Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(64)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(64)
Publikacje naukowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
E-booki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(51)
dostępne
(37)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(52)
Autor
Hopfinger Maryla
(3)
Gajda Janusz
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Halawa Mateusz
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Sokołowski Marek
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Andrzejewski Piotr
(1)
Arcimowicz Krzysztof
(1)
Bajer Dominika
(1)
Baran Stanley J
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Borkowski Igor
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Chyła Wojciech
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Davis Dennis K
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Dorak-Wojakowska Lilianna
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dueholm Matthew
(1)
Dueholm Natalia
(1)
Eco Umberto (1932-2016)
(1)
Filiciak Mirosław
(1)
Ford Sam
(1)
Francuz Piotr
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Golka Bartłomiej (1934- )
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Green Joshua
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Izdebska Jadwiga
(1)
Jakoniuk Leszek Mariusz
(1)
Jakubowski Witold
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jaskulska Sylwia
(1)
Jenkins Henry
(1)
Jenkins Henry (1958- )
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Kamińska Magdalena
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Kolasińska-Pasterczyk Iwona
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kołak Przemysław
(1)
Krajewski Marek
(1)
Król Marek
(1)
Kubisz Ewa
(1)
Laphama Lewis H
(1)
Leppert Roman
(1)
Li Charlene
(1)
Mamzer Hanna
(1)
Manovich Lev
(1)
McLuhan Marshall
(1)
Melosik Zbyszko
(1)
Mielnik Izabela
(1)
Nass Clifford
(1)
Nieć Mateusz
(1)
Pełczyński Grzegorz
(1)
Popławska Agata
(1)
Pułka Leszek
(1)
Reeves Byron
(1)
Regiewicz Adam
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Sadza Agata
(1)
Sawisz Anna
(1)
Schlafly Phyllis
(1)
Siemieńska Katarzyna
(1)
Stawowczyk-Tsalawoura Edyta
(1)
Szczerkowska Hanna
(1)
Szczucka Natalia
(1)
Szewczyk Marcin K
(1)
Szwed Robert
(1)
Taylor Lisa
(1)
Thompson John B. (1951- )
(1)
Ugniewska Joanna (1945- )
(1)
Vattimo Gianni (1936-2023)
(1)
Vorbrich Ryszard
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Wasilewska Anna (1952- )
(1)
Wilk Eugeniusz
(1)
Wilkoszewska Krystyna
(1)
Willis Andrew
(1)
Wojtasik Bożena
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Woźny Aleksander (1953- )
(1)
Wróbel Paulina
(1)
Wróblewski Michał
(1)
Zdrodowska Magdalena
(1)
Łaciak Beata
(1)
Żaboklicki Krzysztof (1934- )
(1)
Żuk Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(65)
Język
polski
(65)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(58)
Kultura masowa
(32)
Komunikacja społeczna
(19)
Kultura audiowizualna
(13)
Telewizja
(10)
Kultura
(8)
Internet
(5)
Reklama
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Edukacja medialna
(4)
Dziecko
(3)
Film
(3)
Multimedia
(3)
Nowe media (komunikacja)
(3)
Wychowanie
(3)
Antropologia mediów
(2)
Globalizacja
(2)
Informacja
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Komunikacja społeczna -- a wychowanie
(2)
Kultura masowa -- a wychowanie
(2)
Młodzież
(2)
Opinia publiczna
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Postawy -- a środki masowego przekazu
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Promocja handlowa
(2)
Public relations
(2)
Radiofonia
(2)
Społeczeństwo
(2)
Technika a kultura
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Aspiracje
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Budownictwo
(1)
Czasopisma
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomika
(1)
Elita władzy
(1)
Emancypacja kobiet
(1)
Erotyzm
(1)
Estetyka
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Ewidencja ludności
(1)
Feminizm
(1)
Filozofia kultury
(1)
Fotografia
(1)
Fundamentalizm
(1)
Geodezja
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Islam
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kino
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kultura chrześcijańska
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Mężczyzna
(1)
Naród
(1)
Nieruchomości
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacje
(1)
Osobowość
(1)
Oświata
(1)
Państwo
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Polska
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo autorskie -- Polska
(1)
Prawo lokalowe
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prawo wyznaniowe
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Propadanda
(1)
Propaganda
(1)
Przemoc
(1)
Przemoc symboliczna
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Rada Europy -- a środki masowego przekazu
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Regionalizm
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rewolucja naukowo-techniczna
(1)
Rozmowa
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Polska
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Esej
(2)
Monografia
(2)
Antologia
(1)
Felieton
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura włoska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
65 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie. Zarys problematyki 2. Rozwój badań nad komunikowaniem masowym 3. Rola, cele i funkcje mass mediów 4. Wpływ mass mediów na życie społeczne 5. Wpływ mass mediów na tożsamość człowieka 6. Budowanie tożsamości w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W kręgu estetyki. Multimedia - krytyka i obrona. Esej o estetycznym statusie nowych mediów; Multimedia - oczywistości i domysły. Szkic o estetycznej przygodności nowych mediów; Czy nowe media to rozpacz estetyka?; Kilka uwag o zasadności rozpaczy estetyka w obliczu nowych mediów; Od konceptualizmu do sztuki hipermediów. Rozważania na temat modelu sytuacji estetycznej w sztuce multimedialnej; Kategorie estetyki w sztuce multimediów; Sztuka w epoce cybernetycznej; pomiędzy estetyzacją rzeczywistości a ontologizajcą sztuki; Roman Ingarden wobec sztuki multimedialnej; Elementy sytuacji estetycznej w dziele multimedialnym; Widz - odbiorca - uczestnik - współtwórca; Medialność jako problem filozoficzny; Dzieło sztuki jako medium. W kręgu sztuki: Teoretycy. Labirynty estetyczne filmu między mediami; Maszyny widzenia i estetyka obrazów cyfrowych; Seryjność jako podstawowy problem estetyki telewizji; Estetyczne dylematy telewizji; Estetyka architektury a nowe media; Architektura - sztuka multimedialna; Rzeźbiarskie aspekty sztuki multimedialnej; Grawitacja wyparowała. Praktycy. Od reprodukcji mechanicznej do genetycznej. Uwagi o dziele sztuki w dobie komunikacji cyfrowej; Temat telewizji w sztuce (malarstwo, rzeźba, instalacja); Muzeum sztuki mediów? Myśl nader paradoksalna; W kręgu kultury. Czy nowe media potrzebują nowej estetyki? Humanista w Internecie. Nadzór a Internet Kilka uwag o tożsamości w dobie komunikacji cyfrowej; Tożsamość kulturowa człowieka z perspektywy nowych mediów; Kłopoty z tożsamością; O związku etyki i estetyki w sztuce performatywnej; Kilka uwag na temat etyki w świecie płynnych tożsamości; Nowe media albo estetyka katastrofy; Nowe media - pretekst do umiarkowanego optymizmu?; W labiryncie pojęć estetyzacji i jej artystycznej praktyki; Mit estetyzacji; Znak w reklamie, znak obok reklamy?; O reklamie. W poszukiwaniu metody opisu; Uwagi outsidera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 236 s. : 8 k il.kol. ; 24 cm.
Reklama i media; Znaki niewerbalne (poetyka obrazu, p. ruchu, p. dźwięku); Aspekt werbalny; Świat przedstawiony; Reklama w kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 234, [2] s., 8 k il. kol. ; 24 cm.
Reklama i media; Znaki niewerbalne (poetyka obrazu, p. ruchu, p. dźwięku); Aspekt werbalny; Świat przedstawiony; Reklama w kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Europejska ; 25)
Europejski system audiowizualny - zagadnienia ogólne; System audiowizualny Unii Europejskiej; Wspieranie mediów europejskich; Polski system audiowizualny - zagadnienia prawno-międzynarodowe; Polski system telewizyjny - zagadnienia zewnątrz i wewnątrz programowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. UKIE (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do administracyjnego prawa materialnego, 2. Akta stanu cywilnego, 3. Obywatelstwo, 4. Ewidencja ludności, 5. Zmiana imion i nazwisk, 6. Dowód osobisty i paszport, 7. Oświata, 8. Szkolnictwo wyższe, 9. Powszechny obowiązek obrony, 10. Symbolika państwa, 11. Granice państwa, 12. Zgromadzenia, 13. Stowarzyszenia, 14. Związki wyznaniowe, 15. Kultura, 16. Ochrona środowiska, 17. Rozpowszechnianie informacji-prasa, radio, TV, 18. Działalność gospodarcza, 19. Geodezja, 20. Wywłaszczenia nieruchomości, 21. Prawo budowlane, 22. Prawo lokalowe, 23. Planowanie przestrzenne, 24. Drogi publiczne, 25. Ruch drogowy, 26. Poczta, 27. Ochrona zdrowia, 28. Pomoc społeczna, 29. Przeciwdziałanie bezrobociu, 30. Bezpieczeństwo i porządek publiczny, Wykaz aktów prawnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Powstanie i rozwój mediów: Człowiek i jego media; W kręgu pisma; Światłem rysowane; Rzeźbienie dźwięków : muzyka mechaniczna; Łączność na odległość; Od abakusa do arytmometru - narzędzia cyfrowe; Podsumowanie. Cyfrowa rewolucja medialna czyli miraż komputera i mediów: Era turinga i komputera; Pożegnanie z Gutenbergiem; Nowe szaty radia i telewizji; Laser - światło, ale jakie!; Wideo w tysiącu odmian; Podsumowanie. Kalendarium ważniejszych wydarzeń; Tematy do samodzielnego przemyślenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Humanitas. Studia Kulturoznawcze : badania, wprowadzenia, monografie, źródła - pod red. Andrzej Gielarowski ; Instytut Kulturoznawstwa WSFP "Ignatianum")
Część 1 Nowe media wobec społeczeństwa, literatury, sztuki oraz obrazu człowieka utrwalonego w dziełach: 1. Nowe media wobec jednostki i społeczeństwa; 2. Smakosze kultury. Pomiędzy przeszczepem a artystycznym doświadczeniem. Przeobrażenia figury ciała ludzkiego w sztuce XX i XXI wieku pod wpływem mediów; 3. Kulturowe konsekwencje konwergencji mediów. Literatura i sztuka. Część 2 Kino wobec nowych mediów: 1. Kino w nowej rzeczywistości kulturowej; 2. Zmiany obrazu filmowego pod wpływem nowych mediów; 3. Kino wobec właściwości nowych mediów; Część 3 Teatr i nowe media: specyfika i wzajemne zależności: 1. Teatr wobec nowych mediów; 2. Teatr w przestrzeni wirtualnej; Część 4 Polski system medialny i jego ewolucja: 1. Polski system medialny i j jego ewolucja; 2. Początki mediów w Polsce i ich rozwój w perspektywie historycznej; 3. Współczesny polski system medialny - struktura, determinanty, perspektywy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 117)
Cz. I. Rozumienie przekazu audiowizualnego: Znaczenie oceny realizmu przekazu dla zrozumienia oraz efektów kontaktów z przekazem audiowizualnym; Rozumienie treści komunikatów medialnych w zależności od ich formy, spójności i czasu odtwarzania; Rozumienie przekazu audiowizualnego zawierającego "tekst taśmowy" (TV-ticker) przez osoby zależne od pola; Rozwój zdolności myślenia metaforycznego u dzieci w okresie średniego dzieciństwa a rozumienie treści obrazowych z okolicy cięć montażowych; Fluktuacja uwagi wzrokowej na ekranie telewizora a rozumienie filmu niemego przez dzieci przedszkolne; Cz. II. Z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii: W pętli zapomnienia. Analiza narracyjna filmu Memento Christophera Nolana; Poznawcze i emocjonalne zaangażowanie widza w film fabularny w zależności od typu bohatera; Aksjologiczne uwarunkowania telewizji regionalnych; Cz. III. Perswazja w mediach audiowizualnych: Strach i lęk w reklamie politycznej; Formy i funkcje humoru w telewizji; Istotne znaczenie nieistotnych "ozdobników": wpływ informacji kontekstowej na postawę wobec treści wiadomości telewizyjnej; Cechy strukturalne przekazu reklamowego a zaangażowanie konsumenta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ewolucja systemu aksjologicznego Rady Europy a kreowanie standardów w dziedzinie mediów masowych, 2. System kreowania standardów w obszarze mediów masowych przez Komitet Ministrów i na innych płaszczyznach współpracy międzyrządowej Rady Europy, 3. Standardy w obszarze mediów masowych wypracowane przez Komitet Ministrów i na innych płaszczyznach współpracy międzyrządowej Rady Europy oraz kontrola ich realizacji, 4. Kreowania standardów w dziedzinie mediów masowych przez Zgromadzenie Parlamentarne Rady Europy oraz kontrola ich realizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wojna, pokój i coś jeszcze, 2. Kroniki pewnego reżimu, 3. Powrót do wielkiej gry, 4. Powrót do krucjat, 5. Suma i cała reszta, 6. Obrona rasy, 7. Starajmy sie przynajmniej dobrze bawić, 8. Zmierzch początku tysiąclecia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej / Krystian Dudek. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" ; Praga : Verbum , 2015. - 316, [2] s. : rys., tab. ; 25 cm.
1.Rzecznictwo prasowe jako działalność społeczno-komunikacyjna: ujęcie teoretyczne; 2. Metodologiczne założenia badań własnych; 3. Znaczenie i rola rzeczników prasowych- studium empiryczne w województwie śląskim; 4. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych w ocenie dziennikarzy- studium empiryczne w województwie śląskim; 5. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych- podsumowanie studium empirycznego w województwie śląskim. Wnioski kocowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(W Poszukiwaniu Idei XXI Wieku)
Zawiera: Przedmowa do wydania polskiego. Podziękowania. Jak czytać tę książkę? Wprowadzenie. Dlaczego media się rozprzestrzeniają? Rozdział 1. Web 2.0 – co poszło nie tak. Rozdział 2. Ponowna wycena tego, co zostało. Rozdział 3. Wartość zaangażowania. Rozdział 4. Na czym polega uczestnictwo, które ma znaczenie? Rozdział 5. Projektowanie w służbie rozprzestrzenialności. Rozdział 6. Zdobywanie zwolenników dla mediów niezależnych. Rozdział 7. Myśląc transnarodowo. Podsumowanie. Bibliografia. Indeks. O Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Współczesnej Myśli Społecznej / pod red. Lotar Rasiński)
1. Ponowoczesność: społeczeństwo przejrzyste?, 2. Nauki humanistyczne i społeczeństwo komunikacji, 3. Mit powtórnie odkryty, 4. Sztuka oscylacji, 5. Od utopii do heterotopii, 6. Utopia, kontrutopia, ironia, 7. Odczarowanie i rozproszenie, 8. Etyka komunikacji czy etyka interpretacji, 9. Granice odrzeczywistnienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. Mediatyzacja społeczeństw. I. Sfera publiczna i media: Media elektroniczne - "czwarta" czy "pierwsza" władza?; Opinia publiczna i pseudoopinie w "społeczeństwie zinformatyzowanym"; Życie polityczne w cieniu marketingu; Rzecznictwo prasowe kontra dziennikarze. II. Kultura i media: Pokolenie SMS-u w rozwiniętym społeczeństwie informacyjnym; Mcdonaldyzacja życia i disneizacja w kulturze; Rozumieć telewizję, czyli "i ty polubisz reality show"; Co z nich wyrośnie? Wirtualny świat dzieci i młodzieży. III. Życie społeczne i media: Poznawczy mechanizm oceny realności wydarzeń prezentowanych w telewizji; Czy bać się telewizji?; Wpływ redundancji audio/wideo na przetwarzanie przekazu telewizyjnego; Nowe modele kształcenia - edukacja za pośrednictwem mediów; Jaka powinna być telewizja publiczna? Aneks: Między racjonalnością a irracjonalnością. O fenomenie Harry'ego Pottera dyskutują: T. Szkołut, K. Księski, A. Leśniak, M. Przedpelska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Od gazet drogich do tanich, 2. Początki systemu medialnego, 3. System multimedialny - ramy instytucjonalne, 4. Podstawy systemu informacyjnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje zmiany systemowych ustroju kultury w Polsce, 2. Mass media i kultura w europejskiej współpracy transgranicznej, 3. Współczense procesy globalizacyjne, 4. Nauka i kultura w zmanipulowanej rzeczywistości, 5." Czynione słowami " czyli kilka uwag o funkcji performatywnej, 6. Poznanie mitu i symbolu w odniesieniu do wewnętrznego rozwoju człowieka, 7. O (nie)konieczności sacrum w teatrze, 8.Manipulacyjne aspekty reklamy, 9. Internet: czyżby nowe medium reklamy?, 10. Prawa fizyki w reklamie telewizyjnej, 11. Determinanty kształtowania poczucia tożsamości, 12. Gdy przytłacza "wielki błękit". Konsekwencje doświadczeń traumatycznych, 13."My dotykamy życia ludzi", czyli dziennikarze lokalni w autorefleksji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Specyfika lokalnej telewizji kablowej; 2. Telewizja lokalna wobec zadań i potrzeb kulturalnych społeczności regionu; 3. Telewizje kablowe: TV Siedlce i master TV w Łukowie; 4. Telewizja lokalna w ofercie treści regionalnych; 5. Upowszechnianie kultury regionalnej przez telewizję regionalna; 6. Funkcje lokalnej telewizji kablowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Cz.I Wstęp do teorii komunikowania masowego, 2. Rozumienie i ocena teorii komunikowania masowego. Cz.II Era społeczeństwa masowego i kultury masowej: 3. Powstanie przemysłu medialnego i teorii społeczeństwa masowego, 4. Rozwój teorii mediów w okresie propagandy, 5. Normatywne teorie komunikowania masowego. Cz.III Powstanie i upadek teorii ograniczonych efektów: 6. Powstanie teorii ograniczonych efektów mediów, 7. Teoria średniego zasięgu i umocnienie paradygmatu ograniczonych efektów mediów, 8. Zakwestionowanie dominującego paradygmatu: dzieci, systemy, efekty. Cz.IV Współczesna teoria komunikowania masowego: poszukiwanie konsensusu i nowe wyzwania: 9. Rozwój krytycznych i kulturowych teorii komunikowania masowego, 10. Media i publiczność: teorie roli mediów w codziennym życiu, 11. Teorie mediów, kultury i społeczeństwa, 12. Obecne tendencje w teorii komunikowania masowego: konsensus i wyzwania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej