Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(418)
IBUK Libra
(22)
ebookpoint BIBLIO
(15)
Forma i typ
Książki
(413)
E-booki
(37)
Publikacje fachowe
(22)
Publikacje naukowe
(16)
Czasopisma
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(331)
dostępne
(250)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(262)
Czytelnia
(334)
Autor
Barta Janusz (1947-2021)
(8)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(7)
Sokołowski Marek
(7)
Siemieniecki Bronisław
(5)
Andrzejewska Anna
(4)
Bednarek Józef
(4)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(4)
Morańska Danuta (1963- )
(4)
Musiał Emilia
(4)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(4)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(4)
Szpor Grażyna
(4)
Dobrzeniecki Karol
(3)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(3)
Gogołek Włodziemierz
(3)
Grzywak Andrzej
(3)
Juszczyk Stanisław
(3)
Jędrzejko Mariusz
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Kraska Marcin
(3)
Małachowski Andrzej
(3)
Morbitzer Janusz
(3)
Sadza Agata
(3)
Szewczyk Agnieszka
(3)
Adamowski Janusz
(2)
Allan Stuart
(2)
Babik Wiesław (1956- )
(2)
Berkley Holly
(2)
Bilska Ewa
(2)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Burska Katarzyna
(2)
Castells Manuel
(2)
Całek Grzegorz
(2)
Chmielarz Witold
(2)
Cieśla Bartłomiej
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Dutko Maciej
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Hornowski Tomasz
(2)
Izdebska Jadwiga
(2)
Janowski Jacek
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Karpińska Anna
(2)
Kaznowski Dominik
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Klasińska Barbara
(2)
Kopsztejn Maria
(2)
Kowalkowski Stanisław
(2)
Krzysztofek Kazimierz
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Lewowicki Tadeusz
(2)
Lipka Anna
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Markiewicz-Patkowska Julita
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Mizerska Anna
(2)
Niedbalski Jakub
(2)
Nielsen Jakob
(2)
Nowak Andrzej
(2)
Nowina Konopka Maria
(2)
Ostrowicki Michał
(2)
Pietruch-Reizes Diana
(2)
Plieth-Kalinowska Izabela
(2)
Próchniak Rafał
(2)
Racław Mariola
(2)
Roguska Agnieszka
(2)
Rott Dariusz (1965- )
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Smektała Tymon (1977- )
(2)
Stecyk Adam
(2)
Suchar Marek (1954- )
(2)
Szafrański Bolesław
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Szyszka Grzegorz
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźniak Monika
(2)
Wrońska Marta
(2)
Zacher Lech W
(2)
Zasępa Tadeusz
(2)
Świerczyński Marek
(2)
Żuchowska-Skiba Dorota
(2)
Aboujaoude Elias (1971- )
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamczewski Piotr
(1)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamski Jacek
(1)
Afuah Allan
(1)
Akademia Ekonomiczna w Krakowie
(1)
Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie
(1)
Albigowski Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(102)
2000 - 2009
(318)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(452)
Czechy
(2)
nieznany (d)
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(452)
angielski
(2)
Temat
Internet
(352)
Społeczeństwo informacyjne
(68)
Środki masowego przekazu
(51)
Komunikacja społeczna
(36)
Nauczanie na odległość
(35)
Handel elektroniczny
(32)
Marketing elektroniczny
(32)
Przedsiębiorstwo
(27)
Strony WWW
(27)
Multimedia
(25)
Edukacja medialna
(21)
Gospodarka elektroniczna
(21)
Komputery
(20)
Marketing
(19)
Reklama internetowa
(18)
Rzeczywistość wirtualna
(17)
Prawo autorskie
(16)
Informatyka
(15)
Public relations
(15)
Sieć komputerowa
(15)
Usługi elektroniczne
(15)
Banki internetowe
(13)
Reklama
(13)
Systemy informatyczne
(13)
Podpis elektroniczny
(12)
Telewizja
(12)
Dziennikarstwo
(11)
Globalizacja
(11)
Informacja
(11)
Media społecznościowe
(11)
Informacja dla zarządzania
(10)
Public relations w internecie
(10)
Administracja
(9)
Cyberprzemoc
(9)
Gospodarka
(9)
Innowacje
(9)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Przestępstwo komputerowe
(9)
Dziecko
(8)
Nauczyciele
(8)
Pieniądz elektroniczny
(8)
Systemy informatyczne zarządzania
(8)
Uzależnienie od komputera
(8)
Zarządzanie
(8)
Banki
(7)
Informacja naukowa
(7)
Kultura
(7)
Młodzież
(7)
Systemy informacyjne
(7)
Terroryzm
(7)
Zastosowanie i wykorzystanie
(7)
Administracja elektroniczna
(6)
Baza danych
(6)
Dane osobowe
(6)
Dziennikarze
(6)
Kształcenie
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Szkolnictwo
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Cyberkultura
(5)
Demokracja
(5)
Handel
(5)
Internet rzeczy
(5)
Konkurencja
(5)
Kultura masowa
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Prasa (wydawnictwa)
(5)
Prawa człowieka
(5)
Prawo nowych technologii
(5)
Promocja handlowa
(5)
Radiofonia
(5)
Społeczności internetowe
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Wyszukiwanie informacji
(5)
Blogi
(4)
Firmowa witryna internetowa
(4)
Gry komputerowe
(4)
Hipertekst i hipermedia
(4)
Inteligencja sztuczna
(4)
Kobieta
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Kultura audiowizualna
(4)
Logistyka
(4)
Ludzie starzy
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Nauczanie
(4)
Niepełnosprawni
(4)
Obsługa klienta
(4)
Pedagogika medialna
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Prawo komputerowe
(4)
Promocja
(4)
Rynek
(4)
Rynek pracy
(4)
Społeczeństwo
(4)
Unia Europejska
(4)
Usługi
(4)
Uzależnienie od Internetu
(4)
Temat: czas
2001-
(13)
2001-0
(4)
1989-
(3)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Azja
(2)
Europa
(2)
Ameryka Północna
(1)
Australia
(1)
Belgia
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Indie
(1)
Kosowo
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(29)
Podręcznik
(19)
Opracowanie
(13)
Monografia
(9)
Czasopismo naukowe
(5)
Poradnik
(5)
Czasopismo pedagogiczne
(3)
Literatura
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura polska
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(31)
Media i komunikacja społeczna
(24)
Socjologia i społeczeństwo
(18)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(13)
Edukacja i pedagogika
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Zarządzanie i marketing
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Nauka i badania
(3)
Psychologia
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
455 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Demokracja w sieci, Polityka w Internecie-populizm jako konsekwencja zaburzeń dialogu, Technologia i demokracja, Demokracja a nowe technologie, Polityka społeczna i nowe media, Rola Internetu wobec procesów demokratyzacji w stosunkach międzynarodowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Detaliczna bankowość elektroniczna / Beata Świecka. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 163 s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota bankowości detalicznej i jej specyfika, 2. Koncepcja detalicznej bankowości elektornicznej, 3. Instrumenty bankowości elektornicznej. Pojęcia i klasyfiakcja, 4. Kształtowanie rynku detalicznej bankowości elektornicznej na świecie i w Poslce, 5. Perspektywy rozwoju detalicznej bankowości elektonicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak badaliśmy? Metodologia i przebieg badania, 2. O kim piszemy? charakterystyka badanej próby, 3. Technologie cyfrowe i wykorzystanie internetu, 4. Dlaczego korzystamy z internetu? Determinanty pschologiczne i społeczne, 5. Sposób spędzania wolnego czasu i aktywność społeczne internautów, 6. We want to speak English. Plany edukacyjne a wzorzec motywacyjny korzystania z internetu, 7. Inetrnet i inne media jako źródło informacji i rozrywki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Rozdział 1. Współczesny e-learning. Rozdział 2. Definicja i etapy rozwoju e-learningu. Rozdział 3. Technologie w szkoleniach. Rozdział 4. Strategiczne wdrożenie e-learningu, czyli digital learning dziś. Rozdział 5. Planowanie i realizacja szkoleń e-learningowych. Rozdział 6. Kiedy e-learning? Rozdział 7. Podejście metodyczne. Rozdział 8. Projektowanie szkoleń w formule e-learningu. Rozdział 9. Kim jest uczący się i jaką rolę odgrywa persona? Rozdział 10. Alter ego w szkoleniu, czyli awatar. Rozdział 11. Jak zmierzyć, czy e-learning działa? Rozdział 12. Kluczowe funkcje systemów do zarządzania szkoleniami (LMS). Rozdział 13. Formy i formaty w e-learningu: adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI, m-learning. Rozdział 14. Zarządzanie wiedzą dziś – społeczność wiedzy. Rozdział 15. Dzielenie się wiedzą, czyli samodzielne uczenie się (self-directed learning). Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Kto myśli, że naukę można przedstawiać jedynie w nudny sposób, z pewnością nie czytał jeszcze żadnej z książek Manfreda Spitzera! Wszyscy wiemy, że nadmiar cukru ma negatywny wpływ na obwód naszego pasa, ale czy wiedzieli Państwo, że cukier pomaga nam planować przyszłość? Albo że także ojcowie cierpią na depresję poporodową i że testosteron nie czyni nas automatycznie agresywnymi ludźmi? Dlaczego nastolatków tak bardzo interesuje seks i agresja oraz w jaki sposób seks i agresja zmieniają nasze myślenie? Czy konsumenci świadomie kupujący ekologiczne produkty w innych dziedzinach życia także postępują wzorowo? Dopamina i sernik to porcja solidnych badań naukowych przyprawiona szczyptą humoru. Smacznego!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I: Koncepcje doskonalenia systemów informacyjnych: Przegląd rozwiązań doskonalenia systemów informacyjnych na potrzeby zarządzania; Nowa koncepcja doskonalenia systemu informacyjnego w przedsiębiorstwie - podejście modelowe; Wybrane czynniki wpływające na proces tworzenia systemów informacyjno-decyzyjnych dla strategicznego poziomu zarządzania organizacją; Miejsce controlingu w procesie doskonalenia systemu informacyjnego. Cz. II Realizacja modelowych rozwiązań doskonalenia systemów informacyjnych: Marketing as the Unique Function of Business; Modern Conjoint Analysis in Processing Marketing Information; Marketing partnerski jako sposób usprawnienia marketingowych systemów informacyjnych Wykorzystanie Internetu w doskonaleniu systemu informacyjnego przedsiębiorstw wielozakładowych; Internet jako narzędzie wspomagające system informacyjno - decyzyjny przedsiębiorstwa wielozakładowego; Praktyczne aspekty systemu informacyjno - decyzyjnego działalności marketingowej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Co to dusza, kim są konsumenci, i co sprawia, że są nowym zjawiskiem : 1.Przyjęcie internety, 2.Niezbędne przesłanki upowszechniania sie Internetu, 3.Upowszechnianie innowacji internetowych, 4.Sylwetka nowego konsumenta, 5.Internet zmienia praktycznie wszystko, 6.Reguły świadomych swej władzy konsumentów. R.2 Lojalność klienta i wschodzące segmenty e-klientów : 1.Korzysci z Sieci dla konsumentów, 2.Powiązania pomiędzy korzyściami z posługiwania sie Internetem i lojalnością klienta, 3.Lojalność w kontekście internetowym, 4.Wyłaniające się segmenty rynku, 5.Implikacje dla e-firmy, 6.Wnioski. R.3 Wyzwania przyciągania odwiedzających, finalizowania sprzedaży i utrzymania e-klientów : 1.Co jest szczególne dla marketingu w świecie Internetu?, 2.Cykl podejmowania decyzji o zakupie przez klienta, 3.Cykl decyzji zakupu podejmowanej przez konsumenta, 4.Faza budowy zaufania : budowanie świadomości i zaufania do marki witryny, 5.Faza utarczek w warunkach Internetu :walka dopiero się rozpoczyna, 6.Etapy wojny : nieustająca walka, 7.Implikacje dla firmy. R.4 Groźba inwazji : 1.Prywatność : problem, który trzeba traktować poważnie, 2.Nowi konsumenci pragną kontroli, 3.Cztery elementy kontroli, 5.Rejestracja internetowa i zaufanie, 5.Niepożądana poczta elektroniczna - narastajacy problem, 6.Indywidualizacjia - rzecz zarazem dobra i zła, 7.Implikacje dla firmy. R.5 Możliwość doskonalenia : 1.Rozczarowania nowego konsumenta, 2.Kiedy zakupy w Internecie sa zbyt trudne, 3.Ułatwianie zakupów w Internecie, 4.Przyszłe bariery dla zakupów w Internecie, 5.Implikacje dla firmy. R.6 Wpływ internetu na inne aspekty konsumpcji : 1.Gdzie, jak i dlaczego kupują nowi konsumenci, 2.Preferencje konsumenta w odniesieniu do zakupów z katalogu, 3.Porównanie zakupów w Internecie, z katalogu i w sklepie detalicznym, 4.zakupy impulsywne, 5.Wyłaniajace się preferencje dla "zakupów mieszanych", 6.Dezorientacja konsumenta, 7.Aukcje w Internecie, 8.Nawyki konsumentów w zbieraniu informacji, 9.Nawyki telewizyjne konsumentów, 10.Jak konsumenci inwestują i korzystają z usług bankowych?, 12.Implikacje dla firmy. R.7 Instytucjonalny e-klient : 1.Sylwetka instytucjonalnego e-klienta, 2.Korzyści z Internetu dla instytucjonalnych e-klientów, 3.Składowe lojalności klienta, 4.Marketing zorientowany na instytucjonalnych e-klientów, 5.Instytucjonalni klienci a prywatność, 6.Bariery dla wykorzystnia Internetu w firmach, 7.Wpływ Internetu na inne zachowania organizacyjne związane z konsumpcją, 8.Lista e-zyczeń firm, 9.Implikacje dla firm. R.8 Mapa drogowa e-biznesu z perspektyt konsumenta : 1.Jak posługiwać się niniejszym rodziałem, 2.Faza pierwsza :ocena szans, 2.Faza druga : opracowanie strategii firmy, 4.Faza trzecia : opracowanie specyfikacji funkcjonalnych, 5.Faza czwarta : budowa prototypu, 6.Faza piąta : budowa witryny, 7.Faza szósta : uruchomienie i bieżące doskonalenie, 7.Końcowe uwagint.badań. R.9 Kolejna granica : 1.Przełamywanie barier ze współczesnymi nowymi konsumentami, 2.Następna fala nowych konsumentów, 3.Przyciąganie "późnej wieczonści:" : czego ono wymaga?, 4.Segmentacja "później mniejszości", 5.alternatywne urządzenia zapewniajace dostęp do Internetu, 6.Globalni konsumenci : podobieństwa i różnice, 7.Implikacje dla firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Społeczeństwo informacyjne a cywilizacja informatyczna, R.2.Świadomość i kultura informacyjna, R.3. Wiedza i praktyka, R.4 Telepraca i e-pieniądz, R.5 Polityka i informacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym jest Internet? Dlaczego stanowi nieocenione narzędzie w rozwoju nauki?; 2. Czym jest praca dyplomowa? Podstawowe wymogi; 3. Internet jako zbiór tekstów potrzebnych do napisania pracy naukowej; 4. Harmonogram prac i zasady gromadzenia oraz selekcji materiału; 5. Sposoby cytowania materiałów zaczerpniętych z Internetu; 6. Czym jest plagiat? Jak go (nieświadomie) nie popełnić?; Ghostwriting w pracas dyplomowych; 8. Udostępnianie swoich tekstów w Internecie- aspekty prawne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowa gospodarka - wyzwania globalizacji, 2. Prawo konkurencji a prawa własności intelektualnej, 3. Kierunki regulacji Internetu i e-commerce, 4. Komputerowy software - próba nowego podejścia, 5. Własność intelektualna w nowej gospodarce, 6. Nowoczesne technologie a sektor bankowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sceny przemocy w mediach a zachowanie dziecka, 2. Elementy interesujące i nudne w programach telewizyjnych dla dzieci, 3. Literatura dziecięca w książkach i mass mediach z badań własnych, 4. Czasopisma dla dzieci - zainteresowania i potrzeby a rzeczywistość biblioteczna, 5. Media w bibliotekach publicznych, 6. Internet jako medium syntetyczne. Internetowa oferta dla dzieci i młodzieży, 7. Edukacja medialna w programach szkolnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania; Wstęp: Problem z technologia; Rozdział 1. Inwazja Dzieci ekranu; Rozdział 2. Nowy wspaniały e-świat; Rozdział 3. Cyfrowe narkotyki a mózg; Rozdział 4. Wywiad z doktorem Doanem: neurobiologiem i osoba uzależnioną od gier wideo na odwyku; Rozdział 5. Wielkie odcięcie – wysyłanie wiadomości tekstowych i media społecznościowe; Rozdział 6. Zaburzenia kliniczne i efekt Dzieci ekranu; Rozdział 7. Małpowanie od innych – wpływy mass mediów; Rozdział 8. Gry wideo a agresja badania; Rozdział 9. Wyrwane z nagłówków – prawdziwe przypadki przemocy pod wpływem gier wideo; Rozdział 10. Masakra w Newtown – psychoza spowodowana grami wideo; Rozdział 11. Etan Patz i Koniec Niewinności – oraz zabaw na powietrzu; Rozdział 12. W pogoni za pieniędzmi: ekrany a kompleks edukacyjno-industrialny; Rozdział 13. Żyjemy w e-świecie; Rozdział 14. Rozwiązanie: ucieczka z jaskini Platona; Załącznik: Czy moje dziecko ma problem z uzależnieniem od ekranu lub technologii?; Bibliografia; O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie się w sieci; 2. Rola i znaczenie portali społecznościowych; 3. Internet a kształtowanie więzi emocjonalnych; 4. Gry komputerowe rozrywką nastolatków; 5. Uzależnienie od mediów cyfrowych nową formą patologii; 6. Cyberbullying jako forma agresji i przemocy rówieśniczej; 7. Cyberpornografia, cyberprostytucja i cyberseks; 9. Pedofilia w sieci; 9. Seksting- ekshibicjonizm w Internecie; 10. Sponsoring- nowe zachowanie nastolatków; 11. Internetowy hazard; 12. Funkcjonowanie sekt w Internecie; 13. Anoreksja i bulimia- problem współczesnych nastolatek; 14. Bigoreksja- kult męskiego ciała; 15. Edukacja medialna w przygotowaniu dzieci i młodzieży do relacji z mediami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Modelowanie relacji młodzieży w środowisku cyberprzestrzeni; „Młodzi podłączeni i połączeni”. Internet jako cyfrowe podwórko współczesnej młodzieży; Komunikacja internetowa a zachowania agresywne dzieci i młodzieży; Korzystanie przez młodzież gimnazjalną z Internetu i gier komputerowych; Rola autentycznych danych korpusowych oraz słowników i tłumaczy internetowych w nauczaniu języka angielskiego dzieci i młodzieży; Nastolatek w wirtualnym świecie – kontekst aksjologiczny; Cyberprzestępczość zagrożeniem w wychowaniu dzieci i młodzieży oraz wybrane aspekty prawno-karnego jego zwalczania; Gry komputerowe – szansa czy zagrożenie? Polemika pomiędzy destruktywnym a konstruktywnym wpływem gier komputerowych na adolescentów; Gry komputerowe typy multiplayer online – szanse i zagrożenia; Komunikacja studentów polskich w Internecie u progu XXI wieku; Cyberprzestępczość młodego człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media elektroniczne - dominujące ogniwo środowiska życia dziecka, 2. Teoretyczne przesłanki analizy problematyki dotyczącej mediów w życiu dziecka, 3. Metodologiczne podstawy badań nad mediami, 4. Obraz dziecka w kulturze audiowizualnej - analiza treści wybranych programów telewizyjnych, 5. Media elektroniczne - nowe szanse rozwojowe i edukacyjne dziecka, 6. Ujemne skutki relacji dziecko-media elektroniczne, 7. Obraz świata współczesnego i przyszłego budowany przez dzieci dzięki przekazom medialnym, 8. Oblicza dzieciństwa współczesnych dzieci, 9. Rodzinna edukacja medialna współczesnego dziecka - założenia, zadania, realizacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review" / red. Stanisław Juszczyk)
Wiedza, informacja i komunikacja - szansa czy zagrożenie współczesnego dziecka: Dziecko w świecie wiedzy, informacji i komunikacji; Komunikacja i informacja w światach dziecka; O sposobach wspomagania dzieci w świadomym zapamiętywaniu informacji. Niektóre hipotezy i wyniki badań; Technologia informacyjna zagrożeniem czy wsparciem dla dziecka. Kilka uwag krytcznych; Dzieciństwo w świecie mediów - szanse i zagrożenia (wybrane problemy); Świat dziecka i język mediów; Środowisko informacyjne współczesnego dziecka; Dziecko w świecie wiedzy - relacje między źródłami wiedzy a jej odbiorcą. 2. Dziecko a świat mediów: Dzieciństwo "medialne" współczesnych dzieci - teoretyczne i metodologiczne przesłanki badań; Teletubisie w oddziaływaniach na zachowania małego dziecka; O wpływie telewizji na zachowanie dzieci; Edukacja medialna najmłodszych; Technologia informacyjna a funkcjonowanie dziecka we współczesnym świecie; Dziecko i jego świat w programach polskiej telewizji publicznej; Dziecięcy świat w Internecie - potrzeby i niebezpieczeństwa; Tworzenie się nowych kodów językowych w komunikacji społecznej na przykładzie wypowiedzi internautów; O tym, co uczy i bawi najmłodszych telewidzów; Pozaszkolne źródła wiedzy i ich rola dydaktyczno-wychowawcza w opinii nauczycieli klas zintegrowanych; Leksyka współczesnych mass mediów dla dzieci (na przykładzie wybranych czasopism); Dokąd wiedzie ekranowy bohater polską młodzież? 3. Media w edukacji i wychowaniu dziecka: Edukacja medialna - edukacja dzieci i rodziców; Komputerowe wspomaganie edukacji przedszkolnej; Wykorzystanie komputera w edukacji przedszkolnej. Prezentacja programu autorskiego; Media w procesie wychowania - szansa czy zagrożenie?; O potrzebie i celach wychowania medialnego dzieci; Media w realizacji wychowania patriotycznego dzieci przedszkolnych; Porozumiewanie sie dziecka i nauczyciela w edukacji wczesnoszkolnej; Tekst pisany dziecka w wieku wczesnoszkolnym - analiza pragmatyczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Media w Internecie. 2. Zasady redagowania artykułów internetowych. 3. Język i kompozycja materiałów dziennikarskich w Internecie. 4. Multimedialne sposoby wzbogacania publikacji. 5. Żródła informacji. 6. Wykorzystanie interaktywnych elementów strony internetowej. 7. Projektowanie i uruchamianie prostego portalu internetowego,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Część I: Dziennikarstwo informacyjne. Zbieranie informacji. 1. Najlepszy zawód. 2. Co to są wiadomości? 3. Źródła informacji. 4. Jak powstaje materiał? Pisanie dla radia i telewizji. 5. Potoczny styl pisania. 6. Pisanie relacji informacyjnych. 7. Instrukcja pisania relacji informacyjnych. Prowadzenie wywiadu. 8. Wywiad. 9. Organizacja wywiadu. Program informacyjny. 10. Od dwuminutowego skrótu do informacji przez całą dobę. 11. Wybór i kolejność materiałów w programie. 12. Tworzenie programu. 13. Redagowanie programu. Prezentowanie informacji. 14. Prezenterzy i gospodarze programów informacyjnych. 15. Na antenie. 16. Technika prezentowania informacji. Obowiązki i dylematy. 17. Władza, wolność i odpowiedzialność. Część II: Radio. Wewnątrz BBC World Service. 18. Lider na rynku brytyjskim. 19. Sposób ujęcia materiału. 20. Nagrywanie dźwięku. 21. Montaż. 22. Studio dziś i radio jutro. Część III: Telewizja. Wewnątrz ITN. 23. Independent Television News. 24. Jak powstaje relacja. Przekaz telewizyjny. 25. Zbieranie informacji. 26. Ujęcie kamery. Scenariusz telewizyjny. 27. Pisanie scenariusza. Kompletowanie relacji. 28. Montaż obrazu. 29. Oprawa wizualna. Studio informacyjne. 30. "Gotowi do transmisji..." Dziennikarstwo internetowe i nowe media. 31. Wideoreporterzy. 32. Przekraczanie nowych granic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2002. - 236 s. ; 24 cm.
1.Technologia i gospodarka, 2.Marketing ery internetu, 3.Wiedza i praca, 4.Praktyka nowej gospodarki, 5.Nowa gospodarka, nowy świat. 6.Internet na wesoło
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Tworzenie sugestywnych ofert, 2. 10 grzechów głownych e-sprzedawcy, 3. Komunikacja biznesowa w e-klientem, 4. "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi, 5. Telepraca w biznesie, 6. Budowanie przewagi konkurencyjnej, 7. E-marketing, 8. Prawo a e-przedsiębiorczość, 9. Pomysł na e-biznes
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej