Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(146)
IBUK Libra
(28)
ebookpoint BIBLIO
(9)
Forma i typ
Książki
(144)
E-booki
(37)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(2)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(118)
dostępne
(85)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(88)
Czytelnia
(118)
Autor
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(10)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(9)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(8)
Brycz Bogumiła
(4)
Dudycz Tadeusz
(4)
Osbert-Pociecha Grażyna
(4)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(4)
Skowronek Czesław
(4)
Łuszczuk Władysława
(4)
Karpińska Anna
(3)
Bednarski Lech
(2)
Bereźnicki Franciszek
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Ciechanowska Dorota
(2)
Duraj Jan
(2)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(2)
Florczak Tomasz
(2)
Geryk Marcin
(2)
Grabowska Tatiana
(2)
Jachna Tomasz
(2)
Janus Agnieszka
(2)
Jóźwicki Rafał
(2)
Kobus-Ostrowska Dorota
(2)
Kojs Wojciech (1940- )
(2)
Kowaluk Marzena
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Krajewska Anna (1956- )
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Markiewicz-Patkowska Julita
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Nyk Mariusz
(2)
Ogrodnik Joanna
(2)
Półturzycki Józef
(2)
Sierpińska Maria (1950- )
(2)
Sochacka Iwona
(2)
Sokołowski Jerzy
(2)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(2)
Walczak Marian
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Widawski Krzysztof
(2)
Widelak Dariusz
(2)
Wojciechowska Katarzyna
(2)
Węgrzyn Grażyna
(2)
Żegnałek Kazimierz
(2)
Akademia Podlaska
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Aszkiełowicz Aleksandra
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Baran Radosław
(1)
Barrett Daniel
(1)
Bartkowicz Zdzisław
(1)
Bednarczyk Henryk (1943- )
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Bibik Renata
(1)
Bielecki Piotr
(1)
Bilska Ewa
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Bogaj Małgorzata
(1)
Brach Jarosław
(1)
Brache Alan P
(1)
Brahmi Kamil
(1)
Bramley Peter
(1)
Bramley Peter (1934- )
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brol Ryszard
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Buchelt Beata
(1)
Burkett Holly
(1)
Będkowska-Obłąk Marzena
(1)
Carew Donald
(1)
Chmielowiec-Lewczuk Magdalena
(1)
Chodkowski Zbigniew
(1)
Choroszczak Jerzy
(1)
Ciżkowicz Barbara
(1)
Conley Randy
(1)
Cuff Kathy
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Cywińska Małgorzata
(1)
Czaja Ewa
(1)
Dawidowicz Dawid
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Duhigg Charles
(1)
Dusza Bożena
(1)
Edmonds Chris
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Fertsch Marek
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Finch Fred
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(55)
2000 - 2009
(102)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(183)
Język
polski
(182)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(33)
Efektywność ekonomiczna
(32)
Nauczanie
(30)
Nauczyciele
(20)
Efektywność nauczania
(15)
Szkolnictwo wyższe
(15)
Kształcenie
(14)
Zarządzanie
(10)
Niepowodzenia szkolne
(8)
Logistyka gospodarcza
(7)
Szkolnictwo
(7)
Uczenie się
(7)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(6)
Oceny szkolne
(6)
Uczniowie
(6)
Inwestycje
(5)
Kadry
(5)
Organizacja
(5)
Oświata
(5)
Praca
(5)
Rachunek ekonomiczny
(5)
Banki
(4)
Informacja dla zarządzania
(4)
Jakość kształcenia
(4)
Menedżerowie
(4)
Pedagogika
(4)
Produkcja
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Decyzje
(3)
Edukacja medialna
(3)
Finanse
(3)
Gospodarka materiałowa
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Innowacje
(3)
Logistyka
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Pedagogika specjalna
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przywództwo
(3)
Reklama
(3)
Rentowność
(3)
Ryzyko inwestycyjne
(3)
Samokształcenie
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Wychowanie
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Deklaracja bolońska (1999)
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Edukacja zdrowotna
(2)
Globalizacja
(2)
Informatyka
(2)
Internet
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Język
(2)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konkurencja
(2)
Konkurencyjność
(2)
Koszty
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nauczanie -- teoria
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Oceny szkolne -- psychologia
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Pedeutologia
(2)
Polska
(2)
Postawy
(2)
Praca zespołowa
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Public relations
(2)
Rynek finansowy
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Studenci
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Szkolnictwo niepubliczne
(2)
Szkolnictwo podstawowe
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Unia Europejska
(2)
Wartość
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zawód
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Analiza ekonomiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(6)
1989-2000
(6)
1989-
(5)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(19)
Opracowanie
(9)
Podręcznik
(5)
Raport z badań
(4)
Poradnik
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Zarządzanie i marketing
(14)
Nauka i badania
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
183 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Synergia edukacji humanistycznej i artystycznej; Uwagi o aksjologicznych i antropologicznych podstawach relacji podmiotów w procesie edukacji; Ambiwalencja i asymetria uspójnienia wartości edukowanych i edukacyjnych. Teoretyczne założenia, praktyczne implikacje; Kompetencje aksjologiczne nauczyciela-wychowawcy; Tworzenie sytuacji aksjologicznych w przestrzeni edukacyjnej; Zadania nauczyciela w kształtowaniu kultury estetycznej uczniów; Inteligencja emocjonalna w edukacji integracyjnej; Cele wychowania jako przestrzeń porozumienia aksjologicznego nauczycieli i rodziców; Zastosowanie multimediów w edukacji humanistycznej; Wykorzystanie technologii informacyjnej w programach stymulujących i wspierających rozwój uczniów; Kompetencje nauczycieli języka polskiego szkół podstawowych w zakresie rozpoznawania wartości estetycznych i nadestetycznych; Wiedza gimnazjalnych nauczycieli polonistów o wartościach i celach edukacji humanistycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpływ otoczenia na efektywność gospodarowania w przedsiębiorstwie; 2. Czynniki determinujące konkurencyjność przedsiębiorstwa; 3. Gospodarowanie aktywami trwałymi w przedsiębiorstwie; 4. Gospodarowanie aktywami obrotowymi w przedsiębiorstwie; 5. Gospodarowanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie; 6. Procesy inwestycyjne w przedsiębiorstwie; 7. Gospodarowanie kapitałami własnymi w przedsiębiorstwie; 8. Wartość przedsiębiorstwa; 9. Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw; 10. Restrukturyzacja przedsiębiorstwa jako wyzwanie współczesnego otoczenia biznesu; 11. Formy współdziałania przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I. Komunikacja marketingowa jako przedmiot badań: 1.1. Komunikacja marketingowa - podejście procesowe i systemowe; 1.2. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej - próba identyfikacji; 1.3. Środki realizacji celów komunikacji marketingowej. Rozdział II. Dylematy pomiaru skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej: 2.1. Podstawy źródłowe, metody i techniki badań skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.2. Wskaźniki skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.3. Założenia, przebieg badań i charakterystyka prób badawczych. Rozdział III. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w świetle badań jakościowych: 3.1. Postrzeganie skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej przez menedżerów; 3.2. Struktura funkcjonalno-instrumentalna komunikacji marketingowej w badanych przedsiębiorstwach; 3.3. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w badanych podmiotach - próba oceny. Rozdział IV. Cele, działania i efekty komunikacji marketingowej - na podstawie badań ilościowych: 4.1. Cele i sposoby oceny efektów komunikacji marketingowej; 4.2. Skuteczne i efektywne działania z zakresu komunikacji marketingowej; 4.3. Budżetowanie i koszty komunikacji marketingowej; 4.4. Współpraca z agencjami reklamowymi i badawczymi w zakresie oceny efektów komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa. Część pierwsza: Recepcja idei i ewaluacji i jej źródła w polu praktyki edukacyjnej: Wprowadzenie; 1. Istota pojęcia „ewaluacja”; 2. Praktykowanie ewaluacji poza teorią - teoria na usługach praktyki ewaluacyjnej; 3. Ewaluacja edukacyjna - w drodze do autoewaluacji (ewaluacji wewnętrznej); 4. Zmiana systemu nadzoru pedagogicznego w Polsce; 5. Nieoczywiste potencjały ewaluacji wewnętrznej; 6. Nauczyciele ewaluatorami – nowa rola czy nowa scena? 7. Zespoły ewaluacyjne. Część Druga: Konceptualizacja projektu badawczego: 1. Teoria społecznych światów Anselma Straussa jako perspektywa teoretyczna; 2. Cele, przedmiot, problematyka badań; 3. złożona natura przedmiotu badań a procedura analityczna badawcza; 4. temporalne ramy doboru próby celowej do badań. Część 3: Społeczne światy szkolnych ewaluatorów: Wprowadzenie; 1. Ewaluacja jako działanie podstawowe; 2. Subświaty ewaluacji – proces segmentacji; 3 Proces legitymizacji ewaluacji w zróżnicowanych perspektywach temporalnych cztery profile evaluatorów – Areny sporu; 5. Proces „ stawania się” ewaluatorem. Zakończenie. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T.170)
1. Ku szkole uczącej, wychowującej, dobrze zorganizowanej - wprowadzenie, 2. Zarządzanie oświatą, 3. Jakość pracy w szkole, 4. Międzynarodowe programy edukacyjne i operacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Projektowanie działu sprzedaży i wprowadzenie zmian do projektu w szybko zmieniającym się świecie współczenym, 2.Proces projektowania działu sprzedaży zapewniającego przewagę nad konkurencją, 3.Strategia sprzedaży, 4.Strategia dojścia do rynku, 5.Projektowanie struktury działu sprzedaży, 6.Role sprzedawców, 7.Ustalanie wielkości działu sprzedaży, 9.Utrzyamnie sprawności działu sprzedaży, 10.Zarzadzanie zmianą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zasady zarządzania finansowego w przedsiębiorstwach. 2. Zarządzanie efektywnością finansową w przedsiębiorstwach. 3. Narzędzia zarządzania finansowego w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1 Kluczowe zagadnienia dotyczące procesu uznania efektów kształcenia: 1.1. Istota i zakres zrównania wiedzy, umiejętności i kompetencji zdobytych w ramach edukacji nieformalnej i pozaformalnej; 1.2. Identyfikacja problemów związanych z uznawalnością efektów kształcenia w uczelniach wyższych; 1.3. Uznawalność efektów uczenia się w polityce instytucji Unii Europejskiej; 1.4. Doświadczenia wybranych krajów w procesie wdrażania uznawalności efektów kształcenia; 1.5. Wymagania względem studenta – deskryptory wiedzy i umiejętności. Rozdział 2 Potrzeba i możliwość wdrożenia uznawalności efektów kształcenia w Polsce – wyniki badań empirycznych: 2.1. Wyniki badania przeprowadzonego wśród studentów kierunku zarządzanie; 2.2. Wyniki badania przeprowadzonego wśród kandydatów na studia; 2.3. Wyniki badania przeprowadzonego wśród pracodawców. Rozdział 3 Przebieg działań związanych z realizacją projektu: 3.1. Zadanie I – pogłębiona diagnoza; 3.2. Zadanie II – opracowanie wstępnej wersji produktu finalnego; 3.3. Zadanie III – testowanie produktu; 3.4. Zadanie IV i V – analiza rzeczywistych efektów testowania produktu (modelu) oraz opracowanie ostatecznej wersji produktu (modelu); 3.5. Zadanie VI – upowszechnianie modelu. Rozdział 4 Aspekty prawne uznawalności efektów kształcenia: 4.1. Uwagi ogólne; 4.2. Zalecenia Rady w sprawie walidacji uczenia się pozaformalnego i nieformalnego; 4.3. Charakter prawny zaleceń Rady dotyczących uznawalności; 4.4. Uwagi ogólne. Rozdział 5 Model uznania efektów kształcenia pozaformalnego i nieformalnego w szkolnictwie wyższym: 5.1. Model prawny uznawalności efektów kształcenia; 5.2. Model organizacyjny uznawalności efektów kształcenia; 5.3. Model narzędziowy uznawalności efektów kształcenia. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
Rozdział 1.: Społeczne uwarunkowania edukacji: Nauczyciel wobec współczesnej edukacji; Oświata i kultura polska w Czechosłowacji (1918-1991); Aspekty oceny jakości kształcenia w świetle procesu bolońskiego na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu; Rola rodziny i szkoły w edukacji jutra. Spotkanie na płaszczyźnie aksjologicznej; Istota wiedzy, jej emergentność i pedagogiczny wydźwięk; Podmiotowość w edukacji wczesnoszkolnej - szansa czy zagrożenie dla rozwoju dziecka; Rozdział 2.: Liderzy edukacji szkolnej: Model współczesnego nauczyciela; Nauczyciel jako lider w grupie społecznej - świadomość autoprezentacyjna; Współczesny wychowawca w opinii studentów specjalności pedagogicznych- przyszłych nauczycieli; Rozdział 3.: Ewaluacja postępów w nauce uczniów i studentów i niepowodzenia szkolne: Poprawa jakości edukacji szkolnej; Aspiracje edukacyjne uczniów szkoły średniej; Wysoka jakość kształcenia kluczowym wyzwaniem systemu edukacji; Próba ewaluacji przygotowania kadr kultury fizycznej do zawodu w oparciu o głos studentów w sprawie nauczyciela wychowania fizycznego; Już "Połowa drogi", a jeszcze tyle chcę osiągnąć!; Analfabetyzm dorosłych jako jeden z czynników wykluczenia społecznego; Rozdział 4.: Zagrożenia wychowawcze wyzwanie dla szkoły jutra: Szkoła jutra w oczekiwaniach uczniów; Profilaktyka uzależnień w codzienności szkolnej; Analiza pedagogiczna problemu wyizolowania społecznego ucznia w warunkach pracy gimnazjum; Efektywny system interwencji wychowawczej wyzwaniem dla szkoły jutra; Pomiędzy edukacją a resocjalizacją - ontologiczny drogowskaz demarginalizacji; Rozdział 5.: Wychowanie przedszkolne, wczesnoszkolne i szkolne perspektywie jutra: Czytanie kreatywne w karierze edukacyjnej młodszych uczniów; Wychowanie patriotyczne w procesie edukacyjnym przedszkoli częstochowskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. System dystrybucji przedsiębiorstwa; 2. Marketingowo-logistyczne ujęcie systemu dystrybucji; 3. Metodyka oceny efektywności systemu dystrybucji; 4. Kryteria oceny efektywności systemu dystrybucji; 5. Narzędzia oceny efektywności systemu dystrybucji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metody oceny działalności banku / Małgorzata Iwanicz-Drozdowska. - Warszawa : Poltext, 1999. - 167 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Studia Finansowo-Bankowe / Szkoła Główna Handlowa)
Cele oceny i źródła danych, Analiza kondycji finansowej banku, Instrumenty analityczne w ocenie kondycji banku, Czynniki niemierzalne i ich znaczenie, rachunek efektywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Kształcenie nauczyciela kompetentnego, Cz. II Nauczyciel kompetentny w działaniu, Cz. III Nauczyciel wobec zagrożeń i wyzwań współczesnego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompetencje zawodowe nauczycieli. Integrowanie kompetencji nauczycieli dla jakości edukacji; Education in the 21st century; Kompetencje zawodowe nauczyciela w świetle reformy systemu edukacji; Kształcenie nauczycieli do prowadzenia edukacji kulturalnej; Kształcenie integracyjne niepełnosprawnych a kompetencje nauczyciela; Kompetencje nauczycieli przyszłości w świetle raportu dla UNESCO, opracowanego przez Międzynarodową Komisję do Spraw Edukacji XXI wieku; Wiedza i kompetencje nauczyciela w świetle teorii pedagogicznych; Innowacje pedagogiczne nauczycieli jako wskaźnik ich kompetencji zawodowych; Kompetencje komunikacyjne nauczyciela; Kompetencje komunikacyjne nauczyciela a skuteczność porozumiewania się w klasie w edukacji wczesnoszkolnej; Znajomość podstawowych pojęć informatycznych wśród studentów jako czynnik kompetencji nauczycieli; Rola oraz kompetencje pedagoga szkolnego w zreformowanej szkole podstawowej; kompetencje pedagoga pracującego w wielokulturowym środowisku pogranicza a jakość kształcenia w procesie edukacji; Kompetencje językowe nauczycieli; Kompetencje nauczyciela - samoocena pracy nauczycieli szkół specjalnych; Jakość kształcenia - kompetencje nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w klasie integracyjnej; Kompetencje kreatywne nauczycieli; Edukator-nauczyciel zdrowia. Wymagania i rzeczywistość; Akty językowe jako przejaw przemocy symbolicznej i wyraz kompetencji komunikacyjnych nauczycieli przedszkola; Kompetencje nauczyciela w reformowanym systemie edukacji; Kształcenie i doskonalenie nauczycieli czynnych zawodowo - propozycje rozszerzenia kompetencji pedagogicznych; Kształcenie nauczycieli wyznaczone potrzebą uzyskania kompetencji zawodowych; Kompetencje nauczycieli akademickich w opinii studentów - na przykładzie studentów WSH w Pułtusku i Uniwersytetu w Białymstoku; Badanie oczekiwań studentów w zakresie niewerbalnych zachowań nauczycieli na zajęciach edukacyjnych; Kompetencje zawodowe nauczyciela. Nauczyciel epoki przemiany a jakość kształcenia. Ankiety studenckie jako narzędzia doskonalenia jakości kształcenia w Uniwersytecie Opolskim; Jakość kształcenia jako istotna kategoria współczesnej edukacji; Rizenim kvality v pregradualni priprave ucitelu k profesionalnim kompetencim; Jakość kształcenia oświatowych kadr kierowniczych; Kultura szkoły a jakość kształcenia. Próba eksplikacji; Wyniki sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych a podnoszenie jakości pracy szkoły; Przygotowanie nauczycieli do doskonalenia procesu ewaluacji; System zarządzania jakością według ISO 9001:2000 narzędziem doskonalenia procesu kształcenia w szkole wyższej na przykładzie Wydziału Towaroznawstwa Akademii Ekonomicznej w Poznaniu; Czy wagary mają wpływ na jakość kształcenia; Stosunki interpersonalne między nauczycielem i uczniem a jakość kształcenia (refleksje z badań); Technologia informacyjna w edukacji - zagrożenia; Wideokonferencja w edukacji; Nauczyciel i jego rola w rozwoju osobowości ucznia; Kształtowanie umiejętności zawodowych nauczyciela; Możliwości i ograniczenia rozwoju zawodowego nauczycieli; Opinie nauczycieli o procesie wdrażania reformy edukacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Grupa - zespół pracowniczy, 2.Kierownik jako wyróżniony członek zespołu pracowniczego, 3.Nowe wyzwania wobec kierowania zespołem pracowniczym, 4.Zwiększanie efektywności kierowania zespołem pracowniczym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 65.01
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Charakterystyka krzywej dochodowości i jej znaczenie dla uczestników rynku finansowego, 2.Efektywność informacyjna rynku finansowego a przejrzystość i iwrygodność polityki pieniężnej, 3.Zdarzenia wpływające na krzywą dochodowości, 4.wyniki badania reakcji krzywej dochodowości na zdarzenie "Informacja RPP o zmianie stopy referencyjnej" w Polsce w latach 1999-2003, 5.Wyniki badania reakcji krzywej dochodowości na zdarzenie "Informacja GUS o zmianie wskaźnika CPI" w Polsce w latach 1999-2003
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(PLATINIUM)
R.I Istota konkurencyjności banku detalicznego, R.II Koncepcja efektywności oddziału baku detalicznego, R.III etody pomiaru efektywności oddziału banku detalicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przestrzeń możliwości, czyli teoretyczne przesłanki oceniania osiągnięć uczniów ; 2. Przestrzeń regulacji i sprzeczności, czyli w stronę nauczycielskich praktyk oceniania ; 3. Przestrzeń oceniania poza standardami, czyli drugi układ wymagań programowych ; 4. Niepowodzenia szkolne uczniów jako kontekst oceniania poza standardami ; 5. Metodologia badań własnych ; 6. Rezultaty badań własnych ; 7. Interpretacja wyników własnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Teoretyczne i definicyjne aspekty kreowania i zarządzania wizerunkiem: Systematyzacja pojęć. Definicja tożsamości, wizerunku oraz PR; Znaczenie wizerunku w organizacji; Grupy docelowe działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej firmy; Tradycyjne i nowoczesne spojrzenie na sfery zadaniowe PR; Determinanty wewnętrznego i zewnętrznego wizerunku; Cz. II. Pomiar efektywności wizerunku na tle działań komunikacyjnych organizacji: Finansowa wartość pr; Przesłanki podejmowania procesów badawczych dotyczących efektywności; Pozyskiwanie informacji niezbędnych do pomiaru efektywności działań PR; Efektywność i skuteczność działań pr; Pomiar efektów ekonomicznych i pozaekonomicznych w działaniach PR; Cz. III. Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru efektów działań pr: Badania wizerunku w Systemie Informacji Marketingowej; Koncepcja budowy macierzy celów wizerunkowych; Obszary i warunki zastosowania macierzy celów wizerunkowych; Wytyczne w procesie konstruowania macierzy celów wizerunkowych; Cz. IV. Macierz celów wizerunkowych w kryzysie organizacji: Założenia i typy sytuacji kryzysowych w organizacji; Kryzys wizerunkowi; Ryzyko wizerunkowi reputacji; System wczesnego ostrzegania jako element crisis managament; Rola macierzy w komunikacji kryzysowej; Organizacja w kryzysie; Prognozowanie kryzysu z wykorzystaniem macierzy celów wizerunkowych; Efekty wynikające z wykorzystania macierzy macierzy celów wizerunkowych w procesie zapobiegania sytuacjom kryzysowym; Cz. V. Zastosowanie macierzy celów wizerunkowych w praktyce: Wykorzystanie macierzy w procesie zarządzania wizerunkiem; Transformacja marki a proces umacniania wizerunku; Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w procesie transformacji marki; ; Program PR w procesie kształtowania wizerunku; Wizerunek wewnętrzny organizacji i jego modyfikacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Myślenie strategiczne w zarządzaniu / Andrzej Góralczyk. - Warszawa : INFOR, 1999. - 99 s. : rys. ; 20 cm.
Wprowadzenie; Normalny biznes; Praktyczne zagadnienia zarządzania strategicznego; Zarządzanie niepewnością; Ocena procesów i systemów produkcyjnych pod kątem produktywności; Biznes finezyjny; Gorący miesiąc w Japonii; Produktywność i konkurencyjność polskiej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczość / red. Jerzy Dietl)
Akredytacja. Standardy i procedury: Akredytacja uniwersytecka w Polsce po trzech latach; Proces akredytacji w państwowych uczelniach ekonomicznych w Polsce - założenia i perspektywy; Ekonomia akredytacji; Akredytacja Standardt i procedury (wypowiedź moderatora); Ewolucja standardó jakości w systemie akredystacji SEM FORUM; Procedura akredystacji jako element systemu zarządzania jakością kształcenia - doświadczenia akredytacji programu MBA w ZPSB; Akredytacja - dynamiczny proces zapewnienia jakości kształcenia; Rola akredytacji w procesie doskonalenia jakości kształcenia. Jakość kształcenia. Narzędzia i procedury: Ocena jako ści nauczania i akredytacja programów studiów Akade miach Medycznych - czteroletnie doświadczenia, wyniki pracy i plany dalszych działań; Akredytacja kierunków uczelni technicznych; Perspektywy akredytacji wyższych szkół zawodowych; Dylematy rozwoju akredytacji szkolni ctwa wyższego w Polsce; Standardy jakości w zarządzaniu szkoła wyższą; Badanie zadowolenia ze studiowania - pierwszy krok w stronę akredytacji środowiskowej (Do świadczenia Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w łodzi); Jakość nauczania szkół wyższych drogą do europeizacji studiów; Ankiety studenckie jako narzędzie doskonalenia jakości kształcenia w Uniwersytecie Opolskim; Akredytacja uczelni wyższych na podstawie norm ISO serii 9000. Doświadczenia i kierunki rozwoju akredytacji: Problemy związane z tworzeniem standardów akredytacyjnych; Do świadczenia polskiej akredytacji menedżerskiej na tle innych inicjatyw polskich i europejskiech; Doświadczenia i kierunki rozowju akredytacji; Akredytacja versus konkurencja programów - co hamuje postęp jakości?; Doś wiadczenia procesów akredytacyjnych WSB-NLU; O akredytacji na pięciu kierunkach studiów w Uniwersytecie Gdańskim; Dylematy akredytacji środowiskowej (kilka uwag w wyniku doświadczenia uzyskanego w Komisji Akredytacyjnej SEM FORUM); Drogi i bezdroża akredytacji - garść obserwacji rektora uczelni niepaństwowej; Akredytacja w świetle systemowego zarządzania jakością; O wyższości akredytacji społecznej nad państwową; Wizja szkolnictwa wyższego w świetle Deklaracji Bolońskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej