Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(64)
Forma i typ
Książki
(64)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(46)
Placówka
Wypożyczalnia
(46)
Czytelnia
(52)
Autor
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Jeliński Bohdan
(2)
Kuźniak Brygida
(2)
Rymarczyk Jan
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Bednarczyk Teresa Hanna
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Brigham Eugene F
(1)
Brzeziński Zbigniew
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Ciszewski Jerzy
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czech Marcin
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czubik Paweł
(1)
Dudziński Jerzy
(1)
Fierla Irena
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Fuchs Bernadetta
(1)
Gieorgica Paweł J
(1)
Gorynia Marian
(1)
Hall Robert E
(1)
Houston Joel F
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kidyba Andrzej (1957- )
(1)
Kokoszczyński Ryszard
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kozioł Waldemar
(1)
Krugman Paul R
(1)
Kucharska-Stasiak Ewa
(1)
Kuźnar Andżelika
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marciniak-Neider Danuta
(1)
Marcinko Marcin
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Michałek Jan
(1)
Michałek Jan Jakub
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Obstfeld Maurice
(1)
Olczak Artur
(1)
Olszak Celina M
(1)
Oziewicz Ewa
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Samecki Wiesław
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Siwiński Włodzimierz
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Sporek Tadeusz
(1)
Stępień Beata
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szydło Marek (1977- )
(1)
Szymaniak Adam
(1)
Sławińska Maria
(1)
Treder Hanna
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witek Lucyna
(1)
Wojciechowski Henryk
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Zorska Anna
(1)
Świerkocki Janusz
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(64)
Język
polski
(64)
Temat
Handel międzynarodowy
(17)
Handel
(15)
Handel zagraniczny
(15)
Handel elektroniczny
(10)
Unia Europejska
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Marketing
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Ceny
(5)
Jednolity rynek UE
(5)
Rynek
(5)
Wspólna Polityka Rolna UE
(5)
Decyzje
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(4)
Monopol
(4)
Rozliczenia międzynarodowe
(4)
Transport
(4)
Umowa
(4)
Cło
(3)
Finanse międzynarodowe
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Instytucje europejskie
(3)
Integracja europejska
(3)
Integracja gospodarcza
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Polityka zagraniczna
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Turystyka
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Usługi
(3)
Wspólnota Europejska
(3)
Arbitraż handlowy międzynarodowy
(2)
Bilans płatniczy
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
GATT
(2)
Handel miedzynarodowy
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instytucje finansowe międzynarodowe
(2)
Internet
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Kursy walutowe
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
NATO
(2)
Nieruchomości
(2)
ONZ
(2)
Ogranizacje międzynarodowe
(2)
Organizacje gospodarcze międzynarodowe
(2)
Organizacje międzynarodowe
(2)
Polska
(2)
Prawo handlowe
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek finansowy
(2)
Rynek walutowy
(2)
Ryzyko
(2)
Sieć handlowa
(2)
Swobodny przepływ towarów
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Traktat amsterdamski (1997)
(2)
Traktat nicejski (2000)
(2)
Transport międzynarodowy
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Światowa Organizacja Handlu
(2)
Administracja
(1)
Akcje (ekon.)
(1)
Aptekarstwo
(1)
Banki
(1)
Dochód
(1)
Dochód narodowy
(1)
Dokumenty
(1)
Dywidenda
(1)
Edytorstwo
(1)
Edytorzy
(1)
Ekonomia
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Farmacja
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
GATS
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Hanel międzynarodwy
(1)
Informatyka
(1)
Inwestycje
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komputery
(1)
Kredyt
(1)
Książki
(1)
Temat: miejsce
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nieruchomości / Poltext)
Zawód - pośrednik w obrocie nieruchomościami; Ekonomiczno-finansowe aspekty obrotu nieruchomościami; Elementy prawa dla pośredników; Działalność pośrednika w praktyce; Współpraca pośrednika z innymi podmiotami działającymi na rynku nieruchomości. Aneksy: Przykładowe umowy pośrednictwa; Kodeks etyki i standardy zawodowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie marketingu międzyanrodowego, 2. Determinanty internacjonalizacji działań marketingowych przedsiębiorstwa, 3. Strategie wejścia i konkurencji na rynku międzynarodowym, 4. Kształtowanie produktu międzynarodowego, 5. Strategie cenowe na rynku międzynarodowym, 6. Dystrybucja na rynku międzynarodowym, 7. Promocja na rynku międzynarodowym, 8. Komunikacja w biznesie na rynku międzynarodowym, 9. kierunki rozowju marketingu międzynarodowego, 10. Studium przypadków: Strategia produktu koncernu Nestle; Zarządzanie marką globalną w Coca-Coli; Produkty firmy Johnson w Europie; Reklama w krajach muzułmańskich; Globalna strategia IKEI; Strategia marketingowa w Coca-Coli i jej efekty; Strategia marketingowa McDonald'sa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm.
Cz. 1. czym jest Internet dla marketingu? 1. Ogólne informacje o sieci internet - dlaczego warto się tym zająć? 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce 3. Strategie marketingowe w internecie Cz. 2. Obszary wykorzystania internetu w marketingu firmy 4. Promocja w sieci 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci 6. Badania marketingowe a Internet cz. 3. Internet w marketingu firm o różnym profilu działalności i uwagi podsumowujące 7. Marketing internetowy a profil działalności 8. To, czego unikać i to, na co należy zwrócić uwagę
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zmieniająca się istota biznesu międzynarodowego. Podstawowe pojęcia, 2.Teorie biznesu międzynarodowego, 3.Niepewność w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstw, 4.Międzynarodowe regulacje handlu światowego, 5.Przem,iany w korporacjach transnarodowych, 6.Międzyanrodwe sieci przedsiębiorstw handlowych, 7.Przedsiębiorstwa wirtualne, 8.Małe i średnie przedsiębiorstwa, 9.Podmioty z udziałem kapitału zagranicznego, 10.Zarządzanie międzynarodowe, 11. B+R. Produkcja międzynarodowa (rozwój technologii i produkcja międzynarodowa), 12.Marketing na rynkach zagranicznych, 13.Logistyka międzynarodowa, 14.Finansowanie w biznesie międzynarodowym, 15.Ryzyko kursowe w działalności gospodarczej i metody jego minimalizowania - zarządzanie przepływami środków walutowych w firmie międzynarodowej, 16.Euro jako katalizator rozwoju, 17.Międzyanrodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Teoretyczne aspekty negocjacji zbiorowych: 1. Instytucjonalizacja zbiorowych stosunków pracy, 2. Zbiorowe stosunki pracy (konflikty i negocjacje), 3. Negocjacyjny sposób rozwiązywania konfliktu interesów (na przykładzie działania Komisji Trójstronnej ds. Społeczno-Gospodarczych), 4. Socjologia przetargu zbiorowego, 5. Wpływ przekształceń ogranizacyjno-prawnych na stosunki pracy, 6. Dialog społeczny i układy zbiorowe pracy w Unii Europejskiej i w Polsce w okresie przedintegracyjnym. Cz.II Poradnik szkoleniowy dla negocjatorów: 1. Podstawy negocjowania metodą interesów, 2. Techniki, 3. Ćwiczenia sześcioetapowego procesu rozwiązywania problemu, 4. Symulacja negocjowania metodą interesów, 5. Ustalenie regulaminu idealnych negocjacji, 6. Kopie foliogramów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. E-biznes i zarządzanie przedsiębiorstwami nowej gospodarki, 2. Egzogeniczne uwarunkowania recepcji zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego, 3. Endogeniczne czynniki warunkujące implementację e-biznesu, 4. Luka e-technologiczna i luka e-organizacyjna w Polsce, 5. Model recepcji zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego (EBRM), 6. Strategia elastycznej adaptacji e-biznesowej przedsiębiorstwa i jej wdrażanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
1. Logistyka zaopatrzenia jako jeden z systemów logistycznych, 2. Specyfika aktywności na rynku dóbr przemysłowych, 3. Organizacja procesu zakupu, 4. Systemy dostaw oparte na koncepcji just in time, 5. System informacji na potrzeby logistyki zaopatrzenia, 6. Mierniki efektów i nakładów w logistyce zaopatrzenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do ekonomiki / Wiesław Samecki. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 2005. - 587 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2722)
Część I: Wiadomości wstępne. 1. Powstanie ekonomiki jako systemu naukowego. 2. Przedmiot ekonomiki. 3. Prawa ekonomiczne. 4. Metoda ekonomiki. 5. Czynniki gospodarcze a czynniki produkcji. 6. Systemy ekonomiczne. Część II: Wielkość produkcji. 7. Dochód narodowy. 8. Oszczędności, konsumpcja i inwestycje. 9. Czynniki determinujące wielkość dochodu narodowego. 10. Pieniądz. 11. Bank centralny. 12. Pieniądz a poziom cen. 13. Handel zagraniczny. 14. Międzynarodowy system monetarny. 15. Cykl koniunkuralny. 16. Teorie cyklu koniunkturalnego. Część III: Struktura produkcji. 17. Rynek. 18. Teoria zachowania się konsumenta. 19. Równowaga przedsiębiorstwa. 20. Teoria produkcji. Część IV: Podział dochodu. 21. Rynkowa wycena czynników produkcji. 22. Renta gruntowa. 23. Płaca. 24. Procent od kapitału. 25. Zysk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo handlowe / Andrzej Kidyba. - Wyd. 13 popr. i uaktual. - Warszawa : C.H.Beck, 2011. - 1074 s. ; 22 cm.
(Studia Prawnicze)
Zagadnienia ogólne prawa handlowego; Przedsiębiorcy, instytucje not for profit i inne podmioty w działalności gospodarczej; Umowy handlowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System automatycznej identyfikacji, 2. Korzyści wynikające z zastosowania systemu automatycznej identyfikacji obrotu towarowego, 3. Bezpapierowe systemy wymiany dokumentacji (elektroniczna wymiana danych), 4. Systemy informacji rynkowej oparte o automatyczną identyfikację wyrobów, 5. Karty płatnicze w nowoczesnym handlu, 6. Wykorzystanie Internetu w marketingowej działalności firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacje międzynarodowe / Paweł Czubik, Brygida Kuźniak. - Wyd. 2 rozsz. i zm. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 281 s. ; 24 cm.
(Skrypty Becka)
I. Część ogólna : 1.Rozważania ogólne, 2.Uchwały organizacji międzynarodowych, 3.Tzw. II Konwencja wiedeńska o prawie traktatów, 4.Sukcesja członkowstwa w organizacjach międzynarodowych. II. Część szczegółowa : 1.ONZ i inne organizacje uniwersalne, 2.System GATT/WTO - multilateralna organizacja handlowa, 3.Wspólnoty Europejskie, 4.Organizacja Paktu Północnoatlantyckiego, 5.Wybrane pozawspólnotowe organizacje europejskie o charakterze niegospodarczym, 6.Wybrane pozawspólnotowe organizacje europejskie o charakterze gospodarczym, 7.Wybrane międzynarodowe gospodarcze organizacje pozaeuropejskie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327.7 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacje międzynarodowe / Brygida Kuźniak, Marcin Marcinko. - Wyd. 3 zm.i uaktual. - Warszawa : C.H.Beck, 2008. - 278 s. ; 23 cm.
(Skrypty Becka)
I. Część ogólna : 1. Rozważania ogólne, 2. Uchwały organizacji międzynarodowych, 3. Tzw. II Konwencja wiedeńska o prawie traktatów, 4. Sukcesja członkowstwa w organizacjach międzynarodowych. II. Część szczegółowa : 1. ONZ i inne organizacje uniwersalne, 2. System GATT/WTO - multilateralna organizacja handlowa, 3. Wspólnoty Europejskie, 4. Organizacja Paktu Północnoatlantyckiego, 5. Wybrane pozawspólnotowe organizacje europejskie o charakterze niegospodarczym, 6. Wybrane pozawspólnotowe organizacje europejskie o charakterze gospodarczym, 7. Wybrane międzynarodowe gospodarcze organizacje pozaeuropejskie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Globalne strategie. 2. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce. 3. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. 4. Elastyczne systemy pracy. 5. Biznes elektroniczny. 6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Procesy integracyjne w Europie. 2. Dynamika i struktura gospodarki. 3. Przyrodnicze uwarunkowania działalności gospodarczej. 4. Ludność. 5. Rolnictwo i rybołówstwo. 6. Przemysł. 7. Turystyka. 8. Infrastruktura transportowa. 9. Handel zagraniczny. 10. Regiony ekonomiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw na rynku turystycznym, 2. Proces uruchomienia działalności usługowej w małych i średnich przedsiębiorstwach sektora turystycznego, 3. Wybrane nowoczesne metody organizacji i zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami na rynku turystycznym, 4. Zarządzanie finansami małych i średnich przedsiębiorstw w sektorze turystycznym, 5. Ocena efektywności ekonomicznej małego i średniego przedsiębiorstwa w sektorze turystycznym, 6. Rozliczenia podatkowo-ubezpieczeniowe małych i średnich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy teorii wspólnego rynku. 2. Jednolity rynek wewnętrzny Unii Europejskiej - powstanie i rozwój. 3. Zasady funkcjonowania. 4. Polityka ochrony konkurencji. 5. Polityka ochrony konsumenta. 6. Wspólna polityka rolna. 7. Polityka handlowa Unii Europejskiej. 8. Euro - waluta wspólnego rynku. 9. Kierunki rozwoju jednolitego rynku wewnętrznego Unii Europejskiej w świetle ustaleń strategii lizbońskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Wprowadzenie. 1. Zagadnienia ogólne. Część II: Ustrój prawny przedsiębiorców. 2. Przedsiębiorcy. 3. Firma i prokura. 4. Spółka cywilna. 5. Spółka w organizacji. 6. Spółka jawna. 7. Spółka partnerska. 8. Spółka komandytowa. 9. Spółka komandytowo-akcyjna. 10. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 11. Spółka akcyjna. 12. Transformacje spółek. 13. Spółdzielnie. 14. Ponadnarodowe struktury organizacyjne. 15. Prawo upadłościowe i naprawcze. Część III: Umowy handlowe. 16. Czynności handlowe i umowy handlowe. 17. Umowy pośrednictwa handlowego. 18. Umowy i czynności handlowe w obrocie bankowym i finansowym. 19. Umowy w działalności transpodtowej. Część IV: Papiery wartościowe. 20. Papiery wartościowe w obrocie handlowym. Część V: Alternatywne metody rozwiązywania sporów gospodarczych. 21. Pozasądowe metody rozwiązywania i rozstrzygania sporów gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Globalizacja gospodarki światowej i nowy regionalizm 2. Rozwój procesów integracyjnych w Europie. Rola Unii Europejskiej 3. Ugrupowania integracyjne w Amerykach i Azji - wybrane zagadnienia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej