Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(67)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(64)
Publikacje naukowe
(9)
Czasopisma
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(44)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(54)
Autor
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(8)
Siemieniecki Bronisław
(6)
Juszczyk Stanisław
(5)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(5)
Morańska Danuta (1963- )
(5)
Gajda Janusz
(4)
Czopek Jakub
(3)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(3)
Grabowska Tatiana
(3)
Hallada Marek
(3)
Kaliszewska Małgorzata
(3)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(3)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(3)
Klasińska Barbara
(3)
Kowalewski Michał
(3)
Kryk Gabriela
(3)
Lewowicki Tadeusz
(3)
Przewoźnik Sylwia
(3)
Roguska Agnieszka
(3)
Urbańska Magda
(3)
Wojciechowska Katarzyna
(3)
Bednarek Józef
(2)
Białoszewski Dariusz
(2)
Ciesielka Marta
(2)
Dobrakowski Paweł
(2)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(2)
Izdebska Jadwiga
(2)
Jędrzejko Mariusz Z
(2)
Kocór Maria
(2)
Korabiewska Izabela
(2)
Lewandowska Monika
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Markiewicz-Patkowska Julita
(2)
Matusek Beata (1975- )
(2)
Mańka Aleksander (1966- )
(2)
Morbitzer Janusz
(2)
Musiał Emilia
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Ostrowska Małgorzata
(2)
Ostrowski Kazimierz
(2)
Polewczyk Irena
(2)
Pęczkowski Ryszard
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Sobieszczyk Maria
(2)
Sokołowski Marek
(2)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(2)
Waloszek Danuta (1947- )
(2)
Wenta Kazimierz
(2)
Wereszczyńska Katarzyna
(2)
Widera Zbigniew
(2)
Wrońska Marta
(2)
Łabuz-Roszak Beata
(2)
Świerk Małgorzata
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Angiel Joanna
(1)
Aszkiełowicz Aleksandra
(1)
Augustyniak Ewa
(1)
Baraniak Barbara
(1)
Baranowska Aneta Sylwia
(1)
Barańska Magdalena
(1)
Bartoszewicz Małgorzata
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Bereźnicki Franciszek
(1)
Bobrowicz Wojciech
(1)
Bogaj Małgorzata
(1)
Bojanowicz Justyna
(1)
Bokovnya Angelika
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Chmielewska Małgorzata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Christoph Monika
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Ciszewska Ewa
(1)
Ciupińska Beata
(1)
Colonna-Kasjan Daniela
(1)
Cudak Henryk
(1)
Cudak Sławomir
(1)
Czernieckaja Tatiana
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Derda Olga
(1)
Duc Nguyen
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dziekońska Joanna
(1)
Federowicz Michał
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Forma Paulina
(1)
Furman Joanna
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gawlik Ewa
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Goryana Iryna
(1)
Gosek Małgorzata
(1)
Gołek Bartłomiej
(1)
Greń Mateusz
(1)
Gruchoła Małgorzata
(1)
Grusiewicz Mirosław
(1)
Grzesiak Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(69)
Język
polski
(69)
Temat
Edukacja medialna
(59)
Środki masowego przekazu
(23)
Internet
(18)
Nauczanie na odległość
(15)
Pedagogika medialna
(15)
Komputery
(10)
Telewizja
(9)
Dziecko
(8)
Multimedia
(8)
Kształcenie
(7)
Nauczyciele
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Szkolnictwo
(7)
Kompetencje medialne
(6)
Wychowanie
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Nauczanie
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Kultura audiowizualna
(4)
Młodzież
(4)
Rodzice
(4)
Informatyka
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Oświata
(3)
Pedagogika
(3)
Pedagogika społeczna
(3)
Studenci
(3)
Uczniowie
(3)
Wychowanie estetyczne
(3)
Wychowanie fizyczne
(3)
Akademia Sztuki Wojennej
(2)
Aktywność fizyczna
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Dostęp do oświaty
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Informacja
(2)
Innowacje pedagogiczne
(2)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna -- a wychowanie
(2)
Konflikt szkolny
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa -- a wychowanie
(2)
Ludzie starzy
(2)
Mediacja szkolna
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Pedagogika kultury
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Pokolenie Z
(2)
Programy edukacyjne (informat.)
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Samokształcenie
(2)
Socjalizacja
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Twórczość dzieci i młodzieży
(2)
Wychowanie do wartości
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Agresywność
(1)
Altruizm
(1)
Animaloterapia
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bibliotekarstwo szkolne
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Cele życiowe
(1)
Community policing
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czytelnictwo dziecięce
(1)
Dogoterapia
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dzieci
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko upośledzone
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
E-learning
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Emergentyzm
(1)
Epidemie
(1)
Felinoterapia
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(10)
Podręcznik
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Monografia
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Zarządzanie i marketing
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
69 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Wprowadzenie. Rekonfiguracja komunikacji społecznej; Uwagi o hipertekście; Chaos, baza danych i internetowe gatunki dziennikarskie; Spojrzenie historyka mediów na internet. 2. Gatunki. Gatunek w sieci; Blog jako gatunek dziennikarski - ewolucja i transgresja; Moda na blogowanie. Blog jako komentarz, element polityki redakcyjnej i narzędzie kreacji politycznej rzeczywistości; Wykorzystanie blogów politycznych w dziennikarstwie internetowym; Felieton w ujęciu tradycyjnym oraz w e-modyfikacjach. 3. Redagowanie. Deadline 24 godziny na dobę czyli o regionalnej gazecie, radiu i konwergencji; Radio w eterze i w internecie. Sposoby kontaktu ze słuchaczami; Dziennikarstwo społeczne jako nowy trend w kulturze; Zmiana kształtu przekazów dziennikarskich w internecie na przykładzie portali internetowy koncernu "Media Regionalne"; Detronizacja czwartej władzy? Relacje dziennikarze - użytkownicy na przykładzie internetowego forum gazeta.pl; Relacje międzygatunkowe w strukturze oficjalnego serwisu internetowego serialu "Ekipa" Agnieszki Holland; www.motel.wp.pl jako przykład konwergencji różnych form komunikacji; Telewizja internetowa czy telewizja w internecie? Nowe usługi medialne. 4. Konteksty. Granice wolności internetowych gatunków dziennikarskich; Zasady ochrony ogólnie dostępnego dorobku naukowego w internecie; Techniki manipulowania a specyfika warsztatowa ogólnoinformacyjnych portali internetowych; Internetowy komunikat dla mediów; E-film jako najnowszy sposób percepcji sztuki filmowej; RSS - cechy i ewolucja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydyaktyka, Praktyka / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 49)
Zawiera: Etyka pracy bibliotekarza szkolnego; Bibliotekarstwo szkolne zawodem stresującym i toksycznym; Jakość w pracy biblioteki szkolnej; Międzynarodowe wytyczne dla bibliotekarstwa szkolnego; Księgi pierwsze. Antologie dla dzieci; Rynek książki szkolnej w Polsce; Edukacja czytelnicza i medialna; Muzea i ich miejsce w systemie oświatowym; Edukacyjne tropy w Internecie; Biblioteki wobec zmian w opisie bibliograficznym; Opracowanie rzeczowe zbiorów w bibliotece szkolnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I: Psychologiczna, pedagogiczna i medialna perspektywa komunikowania społecznego w edukacji. Trudności językowe dziecka jako bariera komunikacji w edukacji wczesnoszkolnej. Zajęcia ze studentami jako próba dialogu. Dyskurs sieciowy - fenomen ponowoczesny. Komunikat multimedialny w procesie komunikacji społecznej. Zarządzanie dystansem w edukacji i w biznesie: Antropologiczne założenia proksemiki i ich wpływ na strategie komunikowania. Przyzwolenie na dotyk jako jeden z aspektów komunikacji międzyludzkiej a poziom samooceny. Komunikacja dydaktyczna w edukacji instytucjonalnej. Czy nauczyciele są bardziej odporni na telewizyjną deformację świata? Wybrane przejawy i uwarunkowania efektu kultywacji. Cechy ponowoczesności i człowieka ponowoczesnego a wyzwania edukacji medialnej. To nie jest śmieszne - humor w komunikacji językowej. Głos ludzki (technika głosowa) a kompetencje komunikacyjne nauczyciela - stan głosu wśród nauczycieli (doniesienie z badań). Teoria atrybucji w komunikacji społecznej. Osobowość nauczyciela a jego kompetencje. Kobiece piersi, czyli odwrócone serce - o szumach w łańcuchowym systemie komunikacji. Kompetencje do komunikacji międzykulturowej w przestrzeni wielokulturowej. Problematyka barier komunikacyjnych z perspektywy lingwistyki systemowo-funkcjonalnej. Osobowościowe wyznaczniki komunikacji społecznej. Kompetencje komunikacyjne nauczyciela. Tożsamość grupy społecznej internatów. Wybrane techniki manipulacji jako elementy komunikacji perswazyjnej. Sztuka autoprezentacji nauczyciela. II: Komunikowanie społeczne a system szkolny i jego otoczenie. Pedagogiczny model komunikacji językowej w procesie optymalizowania współdziałania nauczyciela z rodzicami uczniów. Kształtowanie się świadomości pedagogicznej a komunikacja i dialog akademicki. Edukacja nauczycielska w dialogu krokiem ku dialogowi w szkole. W stronę komunikacji muzycznej. Rola wychowania muzycznego we wspieraniu kompetencji socjalnych ucznia. Związki i zależności komunikacyjne pomiędzy nauczycielem a uczniem. Dialog edukacyjny we współczesnej uczelni wojskowej. Negocjacje w procesie dydaktycznym. Komunikowanie się nauczyciela z uczniem w szkole społecznej. Terroryzm wąskiego pola konfliktu - problemy i perspektywy komunikacji społecznej. "Animacja, afirmacja, afiliacja" - o roli humoru w procesie edukacji. Asertywność w edukacji psychologów i oficerów. Zachowania higieniczne w umiejętnościach komunikacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kulturowy I etyczny wymiar mediów: Relewancja etyki mediów dla wychowania w dobie pluralizacji i globalizacji mediów; Podstawy etyki w mediach masowych a postawy dziennikarzy w okresie PRL i transformacji ustrojowej; Zarys problematyki norm etycznych we współczesnej reklamie; Znaczenie i rola mediów we współczesnej edukacji społeczeństwa informacyjnego; 2. Mechanizmy manipulacyjne w mediach: Elementy propagandy i manipulacji audiowizualnej na przykładzie polskich seriali telewizyjnych w PRL i III RP; Funkcjonowania product placement i jego wpływ na decyzje zakupowe Polaków; 3. Dzieci i młodzież w przestrzeni medialnej: Polskie telewizyjne programy edukacyjne dla dzieci i młodzieży- zarys historyczny; Globalna przestrzeń komunikacji społecznej źródłem zagrożeń dla współczesnej rodziny; Zapobieganie zachowaniom problemowym dzieci w internecie jako zadanie dla edukacji medialnej; Agresja elektroniczna i cyberbullying wśród dzieci i młodzieży a działania szkoły; Kreatywne wykorzystanie telefonów komórkowych. Twórcza inwencja młodzieży w obszarze profilaktyki społecznej- kreacja rzeczywistości z wykorzystaniem mediów; Rola Internetu w nauczaniu języków obcych- perspektywa nauczyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media elektroniczne - dominujące ogniwo środowiska życia dziecka, 2. Teoretyczne przesłanki analizy problematyki dotyczącej mediów w życiu dziecka, 3. Metodologiczne podstawy badań nad mediami, 4. Obraz dziecka w kulturze audiowizualnej - analiza treści wybranych programów telewizyjnych, 5. Media elektroniczne - nowe szanse rozwojowe i edukacyjne dziecka, 6. Ujemne skutki relacji dziecko-media elektroniczne, 7. Obraz świata współczesnego i przyszłego budowany przez dzieci dzięki przekazom medialnym, 8. Oblicza dzieciństwa współczesnych dzieci, 9. Rodzinna edukacja medialna współczesnego dziecka - założenia, zadania, realizacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Różnorodność i bogactwo środowiska współczesnych mediów; 2. Media we współczesnym świecie; 3. Wartości środowiska mediów lokalnych i ich funkcje; 4. Wyzwania mediów lokalnych odnośnie do integracji Polski z Unią Europejską; 5. Edukacyjne wartości mediów środowiskowych; 6. Kultura i edukacja medialna z udziałem mediów w skalach makro i mikro; 7. Potrzeba edukacji medialnej globalnej i lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Multimedia w kształceniu / Józef Bednarek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 412 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Część Teoretyczna. 1. Jaka jest specyfika dydaktyki i nauczania-uczenia się? 2. Jak rozwijały i doskonaliły się media? 3. Czym są media i technologie informacyjne? 4. Najnowsze strategie oświatowo-informatyczne. 5. Jakie są informatyczne tendencje w kształceniu? 6. Czym charakteryzuje się kształcenie multimedialne? 7. Jak można scharakteryzować wybrane media i multimedia. Część praktyczna. 8. Jakie modyfikacje procesu dydaktycznego wynikają ze stosowania mediów? 9. Jak racjonalnie stosować media? 10. Czym jest edukacja informatyczna i czytelniczo-medialna? 11. Jak zmienia się działalność biblioteki? 12. Jakie jest zastosowanie mediów w edukacji specjalnej? 13. Czym charakteryzuje się edukacja na odległość? 14. Czym jest telefonia komórkowa i jakie są jej możliwości? 15. Jakie są wyzwania społeczeństwa informacyjnego i zagrożenia stwarzane przez najnowsze technologie? 16. Jakie przeobrażenia społeczne następują pod wpływem mediów? 17. Jakie są najnowsze rozwiązania w zakresie technologii informacyjnych?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura i język mediów / pod red. Maciej Tanaś. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2007. - 349 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
O potrzebie pedagogicznej refleksji nad kulturą i językiem mediów; Język mediów jako system komunikacji i jego kulturowe uwarunkowania; Koncepcje kognitywistyczne wykorzystania mediów w edukacji; Elektroniczne media jako środek stymulowania rozwoju intelektualnego; Uzależnienia od mediów - na przykładzie Internetu i TV; Internet jako środowisko komunikacyjne; Semiotyka kursów online. Wprowadzenie w problematykę; Praca w sieci; Wpływ multimediów na przemiany w kulturze; Komunikacja perswazyjna, czyli kilka uwag o retoryczności, zaufaniu i prawdomówności; Pismo naukowe w wersji elektronicznej; Specyfika edukacji internetowej. Model dydaktyczny: COME; Kształtowanie kultury mediów; Poznanie i prawda @ media; Kultura mediów - kilka słów o wartościach. Zagadnienia deontologiczne; Człowiek w mediach; Media bliższej i dalszej przyszłości - wnioski dla edukacji; Usługi internetowe w kontekście medialnym; Powszechna mobilizacja, czyli telefon mobilny a system edukacji; Komunikowanie się w procesie e-nauczania. Student i wykładowca w Internecie; Kultura mediów a edukacja językowa; Rola kultury w kształtowaniu języka mediów; Nowoczesne media elektroniczne a edukacja historyczna; Kształcenie na odległość dla nauczycieli - zakres, narzędzia, praca grupowa, projekty; O języku pośrednim, który wymyka się klasyfikacjom... Rozmowa z prof. Jerzym Bralczykiem; Opowieści z Krzemowej Doliny. Rozmowa z prof. Markiem Hołyńskim; Przemiany mass mediów - od mówcy do Internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Media a cywilizacja : 1. Komuniakcja a społeczeństwo, 2. Media w wymairze społecznym i indywidualnym, 3. Media wytworem i kreatorem współczesnej kultury - kulturowe uwarunkowania mediów. Cz.II Media w pedagogice: 1. Przedmiot i zadania mediów w komuniakcji, 2. Media w katalogu środków dydaktycznych, 3. Wybrane modele komunikowania, 4. Wychowanie a media, 5. Media a patologie, 6. Metodologia badań w pedagogice medialnej. Cz.III Zarys kognitywistyczno-konstruktywistycznej teorii pedagogiki medialnej: 1. Problemy pedagogiki medialnej, 2. Teoria kognitywistyczna w edukacji wspieranej mediami, 3. Konstruktywizm w edukacji wspieranej mediami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Wprowadzenie do e-learningu, 2. Technologia, 3. Oprogramowanie - systemy e-learningu, 4. Treść szkoleniowa, 5. Usługi procesu e-learningu, 6. Inwestowanie w e-learning
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVII Zeszyt 1/2016)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregualrnie, 200-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Odpowiedzialna innowacyjność przedsiębiorstwa oparta o synergię procesów: innowacyjnego i legitymizacji; Globalne aspekty społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Corporate social responsibility in a family business; Integration of region al marketing into innovative region al development in the Centex of globalization of the Word economy; Implementation of a Complex of Marketing Procing Strategies based on a System Approach; Planowane postarzanie produktów - wyniki badań pierwotnych; Marketing partnerski w przedsiębiorstwie i przesłanki jego sukcesu; Koncepcja policji środowiskowej (Community policing) jako rdzeń marketingu relacji w procesie świadczenia usług publicznych przez policję; Niefinansowo o kreowaniu wartości przedsiębiorstwa; The main features of national economies’ integration tot he global innovation space; Edukacja medialna jako kapitał społeczno-kulturowy na rynku oferenta i konsumenta; Organizacje pozarządowe a bezpieczeństwo ekologiczne firm i ich otoczenia; Bariery zaangażowania organizacyjnego pracowników ochrony zdrowia w ocenie kadry kierowniczej; Bezpieczeństwo w zrównoważonym łańcuchu dostaw na przykładzie zakupów zaopatrzeniowych; Management of the social and humanitarian sphere of the territorial communities within the context of the human development: foreign experience for Ukraine; Zaufanie wertykalne a zaangażowanie organizacyjne na przykładzie podmiotu leczniczego; Determinanty przywiązania afektywnego; Coaching jako nowoczesna metoda rozwoju kadry kierowniczej; New personel Technologies Osage in the family business management; Wybrane aspekty zarządzania kapitałem pracującym w polskim sektorze przedsiębiorstw; Menedżer w perspektywie analizy transakcyjnej E. Berne’a; Rola szkoleń w rozwoju kapitału ludzkiego Policji na przykładzie Komendy Powiatowej; Kodek etyczny jako narzędzie kreowania zachowań organizacyjnych na przykładzie Policji; Rola przywództwa w procesie kierowania organizacją Policji; Rola procesu współdziałania w zarządzaniu rodzinnym przedsiębiorstwem sektora turystyki; Promocja jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie Miasta Racibórz; Zarządzanie ochroną środowiska na przykładzie analiz geostatystycznych osadów dennych; The system property as a shared resource: the problem of collective action (art. w jęz. ros.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review" / red. Stanisław Juszczyk)
Wiedza, informacja i komunikacja - szansa czy zagrożenie współczesnego dziecka: Dziecko w świecie wiedzy, informacji i komunikacji; Komunikacja i informacja w światach dziecka; O sposobach wspomagania dzieci w świadomym zapamiętywaniu informacji. Niektóre hipotezy i wyniki badań; Technologia informacyjna zagrożeniem czy wsparciem dla dziecka. Kilka uwag krytcznych; Dzieciństwo w świecie mediów - szanse i zagrożenia (wybrane problemy); Świat dziecka i język mediów; Środowisko informacyjne współczesnego dziecka; Dziecko w świecie wiedzy - relacje między źródłami wiedzy a jej odbiorcą. 2. Dziecko a świat mediów: Dzieciństwo "medialne" współczesnych dzieci - teoretyczne i metodologiczne przesłanki badań; Teletubisie w oddziaływaniach na zachowania małego dziecka; O wpływie telewizji na zachowanie dzieci; Edukacja medialna najmłodszych; Technologia informacyjna a funkcjonowanie dziecka we współczesnym świecie; Dziecko i jego świat w programach polskiej telewizji publicznej; Dziecięcy świat w Internecie - potrzeby i niebezpieczeństwa; Tworzenie się nowych kodów językowych w komunikacji społecznej na przykładzie wypowiedzi internautów; O tym, co uczy i bawi najmłodszych telewidzów; Pozaszkolne źródła wiedzy i ich rola dydaktyczno-wychowawcza w opinii nauczycieli klas zintegrowanych; Leksyka współczesnych mass mediów dla dzieci (na przykładzie wybranych czasopism); Dokąd wiedzie ekranowy bohater polską młodzież? 3. Media w edukacji i wychowaniu dziecka: Edukacja medialna - edukacja dzieci i rodziców; Komputerowe wspomaganie edukacji przedszkolnej; Wykorzystanie komputera w edukacji przedszkolnej. Prezentacja programu autorskiego; Media w procesie wychowania - szansa czy zagrożenie?; O potrzebie i celach wychowania medialnego dzieci; Media w realizacji wychowania patriotycznego dzieci przedszkolnych; Porozumiewanie sie dziecka i nauczyciela w edukacji wczesnoszkolnej; Tekst pisany dziecka w wieku wczesnoszkolnym - analiza pragmatyczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
6. Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne a edukacja jutra: Nieprzemijające wartości szkolnego ruchu krajoznawczo-turystycznego; Arkana kształtowania uczniowskich zainteresowań; Socjoterapia jako pedagogiczna forma zajęć pozalekcyjnych w perspektywie pracy szkoły; Funkcjonowanie ucznia zdolnego w środowisku szkolnym i pozaszkolnym - komunikat z badań własnych. 7. Możliwości i ograniczenia edukacji medialnej: Edukacja w kulturze rzeczywistej wirtualności; Pozytywne i negatywne znaczenie mass mediów dla środowiska edukacyjnego uczniów; W stronę przyszłej edukacji medialnej; Portale społecznościowe - aspekty edukacyjne; Wirtualne społeczności w dydaktyce akademickiej; Krytyczna edukacja medialna i konsumencka jako współczesne wyzwanie edukacyjne. 8. Ocenianie postępów w nauce uczniów i studentów. Efekty kształcenia, edukacyjna wartość dodana i straty szkolne: Wpływ metod waloryzacyjnych na efektywność nauczania języka polskiego w gimnazjum; Zastosowanie edukacyjnej wartości dodanej do oceny efektywności nauczania; Proces kształcenia w szkole wyższej w opinii studentów pedagogiki szkół niepaństwowych; Zaniedbane obszary edukacji a wyzwania współczesnej rzeczywistości; Mierzenie wyników kształcenia; Ocenianie uczniów z wychowanie fizycznego - polemiki i kontrowersje. 9. Nauczyciele edukacji jutra: Uwarunkowania rozwoju zawodowego współczesnego nauczyciela; O istocie; strukturach i funkcjach ciągów pytań i poleceń nauczyciela; Oczekiwania i wymagania nauczyciela, czyli o refleksji w rozmowie z dzieckiem; Rzut oka wstecz wobec edukacji jutra; Między sukcesem a porażką - przestrzeń nauczycielskiego działania (z pespektywy nauczycieli emerytów); Ocenianie kryterialne studenckich esejów pedagogicznych; Wpływ autorefleksji na proces adaptacji nauczyciela akademickiego; Autorefleksje studentów nad edukacją szkolną w perspektywie stawania się nauczycielem; Nauczyciele w szkole jutra; Obecność i rola nauczyciela w wieloznacznej przestrzeni mikro- i makroedukacyjnej; Jak kształcić nauczycieli edukacji jutra. 10. Aktualne i perspektywistyczne problemy edukacji prozawodowej i zawodowej. Ciągłość i zmiana: Humanizacyjne i cywilizacyjne problemy edukacji jutra (na przykładzie edukacji zawodowej); Trudności występujące w procesie studiowania w systemie niestacjonarnym a rok studiów; Style studiowania w aspekcie edukacyjnych osiągnięć studentów uczelni technicznych; Funkcjonowanie młodych kobiet na rynku pracy - ciągłość i zmiana; Rola edukacji w kształtowaniu kompetencji kluczowych w zakresie przedsiębiorczości ; Edukacja w dyskursie o nowy model więzienia resocjalizującego na przykładzie Polski; Czech i Niemiec; Plany edukacyjno-zawodowe uczniów w kontekście ich stałych indywidualnych cech osobowości. 11. Kultura fizyczna (wychowanie fizyczne, sport, rekreacja, turystyka i krajoznawstwo) w szkole jutra, jej korzenie, dzisiejsza pozycja, wyzwania na przyszłość: Próba oceny systemu wychowania fizycznego w Polsce; Wycieczki szkolne efektywną formą zajęć pozaszkolnych; System oceny stron internetowych poświęconych turystyce na przykładzie wybranych miejsc turystycznych w Polsce; Dewiza "w zdrowym ciele zdrowy duch" z perspektywy pedagogiki jutra; Koncepcje wartości ciała w perspektywie akademickiego wychowania fizycznego w Polsce; Krajoznawstwo szansą na poniesienie efektywności działalności wychowawczej i dydaktycznej szkoły; "Wychowanie fizyczne i zdrowotne" w służbie edukacji; Wychowanie fizyczne w szkole jutra (I i II etap edukacyjny); Problemy edukacji studentów AWF we Wrocławiu z zakresu turystyki i rekreacji; Rola wychowania fizycznego i sportu w kształtowaniu postaw patriotycznych i obywatelskich młodego pokolenia polonii mandżurskiej; Edukacyjny efekt informacji zwrotnej stosowanej podczas zajęć z wychowania fizycznego. Przegląd badań; Wartość gry a edukacja jutra. 12. Europejski obszar szkolnictwa wyższego: Strategia rozwoju szkolnictwa wyższego Polsce; Imię a tożsamość. Dyskurs i analiza dyskursu na podstawie analizy narracji studentów wyjeżdżających na uczelnie zagraniczne; Wyższe szkoły niepaństwowe w Polsce na przełomie wieków: burza po kontroli NIK-u w 2000 r.; Kanon użytecznej wiedzy i umiejętności absolwenta szkoły wyższej (na przykładzie studiów pedagogicznych); Uczelnie niepubliczne (nie)kłopotliwym elementem systemu szkolnictwa wyższego; Uczelnie wyższe w kształceniu ustawicznym osób w wieku powyżej 50 lat; system niepaństwowej szkoły wyższej w kontekście wzajemnego oddziaływania tendencji lokalnych i globalizacyjnych; Edukacja poprzez percepcję zakopiańskiego krajobrazu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (12 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika społeczna. Edukacja dorosłych. Pedagogika pracy. Pedagogika opiekuńcza. Pedagogika resocjalizacyjna. Pedagogika mediów. Pedagogika specjalna. Pedagogika zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review" / red. Stanisław Juszczyk)
Zawiera: I. Media wobec wielorakich potrzeb edukacyjnych dziecka: Media w rozwijaniu inteligencji wielorakich dziecka; Využívanie ikt vo vyučovacom procese a žiak so špeciálnymi edukačnými potrebami; Media dydaktyczne nową szansą w przezwyciężaniu specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu; Terapia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych – tradycyjne czy nowoczesne metody pracy; Multimedia w rozwoju mowy i myślenia dziecka; Wykorzystanie programów komputerowych w terapii logopedycznej dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i umiarkowanym; Nowoczesne metody przetwarzania informacji. Błyskawiczne czytanie w świetle badań własnych; Dziecko w świecie zagrożeń – higiena i bezpieczeństwo; Wiedza o zdrowiu i zachowania zdrowotne dzieci sześcioletnich; TV w życiu dzieci hospitalizowanych (na podstawie badań dzieci z chorobami nerek); Media a problem otyłości u dzieci; Komunikacja dzieci z rozszczepem podniebienia z perspektywy kodu językowego, parajęzykowego i niejęzykowego; Dziecko w innym świecie – komunikacja dziecka autystycznego. II. Sztuka dziecka a świat przemian cywilizacyjnych: Edukacyjne możliwości muzycznych programów komputerowych elementem wychowania wielomedialnego; Wykorzystanie komputera i programów multimedialnych w edukacji muzycznej dziecka; Czasopisma dla dzieci wydawnictwa Egmont Sp. Z o.o. w Polsce (1900-2004); Seria wydawnicza „Odkryj świat” jako pomoc edukacyjna dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym; Uwarunkowania wartości informacyjnych ilustracji w lekturze szkolnej uczniów w młodszym wieku szkolnym (na przykładzie książki Czesława Janczarskiego „ Jak Wojtek został strażakiem”); Tradycyjne i nowoczesne źródła edukacji przez sztukę; Estetyczne i dydaktyczne konsekwencje zastosowania komputera jako narzędzia w edukacji plastycznej; Czy kij baseballowy może być atrybutem zabawy?; Wpływ mediów na folklor dziecięcy; Kinezjetyczne i proksemiczne wymiary analizy tekstu a poziom postawy twórczej dzieci w wieku wczesnoszkolnym; System VST jako środek dydaktyczny wykorzystywany na lekcjach muzyki w polskiej szkole; Kultúra, umenie a počítač v edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zabezpieczenie i ochrona telewidza przez prawo polskie i europejskie, 2. Edukacja medialna formą ochrony telewidza, 3. Instytucje rządowe, parlamentarne i nadawców chroniące telewidza, 4. Organizacje telewidzów i ich ochrona w reprezentowaniu interesu audytorium
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review" / red. Stanisław Juszczyk)
R.I Media, ich wartości wychowawcze i zagrożenia: 1. Prezentacja, 2. Tablica, 3. Projektoskop, 4. Telewizja, 5. Przekaz podprogowy, 6. Komputer, 7. Inne media, 8. Wpływ przekazów medialnych na dzieci i młodzież. R.II Wychowanie, jego znaczenie i problemy: 1. Pojęcie wychowania, 2. Cele wychowania, 3. Metody wychowania, 4. Techniki wychowania. R.III Media w rodzinie: 1. Funkcje rodziny, 2. Typy rodzin, 3. Wpływ mediów na życie rodzinne, 4. Twórczy rozwój dzieci wspomagany mediami, 5. Media a czas wolny dzieci i młodzieży, 6. Edukacja medialna rodziców. R.IV Media w szkole i innych instytucjach wychowawczych: 1. Edukacja medialna, 2. Media w procesie kształcenia, 3. Media wspomagające proces wychowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Naukowa ; Tom 3)
Wstęp; 1 Porozmawiajmy o kompetencjach; Kompetencje przyszłości; Przyszłość należy do świadomych i aktywnych obywateli. Jakie kompetencje są im niezbędne? Jak skutecznie je kształtować? (Perspektywa aksjologiczna); Przedsiębiorczość jako kompetencja przyszłości; Kompetencje kluczowe uczniów w międzynarodowych raportach i badaniach; Mobilność edukacyjna sposobem na rozwijanie kompetencji potrzebnych na rynku pracy; Międzynarodowe projekty edukacyjne drogą do rozwoju kompetencji kluczowych; 2 Wyzwania współczesnej edukacji; Nowoczesne doradztwo w szkołach: predyspozycje uczniów a ich przyszłość zawodowa; Efektywna edukacja. W poszukiwaniu balansu między technologią, kulturą i naturą; Kreatywność a standaryzacja: pedagogika twórczości i jej postulaty pod adresem współczesnej szkoły; Wspieranie rozwoju kreatywności wśród uczniów; Racjonalne dostosowania i modyfikacje w edukacji uczniów mających specjalne potrzeby edukacyjne; Edukacja międzykulturowa w szkołach i jej znaczenie. Wyzwania współczesnej edukacji w ramach inicjatyw UE; Projekt eTwinning jako sposobność do rozwijania inteligencji wielorakich uczniów; 3 Kompetencje cyfrowe; Język programowania jako kompetencja XXI w.; Nowoczesne technologie w nauczaniu przedmiotów ścisłych; Jak zetrzeć kurz nieaktualności z dawnych tekstów kultury? Dziedzictwo kulturowe w dobie nowoczesnych mediów na przykładzie Mendla Gdańskiego Marii Konopnickiej; Cyberbezpieczeństwo w szkołach: skuteczne strategie działania; Wyzwania i zagrożenia przestrzeni cyfrowej dla edukacji i aktywności zawodowej; 4 Kompetencje społeczne nauczycieli; Od psychologii do edukacji: zasady podnoszenia skuteczności nauczania i wychowania; Znaczenie inteligencji emocjonalnej w funkcjonowaniu ucznia i nauczyciela; Coaching w edukacji. Innowacje na rzecz rozwoju; Prestiż zawodu a kompetencje nauczycieli; Kompetentny nauczyciel – przyszłość czy rzeczywistość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Referat wprowadzający: Rola i miejsce technologii informacyjnej w okresie reform edukacyjnych w Polsce. Kognitywistyka edukacyjna marzenia a rzeczywistość. Rozdział I - Problemy cywilizacji informacyjnej. Cywilizacja informacyjna i edukacja medialna; Technologia informacyjna w procesie globalizacji edukacji; Mass media, edukacja i przemiany kultury współczesnej; Tożsamość wirtualna, konteksty i paradoksy; Technologia informacyjna zmieniająca edukację; Sieciowa infrastruktura edukacyjna społeczeństwa informacyjnego i gospodarki cyfrowej; Program PIONIER - implikacje edukacyjne; Przygotowania studentów do wykorzystania Internetu; Tworzenie oscylacyjnych struktur wiedzy w procesie kształcenia w okresie cywilizacji informacyjnej; Inicjatywy na rzecz popularyzacji technologii informacyjnej w Polsce. Rozdział II - Kształcenie na odległość. Wybrane problemy przekazu informacji wykorzystywane w procesie kształcenia; Profesjonalne systemy wideokonferencyjne w projektach edukacyjnych; multimedialny moduł edukacyjny jako element systemu kształcenia na odległość; Zasady dydaktyki ogólnej w kształceniu na odległość; Sztuka ważenia słów w edukacji na dystans; Internet - pojęcie, narzędzie, obszary wykorzystania w kulturze, nauce i edukacji; Standaryzacja materiałów edukacyjnych; Nowe możliwości, potrzeby i zastosowania nauczania na odległość na podstawie praktycznego eksperymentu; Nowoczesne technologie informatyczne w edukacji dorosłych. Rozdział III - Kształcenie nauczycieli. Informatyka i pedagogika; Kilka refleksji z badań pilotażowych dotyczących wykorzystania szkolnej pracowni internetowej przez gminę; Technologia informacyjna a twórczy nauczyciele; Technologia informacyjna w kształceniu nauczycieli różnych specjalności; Internet w pracy pedagogicznej nauczyciela - na przykładzie Multimedialnej Witryny Nauczania Wczesnoszkolnego - www.edukacja.torun.pl; Wykorzystanie interakcyjnych właściwości edytora pisma nutowego w nauczaniu i uczeniu się muzyki w Wyższym Zawodowym Studium Pedagogicznym; Możliwości wykorzystania narzędzi technologii informacyjnej w edukacji. Rozdział IV: Studia podyplomowe. O Podyplomowym Studium w zakresie technologii informacyjnej w nauczaniu niestacjonarnym; Interakcja między uczestnikami kursu internetowego na przykładzie Studium Menedżerskiego Global MiniMBA; Pokolenie dorastające z komputerem wkracza na uniwersytety - nowe wyzwania edukacyjne; Słuchacze studiów podyplomowych prowadzonych przez Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej AP im. KEN w Krakowie jako propagatorzy technologii informacyjnej; Multimedialne prace dyplomowe. Rozdział V - Komputer (TI) w kształceniu. Jakie zmiany powoduje stosowanie nowych technologii w szkolnym nauczaniu matematyki?; Technologia informacyjna w szkole. Środki i narzędzia dydaktyczne w zreformowanej szkole; Systemy multimedialne w edukacji. Multimedia a gry dydaktyczne; Struktury informacyjne komunikatu multimedialnego w formie prezentacji; Analiza zastosowania multimedialnych programów komputerowych w procesie dydaktycznym; Multimedialny charakter symulacji lotniczej; Authorware Proffesional For Windows - uniwersalne narzędzie do tworzenia oprogramowania wspomagającego kształcenie; Wspomaganie komputerowe w kształceniu kulturowym na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej i gimnazjum; Wykorzystanie metody projektów do interdyscyplinarnego nauczania informatyki; Elektroniczne obrazy w katechezie, czyli e-ikony; Komputer we wspomaganiu pracy dydaktyczno-wychowawczej w przedszkolu; Propozycja zajęć plastycznych wykorzystujących komputer jako narzędzie plastyczne; Komputerowe wspomaganie nauki czytania u dzieci 6-letnich; Programowanie obiektowe w kształceniu przyrodników; Przegląd wybranych systemów oceniania wspomaganego komputerowo (CAA); Samoocena szkoły w dobie reformy oświaty. Rozdział VI - Technologia informacyjna w pedagogice specjalnej. Media w kształceniu specjalnym; Technologia informacyjna w kształceniu studentów pedagogiki rewalidacyjnej; Komputerowo wspomagany proces diagnostyczno-terapeutyczny trudności w nauce czytania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: I.Społeczne zagrożenia współczesnej rodziny polskiej: Zagrożenia społeczne i emocjonalne współczesnej rodziny; Wybrane aspekty nowych zagrożeń mediów cyfrowych; Zagrożenia współczesnej rodziny w świetle języka sharentingu; Dysfunkcjonalność społeczna i emocjonalna rodziny z problemem alkoholowym; Zachowania problemowe dorastających w percepcji studentów pedagogiki; Rola szkoły w kształtowaniu kompetencji komunikacyjnych w rodzinie; Dysfunkcjonalność rodziny przyczyną uzależnienia osób przebywających w świętokrzyskich ośrodkach rehabilitacyjno-readaptacyjnych; Trudności wychowawcze w szkole przejawiane przez dziewczęta i chłopców z poczuciem osamotnienia; Problemy rodzin nauczycieli na podstawie wypowiedzi autobiograficznych. II.Oddziaływania pedagogiczne w eliminowaniu trudności wychowawczych: Profilaktyka systemowa zintegrowana z procesami resocjalizacji młodzieży; Rozwój kompetencji cyfrowych oraz bezpieczne korzystanie z sieci podopiecznych placówek resocjalizacyjnych dla nieletnich; Logoterapia V.E. Frankla jako narzędzie pracy wychowawcy pracującego z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem; Pedagog wobec kryzysu współczesnej rodziny; Poglądy przyszłych pedagogów w czasach publicznej narracji na temat ideologii gender; Arteterapia - dyscyplina nowa? Próba charakterystyki; Walidacja instrumentem wspomagającym w procesie aktywizacji i reintegracji społeczno-zawodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej