Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(141)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(135)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(126)
dostępne
(69)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(72)
Czytelnia
(128)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(13)
Gierula Marian
(9)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(7)
Rott Dariusz (1965- )
(5)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(4)
Kowalczyk Ryszard
(4)
Mielczarek Tomasz
(4)
Sarna Paweł
(4)
Dudek Krystian
(3)
Dzierżyńska Jolanta
(3)
Grzybczyk Katarzyna
(3)
Guzek Damian
(3)
Jachimowski Marek
(3)
Michalczyk Stanisław
(3)
Nierenberg Bogusław
(3)
Oniszczuk Zbigniew
(3)
Sokół Zofia
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(3)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Brzoza Katarzyna
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Fras Janina
(2)
Gierula Joanna
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Krawczyk Dariusz
(2)
Magoska Maria
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Mich Włodzimierz
(2)
Mielczarek Anna
(2)
Mielnik Galina
(2)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(2)
Notkowski Andrzej
(2)
Ostaszewski Aleksander
(2)
Ostaszewskij Aleksandr
(2)
Pisarek Walery
(2)
Pokrzycka Lidia
(2)
Polińska Karolina
(2)
Sasińska-Klas Teresa
(2)
Szostak Patrycja
(2)
Wasilewski Krzysztof
(2)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(2)
Wódz Kazimiera
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Adamowski Janusz W
(1)
Adamowski Janusz W. (1952- )
(1)
Akopow Aleksandr
(1)
Amirow Walerij
(1)
Arcimowicz Krzysztof
(1)
Barański Michał
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Bielski Łukasz
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Braun Juliusz
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Błachut Janina
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chruściak Rayszard
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Ciesielski Maciej
(1)
Cieślak Tadeusz
(1)
Cieślikowa Agnieszka J
(1)
Cisak Wojciech
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dela Piotr
(1)
Dobosz Izabela
(1)
Dobrzycki Jarosław
(1)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(1)
Dorak-Wojakowska Lilianna
(1)
Duda Aneta
(1)
Dudziak Akradiusz
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dąbała Jacek
(1)
Faktorowicz Aleksandr
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gaberle Andrzej
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Gliszczyńska-Grabias Aleksandra
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(99)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(141)
Czechy
(2)
Język
polski
(142)
Temat
Środki masowego przekazu
(134)
Dziennikarstwo
(22)
Komunikacja społeczna
(22)
Dziennikarze
(19)
Prasa (wydawnictwa)
(18)
Telewizja
(18)
Reklama
(14)
Public relations
(11)
Radiofonia
(11)
Marketing polityczny
(8)
Polityka
(8)
Prawo prasowe
(8)
Wolność słowa
(8)
Kultura masowa
(7)
Internet
(6)
Komunikacja polityczna
(6)
Polska
(6)
Prawo autorskie
(6)
Regionalne środki masowego przekazu
(6)
Wybory parlamentarne
(6)
Opinia publiczna
(5)
Społeczeństwo
(5)
Czasopisma
(4)
Etyka dziennikarska
(4)
Globalizacja
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Media społecznościowe
(4)
Wolność prasy
(4)
Bezrobocie
(3)
Cenzura
(3)
Czasopismo regionalno-lokalne
(3)
Dane osobowe
(3)
Dobra osobiste
(3)
Edukacja medialna
(3)
Integracja europejska
(3)
Język polski
(3)
Konwergencja mediów
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Społeczności lokalne
(3)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Antropologia mediów
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Czasopisma kobiece
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Dziecko
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(2)
Etyka
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kościół katolicki
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Kryminologia
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Media publiczne
(2)
Nieruchomości
(2)
Nowe media (komunikacja)
(2)
Ofiary przestępstw
(2)
Organizacja
(2)
Oświata
(2)
Policja
(2)
Polityka medialna
(2)
Prasa -- historia -- Polska -- 20 w
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Przestępczość
(2)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(2)
Przestępczość zorganizowana
(2)
Rozgłośnia radiowa
(2)
Rozgłośnia regionalna
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Szkolnictwo
(2)
Telewizja Polska
(2)
Terroryzm
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Świadomość społeczna
(2)
AIDS
(1)
Administracja publiczna
(1)
Administracja samorządowa
(1)
Adopcja
(1)
Agresywność
(1)
Akty mowy
(1)
Alkohol
(1)
Antropologia kryminalna
(1)
Aspiracje
(1)
Badania naukowe
(1)
Bezdomność
(1)
Big Brother
(1)
Budownictwo
(1)
Celebryci
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Controlling
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma fachowe
(1)
Czasopisma polonijne
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1989-
(17)
1989-2000
(12)
1901-2000
(8)
1901-
(5)
2001-0
(3)
1801-
(2)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(39)
Europa
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Czechy
(2)
Niemcy
(2)
Rosja
(2)
Słowacja
(2)
Ukraina
(2)
Węgry
(2)
Zagłębie Dąbrowskie
(2)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Górny Śląsk
(1)
Kazachstan
(1)
Rumunia
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(14)
Podręcznik
(10)
Czasopismo naukowe
(8)
Czasopismo prasoznawcze
(7)
Materiały konferencyjne
(5)
Opracowanie
(4)
Monografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Film
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(31)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
142 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis)
Kultura mediów i jej spektakle; Hipermarket jako teatr narodowy; Reality show- jedna z faktur neotelewizji; Awanturnicza czasoprzestrzeń sceny hiphopowych muzykantów; Sezonowe spektakle ciała w cyberprzestrzeni; Manga, czyli teatr animacji rysunkowej; Podwójne Zycie heroiny domku dla lalek; O komiksowym spektaklu lęku i okrucieństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Płeć i Rodzaj)
Cz.I Analiza stanowisk teoretycznych dotyczących kultu rowej determinacji męskości : R.1 Dwa paradygmaty mę skości w kulturze współczesnej; R.2 Współcześni mężczy źni:przegląd problematyki badań. Cz.II Analiza i interpretacja wzorów męskości w kultu rze polskiej po 1989 roku : R.3 Wizerunek mężczyzny w reklamie telewizyjnej; R.4 Wzory męskości w filmie pol skim po 1989 roku; R.5 Obraz mężczyzny w Katechiźmie Kościoła Katolickiego; R.6 Wzory męskości propagowane w podręcznikach przysposobienia do życia w rodzinie i wychowania do życia w rodzinie, R.7 Wizerunek mężczy zny ujawniony podczas debaty sejmowej dotyczącej proje ktu ustawy o równym statusie kobiet i mężczyzn; R.8 Ty pologia wzorów męskości propagowanych w Polsce po 1989 roku; R.9 Męskocentryczny charakter kultury polskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Media masowe i polityka: Komunikowanie wartości politycznych- założenia, cele i metody badań; Pola komunikowania publicznego w świetle budowania strategii rozwoju regionalnego; Lokalne komunikowanie polityczne. Studium przypadku- miasto Lublin; Muzyka rockowa i polityka. Funkcje rocka w przekazie politycznym; 2. Polskie kampanie polityczne: Ulotki jako forma komunikowania politycznego- analiza dyskursu; Politycy w niepolitycznych pozach (sport). Potrzeba czy moda?; Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w 2005 roku w programach informacyjnych telewizji publicznej; Autoprezentacja aktorów politycznych w telewizji- nowe elementy komunikowania politycznego w 2005 roku; Komunikowanie polityczne w prezydenckich kampaniach wyborczych na łamach prasy lokalnej- przykład "Gazety Olsztyńskiej"; Witryny WWW kandydatów w kampanii prezydenckiej 2005 roku w Polsce; Komunikowanie polityczne: analiza komparatystyczna kampanii w Polsce i Niemczech; 3. studia na d marketingiem politycznym: Fetyszyzacja opinii publicznej w marketingu; Manipulacja w komunikowaniu politycznym na przykładzie kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku; Relacje partii politycznych i mediów na lokalnym rynku politycznym. Studium przypadku dużych miast na Dolnym Śląsku; Audycje wyborcze jako źródło informacji o podmiotach politycznych; Kreowanie wizerunku politycznego w sytuacji kryzysowej- stan badań; 4. Studia nad opinią publiczną: Badania opinii publicznej- najnowsze wyzwania i ujęcia teoretyczne; Dyskusje wobec pojęcia i zjawiska opinii publicznej; Badania opinii publicznej w studiach nad demokratyzacją w Polsce; Opinia publiczna czy opinia mediów? Wykorzystanie sondaży opinii publicznej przez media; Cztery dzienniki i opinia. Wskaźniki ekspozycji formalnej jako czynnik wpływający na opinię społeczną; Młodzi wobec wyborów prezydenckich 2005 roku. Raport z badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
Media i polityka- medialne show czy polityczny PR; 1. Mediatyzacja polityki- polityzacja mediów: Media publiczne, czyli o roli mediów publicznych w Polsce; Polityzacja mediów publicznych; Polityzacja mediów a bezradność polityków wobec mediatyzacji polityki- zapowiedź końca starego porządku; "Być" to znaczy być w mediach- aksjologiczny wymiar medialnej "produkcji" wizerunków polityków; Pluralizacja mediów w Polsce po 1989 roku: faktyczna czy pozorna? Przyczynek do rozważań; Media w przestrzeni politycznej państwa; "Tytuł newsa dnia otrzymuje dziśů"- koncepcja "agenda setting" na przykładzie wydarzeń medialnych w polskich serwisach informacyjnych; Rola miesięcznika "Debata" w kreowaniu rzeczywistości politycznej Olsztyna; 2. Medialne spektakle polityczne. Bestsellery i buble: Siedem grzechów głównych marketingu politycznego. Krytyczno-realistyczne ujęcie teorii i praktyki politycznej; Spektakl medialny jako instrument kreowania wizerunku polityka; Polityczny "homo ludens". Politycy i widowisko; Ekshibicjoniści polskiej sceny politycznej; Jak wytłumaczyć porażkę autorów projektu IV RP? Pragmalingwistyczne studium przypadku; IC RP- Realpolitik czy political fiction?; 3. Aktorzy i statyści. Politycy versus dziennikarze: Komiczna maska polityka; Politycy versus dziennikarze. Techniki argumentacyjne w języku polityków i dziennikarzy; Wolność słowa w kontekście dziennikarzy i polityków; Dziennikarz- partner telewidza w rzeczywistości zapośredniczonej medialnie; Pundits, pseudoeksperci, eksperci medialni- wstępna analiza zjawiska; Przestrzeń dialogu czy pole bitwy? Quasi-etnometodologiczna analiza telewizyjnych programów publicystycznych na przykładzie "Kropki nad iů"; "Nie ja jestem twórca tego spektaklu". "Relacjonowanie" olsztyńskiej afery ratuszowej w mediach na przykładzie telewizji lokalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media w XXI wieku; Prasa; Radio; Telewizja; Nowe media - przykład Polski; Dziennikarze ich organizacje; Prasa, radio, telewizja w Polsce - statystyka; Media na świcie; Polityka audiowizualna Unii Europejskiej; W poszukiwaniu misji mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 8/2014)
Półrocznik, 2007-
1. ROZPRAWY I ARTYKUŁY: Czasopisma dla kobiet na Śląsku w latach 1876-1939 Część II: Czasopisma dla kobiet w niepodległej Polsce (1919-1939); Wspołpraca sądow i środkow masowego przekazu jako realizacja zasady otwartości i jawności postępowania sądowego; Ograniczenia dostępu prasy do informacji publicznej; 2.KOMUNIKATY I MATERIAŁY: Spojrzenie reportera a spojrzenie fotografa. O tomie Eli, Eli Wojciecha Tochmana i Grzegorza Wełnickiego; 3. RECENZJE I SPRAWOZDANIA: Zmiana paradygmatu? Niemiecki system medialny; Konferencja naukowa Współczesne media. Medialny obraz świata. UMCS, Lublin, 10-11 kwietnia 2014 r.; Przekształcenia mediów regionalnych i lokalnych - sprawozdanie z konferencji naukowej; Medioznawcza konferencja na pograniczu Europy i Azji; Wpływ Internetu na ewolucję narodowych systemów medialnych - sprawozdanie z konferencji; O społecznej historii mediów w Humanitas; Międzynarodowa konferencja w Karlsruhe w ramach programu CultMedia; Strategie medialne współczesnego świata - ósma międzynarodowa konferencja naukowo-praktyczna Wydziału Dziennikarstwa Kubańskiego Uniwersytetu Państwowego (Rosja); Po raz drugi o konwergencji mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Etos współczesnego dziennikarstwa, 2. Media i demokracja w Polsce, 3. Konflikt między wolnością mediów a ochroną dóbr osobistych. Doświadczenia i zasady w wykładni prawa Republiki Federalnej Niemiec, 4. Wolność słowa w mediach a poszanowanie godności człowieka w prawie polskim, 5. Zasady dostępu Kościoła do środków społecznego przekazu w prawie polskim, 6. Kościół w Polsce a media, 7. O odpowiedzialności dziennikarza, 8. Wartości i normy dziennikarskiego etosu na podstawie kodeksów etyki dziennikarskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Technologiczne i polityczne uwarunkowania funkcjonowania mediów, Media jako współczesna agora: szanse i zagrożenia, Misja, " czwarta władza" czy biznes? O potrójnej naturze mediów, Między demolatrią a pragmatyką masowego komunikowania. demokracja jako wypadkowa norm ustrojowych, języka polityków i kultury mediów, Nowe media = nowa jakość? Demokracja u progu ery mediów cyfrowych, Wolność słowa w Internecie- szanse i ograniczenia, Media publiczne- strażnik niezależności dziennikarskiej czy tuba propagandowa władzy, Polityka informacyjna w samorządzie terytorialnym a partycypacja obywatelska, Prawo i Sprawiedliwość a mass media, Media, ich wpływ i obecność w działalności, strukturze i programach polskiej lewicy, Media jako część " układu". Wizja środków masowego przekazu w wypowiedziach Jarosława Kaczyńskiego, Media katolickie w III RP i ich wkład w budowę polskiej demokracji, Konserwatyzm czy liberalizm? Obraz demokracji lansowany w Radiu Maryja i " Tygodniku Powszechnym", 2. Uwarunkowania prawne, Granice wolności mediów, Między rynkiem a wolnością dziennikarską, rejestracja dzienników i czasopism jako ograniczenie wolności polskiej prasy, Ochrona małoletnich w wolność prasy, Kryptoreklama a praktyka dziennikarska, Prawne granice wolności słowa, Wolność prasy a dobra osobiste, Niezależność dziennikarska: system i praktyka, Niezależny dziennikarz- rzeczywistość czy fikcja? 3. Realia ekonomiczne i zawodowe współczesnego dziennikarstwa, Konsolidacja na rynku prasy lokalnej - szansa czy zagrożenie?, Otoczenie polityczne a kształtowanie strategii przedsiębiorstw medialnych, Kapitał zagraniczny w regionalnej prasie- szanse i zagrożenia dla dziennikarzy (analiza na przykładzie Lubelszczyzny), Kształtowanie zespołów redakcyjnych oraz pozycja dziennikarzy prasy regionalnej w sytuacji rozwoju rynku i zmian własności mediów po 1989 roku (przykład Szczecina), Zagrożenie wolności słowa ze strony reklamodawców, Public Relations w służbie polskiej demokracji, Obiektywizm i samokontrola w wypowiedziach estońskiej prasy codziennej na początku XXI wieku, Dziennikarstwo śledcze w Niemczech. przykład kontrolnej funkcji mediów w demokratycznym społeczeństwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Środki społecznego przekazu w zarysie historycznym: Środki społecznego przekazu jako dobro ogólnoludzkie i ich pedagogiczny charakter; Przełomowa rola Soboru Watykańskiego II a środki społecznego przekazu w Kościele; Instytucje ds. mediów w Kościele; Jan Paweł II i jego szczególna rola w wykorzystaniu mediów w dziele humanizacji i ewangelizacji; Misja ewangelizacyjna mediów katolickich; Pozytywna pedagogika katolickich środków społecznego przekazu. 2. Geneza radia; Radio Watykańskie; Radiofonia katolicka w Europie i na świecie; Historia radiofonii katolickich w Polsce; Odrodzenie radiofonii katolickich po roku 1989; Stan a aktualny radiofonii katolickich w Polsce. 3. Podstawy pedagogiki katolickiej rozgłośni radiowej: Koncepcja człowieka; Koncepcja społeczeństwa; Promocja wartości; Rozwój kulturalny słuchaczy; Etyka przekazu; Wzmacnianie logosfery. 4. Pastoralne aspekty radiofonii katolickiej: Popularyzowanie treści teologicznych; Wspomaganie katechezy; Wychowanie parorodzinne; Pomoc parafii; Kształtowanie postawy odpowiedzialności za diecezje; Troska o Kościół Powszechny. 5. Koncepcja i struktura organizacyjna radiofonii katolickiej: Podmioty organizacyjne i właściciel; Wewnętrzna struktura organizacyjna i administracyjna; Źródło utrzymania; Sposób wykorzystania reklamy; Programowe sformułowanie celu funkcjonowania radia; Adresat i zakres odbioru. 6. Propozycja programowa katolickiej rozgłośni radiowej: Koncepcja ramówki; Informacja; Muzyka; Modlitwa i liturgia; Katecheza; Publicystyka; Nauka i kultura; Sport i rozrywka; Transmisje - żywa obecność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koordynacja, współpraca i partnerstwo w działaniach jednostek samorządu terytorialnego: Koordynacja i współdziałanie w administracji; Wykonywanie zadań publicznych przez organizacje pozarządowe; Partnerstwo administracji publicznej z organizacjami samorządowymi; Wybrane problemy współpracy polskich samorządów terytorialnych z partnerami krajowymi i zagranicznymi oraz współpracy trans granicznej; 2. Zatrudnianie pracowników samorządowych: Wybrane uwagi z historii regulacji zatrudnienia w samorządzie terytorialnym w Polsce na użytek dyskusji o koncepcji prawa urzędniczego; Dwie ustawy o pracownikach samorządowych; Służba przygotowawcza w samorządzie terytorialnym- stan de lege i postulaty de lege ferenda; Pojęcie funkcjonariusza publicznego w ustawie o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa; 3. Media lokalne a samorząd terytorialny: Media lokalne jako kreator podmiotowości obywatelskiej; Promocja regionu w działaniach marketingowych jednostek samorządu terytorialnego w Zagłębiu Dąbrowskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 90)
1. Konstytucyjna zasada wolności prasy i jej ograniczenia, 2. Dziennikarskie prawo do informacji jako środek dochodzenia prawdy, 3. Organizacja działalności prasowej, 4. Środki masowego komunikowania, 5. Przestępstwo prasowe jako skutek działalności dziennikarskiej, 6. Część jako dobro prawnie chronione, 7. Znamiona zniesławienia w środkach masowego komunikowania, 8. Odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 9. Okoliczności wyłączające odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 10. Kary i środki karne za zniesławienie popełnione w środkach masowego komunikowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna)
1. Zmiana w organizacji medialnej; 2. Uwarunkowania transformacji technologicznej prasy w Polsce w okresie przełomu ustrojowego. Konteksty zmiany organizacyjnej; 3. Specyfika i etapy transformacji technologicznej polskich organizacji prasowych po 1989 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Radio lokalne a wspólnota lokalna w Polsce, 2. Charakterystyka wybranej społeczności, 3. Propozycja oferty medialnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Polityczne funkcje i uwikłania mediów: 1. Walka o dusze obywateli. Media jako dominujący czynnik socjalizacji politycznej, 2. Media publiczne - między misją a rynkiem, czyli jak nie wiadomo , o co chodzi, to chodzi o pieniądze, 3. Wojna personalna jako przejaw walki o władzę nad mediami, 4. "News" a odpowiedzialność dziennikarza za słowo, 5. Media a współczesna walka wyborcza, 6. Rola mediów w budowaniu pokoju w katolickiej doktrynie medialnej, 7. Działanie mediów w przestrzeni postradzieckiej, 8. Problem niezależności mediów i dziennikarzy w Etiopii, 8. To nie były dobre domy, czyli gazeta regionalna w wojnie ze skorumpowaną władzą, 9. Wojna na słowa... - Językowy obraz kampanii wyborczej do samorządu na przykładzie powiatu dzierżoniowskiego. Część II. Medialna wojna na idee: 10. Agonistyczne czy antagonistyczne? Media w walce o idee i odbiorców, 11. Zjawisko brutalizacji języka polityków w mediach, 12. Wojna idei w mediach, 13. Reklama - wojna o wartości?, 14. Medialna wojna na idee w politycznym układzie koabitacji we Francji, 15. Idee i miraże Euskal Herria - wojna prasowa w Kraju Basków, 16. Kanadyjsko-amerykańska medialna wojna na idee. Perspektywa kanadyjska - wojna o kulturę. Część III. Obrazy wojny w mediach 17. Triadycznie ujęcie ponowoczesnej wojny, mediów i polityki, 18. Przemoc na ekranie, 19. Współczesne środki propagandowe wykorzystywane w kształtowaniu wizerunku konfliktów zbrojnych. Sytuacja prawna, problemy, statystyki, 20. Media masowe a wojna. Doświadczenia brytyjskie z okresu I i II wojny światowej, 21. Stronniczość czy obiektywizm polskiej prasy w relacjonowaniu wojny izraelsko-libańskiej z 2006 roku, 22. Wojna w mediach w okresie rozpadu Jugosławii, 23. Wojna jako temat reklamy wyborczej na przykładzie telewizyjnej kampanii Georga W. Busha z 2004 roku, 24. Terroryści a media, 25. Wojna z terrorem w mediach jako czynnik tworzenia cywilizacji strachu, 26. Wojna z terroryzmem - obraz Al-Kaidy w prasie społeczo- politycznej. Część IV. Wojna na rynku medialnym: 27. Polityczny wymiar wojny o media (z mediami) u progu IV RP, 28. Konfliktowy obraz świata w prasie, 29. Widz na froncie mediów, 30. Agora kontra Springer: pierwsza polska wojna prasowa, 31. Walka (atak) jako strategia konkurencji na rynku medialnym - doświadczenia polskie na tle trendów światowych, 32. Bitwy i boje na rynku radiowym: Europa - Polska, 33. Wojna mediów, czyli obraz telewizji we współczesnym kinie amerykańskim, 34. Wojna mediów na rynku lokalnym - analiza zjawiska na przykładzie lubelskich dzienników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.The Polish media i theoretical and historical perspective; 2. The environment of the Polish media system; 3. The Polish pronted media market; 4. The Polish electronic media market.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ. I. Dziennikarstwo : od teorii do praktyki : 1.O futrzastych mrówkach i Księdzu Janie. Przyczynek do dziejów dziennikarstwa, 2. Dziennikarstwo jako narzędzie poznania, 3. Rola dziennikarza w dyskursie publicznym, 4. Czwarty stan - dziennikarz wobec wyzwań współczesnej sfery publicznej. CZ.II Dziennikarstwo a świat mediów : 1. Dziennikarz w postmodernistycznym świecie mediów,. 2. Zapasy z Golemem. Kłopoty z dziennikarskim sumieniem, 2. Dziennikarstwo i środki masowego przekazu w rynkowym społeczeństwie demokratycznym: krytyka modelu amerykańskiego,, 3.Łamiąc kod. media i dziennikarstwo a neoliberalny konsensus. Cz.III Dziennikarstwo w Polsce: historia i współczesność : 1. Dziennikarstwo w PRL, 2. Dziennikarstwo w demokratycznym ładzie medialnym, 3. Dziennikarz polski w procesie transformacji, 4. Tuzin przypadków dziennikarskich...które wstrząsnęły Polską, 5. Niezależność dziennikarska w Polsce: szanse i zagrożenia, Cz.IV Dziennikarstwo a świat społeczny : 1. Etos inteligencki, etos dziennikarski. Między misją a komercją, 2. Między misją a biznesem - niezależna prasa lokalna w Polsce po 1989 roku, 3. Ewangeliczny dialog i krytyczna współpraca. Kościół katolicki wobec mediów i dziennikarzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie mediami. Strategie- modele- narzędzia: Zarządzanie dynamiczne modelem medialnym; Zarządzanie informacją w mediach elektronicznych- analiza porównawcza wybranych aspektów portali tvp.info oraz tvn24.pl; Serwis internetowy nam temat.pl jako przykład nowatorskiej strategii na polskim rynku medialnym; 2. Media w erze konwergencji: Zarządzanie mediami w dobie konwergencji; Od konwergencji do dekonstrukcji? Obecne przemiany własnościowe w grupie ITI a wcześniejsza strategia firmy; Prasa firmowa- narzędzie walki polskich wydawców z kryzysem na rynku prasowym; 3. Marketing medialny: Medialny produkt tła, czyli rzecz o symbiozie wąskich marek medialnych; Zarządzanie informacja i komunikacją medialna w promowaniu działań CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Teoretyczne podstawy procesu upolitycznienia problemów społecznych. Jak starzenie się społeczeństwa staje się przedmiotem polityki państwa: 1.1. Model procesu upolitycznienia; 1.2. Podmiotowy i przedmiotowy wymiar procesu upolitycznienia; 1.3. Czynniki źródłowe i determinujące przebieg procesu upolitycznienia; 1.4. Starzenie się społeczeństwa jako przedmiot polityki państwa. Rozdział 2. Polityka wobec starzenia się społeczeństwa w Polsce po 1989 roku. Najważniejsze działania i aktorzy: 2.1. Polityka demograficzna i polityka wobec starzenia się społeczeństwa – rozważania terminologiczne; 2.2. Wymiar podmiotowy polityki demograficznej w Polsce; Instytucje międzynarodowe; Rada Ministrów i administracja centralna; Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej; Władza ustawodawcza; Organy doradcze i eksperckie; Władza sądownicza i instytucje kontrolne; Administracja samorządowa; Partie polityczne; Organizacje pozarządowe; 2.3. Tworzenie polityki demograficznej po 1989 roku. Rozdział 3. Analiza dyskursu politycznego wokół problemu starzenia się społeczeństwa w Polsce: 3.1. Rola partii politycznych w procesie upolitycznienia; 3.2. Okres I. Lata 1991-1997; 3.3. Okres II. Lata 1997-2001; 3.4. Okres III. Lata 2001-2005; 3.5. Okres IV. Lata 2005-2007; 3.6. Okres V. Lata 2007-2015; 3.7. Okres VI. 2015-2017; 3.8. Najważniejsze momenty w procesie upolitycznienia problemu starzejącego się społeczeństwa w Polsce. Rozdział 4. Analiza dyskursu medialnego wokół problemu starzenia się społeczeństwa w Polsce: 4.1. Rola mediów w procesie upolitycznienia starzenia się społeczeństwa; 4.2. Założenia i metodologia badania dyskursu medialnego; 4.3. Dyskurs medialny a proces upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce – wyniki analizy; 4.4. Rola państwa wobec problemu starzejącego się społeczeństwa w opinii ekspertów; 4.5. Krytyka działań państwa podejmowanych w odpowiedzi na starzejące się społeczeństwo; 4.6. Poparcie działań politycznych podejmowanych wobec problemu starzejącego się społeczeństwa; 4.7. Propozycje rekomendacji działań politycznych wobec problemu starzejącego się społeczeństwa. Rozdział 5. Proces upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce w opinii polityków i ekspertów: 5.1. Założenia i metodologia badania; 5.2. Problem starzenia się społeczeństwa w opinii polityków i ekspertów; 5.3. Początek procesu upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce w opinii polityków i ekspertów; 5.4. Ustawa o wieku emerytalnym i program „Rodzina 500 plus” jako kluczowe momenty w procesie upolitycznienia starzenia się społeczeństwa w Polsce; 5.5. Opieka długoterminowa jako wyzwanie związane ze starzeniem się społeczeństwa. Rozdział 6. Działania polityczne wobec starzejącego się społeczeństwa oraz ich uwarunkowania na poziomie regionalnym: 6.1. Obecna i przewidywana sytuacja demograficzna polskich regionów; 6.2. Strategie rozwoju demograficznego jako odpowiedź na starzejące się społeczeństwo; 6.3. Czynniki inicjujące działania polityczne wobec starzejącego się społeczeństwa na poziomie regionalnym – wyniki badania jakościowego; 6.4. Uwarunkowania działań politycznych podejmowanych w odpowiedzi na zmiany demograficzne; 6.5. W kierunku systemowej regionalnej polityki wobec starzenia się ludności. Podsumowanie. Załącznik. Bibliografia. Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie w problematykę adopcji: Przysposobienie w literaturze naukowej oraz popularnej; Problematyka adopcji w badaniach własnych; 2. Instytucjonalne wymiary adopcji: Adopcja w procesie ewolucji- od zaspokajania potrzeb dorosłych do realizacji dobra dziecka; Trendy w opiece zastępczej w III Rzeczypospolitej; Prawny wymiar adopcji w Polsce; Stanowisko chrześcijaństwa wobec adopcji; 3. Obraz adopcji w środkach masowego przekazu: Wizerunki adopcji w czasopismach; Telewizyjny obraz adopcji; Filmy fabularne z wątkami adopcyjnymi; Adopcja w Internecie; 4. Obraz adopcji w opinii pracowników ośrodków adopcyjno-wychowawczych; Niezrealizowane rodzicielstwo adopcyjne w świetle korespondencji czytelników "Pani Domu"; Adopcja w narracjach rodziców
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Słowo elektroniczne. strategie werbalne w epoce nowych mediów, 2. Partwork - tekst medialny - tekst krytyczny. Przykład pragmatycznej analizy zawartości, 3. Przedwyborczy wizerunek Sojuszu Lewicy Demokratycznej w " Gazecie Wyborczej ", 4.Kształtowanie wizerunku medialnego Radia Zet
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej