Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
Forma i typ
Książki
(21)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(21)
Autor
Michalczyk Stanisław
(3)
Wojcik Krystyna
(2)
Allan Stuart
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Boyd Andrew
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dobosz Izabela
(1)
Dudek Krystian
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hofman Iwona
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kepplinger Hans Mathias
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kożuch Artur
(1)
Krukowski Józef
(1)
Loewe Iwona
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Ostrowski Andrzej
(1)
Parkes Aneta
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Pisarek Walery
(1)
Piątkowska-Stepniak Wiesława
(1)
Sadza Agata
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Sokołowska Adriana
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Theisen Otto
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Warecki Marek
(1)
Warecki Wojciech
(1)
Zając Beata
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zwiefka-Chwałek Agnieszka
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(20)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Środki masowego przekazu
(21)
Dziennikarstwo
(18)
Komunikacja społeczna
(9)
Dziennikarze
(6)
Public relations
(5)
Internet
(4)
Komunikacja polityczna
(4)
Opinia publiczna
(3)
Polityka
(3)
Telewizja
(3)
Język
(2)
Kultura masowa
(2)
Marketing polityczny
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Radiofonia
(2)
Reklama
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Socjotechnika
(2)
Wolność prasy
(2)
Controlling
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kościół katolicki
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nieruchomości
(1)
Perswazja
(1)
Postawy -- a środki masowego przekazu
(1)
Prawo autorskie -- Polska
(1)
Prawo prasowe
(1)
Private equity
(1)
Publicystyka niemiecka
(1)
Sport
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Stylistyka
(1)
Tekst
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Telewizyjne programy sportowe
(1)
Venture capital
(1)
Wolność słowa
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Źródła informacji
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Część I. Polityczne funkcje i uwikłania mediów: 1. Walka o dusze obywateli. Media jako dominujący czynnik socjalizacji politycznej, 2. Media publiczne - między misją a rynkiem, czyli jak nie wiadomo , o co chodzi, to chodzi o pieniądze, 3. Wojna personalna jako przejaw walki o władzę nad mediami, 4. "News" a odpowiedzialność dziennikarza za słowo, 5. Media a współczesna walka wyborcza, 6. Rola mediów w budowaniu pokoju w katolickiej doktrynie medialnej, 7. Działanie mediów w przestrzeni postradzieckiej, 8. Problem niezależności mediów i dziennikarzy w Etiopii, 8. To nie były dobre domy, czyli gazeta regionalna w wojnie ze skorumpowaną władzą, 9. Wojna na słowa... - Językowy obraz kampanii wyborczej do samorządu na przykładzie powiatu dzierżoniowskiego. Część II. Medialna wojna na idee: 10. Agonistyczne czy antagonistyczne? Media w walce o idee i odbiorców, 11. Zjawisko brutalizacji języka polityków w mediach, 12. Wojna idei w mediach, 13. Reklama - wojna o wartości?, 14. Medialna wojna na idee w politycznym układzie koabitacji we Francji, 15. Idee i miraże Euskal Herria - wojna prasowa w Kraju Basków, 16. Kanadyjsko-amerykańska medialna wojna na idee. Perspektywa kanadyjska - wojna o kulturę. Część III. Obrazy wojny w mediach 17. Triadycznie ujęcie ponowoczesnej wojny, mediów i polityki, 18. Przemoc na ekranie, 19. Współczesne środki propagandowe wykorzystywane w kształtowaniu wizerunku konfliktów zbrojnych. Sytuacja prawna, problemy, statystyki, 20. Media masowe a wojna. Doświadczenia brytyjskie z okresu I i II wojny światowej, 21. Stronniczość czy obiektywizm polskiej prasy w relacjonowaniu wojny izraelsko-libańskiej z 2006 roku, 22. Wojna w mediach w okresie rozpadu Jugosławii, 23. Wojna jako temat reklamy wyborczej na przykładzie telewizyjnej kampanii Georga W. Busha z 2004 roku, 24. Terroryści a media, 25. Wojna z terrorem w mediach jako czynnik tworzenia cywilizacji strachu, 26. Wojna z terroryzmem - obraz Al-Kaidy w prasie społeczo- politycznej. Część IV. Wojna na rynku medialnym: 27. Polityczny wymiar wojny o media (z mediami) u progu IV RP, 28. Konfliktowy obraz świata w prasie, 29. Widz na froncie mediów, 30. Agora kontra Springer: pierwsza polska wojna prasowa, 31. Walka (atak) jako strategia konkurencji na rynku medialnym - doświadczenia polskie na tle trendów światowych, 32. Bitwy i boje na rynku radiowym: Europa - Polska, 33. Wojna mediów, czyli obraz telewizji we współczesnym kinie amerykańskim, 34. Wojna mediów na rynku lokalnym - analiza zjawiska na przykładzie lubelskich dzienników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej