Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(141)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(135)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(126)
dostępne
(69)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(72)
Czytelnia
(128)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(13)
Gierula Marian
(9)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(7)
Rott Dariusz (1965- )
(5)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(4)
Kowalczyk Ryszard
(4)
Mielczarek Tomasz
(4)
Sarna Paweł
(4)
Dudek Krystian
(3)
Dzierżyńska Jolanta
(3)
Grzybczyk Katarzyna
(3)
Guzek Damian
(3)
Jachimowski Marek
(3)
Michalczyk Stanisław
(3)
Nierenberg Bogusław
(3)
Oniszczuk Zbigniew
(3)
Sokół Zofia
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(3)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Brzoza Katarzyna
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Fras Janina
(2)
Gierula Joanna
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Krawczyk Dariusz
(2)
Magoska Maria
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Mich Włodzimierz
(2)
Mielczarek Anna
(2)
Mielnik Galina
(2)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(2)
Notkowski Andrzej
(2)
Ostaszewski Aleksander
(2)
Ostaszewskij Aleksandr
(2)
Pisarek Walery
(2)
Pokrzycka Lidia
(2)
Polińska Karolina
(2)
Sasińska-Klas Teresa
(2)
Szostak Patrycja
(2)
Wasilewski Krzysztof
(2)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(2)
Wódz Kazimiera
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Adamowski Janusz W
(1)
Adamowski Janusz W. (1952- )
(1)
Akopow Aleksandr
(1)
Amirow Walerij
(1)
Arcimowicz Krzysztof
(1)
Barański Michał
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Bielski Łukasz
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Braun Juliusz
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Błachut Janina
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chruściak Rayszard
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Ciesielski Maciej
(1)
Cieślak Tadeusz
(1)
Cieślikowa Agnieszka J
(1)
Cisak Wojciech
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dela Piotr
(1)
Dobosz Izabela
(1)
Dobrzycki Jarosław
(1)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(1)
Dorak-Wojakowska Lilianna
(1)
Duda Aneta
(1)
Dudziak Akradiusz
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dąbała Jacek
(1)
Faktorowicz Aleksandr
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gaberle Andrzej
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Gliszczyńska-Grabias Aleksandra
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(99)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(141)
Czechy
(2)
Język
polski
(142)
Temat
Środki masowego przekazu
(134)
Dziennikarstwo
(22)
Komunikacja społeczna
(22)
Dziennikarze
(19)
Prasa (wydawnictwa)
(18)
Telewizja
(18)
Reklama
(14)
Public relations
(11)
Radiofonia
(11)
Marketing polityczny
(8)
Polityka
(8)
Prawo prasowe
(8)
Wolność słowa
(8)
Kultura masowa
(7)
Internet
(6)
Komunikacja polityczna
(6)
Polska
(6)
Prawo autorskie
(6)
Regionalne środki masowego przekazu
(6)
Wybory parlamentarne
(6)
Opinia publiczna
(5)
Społeczeństwo
(5)
Czasopisma
(4)
Etyka dziennikarska
(4)
Globalizacja
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Media społecznościowe
(4)
Wolność prasy
(4)
Bezrobocie
(3)
Cenzura
(3)
Czasopismo regionalno-lokalne
(3)
Dane osobowe
(3)
Dobra osobiste
(3)
Edukacja medialna
(3)
Integracja europejska
(3)
Język polski
(3)
Konwergencja mediów
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Społeczności lokalne
(3)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Antropologia mediów
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Czasopisma kobiece
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Dziecko
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(2)
Etyka
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kościół katolicki
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Kryminologia
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Media publiczne
(2)
Nieruchomości
(2)
Nowe media (komunikacja)
(2)
Ofiary przestępstw
(2)
Organizacja
(2)
Oświata
(2)
Policja
(2)
Polityka medialna
(2)
Prasa -- historia -- Polska -- 20 w
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Przestępczość
(2)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(2)
Przestępczość zorganizowana
(2)
Rozgłośnia radiowa
(2)
Rozgłośnia regionalna
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Szkolnictwo
(2)
Telewizja Polska
(2)
Terroryzm
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Świadomość społeczna
(2)
AIDS
(1)
Administracja publiczna
(1)
Administracja samorządowa
(1)
Adopcja
(1)
Agresywność
(1)
Akty mowy
(1)
Alkohol
(1)
Antropologia kryminalna
(1)
Aspiracje
(1)
Badania naukowe
(1)
Bezdomność
(1)
Big Brother
(1)
Budownictwo
(1)
Celebryci
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Controlling
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma fachowe
(1)
Czasopisma polonijne
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1989-
(17)
1989-2000
(12)
1901-2000
(8)
1901-
(5)
2001-0
(3)
1801-
(2)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(39)
Europa
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Czechy
(2)
Niemcy
(2)
Rosja
(2)
Słowacja
(2)
Ukraina
(2)
Węgry
(2)
Zagłębie Dąbrowskie
(2)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Górny Śląsk
(1)
Kazachstan
(1)
Rumunia
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(14)
Podręcznik
(10)
Czasopismo naukowe
(8)
Czasopismo prasoznawcze
(7)
Materiały konferencyjne
(5)
Opracowanie
(4)
Monografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Film
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(31)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
142 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie)
Wykaz skrótów; Wstęp; Zmiana paradygmatu wolności środków społecznego;przekazu wobec nowych mediów w dobie konwergencji; Redefinicja celów interesu publicznego w nowych mediach. Od deregulacji do ponownej regulacji?; Rola mediów przy definiowaniu kwestii bezpieczeństwa; Cele i sposoby oddziaływania w konflikcie z wykorzystaniem cyberprzestrzeni; Ewolucja europejskich regulacji służących ochronie małoletnich przed dostępem do treści audiowizualnych szkodliwych dla ich rozwoju; Zwalczanie nielegalnych treści w internecie – aspekty; Wybrane; Zjawisko „trollingu” w internecie; Współczesna reklama internetowa a poszanowanie; Prywatnej sfery życia człowieka; Dane osobowe jako „waluta” związana z uczestnictwem w mediach społecznościowych; Rola Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w przeciwdziałaniu nieuprawnionemu ograniczaniu korzystania z wolności słowa w radiofonii; Droga do regulacji? Dezinformacja w przekazie medialnym; Mowa nienawiści a wolność wypowiedzi; Autorzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie mediami. Strategie- modele- narzędzia: Zarządzanie dynamiczne modelem medialnym; Zarządzanie informacją w mediach elektronicznych- analiza porównawcza wybranych aspektów portali tvp.info oraz tvn24.pl; Serwis internetowy nam temat.pl jako przykład nowatorskiej strategii na polskim rynku medialnym; 2. Media w erze konwergencji: Zarządzanie mediami w dobie konwergencji; Od konwergencji do dekonstrukcji? Obecne przemiany własnościowe w grupie ITI a wcześniejsza strategia firmy; Prasa firmowa- narzędzie walki polskich wydawców z kryzysem na rynku prasowym; 3. Marketing medialny: Medialny produkt tła, czyli rzecz o symbiozie wąskich marek medialnych; Zarządzanie informacja i komunikacją medialna w promowaniu działań CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biała Seria PTNP / red. Joanna Marszałek-Kawa ; Polskie Tow. Nauk Politycznych)
I. Instytucje systemu politycznego. Parlament. Prezydent. Partie i ugrupowania polityczne, Wprowadzenie, Między systemem prezydencko-parlamentarnym a parlamentarno-prezydenckim? Cechy osobowościowe idealnego prezydenta w systemie politycznym w Polsce, Wybory parlamentarne i prezydenckie 2005 roku, a instytucjonalizacja polskiego systemu partyjnego, Ugrupowania lewicowe w wyborach parlamentarnych 2005 roku, Wewnątrzpartyjne zasady i procedury wyłaniania kandydatów na posłów jako element rekrutacji klasy politycznej, Prawna ochrona dóbr osobistych kandydata w wyborach parlamentarnych (ochrona wizerunku), II. Media w wyborach. Kampanie wyborcze. Media w Polityce, Wprowadzenie, Media a kształtowanie świadomości wyborczej, Media na straży demarkacji -utopia czy rzeczywistość, Czy "czwarta" władza staje się pierwszą ? Wpływ mediów na przebieg kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku, Czarny PR-praktyka, historia i teoria. Etyka?, Partycypacja wyborcza na rozdrożu. Sondaże w kampaniach wyborczych, Marketing polityczny i karnawał. Uwagi na marginesie wyborów roku 2005, Kampanie wyborcze 2005 roku w mediach publicznych, Wizerunki autoprezentacyjne kandydatów na urząd prezydenta RP w 2005 roku, Kampania negatywna. Próba refleksji i analizy na podstawie wyborów prezydenckich w Polsce w 2005 roku, Relacjonowanie kampanii parlamentarnej 2005 r. w "Wiadomościach" TVP1, "Debata"- polityczna audycja telewizyjna, Problematyka wyborcza na łamach "Super Expressu"- przykład prezydenckiej kampanii wyborczej w 2005 roku, Populizm jako element kampanii wyborczej 2005 na łamach "Gazety Wyborczej", Polityk jako produkt. Przykład Donalda Tuska, Kampania wyborcza partii demokratycznej-Demokraci.pl, medialny wizerunek kobiety kandydującej w Polsce na urząd prezydenta w 2005 roku, Henryki Bochniarz, Obecność polityków w pismach kobiecych w okresie kampanii wyborczej 2005 roku, Polskie wybory 2005 w komentarzach brytyjskiej prasy, Ekonomiczne wyznaczniki parlamentarnej kampanii wyborczej w wymiarze regionalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Towarzystwo Artystyczno-Literackie w Sosnowcu jako wydawca prasy kulturalne; 2. Konstanty Ćwierk- publicysta społeczno-polityczny; 3. Zagłębiowski epizod Leona Kruczkowskiego; 4. Sosnowieckie podstudio Polskiego Radia w Katowicach (1936-1939); 5. Działalność prasowo-wydawnicza Wyższej Szkoły Humanista w Sosnowcu; 6. Felietonistyka Włodzimierza Wójcika; 7. Radio Rezonans- przyczynek do monografii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teologia "czwartej władzy", 2. Prawo Kościołowi związków wyznaniowych do prezentowania swoich przekonań w środkach masowego przekazu. Wolność myśli, sumienia i wyznania a wolność słowa, 3. Polska prasa wyznaniowa, 4. Media wyznaniowe w Polsce wobec problemów integracji Europy, 5. Polskie i polskojęzyczne media wyznaniowe w Internecie. Wybrane zagadnienia, 6. Religijne czasopisma dla kobiet w Polsce w latach 1945-2003, 7. Czy telewizja publiczna jest wierząca?, 7. Prasa Kościoła katolickiego w Polsce w latach 1989-2004, 8. Kościół prawosławny w Polsce a media 1989-2004, 9.Kościół ewangelicko- reformowany w Polsce a media masowe, 10. Prasa polskich wyznawców islamu, 11. Katolicka agencja Informacyjna - pomost między mediami wyznaniowymi a świeckimi, 12. Media katolickie w publicznych mediach elektronicznych - czyli blaski i cienie katolickiego "getta" w Polskim Radiu i Telewizji Polskiej, 13. Prasa parafialna jako typ prasy lokalnej, 14. Prasa parafialna w diecezji kieleckiej w latach 1989-2004, 15. "Błahowist" - czasopismo religijne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CzęśćI:Sesja plenarna konferencji. Prolog nowego etapu komunikacji społecznej; Ukryta reklama. Wybrane zagadnienia prawne; Dostosowywanie przepisów prawa polskiego z zakresu czynów nieuczciwej konkurencji do prawa Unii Europejskiej; "Czyste informacjie". adania MillwardBrown SMG/KRC; Międzynarodowe doświadczenia z zakresu przejrzystości mediów; Kampania "Czyste informacje"; Część II: Dyskusje i polemiki. Panel pierwszy: Media wobec problemu nieuczciwych działań komunikacyjnych w Polsce. Omówienie i przebieg dyskusji panelowej; Tabloidyzacja mediów; Dziennikarskie grzeszki; Jak rozliczać "czwartą władzę"? Panel drugi: PR jako źródło "czystej informacji" dla mediów. Omówienie dyskusji panelowej; Uwagi i wątpliwości moderatora panelu; Ukrytą reklamę należy zwalczać; Informacja jest mieszana z reklamą. Panel trzeci: Advertoriale i inne formy promocji i reklamy. Omówienie dyskusji panelowej; O wizerunku reklamy; Treści reklamowe w programach telewizyjnych; Prawnik jako magik; Szukanie nowych miejsc na reklamę. Panel czwarty: Wydawcy a reklama i PR w świetle dyskusji o nieuczciwych działaniach komunikacyjnych w Polsce. Omówienie dyskusji panelowej; Wydawcy są przedsiębiorcami w medialnym biznesie. Aneks: Ukryta reklama - wybrane aspekty prawne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media jako czwarta władza? Co na to prawo?, 2. Media: od "czwartej" do "pierwszej" władzy?, 3. O wolności wypowiedzi, 4. Spór polityczny wokół Telewizji Polskiej, 5. Kryzys polityki a prawo, 6. Społeczeństwo polskie wobec władzy, 7. Rola mediów w kształtowaniu społecznych opinii o sądach, 8. Dziennikarz i prawnicy. Wizerunek i wzajemne relacje w oglądzie empirycznym, 9. Bumerangowy efekt kampanii informacyjnej. Polacy za czy przeciw Unii europejskiej?, 10. Parlament Europejski a parlamenty narodowe. Kompetencje, wzajemne relacje i odbiór społeczny w Polsce, 11. Media publiczne w Unii Europejskiej, 12. O manipulacji w polityce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Medialny demontaż wizerunku sfery publicznej w Polsce. Czy odpowiedzialność i wiarygodność mediów uznać należy za relikt przeszłości? Dziennikarze i terroryści - przeciwnicy czy wspólnicy? Dziennikarz - podmiot niezaangażowany czy komunikator? Spirala ujadania i jazgotu w mediach; Lista Wildsteina a spirala ujadania i jazgotu; Zagrożenia debaty publiczne - fragmentaryzacja i mitologizacja informacji dziennikarskiej; Dziennikarstwo śledcze a standardy etyki zawodu; Prywatność a prawo - wybrane zagadnienia; "Nowiny" i "Super Nowiny" - Spór o tytuł; Różne rodzaje odpowiedzialności we współczesnych mediach; Fotografia prasowa - między etyką a sensacją; Tabloidy zmieniają konkurencję; W kręgu faktograficznej rejestracji rzeczywistości - reportaż, felieton; "Opowiedzieć coś ważnego" - reportaż prasowy w audiowizualnym świecie; Praca dziennikarza w mediach lokalnych w latach 1990-2005, na przykładzie Kielc; Status lubelskiego dziennikarza a realia wolnego rynku; Prze(dziwna) prasa bezpłatna w Mazowieckim Grodzie; Dziennikarstwo interwencyjne jako przejaw kontrolnej funkcji prasy na przykładzie dzienników woj. podkarpackiego; Szczepański i Rywin. Prasa polska o telewizyjnych aferach PRL i III Rzeczypospolitej; Interefikacja dziennikarstwa i public relation w dwóch wybranych gazetach; Dziennikarz ukraiński - zmagania z rzeczywistością polityczną na tle "pomarańczowej rewolucji"; Problemy życia społeczności lokalnych na łamach podkarpackich pism lokalnych i sublokalnych w latach 1989-2005; Rynkowe determinanty wolności mediów; Nowoczesne radio - między statyką a dynamiką; Współczesne formuły wiadomości radiowych; Radio katolickie jako owoc przemian ustrojowych w Polsce; Komisja śledcza ds. PKN Orlen w programach informacyjnych Radia Maryja i Telewizji Trwam; Między misją a komercją. Problemy finansowania mediów publicznych a odpowiedzialność nadawców; Między odpowiedzialnością a sensacją. Programy interwencyjne i kryminalne; Książka czy telewizja - łatwiejszym źródłem zdobywania wiedzy? Reforma systemu edukacji w Polsce a jej obraz w mediach; Media o edukacji - konkurent czy sojusznik przyjemnej nauki? (prezentacja wyników badań własnych); Edukacja moralna postrzegana w kontekście alfabetyzacji medialnej przez amerykańskich badaczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I: Młodzież i paradoksy kultury współczesnej. Młodzież a przemiany kultury współczesnej; Kampanie społeczne w mediach - doświadczenia polskie; Poznawanie rzeczywistości w przenikających się światach - realnym i wirtualnym; Dyplom akademicki i społeczne kariery kobiet. De(kon)strukcje przestrzeni emancypacji; Temporalne wzory organizacji życia młodzieży w szkole, czyli o poczuciu niedogodności w czasie; (Re)socjalizacja a edukacja w rodzinie o równoległych karierach rodziców (dual-career family); Młodzież, kapitał kulturowy i sukces życiowy, czyli o kilku paradoksach nierówności społecznej. II: (Re)konstrukcje tożsamości młodzieży współczesnej. Tożsamość młodzieży w społeczeństwie naśladowczym; O niezaspokojonym głodzie miejsca; Dylematy tożsamościowe młodzieży w sytuacji zmiany kulturowej; Zachowania ekshibicjonistyczno-narcystyczne młodzieży jako forma poszukiwania własnej podmiotowości; Blogowanie jako próba oswojenia niegościnnej przyszłości; Tożsamość jako obietnica. Zmaganie (coping) młodzieży z krytycznymi wydarzeniami życiowymi; Refleksywny akcjonizm - ku postradycyjnej konstrukcji tożsamości; Wschodnioniemiecka młodzież w czasach transformacji systemowej - doświadczenie "podwójnego rozczarowania". III: Edukacyjne wybory i perspektywy życiowe młodzieży. Edukacyjno-zawodowe wybory nastolatków w "społeczeństwie ryzyka"; Młodzież wobec edukacyjno-zawodowej przyszłości - kontekst transformacji kulturowych; Planowanie kariery przez młodych dorosłych w niejednoznacznej rzeczywistości; Edukacyjne kredencjały i sukces życiowy młodzieży współczesnej; Drugoroczność w europejskich systemach szkolnych - szansa czy zagrożenie?; Różnicowanie perspektyw edukacyjnych, czyli "cztery stopnie budowania przewagi". Zakres praktyk dyskryminacyjnych stosowanych względem studentów zaocznych gdańskiej politologii; Młody pracownik na nowym rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
R.1 Uwarunkowania funkcjonowania mediów: 1. Regulacje prawne, 2. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, 3. Agencje prasowe, 4. Kolportaż prasy, 5. Wybrane problemy wykonywania zawodu dziennikarskiego. R. 2 Prasa informacyjno - publicystyczna: 1. Konsekwencje likwidacji Robotniczej Spółdzielni Wydawniczej Prasa - Książka - Ruch, 2. Dzienniki ogólnopolskie, 3. Ogólnopolskie dzienniki ekonomiczne i sportowe, 4. Prasa lokalna i sublokalna. R. 3 Czasopiśmiennictwo: 1. Prasa opinii, 2. czasopisma wysokonakładowe, 3. Prasa dla dzieci i młodzieży, 4. Prasa Kościoła katolickiego, 5. Statystyczna charakterystyka prasy polskiej oraz obraz jej czytelnictwa. R. 4 R Radiofonia: 1. Polskie Radio Spółka Akcyjna, 2. Ogólnopolscy i regionalni nadawcy prywatni, 3. Radio Maryja, 4. Radiofonia lokalna. R. 5 Telewizja: 1. Telewizja publiczna, 2. Telewizje prywatne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
List Minister Ewy Junczyk-Ziomeckiej, Sekretarz Stanu w Kancelarii Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego, do organizatorów i uczestników konferencji; 1. Mowa nienawiści w regulacjach prawa polskiego i europejskiego: Projekty nowelizacji art. 256 k.k.; Ochrona przed mową nienawiści- powództwo cywilne czy akt oskarżenia?; Nowa nienawiści- przesłanki depenalizacji; Decyzja ramowa w sprawie zwalczania pewnych form i przejawów rasizmu i ksenofobii jako trudny kompromis wobec mowy w Unii Europejskiej; Trzecia droga: środki administracyjne w zwalczaniu mowy nienawiści (głos w dyskusji); 2. Mowa nienawiści w orzecznictwie sądów polskich i międzynarodowych organów kontrolnych: Orzecznictwo Komitetu Praw Dziecka oraz Komitetu ds. Likwidacji Dyskryminacji Rasowej ONZ dotyczące granic swobody wypowiedzi w odniesieniu do mowy nienawiści; Koncepcja "nadużycia prawa" w Konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności a mowa nienawiści; Orzecznictwo sądów polskich w sprawach dotyczących mowy nienawiści w świetle badań Stowarzyszenia przeciw Antysemityzmowi i Ksenofobii "Otwarta Rzeczpospolita"; Kilka uwag o art. 17 Konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności (głos w dyskusji); Sprawa Alicji Tysiąc (głos w dyskusji); 3. Mowa nienawiści- aspekty społeczne: Globalizacja mowy nienawiści; Język polskiego antysemityzmu; Obecność mowy nienawiści w życiu społecznym i debacie publicznej; Mowa nienawiści w religijnym prawie żydowskim: przypadek Miriam (glos w dyskusji); Język nienawiści w ustach polityków polskich. Analiza zagadnienia na bazie internetowych wydań środków komunikacji społecznej- pod koniec pierwszego dziesięciolecia XXI wieku; Mowa nienawiści w Radiu Maryja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
Specyfika amerykańskiego systemu medialnego; 1. Pojęcie rynku medialnego 2. Cechy amerykańskiego systemu medialnego 3. System telewizyjny w Stanach Zjednoczonych; Fenomen MTV 1. Narodziny muzycznej telewizji 2. Udział MTV w rewolucji medialnej 3. "Inna MTV" w ujęciu A. Goodwina; MTV a problemy społeczne 1. Etapy funkcjonowania "Innej MTV" 2. Kampanie społeczne MTV 3. Videoclip jako nośnik prospołecznych idei; Analiza zawartości prezentowanych przez MTV POLSKA prospołecznych treści w okresie styczeń-grudzień 2005
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
1. Geneza prawa do prywatności, 2. Pojęcie, charakter i podmiot prawa do prywatności, 3. Treść prawa do prywatności, 4. Prawo do prywatności osób publicznych, 5. Naruszenie prywatności osób publicznych przez prasę w wybranych państwach systemu prawa zwyczajnego i stanowionego, 6. Wolność prasy a praw do prywatności osób publicznych, 7. Okoliczności wyłączające bezprawność działania pracy w przypadku ingerencji w sferę życia prywatnego osób publicznych, 8. Granice dozwolonej ingerencji prasy w prywatność osób publicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ PIERWSZA. Kontekst: 1. Wprowadzenie, 2. Kontekst teoretyczny: trzy spojrzenia na system środków masowego przekazu, 3. Kontekst polityczny: zmieniające się doktryny radzieckich środków masowego przekazu, 4. Kontekst historyczny: dziedzictwo prasowej przeszłości. CZĘŚĆ DRUGA. Orkiestra medialna : 5. Preludium: aranżacja i dostrajanie lipiec 1944 - grudzień 1948, 6. Maszerując w rytm radzieckich werbli: grudzień 1948 - grudzień 1953, 7. Nowe tematy, instrumenty i wykonawcy: grudzień 1953 - październik 1956, 8. Pod batutą Gomółki: styczeń 1957 - marzec 1968, 9. Marsz na nacjonalistyczną nutę: marzec 1968 - grudzień 1970, 10. Od gierkowskiej "ody do radości" do opozycyjnego kontrapunktu: grudzień 1970 - czerwiec 1980, 11. Medialna improwizacja Solidarności: sierpień 1980 - grudzień 1981, 12. Generał w poszukiwaniu nowej partytury: 13 grudnia 1981 - luty 1989, 13. Kapelmistrz odkłada pałeczkę: luty 1989 - kwiecień 1990. CZĘŚĆ TRZECIA. Media na życzenie: dla każdego coś miłego: 14. Narodziny mediów polifonicznych: 1989 - 1992, 15. Nowe kapele i nowi dyrygenci: 1989 - 1992, 16. Gęgacze i cisi: czy historia musi się powtarzać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Wolność słowa po 19879 roku: 1. Media przy Okrągłym Stole, 2. Dyskusja w prasie nad kształtem polskiej demokracji po 1989 roku, 3. Problematyka wolności mediów i ładu medialnego w ujęciu Prawa i Sprawiedliwości oraz Ligi Polskich Rodzin, 4. Lewica wobec wolności słowa w programach partii i działaniach koalicji rządowych. II. Zmiany w prawie prasowym: 5. Zmiany w prawie prasowym po 1989 roku, 6. Zmiany w polskiej ustawie o radiofonii i telewizji w świetle procesu dostosowywania prawa do standardów unijnych, 7. Prawna dopuszczalność sporządzania i rozpowszechniania przez media zapisów fonicznych i wizualnych,. III. Przemiany na rynku prasowym : 8. Czytelnictwo prasy po 1989 roku, 9. Otwarte społeczeństwo, wolne media i wolny rynek. Strategiczni sojusznicy czy naturalni wrogowie?, 10. Rozwój mediów lokalnych i regionalnych po 1989 roku, 11. Prasa lokalna w procesie komunikowania wyborczego - przykład "Gazety Olsztyńskiej", 12. "Arcana- Historia- Kultura- Polityka" - krakowski dwumiesięcznik konserwatywny. IV. Dziennikarz a wolny rynek medialny: 13. Status zawodowy dziennikarza w Polsce, 14. Etyka dziennikarska a etyka mediów, 15. Problemy lokalnego dziennikarstwa - analiza na przykładzie rynku prasowego Lubelszczyzny. V. Internet: 16. Internet w Polsce, 17. Użytkownicy Internetu w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia z dziejów komunikowania masowego / red. serii Dariusz Rott ; Tom 1)
1. Problematyka społeczno-polityczna w twórczości dziennikarskiej Konstantego Ćwierka 2. Ocalić we mgle historii. Refleksje na temat prywatnej batalii o pamięć po moim teściu, Konstantym Ćwierku 3. Prasa Śląska Cieszyńskiego w pierwszych latach niepodległości 4. Wojciech Korfanty w anegdocie 5. Stanisław Ligoń - dziennikarz i literat śląski 6. Prasa sportowa na Śląsku w dwudziestoleciu międzywojennym 7. Rozwój prasoznawstwa polskiego na Śląsku w latach 1922-1939
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Płeć i Rodzaj)
Cz.I Analiza stanowisk teoretycznych dotyczących kultu rowej determinacji męskości : R.1 Dwa paradygmaty mę skości w kulturze współczesnej; R.2 Współcześni mężczy źni:przegląd problematyki badań. Cz.II Analiza i interpretacja wzorów męskości w kultu rze polskiej po 1989 roku : R.3 Wizerunek mężczyzny w reklamie telewizyjnej; R.4 Wzory męskości w filmie pol skim po 1989 roku; R.5 Obraz mężczyzny w Katechiźmie Kościoła Katolickiego; R.6 Wzory męskości propagowane w podręcznikach przysposobienia do życia w rodzinie i wychowania do życia w rodzinie, R.7 Wizerunek mężczy zny ujawniony podczas debaty sejmowej dotyczącej proje ktu ustawy o równym statusie kobiet i mężczyzn; R.8 Ty pologia wzorów męskości propagowanych w Polsce po 1989 roku; R.9 Męskocentryczny charakter kultury polskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna)
1. Zmiana w organizacji medialnej; 2. Uwarunkowania transformacji technologicznej prasy w Polsce w okresie przełomu ustrojowego. Konteksty zmiany organizacyjnej; 3. Specyfika i etapy transformacji technologicznej polskich organizacji prasowych po 1989 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Okres eksperymentalny (1952-1956). 2. Telewizja czarno-ciała i jednoprogramowa. 3. Regionalne ośrodki telewizyjne. 4. Telewizja "Dekady sukcesu" 5. Od "Solidarności" do telewizji publicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Środki społecznego przekazu w zarysie historycznym: Środki społecznego przekazu jako dobro ogólnoludzkie i ich pedagogiczny charakter; Przełomowa rola Soboru Watykańskiego II a środki społecznego przekazu w Kościele; Instytucje ds. mediów w Kościele; Jan Paweł II i jego szczególna rola w wykorzystaniu mediów w dziele humanizacji i ewangelizacji; Misja ewangelizacyjna mediów katolickich; Pozytywna pedagogika katolickich środków społecznego przekazu. 2. Geneza radia; Radio Watykańskie; Radiofonia katolicka w Europie i na świecie; Historia radiofonii katolickich w Polsce; Odrodzenie radiofonii katolickich po roku 1989; Stan a aktualny radiofonii katolickich w Polsce. 3. Podstawy pedagogiki katolickiej rozgłośni radiowej: Koncepcja człowieka; Koncepcja społeczeństwa; Promocja wartości; Rozwój kulturalny słuchaczy; Etyka przekazu; Wzmacnianie logosfery. 4. Pastoralne aspekty radiofonii katolickiej: Popularyzowanie treści teologicznych; Wspomaganie katechezy; Wychowanie parorodzinne; Pomoc parafii; Kształtowanie postawy odpowiedzialności za diecezje; Troska o Kościół Powszechny. 5. Koncepcja i struktura organizacyjna radiofonii katolickiej: Podmioty organizacyjne i właściciel; Wewnętrzna struktura organizacyjna i administracyjna; Źródło utrzymania; Sposób wykorzystania reklamy; Programowe sformułowanie celu funkcjonowania radia; Adresat i zakres odbioru. 6. Propozycja programowa katolickiej rozgłośni radiowej: Koncepcja ramówki; Informacja; Muzyka; Modlitwa i liturgia; Katecheza; Publicystyka; Nauka i kultura; Sport i rozrywka; Transmisje - żywa obecność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej