Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(79)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(77)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(7)
E-booki
(5)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(62)
dostępne
(58)
Placówka
Wypożyczalnia
(58)
Czytelnia
(62)
Autor
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Domański Tomasz
(2)
Dorożyńska Agnieszka
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dutko Maciej
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kuna-Marszałek Anetta
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Poznańska Krystyna
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Adamczyk Jan
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Adcock Dennis
(1)
Anholt Simon
(1)
Artymiak Jacek
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bar Gabriela
(1)
Barrow Colin
(1)
Bekas Robert
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Borek Marcin
(1)
Boruc Mirosław A
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Bryła Paweł
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Foryś Iwona
(1)
Froń Karol
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gaca Daria
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Hopkins Tom
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jankowski Marek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(53)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(84)
Język
polski
(84)
Temat
Handel elektroniczny
(28)
Marketing
(24)
Handel
(21)
Marketing elektroniczny
(18)
Handel zagraniczny
(12)
Przedsiębiorstwo
(12)
Marketing strategiczny
(11)
Handel międzynarodowy
(10)
Internet
(10)
Ceny
(7)
Usługi elektroniczne
(7)
Marketing międzynarodowy
(6)
Marketing cyfrowy
(5)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Kanały marketingowe
(4)
Obsługa klienta
(4)
Promocja handlowa
(4)
Rynek
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Transport
(4)
Aukcja internetowa
(3)
Badania marketingowe
(3)
Badania rynku
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Handel detaliczny
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Public relations
(3)
Reklama internetowa
(3)
Sieć handlowa
(3)
Strony WWW
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Banki
(2)
E-konsumenci
(2)
Eksport
(2)
Finanse
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Komputery
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing narodowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Nieruchomości
(2)
Odzież
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Polska
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Reklama
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Towary
(2)
Transport międzynarodowy
(2)
Turystyka
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Administracja
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Baza danych
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
Centra handlowe
(1)
Controlling
(1)
Czynności procesowe
(1)
Dziennikarstwo
(1)
E-sądy
(1)
E-zdrowie
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika
(1)
Faktoring
(1)
Farmacja
(1)
Franchising
(1)
Google
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel wymienny
(1)
Hanel międzynarodwy
(1)
Hotelarstwo
(1)
IKEA
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka medyczna
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Transport i logistyka
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
84 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne aspekty marketingu produktów żywnościowych; 2. Rozwój eksportu polskiej żywności po akcesji do Unii Europejskiej; 3. Konkurencyjność polskich produktów żywnościowych na jednolitym rynku europejskim; 4. Analiza wyników badania polskich producentów żywności; 5. Strategie wiodących producentów artykułów mleczarskich na polskim rynku- studia przypadków; 6. Strategie wiodących producentów mięsa i wędlin na rynku polskim; 7. Strategie wiodących producentów soków i przetworów owocowo-warzywnych na rynku polskim- studia przypadków; 8. Strategie wybranych dystrybutorów produktów żywnościowych na rynku polskim- studia przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2. Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3. Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4. Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5. Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6. Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7. Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8. Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9. Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10. Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11. Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Przedsiębiorstwo handlowe-problemy techniczno organizacyjne; Organizacja przedsiębiorstwa handlowego; Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym; Zatrudnienie i płace w przedsiębiorstwie handlowym; Marketing w sferze sprzedaży detalicznej towarów; Wpływ bazy materialno-technicznej handlu na funkcjonowanie przedsiębiorstw handlowych; Technologia i technika handlu; Negocjacje handlowe jako podstawa relacji między podmiotami rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do marketingu w handlu detalicznym; 2. Marketing i handel detaliczny w XXI wieku; 3. Zacho wania nabywców; 4. Główne elementy marketingu w handlu detalicznym; 5. Lokalizacja w handlu detalicznym; 6. Wizerunek, pozycjonowanie i reputacja w handlu deta licznym; 7. Projekt sklepu; 8. Asortyment w handlu detalicznym; 9. Polityka cenowa w handlu detalicznym; 10. Promocja w handlu detalicznym; 11. Obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej w handlu detalicz nym; 12. Lojalność klienta i zagadnienia pokrewne; 13. Troska o klienta i postępowanie ze skargami; 14. Zarządzanie popytem w handlu detalicznym; 15. Zaga dnienia strategiczne w handlu detalicznym; 16. Interne towy handel detaliczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie finansami: 1. Określenie celu uczestnictwa w targach; 2. Tworzenie budżetu i zarządzanie finansami; 3. Wybór imprezy wstawienniczej; Cz.II Realizacja projektu wsyatwienniczego: R.4 Jak zrobic wrażenie na kliencie; R.5 Budowa stoiska - zagadnienia praktyczne; R.6 Zwiększanie atrakcyjności stoiska; R.7 DEziałania promocyjne prze rozpoczęciem targów; Cz.III Zarządzanie zasobami ludzkimi: R.8 Szkolenie pracowników; R.9 Cztery etapy rozwoju pracownika; R.10 Przełamywanie pierwszych lodów; R.11 Gromadzenie informacji; R.12 Efektywna prezentacja na stoisku; R.14 Zakończenie rozmowy z klientem; R.14 Budowanie płaszczyzny porozumienia; R.15 Jak sprawić, aby nawiązane podczas targów kontakty zaowocowały późniejszymi zamówieniami; R16 Wywiad strategiczny podczas targów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Przemysły kreatywne jako obszar badawczy w zarządzaniu. Analiza bibliometryczna; Główne determinanty wizerunku marek pośredników handlowych; Nowe kreatory zachowań konsumenckich na rynku dóbr i usług ze szczególnym uwzględnieniem gamifikacji; Kształtowanie postawy proinnowacyjnej u pracowników - wybrane czynniki organizacyjne i menedżerskie; Problem różnorodności pokoleniowej w organizacji; Kreowanie wartości dla klienta w szpitalu; Rozwój sieci detalicznych na rynku międzynarodowym; Cele pomiaru kapitału ludzkiego w organizacji; Kontrowersyjny marketing na aptecznym rynku farmaceutycznym w Polsce. Wyzwania i dylematy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 577)
1. Analiza kierunków rozwoju systemów informacyjnych wspomagających zarządzanie, 2. Metoda technologii obiektowej w tworzeniu przedsięwzięć biznesowych, 3. Metody obiektowo rozproszone w e-biznesie, 4. Technologie internetowe w tworzeniu systemu informacyjnego przedsiębiorstwa, 5. Badanie stanu zaawansowania przedsiębiorstw w realizacji przedsięwzięć internetowych (e-biznesu), 6. Modele strategii realizacji e-biznesu w przedsiębiorstwie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele biznesu z perspektywy ogólnej teorii systemów; 2. Przewaga konkurencyjna a modele biznesu; 3. Ekonomiczne uwarunkowania modeli biznesu w Internecie; 4. Podejścia do analizy modeli biznesu; 5. Model biznesu firm mediowych w Polsce. Perspektywa sprzężeń; 6. Model biznesu serwisu aukcyjnego i grupy Allegro; 7. Innowacje popytowe w modelu biznesu na przykładzie banku pomysłów BZ WBK; 8. Media społecznościowe w modelach biznesu startupów internetowych na rynku mody; 9. Konflikt społeczny w procesie kierowania wartości przedsiębiorstwa - analiza modelu biznesu serwisu internetowego Salon24.pl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Wyd. 2 poszerz. - Gliwice : Helion , cop. 2018. - 236 s. : il. , 21 cm.
Wstęp. 1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google: Od czego zacząć?; Jakie środki przeznaczyć na promocję?; Jaki sklep wybrać?; Idea łączenia kont Google. 2. Google Search Console: Weryfikacja witryny; Panel; Wiadomości; Wygląd w wyszukiwarce: Dane uporządkowane i Marker danych; Wygląd w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML; Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania; Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne; Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania; Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe; Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych; Indeks Google; Indeksowanie; Problemy dotyczące bezpieczeństwa; Web Tools/Inne zasoby; Nowa wersja Google Search Console; Podsumowanie. 3. Google Moja Firma: Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania?; Uruchomienie wizytówki; Weryfikacja wizytówki; Edycja i ulepszanie wizytówki; Dostęp i import; Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji; Statystyki. 4. Optymalizacja sklepu: Audyt SEO; Narzędzia; Domena; Skanowanie strony - crawler; Skanowanie strony - WebSite Auditor; Profil linków; Dodatkowe ulepszenia; Testowanie silnika sklepu pod SEO. 5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing: Strategie wyszukiwania słów kluczowych; Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console; Planer słów kluczowych; Zmiany trendów słów kluczowych; Trendy mobilne; Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io; Analiza konkurencji; Wdrożenie bazy. 6. AdWords: Strategia działań w AdWords; AdWords a pozycjonowanie; Pierwsza kampania w wyszukiwarce; Grupa reklam; Słowa kluczowe i dopasowania; Reklamy i rozszerzenia reklam; Analiza kampanii; Google Merchant Center - zakładanie konta; Google Merchant Center - plik danych o produktach; Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie; Kampania produktowa - Shopping Ads i Zakupy Google; Remarketing; Reklama w sieci reklamowej Google; Inne możliwości AdWords; Dlaczego warto używać AdWords. 7. Google Analytics: Raporty w Google Analytics; Jak działa Google Analytics?; Zakładanie konta GA; Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics; Wdrożenie konwersji; Wyciąganie wniosków – podstawy; Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych; Analiza danych dla zaawansowanych; Pułapki przy wdrażaniu; Zakończenie. A. Lista blogów; B. Minisłowniczek; C. Google Data Studio; D. Google Optimize.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Z historii stosowania transakcji wiązanych. 2. Przegląd różnych form finansowania wymiany międzynarodowej. 3. Znaczenie handlu wzajemnie uwarunkowanego we współczesnej gospodarce światowej. 4. Formalne i prawne aspekty realizowania transakcji wiązanych. 5. Przegląd podstawowych technik handlu wzajemnie uwarunkowanego (countertrade). 6. Transakcje barterowe (ang. barter). 7. Transakcja samospłaty (ang. buy-back agreement). 8. Zakup wzajemny towarów (ang. conuterpurchase). 9. Transakcje typu offset (ang. offset). 10. Rozmiary amerykańskiego barteru instytucjonalnego i jego wpływ na wymianę z zagranicą. 11. Rozstrzyganie kwestii spornych w handlu wzajemnie uwarunkowanym (countertrade).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Celem monografii jest przedstawienie najważniejszych aspektów organizacyjnych i marketingowych procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw zarówno na etapie przygotowania strategii wejścia, jak i obecności na rynku docelowym. Publikacja łączy ujęcie teoretyczne z praktyką życia gospodarczego. Zawiera liczne przykłady i rekomendacje dotyczące zachowania firm dokonujących ekspansji za granicą. Odbiorcą książki może być szerokie grono Czytelników, m.in. akademicy, studenci kierunków ekonomicznych i zarządzania, w tym specjalności o profilu międzynarodowym, czy kadra menedżerska przedsiębiorstw. Opracowanie zawiera pięć rozdziałów, w których obok rozważań dotyczących przyczyn, form i motywów ekspansji omówione zostały wybrane zagadnienia związane z organizacją procesu internacjonalizacji oraz przygotowaniem odpowiedniej strategii marketingowej. Uzupełnieniem treści są dwa aneksy, w których, na licznych przykładach, pokazano etykietę biznesową w różnych krajach oraz rekomendacje dla wybranych rynków w zakresie przygotowania strategii promocji uwzględniające specyfikę kulturową, językową i oczekiwania klientów. Wybór krajów podyktowany był przede wszystkim ich zróżnicowaniem zarówno w zakresie geograficznym, jak i społeczno-kulturowym oraz ekonomicznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Celem monografii jest przedstawienie najważniejszych aspektów organizacyjnych i marketingowych procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw zarówno na etapie przygotowania strategii wejścia, jak i obecności na rynku docelowym. Publikacja łączy ujęcie teoretyczne z praktyką życia gospodarczego. Zawiera liczne przykłady i rekomendacje dotyczące zachowania firm dokonujących ekspansji za granicą. Odbiorcą książki może być szerokie grono Czytelników, m.in. akademicy, studenci kierunków ekonomicznych i zarządzania, w tym specjalności o profilu międzynarodowym, czy kadra menedżerska przedsiębiorstw.

Opracowanie zawiera pięć rozdziałów, w których obok rozważań dotyczących przyczyn, form i motywów ekspansji omówione zostały wybrane zagadnienia związane z organizacją procesu internacjonalizacji oraz przygotowaniem odpowiedniej strategii marketingowej. Uzupełnieniem treści są dwa aneksy, w których, na licznych przykładach, pokazano etykietę biznesową w różnych krajach oraz rekomendacje dla wybranych rynków w zakresie przygotowania strategii promocji uwzględniające specyfikę kulturową, językową i oczekiwania klientów. Wybór krajów podyktowany był przede wszystkim ich zróżnicowaniem zarówno w zakresie geograficznym, jak i społeczno-kulturowym oraz ekonomicznym.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji zakupowych artykułów spożywczych, a w kontekście negatywnych skutków pandemii COVID-19 kupowanie żywności made in Poland zyskuje na znaczeniu, stając się praktycznym działaniem na rzecz wspierania rodzimych producentów. W monografii usystematyzowano stan wiedzy na temat zjawiska patriotyzmu konsumenckiego oraz zidentyfikowano postawy i czynniki determinujące nabywanie przez konsumentów polskich produktów żywnościowych. Ponadto na podstawie wyników badań empirycznych dokonano typologii konsumentów z trzech generacji wiekowych – X, Y i Z – w kontekście postaw wobec tych produktów, a zwłaszcza triady ich cech, tj. pochodzenia, ceny i jakości. W konsekwencji stwierdzono występowanie znaczących różnic międzypokoleniowych i odmienne, nie zawsze pozytywne podejście do zakupu polskiej żywności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyt Studencki Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 3)
1. Polska i region świętokrzyski w perspektywie integracji europejskiej: Perspektywy rozwoju integracji europejskiej. Polska a Unia Europejska; Rozwój regionu świętokrzyskiego w warunkach integracji europejskiej; Województwo świętokrzyskie u progu wejścia do Unii Europejskiej; Sytuacja kobiet polskich na rynku pracy w przededniu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej; Specyfika małych firm w dobie wejścia Polski do Unii Europejskiej; Warunki przystąpienia i droga do Unii Europejskiej - specyfika Danii. 2. Technologia informatyczna i problemy marketingu: Wpływ technik internetowych na funkcjonowanie biznesu; Reklama internetowa jako nowoczesna forma komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem; Franchising jako forma kanału dystrybucyjnego; Systemy informatyczne. Zarządzanie bliżej produkcji. 3. Wybrane zagadnienia nauk politycznych: Eskalacja terroryzmu na świecie; Historia Parlamentu Wielkiej Brytanii; Stan obecny i perspektywy polsko - rosyjskich stosunków handlowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion S.A. cop. 2020. - 179, [5] s. : fot., rys., wykresy ; 24 cm.
Podziękowania; Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO: Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania; W jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w internecie?; Wskazówki, które pomogą określić idealny profil Twojego klienta; Dlaczego warto wykorzystać usługę pozycjonowania?; Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć?; Rozdział 2. Zacznij od słów kluczowych - analiza fraz; W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej?; W jaki sposób wybrać odpowiednie słowa kluczowe?; Słowa kluczowe z długim ogonem; Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO: Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić?; Elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas audytu; Rozdział 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO: Najważniejsze elementy na stronie internetowej; Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne?; Responsywność, czyli zadbaj o urządzenia mobilne; W jaki sposób zoptymalizować kartę produktu w sklepie?; Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać?; Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne; Optymalizacja strony typu one-page; Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building: Na czym polega usługa link buildingu?; Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujących; Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujących; Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing: Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujących?; O czym pamiętać podczas tworzenia treści?; Czy posiadanie bloga jest konieczne?; W jaki sposób aktualizować treści na stronie internetowej?; W jaki sposób przygotować treści do umieszczenia w sklepie internetowym?; Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych: Google Search Console; Google Analytics; Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy; Wizytówka w "Google Moja Firma"; Google Tag Manager; Google Data Studio; Google Trends; Google Keyword Planner; AnswerThePublic; Ubersuggest; Keyword Tool; Senuto; Semstorm; SurferSEO; SEMrush; Ahrefs; MajesticSEO; Yandex.Metrica; Screaming Frog SEO Spider; Sitebulb; SEO SpyGlass; Clusteric Auditor; SEOptimer; Stat4Seo; WebPozycja; SeoStation; OnCrawl; DeepCrawl; Copyscape; Brand24; SentiOne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Spójrz na handel elektroniczny całościowo; 2. Zdobądź informacje o konkurencji; 3. Znajdź własną niszę na rynku e-commerce; 4. Poznaj swoich klientów; 5. Zobacz w e-konsumencie kobietę i mężczyznę; 6. Zbadaj wizerunek swojego sklepu internetowego; 7. Zapoznaj się ze specyfika procesu zakupowego online; 8. Dowiedz się, jak przebiega proces zakupowy w sklepie internetowym u kobiet i mężczyzn; 9. Dostosuj swój sklep internetowy do preferencji klientów obu płci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Marek)
1. Dlaczego marki warte są zachodu?, 2. Dlaczego marki są ważne dla krajów?, 3. Wschodzące rynki, wschodzące marki, 4. Wyzwanie: markowy eksport, 5. Kiedy kraje stają się markami, 6. Nadszedł już czas
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Systemy gospdoarki elektonicznej: 1. Wyzwania ery wiedzy, 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektornicznej, 3. Marketing elektroniczny, 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie, 5. Systemy handlu elektronicznego, 6. Elektoniczne systemy logistyczne, 7. Finanse w gospodarce elektonicznej, 8. Administracja w gospodarce elektonicznej, 9. Szkolenia elektroniczne, 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej. Cz.II Inżynieria systemów gospodarki elektonicznej: 11. Systemy Business Intelligence, 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe, 13. Ekspozycja danych, 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną, 15. Systemy zarządzania treścią, 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami, 17. Portale korporacyjne, 18. Personalizacja portali internetowych, 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektornicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Morfologia strategii marketingowej przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych- refleksja teoretyczna; 2. Polski eksport i polscy eksporterzy- możliwości i ograniczenia poznania empirycznego; 3. Pomiar i ocena strategii marketingu międzynarodowego- metodyka projektu badawczego; 4. Misja w strategiach rozwoju polskich eksporterów; 5. Strategie wejścia polskich eksporterów na rynki zagraniczne; 6. Strategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych; 7. Sfera instrumentalno-czynnościowa strategii marketingowych polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych; 8. Ocena strategii polskich eksporterów na rynkach zagranicznych w świetle badań etnograficznych- studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej