Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(48)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(11)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(39)
tylko na miejscu
(31)
Placówka
Wypożyczalnia
(39)
Czytelnia
(31)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(8)
Opolski Krzysztof (1948- )
(5)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Bar Gabriela
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Bekas Robert
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bodo Monika
(1)
Borek Marcin
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cichy Janusz
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Clark Graham
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Dywański Piotr
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Foryś Iwona
(1)
Froń Karol
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Gaca Daria
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hollins Bill
(1)
Hormess Markus
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jakubowska Agnieszka
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jankowski Marek
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jasiński Jakub
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Johnston Robert
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jung Bohdan
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kaute Wojciech
(1)
Kaźmierczyk Jerzy
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Klimkiewicz Katarzyna
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kordel Zdzisław (1950- )
(1)
Kornak Aleksander Stefan (1920-2005)
(1)
Korycki Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(45)
Rosja
(1)
Czechy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(47)
rosyjski
(1)
Temat
Usługi
(16)
Marketing
(15)
Jakość usług
(10)
Przedsiębiorstwo usługowe
(10)
Usługi turystyczne
(10)
Banki
(9)
Turystyka
(8)
Zarządzanie jakością
(8)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
Zarządzanie
(6)
Produkt turystyczny
(5)
Usługi elektroniczne
(5)
Badania marketingowe
(4)
Obsługa klienta
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Innowacje
(3)
Jakość produktu
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Usługi logistyczne
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Branża TSL
(2)
Ekonomika
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel
(2)
Hotelarstwo
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing bankowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Public relations
(2)
Transfer technologii
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Usługi biznesowe
(2)
Usługi finansowe
(2)
Wizerunek instytucji kultury
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Analiza PEST
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Blockchain
(1)
COVID-19
(1)
Czas pracy
(1)
Czynności procesowe
(1)
Decyzje
(1)
Design thinking
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
E-sądy
(1)
E-zdrowie
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Epidemie
(1)
Finanse
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Informatyka medyczna
(1)
Informatyzacja
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kredyt
(1)
Kryzys gospodarczy (2008)
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lekarze
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing-mix
(1)
Medycyna
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Niepewność
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-2000
(6)
1901-2000
(4)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Niemcy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Opracowanie
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Monografia
(2)
Artykuły
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(45)
Zarządzanie i marketing
(40)
Podróże i turystyka
(5)
Transport i logistyka
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
48 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Placówki kulturalno-rekreacyjne a polityka władz lokalnych w Wielkiej Brytanii, II. Uczestnictwo w kulturze i rakreacji a rynek czasu wolnego w Polsce, III. Strategie markrtingowe przedsiębiorstw usługowych na na przykładzie sektora kultury i rekreacji, IV. Popyt na dobra i usługi kulturalno-rekreacyjne, V. Planowanie i prognozowanie popytu na usługi kulturalno-rekreacyjne, VI. Produkcja i koszty, VII. Ustalanie cen na usługi kulturalno-rekreacyjne, VIII. Podstawy rachunkowości finansowej i zarządczej w przedsiębiorstwach kulturalno-rekreacyjnych, IX. Projekty inwestycyjne w sferze kultury i rekreacji, X. Informacja menedżerska a ocena wyników działalności placówek kulturalno-rekreacyjnych, XI. Kontrakty menedżerskie w usługach kulturalno-rekreacyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 6-2/2004)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Sekurytyzacja - przyszłościowa metoda finansowania przedsiębiorstwa, 2. Badania skuteczności public relations, 3. Wykorzystanie baz wiedzy w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników dla poprawy jakości usług hotelarskich, 5. Modelowanie procesów dla ograniczenia poziomu niezgodności na przykładzie odlewni, 6. System zarządzania środowiskowego elementem poprawy konkurencyjności firmy, 7. Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych, 8. Analiza poziomu jakości wyrobów odlewanych, 9. Zarządzanie czasem pracy maszyn w ramach TPM,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Zarządzanie kapitałem ludzkim w świecie BANI; 2. Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach zrównoważonego rozwoju; 3. Rozwój kapitału kariery; 4. Odporność kapitału ludzkiego; 5. Modele pracy w warunkach niepewności; 6. Doskonalenie elastycznych form zatrudnienia; 7. Zarządzanie kapitałem ludzkim w siłach zbrojnych; 8. Aspekty transnarodowe zarządzania kapitałem ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Cz.I: Środowisko marketingu dóbr i usług przemysłowych; CZ.II: Proces zakupów w organizacji; Cz.III: Ocena możliwości rynkowych;Cz.IV: Formułowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych; Ocena strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych i jej wyników; Przykłady. Perpsktywa marketingu dóbr i usług przemysłowych; Rynek towarow i usług przemysłowych z perspektywy zorganizowanego nabywcy; Tworzenie związkow z organizacjami nabywców; Zachowanie nabywcze organizacji; System informacyjny w marketingu dóbr i usług przemysłowych; Segmentacja rynku towarów i usług; Analiza popytu organizacji; Planowanie marketingu dóbr i usług przemysłowych: perospktywy strategiczne; Strategie marketingu dóbr i usług przemysłowych dla rynków globalnych; Zarządzanie asortymentem dla rynków towarów i usług przemyslowych; Zarządzanie innowacją i rozwojem nowych produktów przemysłowych; Zarządzanie usługami dla rynków towarów i usług przemysłowych; Zarządzanie kanałami marketingu dóbr i usług przemysłowych; Kanały marketingu dóbr i usług przemysłowych: powiązania logistyczne; Zarządzanie funkcją ustalania cen przemysłowych; Marketing dóbr i usług przemysłowych: przekazywanie informacji poprzez reklamę i promocję sprzeadzy; Porozumiewanie się w marketingu dóbr i usług przemyslowych: zarządzanie sprzedażą osobistą; Kontrolowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym : 1. Marketing handlowy - zagadnienia podstawowe, 2. Marketing handlu detaliczego, 3. Relacje z klientami, 4. marki handlowe. Cz.II Dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami: 1. Marketing usług finansowych, 2. Usługi medyczne, 3. zarządzanie marketingowe usługami turystycznymi, 4. Marketing niektórych produków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Finansowe ; Nr 8)
Funkcja jakości; Jakość a rentowność; Wdrażanie strategii jakości w bankach; Doświadczenia banków zagranicznych; Klient - główny weryfikator jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie turystyką / red. nauk. Aleksander S. Kornak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 202, [1] s. : wykr. ; 21 cm.
Wprowadzenie; I. Zdobywanie rynków w turystyce; Koncentracja kapitałów i wspólnoty gospodarcze; Badanie i ustalenie segmentów oraz typów rynku turystycznego; Tworzenie techniczno-organizacyjnych układów informacyjnych wspomagających kierowanie turystyką; Samodzielność regionalna turystyki; II. Dziedziny strategii rynkowych; Stosowanie metod heurystycznych; Strategia produkcji, świadczenia usług oraz udostępniania dóbr wolnych i naturalnych; Kanały rynkowe w turystyce; Strategia dystrybucji i aktywnej sprzedaży; Promocja sprzedaży w turystyce; Strategia cen w turystyce; III. Parametry i instrumenty w turystyce (diagnoza stanu); Parametry i instrumenty w systemie marketingowym; Menedżering i marketing w symbiozie na rynkach turystycznych; Organizacja funkcji marketingowych w przedsiębiorstwie; Planowanie działań marketingowych; Niektóre parametry finansowe w turystyce; IV. Instrumenty zbytu i aktywnej sprzedaży; Planowanie promocji i zbytu; Konkurencja hoteli i biur podróży; Negocjacje i umowy; Reklama; Oferty, innowacje, katalogi; Akwizycja; Zdobywanie przychylności opinii publicznej; Znaki handlowe; Targi i giełdy turystyczne; Jakość i obsługa klientów; Praca i płaca w turystyce; Polska turystyka na drodze do nowej Europy; Niektóre definicje i określenia; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Usługi, strategia i ludzie: Wprowadzenie do zarządzania usługami: organizacja, której przewodzi klient; Strategia operacji usługowych; Ludzie, przywództwo i zarządzanie; 2. Opracowanie nowych usług: Procesy zarządzania projektowaniem wyrobów i usług; Identyfikowanie klientów; Specyfikacje projektowe- sprawowanie kontroli nad procesem; Kreatywność i innowacja; Uczenie się na niepowodzeniach wyrobów i usług; 3. Zarządzanie operacjami usługowymi: Zarządzanie jakością usług; Zarządzanie globalnym łańcuchem dostaw; Lokalizacja i dystrybucja usług; Zarządzanie zdolnościami operacyjnymi i zmiennością popytu; Ocena i mierzenie efektywności; Myślenie o przyszłości i zarządzanie na jej rzecz; 4. Studium przypadku: Klub piłkarski Trenbrover
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej