Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(377)
IBUK Libra
(50)
ebookpoint BIBLIO
(11)
Forma i typ
Książki
(366)
E-booki
(61)
Publikacje naukowe
(43)
Publikacje fachowe
(38)
Czasopisma
(10)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(291)
dostępne
(229)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(236)
Czytelnia
(295)
Autor
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(7)
Aleksandrowicz Tomasz R
(6)
Borowiecki Ryszard
(6)
Borski Maciej (1975- )
(6)
Fleszer Dorota (1971- )
(5)
Gurdek Magdalena (1977- )
(5)
Majewski Kamil
(5)
Nowicki Adam
(5)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(5)
Gałach Adam
(4)
Hoc Stanisław (1948- )
(4)
Kwieciński Mirosław
(4)
Lewicka Maria
(4)
Liderman Krzysztof (1954- )
(4)
Lityński Adam (1940- )
(4)
Miłkowski Tomasz (1970- )
(4)
Pietruch-Reizes Diana
(4)
Sobas Magdalena
(4)
Babik Wiesław (1956- )
(3)
Baran Beata
(3)
Begg David
(3)
Dziuba Dariusz Tadeusz
(3)
Kamińska Irena
(3)
Kiełtyka Leszek
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Nowak Edward
(3)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(3)
Rozbicka-Ostrowska Mirosława
(3)
Rozmus Dariusz (1961- )
(3)
Sroka Henryk
(3)
Stefanowicz Bogdan
(3)
Unold Jacek
(3)
Wersty Bolesław
(3)
Zybert Elżbieta Barbara
(3)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(3)
Świętnicki Tomasz
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bernaczyk Michał
(2)
Białas Marcin (nauki historyczne)
(2)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(2)
Bączek Piotr
(2)
Chmaj Marek (1969- )
(2)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(2)
Dornbusch Rudiger
(2)
Doroba Sylwia
(2)
Drzewiecki Marcin
(2)
Duraj Jan
(2)
Dutko Maciej
(2)
Fischer Stanley
(2)
Flakiewicz Wiesław
(2)
Flasiński Mariusz
(2)
Frączek Renata
(2)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(2)
Gajos Małgorzata
(2)
Gierula Marian
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(2)
Grzywak Andrzej
(2)
Górny Mirosław
(2)
Głodek Paweł
(2)
Jabłoński Mariusz
(2)
Janowski Jacek
(2)
Jędruszczak Anna
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(2)
Kaliski Maciej
(2)
Kamela-Sowińska Aldona (1950- )
(2)
Kauf Sabina
(2)
Kierzkowski Zbigniew
(2)
Kil Jan
(2)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(2)
Kocójowa Maria
(2)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(2)
Kuczkowski Przemysław
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Maj Ewa (1957- )
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Materska Katarzyna
(2)
Mednis Arwid
(2)
Merski Janusz
(2)
Messner Zbigniew (1929-2014)
(2)
Mrozik Przemysław
(2)
Nogalski Bogdan
(2)
Nowakowski Bogusław
(2)
Nowicki Adam (1944- )
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Owoc Mieczysław L
(2)
Piłacik Joanna
(2)
Poetschke Helena
(2)
Pokora Andrzej
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Przybysz-Stawska Magdalena
(2)
Radlak Karolina
(2)
Rożek Kacper
(2)
Sadza Agata
(2)
Sitniewski Piotr
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(102)
2000 - 2009
(274)
1990 - 1999
(33)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
Kraj wydania
Polska
(437)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(436)
angielski
(2)
Odbiorca
Służby specjalne
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Informacja
(91)
Informacja dla zarządzania
(58)
Przedsiębiorstwo
(54)
Informacja gospodarcza
(47)
Prawo do informacji publicznej
(38)
Informacje niejawne
(36)
Internet
(32)
Informacja naukowa
(28)
Społeczeństwo informacyjne
(26)
Systemy informacyjne
(23)
Zarządzanie wiedzą
(23)
Systemy informatyczne
(22)
Systemy informatyczne zarządzania
(20)
Informatyka
(19)
Sieć komputerowa
(19)
Baza danych
(16)
Prawo do informacji
(16)
Bibliotekarstwo
(15)
Bezpieczeństwo informacji
(14)
Dane osobowe
(14)
Gospodarka
(14)
Ochrona informacji niejawnych
(13)
Wyszukiwanie informacji
(13)
Administracja
(12)
Organizacja
(12)
Zarządzanie
(12)
Informacja publiczna
(11)
Marketing
(11)
Decyzje
(10)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Bezpieczeństwo systemów
(9)
Informacja wizualna
(9)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(9)
Komunikacja społeczna
(9)
Organizacja ucząca się
(9)
Samorząd terytorialny
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Dziennikarstwo
(8)
Prawo pracy
(8)
Strony WWW
(8)
Tajemnica państwowa
(8)
Transmisja danych
(8)
Kadry
(7)
Ochrona danych osobowych
(7)
Polska
(7)
Postępowanie administracyjne
(7)
Prawo
(7)
Prawo Unii Europejskiej
(7)
Wiedza
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Bezpieczeństwo narodowe
(6)
Biblioteki akademickie
(6)
Komputery
(6)
Konsumenci
(6)
Multimedia
(6)
Zarządzanie informacją
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Bezpieczeństwo informacyjne
(5)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(5)
Cyberprzestępczość
(5)
Konkurencja
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Podpis elektroniczny
(5)
Prawo karne procesowe
(5)
Przestępstwo komputerowe
(5)
Rynek kapitałowy
(5)
Sprawozdawczość finansowa
(5)
System informacji marketingowej
(5)
Systemy ekspertowe
(5)
Systemy informacyjne zarządzania
(5)
Służby specjalne
(5)
Tajemnica służbowa
(5)
Usługi
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Administracja elektroniczna
(4)
Badania marketingowe
(4)
Controlling
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Cyberterroryzm
(4)
Dobra osobiste
(4)
Dokumenty elektroniczne
(4)
Dziennikarze
(4)
Finanse
(4)
Finanse przedsiębiorstwa
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Innowacje
(4)
Języki informacyjne
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Menedżerowie
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Prawa i obowiązki obywatelskie
(4)
Prawo administracyjne
(4)
Prawo autorskie
(4)
Prawo do prywatności
(4)
Prawo miejscowe
(4)
Promocja handlowa
(4)
Przetwarzanie danych
(4)
Przetwarzanie w chmurze
(4)
Public relations
(4)
Rynek
(4)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(31)
1901-2000
(10)
1989-2000
(8)
1989-
(3)
1801-1900
(2)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(53)
Kraje Unii Europejskiej
(12)
Niemcy
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Ukraina
(3)
Europa
(2)
Rosja
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Włochy
(2)
Białoruś
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Cypr
(1)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Gruzja
(1)
Górny Śląsk
(1)
Jagielnica (Ukraina, obw. tarnopolski, rej. czortkowski ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kazachstan
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
RFN
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Szwecja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(44)
Podręcznik
(38)
Opracowanie
(23)
Czasopismo naukowe
(11)
Monografia
(8)
Czasopismo prawnicze
(7)
Poradnik
(7)
Komentarz do ustawy
(4)
Materiały konferencyjne
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Literatura
(2)
Wywiad
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Esej
(1)
Felieton
(1)
Formularze i druki
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Komentarz
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(48)
Zarządzanie i marketing
(38)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(28)
Informatyka i technologie informacyjne
(21)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(12)
Nauka i badania
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Historia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
438 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Polityka Bezpieczeństwa Informacji, 3. Polityka bezpieczeństwa dla systemów teleinformatycznych, 4. Ochrona danych elektronicznych w biurze i urzędzie, 5. Wytwarzanie dokumentów przy użyciu systemu informatycznego i ich elektroniczna wizja, 6. Wprowadzanie treści dokumentów papierowych do systemu informatycznego, 7. Poczta elektroniczna, 8. Przetwarzanie danych osobowych w systemie informatycznym, 9. Podpis elektroniczny, 10. Audyt zarządzania projektem informatycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

W dobie Big Data, Internetu Rzeczy i sztucznej inteligencji zrozumienie znaczenia danych oraz zapoznanie się z możliwościami ich efektywnego przetwarzania decyduje o przyszłości większości przedsiębiorstw na rynku. Zmienia się sposób, w jaki dane są postrzegane w środowisku biznesowym, dlatego warto na bieżąco śledzić trendy odnoszące się do istotnych danych dla biznesu. Analityka biznesowa pozwala podejmować bardziej świadome decyzje, ważne w osiąganiu przewagi konkurencyjnej i prowadzeniu biznesu.

Celem publikacji jest przybliżenie Czytelnikom, w jaki sposób technologie informatyczne i telekomunikacyjne wspierają zarządzanie. Omówiono takie zagadnienia, jak architektura danych, teoria baz danych, a w szczególności projektowanie bazy danych oraz wykorzystanie języka SQL do ich tworzenia i formułowania zapytań. Wiele uwagi poświęcono systemowi Business Intelligence, hurtowniom danych, wizualizacjom i sposobom przedstawiania danych, a także informacji, bezpieczeństwu oraz nowym technologiom (Internet of Things).

Książka stanowi kompendium wprowadzające w tematykę związaną z systemami informacyjnymi szeroko rozumianego zarządzania. Jest przeznaczona dla odbiorców zainteresowanych efektywną transformacją cyfrową biznesu i praktyką biznesową zarządzania przez dane.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Organizacja i jej otoczenia: Przedsiębiorstwo jako system otwarty; Rodzaje przedsiębiorstw i ich funkcje; Otoczenie przedsiębiorstwa i jego komponenty. 2. Zarządzanie i praca menedżera: Istota i funkcje procesu zarządzania; Systemy, style i techniki zarządzania; Menedżerowie, ich role i kompetencje. 3. Tworzenie systemu informacji i monitorowania otoczenia: Znaczenie informacji w procesie zarządzania; Istota, rodzaje i źródła informacji; System informacji i jego projektowanie; Monitorowanie otoczenia; Skuteczne wykorzystanie informacji. 4. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji: Decyzje menedżerskie; Problemy i sposoby ich rozwiązywania; Warunki podejmowania decyzji; Psychologiczne bariery racjonalnego decydowania; Decyzje zespołowe; Doskonalenie procesu decydowania; Decyzje menedżerskie w przyszłości. 5. Projektowanie strategii i planowanie strategiczne: Orientacja strategiczna firmy; Strategiczne myślenie i zarządzanie; Formułowanie strategii firmy; Rodzaje strategii i kwestia ich wyboru; Planowanie strategiczne i tworzenie planu; Skuteczne zarządzanie strategiczne. 6. Zdobywanie rynku i przychylności otoczenia: Zarządzanie marketingowe; Koncepcja marketingu i jego stosowanie w nowoczesnej firmie; Marketing strategiczny i strategie marketingowe; Kierunki doskonalenia marketingu; Pozyskiwanie przychylności otoczenia; Nowe oblicze marketingu. 7. Promowanie innowacji i wewnętrznej przedsiębiorczości: Imperatyw kreowania innowacji; Strategie innowacji; Bariery innowacji; Inteligencja firmy a kreowanie innowacji; Promowanie innowacji; Innowacje produktowe i ich wprowadzanie na rynek; Kreowanie innowacji klucz do przyszłości. 8. Skuteczne konkurowanie na rynku: Konkurencja i jej poziomy; Konkurencja w sektorze działania firmy; Strategie działania wobec konkurencji; Budowa konkurencyjnej strategii; Budowa wyróżniającej zdolności firmy Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zarządzanie marketingowe, 2.Analiza sytuacji marketingowej, 3.Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4.Analiza strategii marketingowej, 5.Operacyjny plan marketingowy, 6.Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7.Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wyd. 1 - 2 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2012. - 217 s. : wykr. ; 24 cm.
1. Zarządzanie marketingowe, 2. Analiza sytuacji marketingowej, 3. Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4. Analiza strategii marketingowej, 5. Operacyjny plan marketingowy, 6. Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7. Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa (Z. Martyniak);1 Podstawy diagnozowania informacji jako produktu i procesu: przejawy niesprawności informacyjnej i kryteria oceny informacji; Metoda diagnozowania inf. jako procesu; 2 Metody zespołowego komunikowania się ukierunkowane na innowacje i partycypację: GroupWare-TeamWare - metoda komputerowego wspomagania pracy zespołowej w komunikowaniu; Grupowy trening wrażliwości; Badanie potrzeb doskonalenia komunikacji wewnętrznej polskich instytucji gospodarczych i administracyjnych poprzez stosowanie treningu wrażliwości; 3 Metody analizy strategicznej w zarządzaniu informacją Przesłanki i założenia analizy strategicznej w zarządzaniu informacja; Założenia metody analizy łańcucha Portera jako narzędzia określania informacyjnych czynników tworzenia "wartości dodanej"; Metody analizy stakeholders jako narzędzie wspomagające przepływ inf. między przedsiębiorstwem a otoczeniem; 4 Kształtowanie programów komunikacji zewnętrznej w przedsiębiorstwie; 5 Internet jako narzędzie komunikacji z klientami zewnętrznymi przedsiębiorstwa; 6 Informatyczne metody i środki ochrony zasobów informacyjnych przedsiębiorstwa: Podstawy informatycznych środków ochrony zasobów informacyjnych przedsiębiorstw; Badania empiryczne nad polityką bezpieczeństwa inf. w przedsięb.; 7 Wywiad gospodarczy w przedsięb.: Koncepcja wywiadu gospodarczego w przedsięb.; Próba oceny wdrażania procesu wywiadu gospodarczego w praktyce zarządzania polskich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
1. Informacja rynkowa w gospodarce globalnej; 2. Informacja rynkowa jako determinanta w tworzeniu pozycji i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym; 3. Zarządzanie informacją rynkową w praktyce organizacyjnej przedsiębiorstw globalnych; 4. Propozycje rozwiązań służące zarządzaniu informacją rynkową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka pojęć: koncepcja, metoda, technika, narzedzie; 2. Zarządzanie jakością; 3. Koncepcje w zarządzaniu jakością; 4. Metody badania dokumentów w zarządzaniu jakością; 5. Metody analizy i konstrukcji logicznej w zarządzaniu jakością; 6. Metody sondażu diagnostycznego w zarządzaniu jakością; 7. Metody statystyczne w zarządzaniu jakością; 8. Metoda eksperymentalna w zarządzaniu jakością; 9. Metoda heurystyczna w zarządzaniu jakością; 10. Techniki badania dokumentów w zarządzaniu jakością; 11. Narzędzia badawcze w zarządzaniu jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I Informacja we współczesnym świecie: Definicja informacji; Rodzaje informacji; Ch-ka informacji; Źródła i sposoby pozyskiwania informacji; Zakłócenia przekazu informacji. R. II Zarządzanie informacją: Istota zarządzania informacją; Klasyfikacje funkcji zarządzania informacją; Pozyskiwanie informacji w procesie zarządzania informacją; Technologia w zarządzaniu informacją. R. III Zarządzanie informacją w organizacjach zhierarchizowanych: organizacja zhierarchizowana; Typy organizacji zhierarchizowanych. R. IV Systemy informacyjne w zarządzaniu informacją: Systemy informacyjne zarządzania; Rodzaje systemów informacyjnych; Bazy danych i hurtownie danych. R. V Bezpieczeństwo systemów informacyjnych i informacji: Zarządzanie bezpieczeństwem informacji; Zagrożenia bezpieczeństwa informacji. R. VI Jakość informacji: Ch-ka jakości; Ewolucja podejścia do zarządzania jakością; Narzędzia TQM. R. VII Zarządzanie jakością informacji: Jakość jako element strategii konkurencyjności; Koszty jakości; Metody pomiaru i kontroli jakości. R. VIII Ocena jakości informacji w organizacji zhierarchizowanej na przykładzie banku: Ocena jakości informacji w opinii klientów (odbiorców informacji); Ocena jakości informacji według jej dostawców; Wnioski i podsumowania. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ; 11)
1. Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej, 2. Strategiczny wymiar zarządzania organizacjami niekomercyjnymi, 3. Znaczenie działalności gospodarczej prowadzonej przez fundacje, 4. Marka jako czynniki przewagi konkurencyjnej współczesnego przedsiębiorstwa, 5. Rola informacji w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 6. Działania marketingowe w uzdrowiskach polskich jako element rozwoju konkurencyjności na rynku europejskim, 7. Konkurencyjność gospodarstw agroturystycznych, 8. Struktura i jakość usług turystycznych, 9. Procesy innowacyjne w programach rządowych, 10. Procesy urbanizacyjne w Polsce na przełomie XX i XXI wieku, 11. Polski system bankowy w standardach Unii Europejskiej, 12. Finansowy aspekt konkurencyjności jednostek samorządu terytorialnego w Polsce, 13. Alternatywne instrumenty inżynierii finansowej inwestycji jednostek samorządu terytorialnego, 14. Rachunek kosztów jako czynnik kształtujący pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa, 15. Istota holdingu w obszarze prawa handlowego, bilansowego i podatkowego, 16. Organizacja i wyniki kontroli skarbowej w Polsce w latach 1996-2003, 17. Liczba e i jej związki z ekonomią, 18. Programowanie liniowe w ujęciu komputerowym, 19. Przygraniczna przestrzeń turystyczna Meksyku przy granicy z USA, 20. Rola lidera politycznego i jego wpływ na konkurencyjność partii na rynku wyborczym, 21. Determinanty kryzysu zadłużeniowego na początku lat osiemdziesiątych, 22. Przedmiot ekonomiki a zasada swobodnego wyboru w ujęciu Edwarda Taylora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Edukacji dla Bezpieczeństwa / przewodniczący Sławomir Mazur ; 1)
Zawiera: 1. Podstawy wiedzy o zarządzaniu kryzysowym: założenia kryzysu oraz jego terminologia; Taksonomia sytuacji kryzysowych; Uregulowania prawne sytuacji kryzysowych; Założenia ustawy o stanie klęski żywiołowej; Analiza porównawcza systemów zarządzania kryzysowego w wybranych krajach NATO i ich przydatność dla przyjętych w Polsce rozwiązań; Kryzys ekologiczny i jego składowe; Powódź jako często występujące zjawisko kryzysowe; Pożar jako często występujące zjawisko kryzysowe; Kryzys polityczno-militarny, terroryzm światowy; Kryzys w stanach zagrożenia życia; Kryzys psychospołeczny i jego składniki; Ocena nadzwyczajnych zagrożeń; Ochrona przed klęskami żywiołowymi; Układ i treść planu przeciwpożarowego; Osłona przeciwpowodziowa oraz ograniczanie zagrożenia powodzią; Zasady podstępowania w nadzwyczajnych zagrożeniach środowiska; Służby dyżurne oraz ich telefony alarmowe; System zarządzania w sytuacjach kryzysowych; Planowanie działań na wypadek sytuacji kryzysowych; Psychologiczne skutki sytuacji kryzysowych i sposób zapobiegania im. 2. Podstawy wiedzy o obronie cywilnej kraju: Zadania oraz organizacja obrony cywilnej w kraju; Podstawy prawne funkcjonowania obrony cywilnej w Polsce; Zadania OC w czasie pokoju oraz w okresie zagrożenia wojny; Analiza zadań obrony cywilnej w czasie pokoju; Analiza zadań obrony cywilnej w czasie zagrożenia i wojny; Obowiązki i uprawnienia organów państwowych, samorządowych i organizacji; Zbiorowe i indywidualne środki ochrony ludzi i zwierząt; Zasady zabezpieczenia produktów żywnościowych i rolnych; Ostrzeganie i alarmowanie ludności, system sygnałów alarmowych; Analiza źródeł zagrożenia czasu pokoju oraz przeciwdziałanie im; Analiza zagrożeń czasu wojny; Podstawy międzynarodowego prawa humanitarnego; Obrona cywilna w wybranych krajach; Plam obrony cywilnej w zakładzie pracy (szkole i placówce oświatowej); Modelowy plan obrony cywilnej. 3. Wybrane zagadnienia z zakresu ochrony informacji niejawnych: Ochrona informacji niejawnych w Polsce; Informacje niejawne a inne prawnie chronione tajemnice; Czynnik ludzki a ochrona dokumentów z informacjami niejawnymi; Oznaczanie dokumentów klauzulą tajności, klasyfikacja informacji; Środki ochrony fizycznej informacji niejawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / red. nauk. Grażyna Rosa. - Warszawa : C.H.Beck , 2012. - 321, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie. Marketing / C.H.Beck)
1. Podstawy zarządzania marketingowego: Miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu; Koncepcja zarządzania marketingowego; 2. Marketing w przedsiębiorstwie: Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa; Misja przedsiębiorstwa i planowanie marketingowe; Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku; System informacji marketingowej; 3. Strategie marketingowe: Strategie przedsiębiorstw; Strategia marketingowa; Strategie marketingowe- klasyfikacje; Strategie konkurencyjne; Strategie zarządzania zasobami ludzkimi; Wdrażanie strategii i kontrola strategiczna; 4. Zarządzanie marketingowe w perspektywie: Nowoczesne Trandy w zarządzaniu marketingowym; Strategie na rynkach globalnych; Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teksty Kultury)
1. Geneza nauk o zarządzaniu; 2. Metodologia systemowa. Systemy i modele medialne; 3. Istota zarządzania mediami- dualna natura przedsiębiorstw medialnych; 4. Systemy i rynki informacyjne; 5. Ekonomiczne aspekty zarządzania mediami; 6. Zarządzanie reklamą; 7. Menedżerowie i dziennikarze; 8. Strategie organizacji medialnych. Wartość dla odbiorców; 9. Prawne i etyczne aspekty zarządzania mediami; 10. Trendy rozwojowe organizacji medialnych. Wyznaczniki medialnej przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Zarządzanie wiedzą a konkurencyjność organizacji w kontekście marketingowej orientacji firm: - Zarządzanie wiedzą w budowie pozycji konkurencyjnej firmy; - Wiedza czynnikiem rozwoju organizacji non profit; -Wpływ doświadczenia (bazy wiedzy) na formułowanie strategii przedsiębiorstw; - Rola wiedzy i kapitału intelektualnego w rozwoju przedsiębiorstw; - Zarządzanie wiedzą a kontrola strategiczna; - Wiedza marketingowa w zachowaniach rynkowych firm; Ocena efektów polityki produktu i promocji jako źródło wiedzy marketingowej; - Alternatywne źródła energii jako innowacje proekologiczne. Cz. II Problemy i przykłady zarządzanie wiedzą w firmach: -Globalizacja, zmienność i zarządzanie jakością; - TQM a zarządzanie wiedzą; - Zarządzanie wiedzą w organizacji komercyjnej na przy kładzie koncernu samochodowego; - Funkcjonowanie restauracji przyhotelowych w dobie globalizacji; - Eksport zachętą do wykorzystania wiedzy. Cz. III Ogólne problemy zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie globalizacji: - Globalizacja w usługach pocztowych i w telekomunikacyjnych; - Przedsiębiorstwo uczące się i tworzące wiedzę; - Zarządzanie wiedzą w kreowaniu sukcesu firmy w epoce globalizacji; - Nowa ekonomia: teoria chaosu, zarządzanie paradoksami i kapitał społeczny; - Zarządzanie wiedzą w organizacji w dobie globalaizacji - refleksja filozoficzna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami informatycznymi / Mariusz Flasiński. - Wyd. 2 - 4 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2013. - 194 s. : rys., tab., wykr. ; 25 cm.
Część I: Planowanie i realizacja programów informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 1. Problematyka informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 2. Zasady opracowywania strategii informatyzacji. Część II: Projekty wdrożeniowe systemów informatycznych. 3. Główne fazy i charakterystyka przedsięwzięć wdrożeniowych. 4. Analiza przedwdrożeniowa. 5. Projekt wdrożeniowy systemu informatycznego. Część III: Projekty konstrukcji systemów informatycznych. 7. Fazy projektów i modele konstrukcji systemów oprogramowania. 8. Analiza wymagań i modelowanie systemu informatycznego. 9. Projektowanie systemu informatycznego. 10. Implementacja i testowanie systemu informatycznego. 11. Pielęgnacja i dalszy rozwój systemu informatycznego. Część IV: Metody i techniki zarządzania kluczowymi aspektami projektów informatycznych. 12. Metody szacowania wielkości przedsięwzięcia konstrukcji systemu informatycznego. 13. Zarządzanie harmonogramem i budżetem projektów informatycznych. 14. Analiza finansowa projektów informatycznych. 15. Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych. 16. Zarządzanie jakością w projektach informatycznych. 17 Zarządzanie zmianami w projektach informatycznych. 18 Zarządzanie konfiguracjami i wersjami systemu informatycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami informatycznymi / Mariusz Flasiński. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 194 s. : rys., tab., wykr. ; 25 cm.
Część I: Planowanie i realizacja programów informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 1. Problematyka informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 2. Zasady opracowywania strategii informatyzacji. Część II: Projekty wdrożeniowe systemów informatycznych. 3. Główne fazy i charakterystyka przedsięwzięć wdrożeniowych. 4. Analiza przedwdrożeniowa. 5. Projekt wdrożeniowy systemu informatycznego. Część III: Projekty konstrukcji systemów informatycznych. 7. Fazy projektów i modele konstrukcji systemów oprogramowania. 8. Analiza wymagań i modelowanie systemu informatycznego. 9. Projektowanie systemu informatycznego. 10. Implementacja i testowanie systemu informatycznego. 11. Pielęgnacja i dalszy rozwój systemu informatycznego. Część IV: Metody i techniki zarządzania kluczowymi aspektami projektów informatycznych. 12. Metody szacowania wielkości przedsięwzięcia konstrukcji systemu informatycznego. 13. Zarządzanie harmonogramem i budżetem projektów informatycznych. 14. Analiza finansowa projektów informatycznych. 15. Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych. 16. Zarządzanie jakością w projektach informatycznych. 17 Zarządzanie zmianami w projektach informatycznych. 18 Zarządzanie konfiguracjami i wersjami systemu informatycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Panorama ryzyka; 2. Ryzyko operacyjne; 3. Zarządzanie w kryzysie; 4. Bezpieczeństwo środowiskowe i procesowe; 5. Bezpieczeństwo pracy a ocena ryzyka zawodowego; 6. Bezpieczeństwo osobowe; 7. Bezpieczeństwo informacji; 8. Bezpieczeństwo fizyczne. 9. Ochrona obiektu i wartości; 10. Ciągłość działania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Odkrywanie wiedzy. 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą. 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy. 3. Część II: Generowanie wiedzy. 3. Organizacyjne uczenie się. 4. Technologie zarządzania wiedzą. Część OIII: Wartościowanie wiedzy. 5. Systemy zarządzania wiedzą. 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym. Część IV: Upowszechnianie wiedzy. 7. Zarządzanie wiedzą a kultury organizacyjna. 8. Zarządzanie zmianą. Część V: Wykorzystywanie wiedzy. 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się. 10. Kapitał intelektualny. 11. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwarunkowania procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwie. Konkurencyjność przedsiębiorstw: Innowacyjność źródłem konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej; Kreatywność i dobra organizacja podstawą rozwoju przedsiębiorczości i konkurencyjności w Zjednoczonej Europie; Zastosowanie technologii multimedialnych w wirtualizacji przedsiębiorstw; Rola i znaczenie informacji w przedsiębiorstwie; Wpływ zmian technologii w nowoczesnych przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych. Zarządzanie zasobami ludzkimi: Praca z załogą we współ czesnym światowym hotelarstwie; Zarządzanie kapitałem społecznym w polskich organizacjach. Próba diagnozy i propozycje; Zarządzanie i kreatywność czy zarządzanie kreatywnością? Organizacja Inteligentna: Organizacje "inteligentne inaczej". Zjawisko kultu korporacyjnego w firmach działających na terenie Polski; Uczelnia jako organizacja ucząca się; Etyka w motywacyjnych działaniach menedżerskich; Wirtualna i realna komunikacja; Koncepcje zarządzania przez jakość w bankach; Systemy zapewnienia jakości jako wstęp do tworzenia organizacji inteligentnych w sektorze Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Zarządzanie wiedzą: Rola wiedzy i edukacji w rozwoju firmy; Wiedza jako czynnik rozwoju regionów; Psychologiczne bariery w zarządzaniu wiedzą na podstawie badań przeprowadzonych w firmach północno-wschodniej Polski; Rola wiedzy w nowoczesnych strukturach organizacyjnych Organizacyjna relacja wiedzy i władzy; Profil pracownika wiedzy; Determinanty wykorzystania wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich firmach na przykładzie regionu mazowieckiego; Obieg informacji i jej wykorzystanie w zarządzaniu wiedzą; Ciągłe doskonalenie zarządzania jako droga polskich przedsiębiorstw energetycznych do organizacji inteligentnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Publikcaje biznesowe)
Zarządzanie wiedzą - świat biznesu w obliczu nowego wyzwania, Zasoby wiedzy przedsiębiorstwa, Najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania wiedzą, Cele zarządzania wiedzą, Lokalizowanie zasobów wiedzy, Pozyskiwanie wiedzy, Rozwijanie wiedzy, dzielenie się wiedzą i rozpowszechniania jej, Wykorzystywanie wiedzy Zachowanie wiedzy, Mierzenie wartości zasobów wiedzy, Wdrażanie zarządzania wiedzą, Studium przypadku: novartis, Holderbank.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej