Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(441)
IBUK Libra
(54)
ebookpoint BIBLIO
(13)
Forma i typ
Książki
(427)
E-booki
(67)
Publikacje naukowe
(61)
Publikacje fachowe
(27)
Czasopisma
(12)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(351)
dostępne
(256)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(265)
Czytelnia
(358)
Autor
Chodyński Andrzej
(10)
Hamrol Adam (1952- )
(10)
Borkowski Stanisław
(9)
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(8)
Huczek Marian (1939-2023)
(7)
Kozioł Leszek
(7)
Bugdol Marek (1966- )
(5)
Bombol Małgorzata
(4)
Grudowski Piotr
(4)
Heszen-Niejodek Irena (1942- )
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Karaszewski Robert
(4)
Szukalski Piotr
(4)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(4)
Zrałek Maria (1948- )
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Borkowski Stanisław (1945- )
(3)
Borys Tadeusz
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Instytut Gospodarstwa Społecznego
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Kachniewska Magdalena
(3)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(3)
Kowalczyk Jerzy
(3)
Kurzynowski Adam
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Panek Tomasz
(3)
Rosak Joanna
(3)
Selejdak Jacek
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Szczepańska Katarzyna
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Sęk Helena (1938- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Urbaniak Maciej
(3)
Wolniak Radosław
(3)
Zaremba-Warnke Sabina
(3)
Zawiślak Aleksandra
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Łuczak Jacek
(3)
Aczynovicz Teresa
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Berdowski Janusz B
(2)
Błędowski Piotr
(2)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Chabiera Joanna
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Czapiński Janusz (1951- )
(2)
Czermiński Jerzy
(2)
Dahlgaard Jens J
(2)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Giddens Anthony
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Gołębiowski Marian
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Antoni
(2)
Iwasiewicz Andrzej
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Jagielska Monika (1970- )
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Johnston Robert
(2)
Juraszek Marian
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kanji Gopal K
(2)
Karpińska Anna
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Kałuża Dorota
(2)
Kirejczyk Edward
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kowalski Wiesław
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Kristesen Kai
(2)
Kwiatosz Karolina
(2)
Lisiecka Krystyna
(2)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Myszewski Jan M
(2)
Ober-Łopatka Kinga
(2)
Palak Zofia
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raczkowski Adam
(2)
Rusiński Michał
(2)
Rychter Arkadiusz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Sikora Tadeusz
(2)
Skotnicka Bożena
(2)
Sobczak Michał
(2)
Stasiak Makary K
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(45)
2010 - 2019
(156)
2000 - 2009
(285)
1990 - 1999
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(50)
Kraj wydania
Polska
(505)
Wielka Brytania
(2)
Arabia Saudyjska
(1)
Język
polski
(504)
angielski
(4)
Temat
Zarządzanie jakością
(212)
Jakość życia
(86)
Przedsiębiorstwo
(66)
Jakość produktu
(59)
Jakość
(54)
Zarządzanie
(39)
Szkolnictwo wyższe
(27)
Normy ISO 9000
(25)
Jakość usług
(23)
Zarządzanie strategiczne
(22)
Kadry
(21)
Organizacja
(21)
Służba zdrowia
(20)
Ludzie starzy
(18)
Produkcja
(17)
Jakość kształcenia
(16)
Usługi
(15)
Zdrowie publiczne
(15)
Certyfikacja zgodności
(14)
Marketing
(14)
Niepełnosprawni
(14)
Ochrona środowiska
(14)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Banki
(11)
Bhp
(11)
Obsługa klienta
(11)
Samorząd terytorialny
(11)
Ubóstwo
(11)
Innowacje
(10)
Menedżerowie
(10)
Motywacja pracy
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Kultura organizacyjna
(9)
Normalizacja
(9)
Zarządzanie ryzykiem
(9)
Bezrobocie
(8)
Decyzje
(8)
Osoby w wieku starszym
(8)
Globalizacja
(7)
Gwarancja jakości
(7)
Kształcenie
(7)
Logistyka gospodarcza
(7)
Miasta
(7)
Praca
(7)
Studenci
(7)
Wykluczenie społeczne
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Zarządzanie służbą zdrowia
(7)
Żywność
(7)
Administracja
(6)
Dobrostan psychiczny
(6)
Hotelarstwo
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Kryzys
(6)
Normy ISO 9001
(6)
Pedagogika specjalna
(6)
Polityka społeczna
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
Przywództwo
(6)
Public relations
(6)
Rynek pracy
(6)
Społeczeństwo
(6)
Spożycie
(6)
Starość
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Turystyka
(6)
Zarządzanie publiczne
(6)
Czas wolny od pracy
(5)
Gospodarka
(5)
Logistyka
(5)
Motywacja
(5)
Nauczanie
(5)
Opieka społeczna
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Promocja zdrowia
(5)
Przedsiębiorstwo usługowe
(5)
Rodzina
(5)
Satysfakcja konsumentów
(5)
Sektor publiczny
(5)
Starzenie się społeczeństwa
(5)
Wartość
(5)
Wskaźniki społeczne
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Zawód
(5)
Controlling
(4)
Efektywność nauczania
(4)
Gospodarstwo domowe
(4)
Inwestycje
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Konsumenci
(4)
Kultura
(4)
Ludność
(4)
Metodologia
(4)
Młodzież
(4)
Normy ISO 14000
(4)
Patologia społeczna
(4)
Pedagogika
(4)
Polska
(4)
Temat: czas
2001-
(47)
1989-2000
(18)
1901-2000
(13)
1989-
(13)
2001-0
(13)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(50)
Europa
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dolnośląskie, województwo
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie ; okręg)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Pomorze Zachodnie
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Rosja
(1)
Sopot (woj.pomorskie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Słowacja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(51)
Opracowanie
(49)
Podręcznik
(41)
Monografia
(15)
Czasopismo naukowe
(11)
Raport z badań
(9)
Materiały pomocnicze
(7)
Poradnik
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Dane statystyczne
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Esej
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(96)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(64)
Socjologia i społeczeństwo
(29)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(23)
Medycyna i zdrowie
(20)
Edukacja i pedagogika
(17)
Psychologia
(12)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Nauka i badania
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Matematyka
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Transport i logistyka
(1)
508 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Diagram planowania procesu podejmowania decyzji, 2. Matrycowa analiza danych, 3. Diagram pokrewieństwa, 4. Diagram relacji, 5. Diagram systematyki, 6. Diagram macierzowy, 7. Diagram strzałkowy, 8. Zespołowe rozwiązywanie problemów, 9. Analiza i rozwiązywanie problemów zarządzania w usługach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znormalizowany system zarządzania jakością jako zasób przedsiębiorstwa. 2. Determinanty i kierunki oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 3. Obligatoryjne instrumenty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 4. Fakultatywne instrumenty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością. 5. Metodyka badań empirycznych. 6. Uwarunkowania i wartość oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością w badanych przedsiębiorstwach. 7. Związki pomiędzy zmiennymi określającymi przesłanki wprowadzania oraz uwarunkowania i efekty oceny znormalizowanych systemów zarządzania jakością w badanych przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Pojęcia podstawowe; 3. Elementy inżynierii jakości; 4. Konkretyzowanie jakości; 5. Kryteria jakości; 6. Ważność kryteriów jakości; 7. Optymalizacja wielokryterialna; 8. Analityczne wzorce jakości; 9. Metodyka kompleksowej analizy jakości; 10. Metody odbiorów jakościowych; 11. Porównanie jakości; 12. Graficzne ujęcia jakości; 13. Inżynieria jakości w systemach zarządzania; 14. Zastosowania w przygotowaniu produkcji; 15. Zastosowania w procesach wytwarzania; 16. Zastosowania w procesach usługowych; 17. Konsumencka inżynieria jakości; 18. Zastosowania w procesach użytkowania; 19. Testowanie jakości życia; 20. Zagadnienia gospodarcze; 21. Komputeryzacja w inżynierii jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Procesy degradacji powierzchni toczonej chodu kół kolejowych; 2. Rodzaje struktury zniszczenia szyn kolejowych; 2. Wybrane własności koła kolejowego ze stali węglowych i mikroskopowych; 4. Plastyczna deformacja stali austenitycznej; 5. Procesy degradacji form szklarskich; 6. Wykorzystanie aplikacji CAGE COTE PLATRE, 7. Wykorzystanie modelowania komputerowego do projektowania kompozytów; 8. Spawanie zbiorników ciśnieniowych; 9. Zastosowanie specjalnych metod spawania zespołów przesyłowych; 10. Charakterystyczne parametry procesu mielenia i ich monitorowania; 11. Monitorowanie procesu mielenia; 12. Modelowanie obliczeniowe opony- historia; 13. Kierunki w procesach obróbki mechanicznej; 14. System HACCAP w odniesieniu do produkcji chleba; 15. Determinanty jakości wyrobów staliwnych; 16. Funkcjonowanie systemu dbałości o klienta kluczowego; 17. Efektywność eksploatacji maszyny do odlewania gąsek cynkowych; 18. Uzyskiwanie jakościowych powłok ocynkowanych; 19. Ocena skuteczności wdrożenia systemu zarządzania jakością; 20. Analiza poziomu jakości produkcji butów męskich; 21. Ocena przydatności wybranych narzędzi jakości do oceny trudności w budowie domów; 22. Problem jakości życia przy chorobach przewlekłych na przykładzie dializ; 23. Zastosowanie instrumentów zarządzania jakością do oceny wypadkowości w hucie; 24. Reklamacja jako instrument oceny jakości mebli; 25. Wykorzystanie techniki incydentów krytycznych do oceny jakości stacjonarnej opieki medycznej w Polsce; 26. Problemy produkcyjne druków personalizowanych; 27. Ocena technologii wytwarzania wyrobów ceramicznych; 28. Zarządzanie produkcją i jakością wyrobów galanteryjnych; 29. Doskonalenia jakości wyrobów z PCV dla budownictwa; 30. Jakość usług bankowych determinantem satysfakcji klientów; 31. Problemy jakościowe szyn kolejowych; 32. Determinanty jakości mebli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele sterowania i zarządzania jakością, 2. Motywacja i jej siła w odniesieniu do sterowania i zarządzania jakością. 3. Rola osobistej postawy w sterowaniu i zarządzaniu jakością. 4. Żywotne czynniki w praktycznym stosowaniu sterowania i zarządzania jakością, 5. Obowiązki i zadania funkcyjne menedżerów. Zestaw materiałów pomocniczych (referencyjnych), Zestaw materiałów dodatkowych (addenda).
i zadania funkcyjne menedżerów. 5.Zestaw materiałów pomocniczych (referencyjnych). 6.Zestaw materiałów dod atkowych (addenda)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Adam Hamrol, Władysław Mantura. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 366 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Cz. I: TEORETYCZNE PODSTAWY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Wybrane elementy kwalitologii, Wybrane elementy nauk organizacji i zarządzania, Wprowadzenie do zarządzania jakością, Elementy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Cz. II: PRAKTYKA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Systemy zarządzania jakością według norm ISO 9000, Instrumentarium zarządzania jakością, Zapewnienie jakości i sterowanie jakością, Komputerowe wspomaganie zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Statystyka i Ryzyko)
1.Badanie jakości życia z perspektywy historycznej, 2. Jakość, jakość życia oraz pojęcia i relacje pochodne, 3.Dobrobyt ekonomiczny, 4.Zarządzanie jakością, 5.Do brobyt ekonomiczny gospodarstw domowych, 6.Problemy ba dań sondażowych, 7.Analiza niepełnych danych w bada niach ankietowych, 8.LISREL w analizie jakości życia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ; Nr 329)
Wstęp; 1. Pojęcie jakości w naukach społecznych; 2. Istota zarządzania przez jakość (TQM - Total Quality Management); 3. Zarządzanie przez jakość a zarządzanie zasobami ludzkimi; 4. Elementy społeczne filozofii TQM; 5. Samoocena - model nagród jakościowych; 6. Zarządzanie wiedzą a TQM; 7. Społeczne ograniczenia wdrażania i funkcjonowania TQM; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na czym polega TQM w podejściu projektowym, Skoncentrowany na kliencie, nastawiony na cele, zorientowany na ludzi, Przygotowanie do warsztatów koncentrujących, Zarządzanie oczekiwaniami klienta, Utrzymywanie równowagi, Zastosowanie zespołów w projektach, Nie wszystkie zespoły są podobne, Motywacja: kto kieruje łódką?, Wyzwanie lestera, Obchody.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : standardy i zasady / Jerzy Łunarski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydawnictwo WNT Sp. z o.o. , 2012. - 522, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1.Rozwój działań na rzecz jakości; 2. Normalizacja w działaniach projakościowych; 3. Znaczenie klienta w systemach jakości; 4. Problemy jakości w cyklu życia wyrobu; 5. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością; 6. Ogólne zasady sterowania i zarządzania jakością; 7. Wybrane techniki sterowania jakością; 8. Zarządzanie jakością według normy ISO 9001; 9. Standardy rozszerzające wymagania ISO 9001; 10. Metody oceny jakości i zgodności wyrobów; 11. Zarządzanie środowiskowe; 12. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP); 13. Zintegrowane systemy zarządzania (ZSZ); 14. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM); 15. Możliwości dalszego doskonalenia systemów zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Podstawy terminologii i klasyfikacji wyrobów w zarządzaniu jakością. 2. Ochrona konsumenta a jakość wyrobów. 3. System ochrony zgodności wyrobów. 4. Kształtowanie jakości w cyklu życia wyrobu. 5. Opakowania i ich funkcje w ochronie jakości towarów. 6. Transport i jednostki ładunkowe w ochronie jakości towarów. 7. Zachowanie jakości towarów w magazynowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia i zadania realizowane przez administrację publiczną , 2. Systemy zarządzania jakością , 3. Koncepcje projakościowego zarządzania w administracji publicznej , 4. Pomiar jakości , 5. Społeczne i organizacyjne możliwości doskonalenia jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 554 s. ; 23 cm.
1. Postrzeganie i ocena jakości, 2. koncepcje i zasady zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem, 4. Zarządzanie jakścią w cyklu życia produktu, 5. Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, 6. Metody wspomagające zarządzanie jakością, 7. Koszty jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 194)
1. Jakość produktu jako przedmiot pomiaru; 2. Metodologiczne aspekty pomiaru w badaniach sondażowych; 3. Prezentacja i ocena wybranych modeli pomiaru jakości produktów; 4. Propozycja nowych rozwiązań w modelowaniu jakości marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. istota jakości 2. Standardy jakościowe i instytucje je ustanawiające. 3. Systemowe podejście do jakości w oparciu o normy ISO serii 9000. 4. System zarządzania środowiskowego. 5. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy. 6. Zarządzanie jakością w poszczególnych sektorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658/.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koszty jakości : wybrane aspekty / Grażyna Paulina Wójcik. - Warszawa : Difin , 2014. - 233 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania kosztami jakości; 2. Analiza ekonomiczno-organizacyjna kosztów jakości; 3. Koszty jakości jako element wartości dla organizacji; 4. Wybrane narzędzia analizy kosztów jakości w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - 5 dodruk - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2013. - 554 s. ; 23 cm.
1. Postrzeganie i ocena jakości, 2. Koncepcje i zasady zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, bezpieczeństwem i środowiskiem, 4. Zarządzanie jakścią w cyklu życia produktu, 5. Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, 6. Metody wspomagające zarządzanie jakością, 7. Koszty jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie organizacją - budowa "domu jakości", 2. Pomiar jakości usług w bankach komercyjnych, 3. Ekonomiczne aspekty doskonalenia jakości w bankach, 4. Jakość jako globalny wymiar przewagi konkurencyjnej banku, 5. CRM - nowy wymiar jakości w banku, 6. Badania mystery shopping jako wsparcie zarządzania metodą CRM w bankowości, 7. Total Quality Managment (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakość życia a jakość rozwoju. Społeczny kontekst płci, aktywności i rodziny; Jakość interakcji międzyludzkich: Model wielkiej piątki czy poza nim; Egzemplifikacja wykorzystania psychobiografii w badaniach nad jakością życia; Percepcja czynników ryzyka zostania ofiarą przestępstwa w środowisku zamieszkania a poczucie jakości życia; Poczucie jakości życia osób bezrobotnych pięć lat temu a obecnie. Badania porównawcze; Poczucie jakości życia w małżeństwie kobiet i mężczyzn; Machiawelizm a oceny jakości życia; Struktura osobowości i podświadomy plan życia a ocena jakości życia; Poczucie jakości życia a przywiązanie pracownika do organizacji; Oddziaływania zwiększające poczucie jakości życia u pacjentów z zaburzeniami widzenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jakość w gospodarce rynkowej: Co oznacza pojęcie "jakość"; Przegląd koncepcji zarządzania jakością; Podstawowe założenia strategii jakości. 2. TQM- kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management): Rola menedżerów; Praca zespołowa- zmiana postaw pracowniczych; Przegląd stosowanych technik; Wdrażanie koncepcji TQM w przedsiębiorstwie; TQM a nor my ISO serii 9000. 3. Normy ISO 9000 w zarządzaniu jakością w firmie: Dlaczego powstały normy ISO serii 9000; Stosowana terminologia; Zarządzanie jakością wg normy ISO 9004; Modele systemów zapewnienia jakości i kryteria wyboru do wdrażania w firmie; Zintegrowane systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 4. Wdrażanie systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie: Procedura wdrażania; Problemy przedsiębiorstw z wdrażaniem systemów zarządzania jakością. 5. Jakość w marketingu: Znaczenie jakości w marketingu Jakość w marketingu wg normy PN-ISO 9004-1; Rynek dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych; Jakość na rynku przemysłowym; Certyfikaty jakościowe w marketingu przemysłowym; Jakość na rynku dóbr konsumpcyjnych; Niezawodność wyrobów; Właściwości organoleptyczne; Opakowania w marketingu; Informacyjne sprzężenie zwrotne od klienta; Określenie jakości oczekiwanej i sformułowanej modelu poziomu jakości produktów. 6. Wybieramy dostawców: Jakość dostaw w systemach zapewnienia jakości; Przykład zapewnienia jakości dostaw (ZJD). 7. Dokumentacja systemu jakości: Księga jakości; Plany jakości; Opracowujemy procedury; Dokumenty robocze. 8. Audity jakości: Procedura auditu systemu jakości; Współpraca firmy z auditorami i przebieg auditu; Wymagania stawiane auditorowi. 9. Koszty jakości: Ekonomiczne aspekty jakości; Rodzaje kosztów jakości; Liczenie kosztów jakości. 10. Zarządzanie jakością w organizacjach usługowych: Jakość usług; Klasyfikacja usług; Wymagania normy PNISO 9004-2 "Zarządzanie jakością i elementy jakości. Wytyczne dotyczące usług"; Jak uzyskać certyfikat na system jakości w przedsiębiorstwie usługowym. 11. Akredytacja i certyfikacja: Akredytacja; Certyfikacja; Akredytacja, certyfikacja i badania - rozwiązania krajowe; Certyfikacja systemów jakości w Polsce; Współ praca jednostek certyfikujących i wzajemne uznawanie certyfikatów; Efekty posiadania certyfikatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej