Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(270)
IBUK Libra
(15)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(258)
Publikacje naukowe
(42)
Publikacje fachowe
(17)
E-booki
(16)
Czasopisma
(12)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(222)
dostępne
(171)
nieokreślona
(7)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(178)
Czytelnia
(228)
Autor
Chodyński Andrzej
(10)
Hamrol Adam (1952- )
(10)
Borkowski Stanisław
(9)
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Huczek Marian (1939-2023)
(7)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(6)
Bugdol Marek (1966- )
(5)
Kozioł Leszek
(5)
Grudowski Piotr
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Karaszewski Robert
(4)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Borkowski Stanisław (1945- )
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Kowalczyk Jerzy
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Rosak Joanna
(3)
Selejdak Jacek
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Wolniak Radosław
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Łuczak Jacek
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Berdowski Janusz B
(2)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Chabiera Joanna
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Czermiński Jerzy
(2)
Dahlgaard Jens J
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Gołębiowski Marian
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Antoni
(2)
Iwasiewicz Andrzej
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Johnston Robert
(2)
Juraszek Marian
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kanji Gopal K
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Kirejczyk Edward
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Kristesen Kai
(2)
Lisiecka Krystyna
(2)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Myszewski Jan M
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Rusiński Michał
(2)
Rychter Arkadiusz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Sikora Tadeusz
(2)
Skotnicka Bożena
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szczepańska Katarzyna
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Trocki Michał (1945- )
(2)
Ulewicz Robert
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Wasilewski Lesław
(2)
Wasilewski Lesław (1933-1999)
(2)
Wnuk Jan
(2)
Wszendybył Ewa
(2)
Zaremba-Warnke Sabina
(2)
Łagowski Edmund
(2)
Łańcucki Jerzy
(2)
Łunarski Jerzy
(2)
Żołędowska Beata
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Bagiński Jan
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balon Urszula
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bank John
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Batko Roman
(1)
Bańkowska Agnieszka
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bednarczyk Henryk (1943- )
(1)
Berdowski Filip J
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Betts Alan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(70)
2000 - 2009
(180)
1990 - 1999
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
Kraj wydania
Polska
(283)
Wielka Brytania
(2)
Arabia Saudyjska
(1)
Język
polski
(285)
angielski
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(212)
Przedsiębiorstwo
(65)
Jakość
(49)
Jakość produktu
(49)
Zarządzanie
(39)
Normy ISO 9000
(24)
Jakość usług
(22)
Zarządzanie strategiczne
(22)
Organizacja
(20)
Kadry
(19)
Certyfikacja zgodności
(14)
Produkcja
(14)
Szkolnictwo wyższe
(14)
Służba zdrowia
(14)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Ochrona środowiska
(12)
Banki
(11)
Marketing
(11)
Bhp
(10)
Motywacja pracy
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Kultura organizacyjna
(9)
Menedżerowie
(9)
Normalizacja
(9)
Obsługa klienta
(9)
Usługi
(9)
Zarządzanie ryzykiem
(9)
Zdrowie publiczne
(9)
Decyzje
(8)
Innowacje
(8)
Jakość życia
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Zarządzanie służbą zdrowia
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Normy ISO 9001
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
Przywództwo
(6)
Public relations
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Zarządzanie publiczne
(6)
Administracja
(5)
Jakość kształcenia
(5)
Motywacja
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Satysfakcja konsumentów
(5)
Sektor publiczny
(5)
Turystyka
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Controlling
(4)
Globalizacja
(4)
Hotelarstwo
(4)
Metodologia
(4)
Normy ISO 14000
(4)
Praca
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Reklama
(4)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(3)
Etyka biznesu
(3)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Gwarancja jakości
(3)
Inwestycje
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Konsumenci
(3)
Logistyka
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Mentoring
(3)
Nauczanie
(3)
Optymalizacja
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Planowanie
(3)
Przemysł
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Studenci
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Szkolnictwo
(3)
Usługi publiczne
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Środowisko człowieka
(3)
Żywność
(3)
Administracja publiczna
(2)
BHP
(2)
Benchmarking
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Czas pracy
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Ekonomia
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
HACCP
(2)
Hutnictwo
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Temat: czas
2001-
(26)
1989-2000
(12)
1901-2000
(9)
2001-0
(3)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(31)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(31)
Podręcznik
(31)
Praca zbiorowa
(20)
Czasopismo naukowe
(11)
Monografia
(11)
Materiały pomocnicze
(7)
Poradnik
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Raport z badań
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(96)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(56)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(16)
Medycyna i zdrowie
(9)
Edukacja i pedagogika
(5)
Nauka i badania
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
286 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola procesu certyfikacji w utrzymaniu i rozwoju systemu zarządzania, 2. Istota auditu certyfikacyjnego - charakterystyka etapów i wyróżniki jakościowe, 3.Kryteria wyboru jednostki certyfikującej, 4. Doświadczenia związane z certyfikacją systemów zarządzania - pryzmat doradcy, 5. Przygotowania organizacji do auditu certyfikującego, 6. Jednostka certyfikująca w systemie zarządzania jakością, 7. Jakość usług świadczonych przez jednostki certyfikujące, 8. Wzajemne relacje oraz oczekiwania klienta i jednostki certyfikującej, 9.Wartość do dana usługi certyfikacyjnej dla klienta, 10.System Zarządzania Jakością organizacji certyfikującej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T.143)
I. Systemy kształcenia, klasyfikacje zawodów i standardy kwalifikacji zawodowych, II. Teoretyczne aspekty jakości, III. Technologie informacyjne w doskonaleniu zarządzania jakością, IV Praktyka zarządzania jakością kształcenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jakość w Agile : zwinna droga do sukcesu / Karolina Zmitrowicz i Rafał Stańczak. - Wyd. 1 - 1 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2020. - XV, [3], 323, [7] s. : il., fotografie, mapy, wykresy ; 24 cm.
Zawiera: Część I. Kontekst: Kto używa aplikacji?; Gdzie i kiedy aplikacja jest używana?; Na jakim urządzeniu aplikacja jest używana? Część II. Wejście: Jak wygląda interakcja użytkownika z aplikacją; Dane wprowadzone przez użytkownika; Dane z innych źródeł; Część III. Wyjście: Wyświetlanie komponentów w aplikacji; Wyjście niewizualne; Część IV. Responsywność: Zrozumienie postrzegania czasu; Szybkie uruchamianie aplikacji; Szybkie działanie aplikacji; Część V. Dostęp do sieci: Sposoby na zróżnicowaną jakość połączenia; Część VI. Zasoby: Zarządzanie zużyciem energii i zasobami. JAKOŚĆ W AGILE PWN 2020 Przedmowa; Wstęp; Podziękowania; 1. Zarządzanie jakością. Kultura jakości w organizacji: 1.1. Koncepcja zarządzania jakością; 1.2. Ustalenie procesu zarządzania jakością; 1.3. Proces transformacji z podejścia tradycyjnego do zwinnego; 1.4. Modele funkcjonowania zespołów – podejście tradycyjne a zwinne; 2. Inżynieria wymagań w projektach zwinnych: 2.1. Wprowadzenie do inżynierii wymagań; 2.2. Interesariusze – z kim i dla kogo?; 2.3. Metody oraz formy pozyskiwania i dokumentacji wymagań; 2.4. Przegląd wymagań i zgłaszanie poprawek; 2.5. Wsparcie narzędziowe; 3. Budowanie strategii testów w organizacji: 3.1. Strategia na poziomie organizacji; 3.2. Polityka i ogólna strategia testów; 3.3. Poziomy testów; 3.4. Piramida testów w Agile; 3.5. Koncepcja kwadrantów testowych; 3.6. Różne podejścia do testowania; 3.7. Podejścia do tworzenia i wytwarzania architektury; 3.8. Zarządzanie ryzykiem – techniki i metody; 3.9. Strategia automatyzacji; 3.10. Dokumentacja testów – szablony i dobre praktyki; 3.11. Organizacja pracy w zespole; 3.12. Wsparcie narzędziowe; 4. Planowanie testów w projekcie: 4.1. Testowanie w projekcie; 4.2. Organizacja i model pracy; 4.3. Realizacja kampanii testowej; 4.4. Raportowanie wyników kampanii testowej; 4.5. Środowiska i dane testowe; 4.6. Wsparcie narzędziowe; 5. Techniczne zapewnienie jakości: 5.1. Pojęcie długu technicznego; 5.2. Standardy budowania kodu; 5.3. Testy jednostkowe; 5.4. Statyczna analiza kodu; 5.5. Przeglądy/inspekcje kodu; 5.6. Agile a DevOps; 5.7. Wsparcie narzędziowe; 6. Testowanie wartości biznesowej produktu: 6.1. Retrospekcja postępu prac; 6.2. Wsparcie narzędziowe; 7. Utrzymanie produktu: 7.1. Zarządzanie incydentami; 7.2. Koncepcje obsługi zgłoszeń na produkcji; 7.3. Wsparcie narzędziowe; 8. Ciągłe zapewnienie jakości: 8.1. Koncepcja łańcucha bramek jakości; 8.2. Zapobieganie występowaniu problemów; 8.3. Wsparcie narzędziowe; 9. Dobrze. Lepiej. Bardzo dobrze. Lepsze zarządzanie jakością w Agile: 9.1. Wizualizacja potrzeb związanych z zarządzaniem jakością w organizacji plus edukacja wewnątrz firmy; 9.2. Jak i gdzie zdobywać wiedzę?; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jakość w zarządzaniu bankiem; Normy ISO w banku detalicznym; Metoda target costing w analizie jakości w banku; Jakość w procesach finansowych banku; Marketing w zarządzaniu przez jakość; Total Quality Management (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakość życia w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Filozofia Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM, 3. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 4. Rola wiedzy w systemie zarządzania jakością, 5. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - szersze ujęcie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
R.1 Zarządzanie zasobami pracy i konkurencyjność firmy R.2 Metody doskonalenia jakości personelu. R.3 Kultura organizacji i kapitał intelektualny. R.4 Kompetencje a jakość zarządzania zasobami ludzkimi. R.5 Motywowanie pracowników w inteligentnej organizacji. R.6 Wynagradzanie wspierające konkurencyjność firmy. R.7 Prognostyczno- zapobiegawcze kierowanie zatrudnieniem. R.8 Jutro zarządzania przez jakość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Jakość i koncepcje zarządzania jakością: 1. Podstawowe pojęcia współczesnego zarządzania jakością, 2. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM), 3. Zarządzanie ja kością według Deminga, 4. Doświadczenia japońskie, 5. Model Doskonałości EFQM. R.II Systemy jakości: 1. Geneza systemów jakości, 2. Rodzaje systemów jakości, 3. Systemy jakości wg norm ISO serii 9000, 4. Struktura norm ISO serii 9000:2000, 5. Wymagania normy ISO 9001:2000, 6. Korzyści z wdrożenia systemu ISO. R.III systemy zarządzania środowiskowego R.IV System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. R.V integracja systemów zarządzania jakością, środowiskowego oraz bezpieczeństwem i higieną pracy. R.VI Audit, wdrażanie i certyfikacja systemu zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
R.1 Budowanie potencjału konkurencyjności; R.2 Zarządzanie kapitałem ludzkim a kluczowe kompetencje; R.3 Ocena efektywności rozwoju ludzkiego kapitału; R.4 Kształtowanie elastycznej struktury kapitału ludzkiego; R.5 Kierowanie karierą pracowników instrumentem stabilizacji kadr; R.6 Prokuonkurencyjne instrumenty motywowania; R.7 Kreacja kapitału ludzkiego przez kulturę; R.8 Narzędzia inter-, intra- i ekstranetowe w realizacji ZZL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o turystyce / red. Grzegorz Gołembski. - Warszawa, Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 433,[3] s. : 36 ryc., 23 tabele ; 21 cm.
Wstęp; Alfabetyczny wykaz haseł; Cz. I Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze: Turystka, turysta, ruch turystyczny; Czynniki wpływające na popyt turystyczny; Psychologia rynku turystycznego; Cechy popytu turystycznego i podaży turystycznej; Produkt turystyczny; Przestrzeń turystyczna i osadnictwo turystyczne; Organizacja sfery obsługi ruchu turystycznego. Cz. II Związki turystyki z sektorem publicznym: Wprowadzenie; Rozmiary turystyki w Polsce i na świecie; Metody pomiaru ruchu turystycznego i obrotów turystycznych; Metody obliczenia wpływu turystyki na dochód narodowy i bilans płatniczy; Pozytywne i negatywne przykłady rozwoju turystyki; Stymulowanie procesów gospodarczych w turystyce; Turystyka a zadania organów państwowych, budżet państwa i fundusze parabudżetowe; Turystyka a zadania i budżety samorządu terytorialnego (gminnego, powiatowego i wojewódzkiego). Cz. III Przedsiębiorstwo na rynku turystycznym: Wprowadzenie; Formy organizacyjne prowadzenia działaności gospodarczej w turystyce; Analiza finansowa i zarządzanie finansami przedsiębiorstw turystycznych. Cz. IV Zintegrowane zarządzanie jakością w turystyce: Wprowadzenie; Wyodrębnianie regionów turystycznych; Sposoby zapewnienia akceptacji ludności miejscowej dla rozwoju turystyki; Walory kulturowe jako element tworzący jakość produktu turystycznego; Jakość środowiska naturalnego a jakość turystyki; Pojęcie i cel zintegrowanego zarządzania jakością w regionach; Metody zintegrowanego zarządzania jakością w regionach; Prawo i ubezpieczenia jako warunek jakości usług turystycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wspomaganie logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zarządzania łańcuchem dostaw: 1. Wprowadzenie, 2. Logistyka przedsiębiorstwa przemysłowego, 3. Metoda wspomagania decyzji w konfigurowaniu zaopatrzeniowo-dystrybucyjnego systemu logistycznego przedsiębiorstwa, 4. Komputerowy system wspomagania logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zaopatrzenia i dystrybucji, R. II Planowanie produkcji wspomagane komputerowo: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane metody planowania produkcji, 3. Zastosowanie nowych technik planowania produkcji i ich implementacja komputerowa. R.III Zastosowania nowych metod zarządzania jakością w usługach przemysłowych i przedsiębiorstw produkcyjnych: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane zagadnienia zarządzania jakością, 3. Implementacja w praktyce modelu luk do pomiaru jakości usług przemysłowych, 4. Praktyczne aspekty zarządzania jakością w ujęciu teoretycznym, 5. Rachunek kosztów działań w zarządzaniu jakością. R.IV Operacyjne prognozowanie popytu na wyroby gotowe uwzględniające determinanty rynku: 1.Wprowadzenie, 2. Znaczenie prognozowania popytu i jego funkcje w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Przegląd metod operacyjnego prognozowania popytu na wyroby gotowe, 4. Determinanty rynku w metodach operacyjnego prognozowania popytu, 5. Metoda ARIMA-MLP jako narzędzie operacyjnego prognozowania popytu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Klasyczne koncepcje zarządzania: Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Szkoła klasyczna (mechanistyczne); Szkoła humanizacyjna; Szkoła systemowa; 2. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania: Szkoła neoklasyczna i jej kierunki; Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu; 3. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji: Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości; Elastyczność i procesowość organizacji; 4. Koncepcje zorientowane na jakość: Ewolucja systemów zarządzania jakością; Koncepcja TQM i kaizen; Koncepcje- reengineering i benchmarking; Koncepcje zorientowane na klienta: Koncepcja marketingu; Koncepcja marketingu relacji; 7. Koncepcje zorientowane na współdziałanie: Organizacja sieciowa; Organizacja wirtualna; 8. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji: Outsourcing; Lean Management; 9. Koncepcje zorientowane na wiedzę: Zarządzanie wiedzą w organizacji; Koncepcja organizacji uczącej się; Zarządzanie innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Nowy paradygmat strategii konkurencji: Podejście pozycjonowania oraz zasobowe do analizy strategii konkurencji; Integracja pionowa a przewaga konkurencyjna; Logika tradycyjnego łańcucha wartości. Stary paradygmat strategii konkurencji; Przyczyny dekonstrukcji łańcucha wartości; Dekonstrukcja łańcucha wartości. Nowy paradygmat strategii konkurencji; Nowe strategie konkurencji. R.2 Reakcje na zmiany a konkurencyjność przedsiębiorstw: Warunki funkcjonowania przedsiębiorstw; Konieczność dostosowań do zmian jako trwała cecha konkurencyjności podmiotów gospodarczych; Obszary problemowe w badaniu konkurencyjności przedsiębiorstw; Sposoby wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. R.3 Sytuacja koniunkturalna a konkurencyjność: Wartość diagnostyczna wskaźników koniunktury; Identyfikacja konkurencyjności wybranych rodzajów działalności gospodarczej; Ocena konkurencyjności przedsiębiorstw różnej wielkości. R.4 Rola jakości w budowie konkurencyjności firmy: Wprowadzenie; Jakość - filozofia i podstawowe definicje; Systemy zarządzania jakością; Metrologia techniczna a metrologia konsumencka; Wpływ jakości wyrobów na konkurencyjność przedsiębiorstw; Zakończenie. R.5 Konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłu żywnościowego - case studies: Siła konkurencyjna przedsiębiorstw; Jakość konkurencyjności; Sposoby kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw mleczarskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; R. 1 Samorząd terytorialny jako podmiot polityki oświatowej: Pojęcie samorządu terytorialnego; Polityka oświatowa jako składowa polityki społecznej; Uwarunkowania polityki oświatowej; Zadania oświatowe jednostki samorządu terytorialnego; Jakość kształcenia i jej determinanty. Perspektywa samorządowa; R. 2 Akredytacje środowiskowe i konkursy jakość w modelu zarządzania publicznego. Studium przypadku Konkurs „Samorządowy Lider Edukacji”: Zarządzanie – wprowadzenie definicyjne; Zarządzanie publiczne w perspektywie teoretycznej; Zarządzanie jakością; Konkursy jakości i ich rola w systemach zarządzania jakością; Rola konkursów jakości w zarządzaniu publicznym jednostki samorządu terytorialnego; Program „Samorządowy Lider Edukacji” jako instrument podnoszenia efektywności zarządzania oświatą na poziomie lokalno-regionalnym; Konkurs „Samorządowy Lider Edukacji” jako instrument marketingu terytorialnego; R. 3 Wnioski z akredytacji w Programie „Samorządowy Lider Edukacji” 2020/2021; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza konsultingu, 2. Praktyczne aspekty konsultingu w czasie wdrażania systemu zarządzania jakością, 3. Kodeks działania konsultanta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koszty jakości : wybrane aspekty / Grażyna Paulina Wójcik. - Warszawa : Difin , 2014. - 233 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania kosztami jakości; 2. Analiza ekonomiczno-organizacyjna kosztów jakości; 3. Koszty jakości jako element wartości dla organizacji; 4. Wybrane narzędzia analizy kosztów jakości w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp 1. Znaczenie wartości dla klienta 1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta 1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa 1.3. Obszary kreowania wartości 2. Jakość w kształtowaniu wartości dla klienta 2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości 2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością 2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii 2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo 2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta 3. Kreatywność a wartość dla klienta 3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie 3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia 3.3. Cechy produktu kreatywnego 3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie 4. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców 4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study 4.2. Charakterystyka badanych 4.3. Hipotezy i pytania badawcze 4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej