Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(28)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(4)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(20)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(23)
Autor
Opolski Krzysztof (1948- )
(7)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Gajewska Paulina
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Klimczok Monika
(2)
Kosiński Bohdan
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Seroka-Stolka Oksana
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Stolarska Agnieszka
(2)
Szewczyk Irena
(2)
Tomczyk Anna
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Balina Rafał
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Detyna Beata
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Francik Kamila
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Idasz-Balina Marta
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janusz Anna
(1)
Kajstura Maciej
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Knapik Alina
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kraczla Magdalena
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Kucęba Robert
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kurowska-Pysz Joanna
(1)
Lebioda Gabriel
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lisiński Marek
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Michałek Janusz
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Motnyk Marcin
(1)
Młynarska-Jurczuk Agata
(1)
Niemczal Łukasz
(1)
Novotný Jan
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pachura Aneta
(1)
Piskořová Irena
(1)
Pochopeń Jolanta
(1)
Pochopień Jolanta
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Porvazník Ján
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Ronka-Chmielowiec Wanda (1948- )
(1)
Rosowska Agata
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Sobel Tomasz
(1)
Solarz Jan Krzysztof
(1)
Starostka-Patyk Marta
(1)
Stopczyński Andrzej (1962- )
(1)
Sulich Adam
(1)
Swoboda Uwe C
(1)
Szatan Małgorzata
(1)
Szulgina Ludmiła
(1)
Tarapata Jolanta
(1)
Tomski Piotr
(1)
Trofimov Valerij Vladimirovič
(1)
Walczuk Katarzyna
(1)
Widera Wiktor
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wojtasiak-Terech Agnieszka
(1)
Wojtaszek Henryk
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Zawada Marcin
(1)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(1)
Złoto-Małolepszy Monika
(1)
Ćwik Bogdan
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Żukowska Joanna
(1)
Żurawik Barbara (1947- )
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(28)
Rosja
(1)
Język
polski
(27)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Banki
(26)
Zarządzanie jakością
(8)
Zarządzanie
(6)
Bankowe usługi detaliczne
(4)
Jakość usług
(4)
Marketing
(4)
Marketing bankowy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Jakość produktu
(2)
Konsumenci
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Ocena pracowników
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Rynek finansowy
(2)
Usługi finansowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Analiza finansowa
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Automatyzacja
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Banki internetowe
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Banki uniwersalne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bilans księgowy
(1)
Budżetowanie
(1)
COVID-19
(1)
Chatbot
(1)
Coworking
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Etyka biznesu
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Faktura VAT
(1)
Freelancer
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grupy nacisku
(1)
Holdingi
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Języki informacyjne
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komputery
(1)
Koszty
(1)
Kredyt
(1)
Kryzys
(1)
Las
(1)
Leasing
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Obrót pieniężny
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odzież
(1)
Optymalizacja
(1)
Pośrednictwo
(1)
Praca biurowa
(1)
Prawo bankowe
(1)
Prawo handlowe
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorczość akademicka
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Public relations
(1)
Płaca minimalna
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Reklama
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Równowaga ekonomiczna
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Przegląd literatury
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Istota marketingu usług finansowych; Strategiczne planowanie marketingowe; Marketingowe otoczenie; Segmentacja rynku usług finansowych; Strategia usługi finan- sowej; Polityka cenowa; Polityka dystrybucyjna; Promocja; Marketing usług ubezpieczeniowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
MEiP 1(16) 2007. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im.Ryszarda Łazarskiego, 2007. - 153 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 1(16) 2007)
1. Finanse publiczne w procesie dostosowania polskiej gospodarki do przyjęcia Euro; 2. Rola rynku kapitałowego w proinnowacyjnej alokacji kapitału w Polsce; 3. Reformy bankowe w krajach Europy Środkowej; 4. Organizacja wirtualna a organizacja tradycyjna - analiza porównawcza systemów zarządzania; 5. Istota i zakres marketingu sportu; 6. Raport o innowacyjności polskiej gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie organizacją - budowa "domu jakości", 2. Pomiar jakości usług w bankach komercyjnych, 3. Ekonomiczne aspekty doskonalenia jakości w bankach, 4. Jakość jako globalny wymiar przewagi konkurencyjnej banku, 5. CRM - nowy wymiar jakości w banku, 6. Badania mystery shopping jako wsparcie zarządzania metodą CRM w bankowości, 7. Total Quality Managment (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem sztuczną inteligencją na przykładzie zastosowania chatbotów w wybranych bankach w Polsce; Dojrzałość organizacyjna w krytycznym przeglądzie literatury; Zmiany na rynku przestrzeni coworkingowych w Polsce na przestrzeni lat 2016–2021; System ratownictwa medycznego w Polsce jako system logistyczny – struktura i wyzwania; Faktura jako dowód prawa do odliczenia przez podatnika ulgi na złe długi; Zarządzanie wiedzą w procesie onboardingu; Przywództwo transformacyjne a satysfakcja z pracy w sektorze hotelarsko-gastronomiczno-turystycznym w czasie pandemii COVID-19; Projekt systemu budżetowania sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, oparty na usługach chmury obliczeniowej Microsoft Azure – studium przypadku; Wpływ percepcji na zarządzanie organizacją – metodyczny przegląd literatury; Zarządzanie dobrostanem pracowniczym w organizacji; Rola instytucji otoczenia biznesu województwa śląskiego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw z sektora MŚP; Wykluczenie cyfrowe w kontekście pandemii COVID-19: wprowadzenie do zagadnienia; Metody zarządzania wiedzą ukrytą pracowników z długim stażem naukowym na przykładzie instytucji naukowych zajmujących się budownictwem. Założenia wstępne; Model kompetencji dyrektora szkoły podstawowej; Model architektury systemu zarządzania talentami w organizacji; Porównanie holakracji z innymi strukturami organizacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
R.1 Promocja sprzedaży - pojęcie i elementy: Promocja sprzedaży i jej czynniki; Specyfika i zadania promocji usługi bankowej; Etapy polityki promocji banku. R.2 Elementy promocji sprzedaży: Reklama usług banko wych i jej rodzaje; Etapy akcji reklamowej banku; Ak cje aktywizacji sprzedaży (popieranie sprzedaży); Sprzedaż osobista - forma promocji oferty banku; Pub lic relations banku. R.3 Praktyka działań promocyjnych banku: Organizacja działań promocyjnych; Przykłady akcji promocyjnych ban ków. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia jakości w nowoczesnym zarządzaniu bankiem / Krzysztof Opolski. - Warszawa : Olympus, 1998. - 138, [2] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Geneza koncepcji zarządzania przez jakość; Budowanie strategii jakości w bankach; Normy jakościowe w zarządzaniu bankiem; Kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM) w banku; Główny weryfikator jakości - klient banku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Zarządzanie strategiczne bankiem; R.2 Marketing bankowy; R.3 Zarządzanie kadrami w banku; R.4 Zarządzanie jakością w banku; R.5 Kontrola wewnętrzna w banku; R.6 Systemy informatyczne w zarządzaniu bankiem; R.7 Struktury organizacyjne banków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Uwarunkowania zarządzania finansowego 1.1. Banki jako pośrednicy finansowi i ich otoczenie 1.2. Wybrane uwarunkowania zewnętrzne 1.2.1. Sieć bezpieczeństwa finansowego i regulacje 1.2.2. Nowe technologie i ich znaczenie 1.2.3. Relacje z klientami 1.3. Wybrane uwarunkowania wewnętrzne 2. Sprawozdania finansowe banku 2.1. Ogólne zasady konstrukcji sprawozdań finansowych 2.2. Sprawozdania udostępniane szerokiej publiczności 2.3. Sprawozdania zarządcze 2.4. Raporty finansowe a cyfryzacja 3. Ocena efektywności 3.1. Zakres oceny efektywności 3.2. Wskaźniki finansowe 3.3. Model ROE 3.4. Metody wartości dodanej 3.5. Ocena efektywności transakcji 3.6. Zarządzanie efektywnością 4. Ocena ryzyka 4.1. Podstawowe definicje i klasyfikacja 4.2. Ramy regulacyjne 4.3. Metody pomiaru ryzyka bankowego 4.4. Modele wartości zagrożonej (VaR) 4.5. Zarządzanie ryzykiem 5. Kapitały i zintegrowane zarządzanie finansami banku 5.1. Kapitały własne banku 5.2. Kapitał regulacyjny 5.3. Kapitał ekonomiczny 5.4. Alokacja kapitału 5.5. Zarządzanie kapitałem 5.6. Zintegrowane zarządzanie efektywnością i ryzykiem Podsumowanie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Finansowo-Bankowe / Szkoła Główna Handlowa)
Przemiany w sektorze bankowym i powstawanie współczesnej bankowości. Bank i zarządzanie bankiem. Czynniki wewnętrzne w zarządzaniu bankiem. Uwarunkowania zewnętrzne w działalności banku. Organizowanie działalności jako składnik procesu zarządzania. Wytyczne polityki i planowanie działalności-główny etap procesu zarządzania bankiem. Analiza działalności w procesie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Finansowe ; Nr 8)
Funkcja jakości; Jakość a rentowność; Wdrażanie strategii jakości w bankach; Doświadczenia banków zagranicznych; Klient - główny weryfikator jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF Finanse / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Zawiera: Wstęp. Część I. Zagadnienia teoretyczne zarządzania ryzykiem. Rozdział 1. Koncepcja ryzyka i proces zarządzania ryzykiem - wprowadzenie: 1.1. Pojęcie ryzyka i zarządzania ryzykiem; 1.2. Rozwój dziedziny zarządzania ryzykiem; 1.3. Rodzaje ryzyka finansowego; 1.4. Proces zarządzania ryzykiem. Rozdział 2. Teoretyczne podstawy pomiaru ryzyka: 2.1. Miary ryzyka - wprowadzenie; 2.2. Miary ryzyka wynikające z rozkładu statystycznego zmiennej ryzyka; 2.3. Koncepcja miar wrażliwości; 2.4. Przypadek wielowymiarowy; 2.5. Funkcje kopuli w analizie rozkładu wielowymiarowego; 2.6. Pomiar ryzyka ekstremalnego; 2.7. Subiektywne ujęcie w analizie ryzyka i miary stosunku do ryzyka; 2.8. Kilka uwag praktycznych związanych z pomiarem ryzyka. Rozdział 3. Instrumenty pochodne: 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Podstawowe rodzaje instrumentów pochodnych; 3.3. Wycena opcji; 3.4. Wycena kontraktów terminowych futures i forward; 3.5. Wycena kontraktu swap; 3.6. Kredytowe instrumenty pochodne - kontrakt CDS. Rozdział 4. Zarządzanie ryzykiem rynkowym: 4.1. Pomiar ryzyka rynkowego - wartość zagrożona i oczekiwany niedobór; 4.2. Pomiar ryzyka rynkowego - miary wrażliwości; 4.3. Strategie sterowania ryzykiem rynkowym - wprowadzenie; 4.4. Strategie sterowania ryzykiem cen akcji; 4.5. Strategie sterowania ryzykiem cen akcji; 4.6. Strategie sterowania ryzykiem kursu walutowego. Rozdział 5. Zarządzanie ryzykiem kredytowym: 5.1. Pomiar ryzyka kredytowego - wprowadzenie; 5.2. Ryzyko portfela kredytowego; 5.3. Modele ryzyka kredytowego - ogólna systematyzacja; 5.4. Modele strukturalne ryzyka kredytowego; 5.5. Modele empiryczne ryzyka kredytowego; 5.6. Modele zredukowane ryzyka kredytowego; 5.7. Sterowanie ryzykiem kredytowym - kredytowe instrumenty pochodne. Część II. Zarządzanie ryzykiem w organizacji. Rozdział 6. Zarządzanie ryzykiem w banku: 6.1. Ryzyko w działalności banku; 6.2. Techniki oceny ryzyka; 6.3. Ryzyko operacyjne; 6.4. Ryzyko płynności; 6.5. Stress testy i ocena ryzyka „ekstremalnego”; 6.6. Proces FTP w zarządzaniu ryzykiem stopy procentowej i ryzykiem płynności; 6.7. Proces zarządzania ryzykiem w banku; 6.8. Nadzorcza ocena ryzyka; 6.9. Ryzyko systemowe. Rozdział 7. Zarządzanie ryzykiem w zakładzie ubezpieczeń: 7.1. Rodzaje i czynniki ryzyka w zakładzie ubezpieczeń; 7.2. Pomiar i modelowanie ryzyka ubezpieczeniowego; 7.3. Pomiar ryzyka zakładu ubezpieczeń; 7.4. Sterowanie ryzykiem zakładu ubezpieczeń; 7.5. Regulacje ustawowe polskiego i europejskiego rynku ubezpieczeniowego dotyczące monitorowania wypłacalności zakładu ubezpieczeń. Rozdział 8. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie: 8.1. Wprowadzenie do zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie; 8.2. Pomiar ryzyka przedsiębiorstwa; 8.3. Sterowanie ryzykiem przedsiębiorstwa; 8.4. Potencjał wzrostu - opcje realne; 8.5. Ryzyko modelu. Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem w jednostce sektora publicznego: 9.1. Zarządzanie finansami w jednostkach sektora publicznego; 9.2. Rodzaje ryzyka w sektorze publicznym; 9.3. Pomiar ryzyka w jednostkach sektora publicznego; 9.4. Sterowanie ryzykiem; 9.5. Regulacje i dobre praktyki. Rozdział 10. Zarządzanie ryzykiem w gospodarstwie domowym: 10.1. Wprowadzenie do zarządzania ryzykiem w gospodarstwie domowym; 10.2. Pomiar ryzyka gospodarstwa domowego; 10.3. Sterowanie ryzykiem w gospodarstwie domowym. Zakończenie. Pytania i zadania. Bibliografia. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. Wyzwania XXI wieku dla bankowości. Zarządzanie strategiczne bankiem. Planowanie strategiczne. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 2/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie. 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Scientific examination and valuation of holistic managerial competence; Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterprise; Innowacyjne produkty i usługi w polskiej bankowości; Financial risk in the contemporary environment of enterprises; Wdrożenie koncepcji „szczupłego” zarządzania w szkole wyższej; „Rodzinny znaczy godny zaufania” - przedsiębiorstwa rodzinne w opinii polskich konsumentów; Talent jako element potencjału organizacji XXI wieku; Istota kapitału relacyjnego - ujęcie empiryczne oraz dalsze kierunki badań; Big data jako narzędzie zarządzania procesem budowania społeczeństwa idealnego; Wynagrodzenie i zatrudnienie w mikroprzedsiębiorstwach; Integralne oceny równowagi makroekonomicznej na przykładzie polskiej gospodarki; Analiza założeń teorii uwarunkowań sytuacyjnych w kontekście zarządzania projektem europejskim; Change or continuation? Long-term city management on the example of local development strategy of Katowice; Zastosowanie chmury obliczeniowej dla potrzeb systemów BPMS; Chosen aspects of it resources security in sme sector enterprises - results of the research; Koncepcja modelu zagrożenia w systemach ostrzegających organizację; Recenzja książki: D. Martin, J. Schouten, Sustainable Marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVI Zeszyt 3/2015)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Zarządzanie kryzysowe w firmie a role i umiejętności menedżerskie; 2. Wybrane aspekty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 3. Rola lobbingu w zarządzaniu instytucjami integracji i pomocy społecznej województwa śląskiego; 4. Przedsiębiorczość akademicka jako impuls do rozwoju innowacyjnej ścieżki partnerstwa nauka-biznes; 5. Rola więzi rodzinnych w kontekście sukcesji przedsiębiorstw rodzinnych; 6. Kultura organizacyjna a potencjał kreatywności przedsiębiorstwa; 7. Efekty strategiczne współdziałania organizacji; 8. Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym w warunkach klastra; 9. Odpowiedzialność jako determinanta działalności współczesnych przedsiębiorców i konsumentów; 10. Rola polityki informacyjnej w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego; 11. Ustawa budżetowa jako akt zarządzania finansowego państwem - wybrane aspekty prawne; Koszty pracy w strukturze kosztów działalności wybranej spółki X; 12. Specyfika zarządzania w bankowości; 13. Wpływ stopy procentowej na poziom pozyskanych kapitałów oraz inwestycji przez fundusze venture capital oraz private equity na rynku polskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2012)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Kryzys w strefie euro; Środowisko innowacyjne źródłem rozwoju regionu; Instrumenty marketingu w działalności instytucji finansowych na przykładzie banków; Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, oraz rażąco niska cena w świetle poglądów doktryny i orzecznictwa; Funkcje lasu w świetle preferencji konsumentów; Innowacje jako czynnik budowania wzrostu wartości przedsiębiorstwa; Determinanty trwałości kanałów dostaw w środowisku wartości dla klienta; Zarządzanie na rynku doznań w branży gastronomicznej; Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet w aspekcie badań własnych; Shopping w wydaniu singli- czas to pieniądz?; Zarządzanie wiedzą- wczesna koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem; Poprawa skuteczności zarządzania środkami finansującymi leczenie i profilaktykę wybranych chorób nowotworowych (cz. 2 badania); Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa w oparciu o jego ekoinnowacyjność; Doskonalenie jakości kształcenia szkoły wyższej jako organizacji uczącej się w świetle wymogów Krajowych Ram Kwalifikacji; Rola e-biznesu w zarządzaniu łańcuchem dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2013)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Wpływ motywacji na rozwój aktywności innowacyjnej pracowników; Specyfika zarządzania personelem w przedsiębiorstwach rodzinnych; Ocenianie pracowników jako element rozwoju kapitału ludzkiego w organizacji; Wypalenie zawodowe jako efekt długotrwałego stresu; Studia podyplomowe, szkolenia i kursy jako równoległe formy podnoszenia kwalifikacji; Ocena usług w edukacji dorosłych; Specyfika zarządzania przedsiębiorstwem w czasie kryzysu; Kontrola wewnętrzna jako istotna funkcja zarządzania w jednostkach administracji publicznej; Efekty społeczne działania grup kapitałowych w Polsce; Controlling w przedsiębiorstwie transportowym; Wczesna internacjonalizacja polskich firm typu "born global"; CRS- koncepcja odpowiedzialnego biznesu w świetle zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; Analiza związku narzędzi promocji z satysfakcją nabywcy- model Kano; Zarządzanie poczuciem winy jako środek wpływu w reklamie; Zarządzanie wiedzą ekologiczną konsumentów poprzez akcje i kampanie społeczne; Jakość jako determinanta w procesie zakupu; Funkcjonowanie odwrotnych oraz lewarowanych funduszy typu Exchange-Trade Fund; Zadania banków zrzeszających i ich znaczenie w opinii zarządzających bankami spółdzielczymi; Charakterystyka przedsiębiorstwa obsługujących w zakresie pośrednictwa na rynku nieruchomości; Procesy nabywania nieruchomości przez cudzoziemców; Konkurencja na rynku energii elektrycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt ten jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autorów w odniesieniu do współczesnej wiedzy o finansach i zarządzaniu organizacjami złożonymi. Celem autorów artykułów jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak te organizacje mogą być skonstruowane, zorganizowane oraz jak mogą funkcjonować w sytuacji, gdy tempo zmian powoduje powstanie nieznanych dotąd zjawisk i procesów, nasuwa nowe problemy, których nie da się rozwiązać bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy świata organizacji i finansów do tempa wspomnianych zmian. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują problematykę pomiaru rentowności przedsiębiorstwa, prognozowania stanu aktywności gospodarczej krajów przed-wschodzących, badania finansowej skuteczności działań B+R w przedsiębiorstwie; jak również analizy czynników rozwoju banków spółdzielczych, oceny skuteczności systemu motywowania kadry kierowniczej, działań marketingowych i mediów społecznościowych w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 17/2004)
1. Innowacje jako czynnik dynamiczności w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Rola menedżera w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w organizacji, 3. Efektywna komunikacja interpersonalna - czynnik determinujący skuteczne zarządzanie współczesną organizacją, 4. Znaczenie rynku pieniężno-kapitałowego dla rozwoju polskich przedsiębiorstw, 5.Mechanizmy przepływu wybranych instrumentów rynku finansowego w warunkach globalizacji, 6. Zmiany w polsko-rosyjskich kontaktach handlowych w warunkach członkostwa Polski w UE, 7. Konsekwencje dla turystyki przyjazdowej do Polski w związku z wprowadzeniem wiz dla Rosjan po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 8. Transformacja systemowa a upadłość przedsiębiorstw na Ukrainie, 9. Oczekiwania i motywacje ludzi w organizacji, 10. Mierniki oceny efektywności w bibliotekach szkół akademickich a marketing biblioteczny 1. Modele finansowania przedsiębiorstw, 2. Ocena procesów logistycznych w relacji koszt-efekt (dobór narzędzi), 3. Marketing społeczny-istota i determinanty, 4. Konkurencyjność polskiej gospodarki w ocenie zagranicznych ośrodków badawczych, 5. Analiza struktury źródeł finansowania MSP w Polsce, 6. Sieci neuronowe w zarządzaniu informacją, 7. System bankowy w Rosji, 8. Tendencje w teorii i praktyce języków informacyjno-wyszukiwawczych, 9. Zarządzanie w procesie zmian (na podstawie doświadczeń w zarządzaniu Biblioteką Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej), 10. Układ księgozbioru podręcznego w WSE-I, 11. Strony internetowe ekonomiczne-pomoc zasadnicza czy marginalna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 19/2005)
1. Zarządzanie jakością- strategiczna cecha współczesnego marketingu; 2. Polityka proekologiczna w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 3. Automatyzacja- wyzwanie organizacyjne w XXI wieku; 4. Wprowadzenie do marketingu bankowego; 5. Rosnąca rola funduszy inwestycyjnych w gospodarce światowej; 6. Leasing jako forma finansowania inwestycji w Polsce i w Rosji; 7. Leasing jako forma dofinansowania przedsiębiorstwa; 8. Zarządzanie ryzykiem w działalności ubezpieczeniowej banków; 9. Public relations jako narzedzie komunikacji z otoczeniem; E-rektutacja- istota, zalety i wady; 11. Język haseł przedmiotowych KABA; Język haseł BN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej