Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(55)
Forma i typ
Książki
(55)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(41)
tylko na miejscu
(35)
Placówka
Wypożyczalnia
(41)
Czytelnia
(35)
Autor
Jędrzejczyk Zbigniew
(6)
Kukuła Karol (1948- )
(6)
Skrzypek Jerzy
(6)
Walkosz Anna
(6)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(4)
Wędzki Dariusz
(3)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Marks Stephen G
(2)
Samuelson William F
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biela Adam
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czernecka Julita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gajda Jan B
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gaspars Helena
(1)
Gawrońska-Nowak Bogna
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gołębiowski Janusz W. (1928- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Góralczyk Andrzej
(1)
Gąsiorowska Elżbieta
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jachna Tomasz
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kadysz Piotr
(1)
Kardas Jarosław S
(1)
Kaźmierczyk Jerzy
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Klimkiewicz Katarzyna
(1)
Kowalczyk Jacek
(1)
Krupski Rafał
(1)
Krzyżanowska-Celmer Magdalena
(1)
Kuczowiec Jacek
(1)
Kuczowiec Karina
(1)
Kusak Aleksander
(1)
Kwiatosz Karolina
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipka Anna
(1)
Malewska Kamila
(1)
Markowski Bogusław
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mihaleva Elena Petrovna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Multan Ewa
(1)
Myddelton David Roderic (1940- )
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Pełka Bogusław (1928-2003)
(1)
Piocha Stanisław (1941- )
(1)
Piwowar-Sulej Katarzyna
(1)
Pluciński Eugeniusz M
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Purgał-Popiela Joanna
(1)
Pułaska-Turyna Ewa
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Rapacki Ryszard (1949- )
(1)
Raźniewski Karol
(1)
Rogizińska-Pawełczyk Anna
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Stachurski Tomasz
(1)
Staszkiewicz Marzena
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Striker Małgorzata
(1)
Supernat Jerzy (1951- )
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Turyna Jan (1949- )
(1)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(1)
Walczak Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(54)
Rosja
(1)
Język
polski
(54)
rosyjski
(1)
Temat
Decyzje
(48)
Przedsiębiorstwo
(12)
Zarządzanie
(12)
Badania operacyjne
(8)
Produkcja
(7)
Finanse przedsiębiorstwa
(6)
Gry kierownicze
(6)
Marketing
(6)
Transport
(6)
Zarządzanie finansami
(6)
Decyzje finansowe
(5)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(5)
Globalizacja
(4)
Konkurencja
(4)
Menedżerowie
(4)
Ryzyko gospodarcze
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Bilans księgowy
(3)
Inwestycje
(3)
Konsumenci
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Organizacja
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Płynność finansowa
(3)
Rynek finansowy
(3)
Zachowania konsumentów
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Gospodarka
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kapitał
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Motywacja
(2)
Opinia publiczna
(2)
Podejmowanie decyzji
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Teoria organizacji
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Autorytet
(1)
Benchmarking
(1)
Blockchain
(1)
Branża TSL
(1)
Błędy
(1)
COVID-19
(1)
Controlling
(1)
Decyzja administracyjna
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość psychiczna
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekonomia eksperymentalna
(1)
Epidemie
(1)
Erasmus+ (program)
(1)
Etyka
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Finanse
(1)
Grywalizacja
(1)
Ideologia
(1)
Innowacje
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Internet
(1)
Intuicja
(1)
Jakość
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kapitał obrotowy
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kontrola
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Koszty
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kształcenie zawodowe
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Matematyka
(1)
Migracje
(1)
Motywacja pracy
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nauki polityczne
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(26)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(3)
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(38)
Zarządzanie i marketing
(19)
Psychologia
(6)
Matematyka
(5)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1995. - 171 s. : rys., tab. ; 20 cm.
R.1 Rodzaje strategii działania przedsiębiorstw oraz czynniki je określające; R.2 Otoczenie przedsiębiorstw a wybór marketingowych strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; R.3 Wewnętrzne czyniiki wpływające na wybór strategii marketingowych na rynku międzynarodowym; R.4 Ustalenie pozycji przedsiębiorstwa ns rynku jako punkt wyjścia do podejmowania decyzji strategicznych; R.5 Strategie wejścia na rynki zagraniczne; R.6 Strategie ze względu na stopień globalizacji działań; R.7 Strategie działania wobec konkurencji; R.8 Strategie przedsiębiorstw w warunkach wprowadzania jednolitego rybku wewnętrznego Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Struktura i koszt kapitału w przedsiębiorstwie / Aleksandra Duliniec. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 165, [1] s. : rys., wykr., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Kapitały własne i obce finansujące działalność przedsiębiorstwa; Ryzyko i mechanizm dźwigni w działalności przedsiębiorstwa; Koszt kapitału w przedsiębiorstwie; Struktura kapitału a wartość przedsiębiorstwa, Zwiększanie wartości przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki decyzyjne i organizatorskie / Jerzy Supernat. - Wyd. 2 popr. i uzupeł. - Wrocław : Kolonia Limited, 2003. - 273 s. : wykr., tab. ; 25 cm.
Cz. I Organizacyjne aspekty decydowania: 1. Pojęcia podstawowe, 2. Delegowanie uprawnień decyzyjnych, 3. Udział konsultantów w procesie decydowania, 4. Udział podwładnych w procesie decydowania, 5. Grupowe podejmowanie decyzji, 6. Decydowanie a systemy normatywne. Cz. II Techniki decydowania w warunkach niepewności: 7. Struktura problemu decyzyjnego, 8. Mierzenie niepewności, 9. Kryteria decydowania w warunkach niepewności. Cz. III Techniki organizatorskie w procesie decyzyjnym: 10. Struktura procesu decyzyjnego, 11. Analiza sytuacji decyzyjnej, 12. Wypracowanie kierunków działania, 13. Ocena kierunków działania, 14. Wybór kierunków działania, 15. Realizacji wybranego kierunku działania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do inwestowania przedsiębiorstw: istota i rodzaje inwestycji, Źródła finansowania inwestycji, Struktura i cykl rozwojowy przedsięwzięcia inwestycyjnego; Ocena przedsięwzięć inwestycyjnych: Dobór kryteriów oceny przedsięwzięć inwestycyjnych, wartość pieniądza w czasie, Przepływy pieniężne, kryteria oceny efektywności inwestycji, ocena przedsięwzięć inwestycyjnych w warunkach inflacji, Koszt kapitału; Wybrane zagadnienia ryzyka w inwestowaniu: rodzaje ryzyka, metody oceny ryzyka, Analiza wrażliwości, Próg rentowności, statystyczne metody pomiaru ryzyka, Portfolio teoria redukacji ryzyka portfela inwestycji; Inwestycje realne a inne sposoby powiększania potencjału firmy: Leasing, Fuzje i przejęcia, Licencjonowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Specyfika pracy na stanowisku kierowniczym; Wyznaczniki czynności informacyjnej w sytuacjach decyzyjnych menedżera; Modele poszukiwania informacji i ich przydatność w analizie decyzji menedżerskich; Metody i wyniki badań modelowo-eksperymentalnych nad czynnością informacyjną menedżera w sytuacji decyzyjnej; Decyzja optymalnego poszukiwania przez menedżera nowej informacji; Możliwość wykorzystania wielowymiarowego w analizach decyzyjnych menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Wstęp; 1. Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji 1.1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne 1.2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu 1.3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta 2. Trendy w zachowaniach konsumentów 2.1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta 2.2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) 2.3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja 2.4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady 3. Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw 3.1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów 3.2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów 3.3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów 3.4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw 3.4.1. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie 3.4.1.1. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka 3.4.1.2. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie 3.4.2. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe 3.5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej 4. Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej 4.1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań 4.2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań 4.3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta 4.4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta 4.5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra 5. E-commerce a zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, 5.1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu 5.2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe 5.3. Od e-commerce do mobile i social commerce 5.4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego 6. Media spotecznościowe w zachowaniach konsumentów 6.1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych 6.2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów 6.3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych 6.4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych - AISAS 6.5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych 6.6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów 7. Zachowania konsumentów w obliczu kryzysu 7.1. Kryzys gospodarczy 7.1.1. Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia 7.1.2. Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.1.3. Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej 7.2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.3. Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 8. Seniorzy i single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw 8.1. Zachowania konsumenckie seniorów 8.1.1. Pojęcie osoby starszej 8.1.2. Styl życia seniorów 8.1.3. Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów 8.1.4. Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów 8.2. Zachowania konsumenckie singli 8.2.1. Definicja pojęcia singiel 8.2.2. Styl życia singli 8.2.3. Charakterystyka singli jako konsumentów 9. Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) 9.1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów 9.2. Konsument na rynku usług kulturalnych 9.3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie 9.4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów 10. Segmentacja rynku - analiza krytyczna 10.1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych 10.2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania 10.3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości 10.4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach 10.5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia - inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wyd. 1 - 2 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2012. - 217 s. : wykr. ; 24 cm.
1. Zarządzanie marketingowe, 2. Analiza sytuacji marketingowej, 3. Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4. Analiza strategii marketingowej, 5. Operacyjny plan marketingowy, 6. Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7. Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Zarządzanie kapitałem ludzkim w świecie BANI; 2. Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach zrównoważonego rozwoju; 3. Rozwój kapitału kariery; 4. Odporność kapitału ludzkiego; 5. Modele pracy w warunkach niepewności; 6. Doskonalenie elastycznych form zatrudnienia; 7. Zarządzanie kapitałem ludzkim w siłach zbrojnych; 8. Aspekty transnarodowe zarządzania kapitałem ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Sprawozdania finansowe jako podstawa oceny płynności finansowej; 2. Dynamiczny i statyczny pomiar płynności finansowej w przedsiębiorstwie; 3. Poziom kapitału obrotowego i jego pomiar; 4. Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; 5. Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie; 6. Metody monitorowania i prognozowania należności; 7. Polityka kredytowa przedsiębiorstwa wobec odbiorców; 8. Sterowanie należnościami przedsiębiorstwa; 9. Zarządzanie środkami pieniężnymi w przedsiębiorstwie; 10. Krótkoterminowe źródła zasilania przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Sprawozdania finansowe jako podstawa oceny płynności finansowej; 2. Dynamiczny i statyczny pomiar płynności finansowej w przedsiębiorstwie; 3. Poziom kapitału obrotowego i jego pomiar; 4. Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; 5. Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie; 6. Metody monitorowania i prognozowania należności; 7. Polityka kredytowa przedsiębiorstwa wobec odbiorców; 8. Sterowanie należnościami przedsiębiorstwa; 9. Zarządzanie środkami pieniężnymi w przedsiębiorstwie; 10. Krótkoterminowe źródła zasilania przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Sprawozdania finansowe jako podstawa oceny płynności finansowej; 2. Dynamiczny i statyczny pomiar płynności finansowej w przedsiębiorstwie; 3. Poziom kapitału obrotowego i jego pomiar; 4. Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; 5. Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie; 6. Metody monitorowania i prognozowania należności; 7. Polityka kredytowa przedsiębiorstwa wobec odbiorców; 8. Sterowanie należnościami przedsiębiorstwa; 9. Zarządzanie środkami pieniężnymi w przedsiębiorstwie; 10. Krótkoterminowe źródła zasilania przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Firmą)
Wstęp; System organizacyjny; System zarządzania organizacją; Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwami; Informacja i system informacyjny w zarządzaniu; Podejmowanie decyzji w systemie zarządzania; Menedżer w systemie zarządzania; Menedżeryzm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Środowisko jako podmiot życia gospodarczego; 2. Przedsiębiorstwo jako element otoczenia; 3. Konflikt w systemie społecznym przedsiębiorstwa; 4. Etyka w biznesie - trudności i perspektywy; 5. Internet w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 6. Proces zarządzania strategicznego; 7. Planowanie i podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwie; 8. Organizowanie i budowanie struktur organizacyjnych; 9. Motywowanie pracowników w przedsiębiorstwie; 10. Kontrolowanie procesów pracy; 11. Proces komunikacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 12. Zarządzanie procesem zmian; 13. Zarządzanie produkcją; 14. Zarzadzanie jakością; 15. Zarzadzanie innowacjami; 16. Zarządzanie projektami; 17. Zarzadzanie marketingowe; 18. Zarzadzanie logistyką; 19. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 20. Zarządzanie finansami; 21. Zarzadzanie informacją; 22. Zarzadzanie wiedzą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej