Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(418)
IBUK Libra
(22)
ebookpoint BIBLIO
(15)
Forma i typ
Książki
(413)
E-booki
(37)
Publikacje fachowe
(23)
Publikacje naukowe
(16)
Czasopisma
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(331)
dostępne
(250)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(262)
Czytelnia
(334)
Autor
Barta Janusz (1947-2021)
(8)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(7)
Sokołowski Marek
(7)
Siemieniecki Bronisław
(5)
Andrzejewska Anna
(4)
Bednarek Józef
(4)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(4)
Morańska Danuta (1963- )
(4)
Musiał Emilia
(4)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(4)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(4)
Szpor Grażyna
(4)
Dobrzeniecki Karol
(3)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Gogołek Włodziemierz
(3)
Grzywak Andrzej
(3)
Juszczyk Stanisław
(3)
Jędrzejko Mariusz
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Kraska Marcin
(3)
Małachowski Andrzej
(3)
Morbitzer Janusz
(3)
Sadza Agata
(3)
Szewczyk Agnieszka
(3)
Adamowski Janusz
(2)
Allan Stuart
(2)
Babik Wiesław (1956- )
(2)
Berkley Holly
(2)
Bilska Ewa
(2)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Burska Katarzyna
(2)
Castells Manuel
(2)
Całek Grzegorz
(2)
Chmielarz Witold
(2)
Cieśla Bartłomiej
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Dutko Maciej
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Hornowski Tomasz
(2)
Izdebska Jadwiga
(2)
Janowski Jacek
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Karpińska Anna
(2)
Kaznowski Dominik
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Klasińska Barbara
(2)
Kopsztejn Maria
(2)
Kowalkowski Stanisław
(2)
Krzysztofek Kazimierz
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Lewowicki Tadeusz
(2)
Lipka Anna
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Markiewicz-Patkowska Julita
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Mizerska Anna
(2)
Niedbalski Jakub
(2)
Nielsen Jakob
(2)
Nowak Andrzej
(2)
Nowina Konopka Maria
(2)
Ostrowicki Michał
(2)
Pietruch-Reizes Diana
(2)
Plieth-Kalinowska Izabela
(2)
Próchniak Rafał
(2)
Racław Mariola
(2)
Roguska Agnieszka
(2)
Rott Dariusz (1965- )
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Smektała Tymon (1977- )
(2)
Stecyk Adam
(2)
Suchar Marek (1954- )
(2)
Szafrański Bolesław
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Szyszka Grzegorz
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźniak Monika
(2)
Wrońska Marta
(2)
Zacher Lech W
(2)
Zasępa Tadeusz
(2)
Świerczyński Marek
(2)
Żuchowska-Skiba Dorota
(2)
Aboujaoude Elias (1971- )
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamczewski Piotr
(1)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamski Jacek
(1)
Afuah Allan
(1)
Akademia Ekonomiczna w Krakowie
(1)
Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie
(1)
Albigowski Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(102)
2000 - 2009
(318)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(452)
Czechy
(2)
nieznany (d)
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(452)
angielski
(2)
Temat
Internet
(352)
Społeczeństwo informacyjne
(68)
Środki masowego przekazu
(50)
Komunikacja społeczna
(36)
Nauczanie na odległość
(35)
Handel elektroniczny
(32)
Marketing elektroniczny
(32)
Przedsiębiorstwo
(27)
Strony WWW
(27)
Multimedia
(25)
Edukacja medialna
(21)
Gospodarka elektroniczna
(21)
Komputery
(20)
Marketing
(19)
Reklama internetowa
(18)
Prawo autorskie
(17)
Rzeczywistość wirtualna
(17)
Informatyka
(15)
Public relations
(15)
Sieć komputerowa
(15)
Usługi elektroniczne
(15)
Banki internetowe
(13)
Reklama
(13)
Systemy informatyczne
(13)
Podpis elektroniczny
(12)
Telewizja
(12)
Dziennikarstwo
(11)
Globalizacja
(11)
Informacja
(11)
Media społecznościowe
(11)
Informacja dla zarządzania
(10)
Public relations w internecie
(10)
Administracja
(9)
Cyberprzemoc
(9)
Gospodarka
(9)
Innowacje
(9)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Przestępstwo komputerowe
(9)
Dziecko
(8)
Nauczyciele
(8)
Pieniądz elektroniczny
(8)
Systemy informatyczne zarządzania
(8)
Uzależnienie od komputera
(8)
Zarządzanie
(8)
Administracja elektroniczna
(7)
Banki
(7)
Informacja naukowa
(7)
Kultura
(7)
Młodzież
(7)
Systemy informacyjne
(7)
Terroryzm
(7)
Zastosowanie i wykorzystanie
(7)
Baza danych
(6)
Dziennikarze
(6)
Kształcenie
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Szkolnictwo
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Cyberkultura
(5)
Dane osobowe
(5)
Demokracja
(5)
Handel
(5)
Internet rzeczy
(5)
Konkurencja
(5)
Kultura masowa
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Prasa (wydawnictwa)
(5)
Prawa człowieka
(5)
Prawo nowych technologii
(5)
Promocja handlowa
(5)
Radiofonia
(5)
Społeczności internetowe
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Wyszukiwanie informacji
(5)
Blogi
(4)
Cyberprzestępczość
(4)
Firmowa witryna internetowa
(4)
Gry komputerowe
(4)
Hipertekst i hipermedia
(4)
Inteligencja sztuczna
(4)
Kobieta
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Kultura audiowizualna
(4)
Logistyka
(4)
Ludzie starzy
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Nauczanie
(4)
Niepełnosprawni
(4)
Obsługa klienta
(4)
Pedagogika medialna
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Prawo komputerowe
(4)
Promocja
(4)
Rynek
(4)
Rynek pracy
(4)
Społeczeństwo
(4)
Unia Europejska
(4)
Usługi
(4)
Temat: czas
2001-
(14)
2001-0
(4)
1989-
(3)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Azja
(2)
Europa
(2)
Ameryka Północna
(1)
Australia
(1)
Belgia
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Indie
(1)
Kosowo
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(30)
Podręcznik
(20)
Opracowanie
(12)
Monografia
(10)
Czasopismo naukowe
(5)
Poradnik
(5)
Czasopismo pedagogiczne
(3)
Literatura
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura polska
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(32)
Media i komunikacja społeczna
(23)
Socjologia i społeczeństwo
(19)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Edukacja i pedagogika
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Zarządzanie i marketing
(9)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Psychologia
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Nauka i badania
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
455 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Celem tej książki jest omówienie najważniejszych - z bibliotekarskiego punktu widzenia - witryn Internetu. Przedstawione zostaną elektroniczne kolekcje, katalogi zasobów bibliotecznych w Internecie, katalogi centralne, katalogi wirtualne, witryny stowarzyszeń i instytucji bibliotekarskich, internetowy rynek książki, czasopisma online, sieciowe źródła normalizacji, internetowe muzea i galerie. Osobny rozdział stanowi prezentacja serwisów informacyjnych Internetu, czyli nauka łowienia informacji w Sieci. Omówione zostały najważniejsze szperaczki, multiszperaczki, katalogi tematyczne, przewodniki i indeksy oraz podane sposoby ich wykorzystania. Najlepsze z nich funkcjonalnie nie ustępują już serwisom komercyjnym. Pełnotekstowe serwisy informacyjne - dawniej dostępne tylko elitarnej społeczności online - za sprawą Internetu trafiły do rąk przeciętnego użytkownika i są dostępne we wszystkich bibliotekach przyłączonych do Internetu. Jest to warsztat niezwykły - szczególnie we wszystkich poszukiwaniach faktograficznych. Plik pdf jest zamknięty w postaci rastrowej złożonej ze skanów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Nowe media czy nowe w mediach?: Czym są nowe media- próba konceptualizacji; Proces konwergencji jako determinanta funkcjonowania współczesnych mediów; Nowe media a paradygmat kultury uczestnictwa; Kultura obrazu a ikono sfera Internetu; Kompetencje komunikacyjne w komunikacji mediowanej komputerowo; Złudna anonimowość w Sieci; 2. Przestrzenie nowych mediów: Typologia użytkowników sieci Internet; Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie Internetu; Przyczyny absencji wyborczej osób młodych a wpływ Internetu na zwiększenie udziału w głosowaniu; Czas wolny w dobie konsumpcjonizmu i powszechnej mediatyzacji; Konsumowanie jako forma spędzania wolnego czasu w społeczeństwie ponowoczesnym; 3. Aktywność w Sieci: Dziennikarstwo obywatelskie w dobie Internetu; Wikipedia- zbiorowa mądrość czy kolektywna głupota?; Prawdziwych przyjaciół poznaje się w Internecie. Serwisy społecznościowe i ich użytkownicy; Granice wolności słowa w Internecie; Flaming i trolling jako formy agresji w Internecie; Flash mob- rewitalizacja tłumu w nowej odsłonie; Internet a kultura daru. Fenomen ruchu open source.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wartość systemów e-learningowych w podmiotach edukacyjnych / Adam Stecyk. - Warszawa : Difin , 2013. - 263, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Charakterystyka systemowego podejścia do e-learningu; 2. Metody definiowania wartości w systemach e-learningowych; 3. Główne procesy wartościotwórcze w organizacji edukacyjnej; 4. Metody pomiaru wartości w organizacji edukacyjnej; 5. Tendencje rozwojowe systemów e-learningowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Prezentowana książka jest jedną z pierwszych prób przedstawienia na polskim rynku wydawniczym zbioru dobrych praktyk dotyczących tworzenia stron WWW, uwzględniających oczekiwania osób niepełnosprawnych. Jest ona napisana przystępnym językiem, a doświadczenie i zaangażowanie autorów przekłada się na jej wysoki poziom merytoryczny. Ze Wstępu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Obyczaje Prawo i Polityka Życie Codzienne / przewod. rady Jacek Kurczewski)
Lem, Baudrillard i Wielka Sieć, Okno na świat, Wirtualna społeczność i ich mieszkańcy. Próba etnografii, Karnawał w cyberprzestrzeni, Sieć społeczna - nowoczesne plemię. Serwis www.orkut.com jako przykład możliwości Internetu w upowszechnianiu sieciowej formy porządku społecznego, Wartość dodana Internetu na przykładzie internetowych grup wsparcia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
1. Wikinomia, 2. Doskonały sztorm, 3. Pionierzy partnerstwa, 4. Ideagory, 5. Prosumenci, 6. Nowi aleksandryjczycy, 7. Platformy uczestnictwa, 8. Globalna hala produkcyjna, 9. Wikinomiczne miejsce pracy, 10. Ludzie skłonni do współpracy, 11. Podręcznik wikinomii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Założenia formalne ewolucji projektu "Wioska internetowa- kształcenie na odległość na terenach wiejskich"; 2. Opinie dotyczące adekwatności wybranych celów w relacji do identyfikowanych potrzeb w ramach projektu "Wioska internetowa- kształcenie na odległość na terenach wiejskich"; 3. Ewaluacja procesu zarządzania projektem "Wioska internetowa- kształcenie na odległość na terenach wiejskich" oraz efektywność wybranych form jego upowszechniania; 4. Analiza opinii beneficjentów ostatecznych, pracowników CK/ICEO, przedstawicieli lokalnej społeczności i lokalnych instytucji na temat rezultatów projektu "Wioska internetowa- kształcenie na odległość na terenach wiejskich" na podstawie wyników badań terenowych w relacji do wskazanych do osiągnięcia rezultatów miękkich; 5. Zbiorcze omówienie ekspertów na temat wybranych aspektów modułów szkoleniowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Artykuły zaprezentowane w monografii są odpowiedzią na sytuację, jaka zaistniała w związku z pandemią COVID-19 i jej konsekwencjami odnoszącymi się zarówno do obecności technologii informatycznych we wszystkich obszarach życia społecznego, jak i powszechności ich wykorzystania. Celem publikacji jest więc zobrazowanie złożoności i dynamiki zachodzących procesów wirtualizacji życia społecznego i ich wpływu na funkcjonowanie osób z niepełnosprawnościami, także z uwzględnieniem ostatnich wydarzeń związanych ze światową epidemią.

Poszczególne rozdziały książki koncentrują się m.in. na: sposobach wykorzystania Internetu przez osoby z niepełnosprawnościami, edukacji online i kompetencjach cyfrowych osób z niepełnosprawnościami, wirtualnej aktywności obywatelskiej oraz aktywności społecznej i politycznej osób z niepełnosprawnościami.

Istotny nacisk został też położony na wymiar aplikacyjny przygotowywanych tekstów. Publikacja łączy w sobie zarówno cechy opracowania naukowego, opartego na badaniach własnych poszczególnych autorów, jak i wnioski mające charakter rekomendacji.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Artykuły zaprezentowane w monografii są odpowiedzią na sytuację, jaka zaistniała w związku z pandemią COVID-19 i jej konsekwencjami odnoszącymi się zarówno do obecności technologii informatycznych we wszystkich obszarach życia społecznego, jak i powszechności ich wykorzystania. Celem publikacji jest więc zobrazowanie złożoności i dynamiki zachodzących procesów wirtualizacji życia społecznego i ich wpływu na funkcjonowanie osób z niepełnosprawnościami, także z uwzględnieniem ostatnich wydarzeń związanych ze światową epidemią. Poszczególne rozdziały książki koncentrują się m.in. na: sposobach wykorzystania Internetu przez osoby z niepełnosprawnościami, edukacji online i kompetencjach cyfrowych osób z niepełnosprawnościami, wirtualnej aktywności obywatelskiej oraz aktywności społecznej i politycznej osób z niepełnosprawnościami. Istotny nacisk został też położony na wymiar aplikacyjny przygotowywanych tekstów. Publikacja łączy w sobie zarówno cechy opracowania naukowego, opartego na badaniach własnych poszczególnych autorów, jak i wnioski mające charakter rekomendacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co to jest edukacja na odległość? 2. Modele nauczania i komunikowania się stosowane w edukacji na odległość 3. Nowe narzędzia wspomagające proces nauczania stosowane w edukacji na odległość 4. Rola Internetu w edukacji na odległość 5. Zastosowanie teleinformatyki w edukacji na odległość 6. Edukacja na odległość w różnych rejonach świata; Dodatek: Przykłady wykorzystania języka HTML w edukacji na odległość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia / Uniwersytet Jagielloński)
Zawiera: Przedmowa. 1. E-osobowość; 2. Urojenia wielkościowe; 3. Narcyzm; 4. Zwykła codzienna niegodziwość; 5. Impulsywność; 6. Infantylna regresja i tyrania emotikonu; 7. Rekalibracja miłości i seksu; 8. Złudzenie wiedzy; 9. Uzależnienie od Internetu; 10. Koniec prywatności; 11. Zatrzymywanie czasu, przechowanie wspomnień; 12. Wirtualizm, czyli sztuka bycia bardziej rzeczywistym, niż się jest w rzeczywistości; Podziękowania; Dodatek: Test Uzależnienia od Internetu Young; Przepisy; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Wirtualność jako pojęcie filozofii: O pojęciu wirtualności: Warstwa technologiczna: urządzenia kreują środowisko elektroniczne. Warstwa kulturowa: człowiek w środowisku elektronicznym. Warstwa filozoficzna: rzeczywistość wirtualna - rzeczywistość człowieka. Idea matrycy. Cybernetyczna istota rzeczywistości. Struktura strefy wirtualnej. Wirtualne Realis. Wirtualna natura świadomości. Człowiek w przestrzeni technologicznej głębi: Emanacja technologii w rzeczywistości człowieka. W kierunku integracji człowieka i maszyny - nowa natura człowieka. II. Dzieło sztuki w aspekcie ujęcia matrycowego: Immaterilany wymiar sztuki. Interaktywność jako manifestacja dynamiki układów. Zjawisko interaktywności w sztuce: Interaktywne dzieło sztuki. Interaktywność matrycy artystycznej w perspektywie ujęcia matrycowego. Interaktywność w sztuce. Immersyjność elektronicznego realis dzieła interaktywnego: Immersja jako własność sztuki. Immersyjność interaktywnego dzieła elektronicznego. Od obrazu rzeczywistości do rzeczywistości elektronicznego realis. Dzieło sztuki jako matryca artystyczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie; Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych; Komunikatywnylekarz.pl… komunikacja: lekarz-pacjent, czyli o PR w usługach medycznych; W sieci opinii; Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie; Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania; Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego; Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność; Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read-Write w Internecie; Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia; Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych; Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji”; Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości; Analiza danych w marketingu internetowym; „Grubi i zdesperowani”. Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością; Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
1. Nowe technologie a kultura cyfrowego dostępu; 2. Archiwalia w nowej rzeczywistości; 3. Komunikowanie medialne w Azji Wschodniej. Nowe media, globalizacja a procesy (Re)konstruowania tożsamości; 4. Wyznaczanie i tropienie trendów w kulturze konsumpcyjnej- kontekst nowych mediów; 5. Rozwój serwisu Allegro a budowanie społeczności aukcyjnej; 6. Wpływ Web 2.0 na procesy komunikacji politycznej; 7. Muzyka cyfrowa a nowe modele dystrybucji na rynku fonograficznym; 8. Kreatywne gospodarki i "kreatywna klasa". Otoczenie mediów ery Web 2.0; 9. Inna ekonomia i ekonomia współpracy- lekcje savoir-vivre'u Web 2.0
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz I. Teoretyczne podstawy badań; 1. Filozoficzne i prawne interpretacje pojęcia "wolność"; 2. Społeczne konteksty wolności; Cz. II. Analiza wyników badań własnych; 1. Założenia metodologiczne badań własnych; 2. Charakterystyka demograficzno-społeczna badanej populacji; 3. Definiowanie przez badanych pojęć: wolność, odpowiedzialność, tolerancja i ich wzajemnych relacji; 4. Badani wobec wolności w wybranych kontekstach społecznych; 5. Młodzieżowe interpretacje odpowiedzialności i tolerancji; 6. Suplement. Dynamika interpretacji wolności w wypowiedziach uczniów- uczestników wywiadu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; R.1 Pojęcie Internetu i rola handlu elektronicznego w świecie współczesnym; R.2 Oświadczenia woli składane indywidualnym adresatom na nośnikach elektronicznych; R.3 Zawieranie kontraktów za pośrednictwem Internetu; R.4 Forma kontaktów zawieranych w obrocie elektronicznym; R.5 Spełnienie świadczenia przez Internet; R.6 Statut kontraktowy i jurysdykcja umów z elementem obcym, zawieranych przez Internet; Uwagi i wnioski końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przeglądarka internet Explorer 5.5, 2. Przeglądanie zasobów sieci Web, 3. Outlook Express 5.5, 4. Strony sieci Web, 5.Dodatki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zachowania nabywców produktów bankowych i ich uwarunkowania: Wewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych; Zewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych; Specyfika procesu decyzyjnego konsumentów na rynku usług bankowych; 2. Internet jako czynnik zachowań nabywców na rynku usług bankowych: Etapy rozwoju Internetu w sektorze bankowym i zakres jego wykorzystania w strategii marketing-mix; Bankowość internetowa a zachowania klientów banków; Idealna strona internetowa banku- oczekiwania klientów on-line; Statysfakcja internetowych klientów banków z usług internetowych banków; 3. Proces działań marketingowych banków: Stosowanie metod portfelowych przez banki w badaniach marketingowych; Proces kreowania nowych produktów bankowych; Cykl życia produktów bankowych; Rodzaje krzywych cyklu życia produktu bankowego; 5. Badania efektywności działań marketingowych banku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej