Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(16)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(22)
Autor
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Stępień Beata
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Adcock Dennis
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Dodge Robert M
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Hanna Nessim
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Jeznach Maria
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kassay Stefan
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Michalak Adolf
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Olczak Artur
(1)
Pałasz Lech
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Stachura Ewa
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Witek Lucyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Ceny
(21)
Marketing
(15)
Promocja handlowa
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Handel
(4)
Kanały marketingowe
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Rynek
(4)
Teoria dystrybucji
(4)
Towary
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Produkt*
(3)
Handel międzynarodowy
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci
(2)
Opakowania
(2)
Public relations
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Agrosturystka
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Centra handlowe
(1)
Controlling
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Holdingi
(1)
IKEA
(1)
Informacja
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry
(1)
Marka*
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Miasta
(1)
Nieruchomości
(1)
Obsługa klienta
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka cenowa
(1)
Promocja
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sieć handlowa
(1)
Sztuka
(1)
Towar
(1)
Transport międzynarodowy
(1)
Turystyka
(1)
Umowa
(1)
Usługi
(1)
Wyroby i towary
(1)
Zarządzanie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Żywność
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketingowe strategie cen / Grzegorz Karasiewicz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1997. - 303 s. : rys., tab. ; 20 cm.
Wstęp; Marketingowa koncepcja ceny; Wartość oferty po strzegana przez nabywców; Kalkulacja dolnej granicy dopuszczalnego przedziału cenowego na podstawie ko sztów; Wrażliwość cenowa nabywców; Analiza zachowań cenowych konkurentów; Analiza relacji cenowych w syste mie dystrybucji; Analiza opłacalności produktu; Ramowa strategia cen; Ustalenie ceny podstawowej; Ustalenie cen produkrtów substycyjnych i komplementarnych; Różni cowanie cen.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Charakterystyka marketingu na rynku instytucjo nalnym. R.2 Uwarunkowania działania przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym. R.3 Decyzje strategiczne w marketingu na rynku instytucjonalnym. R.4 Kształtowani produktu i asortymentu na rynku instytucjonalnym. R.5 Kształtowanie cen. R.6 Systemy dystrybucji w marketin gu B2B. R.7 Promocja na rynku instytucjonalnym. R.8 Aspekty organizacyjne w marketingu na rynku instytucjo nalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do marketingu w handlu detalicznym; 2. Marketing i handel detaliczny w XXI wieku; 3. Zacho wania nabywców; 4. Główne elementy marketingu w handlu detalicznym; 5. Lokalizacja w handlu detalicznym; 6. Wizerunek, pozycjonowanie i reputacja w handlu deta licznym; 7. Projekt sklepu; 8. Asortyment w handlu detalicznym; 9. Polityka cenowa w handlu detalicznym; 10. Promocja w handlu detalicznym; 11. Obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej w handlu detalicz nym; 12. Lojalność klienta i zagadnienia pokrewne; 13. Troska o klienta i postępowanie ze skargami; 14. Zarządzanie popytem w handlu detalicznym; 15. Zaga dnienia strategiczne w handlu detalicznym; 16. Interne towy handel detaliczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie marketingu międzyanrodowego, 2. Determinanty internacjonalizacji działań marketingowych przedsiębiorstwa, 3. Strategie wejścia i konkurencji na rynku międzynarodowym, 4. Kształtowanie produktu międzynarodowego, 5. Strategie cenowe na rynku międzynarodowym, 6. Dystrybucja na rynku międzynarodowym, 7. Promocja na rynku międzynarodowym, 8. Komunikacja w biznesie na rynku międzynarodowym, 9. kierunki rozowju marketingu międzynarodowego, 10. Studium przypadków: Strategia produktu koncernu Nestle; Zarządzanie marką globalną w Coca-Coli; Produkty firmy Johnson w Europie; Reklama w krajach muzułmańskich; Globalna strategia IKEI; Strategia marketingowa w Coca-Coli i jej efekty; Strategia marketingowa McDonald'sa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : zagadnienia podstawowe / Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski. - Warszawa : PLACET, 2006. - 221, [2] s. : il., tab. ; 24 cm.
1. Przedsiębiorstwo - nabywca - rynek - marketing. 2. Zachowania nabywców. 3. Informacyjne podstawy strategii marketingowych. 4. Proces kształtowania strategii makretingowej w przedsiębiorstwie. 5. Produkt. 6. Dystrybucja. 7. Cena. 8. Promocja. 9. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej