Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(94)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(94)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(59)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(61)
Czytelnia
(76)
Autor
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(3)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(3)
Kraska Marcin
(3)
Szpringer Włodzimierz
(3)
Borcuch Artur
(2)
Chmielarz Witold
(2)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(2)
Dziuba Dariusz Tadeusz
(2)
Grabowski Michał
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Sala Paweł
(2)
Szewczyk Agnieszka
(2)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bar Gabriela
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bartosiewicz Adam
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baszkowski Adam
(1)
Bekas Robert
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Borek Marcin
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Butkiewicz Marcin
(1)
Castells Manuel
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Cmok Jarosław
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czul Karolina
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dolmetsch Ralph
(1)
Doyle Peter
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowski Włodzimierz
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Foryś Iwona
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gerus Ewa
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gosztyła Małgorzata
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grabowski Radosław
(1)
Grzega Urszula
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Głąb Paweł
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jasiński Jakub
(1)
Jung Bohdan
(1)
Jung Marcin (1979- )
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Kaszubski Remigiusz (1970-2012)
(1)
Kenan Kevin
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(63)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(92)
Niemcy
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(94)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Doradcy podatkowi
(1)
Prawnicy
(1)
Temat
Gospodarka elektroniczna
(46)
Handel elektroniczny
(42)
Internet
(28)
Usługi elektroniczne
(20)
Społeczeństwo informacyjne
(15)
Przedsiębiorstwo
(12)
Banki
(11)
Bankowość elektroniczna
(10)
Marketing elektroniczny
(10)
Podpis elektroniczny
(10)
Marketing cyfrowy
(7)
Pieniądz elektroniczny
(7)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Systemy informatyczne
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Banki internetowe
(5)
Bankowe usługi detaliczne
(5)
Handel
(5)
Karty płatnicze
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Administracja
(4)
Baza danych
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Informacja gospodarcza
(4)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Prawo autorskie
(4)
Sieć komputerowa
(4)
Administracja elektroniczna
(3)
Aukcja internetowa
(3)
Ekonomika
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Gospodarka
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Kredyt
(3)
Marketing
(3)
Media społecznościowe
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Prawo nowych technologii
(3)
Programy komputerowe
(3)
Sklepy internetowe
(3)
Strony WWW
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Umowa elektroniczna
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Analiza ekonomiczna
(2)
Bezpieczeństwo systemów
(2)
Dane osobowe
(2)
Decyzje
(2)
E-konsumenci
(2)
E-sądy
(2)
Elektroniczna wymiana danych
(2)
Elektroniczne dostarczanie dokumentów
(2)
Elektroniczne zamówienia publiczne
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Informacja
(2)
Informatyka
(2)
Informatyzacja
(2)
Innowacje
(2)
Jednolity plik kontrolny
(2)
Kapitał
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komputeryzacja
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Księgi wieczyste
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Model biznesowy
(2)
Nadzór finansowy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja
(2)
Platforma internetowa
(2)
Polska
(2)
Poradnictwo
(2)
Prawo bankowe
(2)
Prawo telekomunikacyjne
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Przestępstwo komputerowe
(2)
Płatności elektroniczne
(2)
Reklama internetowa
(2)
Telemedycyna
(2)
Usługi
(2)
Usługi finansowe
(2)
Usługi płatnicze
(2)
Znaki towarowe
(2)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Apartheid
(1)
Bank centralny
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Big data
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Blog
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Copywriting
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(23)
Izrael
(1)
Kanada
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Palestyna
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(11)
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(9)
Poradnik
(8)
Monografia
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Komentarz prawny
(1)
Raport z badań
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(39)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(15)
Zarządzanie i marketing
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
95 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Prawo dla biznesu : e-commerce / Piotr Kantorowski, Paweł Głąb. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2020. - 227, [5] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp. Jak zacząć biznes online. Jednoosobowa działalność gospodarcza. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Założenie działalności gospodarczej. Podatek VAT. Baza Danych Odpadowych. Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych. Sprawozdawczość finansowa. Kasa fiskalna. Oznaczenie firmy oraz marki w działalności e-commerce. Zasady prawa firmowego. Oznaczenie marki przedsiębiorcy. Ochrona marki. Umowa na stworzenie logotypu. Produkty w sklepie internetowym. Strona internetowa w e-commerce. Legalna strona sklepu internetowego. Marketing i reklama w e-commerce. Ochrona firmy w internecie. Współpraca z podwykonawcami i pracownikami. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
Umowy elektroniczne - próba definicji; Podpis elektroniczny osoby niemogącej pisać; Oświadczenia woli opatrzone podpisami elektronicznym w Polsce oraz we Włoszech; Ochrona konsumenta korzystającego z usług elektronicznych w prawie polskim i Unii Europejskiej; Ochrona przed spamem w prawie Unii Europejskiej; O potrzebie interdyscyplinarnego podejścia do tak zwanego obrotu elektronicznego; Zawarcie umowy o arbitraż w formie elektronicznej; Uregulowania kodeksu cywilnego a aukcje elektroniczne; Ochrona danych osobowych w umowach zawieranych za pomocą środków komunikacji elektronicznej; Prawne możliwości poszerzenia rynku podpisu elektronicznego w Polsce; Podpis elektroniczny osoby prawnej w Republice Czeskiej; Rozważania o błędzie na tle umów zawieranych przez Internet; Strona sklepu internetowego - oferta czy Zaproszenie do składania ofert?; Chwila złożenia oświadczenia woli przy użyciu środków komunikacji elektronicznej; Sprawozdanie z konferencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. E-commerce (wyzwania globalizacji). 2. Linking i framing (kwestia dopuszczalności). 3. Domeny a linki (granice odpowiedzialności). 4. Problemy linków w sektorze mediów. 5. "Poprawianie" własnej pozycji na listach wyników wyszukiwania - pozycjonowanie strony www czy nieuczciwa konkurencja? 6. Formy i metody prowadzenia przedsiębiorstwa w Internecie. 7. Podpisy elektroniczne oraz elektroniczne oświadczenia woli - wspólny problem e-commerce i e-government. 8. Handel elektroniczny a ochrona prywatności. 9. Handel elektroniczny a inne formy sprzedaży dóbr lub usług na odległość. 10. Prawo europejskie a prawo krajowe (dylematy harmonizacji a swobody wspólnego rynku). 11. Internet - e-commerce - prawo konkurencji. 12. Software komputerowy i bazy danych. 13. Uwarunkowania efektywności i bezpieczeństwa (co dalej w sprawie Microsoft?). 14. Ewolucja praw autorskich w środowisku cyfrowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sklepy internetowe i świadczenie innych usług przez Internet; Blogi i portale społecznościowe; Prawo autorskie w Internecie; Znaki towarowe; Mini One Stop Shop - MOSS - mały punkt kompleksowej obsługi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Globalne strategie. 2. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce. 3. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. 4. Elastyczne systemy pracy. 5. Biznes elektroniczny. 6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 548)
1. Usługa jako kategoria ekonomiczna i przedmiot badań, 2. -usługi jako efekt informatyzacji usług, 3. Charakterystyka rynku usług przed i po 1990 r., 4. Funkcjonowanie przedsiębiorstw usługowych w warunkach tworzącej się gospodarki rynkowej, 5. Rola i znaczenie usług dla współczesnego konsumenta i jego gospodarstwa domowego, 6. Rynek usług związanych z kapitałem ludzkim, 7. Rynek usług związanych z czasem wolnym, 8. Rynek usług związanych z finansami gospodarstwa domowego, 9. Rynek usług związanych z komunikowaniem się i przemieszczaniem, 10. Szanse rozwoju rynku usług w dobie integracji i globalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion S.A. cop. 2020. - 179, [5] s. : fot., rys., wykresy ; 24 cm.
Podziękowania; Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO: Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania; W jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w internecie?; Wskazówki, które pomogą określić idealny profil Twojego klienta; Dlaczego warto wykorzystać usługę pozycjonowania?; Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć?; Rozdział 2. Zacznij od słów kluczowych - analiza fraz; W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej?; W jaki sposób wybrać odpowiednie słowa kluczowe?; Słowa kluczowe z długim ogonem; Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO: Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić?; Elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas audytu; Rozdział 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO: Najważniejsze elementy na stronie internetowej; Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne?; Responsywność, czyli zadbaj o urządzenia mobilne; W jaki sposób zoptymalizować kartę produktu w sklepie?; Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać?; Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne; Optymalizacja strony typu one-page; Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building: Na czym polega usługa link buildingu?; Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujących; Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujących; Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing: Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujących?; O czym pamiętać podczas tworzenia treści?; Czy posiadanie bloga jest konieczne?; W jaki sposób aktualizować treści na stronie internetowej?; W jaki sposób przygotować treści do umieszczenia w sklepie internetowym?; Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych: Google Search Console; Google Analytics; Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy; Wizytówka w "Google Moja Firma"; Google Tag Manager; Google Data Studio; Google Trends; Google Keyword Planner; AnswerThePublic; Ubersuggest; Keyword Tool; Senuto; Semstorm; SurferSEO; SEMrush; Ahrefs; MajesticSEO; Yandex.Metrica; Screaming Frog SEO Spider; Sitebulb; SEO SpyGlass; Clusteric Auditor; SEOptimer; Stat4Seo; WebPozycja; SeoStation; OnCrawl; DeepCrawl; Copyscape; Brand24; SentiOne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Spójrz na handel elektroniczny całościowo; 2. Zdobądź informacje o konkurencji; 3. Znajdź własną niszę na rynku e-commerce; 4. Poznaj swoich klientów; 5. Zobacz w e-konsumencie kobietę i mężczyznę; 6. Zbadaj wizerunek swojego sklepu internetowego; 7. Zapoznaj się ze specyfika procesu zakupowego online; 8. Dowiedz się, jak przebiega proces zakupowy w sklepie internetowym u kobiet i mężczyzn; 9. Dostosuj swój sklep internetowy do preferencji klientów obu płci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczeństwo informacyjne - nowa jakość życia społecznego, 2. Administracja elektroniczna, 3. E-biznes w zastosowaniach, 4. E-zdrowie, 5. Rola prawa w rozwoju społeczeństwa informacyjnego, 6. Zarządzanie wiedzą, 7. wykorzystanie metod sztucznej inteligencji w zastosowaniach internetowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowa epoka - społeczeństwo informacyjne, 2. Informatyczne przesłanki do powstania społeczeństwa informacyjnego, 3. technologie dostępu do informacji, 4. Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego, 5. Bezpieczeństwo w sieci, 6. Inwestowanie w ludzi i ich umiejętności, 7. Gospodarka elektroniczna, 8. Organizacja wirtualna, 9. Elektroniczna administracja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wiek informacji : ekonomis, społeczeństwo i kultura ; Tom 1)
Prolog - Sieć i Self: Technika, społeczeństwo i zmiana historyczna ; Informacjonizm, industrializm, kapitalizm, etatyzm: sposoby rozwoju i sposoby produkcji ; Self w społeczeństwie informacyjnym ; Słowo o metodzie R. 1. Rewolucja technologii informacyjnej: Która rewolucja?; Nauki wypływające z rewolucji przemysłowej ; historyczny przebieg rewolucji technologii informacyjnych ; Modele, aktorzy i miejsca rewolucji technologii informacyjnych ; Paradygmat technologii informacyjnej R. 2. Nowa gospodarka: Informacjonizm, globalizacja, usieciowienie: Produktywność, konkurencyjność i informacyjna gospodarka; Gospodarka globalna: struktura, dynamika, geneza ; Nowa Gospodarka R. 3. Przedsiębiorstwo sieciowe: kultura, instytucje i organizacje gospodarki informacyjnej: Organizacyjne tory w przebudowie kapitalizmu i w przejściu od industrializmu do informacjonizmu; Technologia informacyjna i przedsiębiorstwo sieciowe ; Kultura, instytucje i organizacja ekonomiczna: wschodnioazjatyckie sieci gospodarcze ; Wielonarodowe przedsiębiorstwa, ponadnarodowe korporacje i międzynarodowe sieci; Duch informacjonizmu R. 4. Transformacja pracy i zatrudnienia: Pracownicy sieci, bezrobotni i czasownicy: Historyczna ewolucja zatrudnienia i struktury zawodowej w rozwiniętych krajach kapitalistycznych : G - 7, 1920-2005; Czy istnieje globalna siła robocza?; Proces pracy w paradygmacie informacyjnym ; Skutki technologii informacyjnych dla zatrudnienia: ku społeczeństwu bezrobotnych?; Praca ii informacyjny podział: " czasownicy"; Technologia informacyjna i restrukturyzacja stosunków między światem kapitału a światem pracy: dualizm społeczny czy społeczeństwa rozczłonkowane? R. 5. Kultura rzeczywistej wirtualności: integracja komunikacji elektronicznej, koniec masowego odbiorcy i powstanie interaktywnych sieci: Od galaktyki Gutenberga do galaktyki McLuhana: powstanie kultury mediów masowych; Nowe media i dywersyfikacja masowej publiczności; Komunikacja za pośrednictwem komputera, kontrola instytucjonalna, sieci społeczne i wspólnoty wirtualne ; Wielka fuzja: multimedia jako środowisko symboliczne; Kultura rzeczywistej wirtualności; R. 6. Przestrzeń przepływów: Zaawansowane usługi, przepływ informacji i globalne miasto; Nowa przestrzeń przemysłowa ; Codzienne życie w elektronicznym domku: koniec miast?; Transformacja form urbanistycznych: informacyjne miasto; Teoria społeczna przestrzeni i teoria przestrzeni przepływów; Architektura końca historii ; Przestrzeń przepływów i przestrzeń miejsc R.7. Na krawędzi wieczności: bezczasowy czas: Czas, historia i społeczeństwo, Czas jako źródło wartości: globalne kasyno; Nienormowany czas pracy i sieciowe przedsiębiorstwo; Kurczenie się i przeobrażenie czasu pracy w życiu; Zacieranie się cyklu życia: w kierunku społecznej arytmii? Śmierć zaprzeczona ; Wojna błyskawiczna; Wirtualny czas; Czas, przestrzeń i społeczeństwo: krawędź wieczności Zakończenie: Społeczeństwo sieciowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczności wirtualne a wirtualny obieg pieniądza / Artur Borcuch. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 214 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Od społeczeństwa tradycyjnego do społeczeństwa wirtualnego; 2. Rynek elektroniczny - miejsce interakcji społeczeństwa bezgotówkowego; 3. Wykluczenie finansowe a funkcjonowanie systemu finansowego - bariery na drodze społeczeństwa bezgotówkowego; 4. Płatności na rynku elektronicznym - w kierunku społeczeństwa bezgotówkowego; 5. Budowanie społeczeństwa bezgotówkowego w Polsce; 6. Społeczeństwo przyszłości - możliwe kierunki rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawa Handlowego)
1. Definicje i charakterystyka handlu elektronicznego, 2. Techniki regulacji handlu elektronicznego, 3. Podmioty zmierzające do regulacji handlu elektronicznego na forum międzynarodowym i wspólnotowym, 4. Przedmiot regulacji - prawo prywatne, 5. Przedmiot regulacji - prawo publiczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sprzedaż przez Internet w prawie europejskim; 2. Sprzedaż w świetle prawa polskiego; 3. Zawarcie umowy sprzedaży przez Internet; 4. Wykonanie umowy sprzedaży przez Internet oraz skutki jej niewykonania bądź nienależytego wykonania; 5. Ustanie stosunku wynikającego z umowy sprzedaży przez Internet i jego skutki; 6. Ograniczenia sprzedaży wybranych towarów przez Internet; 7. Procesowe aspekty sprzedaży przez Internet; 8. Kolizyjne aspekty sprzedaży przez Internet; 9. Podatkowe aspekty sprzedaży przez Internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Idea nowego przedsiębiorstwa, 2. Zarys koncepcji systemów e-biznesu, 3. Analiza potrzeb informacyjnych i wybór obszarów zastosowania systemów e-biznesu, 4. Miejsce przepływu pracy w systemach e-biznesu, 5. Technologia informatyczna w e-biznesie, 6. Determinanty i bariery sukcesu wdrożenia systemów e-biznesu, 7. Realizacja systemów e-biznesu, 8. Bezpieczeństwo w systemach e-biznesu, 9. Efektywność systemów informatycznych e-biznesu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Systemy gospdoarki elektonicznej: 1. Wyzwania ery wiedzy, 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektornicznej, 3. Marketing elektroniczny, 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie, 5. Systemy handlu elektronicznego, 6. Elektoniczne systemy logistyczne, 7. Finanse w gospodarce elektonicznej, 8. Administracja w gospodarce elektonicznej, 9. Szkolenia elektroniczne, 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej. Cz.II Inżynieria systemów gospodarki elektonicznej: 11. Systemy Business Intelligence, 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe, 13. Ekspozycja danych, 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną, 15. Systemy zarządzania treścią, 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami, 17. Portale korporacyjne, 18. Personalizacja portali internetowych, 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektornicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Nielegalny obrót odpadami w polskim porządku prawnym; 2. Prawnokarna ocena płatności zbliżeniowej za pomocą uprzednio skradzionej karty płatniczej - studium przypadku; 3. Czy konfrontacja w postępowaniu karnym wyłącza swobodę wypowiedzi; 4. Ewolucja prawa interpretacji: perspektywa kanadyjska; 5. Uniwersalność internacjonalistycznej teorii wykładni Zygmunta Tobora; 6. Mediacja rówieśnicza jako narzędzie komunikacyjne w rozwiązywaniu sporów szkolnych; 7. Wydatkowanie środków unijnych w trybie rozeznania rynku - komentarz na przełomie perspektyw finansowych; 8. Hejt a prawna ochrona funkcjonariusza publicznego na przykładzie funkcjonariusza Policji; 9. Wynagrodzenie autorskie z tytułu korzystania z utworów audiowizualnych w pokojach hotelowych po zatwierdzeniu tabeli stawek wynagrodzeń za odtwarzanie utworów; 10. Specjalne użycie broni jako środek do realizacji art. 5 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej; 11. Ograniczenie autonomii pacjentów chorych psychicznie; 12. Koszty odzyskiwania należności za opóźnienia w transakcjach handlowych - aspekty prawne w doktrynie i praktyce orzeczniczej; 13. Kwestia znaczenia pojęcia tajemnicy lekarskiej na płaszczyźnie ustaw szczególnych oraz Kodeksu postępowania karnego; 14. Izraelski apartheid wobec Palestyńczyków; 15. Mowa nienawiści w Internecie - analiza najnowszego orzecznictwa; 16. Kooperatywa mieszkaniowa jako nowa formuła realizacji inwestycji mieszkaniowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : Difin, 2007. - 320 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Idea i rozwój zjawiska biznesu elektronicznego. 2. Transakcje w elektronicznym biznesie. 3. Marketing w sieci. 4. Projektowanie stron internetowych dla działalności gospodarczej. 5. Badanie stanu i rozwoju systemów elektronicznych w wybranych sektorach w Polsce. 6. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego - społeczno-instytucjonalnego otoczenia elektronicznego biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Technologie informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem: 1. Wpływ interaktywnych technik internetowych na zarządzanie firmą- założenia teoretyczne; 2. Przygotowanie przedsiębiorstwa do wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego jako czynnik sprawności projektu informatycznego; 3. Wirtualna sieć badawczo- rozwojowa w przemyśle farmaceutycznym; 4. Wpływ technologii mobilnych na zmiany w organizacji; Wpływ interaktywnych technik internetowych na zarządzanie firmą w przyszłości- wyniki badań; 6. Routing pakietów typu Multicast; 7. Multimedia sieciowe we współczesnym biznesie; 8. Schematy progowe współdzielenia informacji w systemach zarządzania danych; 9. Systemy rozszerzonej rzeczywistości w pracy mobilnej; 10. Technologie informacyjne stosowane w procesie osługi klientów przez operatorów pocztowych; 11. Ocena użyteczności serwisu internetowego na podstawie oceny ekspertów i oceny heurystycznej; 12. Nowe metody oceny jakości obrazów kompresowanych technikami stratnymi; 13. Problemy określania położenia geograficznego węzłów sieci IP; Cz. II. Gospodarka elektroniczna: 14. Opensourcingowe systemy zarządzania treścią witryn internetowych; 15. Struktura podmiotowa organizacji wirtualnej; 16. Analiza zachowań klientów sklepów internetowych na przykładzie sklep.pl; 17. E-wydania- przyszłość prasy; 18. Zdalne systemy pozyskiwania danych pomiarowo- rozliczeniowych na lokalnym rynku energii elektrycznej; 19. Elektroniczne usługi finansowe w ocenie przyszłych menedżerów; 20. Wartość organizacyjna sieci powiązań informacyjnych elektrowni małych mocy; 21. E- planowanie w logistyce organizacji gospodarczych; Cz. III. Zarządzanei wiedzą: 22. Informacja z perspektywy nauki organizacji i zarządzania; 23. Zarządzanie informacją z wykorzystaniem metody AHP; 24. System doradczo- decyzyjny i jego implementacja komputerowa; 25. Kodyfikacja i personalizacja wiedzy w przedsiębiorstwach doradczych; 26. Bezpieczeństwo informacji w organizacji chaotycznej; 27. Efektywność marketingu a potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa; 28. Metoda klasyfikacji systemów zarządzania wiedzą; 29. Organizacyjne aspekty tworzenia baz wiedzy w otwartych projektach fundacji Wikimedia; 30.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej