Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(114)
Forma i typ
Książki
(114)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(89)
dostępne
(74)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(77)
Czytelnia
(90)
Autor
Berkley Holly
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Nielsen Jakob
(2)
Sadza Agata
(2)
Suchar Marek (1954- )
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Zacher Lech W
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allan Stuart
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Banach Zbigniew
(1)
Barczak Andrzej
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Barney Darin
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Batorski Dominik
(1)
Baylis John (1946- )
(1)
Bednarek Józef
(1)
Benkler Yochai
(1)
Białobłocki Tomasz
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bilski Tomasz
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Boyd Andrew
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Bulandra Agata
(1)
Cameron Nancy Foy
(1)
Castells Manuel
(1)
Chaniewska Maria
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Culic Ioana
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dijak Jan van
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doktorowicz Krystyna
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Domaniewska Zofia
(1)
Dovey Jon
(1)
Dunn Al
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Filary-Szczepanik Mateusz (1984- )
(1)
Florek Jacek
(1)
Fronia Marcin
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Giddings Seth
(1)
Gocłowska Barbara
(1)
Grabowski Radosław
(1)
Grant Iain
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Grzenia Jan
(1)
Guziur Piotr
(1)
Harabik Wiesła
(1)
Harrower Tim
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Henderson Cal
(1)
Hoogeweegen Martijn
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Hyla Marek
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakrzewski Robert
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Janowski Jacek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Kamieński Łukasz (1976- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kelly Kieran
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kluczewski Jerzy
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kobylańska Anna
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Korona Błażej
(1)
Kostrzewski Mariusz
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Krawiec Stanisław
(1)
Krerowicz Robert
(1)
Krysiak Karol
(1)
Kurose James F
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(101)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(113)
nieznany (d)
(1)
Język
polski
(114)
Temat
Internet
(99)
Społeczeństwo informacyjne
(17)
Środki masowego przekazu
(16)
Strony WWW
(15)
Marketing elektroniczny
(14)
Komunikacja społeczna
(11)
Handel elektroniczny
(10)
Nauczanie na odległość
(9)
Reklama internetowa
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Multimedia
(7)
Public relations
(7)
Usługi elektroniczne
(7)
Gospodarka elektroniczna
(6)
Marketing
(6)
Sieć komputerowa
(6)
Dziennikarstwo
(5)
Edukacja medialna
(5)
Reklama
(5)
Rzeczywistość wirtualna
(5)
Telewizja
(5)
Zarządzanie
(5)
Globalizacja
(4)
Informatyka
(4)
Komputery
(4)
Podpis elektroniczny
(4)
Administracja
(3)
Banki internetowe
(3)
Bezpieczeństwo systemów
(3)
Handel
(3)
Informacja
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Innowacje
(3)
Język
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Logistyka
(3)
Obsługa klienta
(3)
Opinia publiczna
(3)
Promocja
(3)
Public relations w internecie
(3)
Radiofonia
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Usługi
(3)
Zastosowanie i wykorzystanie
(3)
Zatrudnienie
(3)
Aukcja internetowa
(2)
Banki
(2)
Baza danych
(2)
Blogi
(2)
Dane osobowe
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Dziennikarze
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka
(2)
HTML
(2)
Integracja europejska
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Internet rzeczy
(2)
Kadry
(2)
Karty płatnicze
(2)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(2)
Kultura masowa
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Nowe media (komunikacja)
(2)
Obrót towarowy
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Pieniądz elektroniczny
(2)
Prawa człowieka
(2)
Prawo
(2)
Promocja handlowa
(2)
Protokół (informat.)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Przestępstwo komputerowe
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Rozmowa kwalifikacyjna
(2)
Rynek
(2)
Socjotechnika
(2)
Teoria komunikacji i mediów
(2)
XHTML
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Adresy domenowe
(1)
Algorytmy
(1)
Ankieta
(1)
Anoreksja
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Assessment center
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezprzewodowa lokalna sieć komputerowa
(1)
Bibliometria
(1)
Blockchain
(1)
Broń jądrowa
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(20)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Zarządzanie i marketing
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
114 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konkurowanie wartościami dla klienta, 2. Zarządzanie klientem w Internecie, 3. Budowa strategii marketingowe j w Internecie, 4. Elementy strategii e-marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Mediów / red. nacz. Marek Furmanek)
1. Komunikacja społeczna. Próba zawarcia znajomości. 2. Czy edukacja to komunikacja 3. Między pytaniem a odpowiedzią. O założeniach metodologicznych 4. Między widzianym a niewidzianym. O interakcji społecznej w przestrzeni wirtualnej. 5. Między pisanym a mówionym. O języku zapośredniczonego współprzeżywania. 6. Między anarchią a demokracją. O dyskursywnej praktyce sieciowej 7. Refleksja końcowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Cechy konsumentów i gospodarstw domowych jako podmiotów konsumpcji, 2.Potrzeby konsumenta, 3.Konsumpcja jako proces zaspokajania potrzeb, 4.Statystyczny pomiar konsumpcji, 5.Przemiany w strukturze konsumpcji i ich uwarunkowania, 6.Zachowanie konsumenta na rynku, 7.Konsument w strategiach firm, 8.Proces globlaizacji konsumpcji. Eurokonsumenci, 9.Konsument na rynku internetowym, 10.Ochorna i eduakcja konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Powstanie i rozkwit obiektywnego dziennikarstwa prasowego. 2. Początki wiadomości radiowych i telewizyjnych. 3. Tworzenie wiadomości: prawda, ideologia i praca redakcyjna. 4. Kulturowe podłoże dyskursu wiadomości. 5. Wiadomości, audytorium i codzienność. 6. Kwestia płci w dziennikarstwie. 7. "My i oni": rasizm w wiadomościach. 8. Dziennikarstwo w Internecie: 11 września i wojna w Iraku. 9. " Dobre dziennikarstwo jest formą kultury popularnej".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie do dystrybucji towarów, 2.Zarządzanie logistyczne dystrybucją towarów, 3.Logistyczna obsługa klienta, 4.Prognozowanie popytu, 5.Logistyka dystrybucji w erzez Internetu, 6.Koncepcja efektywnej obsługi konsumenta (ERC), 7.CPFR - koncepcja pogłębionej współpracy w planowaniu biznesu, prognozowaniu popytu i zamówień oraz w uzupełnianiu zapasów, 8.Problemy do samodzielnego rozwiązania - przypadek Wincanton
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm.
Cz. 1. czym jest Internet dla marketingu? 1. Ogólne informacje o sieci internet - dlaczego warto się tym zająć? 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce 3. Strategie marketingowe w internecie Cz. 2. Obszary wykorzystania internetu w marketingu firmy 4. Promocja w sieci 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci 6. Badania marketingowe a Internet cz. 3. Internet w marketingu firm o różnym profilu działalności i uwagi podsumowujące 7. Marketing internetowy a profil działalności 8. To, czego unikać i to, na co należy zwrócić uwagę
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w małej firmie / Holly Berkley ; tłum. Anna Kanclerz. - Wyd. 2 zaktual. - Gliwice : Helion, 2009. - 145, [6] s. ; 21 cm.
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w Internecie: strategie dla małych i dużych firm / Piotr Guziur. - Gliwice : HELION, 2001. - 150 s. : rys., wykresy, tabele ; 23 cm.
Wstęp; Rozwój i charakterystyka Internetu; Planowanie marketingu online; Promocja witryny w systemach wyszu kujących; Reklama; Środki promocji produktu w Internecie; E-commerce; Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet; Za kończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak go można wykorzystać?; 2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości; 3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym?; 4. Wirusowość niejedno ma imię; 5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym?; 6. Marketing wirusowy w rękach oszustów; 7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego?; 8. Największy sekret marketingu wirusowego- odsłaniamy karty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne ; 2. Środki i formy komunikowania ; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy ; 5. Aktualne tendencje ; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje ; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne ; 2. Środki i formy komunikowania ; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy ; 5. Aktualne tendencje ; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje ; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Wprowadzenie. 2. Firmy medialne. 3. Media i reklama. 4. Prasa codzienna - rozwój w cieniu nowych technologii. 5. Czasopisma - esencja różnorodności. 6. Radio czy podcasting?. 8. Telewizja. 9. Nowe technologie w mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Charakterystyka mediów: 1. Telewizja, 2. Radio, 3. Prasa, 4. Reklama zewnętrzna, 5. Kino, 6. Internet, 7. Reklama bezpośrednia. CZ.II Procedury planowania mediów: 1. Definicja media planningu, 2. Media plan - narzędzie prognozowania inwestycyjnego, 3. Cele kampanii, 4. Strategiczne planowanie mediów, 5. Podstawowe parametry, 6. Wybór mediów, 7. Wybór nośników, 8. Zakup mediów, 9. Efektywność metody. Cz. III Rola reklamy w komunikacji z klientem: 1. Podstawowe założenia teorii reklamy, 2. Charakterystyka procesu zakupowego, 3. Kształtowanie postawy klienta, 4. Schematy modyfikacji postaw, 5. Teoria komunikacji, 6. Reklama jako narzędzie komunikacji rynkowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Public relations a komunikacja, marketing i reklama polityczna, 2. Public relations a czarny PR i propaganda, 3. Wizerunek a wizerunek medialny, 4. Rynek medialny w Polsce, 5. Public relations a dziennikarstwo, 6. Warsztat pracy specjalisty PR, 7. Prasowe narzędzia specjalisty PR, 8. Publikacje firmowe, 9. Wydarzenia medialne, 10. Etykieta w kontaktach public relations, 11. Współpraca z mediami elektronicznymi, 12. Interent a public relations, 13. Pomiar efektów public relations
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Microsoft IIS 6.0 / William R. Stanek. - Warszawa : APN PROMISE Sp. z o.o., 2003. - 423 s. : rys. ; 20 cm.
(Vademecum Administratora)
Cz.1 Podstawy administracji internetowej w Microsoft Windows Server 2003 : 1. Usługi internetowe Microsoft, 2. Główne zadania administracyjne IIS. Cz.2 Administracja serwerem internetowym : 3. Konfiguracja witryn i serwerów, 4. Dostosowywanie zawartości serwera internetowego, 5. Aplikacje IIS, 6. Zarządzanie ASP.NET, pulami aplikacji i procesami roboczymi 113, 7. Zarządzanie zabezpieczeniami serwera internetowego, 8. Zarządzanie Microsoft Certificate Services i SSL. Cz.3 Administracja podstawowymi usługami : 9. Zarządzanie serwerami FTP, 10. Konfiguracje i konserwacja usług e-mail, 11. Zaawansowana konfiguracja usług e-mail, 12. Administracja usługą indeksacji (Indexing Service). Cz.4 Wydajność, optymalizacja i konserwacja : 13. Optymalizacja i monotorowanie wydajności, 14. Śledzenie i rejestrowanie dostępu użytkowników, 15. Optymalizacja IIS i metabaza, 16. Tworzenie i przywracanie kopii zapasowych IIS
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej