Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(96)
Forma i typ
Książki
(96)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(65)
tylko na miejscu
(65)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(69)
Czytelnia
(65)
Autor
Szacki Jerzy (1929-2016)
(4)
Błaż Agata
(3)
Davis Martha
(3)
Fanning Patrick
(3)
Izdebski Paweł
(3)
Kobylińska Dorota
(3)
McKay Matthew
(3)
Siara Olga
(3)
Stewart John
(3)
Barge J. Kevin
(2)
Berne Eric
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Chakowski Maciej
(2)
Crisp Richard J
(2)
Goffman Erving
(2)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jasińska-Kania Aleksandra (1932- )
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Król-Fijewska Maria
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Nijakowski Lech M. (1977- )
(2)
Różalska Ewa
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Szacka Barbara
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Turner Rhiannon N
(2)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(2)
Ziółkowski Marek (1949- )
(2)
Adams K
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bartmiński Jerzy
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Baryło Waldemar (1980- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Becker Gary Stanley (1930-2014)
(1)
Belbin Meredith
(1)
Berne Eric (1910-1970)
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Blanpain Roger
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Bolstad Richard
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Brown Rupert
(1)
Buchowski Michał
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Błachnio Aleksandra
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Czykwin Elżbieta
(1)
Datner-Śpiewak Helena (1949- )
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Doktór-Owczarek Gabriela
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Elias Norbert
(1)
Fabish Robin
(1)
Fabish Sharon
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Galanes G.J
(1)
Garfinkel Harold
(1)
German Kathleen
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Gocławska Małgorzata
(1)
Goffman Erving (1922-1982)
(1)
Grenny Joseph
(1)
Griffin Em
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hartley Peter
(1)
Hałas Elżbieta
(1)
Hałas Elżbieta (1954- )
(1)
Herriger Catherine
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Huk Tomasz (1978- )
(1)
Jakubowski Wojciech
(1)
Jałowiecki Bohdan
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Kisiel Mirosław
(1)
Kobyliński Paweł
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Kowalski Robin M
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kratz Hans-Jürgen
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krzak Maciej
(1)
Krzemiński Ireneusz (1949- )
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kubiński Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(72)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(94)
Rosja
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(95)
rosyjski
(1)
Temat
Interakcje społeczne
(56)
Komunikacja społeczna
(44)
Stosunki interpersonalne
(22)
Grupy społeczne
(18)
Psychologia społeczna
(15)
Socjologia
(14)
Patologia społeczna
(7)
Społeczeństwo
(7)
Struktura społeczna
(7)
Komunikacja niewerbalna
(6)
Konflikt
(6)
Perswazja
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Public relations
(5)
Społeczności lokalne
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Autoprezentacja
(4)
Globalizacja
(4)
Internet
(4)
Negocjacje
(4)
Nierówności społeczne
(4)
Postawy
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Prześladowanie w miejscu pracy
(4)
Przywództwo
(4)
Psychoterapia
(4)
Retoryka
(4)
Język
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Motywacja
(3)
Naród
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Psychologia
(3)
Rola społeczna
(3)
Socjalizacja
(3)
Socjotechnika
(3)
Symbole
(3)
Władza
(3)
Zmiana społeczna
(3)
Agresywność
(2)
Antropologia społeczna
(2)
Funkcjonalizm (antropologia społeczna)
(2)
Integracja społeczna
(2)
Język polski
(2)
Kadry
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Menedżerowie
(2)
Miłość
(2)
Nauki społeczne
(2)
Polityka
(2)
Poznanie -- psychologia -- podręcznik akademicki
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo pracy
(2)
Przemoc
(2)
Rozmowa
(2)
Ruchy społeczne
(2)
Samopoznanie
(2)
Socjobiologia
(2)
Socjologia kultury
(2)
Spostrzeganie interpersonalne
(2)
Stres
(2)
Strukturalizm
(2)
Szkolnictwo
(2)
Wartość
(2)
Więź społeczna
(2)
Wrogość
(2)
Współdziałanie
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie
(2)
Życie codzienne
(2)
Administracja publiczna
(1)
Blogi
(1)
Choroby ludzi
(1)
Demokracja uczestnicząca
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Dyskusja
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekoteologia
(1)
Elias, Norbert (1897-1990)
(1)
Elita władzy
(1)
Erotyzm
(1)
Etnometodologia
(1)
Filozofia socjologii
(1)
Gender
(1)
Interakcja społeczna
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Jakość życia
(1)
Język angielski
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klasy społeczne
(1)
Klasyfikacja
(1)
Komuniakcja społeczna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Antologia
(3)
Monografia
(3)
Esej
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(15)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
96 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Czym jest mobbing?, 2. Podstawowe regulacje prawne, 3. Jak konflikt przeradza się w mobbing?, 4. Skutki mobbingu, 5. Mobbing a oceny pracownicze, 6. Dział personalny firmy-centrum działań antymobbingowych i zapobiegania prześladowaniom, 7. Komunikacja i procedury przeciwdziałania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Autoprezentacja w kontakcie z klientem: Pojęcie autoprezentacji; Elementy profesjonalnego wizerunku pracownika sprzedaży aktywnej; Sterowniki zachowania; Sposoby autoprezentacji a stany "ja" (wg Analizy Tran sakcyjnej); Techniki wywierania pozytywnego wrażenia. R.2 Komunikacja w kontakcie z klientem: Cele komunikacji; Znaczenie jasnej i precyzyjnej komunikacji dla przebiegu kontaktu z klientem; Komunikacja niewerbalna - cechy i właściwości; Rodzaje sygnałów niewerbalnych; Kreowanie własnego wizerunku za pomocą sygnałów niewerbalnych; Komunikacja werbalna i jej ch-ka; Metody ułatwiające komunikację; Bariery komunikacyjne; Różnice w komunikacji mężczyzn i kobiet. R.3 Sztuka rozmowy przez telefon: Pojęcie telemarketingu; Rola telemarketingu w pracy sprzedawcy bezpośredniego; Podstawowe reguły prowadzenia rozmowy telefonicznej; Modelowy przebieg rozmowy telefonicznej; Metody współdziałania z różnymi rodzajami klientów; Tekst sprawdzający umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej z kilentem. R.4 Sztuka bezpośredniej rozmowy z klientem: Planowanie rozmowy w zależności od nastawienia klienta; Planowanie rozmowy w oparciu o osobiste cele; Etapy indywidualnego spotkania dot. sprzedaży produktu; Techniki wywierania wpływu; Sposoby radzenia sobie z różny mi reakcjami klienta; Radzenie sobie z metaprogramami (czyli ogólnymi wzorcami postępowania klientaL. R.5 Stres w życiu zawodowym: Pojęcie stresu; Sposoby identyfikacji stresu i jego źródeł we własnym życiu; Czynniki stresogenne w pracy sprzedawcy bezpośredniego Optymalny poziom stresu; Czynniki obniżające nadmierny stres; Metody obniżania nadmiernego stresu; Techniki zmniejszania niepokoju i zdenerwowania przed rozmową z klientem. Posłowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ja: Samoświadomość; Organizacja samowiedzy; Teorie podtrzymywania obrazu siebie; Samoocena; Motywy związane z obrazem siebie; Różnice kulturowe w Ja i tożsamości; 2. Poznanie społeczne: Wnioskowanie społeczne; Kategoryzacja społeczna; 3. Postawy: Geneza postaw; Postawy a zachowanie; Zmiana postaw; 4. Procesy grupowe: Grupy; Produktywność grupy; Przywództwo; 5. Wpływ społeczny: Normy społeczne; Konformizm; Wpływ mniejszości; Posłuszeństwo; Teoria wpływu społecznego; 6. Uprzedzenia: Uprzedzenia stare i nowe; Różnice indywidualne w podatności na uprzedzenia; Teorie międzygrupowe; Redukowanie uprzedzeń; 7. Agresja: Teorie agresji; Osobowe determinanty agresji; Sytuacyjne determinanty agresji; Rozhamowanie; Formy agresji w społeczeństwie; 8. Zachowanie prospołeczne: Co to jest zachowanie prospołeczne?; Geneza zachowań prospołecznych; Sytuacyjne determinanty pomagania; Determinanty pomagania związane z obserwatorem; Determinanty pomagania związane z dawcą pomocy; Otrzymywanie pomocy; 9. Afiliacja i atrakcyjność: Afiliacja; Atrakcyjność interpersonalna; 10. Przyjaźń i miłość: Przyjaźń; Związki romantyczne; Satysfakcja i zaangażowanie w związku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ja: Samoświadomość; Organizacja samowiedzy; Teorie podtrzymywania obrazu siebie; Samoocena; Motywy związane z obrazem siebie; Różnice kulturowe w Ja i tożsamości; 2. Poznanie społeczne: Wnioskowanie społeczne; Kategoryzacja społeczna; 3. Postawy: Geneza postaw; Postawy a zachowanie; Zmiana postaw; 4. Procesy grupowe: Grupy; Produktywność grupy; Przywództwo; 5. Wpływ społeczny: Normy społeczne; Konformizm; Wpływ mniejszości; Posłuszeństwo; Teoria wpływu społecznego; 6. Uprzedzenia: Uprzedzenia stare i nowe; Różnice indywidualne w podatności na uprzedzenia; Teorie międzygrupowe; Redukowanie uprzedzeń; 7. Agresja: Teorie agresji; Osobowe determinanty agresji; Sytuacyjne determinanty agresji; Rozhamowanie; Formy agresji w społeczeństwie; 8. Zachowanie prospołeczne: Co to jest zachowanie prospołeczne?; Geneza zachowań prospołecznych; Sytuacyjne determinanty pomagania; Determinanty pomagania związane z obserwatorem; Determinanty pomagania związane z dawcą pomocy; Otrzymywanie pomocy; 9. Afiliacja i atrakcyjność: Afiliacja; Atrakcyjność interpersonalna; 10. Przyjaźń i miłość: Przyjaźń; Związki romantyczne; Satysfakcja i zaangażowanie w związku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiot, praktyczne zastosowania psychologii społe cznej i sposoby badań. Cz.I Społeczne poznanie - rozumienie i odczuwanie siebie oraz społecznego świata: Ja w świecie społecz nym. Spostrzeganie i ocenianie siebie oraz autoprezen tacja; Rozumienie i odczuwanie społecznego świata. Cz.II Wpływ społeczny: Posatwy a zachowania; Perswazja Konformizm, uległość i opór; Dynamika grupy. Cz.III Interakcje w grupie: Kulturowe zróżnicowanie ludzkich interakcji; Płeć a zachowania społeczne; Atrakcyjność interpersonalna; Zachowania prospołeczne. Cz.IV Problemy społeczne: Agresja i przemoc; Uprzedze nia i dyskryminacja; Społeczne konflikty i dylematy; Psychologia społeczna a zdrowie; Psychologia społeczna a zachowania konsumenta; Psychologia społeczna a funkcjonowanie ludzi w przedsiębiorstwie. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Rozdział I : Teoretyczne zagadnienia public relations : 1. Public relations theory and professional project , 2. " Czwarta władza " . Czy nad public relations ? , 3. Public relations w strukturze organizacyjnej korporacji - założenia modelowe a rzeczywistość , 4. Otoczenie jako determinanta podejmowania decyzji w organizacji publicznej , 5. Rola public relations w marketingu społecznym ; Rozdział II : Wizerunek i jego badanie : 6. Europejski monitor komunikacyjny - portret branży PR w czasach niepokoju , 7. Rankingi najbogatszych polaków a wizerunek przedsiębiorcy , 8. Analiza dyskursu jako metoda badania wizerunku , 9. Znaczenie działań promocyjnych i wizerunkowych w procesie otwierania polskiej gospodarki , 10. Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako element promocji kraju na przykładzie Polski , Rozdział III : Public relations w firmie : 11. Public relations - jako wyznacznik jakości w systemie zarządzania przedsiębiorstwem , 12. Ograniczenia audytu komunikacyjnego przeprowadzonego siłami wewnętrznymi firmy , 13. Zasady działania w sytuacjach kryzysowych , 14. Polityka informacyjna firm a identyfikacja pozytywnych efektów sytuacji kryzysowych , 15. Kreowanie wizerunku placówki medycznej ; Rozdział IV : Społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność firm a wizerunek : 16. Zaangażowanie społeczne organizacji komercyjnych akcentem we współczesnym kształtowaniu wizerunku korporacyjnego , 17. Firmy jako obywatele . Jako pogromcy reklam wpływają na wizerunek firm ? 18. Etyka - komu to potrzebne ? , 19. Kapitał społeczny w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa , 20. Niedobór kompetencji społecznych pracowników jako problem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w przedsiębiorstwie , 21. Kształtowanie wizerunku pracodawcy poprzez działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu ; Rozdział V : Media a public relations : 22. Relacje pomiędzy specjalistami PR i dziennikarzami w świecie wyników badań dziennikarzy , 23. Relacja rzecznik - dziennikarz . Uwagi praktyczne , 24. Rola mediów elektronicznych w komunikacji biznesowej na przykładzie radia o profilu ekonomiczno - biznesowym , 25. Rola czasopism lokalnych w budowaniu wizerunku regionu , 26. Społeczna przestrzeń internetu , 27. Pomiędzy zasadami etyki a praktyką public relations . Przypadek szczególny : Internet ; Rozdział VI : Public relations w przestrzeni publicznej : 28. Sex , zbrodnie , defraudacje ů. Kryzysowe public relations Organizacji Narodów Zjednoczonych , 29. Rola public relations w komunikowaniu projektów politycznych , 30. Znaczenie działań public relations w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego ze społecznością lokalną 31. Wybrane zagadnienia PR w urzędach miejskich , 32. Między otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym organizacji . Studenci szczególnym elementem otoczenia uczelni , 33. Rozumienie istoty public relations przez studentów studiów stacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach - analiza wyników przeprowadzonych badań , 34. Współczesny wizerunek nauczyciela akademickiego w opinii studentów AE w Katowicach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Istota public relations; Uwarunkowania prawne public relations; Zasady organizacji działań public relations Tworzenie programu public relations; Techniki tworze- nia tożsamości firmy i oddziaływania na pracowników; Media relations - współpraca ze środkami masowego przekazu; Wydawnictwa firmowe; Imprezy firmowe; Sponsoring, lobbying i działania w sytuacji kryzysowej; System oceny skuteczności i efektywności działań PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Istota public relations; Uwarunkowania prawne public relations; Zasady organizacji działań public relations Tworzenie programu public relations; Techniki tworze- nia tożsamości firmy i oddziaływania na pracowników; Media relations - współpraca ze środkami masowego przekazu; Wydawnictwa firmowe; Imprezy firmowe; Sponsoring, lobbying i działania w sytuacji kryzysowej; System oceny skuteczności i efektywności działań PR.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Zakochać się - odkochać się; Stąd do wieczności - i z powrotem; Socjalność narzędzi swych pozbawiona; O kłopotach z miłowaniem bliźniego; Bycie razem - rozwiązane; związane na nowo?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Socjologiczna)
1. Zakres socjologii: Czym jest socjologia?; Pola badań socjologicznych; Humanistyczne a naturalistyczne podejście do pół socjologii; 2. Relacje społeczne: Studia nad relacjami społecznymi w społecznościach; Relacje matka-dziecko; Relacje braterskie; Relacje małżeńskie i erotyczne; Uprzejme relacje towarzyskie; Integracja relacji społecznych; Koncepcja roli społecznej; Osoby; Kręgi społeczne; Prawa osobiste; Funkcje osobiste; Role w społecznościach plemiennych; Role społeczne królów; Różnicowanie funkcjonalne ról religijnych; Różnicowanie ról wojowników; Ewolucja ról politycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Socjologiczna)
1. Jednostka jako moduł; 2. Terytoria Ja; 3. Wymiany podtrzymujące; 4. Wymiany naprawcze; 5. Oznaki więzi; 6. Pozory normalności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Socjologiczna)
Twarz: analiza rytualnych aspektów interakcji społecznej, Okazywanie szacunku i autoprezentacja, Zakłopotanie a organizacja społeczna, Zaangażowanie i wyobcowanie, Symptomy psychiatryczne a porządek publiczny, W poszukiwaniu akcji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rzeczywistość kulturowa a perswazyjność przekazów medialnych: Wizerunki medialne i kultura medialna. Potrzeba upowszechniania alfabetyzacji medialnej; Media wychowujące; Nauczyciele i uczniowie w globalnym społeczeństwie informacyjnym; Semiotyczny wymiar komunikacji wirtualnej wśród młodzieży i jego konsekwencje społeczne; Doświadczenie dzieciństwa w perspektywie mediamorfozy; Komputer a aktywność uczniów w uczeniu się matematyki; Ku otwartej przestrzeni edukacyjnej: kształtowanie kompetencji społecznych i świadomości kulturowej uczniów realizujących projekty w ramach akcji e-Twinning; Filmy realizowane przez dzieci za pomocą telefonów komórkowych; Region źródłem poznania i informacji o otaczającej rzeczywistości. 2. Szkoła środowiskiem wyjaśniania świata ludzi i przedmiotów – optyka nauczycielska: Tvorivost’, škola a učitel’ dnešnej školy – twórczość, szkoła i nauczyciel dzisiaj; Ďalšie vzdelávanie učitel’ov v SR z aspektu ich kariérneho rastu; Autoedukacja w percepcji studentów studiów pedagogicznych; Społeczno-emocjonalny aspekt gotowości szkolnej w świadomości nauczycielek wychowania przedszkolnego; Nauczyciel (współ)twórcą procesu poznawania, przyswajania i odkrywania otaczającej rzeczywistości. Rozbieżności między stanem postulowanym a codziennością szkolną; Możliwości pokonywania barier psychicznych uczniów w aspekcie codziennej pracy nauczyciela; Folklore – music pedagogy – music education; Autoregulacja w procesie kształcenia – na tle wybranych koncepcji uczenia się. 3. Szkoła środowiskiem wyjaśniania świata ludzi i przedmiotów – wymiar wspomagania dziecka: Kompetencje komunikacyjne dziecka jako determinanty jego efektywnego funkcjonowania w rzeczywistości społecznej i kulturowej; Możliwości wspierania rozwoju zdolności poznawczych uczniów w edukacji wczesnoszkolnej; Educational opportunitydesigning method in the integrated early-school education; Muzyka barokowa w orbicie zainteresowań młodego pokolenia (na przykładzie uczniów klasy szóstej szkoły podstawowej); Rekreacja i turystyka rodzinna jako substancja nowej rzeczywistości społecznej; Wycieczka szkolna jako poznawanie przez dziecko rzeczywistości społecznej i kulturowej. 4. Tworzenie i twórczość jako substancja nowej rzeczywistości społecznej: Przeżywanie życia w młodości – niektóre wymiary i społeczno-kulturowe wyznaczniki autokreacji w perspektywie zadań edukacyjnych. Analiza teoretyczno-empiryczna; Autokreacja jako projektowanie twórczych orientacji życiowych na przykładzie rodziców adopcyjnych; Homo Creator w organizacji, czyli o znaczeniu twórczości w miejscu pracy; Twórczość w służbie a wypalenie zawodowe funkcjonariuszy policji; Rola przeszłych doświadczeń emocjonalnych oraz aktualnych stylów przywiązania i doświadczania zdarzeń w formowaniu przekonań o naturze ludzkiej przez adolescentów; Społeczne reprezentacje ubioru jako efekt przeżyć estetycznych. 5. Przestrzenie inności czyli dotrzeć, zrozumieć i ujawnić potencjalność kreacji jednostki nietypowej: Odkrywanie świata dźwięków przez dzieci w wieku przedszkolnym; Wspieranie potencjału dzieci podatnych na zagrożenie, czyli kilka słów o zjawisku resilience; Zrozumieć dysleksję; Pies i dziecko – od terapii po sztukę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. : Wprowadzenie do procesu komunikacji , Rozdział 2. : Komunikacja w organizacjach , Rozdział 3. : Poprawianie relacji interpersonalnych , Rozdział 4. : Efektywne słuchanie, Rozdział 5.: Komunikacja niewerbalna w organizacjach , Rozdział 6.: Przezwyciężanie barier komunikacyjnych wewnątrz organizacji , Rozdział 7.: Podstawowe informacje o wszystkich rodzajach wywiadów i rozmów , Rozdział 8.: Rozmowa kwalifikacyjna , Rozdział 9.: Komunikacja i rozwiązywanie problemów w małych grupach , Rozdział 10.: Grupy: przywództwo i uczestnictwo , Rozdział 11. : Prezentacje informacyjne , Rozdział 12. : Badanie , uzasadnianie i przekazywanie własnych pomysłów , Rozdział 13.: Profesjonalne pomoce wizualne , Rozdział 14.: Prezentacje perswazyjne : indywidualne czy w zespole?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Socjologiczna)
1. Podstawowe zagadnienia socjologii. Jednostka a społeczeństwo, 2.Ilościowe aspekty grupy, 3. Nadrzędność i podrzędność, 4. Tajność i tajny związek, 5. Rozprawy zebrane
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Co to jest socjologia; 2. Socjologiczne pytania i odpowiedzi; 3. Teorie i perspektywy socjologiczne; 4. Globalizacja i zmieniający się świat; 5. Środowisko; 6. Miasta i życie miejskie; 7. Interakcja społeczna i Zycie codzienne; 8. Bieg życia; 9. Rodziny i związki intymne; 10. Zdrowie, choroba i niepełnosprawność; 11. Stratyfikacja i klasa społeczna; 12. Ubóstwo, wykluczenie społeczne i państwo opiekuńcze; 13. Globalne nierówności; 14. Seksualność i płeć; 15. Rasa, etniczność i migracja; 16. Religia; 17. Media; 18. Organizacje i sieci; 19. Edukacja; 20. Praca i życie gospodarcze; 21. Przestępczość i dewiacja; 22. Polityka, rządzenie i ruchy społeczne; 23. Narody, wojny i terroryzm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i początki socjologii. 2. Teorie i metody w socjologii. 3. Symbole i kultura. 4. Struktura społeczna. 5. Interakcja społeczna. 6. Socjalizacja. 7. Grupy i organizacje. 8. Nierówności: klasowe, etniczne i płci. 9. Instytucje. 10. Populacja, społeczność lokalna i środowisko. 11. Zaburzenia, dewiacje i sprzeciw społeczny. 12. Zmiana społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota i początki socjologii. 2.Teorie i metody w socjologii. 3.Symbole i kultura. 4. Struktura społeczna. 5. Interakcja społeczna. 6.Socjalizacja. 7.Grupy i organizacje. 8.Nierówności: klasowe, etniczne i płci. 9.Instytucje. 10.Populacja, społeczność lokalna i środowisko. 11. Zaburzenia, dewiacje i sprzeciw społeczny. 12.Zmiana społeczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Socjologia jako nauka, 2. Zachowanie i działanie ludzkie, 3. Interakcje i stosunki społeczne, 4. Organizacja i struktura społeczna, 5. Zachowania zbiorowe i ruchy społeczne, 6. Grupy społeczne, 7. Kultura, 8. Normy, wartości i role, 9. Idee i przekonania, 10. Nierówności społeczne, 11. Władza i panowanie, 12. Socjalizacja i kontrola społeczna, 13. Dewiacja, 14. Postęp, 15. Rewolucja, 16. Globalizacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. W kręgu socjologii i psychologii społecznej. 2. Sytuacje społeczne, interakcje i więzi społeczne. 3. Kultura i społeczeństwo. 4. Struktury społeczne. 5. Procesy społeczne. 6. Instytucje społeczne. 7. Społeczności lokalne. 8. Komunikacja społeczna. 9. Osobowość i postawy. 10. Współdziałanie i konflikt społeczny. 11 Stereotypy i uprzedzenia społeczne. 12. Patologie społeczne. 13. Stres i radzenie sobie ze stresem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej