Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(111)
Forma i typ
Książki
(110)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(94)
dostępne
(69)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(70)
Czytelnia
(95)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(8)
Heszen-Niejodek Irena (1942- )
(4)
Karaszewski Robert
(4)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Opolski Krzysztof (1948- )
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Sęk Helena (1938- )
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Berdowski Filip J
(2)
Berdowski Janusz B. (1935- )
(2)
Dahlgaard Jens J
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Iwasiewicz Andrzej
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kanji Gopal K
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Kristesen Kai
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Rusiński Michał
(2)
Skotnicka Bożena
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Wasilewski Lesław
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Betts Alan
(1)
Bielawa Anna
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Cadle James
(1)
Campbell Ian
(1)
Chrisidu-Budnik Agnieszka
(1)
Czapiński Janusz (1951- )
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dessoulavy-Śliwiński Bartłomiej
(1)
Drummond Helga
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Fereniec Jan
(1)
Fertsch Marek
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Frąś Józef
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Gralak Henryk
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Górniewicz Józef
(1)
Głowacka-Fertsch Danuta
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hannerz Ulf
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hollins Bill
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Jarke Matthias
(1)
Jaworska-Surma Aleksandra
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Jongen W.M.F
(1)
Joseph Stephen (1964- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Karmańska Anna
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Klekot Ewa
(1)
Klimiuk Ewa
(1)
Kolman Romuald
(1)
Korczak Jerzy
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Kowalska Aleksandra
(1)
Kozłowska Irena
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Kuchta Jarosław
(1)
Lenzerini Maurizio
(1)
Linley P. Alex
(1)
Lipa Michał
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Lock Dennis
(1)
Luning P.A
(1)
Marcelis W.J
(1)
Martin William B
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(80)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(110)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(110)
angielski
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(74)
Jakość
(29)
Jakość produktu
(23)
Przedsiębiorstwo
(21)
Zarządzanie
(20)
Jakość życia
(13)
Normy ISO 9000
(10)
Organizacja
(10)
Produkcja
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Jakość usług
(7)
Certyfikacja zgodności
(6)
Marketing
(6)
Decyzje
(5)
Kadry
(5)
Motywacja pracy
(5)
Normalizacja
(5)
Przywództwo
(5)
Służba zdrowia
(5)
Logistyka
(4)
Normy ISO 9001
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Psychologia zdrowia
(4)
Usługi
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Banki
(3)
Bhp
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Obsługa klienta
(3)
Planowanie
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Zachowania prozdrowotne
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zdrowie psychiczne
(3)
Zdrowie publiczne
(3)
Środowisko człowieka
(3)
Akceptacja choroby
(2)
Choroby ludzi
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kontrola
(2)
Kontrola techniczna
(2)
Koszty
(2)
Koszty jakości
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Medycyna behawioralna
(2)
Motywacja leczenia się
(2)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(2)
Normy ISO 14000
(2)
Ocena pracowników
(2)
Odporność psychiczna
(2)
Optymalizacja
(2)
Praca zespołowa
(2)
Promocja zdrowia
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
Psychologia pozytywna
(2)
Psychologia stresu
(2)
Radość
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Sens życia
(2)
Stopa życiowa
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Szczęście
(2)
Technologia
(2)
Teoria organizacji
(2)
Towar
(2)
Transport
(2)
Ubóstwo
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agresywność
(1)
Agrobiznes
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP)
(1)
Analiza rynku
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Autorytet
(1)
BHP
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Bezdomność
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Ceramika
(1)
Choroby cywilizacyjne
(1)
Chorzy
(1)
Controlling
(1)
Dochód
(1)
Ekonometria
(1)
Etyka biznesu
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Pomorze Zachodnie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(43)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(31)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(20)
Medycyna i zdrowie
(8)
Psychologia
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
111 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo - istota, typologia, rozwój; R.2 Restrukturyzacja przedsiębiorstwa; R.3 Sytuacja prawno-własnościowa przedsiębiorstwa; R.4 Zarządzanie przedsiębiorstwem; R.5 Zatrudnienie - gospodarka zasobami ludzkimi; R.6 Potencjał techniczny i innowacje; R.7 Działalność produkcyjna; R.8 Produkt i usługi; R.9 Marketing i sprzedaż; R.10 Model ekonomiczny przedsiębiorstwa; R.11 Jakość zarządzania przedsiębiorstwem; Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Miejsca kontaktu pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Model ciągłego doskonalenia systemu zarządzania: 1.Doskonalenia zarządzania jakością, 2.Business Process Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji, 3. Systemy klasy MRP, MRP II, ERP, CRM, 4.Zarządzanie Relacjami z Klientami - Customer Relationship Managment, 5. Just-in-Time. Cz. II Metody projektowania systemów zarządzania: 6. Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania, 7. Lean Management jako metoda projektowania systemów zarządzania, 8. Outsourcing jako metoda projektowania systemów zaradzania w przedsiębiorstwie
5.Just-in-Time. Cz.II Metody projektowania systemów zarządzania : 6.Be nchmarking jako metoda projektowania systemów zarządza nia, 7.Lean Management jako metoda projektowania syste mów zarządzania, 8.Outsourcing jako metoda projektowan ia systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I: Wybrane problemy zarządzania produkcją: 1. Proces produkcyjny, 2. Struktury produkcyjne jednostek wytwórczych, 3. Organizacja produkcji, 4. Cykl produkcyjny, 5. Przygotowanie produkcji, 6. Jakość produkcji, 7. Gospodarstwa wspomagające podstawową działalność produkcyjną, 8. Wybrane aspekty kosztowe decyzji w obszarze produkcji, 9. Planowanie przebiegu produkcji i sterowania nim, Cz.II: Przykłady i zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Doskonalenie jakości w bankach / red. Krzysztof Opolski. - Warszawa : CeDeWu, 2002. - 163 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Jakość jako podstawa reorganizacji firmy; Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne; Zarządzanie jakością; Jakość usług w bankach - analiza i diagnoza działań poprawy jakości; Procesowe zarządzanie organizacją; Statystyczne metody kontroli procesu; Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Postrzeganie integracji przedsiębiorstwa: Potrzeba integracji zarządzania przedsiębiorstwem; Sposoby i etapy integracji przedsiębiorstwa; Światowe i europejskie rozwiązania doskonalenia zarządzania poprzez jego systemową integrację; Specyfika integracji małych firm; Konkurencyjny produkt efektem integracji procesów wytwórczych przedsiębiorstwa; Rola integracyjna technologii; Komputerowa integracja przygotowania i nadzoru realizacji produkcji; Uwarunkowania motywacyjne integrowania pracowników; 2. Uwarunkowania rozwoju integracji zarządzania polskimi przedsiębiorstwami: Jakość jako determinanta integracji działań wytwórczych przedsiębiorstwa w ujęciu procesowym; Polskie uwarunkowania integracji zarządzania przedsiębiorstwami przez zarządzanie przez jakość; Modele integracji zarządzania przedsiębiorstwa oparte na wdrożeniu ZSZ/ZpJ; Uwarunkowania programowo-organizacyjne wdrażania ZSZ/ZpJ; Uwarunkowania ekonomiczno-kosztowe wdrożenia ZSZ/ZpJ w przedsiębiorstwie; 3. Uwarunkowania skuteczności wdrożenia zintegrowanych systemów zarządzania w polskich przedsiębiorstwach: Cele i metodyka „Badania oddziaływania zintegrowanego systemu zarządzania na doskonalenie zarządzania przedsiębiorstwem” w aspekcie jego integracji; Uwarunkowania programowo-organizacyjne pracy zespołu wdrażającego; Kryteria oceny skuteczności kształtowania ZSZ w przedsiębiorstwie; Czynniki dezintegrujące - dlaczego TQM zawodzi? 4. Badanie skuteczności wdrożenia ZSZ: Weryfikacja praktyczna przyjętych hipotez i opracowanych modeli rozwiązań problematyki pracy - studia przypadków; Opracowania statystyczne case study; Wnioski analityczne z badania case study; Zakończenie: Podsumowanie i wnioski; Kierunki dalszych badań naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie : pojęcia, procesy, konteksty : interdyscyplinarne ujęcie / red. nauk. Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak ; Tom 5)
1. Codzienność jako fenomen i kategoria badacza: Codzienność - niecodzienność- święto; Wydziedziczenie z codzienności. Esej o pedagogicznych implikacjach twórczości Herty Muller; Życie codzienne jako kategoria interdyscyplinarna; Emancypacja w codzienności i przez codzienność. Egzemplifikacje edukacyjne; Innowacyjność w codzienności szkolnej i badawczej; Badacz w szkole - o rekonstruowaniu edukacyjnej codzienności; Codzienność ucznia niepełnosprawnego - perspektywa badacza; Pat socjalizacyjny? Kontrowersje wokół społecznych konstrukcji kobiecości i męskości. 2. Kategorie analityczne w badaniu codzienności: Esej o codzienności szkolnej z perspektywy metafory; Codzienność szkolna w optyce rytuałów (codzienne rytuały szkolne w perspektywie common sense); Zmienne koleje teorii stylów życia; Szkoła jako przestrzeń praktyki oporu codziennego; Dzień jak co dzień. O barierach zmiany kultury szkoły. Szkolny habitus. Rzecz nie tylko o mundurkach szkolnych. 3. Z badań codzienności: Rozmowa jako relikt w codzienności szkolnej; Pokój nauczycielski jako przestrzeń dyskursu edukacyjnego; Przerwa lekcyjna jako fragment codzienności szkolnej uczniów; Współcześni licealiści. Badanie sposobów bycia w roli ucznia (z wykorzystaniem koncepcji Floriana Znanieckiego); Strategie licealistów. Badanie szkolnej codzienności z wykorzystaniem koncepcji Roberta K. Merona; Anarchista w szkole. Buntownik, konformista czy outsider?; Empiryczne typologie stylów życia młodzieży po 1989 roku; Rekreacyje uczniowskie, czyli o tym, co robili dawni uczniowie poza nauką i modlitwą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy koncepcji zarządzania projektami. 1. Charakterystyka zarządzania projektami. 2. Specyfika projektów ekonomicznych i organizacyjnych. 3. Instytucjonalne formy zarządzania projektami. 4. Planowanie przebiegu i zasobów projektu. 5. Standardowe metody oceny projektów. 6. Metody oceny agregatowej w diagnozie i projektowaniu. Część II: Metodyki badawcze w praktyce projektowania. 7. Ogólne zasady i koncepcje projektowania. 8. Projektowanie strategii zarządzania. 9. Ryzyko i wykonalność projektów. 10. Metody analizy procesów. 11. Metodyka zarządzania programami i projektami europejskimi. 12. Organizacja systemu zarządzania jakością. 13. Metodyka projektowania zmian w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa. 14. Projektowanie organizacji systemów referencyjnych zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; sposób przygotowania kolejowej oferty przewozowej dla potrzeb łańcucha logistycznego przez PKP Cargo S.A. na przykładzie poznańskiego węzła kolejowego; Wewnętrzne uwarunkowania implementacji strategii logistycznej w przedsiębiorstwie produkcyjnym na przykładzie polskiego producenta tub aluminiowych; Modelowanie systemu logistycznego na przykładzie zaopatrzenia przedsiębiorstwa handlowego branży farmaceutycznej; Strategia opóźniania na przykładzie branży cukrowniczej; Logistyka międzynarodowa w obszarze dystrybucji na przykładzie East Trading Company Sp. z. o.o. (ARDO Polska); Zabezpieczenie jakości dostaw w firmie międzynarodowej na przykładzie branży motoryzacyjnej; Reorganizacja procesu magazynowania; Transport w procesie obsługi klienta na przykładzie przedsiębiorstwa handlowego; Proces dystrybucji dziennika ogólnopolskiego na przykładzie "Gazety Wyborczej"; Efektywność logistycznej obsługi klienta na rynku produktów świeżych; Logistyka utylizacji. Decyzje w zakresie gospodarki pozostałościami na przykładzie przedsiębiorstwa farmaceutycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie ochroną zdrowia)
1. Wizerunek ochrony zdrowia - wymiar makroekonomiczny. 2.Wizerunek placówek medycznych - wymiar mikroekonomiczny. 3.Kształtowanie wizerunku placówek medycznych a marketing relacji. 4.Instrumenty kształtowania wizerunku placówek ochrony zdrowia. Jakość a wizerunek placówki medycznej. Wizerunek placówki medycznej - aspekt praktyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologia pozytywna w obszarze medycyny: Lepsze zdrowie dzięki większemu szczęściu; Czy nadzieja sprzyja zdrowiu? Nadzieja i radzenie sobie ze stresem a stan zdrowia oraz podejmowanie zachowań zdrowotnych u chorych na cukrzycę typu ; Rola przekonań i oczekiwań w podejmowaniu zachowań zdrowotnych przez kobiety ciężarne uzależnione od nikotyny; 2. Podmiotowe uwarunkowania zdrowia: Udział pozytywnych emocji w osiąganiu zdrowia; Osobowościowe wyznaczniki satysfakcji z życia; Samoocena jako miara podmiotowych zasobów radzenia sobie i szczęścia człowieka; Rozróżnienie na zasoby osobiste i subiektywne zdrowie a struktura czynnikowa ich wskaźników: studium przypadku czternastu wybranych zmiennych w próbie uczniów warszawskich szkół średnich; 3. Emocje pozytywne a radzenie sobie ze stresem: Pozytywne emocje w negatywnych sytuacjach: skąd się biorą i jak zmieniają radzenie sobie; Jasna strona stresu młodzieży (emocje pozytywne w radzeniu sobie ze stresem); Dwie funkcje jedzenia w odpowiedzi na nasilenie stresu dnia codziennego. Perspektywa intra- i interpersonalna; 4. Społeczno-kulturowe aspekty aktywności zdrowotnej: Ja cielesne i problematyka identyfikacji z ciałem w kontekście wartości współczesnej kultury i zdrowia; Uwarunkowania aktywności zdrowotnej w kontekście promocji zdrowia- szkic socjologicznego modelu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Idee, metody i narzędzia informatyki)
1. Hurtownie danych w praktyce - przegląd, 2. Badania w dziedzinie hurtowni danych-zagadnienia i projekty, 3. Integracja informacji źródłowej, 4. Odświeżania hurtowni danych, 5. Wielowymiarowe modele danych i agregacje, 6. Przetwarzanie i optymalizacja zapytań, 7. Metadane i jakość hurtowni danych, 8. Projektowanie hurtowni danych z uwzględnieniem jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie operacyjne w dobie globalizacji / Stanisław Kasiewicz. - Warszawa : Difin, 2002. - 265, [6] s. : rys., tabele ; 23 cm.
R.1 Istota zarządzania operacyjnego: Operacyjne funkcje w biznesie; Zakres przedmiotowy; Krótka historia zarządzania operacyjnego; Kariery w sferze zarządzania operacyjnego; Zarządzanie operacyjne w procesie trans formacji polskiej gospodarki; Zarządzanie operacyjne w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność: Rola operacji w kształtowaniu konkurencyjności; Globalna konkurencja i jej atrybuty; Miary konkurencyjności w sferze operacyjnej; Budowanie przewagi konkurencyjnej; Konkurowanie firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy: Strategie operacyjne a strategie firmy; Elementy modelu strategii operacyjnej; Ewolucja operacyjnych priorytetów; Zapewnienie zgodności powiązania produktów z procesami Proces budowania strategii operacyjnej; Globalny wy miar strategii operacyjnej; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.4 Zarządzanie przez jakość: Strategiczne znaczenie jakości; Istota jakości; Tradycyjny model zarządzania jakością; Nowoczesny model zarządzania jakością; Tworzenie standardów jakości; Ocena TQM; Programy jakości w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.5 Projektowanie produktu: Współczesne wyzwania w sferze projektowania; Etapy projektowania produktu; Selekcja procesów produkcyjnych; Projektowanie usług; Projektowanie zorientowane na klienta; Projektowanie zorientowane na produkcję; Globalne aspekty projektowania produktów; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.6 Projektowanie procesu: Atrybuty procesu; Miary procesów; Narzędzia analizy procesów; Zarządzanie procesem udoskonaleń; Zarządzanie procesami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.7 Projektowanie lokalizacji: System podaż/dystrybucja; Modele lokalizacji; Lokalizacja punktów usługowych; Przesłanki wyborów lokalizacyjnych firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.8 Prognozowanie: Rola prognozowania w zarządzaniu operacyjnym; Zakres przedmiotowy prognozowania; Metody prognozowania; Metody jakościowe; Metody ilościowe; Skuteczny system prognozowania; Prognozowanie w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.9 Planowanie zdolności produkcyjnej (ZP): Rola planowania ZP; Koncepcja ZP i jej miary; Planowanie ZP; Współczynniki wykorzystania ZP; Planowanie ZP w usługach; Aspekty czasowe powiększenia wolumenu ZP; Planowanie ZP przez firmy globalne; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.10 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami: Etapy rozwojowe produkcji przemysłowej; Przejście z systemu produkcji tradycyjnej do systemów elastycznych; Problemy zarządzania nowymi technologiami; Przegląd najważniejszych technologii; Technologie w usługach; Zarządzanie technologiami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia wobec współczesności. Zdrowie, patologie, psychoprofilaktyka)
Część I. Początek i rozwój psychologii pozytywnej: 1. Co to jest psychologia pozytywna; 2. Jak powstała psychologia pozytywna; 3. Na czym polega specyfika psychologii pozytywnej: 3.1. Psychologia pozytywna a psychologia humanistyczna; 3.2. Psychologia pozytywna a inne obszary psychologii. KONTROWERSJA I: Czy psychologia pozytywna to lepsza psychologia. Część II. Dobre życie: 4. Co to jest dobre życie: 4.1. Definicja dobrego życia; 4.2. Różne rozumienia życiowego dobra; 4.3. Dwie postacie dobrego życia; 5. Od czego zależy dobre życie: 5.1. Biologiczny kontekst; 5.2. Czynniki demograficzne; 5.3. Właściwości psychiczne. KONTROWERSJA II: Czy psychologowie mogą rozstrzygać, co jest dobre dla ludzi. Część III. Oddziaływania psychologiczne na rzecz dobrego życia: 6. Jak zapobiegać cierpieniu i kryzysom życiowym: 6.1. Zwiększanie szczęścia; 6.2. Kształtowanie cnót; 7. Jak pomagać wychodzić z kryzysów psychicznych: 7.1. Model zdrowia psychicznego; 7.2. Diagnoza zdrowia psychicznego; 7.3. Metody psychoterapii i rehabilitacji psychicznej; 8. Jak zmieniać świat na lepsze: 8.1. Zbiorowy wymiar osobistego dobrostanu; 8.2. Oddziaływanie na dobrostan zbiorowości. KONTROWERSJA III: Czy psychologia pozytywna to utopia. Część IV. Gorące tematy psychologii pozytywnej: 9. Jaka jest architektura charakteru; 10. Dobre, ale dla kogo i gdzie: 10.1. Różnice indywidualne; 10.2. Różnice kulturowe. 11. Jak zmienia się wizerunek człowieka: 11.1. Uczucia; 11.2. Mechanizmy psychiczne; 11.3. Słabości i deficyty. KONTROWERSJA IV: Czy psychologia pozytywna rozumie negatywne strony życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiedza o organizacji i zarządzaniu jako dyscyplina naukowa, 2. Ewolucja nauki o organizacji i zarządzaniu, 3. Prakseologiczna interpretacja zjawiska organizacyjnych, 5. Zarządzanie, 6. Władza organizacyjna, 7. Projektowanie i modelowanie organizacji, 8. Jednostka w organizacji, 9. Planowanie i kontrolowanie w organizacji, 10. Wybrane współczesne uwarunkowania i problemy funkcjonowania organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ekonomika przedsiębiorstw turystycznych (ujęcie statyczne): 1. Przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, 2. Zróżnicowanie przedsiębiorstw turystycznych, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego, 4. Oddziaływanie na przedsiębiorstwo turystyczne, 5. Organizacja i finanse przedsiębiorstw turystycznych. Cz.II Zarządzanie operacyjne i strategiczne przedsiębiorstwem turystycznym (ujęcie dynamiczne) : 6. Kształtowanie jakości w przedsiębiorstwie turystycznym, 7. Cykl obsługi klient a w hotelach, 8. Planowanie zysku wq przedsiębiorstwie turystycznym, 9. Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem turystycznym, 10. Polityka inwestycyjna przedsiębiorstwa turystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Nurt "Industrial Engineering": Charles Babbage; Fryderyk Winslow Taylor; Henry Louis Le Chatelier; Emile Belot; Charles de Freminville; Henry Laurence Gantt; Stanford Edwards Thompson; Clarence Bertrand Thompson; Frank Bunker Gilberth; William Kent; Alfred P. Solan, Jr; Henry Ford; Andre Michelin i Edouard Michelin; Charles Bedaux; Aleksiej Kapitanowicz Gastiew; Karol Adamiecki; Aleksander Rothert. R.2 Nurt uniwersalny: Henri Fayol; Harrington Emerson; Morris Llewelyn Cooke; Howard Coonley; Wallace Clark; Max Weber; Johann Plenge; Lyndall Fownes Urwick; Aleksander Aleksandrowicz Bogdanow; Eugeniusz Słucki; Stan Śpaćek; Herbert Aleksander Simon; Edwin Hauswald; Piotr Drzewiecki; Zygmunt Rytel; Tadeusz Kotarbiński. R.3 Nurt humanizacyjny: Mary Parker Follett; Olivier Sheldon; Elton Mayo; Fritz Jules Roethlisberger; Tomasz Bata; Hyacinte Dubreuil; Chester I. Barnard; Emile Fracois Rimailho; Jules Amar; Jean-Maurice Lahy; Osip Arkadiewicz Jermański; Georges Friedmann; Stanisław Bieńkowski; Józefa Franciszka Joteyko; Bronisław Biegeleisen-Żelazowski; Józef Zieliński.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zmianami, 2. Strategia firmy a systemy informacyjne, 3. Ramy organizacyjne, 4. Różne podejścia do cyklu tworzenia systemu, 5. Profil przedsięwzięcia, 6. Planowanie przedsięwzięcia: rozumienie pracy, 7. Planowanie przedsięwzięcia: szacowanie, 8. Planowanie przedsięwzięcia: harmonogram i przydział zasobów, 9. Monitorowanie postępów, 10. Wykonywanie kontroli, 11. Raportowanie postępów prac, 12. Jakość, 13. Zarządzanie ryzykiem, 14. Inżynieria wartości i zarządzanie wartością, 15. Sprzedaż przedsięwzięcia, 16. Problemy związane z zarządzaniem klientami, 17. Zarządzanie dostawcami, 18. Przywództwo, 19. Zarządzanie wydajnością, 20. Zespoły realizujące przedsięwzięcie, 21. Środowisko pracy, 22. Kierownik przedsięwzięcia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie; R.2 Ch-ka banku danych empirycznych; R.3 Budowa syntetycznej miary poziomu życia ludności; R.4 Taksonomiczna analiza poziomu życia ludności w Polsce i krajach Unii Europejskiej; R.5 Zastosowanie analizy korespondencji w badaniach poziomu życia ludności; R.6 Metoda nanlogii przestrzenno-czasowych w badaniach porównawczych; R.7 Budowa ścieżek rozwoju poziomu życia ludności Polski i krajów Unii Europejskiej; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej