Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(25)
E-booki
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(15)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(15)
Autor
Decker Bert
(2)
Lewicka Maria
(2)
Lipa Michał
(2)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Campbell G. Michael
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Datner-Śpiewak Helena (1949- )
(1)
Dorobek Rafał
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Gasparska Grażyna
(1)
Goffman Erving (1922-1982)
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Hamer Hanna
(1)
Jarmuła Anna
(1)
Jarosz Marta
(1)
Kamińska-Jatczak Izabela
(1)
Karwat Mirosław (1953- )
(1)
Kenrick Douglas T. (1948- )
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kowalski Robin M
(1)
Królikowska Beata
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Leary Mark
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Neuberg Steven L
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Olejniczak Elwira
(1)
Orski Marek
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Rajewska Karolina
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Stuart Cristina
(1)
Stępowski Robert
(1)
Szacki Jerzy (1929-2016)
(1)
Szymczak Wojciech F
(1)
Trzebiatowska Małgorzata
(1)
Turk Christopher
(1)
Waśkiewicz Olena
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Zaremba Ewa
(1)
Zimnoch Łukasz
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Łodygowska Ewa
(1)
Śpiewak Paweł (1951-2023)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(30)
angielski
(1)
Temat
Autoprezentacja
(25)
Komunikacja społeczna
(9)
Prezentacje i wystąpienia
(7)
Perswazja
(5)
Retoryka
(5)
Grupy społeczne
(4)
Dyskusja
(3)
Image
(3)
Interakcje społeczne
(3)
Media społecznościowe
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Spostrzeganie społeczne
(3)
Kobieta
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Kreowanie wizerunku
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Miłość
(2)
Negocjacje
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Postawy
(2)
Reklama
(2)
Socjotechnika
(2)
Sukces
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Władza
(2)
Agresywność
(1)
Branding (marketing)
(1)
Dyplomacja
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Etykieta językowa
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konformizm
(1)
Konsumenci
(1)
Literatura podróżnicza
(1)
Literatura polska
(1)
Lęk
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Motywacja
(1)
Mężczyzna
(1)
Netykieta
(1)
Obsługa klienta
(1)
Osobowość
(1)
Poznanie
(1)
Psychologia polityczna
(1)
Public relations
(1)
Płeć
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Reportaż telewizyjny
(1)
Rola społeczna
(1)
Savoir-vivre
(1)
Socjologia polityki
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Strach
(1)
Stres
(1)
Stres zawodowy
(1)
Stylistyka
(1)
Szczęście
(1)
Sądy (psychologia)
(1)
Web 2.0
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(3)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Psychologia
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Komunikacja werbalna . 2. Publiczność . 3. Wybór , rozplanowanie i aranżacja materiału . 4. Początek , środek i koniec . 5. Notatki . 6. Nerwy - problem wiarygodności . 7. Czas trwania wystąpienia . 8. Intonacja i gra głosem . 9. Komunikacja niewerbalna . 10. Fizyczne środowisko - aranżacja pomieszczeń . 11. Pomoc wzrokowa . 12. Sztuka przekonywania . 13. Czas na pytanie : prowadzenie dyskusji w grupie i odpowiadanie na pytania . 14. Wnioski .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I : Przygotowanie . 1. Czym jest komunikacja . 2. Przygotowanie i planowanie prezentacji . 3. Jak skonstruować prezentację . 4. Jak przyciągnąć uwagę audytorium . 5. Jak zaplanować część wizualną . 6. jak profesjonalnie wykorzystywać pomoce wizualne . Część II : Prezentacja . 7. Przemawianie . 8. Opanowywanie tremy . 9.Ćwiczenia relaksacyjne . 10. Jak usprawnić wrażenie pewnego siebie . 11. Ustawienie głosu . 12. Szczypta humoru . 13. Jak odpowiadać na pytania . 14. Trening i próby . Część III : Praktyczne wskazówki . 15. Pisanie i czytanie tekstu na konferencję . 16. Rzut oka na miejsce wystąpienia . 17. Nawiązanie kontaktu z audytorium . 18. Perswazja , sprzedawanie i przekonywanie . 19. Kontakty z mediami . 20. Konferencje wirtualne i wystąpienia przed publicznością wielokulturową . 21. Końcowe przemyślenia .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Magia słowa, Trema, Siła perswazji, Instrumenty perswazji, Między perswazją a manipulacją, Formy wystąpień publicznych, Przygotowanie i wygłoszenie mowy, twój talk show, czyli jak kreować swój wizerunek w mediach, Public speaking w optyce płci, Skuteczne negocjacje, jak wygrać wybory, czyli o sztuce słowa w kampanii wyborczej, W teatrze prezentacji, Zamiast zakończenia .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie; Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych; Komunikatywnylekarz.pl… komunikacja: lekarz-pacjent, czyli o PR w usługach medycznych; W sieci opinii; Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie; Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania; Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego; Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność; Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read-Write w Internecie; Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia; Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych; Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji”; Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości; Analiza danych w marketingu internetowym; „Grubi i zdesperowani”. Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością; Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie ; Cz. I Kontakt emocjonalny ; Cz. II Używaj całego umysłu ; Cz. III Dwa ważne czynniki ; Cz. IV Zapanuj nad mózgiem pierwotnym ; Cz. V Od przekazywania informacji do wywierania wpływu .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1. Nowoczesny komunikator; 2. Emocje kontra fakty; 3. Twoja siła perswazji; 4. Strażnik mózgu; 5. Zdobywanie zaufania; 6. Czynnik wzroku; 7. Czynnik energii; 8. Strach mózgu pierwotnego; 9. Mózg pierwotny pod kontrolą; 10. Potęga perswazji; 11. Tworzenie celowych komunikatów; 12. Kreowanie doświadczeń komunikacyjnych; 13. Mistrzostwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zagadnienia Rodzajów Literackich To wielojęzyczne czasopismo zostało powołane przez założycieli przede wszystkim dla prezentacji problematyki genologicznej w ujęciach badaczy z Polski i z całego świata. Redakcja podjęła też publikację, w każdym zeszycie, materiałów do przyszłego słownika rodzajów literackich. Oprócz tego ukazywały się tu również artykuły komparatystyczne i teoretycznoliterackie. Obecnie redaktorzy zachowując dotychczasowy profil pisma, otwierają szerzej łamy dla wszelkiego typu studiów literaturoznawczych bez względu na tematykę i założenia metodologiczne. Pojawiać się będą w "Zagadnieniach Rodzajów Literackich" także teksty o tematach kulturoznawczych, które będą penetrować bliższe i dalsze konteksty literatury. "ZRL" to jedyne w Polsce czasopismo wielojęzyczne, w którym kształtuje się międzynarodowa współpraca literaturoznawców Wschodu i Zachodu. Na jego wzór powstał swego czasu w USA genologiczny periodyk „Genre” (o czym anonsowali w artykule wstępnym z pierwszego tomu jego redaktorzy).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Bliżej Sukcesu)
Jak wzbudzić sympatię obcej osoby, zanim wypowiesz choćby jedno słowo?; Czy atrakcyjność jest bramą do sukcesu? Dowiedz się, co twierdza na ten temat naukowcy i psychologowie, a co mówi praktyka; 7 najważniejszych czynników, które wpływają na to, jak postrzegają nas inne osoby- kiedy je poznasz, będziesz mógł wpływać na to, jak inni Cię oceniają; Czym jest język oczu i jak może zostać odczytany (nawet podświadomie) przez Twojego rozmówcę?; 5 szybkich sposobów na znalezienie tematu do rozmowy i nawiązanie nici sympatii z każdą osobą (nawet taką, której nie lubiłeś).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej