Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(84)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(82)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(4)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(66)
dostępne
(57)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(61)
Czytelnia
(66)
Autor
Szpringer Włodzimierz
(5)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(3)
Chmielarz Witold
(2)
Dutko Maciej
(2)
Jaroszek Agata
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Szewczyk Agnieszka
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Bar Gabriela
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Bargieł Daniel
(1)
Barrow Colin
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bekas Robert
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Borcuch Artur
(1)
Borek Marcin
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciesielska Paulina
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobrowolski Grzegorz
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dolmetsch Ralph
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Foryś Iwona
(1)
Frań Aneta
(1)
Froń Karol
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gaca Daria
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gronkiewicz Anna
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Głąb Paweł
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jankowski Marek
(1)
Janowski Jacek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Janusz Anna
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jarosz Marek
(1)
Jasiński Jakub
(1)
Jaworski Bogdan
(1)
Kabaj Krzysztof
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(64)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(85)
Język
polski
(85)
Temat
Handel elektroniczny
(76)
Internet
(26)
Usługi elektroniczne
(21)
Gospodarka elektroniczna
(20)
Marketing elektroniczny
(18)
Przedsiębiorstwo
(11)
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Handel
(8)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Pieniądz elektroniczny
(7)
Podpis elektroniczny
(7)
Strony WWW
(7)
Systemy informatyczne
(7)
Firmowa witryna internetowa
(6)
Banki internetowe
(5)
Marketing
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Aukcja internetowa
(4)
Baza danych
(4)
Dane osobowe
(4)
Prawo autorskie
(4)
Reklama internetowa
(4)
Umowa elektroniczna
(4)
Globalizacja
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Informatyka
(3)
Języki programowania
(3)
Logistyka
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Obsługa klienta
(3)
Przedsiębiorstwo internetowe
(3)
Sklepy internetowe
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Administracja
(2)
Baza danych relacyjna
(2)
E-konsumenci
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Karty płatnicze
(2)
Media społecznościowe
(2)
MySQL
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
PHP
(2)
Poradnictwo
(2)
Prawo Unii Europejskiej
(2)
Prawo nowych technologii
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Płatności elektroniczne
(2)
Rynek
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Telemedycyna
(2)
Transport
(2)
Umowa
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Adres e-mail
(1)
Agrobiznes
(1)
Algorytmy
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Antyterroryzm
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
Biegli sądowi
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Blog
(1)
Blogi
(1)
Budżet państwa
(1)
Czynności procesowe
(1)
Dowody (prawo)
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
E-logistyka
(1)
E-sądy
(1)
E-zdrowie
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Elektroniczne dostarczanie dokumentów
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Google
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elekroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarowanie nieruchomościami
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Grecja
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Obwód ługański (Ukraina)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Poradnik
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Czasopismo naukowe
(2)
Podręcznik
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Zarządzanie i marketing
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Transport i logistyka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
85 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 577)
1. Analiza kierunków rozwoju systemów informacyjnych wspomagających zarządzanie, 2. Metoda technologii obiektowej w tworzeniu przedsięwzięć biznesowych, 3. Metody obiektowo rozproszone w e-biznesie, 4. Technologie internetowe w tworzeniu systemu informacyjnego przedsiębiorstwa, 5. Badanie stanu zaawansowania przedsiębiorstw w realizacji przedsięwzięć internetowych (e-biznesu), 6. Modele strategii realizacji e-biznesu w przedsiębiorstwie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele biznesu z perspektywy ogólnej teorii systemów; 2. Przewaga konkurencyjna a modele biznesu; 3. Ekonomiczne uwarunkowania modeli biznesu w Internecie; 4. Podejścia do analizy modeli biznesu; 5. Model biznesu firm mediowych w Polsce. Perspektywa sprzężeń; 6. Model biznesu serwisu aukcyjnego i grupy Allegro; 7. Innowacje popytowe w modelu biznesu na przykładzie banku pomysłów BZ WBK; 8. Media społecznościowe w modelach biznesu startupów internetowych na rynku mody; 9. Konflikt społeczny w procesie kierowania wartości przedsiębiorstwa - analiza modelu biznesu serwisu internetowego Salon24.pl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Wyd. 2 poszerz. - Gliwice : Helion , cop. 2018. - 236 s. : il. , 21 cm.
Wstęp. 1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google: Od czego zacząć?; Jakie środki przeznaczyć na promocję?; Jaki sklep wybrać?; Idea łączenia kont Google. 2. Google Search Console: Weryfikacja witryny; Panel; Wiadomości; Wygląd w wyszukiwarce: Dane uporządkowane i Marker danych; Wygląd w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML; Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania; Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne; Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania; Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe; Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych; Indeks Google; Indeksowanie; Problemy dotyczące bezpieczeństwa; Web Tools/Inne zasoby; Nowa wersja Google Search Console; Podsumowanie. 3. Google Moja Firma: Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania?; Uruchomienie wizytówki; Weryfikacja wizytówki; Edycja i ulepszanie wizytówki; Dostęp i import; Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji; Statystyki. 4. Optymalizacja sklepu: Audyt SEO; Narzędzia; Domena; Skanowanie strony - crawler; Skanowanie strony - WebSite Auditor; Profil linków; Dodatkowe ulepszenia; Testowanie silnika sklepu pod SEO. 5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing: Strategie wyszukiwania słów kluczowych; Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console; Planer słów kluczowych; Zmiany trendów słów kluczowych; Trendy mobilne; Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io; Analiza konkurencji; Wdrożenie bazy. 6. AdWords: Strategia działań w AdWords; AdWords a pozycjonowanie; Pierwsza kampania w wyszukiwarce; Grupa reklam; Słowa kluczowe i dopasowania; Reklamy i rozszerzenia reklam; Analiza kampanii; Google Merchant Center - zakładanie konta; Google Merchant Center - plik danych o produktach; Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie; Kampania produktowa - Shopping Ads i Zakupy Google; Remarketing; Reklama w sieci reklamowej Google; Inne możliwości AdWords; Dlaczego warto używać AdWords. 7. Google Analytics: Raporty w Google Analytics; Jak działa Google Analytics?; Zakładanie konta GA; Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics; Wdrożenie konwersji; Wyciąganie wniosków – podstawy; Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych; Analiza danych dla zaawansowanych; Pułapki przy wdrażaniu; Zakończenie. A. Lista blogów; B. Minisłowniczek; C. Google Data Studio; D. Google Optimize.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowa szansa czy nowe wyzwanie: "Nowa gospodarka" i stare problemy. Perspektywy szybkiego wzrostu w krajach posocjalistycznej transformacji; Czy tradycyjna ekonomia pozwala zrozumieć "nową gospodarkę"?; "Nowa gospodarka" jako interakcja techniki, gospodarki i społeczeństwa; Ludzie w sieci. Czy Internet zmienia nasz światopogląd?. 2. Nowy-stary biznes: Przedsiębiorczość intelektualna a trwały rozwój gospodarczy europejskich krajów posocjalistycznych; Technologia Informacyjna jako czynnik wspomagający proces globalizacji - studium na przykładzie polskiej transformacji; Przedsiębiorczy wobec e-biznesu. Szanse i zagrożenia dla polskiej e-gospodarki; Negocjacje w warunkach gospodarki cyfrowej. Kontynuacja i zmiana; Globalizacja, rozwój technologiczny i działanie termitów fiskalnych. 3. E-biznes. Podejście sektorowe: Handel elektroniczny jako czynnik rozwoju: perspektywy, wyzwania, ograniczenia; E-finanse a makro-, mezuzo- i mikroekonomia. Wstęp do analizy kosztów i korzyści; Bankowość elektroniczna - implikacje dla rozwoju sektora bankowego w Polsce; "Nowa gospodarka" techniki informatyczne czynnikiem zmian polskiego transportu. 4. E-biznes. Podejście regionalne: Strukturalne i regionalne implikacje "nowej gospodarki" w krajach transformacji (na przykładzie Węgier); Upowszechnianie technologii handlu elektronicznego w Rosji. 5. Światowe doświadczenia i wnioski dla regionalnej polityki gospodarczej: Technologie informatyczne a wzrost gospodarczy: analiza porównawcza; Związek polityki gospodarczej ze wzrostem: wyniki analizy porównawczej; Technologie informatyczne jako motor rozwoju handlu elektronicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki, istota i cele ochrony interesów konsumentów, 2. Polityka konsumencka w Unii Europejskiej i w Poslce, 3. Modele instytucjonalne ochrony interesów konsumentów w krajach Unii Europejskiej a polskie realia, 4. Ochrona interesów konsumentów w Polsce w świetle obowiązujących przepisów prawa, 5. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług finansowych, 6. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych, 7. Ochrona interesów konsumentów w starszym wieku (w swietle badań opinii)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Konkurencja jako kategoria ekonomiczna i przedmiot ochrony prawnej, 2. Charakterystyka konkurencji w działalności platform handlu elektronicznego, 3. Siła rynkowa i ryzyko jej nadużywania w działalności platform handlu elektronicznego, 4. Ryzyko zawarcia porozumień ograniczających konkurencję w działalności platform handlu elektronicznego, 5. Przeciwdziałanie praktykom ograniczającym konkurencję w działalności platform handlu elektronicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza regulacji prawnych kształtujących pozycję usługobiorcy usług elektronicznych, 2. Informacja hnadlowa a ochrona praw usługobiorcy usług elektronicznych, 3. Przesyłanie usługobiorcy usług elektronicznych niezamówionej informacji handlowej, 4. Zagadnienia dóbr osobistych usługobiorcy usług elektronicznych w świetle ustawy o świadczeniu usług drogą elektorniczną, 5. Delikty nieuczciwej konkurencji na gruncie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną w aspekcie ochrony praw usługobiorcy usług elektornicznych, 6. Obowiązek informacyjny względem usługobiorcy usług elektronicznych oraz prawo odstępienia od umowy, 7. Ochrona danych osobowych usługobiorcy usług elektornicznych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, 8. Prawne aspekty ochrony usługobiorcy usług elektornicznychBibliografia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Część I: Podstawy PHP. 1. Wprowadzenie w tematykę PHP. 2. Język PHP. 3. Organizacja kodu i jego wielokrotne wykorzystanie. 4. Programowanie obiektowe. 5. Tablice. 6. Ciągi znaków i znaki alfabetów narodowych. 7. Interakcje z serwisem: formularze. Część II: Podstawowe wiadomości o bazach danych. 8. Wprowadzenie do baz danych. 9. Projektowanie i tworzenie baz danych. 10. Wykorzystanie baz danych: przechowywanie i pobieranie interakcji. 11. Wykorzystanie baz danych: zaawansowany dostęp do danych.. 12. PHP a dostęp do danych. Część III: Planowanie aplikacji internetowych. 13. Aplikacje internetowe i Internet. 14. Implementacja interfejsu użytkownika. 15. Zarządzanie użytkownikami. 16. Zabezpieczenia aplikacji internetowych: planowanie i bezpieczeństwo kodu. 17. Zabezpieczenia aplikacji internetowych: bezpieczeństwo sprzętu i oprogramowania. Część IV: Implementacja aplikacji internetowych. 18. Obsługa błędów i debugowanie. 19. Pliki cookie i sesje. 20. Uwierzytelnianie. 21. Zaawansowane techniki wysyłania treści do przeglądarki oraz buforowania wysyłanej treści. 22. Kontrola poprawności danych za pomocą wyrażeń regularnych. 23. XML i XHTML. 24. Pliki i katalogi. 25. Wysyłanie plików do serwera. 26. Operowanie datami i czasem. 27. Usługi XML Web Services i SOAP. 28. Korzystanie z PEAR. 29. Tworzenie i wdrażanie aplikacji. Część V: Przykładowe projekty i dalsze pomysły. 30. Strategie tworzenia udanych aplikacji internetowych. 31. System zarządzania terminami. 32. Blog. 33. Sklep internetowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1.Koncepcja sklepu internetowego, 2.Co należy wiedzieć, 3.Projekt aplikacji, 4.Bezpieczeństwo, 5.Obsługa formularzy, 6.Słowniki i ich zastosowanie, 7.Kategorie i produkty, 8.Koszyk, 9.Rejestracja i zarządzanie klientami, 10.Obsługa zamówień, 11.Wyszukiwanie informacji, 12.Instalacja sklepu internetowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wybrane problemy procesów globalizacyjnych, 2.E-biznes w przedsiębiorstwie, 3.Handel elektroniczny, 4.Przedsiębiorstwo działalności e-biznesowej, 5.Wybrane aspekty prawne e-biznesu, 6.Internetowa infrastruktura e-biznesu, 7.E-biznes w praktyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Gospodarka informacyjna. 2. Wycena informacji. 3. Różnicowanie informacji. 4. Zarządzanie prawami autorskimi. 5. Rozpoznawanie efektu "zamknięcia". 6. Zarządzanie efektem "zamknięcia". 7. Sieci i dodatnie sprzężenie zwrotne. 8. Kooperacja i kompatybilność. 9. Wojna standardów. 10. Polityka informacyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo dla biznesu : e-commerce / Piotr Kantorowski, Paweł Głąb. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2020. - 227, [5] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp. Jak zacząć biznes online. Jednoosobowa działalność gospodarcza. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Założenie działalności gospodarczej. Podatek VAT. Baza Danych Odpadowych. Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych. Sprawozdawczość finansowa. Kasa fiskalna. Oznaczenie firmy oraz marki w działalności e-commerce. Zasady prawa firmowego. Oznaczenie marki przedsiębiorcy. Ochrona marki. Umowa na stworzenie logotypu. Produkty w sklepie internetowym. Strona internetowa w e-commerce. Legalna strona sklepu internetowego. Marketing i reklama w e-commerce. Ochrona firmy w internecie. Współpraca z podwykonawcami i pracownikami. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Oświadczenie woli w postaci elektronicznej i podpis elektroniczny; 1. Uwagi wstępne, 2. Złożenie oświadczenia w postaci elektronicznej, 3. Podpis elektroniczny. Cz. II Umowy i inne czynności prawne w obrocie elektronicznym; 1. Uwagi wstępne, 2. Zawarcie umowy w trybie ofertowym za pomocą środków komunikacji elektronicznej według przepisów k.c., 3. Umowy zawarte w obrocie elektronicznym jako umowy na odległość, 4. Świadczenie usług drogą elektroniczną, 5. Usługi świadczone drogą elektroniczną oparte lub podlegające na dostępie warunkowym, 6. Zawieranie umów za pomocą środków komunikacji elektronicznej w ustawie - Prawo działalności gospodarczej. Cz. III Płatność w Internecie; 1. Umowa o elektroniczny instrument płatniczy; 2. Karty płatnicze, 3. Pieniądz elektroniczny, 4. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Dane w handlu elektronicznym; 1. Ogólne zagrożenia dla prywatności w handlu elektronicznym, 2. Ochrona danych osobowych związanych z handlem elektronicznym w prawie polskim, 3. Reklama i badania rynku a przetwarzanie danych, 4. Obowiązki usługodawcy związane z przetwarzaniem danych osobowych, 5. Niedozwolone korzystanie z usługi, 6. Odmowa świadczenia usług. Cz. V Reklama w handlu elektronicznym; 1. Reklama internetowa, 2. Wady i zalety oraz skuteczność reklamy internetowej, 3. Prawne różnice między reklamą internetową a tradycyjną, 4. Konsument a reklama w Internecie, 5. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 6. Problem międzynarodowy. Cz. VI Opodatkowanie handlu elektronicznego; 1. Przychody z handlu elektronicznego, 2. VAT z handlu elektronicznym, 3. Niewykonanie i nienależne wykonanie zobowiązania. Cz. VII Międzynarodowe aspekty handlu elektronicznego - wybrane zagadnienia; 1. Pojęcie prawa prywatnego międzynarodowego, 2. Prawo właściwe dla zawarcia umowy w Internecie, 3.Usługi świadczone prze Internet, 4. Podpis elektroniczny i forma oświadczeń woli, 5. Pieniądz elektroniczny, 6. Nieuczciwa konkurencja i reklama, 7. Zagadnienia języka w handlu elektronicznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
Umowy elektroniczne - próba definicji; Podpis elektroniczny osoby niemogącej pisać; Oświadczenia woli opatrzone podpisami elektronicznym w Polsce oraz we Włoszech; Ochrona konsumenta korzystającego z usług elektronicznych w prawie polskim i Unii Europejskiej; Ochrona przed spamem w prawie Unii Europejskiej; O potrzebie interdyscyplinarnego podejścia do tak zwanego obrotu elektronicznego; Zawarcie umowy o arbitraż w formie elektronicznej; Uregulowania kodeksu cywilnego a aukcje elektroniczne; Ochrona danych osobowych w umowach zawieranych za pomocą środków komunikacji elektronicznej; Prawne możliwości poszerzenia rynku podpisu elektronicznego w Polsce; Podpis elektroniczny osoby prawnej w Republice Czeskiej; Rozważania o błędzie na tle umów zawieranych przez Internet; Strona sklepu internetowego - oferta czy Zaproszenie do składania ofert?; Chwila złożenia oświadczenia woli przy użyciu środków komunikacji elektronicznej; Sprawozdanie z konferencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Wprowadzenie do problematyki handlu elektronicznego. 2. Wybór prawa dla zobowiązań umownych. 3. Wspólnotowe i polskie rozwiązania kolizyjne w zakresie wskazania prawa właściwego dla zobowiązań umownych zawieranych z udziałem konsumentów przez Internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie internetu dla działalności promocyjnej, 2. Internetowa witryna firmowa, 3. Inne rodzaje witryn internetowych, 4. Reklama internetowa, 5. Wykorzystanie Internetu w programach lojalnościowych, 6. Promocja uzupełniająca, 7. Public relations i sponsoring w Internecie, 8. Promocja z wykorzystaniem wyszukiwarek, 9. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych on-line, 10. Internet - jego rola w komunikacji wewnątrzorganizacyjnej, 11. Ekstranet - komunikacja z partnerami biznesowymi, 12. Badania marketingowe w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. E-commerce (wyzwania globalizacji). 2. Linking i framing (kwestia dopuszczalności). 3. Domeny a linki (granice odpowiedzialności). 4. Problemy linków w sektorze mediów. 5. "Poprawianie" własnej pozycji na listach wyników wyszukiwania - pozycjonowanie strony www czy nieuczciwa konkurencja? 6. Formy i metody prowadzenia przedsiębiorstwa w Internecie. 7. Podpisy elektroniczne oraz elektroniczne oświadczenia woli - wspólny problem e-commerce i e-government. 8. Handel elektroniczny a ochrona prywatności. 9. Handel elektroniczny a inne formy sprzedaży dóbr lub usług na odległość. 10. Prawo europejskie a prawo krajowe (dylematy harmonizacji a swobody wspólnego rynku). 11. Internet - e-commerce - prawo konkurencji. 12. Software komputerowy i bazy danych. 13. Uwarunkowania efektywności i bezpieczeństwa (co dalej w sprawie Microsoft?). 14. Ewolucja praw autorskich w środowisku cyfrowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sklepy internetowe i świadczenie innych usług przez Internet; Blogi i portale społecznościowe; Prawo autorskie w Internecie; Znaki towarowe; Mini One Stop Shop - MOSS - mały punkt kompleksowej obsługi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Globalne strategie. 2. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce. 3. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. 4. Elastyczne systemy pracy. 5. Biznes elektroniczny. 6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej