Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje fachowe
(5)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(15)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(18)
Autor
Morańska Danuta (1963- )
(2)
Nurzyńska Anna
(2)
Pfaffenberger Bryan (1949- )
(2)
Anderson Ross (1956- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Born Günter
(1)
Broniak Marcin
(1)
Brookshear J. Glenn
(1)
Carlson Piotr
(1)
Cieciura Marek
(1)
Engel Marcin
(1)
Gimeno-Segovia Mercedes
(1)
Gogołek Włodziemierz
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Górczyński Robert
(1)
Harrigan Nicholas
(1)
Hyla Marek
(1)
Jain Prashant
(1)
Janczyk Janusz
(1)
Johnston Eric Richard (1951-)
(1)
Juszczyk Stanisław
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kawa Rafał
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kircher Michael
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Krawczyński Edward
(1)
Lembas Jacek (1951- )
(1)
Lewandowski Tomasz
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Musioł Marcin
(1)
Nowicki Adam
(1)
Pająk Edward
(1)
Piorunkiewicz Piotr
(1)
Rudowski Robert
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Skorupski Andrzej (1940- )
(1)
Sołtysik-Piorunkiewicz Anna
(1)
Steinhart Jonathan E
(1)
Sweigart Al
(1)
Szczepaniak Mikołaj
(1)
Talaga Zbigniew
(1)
Wilk Maria
(1)
Wilsz Jolanta
(1)
Wojtkowiak Katarzyna
(1)
Wołk Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Komputery
(21)
Informatyka
(18)
Internet
(5)
Informacja
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Edukacja medialna
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Systemy operacyjne
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Transmisja danych
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Anoreksja
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Automatyzacja
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Budowa i konstrukcje
(1)
Bulimia
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Excel
(1)
Gospodarka
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- podręcznik akademicki
(1)
Inżynieria systemów
(1)
Języki programowania
(1)
Kadry
(1)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Komputery kwantowe
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Media społecznościowe
(1)
Multimedia
(1)
Multimedia -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Obsługa i eksploatacja
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Produkcja
(1)
Programy komputerowe
(1)
Protokół (informat.)
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przemysł
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Python (język programowania)
(1)
Rachunkowość
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sieci komputerowe
(1)
Sieci neuronowe
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sprzęt komputerowy
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Systemy operacyjne sieciowe
(1)
Szkolnictwo
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Szyfry
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technika
(1)
Terminologia
(1)
Towar
(1)
Układ cyfrowy
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Zabezpieczenia (elektrotechn.)
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(3)
Słownik języka polskiego
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Informatyka w Zarządzaniu ; Nr 3)
Wstęp; System zarządzania a system informatyczny; Środki techniczne informacji; Komunikacja użytkownik komputer; Oprogramowanie komputerów; Sieci komputerowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1. Dydaktyka informatyki i technologii informacyjnej jako element przestrzeni edukacyjnej, 2. Kwalifikacje merytoryczne i funkcje pełnione przez współczesnego nauczyciela informatyki i technologii informacyjnej, 3. Doskonalenie zawodowe nauczycieli, 4. Koncepcje nauczania informatyki i technologii informacyjnej, 5. Zasady projektowania procesu dydaktycznego, 6. Naukowe podstawy procesu nauczania, 7. Ewaluacja dydaktyczna na zajęciach wspomaganych komputerem, 8. Wychowanie na lekcjach informatyki i technologii informacyjnej, 9. Środowisko uczenia się i motywacje, 10. Organizacja pracy w pracowni komputerowej, 11. Metodyka komputerowego wspomagania procesu kształcenia, 12. Metodyka nauczania informatyki i TI w szkole podstawowej i gimnazjum - wybrane aspekty pedagogiczne i psychologiczne, 13. Podstawy metodologiczne projektowania badań pedagogicznych w informatyce i technologii informacyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do informatyki dla humanistów / Włodziemierz Gogołek. - Warszawa : Difin, 2007. - 157 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Cyfrowe formy informacji 1.1 Tekst 1.2 Obraz 1.3 Wideo 1.4 Dźwięk 2. Budowa komputera 2.1 Jednostka centralna 2.2 Urządzenia zewnętrzne (peryferyjne) 2.3 Komputery przenośne 2.4 Wirtualizacja 2.5 Komputery o dużych mocach obliczeniowych 2.6 Niezawodność sprzętu informatycznego 3. Sieci 4. Bezpieczeństwo 5. Oprogramowanie 5.1 Oprogramowanie własne 5.2 Oprogramowanie systemowe 5.3 Oprogramowanie standardowe i korporacyjne 6. Inne zastosowania komputerów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp do informatyki / Rafał Kawa, Jacek Lembas. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2017. - 301, [1] s. : il., wykresy ; 24 cm.
(Wykłady z Informatyki)
1. Wprowadzenie. 1.1. Informacja. 1.2. Podstawowe cechy informacji. 1.3. Informatyka. 1.4. Komputer. 1.5. Działy informatyki. 2. Teoria informacji. 2.1. Miara informacji. 2.2. Entropia źródła informacji. 2.3. Kodowanie komunikatów. 2.4. Algorytmy kodowania optymalnego. 3. Systemy liczbowe. 3.1. Wprowadzenie. 3.2. Analogowość, cyfrowość, binarność. 3.3. Działania na liczbach naturalnych w systemach pozycyjnych. 3.4. Konwersje między systemami liczbowymi. 4. Arytmetyka komputerowa. 4.1. Kodowania stałopozycyjne. 4.2. Kodowania zmiennopozycyjne. 5. Maszyna Turinga. 5.1. Wprowadzenie. 5.2. Definicja. 5.3. Przykłady. 6. Przykładowa Maszyna Cyfrowa (PMC). 6.1. Architektura von Neumanna. 6.2. Budowa PMC. 6.3. Działanie PMC. 6.4. Realizacja przykładowych algorytmów. 7. Podstawy algorytmiki. 7.1. Wprowadzenie. 7.2. Podstawowe pojęcia. 7.3. Zapis algorytmów. 7.4. Strukturalność. 7.5. Tworzenie algorytmów. 7.6. Złożoność algorytmów. 7.7. Poprawność algorytmów. 8. Notacje wyrażeń algebraicznych. 8.1. Generalia. 8.2. Notacje algebraiczne w informatyce. 8.3. Konwersje notacji. 8.4. Zapis algorytmów w ONP. 9. Języki formalne. 9.1. Podstawowe pojęcia i oznaczenia. 9.2. Gramatyka formalna. 9.3. Gramatyki regularne a maszyna Turinga.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. Wymagania wstępne. Czym jest QPU? Podejście praktyczne. QPU a GPU: charakterystyka ogólna. CZĘŚĆ I. PROGRAMOWANIE DLA QPU 2. Jeden kubit. Krótkie spojrzenie na fizyczny kubit. Wprowadzenie notacji kołowej. Pierwsze operacje QPU. COPY: brakująca operacja. Łączenie operacji QPU. Czas na praktykę: kwantowy łowca szpiegów. Podsumowanie. 3. Wiele kubitów. Notacja kołowa rejestrów multikubitowych. Rysowanie rejestru wielokubitowego. Operacje jednokubitowe w wielokubitowych rejestrach. Wizualizowanie większej liczby kubitów. Instrukcja QPU: CNOT. Czas na praktykę: wykorzystanie par Bella w dzielonej losowości. Instrukcje QPU: CPHASE i CZ. Instrukcja QPU: CCNOT (bramka Toffoliego). Instrukcje QPU: SWAP i CSWAP. Tworzenie operacji warunkowej. Czas na praktykę: zdalnie kontrolowana losowość. Podsumowanie. 4. Teleportacja kwantowa. Czas na praktykę: teleportujmy sobie coś. Spacer po programie. Interpretowanie wyników. Jak naprawdę używa się teleportacji? Zabawne wypadki przy teleportacji. CZĘŚĆ II. PRYMITYWY QPU 5. Kwantowe arytmetyka i logika. Dziwnie odmienne. Arytmetyka na QPU. Dodawanie dwóch kwantowych liczb stałoprzecinkowych. Ujemne liczby stałoprzecinkowe. Czas na praktykę: bardziej złożona matematyka. Prawdziwa kwantowość. Odwracalność i kubity skreczowe. Odwracanie skutków obliczeń. Mapowanie logiki booleanowskiej do operacji QPU, Podsumowanie. 6. Wzmacnianie amplitudy. Czas na praktykę: konwersja między fazą a wielkością. Iteracja wzmacniania amplitudy. Więcej iteracji? Wiele wejść z flipem. Wykorzystanie wzmocnienia amplitudy. Wewnątrz QPU. Podsumowanie. 7. QFT: Kwantowa transformata Fouriera. Ukryte wzorce. Częstotliwości w rejestrze QPU. DFT. Używanie QFT. Wewnątrz QPU. Wnioski. 8. Szacowanie fazy kwantowej. Uczymy się o operacjach QPU. Fazy własne uczą nas czegoś użytecznego. Co robi szacowanie fazy. Jak korzystać z szacowania fazy. Drobnym drukiem. Szacowanie fazy w praktyce. Wewnątrz QPU. Podsumowanie. CZĘŚĆ III. ZASTOSOWANIA QPU 9. Prawdziwe dane. Dane liczbowe. QRAM. Kodowanie wektorów. Kodowanie macierzy. 10. Kwantowe wyszukiwanie. Logika fazowa. Rozwiązywanie łamigłówek logicznych. Ogólny przepis na rozwiązanie problemu spełnialności formuły logicznej. Przyśpieszanie konwencjonalnych algorytmów. 11. Kwantowy supersampling. Co QPU może zrobić dla grafiki komputerowej? Zwykły supersampling. Czas na praktykę: obliczanie obrazów kodowanych fazą. Próbkowanie obrazów kodowanych fazowo. Ciekawszy obrazek. QSS a konwencjonalny sampling Monte Carlo. Dodawanie koloru. Podsumowanie. 12. Algorytm faktoryzacji Shora. Czas na praktykę: wykorzystanie algorytmu faktoryzacji Shora na QPU. Jak właściwie działa algorytm Shora? Krok po kroku: faktoryzacja liczby 15. Drobnym drukiem. 13. Kwantowe uczenie maszynowe. Rozwiązywanie układów równań liniowych. Kwantowa analiza głównych składowych. Kwantowa maszyna wektorów podtrzymujących. Inne aplikacje uczenia maszynowego. CZĘŚĆ IV. PERSPEKTYWY 14. Bądź na bieżąco: przewodnik po literaturze. Od notacji kołowej po wektory zespolone. Subtelności i uwagi na temat terminologii. Podstawy miary. Rozkład bramki i kompilacja. Teleportacja bramek. Galeria sław. Wyścig: komputery kwantowe a klasyczne. Uwaga na temat algorytmów opartych na wyroczni kwantowej. Języki programowania kwantowego. Obietnica kwantowej symulacji. Korekcja błędu i urządzenia NISQ. Co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. Do kogo jest skierowana ta książka? Konwencje. Czym jest programowanie? O tej książce. Pobieranie i instalacja Pythona. Pobieranie i instalowanie edytora tekstu Mu. Uruchomienie edytora Mu. Uruchomienie środowiska IDLE. Powłoka interaktywna. Instalowanie modułów zewnętrznych. Jak otrzymać pomoc? Sprytne zadawanie pytań dotyczących programowania. Podsumowanie. CZĘŚĆ I. PODSTAWY PROGRAMOWANIA W PYTHONIE. 1. Podstawy Pythona. Wprowadzanie wyrażeń w powłoce interaktywnej. Liczby całkowite, zmiennoprzecinkowe i ciągi tekstowe. Konkatenacja i replikacja ciągu tekstowego. Przechowywanie wartości w zmiennych. Twój pierwszy program. Analiza programu. Podsumowanie. Pytania kontrolne. 2. Kontrola przepływu działania programu. Wartości boolowskie. Operatory porównania. Operatory boolowskie. Łączenie operatorów boolowskich i porównania. Elementy kontroli przepływu działania programu. Wykonywanie programu. Polecenia kontroli przepływu działania programu. Import modułów. Wcześniejsze zakończenie programu za pomocą sys.exit(). Krótki program - odgadnij liczbę. Krótki program - kamień, papier, nożyce. Podsumowanie. Pytania kontrolne. 3. Funkcje. Polecenie def wraz z parametrami. Wartość zwrotna funkcji i polecenie return. Wartość None. Argumenty w postaci słów kluczowych i funkcja print(). Stos wywołań. Zasięgi lokalny i globalny. Zmienne lokalne nie mogą być używane w zasięgu globalnym. W zasięgu lokalnym nie można używać zmiennych zdefiniowanych w innych zasięgach lokalnych. Zmienna globalna może być używana w zasięgu lokalnym. Zmienna lokalna i globalna o takiej samej nazwie. Polecenie global. Obsługa wyjątków. Krótki program – zigzag. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekt praktyczny. 4. Listy. Typ danych List. Praca z listą. Operatory przypisania i zmiany wartości. Metody. Przykładowy program - Magic 8 Ball utworzony za pomocą listy. Typy danych w postaci sekwencji. Odwołania. Krótki program - gra w życie. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 5. Słowniki i strukturyzacja danych. Typ danych Dictionary. Eleganckie wyświetlanie danych. Użycie struktur danych do modelowania rzeczywistych rozwiązań. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 6. Operacje na ciągach tekstowych. Praca z ciągami tekstowymi. Umieszczenie ciągu tekstowego w innym. Użyteczne metody ciągu tekstowego. Wartości liczbowe znaków pobrane za pomocą funkcji ord() i chr(). Kopiowanie i wklejanie ciągów tekstowych za pomocą modułu pyperclip. Projekt - schowek dla wielu ciągów tekstowych. Projekt - dodanie wypunktowania do kodu znaczników Wiki. Krótki program - świńska łacina. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekt praktyczny. CZĘŚĆ II. AUTOMATYZACJA ZADAŃ. 7. Dopasowanie wzorca za pomocą wyrażeń regularnych. Wyszukiwanie wzorców w tekście bez użycia wyrażeń regularnych. Wyszukiwanie wzorców w tekście z użyciem wyrażeń regularnych. Jeszcze więcej o dopasowaniach wzorca za pomocą wyrażeń regularnych. Dopasowanie zachłanne i niezachłanne. Metoda findall(). Klasy znaków. Utworzenie własnej klasy znaków. Znaki oraz $. Znak wieloznaczny. Przegląd znaków stosowanych w wyrażeniach regularnych. Dopasowanie bez uwzględnienia wielkości znaków. Zastępowanie ciągu tekstowego za pomocą metody sub(). Zarządzanie skomplikowanymi wyrażeniami regularnymi. Połączenie opcji re.IGNORECASE, re.DOTALL i re.VERBOSE. Projekt - wyodrębnianie numeru telefonu i adresu e-mail. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 8. Weryfikacja danych wejściowych. Moduł PyInputPlus. Projekt - zajęcie kogoś godzinami. Projekt - quiz z tabliczki mnożenia. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 9. Odczyt i zapis plików. Pliki i ścieżki dostępu do plików. Proces odczytu i zapisu pliku. Zapis zmiennych za pomocą modułu shelve. Zapis zmiennych za pomocą funkcji pprint.pformat(). Projekt - generowanie losowych plików quizu. Projekt - schowek przechowujący wiele elementów. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 10. Organizacja plików. Moduł shutil. Przejście przez drzewo katalogu. Kompresja plików za pomocą modułu zipfile. Projekt - zmiana plików z datami w stylu amerykańskim na daty w stylu europejskim. Projekt - utworzenie archiwum ZIP będącego kopią katalogu. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 11. Usuwanie błędów. Zgłaszanie wyjątku. Pobranie stosu wywołań w postaci ciągu tekstowego. Asercje. Rejestracja danych. Debugger edytora Mu. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekt praktyczny. 12. Pobieranie danych z internetu. Projekt - mapIt.py z użyciem modułu webbrowser. Pobieranie plików z internetu za pomocą modułu requests. Zapis pobranych plików na dysku twardym. HTML. Przetwarzanie kodu HTML za pomocą modułu bs4. Projekt - wyświetlenie wyników wyszukiwania. Projekt - pobranie wszystkich komiksów z witryny XKCD. Kontrolowanie przeglądarki WWW za pomocą modułu selenium. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 13. Praca z arkuszami kalkulacyjnymi programu Excel. Dokumenty Excela. Instalacja modułu openpyxl. Odczyt dokumentów Excela. Projekt - odczyt danych z arkusza kalkulacyjnego. Zapis dokumentów Excela. Projekt - uaktualnienie skoroszytu. Ustawienie stylu czcionki komórek. Obiekt Font. Formuły. Dostosowanie wierszy i kolumn do własnych potrzeb. Wykresy. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 14. Praca z Arkuszami Google. Instalacja i konfiguracja EZSheets. Obiekt skoroszytu. Obiekt arkusza. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 15. Praca z dokumentami PDF i Worda. Dokumenty w formacie PDF. Projekt - połączenie wybranych stron z wielu dokumentów PDF. Dokumenty procesora tekstu Microsoft Word. Tworzenie dokumentu PDF na podstawie dokumentu Worda. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 16. Praca z plikami CSV i danymi JSON. Moduł csv. Projekt - usunięcie nagłówka z pliku CSV. JSON i API. Moduł json. Projekt - pobieranie bieżących danych prognozy pogody. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 17. Czas, harmonogram zadań i uruchamianie programów. Moduł time. Zaokrąglanie liczb. Projekt – superstoper. Moduł datetime. Przegląd funkcji czasu w Pythonie. Wielowątkowość. Projekt - wielowątkowy program pobierający dane z witryny XKCD. Uruchamianie innych programów z poziomu Pythona. Projekt - prosty program odliczający czas. Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 18. Wysyłanie wiadomości e-mail i tekstowych. Wysyłanie i odbieranie poczty za pomocą API Gmail. SMTP. Wysyłanie wiadomości e-mail. IMAP. Pobieranie i usuwanie wiadomości e-mail za pomocą protokołu IMAP. Projekt - wysyłanie wiadomości e-mail z przypomnieniami o składkach. Wysyłanie wiadomości tekstowych za pomocą bramek SMS. Wysyłanie wiadomości tekstowych za pomocą Twilio. Projekt - moduł typu "wyślij mi wiadomość SMS". Podsumowanie. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 19. Praca z obrazami. Podstawy teorii obrazu cyfrowego. Praca z obrazami za pomocą modułu pillow. Projekt - dodanie logo. Rysowanie na obrazach. Pytania kontrolne. Projekty praktyczne. 20. Kontrolowanie klawiatury i myszy za pomocą automatyzacji GUI. Instalacja modułu pyautogui. Konfiguracja ustawień dostępności w macOS. Pozostajemy na kursie. Kontrola poruszania myszą. Kontrola działania myszy. Planowanie ruchu myszą. Praca z ekranem. Rozpoznawanie obrazu. Pobieranie informacji o oknie. Kontrola klawiatury. Konfiguracja skryptów automatyzacji GUI. Projekt - automatyczne wypełnianie formularzy. Wyświetlanie okien dialogowych. Podsumowanie. Pytania kontrolne Projekty praktyczne. A. Instalacja modułów firm trzecich. B. Uruchamianie programów. C. Odpowiedzi na pytania kontrolne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej