrodzeń; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ V. ROZWÓJ KAPITALU LUDZKIEGO ORGANIZACJI. Rozdział 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji: 11.1. Transformacja zasobów ludzkich w kapitał ludzki; 11.2. Tworzenie kapitału ludzkiego organizacji; 11.2.1. Modele polityki personalnej; 11.2.2. Stawka na najlepszych; 11.3. Główne czynniki rozwoju kapitału ludzkiego organizacji; 11.3.1. Szkolenia pracowników; 11.3.2. Realokacja pracowników; 11.3.3. Restrukturyzacja wykonywanej pracy; 11.3.4. Działania w zakresie ochrony zdrowia i obsługi socjalnej; 11.4. Pozostałe czynniki rozwoju kapitału ludzkiego; 11.4.1. Wpływ kultury organizacyjnej; 11.4.2. Równowaga między pracą zawodową a życiem osobistym; 11.4.3. Rola zarządzania wiedzą; 11.5. Podmioty rozwoju kapitału ludzkiego; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 12. Proces szkolenia pracowników: 12.1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych; 12.2. Plan szkolenia pracowników i jego realizacja; 12.3. Metody szkoleniowe;12.3.1. Wybrane metody szkolenia na stanowisku pracy; 12.3.2. Wybrane metody szkolenia poza stanowiskiem pracy; 12.3.3. Zabezpieczenie materialne przedsięwzięć szkoleniowych; 12.4. Ocena przebiegu i efektów przedsięwzięć szkoleniowych; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 13. Kształtowanie karier w organizacji: 13.1. Istota kariery zawodowej; 13.2. Teorie rozwoju kariery - wymiar indywidualny; 13.3. Organizacyjny aspekt kariery zawodowej. Zarządzanie karierą; 13.3.1. Subprocesy zarządzania karierą w organizacji; 13.3.2. Instrumenty zarządzania karierą; 13.4. Zarządzanie karierą - wyzwania i przyszłe tendencje; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ VI. ORGANIZACJA PROCESÓW PERSONALNYCH. Rozdział 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi: 14.1. Podmioty zarządzania zasobami ludzkimi; 14.2. Role i kompetencje pracowników działu zasobów ludzkich; 14.3. Rozwiązania organizacyjne w obszarze funkcji personalnej; 14.4. Outsourcing zadań personalnych; 14.5. Doradztwo personalne; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL: 15.1. System zarządzania - system informacyjny - system informatyczny; 15.2. System informatyczny i jego elementy; 15.3. System informatyczny i jego użyteczność w ZZL; 15.4. Oferta - użyteczność systemów informatycznych we wspomaganiu rutynowej pracy menedżera personalnego i pracowników działu ZZL; 15.5. Wirtualizacja i jej rola w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 15.6. Uwagi o zastosowaniu systemów informatycznych do wspomagania funkcjonowania ZZL - rola Internetu; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ VII. PARTNERSTWO SPOLECZNE W BUDOWANIU KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI. Rozdział 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji: 16.1. Partnerstwo i jego formy – kwestie terminologiczne; 16.2. Trzy modele zarządzania zasobami ludzkimi w ujęciu szerokim; 16.2.1. Model amerykański; 16.2.2. Model zachodnioeuropejski; 16.2.3. Model japoński; 16.3. Partnerstwo w ZZL w Polsce; 16.3.1. Dialog społeczny - rola państwa; 16.3.2. Partnerzy społeczni; 16.3.3. Partnerstwo zakładowe - relacje pomiędzy pracodawcą (kierownictwem) i pracownikami; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 17. W poszukiwaniu nowej drogi: 17.1. Ewolucja modelu unijnego (korporacyjnego); 17.2. Dialog społeczny; 17.3. ZZL w organizacjach a relacje: pracodawca (kierownictwo)–pracownicy (ich przedstawicielstwa); 17.3.1. Elastyczność zakładowego ZZL; 17.3.2. Rodzaje artykulacji interesów pracowniczych w organizacji; 17.3.3. Co z korporatyzmem?; 17.3.4. Wzrost roli działu ZZL; 17.4. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. ANEKS. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W RÓŻNYCH ORGANIZACJACH A.1. ZZL w małych i średnich przedsiębiorstwach; A.1.1. Charakterystyka zatrudnienia w MSP; A.1.2. Uwarunkowania ZZL w MSP; A.1.3. Organizacja (struktura, podmioty, zadania); A.1.4. Strategie i metody ZZL; A.1.5. Wyzwania, problemy do rozwiązania; Pytania; Literatura zalecana. A.2. ZZL w jednostkach administracji publicznej; A.2.1. Charakterystyka zatrudnienia w jednostkach administracji publicznej; A.2.2. Uwarunkowania i ograniczenia ZZL; A.2.3. Organizacja funkcjonowania instytucji administracji publicznej; A.2.4. Strategie i metody ZZL; A.2.5. Przewidywane zmiany w realizacji funkcji personalnej; Pytania; Literatura zalecana; A.3. ZZL w jednostkach badawczo-rozwojowych; A.3.1. Wprowadzenie; A.3.2. Charakterystyka zatrudnienia w JBR; A.3.3. Uwarunkowania ZZL w JBR; A.3.4. Organizacja ZZL w JBR; A.3.5. Strategie i narzędzia ZZL; A.3.6. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. A.4. ZZL w jednostkach sektora usług medycznych; A.4.1. Wprowadzenie; A.4.2. Charakterystyka zatrudnienia; A.4.3. Uwarunkowania ZZL w ZOZ-ach; A.4.4. Organizacja funkcji personalnej w SP ZOZ-ach; A.4.5. Strategie i metody ZZL w szpitalach; A.4.6. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. Bibliografia. Słownik pojęć. Indeks rzeczowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: od pracy do kapitału ludzkiego. 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej. 2. Podstawy koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi. 3. Kapitał ludzki organizacji. 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. Część II: Planowanie i alokacja zasobów ludzkich. 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia. 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji. Część III: Ocena pracy i pracowników. 7. Wartościowanie pracy. 8. Ocenianie pracowników. Część IV: Systemy motywowania pracowników. 9. Motywacja i motywowanie. 10 Wynagradzanie. Część V: Rozwój kapitału ludzkiego organizacji. 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji. 12. Proces szkolenia pracowników. 13. Kształtowanie karier w organizacji. Część VI: Organizacja procesów personalnych. 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi. 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL. Część VII: Partnerstwo społeczne w budowaniu kapitału ludzkiego organizacji. 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji. 17. W poszukiwaniu innej drogi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Humanistyczny kontekst pracy lekarza i pielęgniarki w zakładzie opieki zdrowotnej. 1. Psychologiczne koncepcje człowieka. Ewolucja koncepcji organizacji w kierunku organizacji usługowej.. 2. Etyczno-filozoficzne i psychologiczne aspekty pracy lekarza i pielęgniarki. Część II: Nowa strategia zarządzania zasobami ludzkimi w służbach publicznych, w szczególności w systemie opieki zdrowotnej. 3. Zarządzanie zakładami opieki zdrowotnej jako organizacją służb publicznych. 4. Zarządzenie zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej. Planowanie pracy i zarządzanie personelem. 5. Kierunki zmian w przewodzeniu ludźmi - propozycje dla zakładów opieki zdrowotnej. Część III: Instrumenty i aplikacyjne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej. 6. Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy w zawodach medycznych. 7. Motywowanie do pracy w zespole pracowniczym w zakładach opieki zdrowotnej. Troska o utrzymanie kompetentnych pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Istota i funkcje wynagrodzeń; Potrzeba budowy nowych systemów wynagrodzeń; Projektowanie systemu wynagrodzeń w organizacji gospodarczej; Struktura wynagrodzeń całkowitych; Wartościowanie pracy podstawą polityki płac; Systemowa ocena efektów pracy; Rynkowe przeglądy wynagrodzeń; jak budować tabele płac; Jak podwyższać płace; Formy wynagrodzeń - bodźce krótkoterminowe; Wynagrodzenia długoterminowe; Wynagradzanie pracowników ds. sprzedaży; Wynagradzanie wyższej kadry kierowniczej - systemy, struktura i zróżnicowanie; Zarządzanie wynagrodzeniami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Szkolenie jako forma wspierania rozwoju pracowników i organizacji, Proces uczenia się i nabywania kompetencji, Znaczenie procesu grupowego dla przebiegu i efektów szkolenia, szkolenie krok po kroku, Zestaw narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp 1. Pracobiorca a sposób realizacji funkcji personalnej. 2. Elastyczne zarządzanie ludźmi – wybór czy konieczność: 2.1. Kontekst organizacyjny kształtujący relacje z pracownikami. Rola strategicznego dopasowania organizacji do otoczenia; 2.2. Reistyczna koncepcja pracy w elastycznym zarządzaniu ludźmi; 2.3. Segmentacja pracowników według Ch. Handy’ego – pracownicy kluczowi i peryferyczni; 2.4. Wybrane podejścia do skutków elastycznego zarządzania ludźmi. Poglądy neoludystów i antyludystów oraz flexicurity. 3. Nowe relacje między pracodawcą a pracownikiem. Kontrakt psychologiczny transakcyjny zamiast relacyjnego: 3.1. Pojęcie i rodzaje kontraktów psychologicznych; 3.2. Główne składniki kontraktu psychologicznego i zachodzące w nich zmiany; 3.2.1. (Nie)pewność pracy; 3.2.2. (Nie)szkolenie zawodowe; 3.2.3. (Nie)lojalność pracownika; 3.3. Spójność zobowiązań i oczekiwań w ramach kontraktu psychologicznego jako warunek efektywnej współpracy pracodawcy i pracownika. 4. Oczekiwania wobec pracobiorcy. Adaptacja, elastyczność i mobilność: 4.1. Podejście do problemu adaptacji pracobiorcy; 4.2. Pojęcie i rodzaje elastyczności; 4.3. Pojęcie i rodzaje mobilności. 5. Rozwój zawodowy jednostki jako obszar kształtowania relacji z pracodawcą: 5.1. Tradycyjne podejście do rozwoju zawodowego – J. Holland, D. Super, E. Schein; 5.2. Nowoczesne podejścia do rozwoju zawodowego; 5.3. Nowe formy aktywności pracobiorców na zmiennym rynku pracy; 5.3.1. Orientacje kariery niezależnej. Prekariat, proteanizm i kariera bez granic; 5.3.2. Typologie karier i orientacji kariery jako próba klasyfikacji zachowań pracobiorców; 5.3.3. Wybrane determinanty rodzajów orientacji kariery. 6. Zatrudnialność, wartość rynkowa i kompetencje zatrudnieniowe pracobiorcy na zmiennym rynku pracy: 6.1. Model konstrukcji kariery Savickasa jako wyznacznik procesu adaptacji pracobiorcy; 6.2. Zatrudnialność (employability) i wartość rynkowa (marketability) pracobiorcy jako sposób na niepewność pracy; 6.3. Kompetencje zatrudnieniowe i ich znaczenie dla pracobiorcy w transakcyjnym kontrakcie psychologicznym; 6.3.1. Kompetencje zatrudnieniowe w polskich opracowaniach; 6.3.2. Wybrane teorie kompetencji zatrudnieniowych w opracowaniach zagranicznych. 7. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa jako odpowiedź pracobiorcy na reguły zmiennego rynku pracy: 7.1. Pracobiorca jako mikroprzedsiębiorca na rynku pracy; 7.2. Ekstrapolacja perspektywy marketingowej na poziom pracobiorcy; 7.3. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa. Podstawowe założenia i konstrukcja; 7.4. Charakterystyka poszczególnych kompetencji Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej; 7.4.1. Eksploracja Otoczenia Zawodowego; 7.4.2. Zawodowy Obraz Siebie; 7.4.3. Wyznaczanie Celów Zawodowych; 7.4.4. Strategia Dotarcia do Pracodawcy; 7.4.5. Orientacja Czasowa; 7.5. Elastyczność poznawcza jako determinanta Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej; 7.6. Hipotetyczny model adaptacji do zmiennego rynku pracy na podstawie Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej z perspektywy transakcyjnego kontraktu psychologicznego. 8. Wybrane determinanty Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej i jej związek z kryteriami adaptacji do zmiennego rynku pracy. Badania własne: 8.1. Założenia metodologiczne i przebieg badań wśród sprzedawców i urzędników; 8.1.1. Pytania i schemat badania; 8.1.2. Sprzedawcy i urzędnicy jako grupy badane; 8.1.3. Weryfikowane hipotezy; 8.1.4. Sposób analizy i prezentacji wyników; 8.2. Wykorzystane w badaniach narzędzia diagnostyczne i wskaźniki; 8.2.1. Elastyczność Poznawcza – wymiary Alternatywność i Kontrola Poznawcza; 8.2.2. Niepewność pracy; 8.2.3. Zatrudnialność; 8.2.4. Elastyczność Zawodowa; 8.2.5. Kariera bez Granic; 8.2.6. Skala Zdolności Adaptacji do Kariery Savickasa (SZAK, CAAS); 8.3. Operacjonalizacja ZOR i ocena rzetelności kwestionariusza diagnostycznego. Związek ze zmiennymi socjodemograficznymi; 8.4. Kontrakt psychologiczny, Alternatywność i Kontrola Poznawcza a Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa; 8.5. Związek Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej z niepewnością pracy i zatrudnialnością; 8.6. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa jako alternatywa dla Elastyczności Zawodowej i Kariery bez Granic; 8.7. Weryfikacja ścieżkowego modelu adaptacji do zmiennego rynku pracy opartego na Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Porównanie z predyktywnością Skali Zdolności Adaptacji do Kariery Savickasa; 8.8. Profil pracobiorcy z Zatrudnieniową Orientacją Rynkową; 8.9. Analiza wyników; 8.10. Źródła ograniczeń wnioskowania na podstawie przedstawionego schematu badawczego. Kierunki dalszych badań. 9. Kierowanie pracobiorcą o Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Wyzwanie dla zarządzania ludźmi: 9.1. Miłe złego początki…?; 9.2. Utrata przywileju wyłączności; 9.3. Zatrudnialność – zignorować czy zaakceptować; 9.4. Reguły zatrudnialności w polityce personalnej; 9.5. Biznesowy koszyk kompetencji organizacji a czasowość relacji z pracownikiem; 9.6. Kształtowanie wizerunku pracodawcy – Employer Branding; 9.7. Inwestowanie w pracownika dla aktualnego, ale… i przyszłego pracodawcy; 9.8. Nowa kultura zarządzania…?; 10. Co z tym pracobiorcą, czyli lekko subiektywne zakończenie. Słownik diagnozowanych zmiennych. Aneks statystyczny. Statystyki opisowe diagnozowanych zmiennych. Istotność różnic między średnimi wartościami diagnozowanych zmiennych. Korelacje badanych zmiennych. Rozkłady wyników dla poszczególnych skal Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Analiza czynnikowa Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Kodowanie wybranych zmiennych. Dane z analizy liniowej regresji zmiennych socjodemograficznych i ZOR. Dane z regresji liniowych weryfikujących poszczególne hipotezy. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Strategie i metody zarządzania zasobami ludzkimi : ComputerLand SA; Wdrażanie strategii personalnej: HUTMEN SA; Partnerstwo w zarządzaniu zasobami ludzkimi: Sonion Polska Sp. z o.o.; Społeczna odpowiedzialność biznesu: Spedpol Sp. z o.o; Budowanie organizacji uczącej się: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego; Kształtowanie warunków sprzyjających pełnieniu misji organizacji: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Koninie; Rozwój kadry kierowniczej: Labolatorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA; Rekrutacja i rozwój przedstawicieli medycznych: EGIS Polska Sp. z o.o.; System szkoleń: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA; Rola HR Manager w doskonaleniu procesu szkoleniowego: PTK Centertel Sp. z o.o.; Motywowanie pracowników: Classen-Pol SA; Zwiększanie satysfakcji z pracy: Przedsiębiorstwo Wyrobów Cukierniczych "Odra" SA; System komunikowania się w organizacji: IMG Information Management Polska SP. z o.o.; Strategiczna karta wyników w obszarze funkcji personalnej: Philips Lighting Poland SA w Pile; Program restrukturyzacji zatrudnienia "Praca za Pracowników: Telekomunikacja Polska SA: Restrukturyzacja zatrudnienia w warunkach łączenia się przedsiębiorstw: ESI Polska Sp. z.o.o. - Zakład Dar Natury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie historycznej; R.2 Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi; R.3 Planowanie zatrudnienia; R.4 Kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia; R.5 Kierowanie ludźmi w organizacji; R.6 Ocenianie w procesie pracy; R.7 Rozwój zasobów ludzkich; R.8 Kształtowanie wynagrodzeń; R.9 Warunki i stosunki pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej