Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(15)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(21)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(3)
Chodyński Andrzej
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Doyle Peter
(1)
Godala Magdalena
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Huczek Antoni
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jonas Agata
(1)
Juraszek Joanna
(1)
Kasprzak Marek
(1)
Kawalec Anna
(1)
Kopciuszewska Elżbieta
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kędra Agnieszka
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Pietrzyk Małgorzata
(1)
Rosak Joanna
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Sikora Rafał
(1)
Skórska Anna
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Stobiecka Jadwiga
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Szymczak Jadwiga (1929-2010)
(1)
Ulewicz Małgorzata
(1)
Ulewicz Rafał
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wnuk Jan
(1)
Wójcik Grażyna Paulina
(1)
Święch Andrzej
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Jakość produktu
(23)
Zarządzanie jakością
(14)
Marketing
(6)
Usługi
(6)
Certyfikacja zgodności
(5)
Jakość usług
(5)
Normy ISO 9000
(5)
Jakość
(4)
Normalizacja
(4)
Hotelarstwo
(3)
Banki
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Koszty jakości
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Optymalizacja
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Analiza rynku
(1)
Bhp
(1)
Coaching
(1)
Dozór techniczny
(1)
Ekonometria
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola jakości
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Metodologia
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Oznaczenie CE
(1)
Oświata
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Opracowanie
(4)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Podróże i turystyka
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 194)
1. Jakość produktu jako przedmiot pomiaru; 2. Metodologiczne aspekty pomiaru w badaniach sondażowych; 3. Prezentacja i ocena wybranych modeli pomiaru jakości produktów; 4. Propozycja nowych rozwiązań w modelowaniu jakości marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy tworzenia wartości: Marketing a wartość dla udziałowców; Kierunek: wartość dla udziałowców; Marketingowy czynnik tworzenia wartości; Teraz rozwój. Cz.II Rozwój strategii wysokiej wartości: Ocena pozy cji strategicznej; Strategia marketingowa oparta na wartości. Cz.III Realizacja strategii wysokiej wartości: Budowa nie kapitału marki; Ustalanie cen ze względu na war tość; System komunikacji oparty na wartości; Marketing wartości dodanej prowadzony przez Internet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 313 s. : rys. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; C eny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprze daż usług hotelarskich; Działania marketingowe w za- kładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; C eny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprze daż usług hotelarskich; Działania marketingowe w za- kładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie do wiedzy o usłgach profesjonalnych, 2.Kluczowe obszary marketingu usług profesjonalnych, 3.Lojalność klientów jako cel działań marketingowych - w usługach profesjonalnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koszty jakości : wybrane aspekty / Grażyna Paulina Wójcik. - Warszawa : Difin , 2014. - 233 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania kosztami jakości; 2. Analiza ekonomiczno-organizacyjna kosztów jakości; 3. Koszty jakości jako element wartości dla organizacji; 4. Wybrane narzędzia analizy kosztów jakości w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w gospodarce, 2. Zarzązanie marketingiem w firmie usługowej, 3. Segmentacja rynku usług, 4. Produkt usługowy, 5. Jakość usług, 6. Proces usługowy, 7. Ceny usług, 8. Dystrybucja usług, 9. Promocja usług, 10. Personel jako instrument marketingu firmy usługowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej