Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(32)
ebookpoint BIBLIO
(10)
IBUK Libra
(9)
Forma i typ
Książki
(29)
E-booki
(19)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(19)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(19)
Autor
Borski Maciej (1975- )
(3)
Bartkiewicz Witold
(2)
Boroch Robert
(2)
Dudycz Helena
(2)
Grażyński Andrzej
(2)
Gurdek Magdalena (1977- )
(2)
Hernes Marcin
(2)
Janusz Jacek
(2)
Maggi-Germain Nicole
(2)
Norvig Peter
(2)
Rot Artur
(2)
Russell Stuart
(2)
Rutkowski Leszek
(2)
Wężowicz-Ziółkowska Dobrosława
(2)
Żulicki Remigiusz
(2)
Adamus Rafał
(1)
Antonów Kamil
(1)
Baborski Andrzej (1936-2001)
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Baran-Wesołowska Beata
(1)
Barut Arkadiusz (1974- )
(1)
Bosak-Sojka Maria
(1)
Brookshear J. Glenn
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Chymkowski Roman
(1)
Cichosz Paweł
(1)
Ciosk Kinga
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Daniluk Paulina
(1)
Dembowski Przemysław
(1)
Dobosz Paula
(1)
Duducz Helena
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dykas Kamil
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Engel Marcin
(1)
Filipczyk Barbara
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Florek Ludwik (1946- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Germain Juliette
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grochowina Kamila
(1)
Grześków Małgorzata
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Gugger Sylvain
(1)
Góral Zbigniew
(1)
Hajn Zbigniew
(1)
Howard Jeremy
(1)
Hurbans Rishal
(1)
Ivchenko Olesia
(1)
Jabłoński Włodzimierz Jerzy
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jagielski Jan
(1)
Jakimowicz Wojciech
(1)
Jaskulska Jagoda
(1)
Jaworska Katarzyna
(1)
Józefowska Joanna
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kania Krzysztof (ekonomista)
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kałużny Tomasz
(1)
Kempa Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Koczur Wiesław
(1)
Konieczny Marcin
(1)
Kostrzewski Mariusz
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Aneta
(1)
Kozar Łukasz Jarosław
(1)
Książek Daniel
(1)
Kubies Wacław
(1)
Kucharski Olgierd
(1)
Kuczyński Tadeusz (1952- )
(1)
Kumor-Jezierska Ewelina
(1)
Kurp Feliks
(1)
Lach Daniel Eryk
(1)
Larrandaburu Iban
(1)
Latos-Miłkowska Monika
(1)
Lekston Mariusz (1975- )
(1)
Lis Artur
(1)
Lisiński Marek
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Ludera-Ruszel Agata
(1)
Maciejko Wojciech
(1)
Majchrowska Elżbieta
(1)
Majewska Patrycja
(1)
Majewski Kamil
(1)
Matusiak Małgorzata
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Małecka Elżbieta (1965- )
(1)
Małysa Krzysztof
(1)
Michalik Krzysztof (1956- )
(1)
Mickus Francis
(1)
Mitrus Leszek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Temat
Inteligencja sztuczna
(16)
Sztuczna inteligencja
(16)
Algorytmy
(5)
Systemy ekspertowe
(5)
Systemy informatyczne
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Baza danych
(4)
Informatyka
(4)
Internet
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Sieci neuronowe
(4)
Komputery
(3)
Prawo pracy
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Uczenie się maszyn
(3)
Zarządzanie
(3)
COVID-19
(2)
Godność ludzka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Logistyka
(2)
Modele matematyczne
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Ochrona przyrody
(2)
Prakseologia
(2)
Prawo Unii Europejskiej
(2)
Programy komputerowe
(2)
Rynek pracy
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Telemedycyna
(2)
Wspólnota
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biocybernetyka
(1)
Bioinformatyka
(1)
Biologia
(1)
Blockchain
(1)
Budżetowanie
(1)
Chatbot
(1)
Corte costituzionale della Repubblica Italiana
(1)
Coworking
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Data mining
(1)
Decentralizacja (administracja)
(1)
Decyzje
(1)
Deep learning
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dobro wspólne
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dyskryminacja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dziedzictwo naturalne
(1)
Dzierżawa
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
Faktura VAT
(1)
Freelancer
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Habilitacja
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Honor
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Integracja pracowników
(1)
Interes prawny
(1)
Interes prywatny
(1)
Interes społeczny
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Inżynieria biomedyczna
(1)
Jeńcy wojenni
(1)
Języki programowania
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klauzula zasad współżycia społecznego
(1)
Kolektywizm (psychologia)
(1)
Kompetencja (prawo)
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Konstytucyjność prawa
(1)
Kryminalistyka
(1)
Kryzys migracyjny na granicy Białorusi z Unią Europejską (2021- )
(1)
Kultura
(1)
Kultura języka
(1)
Macierzyństwo zastępcze
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Maski
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Medycyna
(1)
Mercosur
(1)
Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP)
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(4)
1918-1939
(2)
1945-1989
(2)
1914-1918
(1)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Francja
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo prawnicze
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
51 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiedza i sztuczna inteligencja: 1.1. Wiedza i procesy wnioskowania. 1.2. Pojęcie i struktura sztucznej inteligencji. 1.3. Systemy inteligentne i ich zróżnicowanie. 2. Wybrane problemy maszynowego uczenia się: 2.1. Podstawy i idea maszynowego uczenia się. 2.2. Model maszynowego uczenia się. 2.3. Rodzaje maszynowego uczenia się. 2.4. Zastosowanie maszynowego uczenia się. 3. Środowisko systemów ekspertowych: 3.1.Cele i zadania systemu ekspertowego. 3.2.Struktura i funkcjonowanie systemu ekspertowego. 3.3. Źródła wiedzy jako podstawa różnicowania budowy systemu ekspertowego. 4. Zarys procesu budowy systemu ekspertowego: 4.1.Etapy budowy systemu ekspertowego. 4.2. Akwizycja wiedzy. 4.3. Reprezentowanie wiedzy. 4.4. Implementowanie systemu. 5. Automatyczne odkrywanie wiedzy: 5.1.Struktura procesu automatycznego generowania wiedzy. 5.2. Istota i metody drążenia danych. 5.3. Inne metody automatyzujące proces odkrywania wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Publikacja opisuje zmiany związane z transformacją cyfrową zachodzące w obszarze funkcjonowania rynku, produkcji, konsumpcji, pracy i państwa nowej generacji z perspektywy ekonomii i socjologii. Wychodząc od określenia „przemysł 4.0”, obejmującego sztuczną inteligencję, Big Data, Internet Rzeczy, algorytmizację, automatyzację, komunikowanie się maszyn i in. autorki przybliżają główne obszary gospodarki cyfrowej: rynek 4.0, produkcję 4.0, konsumpcję 4.0, globalizację 4.0, a także państwo 4.0. Omawiają specyfikę nowego, sieciowego (nielinearnego) modelu biznesowego. Zwracają uwagę na wpływ procesów platformizacji i automatyzacji na konsumpcję i rynek pracy oraz na zmiany zachodzące w sposobie funkcjonowania państwa w wyniku wdrażania nowych technologii. Podkreślają również znaczenie nowych technologii, a zwłaszcza nowych modeli biznesowych, dla procesów globalizacji, głównie w jej wymiarze gospodarczym. Każdy z rozdziałów kończy się krótkim podsumowaniem omawiającym ewolucję opisywanego obszaru od poziomu 1.0, odpowiadającego pierwszej rewolucji technologicznej i przemysłowej, do poziomu 4.0, wyłaniającego się w rezultacie dokonującej się właśnie czwartej rewolucji. Znakomite źródło wiedzy na temat transformacji cyfrowej, związanych z nią korzyści i zagrożeń. Książka adresowana do badaczy, decydentów, przedsiębiorców, pracowników, edukatorów i konsumentów. Publikacja na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL (CC BY 3.0 PL) (pełna treść wzorca dostępna pod adresem: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode). The publication describes the changes related to digital transformation in the functioning of the markets, production, consumption, work and the new generation state from the perspective of economics and sociology. Starting with the definition of “industry 4.0”, which encompasses artificial intelligence, Big Data, the Internet of Things, advanced algorithms, automatization and machine to machine communication, the authors outline the main fields of digital industry. They discuss the specificity of the new network business model and emphasise the influence of platformization and automatization on consumption and the job market and on changes in the functioning of states, resulting from the implementation of new technologies. They also underline the importance of new technologies in globalisation processes.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Tematyka ośmiu artykułów zawartych w prezentowanym zeszycie odzwierciedla główne obszary będące w kręgu zainteresowań badawczych ich autorów. Na uwagę zasługuje aktualność podejmowanych zagadnień. W zeszycie omówiono takie kwestie, jak: możliwości i zagrożenia wynikające z użycia ChatGPT w zarządzaniu wiedzą, porównanie działania sieci neuronowych w Pythonie oraz C#, obszary zastosowania technologii i technik do rekonstrukcji obrazów, wdrożenie systemu ERP jako decyzja o znaczeniu strategicznym w przedsiębiorstwie z sektora MŚP w Polsce, prognoza cen nieruchomości mieszkalnych z wykorzystaniem uczenia maszynowego, cyfrowy model biznesu instytucji kulturalnych i rozrywkowych w czasie pandemii COVID-19, ocena platformy ePortal z uwzględnieniem modelu Normana, metody resamplingu danych w rozwiązaniu problemu nierównowagi danych przy wykrywaniu oszustw związanych z kartami kredytowymi

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Cz. I Architektura komputerów: Przechowywanie danych; Operowanie danymi. Cz. II Oprogramowanie: Systemy operacyjne i sieci; Algorytmy; Języki programowania; Inżynieria oprogramowania Cz. III Organizacja danych: Struktura danych; Struktury plikowe; Bazy danych. Cz. IV Możliwości maszyn algorytmicznych: Sztuczna inteligencja; Teoria obliczeń. Dodatki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku

W monografii omówiono rezultaty wybranych prac badawczych zaprezentowanych podczas konferencji "Informatyka w zarządzaniu (IwZ'2022)", która odbyła się w dniach 1-2.12.20222 r. w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Książka zawiera czternaście artykułów, w których szczegółowo przedstawiono takie zadnienia, jak: metody neuronauki poznawczej w badaniu doświadczenia użytkowników; rola i ocena wykorzystania usług chmurowych w wirtualizacji procesów kształcenia uczelni wyższych; The Method of Finding High-Runner Products in the Assortment; behawioralne aspekty zarządzania niepewnością projektów e-Zdrowie; transformacja cyfrowa i implikacje dla strategii oraz zmiany organizacyjnej - przegląd literatury; strategia innowacyjna tworzenia Przedsiębiorstwa 4.0 jako elementu transformacji cyfrowej - studium przypadku Orange; strategia innowacyjna tworzenia Przedsiębiorstwa 4.0 jako elementu transformacji cyfrowej - studium przypadku Orange; metoda wielokryterialnego wspomagania decyzji SAW w wyborze dostawcy systemów informatycznych; model systemu Business Intelligence do analizy danych i podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie; komunikacja oparta na platformie Microsoft Teams w procesie dydaktycznym szkoły wyższej w rzeczywistości postpandemicznej w ocenie studentów; komunikacja oparta na platformie Microsoft Teams w procesie dydaktycznym szkoły wyższej w rzeczywistości postpandemicznej w ocenie studentów; społeczeństwo informacyjne czy cyfrowe?; postrzeganie przez studentów możliwości wykorzystania zarządzania procesowego w usprawnianiu organizacji; identyfikacja potrzeb konsumentów w zakresie zakupu i użytkowania technologii rzeczywistości rozszerzonej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
W monografii omówiono rezultaty wybranych prac badawczych zaprezentowanych podczas konferencji „Informatyka w zarządzaniu (IwZ’2022)”, która odbyła się w dniach 1-2.12.20222 r. w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Książka zawiera czternaście artykułów, w których szczegółowo przedstawiono takie zadnienia, jak: metody neuronauki poznawczej w badaniu doświadczenia użytkowników; rola i ocena wykorzystania usług chmurowych w wirtualizacji procesów kształcenia uczelni wyższych; The Method of Finding High-Runner Products in the Assortment; behawioralne aspekty zarządzania niepewnością projektów e-Zdrowie; transformacja cyfrowa i implikacje dla strategii oraz zmiany organizacyjnej – przegląd literatury; strategia innowacyjna tworzenia Przedsiębiorstwa 4.0 jako elementu transformacji cyfrowej – studium przypadku Orange; strategia innowacyjna tworzenia Przedsiębiorstwa 4.0 jako elementu transformacji cyfrowej – studium przypadku Orange; metoda wielokryterialnego wspomagania decyzji SAW w wyborze dostawcy systemów informatycznych; model systemu Business Intelligence do analizy danych i podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie; komunikacja oparta na platformie Microsoft Teams w procesie dydaktycznym szkoły wyższej w rzeczywistości postpandemicznej w ocenie studentów; komunikacja oparta na platformie Microsoft Teams w procesie dydaktycznym szkoły wyższej w rzeczywistości postpandemicznej w ocenie studentów; społeczeństwo informacyjne czy cyfrowe?; postrzeganie przez studentów możliwości wykorzystania zarządzania procesowego w usprawnianiu organizacji; identyfikacja potrzeb konsumentów w zakresie zakupu i użytkowania technologii rzeczywistości rozszerzonej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Informatyka, Matematyka. - Sosnowiec : Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu, 2003. - 74 s. : il, wykr., tab. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Informatyka, Matematyka ; Zeszyt 1 (1/2003))
1. Technologie informacyjne i strategie zarządzania wiedzą, 2. Projekt aplikacji monitorującej sieć Novell Netware, 3. Bezpieczeństwo sieci komputerowych, 4.Probabilistic properities od the sets of deteministic sequences, 5.Technologie sztucznej inteligencji w systemach zarządzania, 6. Tworzenie regułowych baz wiedzy z wykorzystaniem systemu kbBuider, 7. Wyznaczenie miar Monte Carlo w sieciach Pert, 8. Statystyczny system informacyjny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wirtualna organizacja działań w rozwoju technologii społeczeństwa informacyjnego, 2.Wybrnae problemy wyzwań, szans i ograniczeń, 3. Podstawy informacyjne i obliczeniowe inteligentnych metod komputerowych, 4. Środowisko informacyjne organizacji wirtualnej, 5. Centra danych i zarządzanie informacją, 6. Wybrane badania przedmiotowe i rozwiązania eksperymentalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe problemy informatyki i sieci komputerowych: Nanosystemy informatyki w nanotechnologiach molekularnych; Konwergencja sieci teleinformatycznych i problem jakości usług; Kwantowe przesyłanie informacji Mechanizmy zapewnienia jakości usług w sieci Internet; Architektura oparta o sieć Internet/Internet w przemysłowych systemach wizualizacji; Badania symulacyjne pakietowych sieci optycznych o dowolnych topologiach; Nanotechnologie i nanoinformatyka w Europie i na świecie. 2. Rozwój zastosowań Internetu: Zastosowanie metod sztucznej inteligencji w Internecie; Badania i pomiary Internetu dla potrzeb gospodarki elektronicznej. Wybrane problemy i rozwiązania; Technologie internetowe w sterowaniu i monitoringu procesów technologicznych; Dostęp do usług katalogowych z wykorzystaniem języka XML w aplikacjach WWW; Skalowana kompresja wideo na potrzeby transmisji sieciowych; Rozszerzenie możliwości języka SQL dla potrzeb analizy zasobów Internetowych; Pakietowy przesył danych w telefonii komórkowej; Technologie wspierające procesy wyszukiwania informacji w przyszłej sieci WWW. 3. Zastosowanie sieci Internetu a problem bezpieczeństwa informacji: Bezpieczeństwo sieci akademickiej; Bezpieczeństwo teleinformatyczne usług pocztowych nowych technologii; Zagrożenie prywatności w technologii WWW; Adaptacyjny System detekcji intruzów; Autoryzowany dostęp do stron internetowych z wykorzystaniem kart elektronicznych; Implementacja infrastruktury klucza publicznego w ramach Internetu; Biometryczne metody uwierzytelniania użytkowników serwisów internetowych; Badanie zabezpieczeń sieci WLAN; Monitorowanie sieci komputerowych; Uwierzytelnianie użytkowników w Internecie oparte na analizie sposobu pisania na klawiaturze; Wydajne sygnatury aktów dla sieciowych systemów wykrywania włamań; Dynamika relacji zaufania i jej modelowanie w systemach teleinformatycznych; Przestępczość komputerowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inżynieria wiedzy / Jan Jagielski. - Zielona Góra : Uniwersytet Zielonogórski , 2005. - 218 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: 1.Inteligencja; 2. Wiedza w systemach sztucznej inteligencji; 3. Symboliczna reprezentacja wiedzy; 4. Bazy wiedzy; 5. Bazy danych; 6. Pozyskiwanie wiedzy do baz wiedzy; 7. Kwestionariusz jako narzędzie pozyskiwania wiedzy od ekspertów; 8. Wydobywanie i agregacja wiedzy ekspertów; 9. Dokładne przetwarzanie wiedzy; 10. Wnioskowanie przybliżone; Dialog w systemie ekspertowym; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na... Kerasa!

Sztuczna inteligencja budzi w ludziach sprzeczne emocje. Niektórzy widzą w niej śmiertelne zagrożenie, inni wprost przeciwnie, dostrzegają ogromną szansę na rozwój nauki. Ci drudzy niestrudzenie poszukują sposobów na to, by nauczyć maszyny sensownego przetwarzania informacji. Jednym z takich sposobów jest rozwijające się dziś intensywnie uczenie maszynowe i towarzyszące mu uczenie głębokie, a technologia ta wymaga umiejętności budowy sieci neuronowych i ich wykorzystywania.

Jeśli chcesz zagłębić się nieco w świat przyszłości i zrozumieć podstawy, na jakich opierają się dzisiejsze rozwiązania w zakresie inteligentnych maszyn, najwyższy czas przyjrzeć się bliżej bibliotece Keras, zaimplementowanej w języku Python. Tematem szkolenia Keras w praktyce. Kurs video. Tworzenie modeli uczenia głębokiego są różne techniki wykorzystywane podczas projektowania i programowania głębokich sieci neuronowych z poziomu biblioteki, która wykorzystuje popularne frameworki, takie jak TensorFlow, CNTK czy Theano. Aby wynieść z kursu jak najwięcej, powinieneś znać język Python. Dodatkowym atutem będzie znajomość ogólnej idei uczenia maszynowego i jego rodzajów.
Sprawdź, jak wykorzystać bibliotekę Keras do swoich celów, i naucz się tworzyć uczące się sieci!

Czego nauczysz się podczas naszego profesjonalnego szkolenia?

  • Poznasz różne rodzaje uczenia głębokiego.
  • Dowiesz się, jak dodawać sieci gęste i konwolucyjne w Kerasie.
  • Nauczysz się tworzyć modele sieci neuronowych.
  • Opanujesz proces uczenia sieci neuronowej.
  • Odkryjesz, jak normalizować dane z wykorzystaniem Kerasa.
  • Zorientujesz się, jak wygląda ogólny schemat działania sieci konwolucyjnej.

Keras w praktyce. Kurs video. Tworzenie modeli uczenia głębokiego to 12 lekcji, podczas których opanujesz korzystanie ze specjalistycznej biblioteki Pythona w stopniu podstawowym. Główny nacisk jest tu położony na poznanie ogólnego konceptu stojącego za określonymi metodami uczenia głębokiego — nie tyle w teorii, ile w praktyce. Podczas kursu wraz z autorem napiszesz kilka projektów, na przykład dotyczących sieci neuronowej zdolnej rozpoznawać cyfry od 0 do 9 lub sieci neuronowej określającej, czy podana recenzja filmu jest pozytywna, czy negatywna.
Co więcej, poznasz różnice między sieciami gęstymi a konwolucyjnymi. Odkryjesz, jak działają sieci konwolucyjne i dlaczego przydają się przy rozwiązywaniu problemów z wizją komputerową. Zobaczysz także, jak stworzyć proste modele, które dokonują klasyfikacji z wykorzystaniem frameworka Keras.

Projektowanie z użyciem Kerasa

Warto wiedzieć, że biblioteka Keras zapewnia użytkownikowi przyjazne API. Do jej obsługi nie jest potrzebna aż tak złożona wiedza jak w przypadku TensorFlow, dlatego naukę warto zacząć właśnie od niej. Keras w praktyce. Kurs video. Tworzenie modeli uczenia głębokiego pozwala oswoić się z biblioteką i pokazuje, jak tworzyć praktyczne projekty. Chociaż w uczeniu głębokim matematyka odgrywa kluczową rolę, ten kurs nie wymaga znajomości jej bardziej złożonych zagadnień: autor starał się zminimalizować potrzebę odwoływania się do kwestii matematycznych.
Nauka tworzenia sieci neuronowych i prostych klasyfikatorów może zaprocentować w przyszłości. Uczenie głębokie jest bardzo szeroką i wymagającą dziedziną, a podczas tego kursu zdobędziesz wiedzę, którą niełatwo przyswoić w inny sposób. Odkryjesz mnóstwo zagadnień związanych z budową sieci neuronowych, trenowaniem tych sieci oraz tworzeniem i testowaniem modeli. To zapewni Ci doskonałe podstawy do dalszej nauki.

Jak odróżnić psa od kota?

Zrozumienie działania sieci neuronowych i reguł rządzących uczeniem głębokim może Ci pomóc w najdziwniejszych problemach. Z wykorzystaniem świeżo zdobytej wiedzy uda Ci się stworzyć prosty klasyfikator, rozpoznający różne kategorie obrazów i przedmiotów, na przykład właściwie przyporządkowujący zdjęcie psa do innego zbioru niż zdjęcie kota, a także bardziej zaawansowany model, zdolny do oceny komentarza tekstowego — zarówno pozytywnego, jak i negatywnego. Efektywne programowanie sieci neuronowych, w tym konwolucyjnych, wymaga znajomości biblioteki, ale także ogólnego kontekstu i prześledzenia sposobu wyodrębniania elementów znaczących ze zbioru surowych danych. To wszystko znajdziesz w tym szkoleniu.
Następnym Twoim krokiem może już być samodzielne wymyślanie i badanie nowych architektur sieci neuronowych i próba użycia ich do rozwiązania danego problemu.

Tylko dla wtajemniczonych

Keras w praktyce. Kurs video. Tworzenie modeli uczenia głębokiego pomoże Ci rozpocząć przygodę z programowaniem sieci neuronowych i uczeniem maszynowym. Ta rozwijająca się prężnie dziedzina informatyki święci dziś triumfy, ponieważ klasyfikatory, segregatory, testery przydają się zawsze i wszędzie. Rozpoznawanie obrazów, przetwarzanie języka naturalnego, przewidywanie ciągów danych, generowanie tekstu i obrazu na podstawie niepełnych danych: to wszystko jest możliwe dzięki temu, że możemy coraz lepiej programować uczące się maszyny. Szacuje się, że w 2020 roku przychody z oprogramowania związanego ze sztuczną inteligencją sięgną 30 miliardów dolarów. Na pewno warto się dowiedzieć, jak i dlaczego to wszystko działa. Kto wie, może będzie to Twój sposób na biznes?


„Just as electricity transformed everything 100 years ago, today I actually have a hard time thinking of an industry that I don’t think AI will transform in the next several years”

Andrew Ng

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
(Marketing)
Część I. Wprowadzenie 1. Witamy w marketingu 5.0. Technologia w służbie ludzkości Część II. Wyzwania świata cyfrowego 2. Przepaść pokoleniowa. Marketing a pokolenia baby boomers, X, Y, Z i alfa 3. Polaryzacja dobrobytu. Tworzenie społeczeństw inkluzyjnych i zrównoważonych 4. Przepaść cyfrowa. Droga ku technologii osobistej, społecznościowej i doświadczeniowej Część III. Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu 5. Organizacja cyfrowa. Jedna strategia nie pasuje do wszystkiego 6. Technologie zaawansowane. Pora na humanoidalne technologie 7. Nowe doświadczenie konsumenckie. Maszyny zachowują zimną krew, ale ludzie mają gorące serca Część IV. Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową 8. Marketing bazujący na danych. Budowanie ekosystemu danych dla lepszego targetingu 9. Marketing predykcyjny. Antycypacja popytu na rynku poprzez działania proaktywne 10. Marketing kontekstowy. Tworzenie spersonalizowanego doświadczenia sensorycznego 11. Marketing rozszerzony. Interakcje ludzkie wspierane technologicznie 12. Marketing zwinny. Operacje na dużą skalę i w szybkim tempie; Podziękowania; O autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Antropologiczne i psychologiczne aspekty maski 1. Fenomen maski w mitach i tradycjach kultury 2. Rola i funkcje maski w tradycjach teatralnych 3. Fenomen maski w literaturze pięknej 4. Maski przywództwa w dziełach filmowych 5. Kluczowe pytania o rolę i funkcję maski 6. Persona jako maska osobowości człowieka 7. Demaskowanie iluzji jako klucz do poznania siebie 8. Diagnoza Gombrowicza: pustka ukryta za maską Rozdział 2. Maski przywódców dyktatorów 1. Adolf Hitler i jego maska przerażającej nicości 2. Błazeńska maska Benito Mussoliniego 3. Bestialska maska Józefa Stalina Rozdział 3. Maska przywódcy i psychologia zła 1. Efekt Lucyfera jako klucz do psychologii zła 2. Anonimowość, deindywiduacja i dehumanizacja 3. Maski zbrodniarzy i banalizacja zła Rozdział 4. Film propagandowy jako maska przywódcy 1. Zbiorowy triumf nazistowskiej woli 2. Zdemaskowanie nazistowskiego oszustwa propagandowego Rozdział 5. Maski przywódców świata biznesu 1. Groteskowa maska Elizabeth Holmes 2. Steve Bellmer w masce showmana 3. Liderzy wobec paradoksów autentyczności 4. Maska pośmiertna Steve’a Jobsa 5. Epitafium dla Alana Turinga Rozdział 6. Sztuczna inteligencja jako maska współczesnego człowieka 1. Maskowaty android jako partner i lider w świecie ludzi 2. Inteligentne roboty jako liderzy przyszłości? 3. Internet międzygalaktyczny i kolonizacja Marsa 4. Czy internet śni sam o sobie? 5. Możliwości inteligentnych robotów 6. Inteligentna broń jako lider na polu walki 7. Sztuczna inteligencja zagrożeniem dla ludzkości? 8. Roboty czy ludzie pokierują misją marsjańska? Rozdział 7. Fikcyjny szef jako maska współczesnego lidera 1. Szef wszystkich szefów jako maska 2. Maska szefa jako narzędzie przemocy w firmie 3. Demaskowanie fikcyjnego szefa firmy 4. Maska bohaterem tragifarsy firmowej 5. Szef szefa wszystkich szefów jako parodia lidera Rozdział 8. Maska lidera w badaniach własnych 1. Metoda i założenia badawcze 2. Istota i natura maski lidera 3. Funkcje maski lidera 4. Maska lidera w kulturze organizacji 5. Konsekwencje używania maski przez lidera 6. Maska a rozwój i edukacja liderów nowej generacji Rozdział 9. Maski przywództwa w czasie kryzysu pandemii COVID-19 1. Pandemia niekompetencji przywódców 2. Pandemiczna maska Donalda Trumpa 3. Przywódcy w pułapce pandemicznej maski 4. Groteskowe maski prezydentów w kryzysie pandemii 5. Przywódcy liberalnych demokracji wobec pandemii 6. Kryzys przywództwa i korekta demokracji 7. Dyskryminacja i stygmatyzacja osób z COVID-19 8. Skuteczni przywódcy, którzy pokonali pandemię Rozdział 10. Koncepcja przywództwa w działaniu jako alternatywa dla przywództwa w maskach 1. Kluczowe założenia koncepcji przywództwa w działaniu 2. Przywództwo przyszłości bez masek 3. Manifest liderów przyszłości; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Metody i techniki sztucznej inteligencji / Leszek Rutkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2009. - 451 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Wstęp, 2. Wybrane zagadnienia sztucznej inteligencji, 3. Metody reprezentacji wiedzy z wykorzystaniem zbiorów przybliżonych, 4. Metody reprezentacji wiedzy z wykorzystaniem zbiorów rozmytych typu 1, 5. Metody reprezentacji wiedzy z wykorzystaniem zbiorów rozmytych typu 2, 6. Sieci neuronowe i algorytmy ich ucznia, 7. Algorytmy ewolucyjne, 8. Metody grupowania danych, 9. Systemu neuronowo-rozmyte typu Mamdaniego, logicznego i Tagaki-Sugeno, 10. Elastyczne systemy neuronowo-rozmyte
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Wybrane zagadnienia sztucznej inteligencji, 3. Metody reprezentacji wiedzy z wykorzystaniem zbiorów przybliżonych, 4. Metody reprezentacji wiedzy z wykorzystaniem zbiorów rozmytych typu 1, 5. Metody reprezentacji wiedzy z wykorzystaniem zbiorów rozmytych typu 2, 6. Sieci neuronowe i algorytmy ich ucznia, 7. Algorytmy ewolucyjne, 8. Metody grupowania danych, 9.Systemu neuronowo-rozmyte typu Mamdaniego, logicznego i Tagaki-Sugeno, 10. Elastyczne systemy neuronowo-rozmyte
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego / Uniwersytet Śląski. Zarządzanie i Technologie Informacyjne / red. Barbara Kożusznik ISSN 0208-6336 ; T.2)
1. Metody odkrywania wiedzy w zastosowaniach ekonomicznych. 2. Systemy rekomendacji i techniki personalizacji. 3. Bazy danych statystycznych narzędziem marketingu internetowego organizacji statystycznych. 4. Zagadnienia modelowania konceptualnego i reprezentacji wiedzy prawnej 5. Zastosowanie metod uczenia maszynowego w analizie morfologicznej języka polskiego. 6. Metoda wykorzystania słownika do porównywania bardzo krótkich tekstów. 7. Problemy wnioskowania w warunkach niepewności. 8. Budowa rozmytej bazy wiedzy do analizy eksperymentalnych danych rynkowych. 9. Automatyzacja procesu wymiarowania oprogramowania w projektach informatycznych. 10. Programowanie z ograniczeniami w systemach wspomagania decyzji MŚP 11. Zastosowanie algorytmu uczenia populacji oraz sztucznej sieci neuronowej do predykacji wartości szeregu czasowego 12. Algorytm ewolucyjny i jego zastosowanie w optymalizacj rozdziału zasobów ciągłych i dyskretnych 13. System wspomagania planowania krótkoterminowego dla pewnej klasy systemów wytwarzania. 14. Uczenie się podejmowania decyzji na podstawie opóźnionych nagród 15. Koewolucja kooperatywna w dekompozycji zadań rozpoznawania obrazów 16. Modelowanie procesów biznesowych do implementacji systemów wieloagentowych 17. Wybrane zastosowania metod sztucznej inteligencji w robotyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Multimedia w zarządzaniu przedsiębiorstwem. 1. Muzyczne technologie foniczne w komunikacjach multimedialnych. 2. Dwa podejścia do procesu wirtualizacji organizacji. 3. Sustainable Development and Environmental Information Systems. 4. Wykorzystanie outsourcingu wywiadu gospodarczego w przedsiębiorstwie - wybrane zagadnienia. 5. Zastosowanie sieci neuronowych w doborze technologii telekomunikacyjnych w organizacjach wirtualnych. 6. Klasyfikacja i modelowanie systemów mobilnych baz danych. 7. Modern possibilities of image viewing processes - industrial's and university's applications. Część II: Gospodarka elektroniczna. 8. Ewolucja sposobów komunikacji w kanałach dystrybucyjnych w latach 1998-2005. 9. Architektura skutecznego systemu e-commerce. 10. E-podatki w Polsce i w innych krajach. 11. Analiza budowy systemu informatycznego kontrolingu. 12. Rola platformy informatycznej w firmie ubezpieczeniowej. 13. Procesy negocjacji integratywnych w wirtualnym środowisku zarządzania przedsiębiorstwem. Część III: Prognozowanie i symulacje. 14. Rola metody delfickiej w procesie foresight w świetle doświadczeń międzynarodowych. 15. Inicjatywy foresight w Polsce i na świecie. 16. Analiza współczynników korelacji w procesie restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce na podstawie danych z lat 1988-2004. 17. Metoda klasyfikacji klientów operatora telefonii komórkowej w analizie zjawiska rezygnacji. 18. Prognozowanie przez analogie przestrzenno-czasowe jako alternatywa w przypadku zbyt krótkich szeregów danych. Część IV: Zarządzanie wiedzą. 19. Symboliczna reprezentacja zdań języka naturalnego w zarządzaniu wiedzą systemu ekspertowego. 20. Wyzwania dla współczesnych menedżerów przedsiębiorstw. 21. Pozyskiwanie i wymiana wiedzy w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem map myśli. 22. Modeling of military training activities by ontology-based knowledge system. 23. Hybrydowe systemy ekspertowe w procesach przetwarzania wiedzy. 24. System ekspertowy jako instrument wyboru źródeł wiedzy oraz pozyskania informacji o rynku i jego uczestnikach. Część V: Multimedia w edukacji. 25. Multimedia technologies for distant learning. 26. Multimedia in International study programs. 27. E-learning jako forma szkolenia pracowników - zarys problemu, wyniki badań. 28. Multimedia techniques in teaching Englis for Specific Purposes in fields of marketing and management. 29. ROI z e-learningu. Część VI: Multimedialne technologie informacyjne. 30. Testowanie czytelności tekstu ekranowego. 21. Pilotażowa instalacja sieci bezprzewodowej standardu WiMAX na Politechnice Gdańskiej. 32. Wybrane technologie wspierające wymianę informacji w dużych przedsiębiorstwach w Polsce. 33. Ocena poziomu jakości informacyjnego środowiska pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych. 34. Decyzje marketingowe w małych i średnich przedsiębiorstwach. 35. Internet - szansa rozwoju małych społeczności lokalnych. 36. Inteligentny system wspomagania decyzji lekarza w diagnozowaniu chorób pacjentów. 37. Pomiar efektywności procesów logistycznych z wykorzystaniem sztucznych sieci neuronowych. 38. Wybrane obszary wykorzystania sztucznej inteligencji w sterowaniu ruchem źródeł energii małej mocy. 39. Influence of pulse coulped neural network initialisation on classification tasks. 40. Modelowanie zjawisk za pomocą sieci neuronowych. 41. Security analysis of a neural network-based encryption system. 42. Analiza predyspozycji zawodowych z wykorzystaniem modelu na bazie logiki rozmytej. 43. Wykorzystanie systemów rozmytych w procesie wspomagania e-rekrutacji. 44. Praktyka informacjami a innowacyjność technologiczna małych i średnich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes)
(Etyka)
Dedykacja; Wprowadzenie; Rozdział 1. Aktualne wyzwania rynkowe i społeczne dla etyki biznesu: Megatrendy społeczno-gospodarcze i ich wpływ na sposób wyznaczania standardów etyki biznesu; Sztuczna inteligencja i przemysł 4.0; Znikające i pojawiające się zawody oraz związane z tym zjawiskiem dylematy moralne; Problemy z nowymi modelami biznesowymi; Gospodarka w obiegu zamkniętym i zmiany klimatyczne; Nierozwiązane problemy z outsourcingiem; Odpowiedzialne inwestowanie; Elektromobilność i smog; Wpływ zmian w postrzeganiu koncepcji państwa narodowego na etykę biznesu; Podsumowanie. Rozdział 2. Branże i orga­nizacje branżowe: Organizacje branżowe oraz samoregulacja biznesowa w literaturze międzynarodowej; Metoda prowadzenia badań; Poziomy gospodarki; Teoria struktury i definicja branży; Podstawy prawne i charakterystyka orga­nizacji branżowych; Etyka biznesu w dokumentach formalnych organizacji pracodawców; Zagadnienia etyczne w pozostałych zrzeszeniach biznesowych; Podsumowanie. Rozdział 3. Zasada pomocniczości jako fundament definiujący powinności i możliwości organizacji branżowych: Zasada pomocniczości i orga­nizacje branżowe – uwagi wstępne; Historia zasady subsydiarności; Powrót do idei subsydiarności; Rozumienie pomocniczości; Społeczna rola zasady subsydiarności; Znaczenie zasady pomocniczości w Unii Europejskiej i w Polsce; Personalistyczne ramy dla stosowania zasady pomocniczości na rynku; Problem precyzji zasady pomocniczości; Zasada pomocniczości a rola orga­nizacji branżowych. Rozdział 4. Organizacje branżowe jako krytyk społeczny i zbiorowy przywódca: Krytyka społeczna; Znaczenie wspólnoty dla krytyki społecznej; Problem różnicy, pluralizmu i relatywizmu w krytyce społecznej; Model krytyka społecznego Michaela Walzera; Metoda interpretacji; Uwagi na temat filozofii hermeneutycznej; Aspekty metody interpretacji Michaela Walzera; Ograniczenia orga­nizacji branżowych jako krytyka społecznego; Główne argumenty za organizacjami branżowymi jako krytykiem społecznym. Rozdział 5. Samoregulacja branżowa narzędziem do wyznaczania standardów etyki biznesu: Samoregulacja – uwagi wstępne; Psychologiczne aspekty samoregulacji; Samoregulacja zawodowa inspiracją samoregulacji branżowej; Definicje i klasyfikacje samoregulacji; Samoregulacja w polityce Unii Europejskiej; Cechy skutecznej samoregulacji; Motywy i korzyści wdrażania samoregulacji; Samoregulacja jako przejaw realizacji soft law w gospodarce? Rozdział 6. Model samoregulacji branżowej: Etap 1 – Identyfikacja wyzwania moralnego będącego przedmiotem samoregulacji; Etap 2 – Ocena możliwości realizacji skutecznej samoregulacji; Etap 3 – Zaangażowanie interesariuszy; Etap 4 – Kodeks etyki; Etap 5 – Infrastruktura samoregulacji etycznej; Etap 6 – Rewizja samoregulacji; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem sztuczną inteligencją na przykładzie zastosowania chatbotów w wybranych bankach w Polsce; Dojrzałość organizacyjna w krytycznym przeglądzie literatury; Zmiany na rynku przestrzeni coworkingowych w Polsce na przestrzeni lat 2016–2021; System ratownictwa medycznego w Polsce jako system logistyczny – struktura i wyzwania; Faktura jako dowód prawa do odliczenia przez podatnika ulgi na złe długi; Zarządzanie wiedzą w procesie onboardingu; Przywództwo transformacyjne a satysfakcja z pracy w sektorze hotelarsko-gastronomiczno-turystycznym w czasie pandemii COVID-19; Projekt systemu budżetowania sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, oparty na usługach chmury obliczeniowej Microsoft Azure – studium przypadku; Wpływ percepcji na zarządzanie organizacją – metodyczny przegląd literatury; Zarządzanie dobrostanem pracowniczym w organizacji; Rola instytucji otoczenia biznesu województwa śląskiego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw z sektora MŚP; Wykluczenie cyfrowe w kontekście pandemii COVID-19: wprowadzenie do zagadnienia; Metody zarządzania wiedzą ukrytą pracowników z długim stażem naukowym na przykładzie instytucji naukowych zajmujących się budownictwem. Założenia wstępne; Model kompetencji dyrektora szkoły podstawowej; Model architektury systemu zarządzania talentami w organizacji; Porównanie holakracji z innymi strukturami organizacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Pismo recenzowane o profilu interdyscyplinarnym, istniejące od 1957 roku. Adresowane przede wszystkim do środowiska naukowego, nie pomija jednak czytelnika mniej profesjonalnego, zwłaszcza nauczycieli, studentów oraz inteligencji zainteresowanej problematyką humanistyczną. Publikuje artykuły problemowe (krajowe i zagraniczne) z zakresu różnych dyscyplin humanistycznych: literaturoznawstwa, historii, kulturoznawstwa, socjologii, filozofii, psychologii oraz językoznawstwa. Zamieszcza również przekłady oraz materiały i przyczynki, dyskusje i polemiki, recenzje i przeglądy.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej