23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 165-169.
Formatted contents note
1. Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - wprowadzenie; 2. Wybrane wskaźniki pomiaru działań marketingowych w mediach społecznościowych; 3. Wybrane narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu; 4 Efektywność mediów społecznościowych w wybranych obszarach marketingowych; 5. Efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych form działań marketingowych; 6. Model efektywnego social media marketingu.
Funding information note
Publikacja została sfinansowana/dofinansowana ze środków MNiSW przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na badania dla młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again