Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(45)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(10)
Czasopisma
(6)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(40)
dostępne
(30)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Czytelnia
(40)
Autor
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(6)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(5)
Klasińska Barbara
(5)
Kaliszewska Małgorzata
(4)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(4)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(4)
Białoszewski Dariusz
(3)
Gajdzica Zenon (1970- )
(3)
Grabowska Tatiana
(3)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(3)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(3)
Karpińska Anna
(3)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(3)
Korabiewska Izabela
(3)
Lewandowska Monika
(3)
Rutkowska Angelina
(3)
Urbańska Magda
(3)
Wrońska Marta
(3)
Colonna-Kasjan Daniela
(2)
Dobrakowski Paweł
(2)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(2)
Gawlik Ewa
(2)
Godawa Grzegorz
(2)
Grusiewicz Mirosław
(2)
Hallada Marek
(2)
Kaczmarek Żanetta
(2)
Kalemba Marcelina
(2)
Kowalewski Michał
(2)
Kowalkowski Stanisław
(2)
Kryk Gabriela
(2)
Laskowski Mirosław
(2)
Lulek Barbara
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Markiewicz-Patkowska Julita
(2)
Mateja Agnieszka
(2)
Musiał Emilia
(2)
Nycz Edward
(2)
Ostrowska Małgorzata
(2)
Ostrowski Kazimierz
(2)
Plieth-Kalinowska Izabela
(2)
Przewoźnik Sylwia
(2)
Remża Piotr
(2)
Rongies Witold
(2)
Rzewucka Paulina
(2)
Waloszek Danuta (1947- )
(2)
Wasylewicz Magdalena
(2)
Wereszczyńska Katarzyna
(2)
Wojciechowska Katarzyna
(2)
Wołoszyn Stefan
(2)
Łabuz-Roszak Beata
(2)
Adamczyk Marta
(1)
Adamus Rafał
(1)
Babiuch Małgorzata
(1)
Baran-Wesołowska Beata
(1)
Barut Arkadiusz (1974- )
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Batiuk Anna
(1)
Bereziński Mirosław
(1)
Bernátová Renáta
(1)
Bonar Jolanta
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Borowska Teresa
(1)
Borowski Ryszard
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Buchnat Marzena
(1)
Búgelová Taťjana
(1)
Chlasta-Obłąk Dagmara
(1)
Chodkowska Maria
(1)
Ciosk Kinga
(1)
Cudak Sławomir
(1)
Czaplińska-Muternilchowa Róża
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czopek Jakub
(1)
Danilewska Joanna
(1)
Dauzenroth Erich
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Deptuła Maria
(1)
Derda Ahata
(1)
Derda Olga
(1)
Dewey John (1859-1952)
(1)
Domalewska Dorota
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dziewulak Dobromir (1958- )
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Elliott Julian
(1)
Ferdyn Emanuel
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fontana David
(1)
Forma Paulina
(1)
Furman Joanna
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Gajdzińska Monika
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Gurba Ewa
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Guz Sabina
(1)
Guzik Paweł
(1)
Hetmańczyk Hewilia
(1)
Heyne David
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Temat
Szkolnictwo
(29)
Dziecko
(13)
Młodzież
(9)
Nauczanie początkowe
(8)
Nauczyciele
(8)
Wychowanie
(8)
Studenci
(7)
Oświata
(6)
Pedagogika
(6)
Szkolnictwo specjalne
(6)
Kształcenie
(5)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(5)
Dzieci
(4)
Dziecko niepełnosprawne
(4)
Dziecko trudne
(4)
Nauczanie
(4)
Niepowodzenia szkolne
(4)
Pedagogika specjalna
(4)
Psychologia wychowawcza
(4)
Rodzice
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Twórczość dzieci i młodzieży
(4)
Uczniowie
(4)
Wsparcie społeczne
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Depresja psychiczna
(3)
Dziecko autystyczne
(3)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością
(3)
Historia wychowania
(3)
Kształcenie integracyjne
(3)
Kształcenie nauczycieli
(3)
Ludzie starzy
(3)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(3)
Młodzi dorośli
(3)
Nauczanie zintegrowane
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Pedagogika społeczna
(3)
Prawa dziecka
(3)
Radzenie sobie ze stresem
(3)
Rodzina
(3)
Uczenie się
(3)
Umuzykalnianie
(3)
Wychowanie estetyczne
(3)
Wychowanie fizyczne
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Agresywność
(2)
Akademia Sztuki Wojennej
(2)
Aktywność fizyczna
(2)
Antypedagogika
(2)
Badania naukowe
(2)
COVID-19
(2)
Dyslekcja i dysgrafia
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Dziecko zdolne
(2)
E-learning
(2)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(2)
Edukacja medialna
(2)
Edukacja międzykulturowa
(2)
Edukacja prozdrowotna
(2)
Epidemie
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Konflikt szkolny
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Mediacja szkolna
(2)
Metodologia
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Multimedia
(2)
Muzykoterapia
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Niedostosowanie społeczne
(2)
Opieka społeczna
(2)
Patologia społeczna
(2)
Pedagogika przedszkolna
(2)
Pokolenie Z
(2)
Postawy rodzicielskie
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Rodzina zastępcza
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Samobójstwo
(2)
Samokształcenie
(2)
Socjologia edukacji
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Wychowanie do wartości
(2)
Wychowanie moralne
(2)
Zachowania ryzykowne
(2)
Zachowanie
(2)
Zespół ADHD
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Adopcja
(1)
Algorytmy
(1)
Alkoholizm dzieci i młodzieży
(1)
Altruizm
(1)
Andragogika
(1)
Animaloterapia
(1)
Temat: dzieło
Moda i Życie Praktyczne (czasopismo ; 1945-1951)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(3)
1901-
(2)
1989-2000
(2)
2001-0
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(2)
Francja
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Austria
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Finlandia
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Irlandia
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Litwa
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Portugalia
(1)
Preszów (Słowacja)
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(10)
Czasopismo naukowe
(6)
Czasopismo pedagogiczne
(5)
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(2)
Czasopismo prawnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(20)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Psychologia
(2)
Historia
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Metody badań pedagogicznych. Pedagogika porównawcza. Dydaktyka szkolna. Psychologia kształcenia. Pedeutologia. Socjologia edukacji. Podstawy prawa oświatowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 15/2017)
Półrocznik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2006-2014
Zawiera: TEORETYCZNE UJĘCIA PROBLEMÓW PEDAGOGICZNYCH - DYSKUSJE I POLEMIKI: Współtworzenie wiedzy między ewolucją a rewolucją epistemologii pedagogicznej; Towarzystwa naukowe w przestrzeni edukacji całożyciowej; Samoobrona powszechna społeczeństwa Rzeczypospolitej Polskiej; Teraźniejszość i przyszłość edukacji dla bezpieczeństwa; Jakość kształcenia w Akademii Sztuki Wojennej - uwarunkowania i wyzwania; Szkolenia obronne w administracji publicznej jako istotny element edukacji dla bezpieczeństwa w RP; Ikonosfera w komunikacji a prywatność współczesnej młodzieży; Bezpieczeństwo w rodzinie - osamotniona starość; Magia literatury i teatru - zapomniane pojęcia w terapii i wspieraniu dziecka zdrowego i dotkniętego chorobą; Wybrane psychologiczne koncepcje mądrości z perspektywy badań nad uczeniem się w okresie późnej dorosłości. PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE EFEKTÓW BADAŃ PEDAGOGICZNYCH: E-meryt, czyli blogujący senior - raport z badań; Wolontariat jako forma aktywności prospołecznej młodzieży studenckiej; Wybrane motywy aktywności ruchowej w środowisku wodnym w świetle wartości; Aktywność fizyczna w czasie wolnym na przykładzie uczniów w środowisku wiejskim; W stronę przyrody: o norweskich praktykach edukacji na zewnątrz; Wpływ informacji graficznej oraz negatywnego afektu na ocenę ryzyka zachowań seksualnych. WSPÓŁCZESNE PROBLEMY BADAŃ PEDAGOGICZNYCH W WYMIARZE MIĘDZYNARODOWYM: Pedagogical reflection on the usefulness of popular proverbs in a hermeneutic exploration of the world; An employee of generation Y in the face of changes in the global labour market; Characteristics of total institution based on the example of educational care; Motor skills assessment of youth aged 13-14; Eating habits of primary and middle school students; Vulnerability in Family and Creativity Support by Living-Learning Workshops; Parents’ psychological absence in upbringing children: causes, consequences, pedagogical implications; Феликс Францевич Мовчановский - основатель Александровского училища-хутора глухонемых; Духовно-моральний розвиток особистості у педагогічній спадщині Івана Огієнка.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 18/2018)
Półrocznik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2006-2014
Role pedagogiki w rozwiązywaniu problemów współczesnego człowieka; I. Teoretyczne podstawy problemów pedagogicznych - dyskusje i polemiki: Edukacja dorosłych w kontekście globalnego i wielokulturowego społeczeństwa; Założenia logoteorii Viktora Emila Frankla a wychowanie człowieka; Szkoła jako przestrzeń wspomagania rozwoju; Możliwości wykorzystania arteterapii w edukacji zdrowotnej. II. Współczesne problemy badań pedagogicznych w wymiarze międzynarodowym: Pedagogical essay in academic teaching. Genesis, humanist values, and didactic expectations; Burnout syndrome of university teachers; Communication at school and its influence on the feeling of stress; Relationship to work and learning across three generations; Specifications of functioning in a close interpersonal relationship of women with the tendency of depression education in identifying the depressive tendency; Youth subcultures in the 2nd decade of the 21st century; Forms of musical education and their implementation in artistic and pedagogical systems; Pespective of postwar maternity in Poland (the example of "Moda i życie praktyczne" in the years 1946-1950); Functioning of families with children with autism and the role of non-profit institutions; Organization of educational process in schools with polish educating and the special school for deaf children in the conditions od independent Ukraine (1991-2010). Comparative aspects; Tworzenie i rozwój edukacji dla dzieci z zaburzeniami czucia na Ukrainie i w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 20/2019)
Półrocznik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2006-2014
Zawiera: I. Teoretyczne podstawy problemów pedagogicznych - dyskusje i polemiki: Człowiek w zwierciadle przemian kultury - wyzwania dla ludzi zatrwożonych; Nauczyciel - system - badania naukowe; Praca domowa ucznia - konieczność versus zbędność; Kształtowanie tożsamość w epoce nowoczesnych technologii informacyjnych; Dydaktyka szkoły wyższej wobec zmiany cywilizacyjnej - nowa formuła wykładu; Kompetencje medialne wyznacznikiem konstruktywnego seniora w przestrzeni medialnej; Rola uniwersytetów trzeciego wieku w kształtowaniu jakości życia seniorów i zarządzaniu czasem; Jakość kształcenia w uczelni wojskowej - szanse i dylematy; Szkoła branżowa w opałach. Rzecz o kondycji szkolnictwa zawodowego w kontekście wyborów edukacyjnych młodzieży; Niepowodzenia szkolne z matematyki pedagogicznym wyzwaniem dla edukacji. II. Praktyczne zastosowanie efektów badań pedagogicznych: Agresja wśród uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli i rodziców - problem czy syndrom czasu?; Profilaktyka systemowa zachowań ryzykownych młodzieży. Raport z badań efektywności programu profilaktycznego „Mówimy nie uzależnieniom”; Mediacje jako narzędzia rozwiązywania konfliktów szkolnych i rodzinnych z perspektywy młodzieży studenckiej; Good behawior game - alternatywa dla tradycyjnych metod zarządzania klasą. III. Współczesne problemy badań pedagogicznych w wymiarze międzynarodowym: Factors impacting the improvement of hermeneuatic competences during academic education preparing for social professions; The role of new media in medical students’ acquisition of cognitive and social skills. An introduction to some fundamental considerations; Expectations of parents towards school in the context of responsibility for the upbringing and eduactional achievements of the child; Evaluation of the eduaction-related achievements of primary school pupils - between supporting and exclusion; A kindergarten teacher in students’ creative motor expression development; Positive and negative parental attitudes facing of child’s distability; Two perspectives on modern art. Education - between marginalization and globalization; The role of shared historical memory in Israeli and Polish education systems. Issues and trends; Determinants and dilemmas impacting the cooperation of family and school in conveying community values from the perspective of the literary output of Teresa Śliwińska, a teacher from Poznań. Bibliogaphical research; In the circle of the social and pedagogical significance of folk tradition and culture. The cult of saint roch - a patron saint of plague victims.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 21/2020)
Półrocznik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2006-2014
I. Teoretyczne podstawy problemów pedagogicznych - dyskusje i polemiki: Wybrane aspekty sytuacji szkolnej uczniów z zespołem Aspergera; Nauczyciel i uczeń wobec ery konwergencji medialnej; Kreatywne wykorzystanie potencjału wirtualnej rzeczywistości w dydaktyce; Resentyment a społeczna akceptacja rodzin wielodzietnych. II. Praktyczne zastosowanie efektów badań pedagogicznych: Obserwacja etnograficzna w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji; Po co jest szkoła? Funkcje szkoły z perspektywy kandydatów do zawodu nauczyciela; Rodzice w przestrzeni szkolnej; Dziecięce prace graficzne jako źródło informacji o rodzinie; Myśli i groźby samobójcze jako elementy zachowań presuicydalnych przejawiane u osób pozbawionych wolności. III. Współczesne problemy badań pedagogicznych w wymiarze międzynarodowym: The development paths of hermeneutic competences: the end of an alibi, the beginning of a “sunny adventure”; Information and communication technology in the life of university students - future pre-school and first grade of primary school teachers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 23/2021)
Półrocznik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2006-2014
Wstęp; I. Teoretyczne podstawy problemów pedagogicznych – dyskusje i polemiki 1. Aktywne uczenie się studentów – potrzeba czy konieczność w kształceniu on-line; 2. E-sport – zajęcia godne polecenia czy bezpieczna przystań dla uzależnionych graczy komputerowych; 3. Wpływ kwarantanny na prokrastynacje wśród studentów polskich uczelni medycznych – teoretyczne założenia projektu badawczego. II. Praktyczne zastosowanie efektów badań pedagogicznych 1. Egzaminowanie w edukacji zdalnej a kształtowanie podmiotowości studentów kierunków nauczycielskich; 2. Wychowanie fizyczne w zdalnym nauczaniu w pandemii COVID-19 w opiniach licealistów; 3. Świadomość zagrożeń cyfrowych wśród opinii rodziców – badanie empiryczne. III. Współczesne problemy badań pedagogicznych w wymiarze międzynarodowym 1. The young adults’ adaptation strategies to the pandemic world.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Ustrój szkolny: Obowiązek szkolny w Unii Europejskiej; Przegląd ustrojów szkolnych w wybranych państwach; Szkolnictwo średnie w wybranych państwach Unii Europejskiej; Szkolnictwo wyższe w świetle raportów edukacyjnych; System szkolny Finlandii; System szkolny Irlandii. Część 2. Program nauczania: Kształcenie zawodowe w Polsce i wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Szkolna przedsiębiorczość w systemach oświatowych wybranych państw europejskich; Edukacja kulturalna w szkolnictwie wybranych państw europejskich; Kształcenie dzieci i młodzieży w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Wychowanie fizyczne w szkołach w wybranych państwach europejskich. Część 3. Uczniowie: Wspieranie uczniów uzdolnionych w szkolnictwie europejskim i USA; Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkolnictwie zawodowym w Polsce i wybranych państwach Unii Europejskiej; Zwalnianie uczniów z lekcji wychowania fizycznego w szkołach w Polsce i wybranych państwach europejskich; Dni wolne od zajęć szkolnych dla uczniów działających w sferze publicznej w wybranych państwach Unii Europejskiej; Ulgowe przejazdy dla uczniów i studentów w wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej. Część 4. Organizacja pracy szkoły: Kształcenie na odległość w wybranych państwach europejskich; wymiar czasu pracy nauczycieli w wybranych państwach Unii Europejskiej; nadzór pedagogiczny w systemach edukacyjnych w Polsce i wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Edukacja dwujęzyczna z językiem migowym dla uczniów głuchych w Polsce i wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Dostęp do podręczników dla dzieci niewidomych i słabowidzących w Polsce, Szwecji i Wielkiej Brytanii; Finansowanie zakupu podręczników szkolnych w wybranych państwach europejskich. Część 5. Uwarunkowania społeczno-ekonomiczne oświaty: Wybrane zagadnienia prawa adopcyjnego na Białorusi, Litwie i Ukrainie; Monitorowanie losów dziecka z użyciem baz danych w wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Monitorowanie przez polskie wyższe uczelnie karier zawodowych absolwentów; Instytucja rejestrowanego związku partnerskiego PACS we Francji; Zasady recenzowania wniosków o granty naukowe finansowane ze środków publicznych we Francji, w Niemczech i Wielkiej Brytanii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Międzyprzedmiotowe aspekty dydaktyki matematyki i geografii; Przedsiębiorczość nauczycieli i jej uwarunkowania; wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego Excel w rachunkowości; Propozycje w zakresie łączenia treści matematycznych i niematematycznych w nauczaniu zintegrowanym; Wspomagająca rola komputera w rozwiązywaniu zadań i problemów uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; Użycie arkusza kalkulacyjnego MS Excel jako narzędzia pomiaru dydaktycznego na lekcjach wychowania fizycznego; Wykorzystanie technik komputerowych w zajęciach świetlicowych z dziećmi specjalnej troski; Arkusz kalkulacyjny Excel w nauczaniu matematyki w szkole podstawowej i gimnazjum; Rozwój szkoły jako organizacji uczącej się; Zastosowanie pakietu Microsoft Office w dydaktyce fizyki; Wykorzystanie komputera na lekcjach chemii; Elementy analizy i przetwarzania danych w nauczaniu gimnazjalnym; Zastosowanie technologii informacyjnej w nauczaniu przedmiotu "Podstawy żywienia człowieka"; Komputerowe wspomaganie pracy biblioteki szkolnej; Komputerowe wspomaganie nauczania matematyki w gimnazjum; Wykorzystanie techniki komputerowej do realizacji ścieżek międzyprzedmiotowych; Integracja nauczania matematyki i przyrody w szkole podstawowej specjalnej dla dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną; Rola komputerów w wychowaniu dzieci i kształtowania ich postaw estetycznych; Komputerowe wspomaganie lekcji matematyki w klasie IV szkoły podstawowej; Wykorzystanie komputera w nauczaniu fizyki; Liczby Fibonacciego w matematyce i przyrodzie; Rola przyrody w kształtowaniu matematycznej intuicji dziecka sześcioletniego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozwój praktyki przedszkolnej w ujęciu historycznym; Organizacja środowiska przedszkolnego; Organizacja przestrzeni przedszkola - aspekty teoretyczne i praktyka; Planowanie działań pedagogicznych w przedszkolu; Poczytaj mi, mamo! O potrzebie czytania dzieciom; Zabawa jako forma wspierania rozwoju dziecka; Prawne aspekty organizowania niepublicznych placówek przedszkolnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Prawa dziecka w teorii pedagogicznej i praktyce wychowawczej: Współczesne idee edukacyjne a prawa dziecka; Janusz Korczak - prawdziwy rzecznik praw dziecka; Prawa dziecka w perspektywie wychowania chrześcijańskiego w rodzinie; Prawa dziecka w opiniach studentów kierunków pedagogicznych; Przemoc rówieśnicza przejawem łamania praw dziecka. Część II: Prawa dziecka w świadomości wychowawców przedszkoli; Prawa ucznia we współczesnej szkole; Wpływ reformy edukacji na respektowanie praw dziecka w szkole; Wychowanie a prawa dziecka w praktyce szkolnej. Część III: Prawa dziecka w systemie opieki. Realizacja praw dziecka we współczesnej rodzinie - wybrane aspekty socjologiczno-prawne (komunikat z badań); Prawa dziecka a rodzinna opieka zastępcza. Doświadczenia Ośrodka Adopcyjno-Opiekuńczego w Rzeszowie; Prawa dziecka w opinii wychowanków domu dziecka; Prawa dziecka w opiniach wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych. Część IV: Dzieci o specyficznych potrzebach i ich prawa. Prawne podstawy procesu rehabilitacji edukacyjnej; Prawa dziecka niepełnosprawnego intelektualnie w domach pomocy społecznej; Prawa dziecka a aspekt wczesnej pomocy dziecku z dysfunkcjami w rozwoju. Scenariusze zajęć dotyczących praw dziecka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wczesne lata; 1. Wczesny rozwój społeczny, 2. Zabawa Cz. II Czynniki kognitywne a uczenie się; 3. Formowanie się pojęć a rozwój poznawczy, 4. Mowa, 5. Inteligencja, 6. Kreatywność, 7. Uczenie się. Cz. III Czynniki afektywne; 8. Osobowość, 9. Wartość a rozwój moralny. Cz. IV Społeczna interakcja, relacje nauczyciel-dziecko i osobowość nauczyciela; 11. Zachowanie społeczne a umiejętności społeczne, 12. Doradztwo i poradnictwo edukacyjne, 13. Kierowanie klasą i jej kontrola, 14. Osobowość nauczyciela, cechy nauczyciela i stres nauczyciela
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XXII. Zeszyt 2)
Kwartalnik, 2020-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013, Półrocznik, 2014-2019
Forma i typ
Temat
Trybunał Konstytucyjny (Polska) Europejski Trybunał Praw Człowieka Sąd Najwyższy (Polska) Corte costituzionale della Repubblica Italiana Unia Europejska (UE) Mercosur Godność ludzka Jeńcy wojenni Prawo humanitarne międzynarodowe Konstytucyjność prawa Praworządność Podatek dochodowy od osób fizycznych Państwo prawne Prawo konstytucyjne Rzecznik praw obywatelskich Swoboda wypowiedzi Macierzyństwo zastępcze Prokreacja medycznie wspomagana Prawa dziecka Kryzys migracyjny na granicy Białorusi z Unią Europejską (2021- ) Nielegalni imigranci Uchodźcy Bezpieczeństwo Handel międzynarodowy Umowy międzynarodowe gospodarcze Prawo o szkolnictwie wyższym Profesorowie Stopnie i tytuły naukowe Habilitacja COVID-19 Działalność gospodarcza Składki na ubezpieczenia społeczne Tarcza antyinflacyjna (pakiet rządowy) Parki narodowe Ochrona przyrody Prawo ochrony środowiska Pozwolenia administracyjne Rybołówstwo Etyka zawodowa Honor Odpowiedzialność dyscyplinarna Żołnierze Służby mundurowe Nauczyciele akademiccy Postępowanie dyscyplinarne Postępowanie odwoławcze Wyłączenie sędziego w postępowaniu cywilnym Postępowanie cywilne Dzierżawa Nieruchomości rolne Skarbu Państwa Prawo rolne Posiadanie Ochrona praw konsumenta Prawo antymonopolowe Ochrona konkurencji Religia Wspólnota Prawo pracy Praca zdalna Zakładowa organizacja związkowa Ochrona danych osobowych Algorytmy Dyskryminacja Prawo nowych technologii Sztuczna inteligencja Rekrutacja pracowników Polska Włochy Francja
Niedostrzeżona nielojalność ustawodawców. przykład z czasów walki o „praworządność” i „dobrą zmianę”; Wokół problematyki praworządności; Granice wolności wypowiedzi. Argumentacja rzecznika praw obywatelskich w kasacjach wniesionych w sprawach wykroczeń w świetle poglądów europejskiego trybunału praw człowieka; Zastosowanie metod medycznie wspomaganej prokreacji w najnowszym orzecznictwie włoskiego trybunału konstytucyjnego; Ochrona godności jeńców wojennych w świetle postanowień międzynarodowego prawa humanitarnego konfliktów zbrojnych; Operacja „ŚLUZA” – kryzys uchodźczy związany z przerzutem nielegalnych migrantów przez polsko-białoruską granicę; Stosunki handlowe UE-MERCOSUR – wyzwania i perspektywy w świetle zakończonych negocjacji umowy handlowej; Wolność wyboru rodzaju działalności naukowej a przesłanki ustawowe uzyskania tytułu naukowego profesora; Osiągnięcie naukowe albo artystyczne stanowiące znaczny wkład w rozwój określonej dyscypliny w rozumieniu ustawy prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; Liczba osiągnięć naukowych albo artystycznych, stanowiących znaczny wkład w rozwój określonej dyscypliny, konieczna do wykazania we wniosku habilitacyjnym; Zwolnienie z obowiązku opłacania składek wynika z przepisów art. 31 ZO 8, 10 I 12 ustawy o COVID-19; Parki Narodowe – wnioski de lege ferenda (cz. II); Amatorski połów ryb – uwagi na tle art. 7 ustawy o rybactwie śródlądowym; Kilka refleksji o genezie i rozwoju unormowań dot. naruszenia zasad etyki zawodowej jako przesłanki odpowiedzialności dyscyplinarnej żołnierzy i funkcjonariuszy służb mundurowych; Postępowanie odwoławcze w sprawach dyscyplinarnych nauczycieli akademickich; Zdolność postulacyjna w postępowaniu cywilnym w zakresie wniosku o wyłączenie sędziego rozpoznawanego przez sąd najwyższy; Ośrodek produkcji rolniczej jako przedmiot posiadania rolnego; Proces budowania ochrony konkurencji i konsumentów w prawie polskim; Przedsiębiorstwo i wspólnota pracy; Przyszłość pracy zdalnej – dylematy prawne; Ustawowy obowiązek pracodawcy udostępnienia zakładowej organizacji związkowej pomieszczenia i urządzeń technicznych a powierzenie przetwarzania danych osobowych; Model systemowego przeciwdziałania dyskryminacji algorytmicznej – uwagi na tle projektu aktu w sprawie sztucznej inteligencji; Glosa do wyroku naczelnego sądu administracyjnego z dnia 8 lutego 2022 r., II OSK 154/21 – uwagi na tle art. 10 KPA; Kobiety gospodarne i wyjątkowe. Koła gospodyń wiejskich w prawie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych ; Tom 3)
1. Problemy kształcenia uczniów niepełnosprawnych w wybranych krajach europejskich: Zmiany uwarunkowań rozwoju pedagogiki specjalnej w Niemczech; Edukacja na poziomie średnim młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną- z doświadczeń krajów zachodnich; Doświadczenia z edukacją upośledzonych umysłowo w Niemczech; Kształcenie uczniów w granicznej strefie opóźnienia umysłowego na Słowacji; Możliwości przygotowania zawodowego niepełnosprawnych umysłowo w Republice Słowackiej; Organizacja kształcenia specjalnego w duńskiej szkole podstawowej; 2. Polski system kształcenia specjalnego- orientacje teoretyczno-badawcze: Pedagogika specjalna przy pedagogika szkoły specjalnej? (organizacja procesów); Orientacje teoretyczne w badaniach kształcenia osób niepełnosprawnych i ich implikacje praktyczne; Kształcenie specjalne w kontekście wybranych zmian w systemie oświaty w Polsce; Perspektywa badań nad systemem kształcenia uczniów niepełnosprawnych w Polsce- analiza możliwej i podejmowanej problematyki badań; 3. Prawne i etyczne aspekty funkcjonowania osób niepełnosprawnych w Polsce: Prawo dziecka do akceptacji, szacunku i przyjaznego porozumiewania się z rodzicami (chcemy dzieci chcianych i kochanych przez mądrych i odpowiedzialnych wychowawczo rodziców); Rola prawa w systemie wsparcia społecznego; Prawa osób niepełnosprawnych w aspekcie realizacji zasad sprawiedliwości społecznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rzeczywistość kulturowa a perswazyjność przekazów medialnych: Wizerunki medialne i kultura medialna. Potrzeba upowszechniania alfabetyzacji medialnej; Media wychowujące; Nauczyciele i uczniowie w globalnym społeczeństwie informacyjnym; Semiotyczny wymiar komunikacji wirtualnej wśród młodzieży i jego konsekwencje społeczne; Doświadczenie dzieciństwa w perspektywie mediamorfozy; Komputer a aktywność uczniów w uczeniu się matematyki; Ku otwartej przestrzeni edukacyjnej: kształtowanie kompetencji społecznych i świadomości kulturowej uczniów realizujących projekty w ramach akcji e-Twinning; Filmy realizowane przez dzieci za pomocą telefonów komórkowych; Region źródłem poznania i informacji o otaczającej rzeczywistości. 2. Szkoła środowiskiem wyjaśniania świata ludzi i przedmiotów – optyka nauczycielska: Tvorivost’, škola a učitel’ dnešnej školy – twórczość, szkoła i nauczyciel dzisiaj; Ďalšie vzdelávanie učitel’ov v SR z aspektu ich kariérneho rastu; Autoedukacja w percepcji studentów studiów pedagogicznych; Społeczno-emocjonalny aspekt gotowości szkolnej w świadomości nauczycielek wychowania przedszkolnego; Nauczyciel (współ)twórcą procesu poznawania, przyswajania i odkrywania otaczającej rzeczywistości. Rozbieżności między stanem postulowanym a codziennością szkolną; Możliwości pokonywania barier psychicznych uczniów w aspekcie codziennej pracy nauczyciela; Folklore – music pedagogy – music education; Autoregulacja w procesie kształcenia – na tle wybranych koncepcji uczenia się. 3. Szkoła środowiskiem wyjaśniania świata ludzi i przedmiotów – wymiar wspomagania dziecka: Kompetencje komunikacyjne dziecka jako determinanty jego efektywnego funkcjonowania w rzeczywistości społecznej i kulturowej; Możliwości wspierania rozwoju zdolności poznawczych uczniów w edukacji wczesnoszkolnej; Educational opportunitydesigning method in the integrated early-school education; Muzyka barokowa w orbicie zainteresowań młodego pokolenia (na przykładzie uczniów klasy szóstej szkoły podstawowej); Rekreacja i turystyka rodzinna jako substancja nowej rzeczywistości społecznej; Wycieczka szkolna jako poznawanie przez dziecko rzeczywistości społecznej i kulturowej. 4. Tworzenie i twórczość jako substancja nowej rzeczywistości społecznej: Przeżywanie życia w młodości – niektóre wymiary i społeczno-kulturowe wyznaczniki autokreacji w perspektywie zadań edukacyjnych. Analiza teoretyczno-empiryczna; Autokreacja jako projektowanie twórczych orientacji życiowych na przykładzie rodziców adopcyjnych; Homo Creator w organizacji, czyli o znaczeniu twórczości w miejscu pracy; Twórczość w służbie a wypalenie zawodowe funkcjonariuszy policji; Rola przeszłych doświadczeń emocjonalnych oraz aktualnych stylów przywiązania i doświadczania zdarzeń w formowaniu przekonań o naturze ludzkiej przez adolescentów; Społeczne reprezentacje ubioru jako efekt przeżyć estetycznych. 5. Przestrzenie inności czyli dotrzeć, zrozumieć i ujawnić potencjalność kreacji jednostki nietypowej: Odkrywanie świata dźwięków przez dzieci w wieku przedszkolnym; Wspieranie potencjału dzieci podatnych na zagrożenie, czyli kilka słów o zjawisku resilience; Zrozumieć dysleksję; Pies i dziecko – od terapii po sztukę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Socjopedagogiczne problemy integracji w warunkach polskiej szkoły, 2. Specjalne potrzeby edukacyjne w zakresie społecznego funkcjonowania uczniów z ograniczeniami biologicznymi w środowiskowymi, 3. Metodologiczne podstawy badań własnych, 4. Przygotowanie środowiska szkolnego dla potrzeb uczniów z obciążeniami biologicznymi, 5. Funkcjonowanie szkoleń uczniów z niepełnosprawnością i chorobą przewlekłą, 6. Społeczne funkcjonowanie w klasie szkolnej uczniów z rodzina obciążonych problemem alkoholowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Postawy społeczne wobec niepełnosprawności, 2. Niepełnosprawność jako problem społeczny, 3. Założenia metodologiczne, 4. Dzieci i młodzież niepełnosprawna w rodzinie, 5. Dzieci i młodzież niepełnosprawna w systemie szkolnym, 6. Młodzież niepełnosprawna a społeczeństwo
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Szkoła z rozwój społeczny, 2. Szkoła a życie dziecka, 3. Marnotrawstwo w szkolnictwie, 4. Psychologia nauczania początkowego, 5. Zasady pedagogiczne Froebla, 6. Psychologia zajęć praktycznych, 7. Rozwój uwagi, 8. Zadanie nauki historii w nauczaniu początkowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Studia i badania: Twórczość plastyczna dziecka- próba syntezy; Edukacyjny program zmierzający do wzbogacenia zasobów emocjonalnych uczniów i jego rezultaty; Program nauczania na miarę dziecka czy dzieci na miarę programu? Rozważania o miejscu programu w kształceniu zintegrowanym; Niekorzystny wpływ nieakceptacji ze strony grupy na rozwój uczuciowy i społeczny dziecka w młodszym wieku szkolnym; Komunikacja z uczniem trudnym; Jakie znaczenie mają Indywidualne Wzorce Myślenia w edukacji dziecka oraz w komunikacji nauczyciel-uczeń?; Stymulacja przedmiotu muzyka w szkolnictwie powszechnym a możliwości stymulacji zdolności muzycznych dzieci; Wychowanie fizyczne w kształceniu zintegrowanym. Sukces czy porażka?; Dziecko z lekką niepełnosprawnością intelektualną w szkole ogólnodostępnej- możliwości ograniczania wielostronnego rozwoju; Program "The Geteway Award" jako propozycja do planowania procesu dydaktyczno-wychowawczego dla młodszych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym; Uczeń zdolny- kim jest, kim może być?; 2. Doświadczenia i propozycje: Zabawy fundamentalne jako propozycja pracy z dzieckiem u progu szkoły; Dziecko w szkole waldorfskiej; Usprawnianie funkcjonowania dzieci nieśmiałych w sytuacji szkolnej; "Szkoła diagnozująca"- wczesne wykrywanie symptomów zaburzeń w szkole- tworzenie systemów pomocy; Praca zespołów terapeutycznych w szkole z dzieckiem niepełnosprawnym o specjalnych potrzebach edukacyjnych; Dziecko z ADHD i zespołem Aspergera w szkole. Co pomaga we wspieraniu dziecka, a co stanowi przeszkodę (na podstawie doświadczeń własnych oraz rodziców uczestniczących w www.forum.adhd.org.pl; Dwa światy- wspólne metody pracy. O objawach i terapii dzieci z ADHD i Zespołem Aspergera; Pomóżmy sobie wzajemnie. O tym, jak trudno być rodzicem i nauczycielem dziecka z ADHD i Zespołem Aspergera. Sposoby wsparcia i możliwości współpracy; Tutaj jestem sobą. Metody pracy z dzieckiem z ADHD i Zespołem Aspergera umożliwiające integrację i wsparcie w świetlicy terapeutycznej; Uczeń z zespołem superkinetycznym z deficytem uwagi- opis i analiza przypadku. Budowanie systemu wsparcia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dziesięć wielkich tematów tabu związanych ze szkołą: Masowe niszczenie talentów albo dlaczego już nie stać nas na systematyczne unicestwianie talentów naszych dzieci; Indywidualne uzdolnienie jako przeszkoda albo dlaczego szkoła próbuje z utalentowanych sprinterów zrobić słabych maratończyków; Szczera prawda albo dlaczego najlepsze szkoły na świecie nie kosztują więcej niż najgorsze; Dyktatura średniaków albo dlacz4ego najlepsi nauczyciele w szkole są szykanowani, a nie są wspierani; Ciemna strona bezsilności albo ile odrzucenia i błędnych wyroków zniesie młody człowiek; Niewychowane pokolenie albo dlaczego coraz więcej rodziców obwinia szkołę za własne porażki; Czarna dziura albo gdzie znikają talenty wielu młodych ludzi w drodze do dorosłości; Zasada samoodpowiedzialności albo jak rodzice mogą prawidłowo wspierać rozwój talentów swoich dzieci; Szkoła jako dobry trening przed walką albo trudna droga do wychowania samego siebie; Wróg czai się w nas samych albo czego mogą nauczyć się przyjaciele utalentowanego ucznia od Harry'ego Pottera; 2. Duży krzyku o nic: Dlaczego pytaniu, czy droga do raju prowadzi przez szkołę łączoną nadano wymiar religijny; Dlaczego debata na temat Programu Międzynarodowej Oceny Umiejętności Uczniów- PISA poruszyła lawinę pytań, które zmierzają w złym kierunku; Szkoła przyszłości albo dlaczego już dawno temu wynaleziono koło; Przyjaciel utalentowanego ucznia; Gdzie talenty Waszych dzieci będą odkryte i wspierane. Przykłady szkół w Austrii i Niemczech, które starają się uczyć lepiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1: Holocaust Romów w edukacji szkolnej, Współczesne koncepcje edukacji etnicznej dzieci romskich w teorii i praktyce, Wielokulturowość jako problem w dobie globalizacji, Zwiększenie szans edukacyjnych uczniów romskich poprzez realizację zadań z „Programu na rzecz społeczności romskiej” w PSP Nr 1w Kędzierzynie -Koźlu, Kulturowe uwarunkowania stosunków Romów do edukacji szkolnej dziewcząt, Miejsce profilaktyki społecznej w edukacji międzykulturowej. Rozdział 2: Zaburzenia w zachowaniu ucznia a niepowodzenia a nauce, Psychoterapia a prawa dziecka w edukacji, Nauczanie filozofii w szkole jako profilaktyka niedostosowania społecznego młodzieży, Szkolna profilaktyka zaburzeń zachowania po stracie rodzica, Media - odbiór - edukacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej