Systemy informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(41)
Forma i typ
Książki
(41)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(26)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(35)
Autor
Kierzkowski Zbigniew
(2)
Nowicki Adam
(2)
Abramowicz Witold (1954- )
(1)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Aleksnadrowicz Tomasz R
(1)
Baranowska Marzena
(1)
Beynon-Davies Paul
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bzdek Krzysztof
(1)
Cadle James
(1)
De Sutter Jan
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dolmetsch Ralph
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dziura Marek
(1)
Flakiewicz Wiesław
(1)
Gerszberg Tomasz
(1)
Gołębiowska Ewa
(1)
Głukowski Ryszard
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Kaczmarek Jarosław
(1)
Kafel Tomasz
(1)
Kaliski Maciej
(1)
Karciarz Magdalena
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Kluska-Nawarecka Stanisława
(1)
Kolbusz Edward
(1)
Kolegowicz Konrad
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Krawiec Stanisław
(1)
Kruk Anna
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lewandowski Jerzy
(1)
Liderman Krzysztof (1954- )
(1)
Malik Paweł
(1)
Mitas Andrzej W
(1)
Miłosz Marek
(1)
Mrozik Przemysław
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Ober Józef
(1)
Olejniczak Wojciech
(1)
Oleński Józef
(1)
Owoc Mieczysław L
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Petzel Jacek
(1)
Pogorzelski Dariusz
(1)
Rokicka-Broniatowska Anna
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Ryznar Zygmunt
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sielicki Adam
(1)
Siemieniuk Nina
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Sopińska Agnieszka
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Stavkowa Jana
(1)
Stefanowicz Bogdan
(1)
Surawski Bartosz M
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Szatkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Szczygieł Maciej
(1)
Szyjewski Zdzisław
(1)
Tor Krzysztof
(1)
Trofimov Valerij Vladimirovič
(1)
Turcinkova Jana
(1)
Unold Jacek
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wołowski Franciszek
(1)
Wysłocka Elżbieta
(1)
Wędrowska Ewa
(1)
Yeates Donald
(1)
Zadros Katarzyna
(1)
Zawiła-Niedźwiecki Janusz
(1)
Zygała Ryszard
(1)
Łukasik Gabriela
(1)
Żebrowski Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(40)
Rosja
(1)
Język
polski
(40)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Systemy informacyjne
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Skrypty i Wykłady Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja)
1.Badania marketingowe, 2.Marketingowy system informacyjny, 3.Marketingowy system badawczy, 4.Techniki zbierania danych marketingowych, 5.Obiekt badania marketingowego - wyznaczanie zbioru i jego dobór, 6.Opracowanie danych marketingowych, 7.Zastosowanie badania marketingowego, 8.Zarządzanie relacjami firmy z klientem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo informacyjne : nowe wyzwania / Krzysztof Liderman. - Wyd. 2. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2017. - 421 s. : il. ; 24 cm.
Wstęp. 1. Wprowadzenie do ochrony informacji. 1. 1.1. Prywatność, anonimowość, poufność, ... 1. 1.2. Zagrożenia, podatności, zabezpieczenia, incydenty. 1. 5.8. 1.2.1. Zagrożenia. 1. 5.8. 1.2.2. Podatności. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.2.1. Security Content Automation Protocol (SCAP). 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.2.2. Cykl życia podatności oprogramowania. 1. 5.8. 1.2.3. Zabezpieczenia. 1. 5.8. 1.2.4. Incydenty i zarządzanie incydentami. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.4.1. Obsługa incydentów – podstawowe wytyczne norm i standardów. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.4.2. Zgłoszenie incydentu. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.4.3. Zasoby do obsługi incydentu. 1. 1.3. Elementy projektowania systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.1. Cykl życia systemu. 1. 5.8. 1.3.2. Zarządzanie przedsięwzięciem projektowania i budowy systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.3. Etap analizy w cyklu rozwojowym systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.4. Etap projektowania w cyklu rozwojowym systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.5. Dokumentowanie prac projektowych. 1. 5.8. 1.3.6. Dobre praktyki w projektowaniu wiarygodnych systemów. 1. Literatura. 2. Modele ochrony informacji. 1. 2.1. Organizacja dostępu do informacji. 1. 2.2. Sterowanie dostępem do informacji. 1. 2.3. Model Grahama–Denninga. 1. 2.4. Model Bella–LaPaduli. 1. 2.5. Model Biby. 1. 2.6. Model Brewera–Nasha (chiński mur). 1. 2.7. Model Clarka–Wilsona. 2.8. Model Harrisona–Ruzzo–Ullmana (HRU). 1. 5.8. 2.8.1. Uogólnienie modelu HRU – model TAM. 1. 2.9. Podstawowe Twierdzenie Bezpieczeństwa. 1. 5.8. 2.9.1. Konkretyzacja BST. 1. 2.10. Podsumowanie. 1. Literatura. 3. Zarządzanie ryzykiem. 1. 3.1. Charakterystyka procesu zarządzania ryzykiem. 1. 3.2. Przegląd norm i standardów z zakresu zarządzania ryzykiem. 1. 5.8. 3.2.1. Norma PN-ISO/IEC 27005:2010. 1. 5.8. 3.2.2. Standardy FIPS/NIST. 1. 5.8. 3.2.3. ISO 31000 – rodzina norm dotyczących zarządzania ryzykiem. 1. 5.8. 3.2.4. Rekomendacja D. 1. 3.3. Analiza ryzyka – identyfikacja zakresu, środowiska, zagrożeń i podatności. 1. 5.8. 3.3.1. Identyfikacja zakresu i środowiska analizy ryzyka. 1. 5.8. 3.3.2. Identyfikacja zagrożeń i podatności. 1. 3.4. Analiza ryzyka – szacowanie ryzyka. 1. 5.8. 3.4.1. Oszacowanie ryzyka – metoda ilościowa. 1. 5.8. 3.4.2. Oszacowanie ryzyka – metoda jakościowa. 1. 5.8. 3.4.3. Burza mózgów – identyfikacje zagrożeń i podatności. 1. 5.8. 3.4.4. Szacowanie ryzyka według normy PN-ISO/IEC-27005. 1. 5.8. 3.4.5. Szacowanie ryzyka według organizacji Microsoft®. 1. 5.8. 3.4.6. Szacowanie ryzyka – analiza bezpieczeństwa dla systemów sterowania. 1. 3.5. Zmniejszanie wartości ryzyka. 1. 5.8. 3.5.1. Kontrolowanie ryzyka przez stosowanie zabezpieczeń. 1. 3.6. Akceptacja ryzyka szczątkowego. 1. 5.8. 3.6.1. Ryzyko akceptowalne i koszty postępowania z ryzykiem. 1. 3.7. Administrowanie ryzykiem. 1. Literatura. 4. Dokumentowanie systemu ochrony informacji. 1. 4.1. Polityka bezpieczeństwa. 1. 4.2. Plan, instrukcje i procedury bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 4.3. Dokumentowanie przedsięwzięć zapewniania ciągłości działania organizacji. 1. 5.8. 4.3.1. Plan zapewniania ciągłości działania – nazewnictwo i struktura. 1. 5.8. 4.3.2. Przygotowanie planu zapewniania ciągłości działania. 1. 5.8. 4.3.3. Plany kryzysowe a plany zapewniania ciągłości działania. 1. 5.8. 4.3.4. Wytyczne z norm i standardów do konstrukcji planów zapewniania ciągłości działania. 1. 4.4. Przedsięwzięcia techniczne w zapewnianiu informacyjnej ciągłości działania. 1. 5.8. 4.4.1. Kopie bezpieczeństwa. 1. 5.8. 4.4.2. Kopie bezpieczeństwa – infrastruktura i organizacja. 1. 5.8. 4.4.3. Zdalna kopia bezpieczeństwa. 1. 5.8. 4.4.4. Zapasowe ośrodki przetwarzania danych. 1. 4.5. Przykłady struktury dokumentu Plan zapewniania ciągłości działania. 1. 5.8. 4.5.1. Wariant 1. 1. 5.8. 4.5.2. Wariant 2. 1. 5.8. 4.5.3. Wariant 3. 1. Literatura. 5. Badanie i ocena stanu ochrony informacji. 1. 5.1. Diagnostyka techniczna. 1. 5.2. Testowanie jako element diagnostyki technicznej. 1. 5.3. Testy penetracyjne jako szczególny przypadek testowania. 1. 5.4. Audyt jako szczególny przypadek badania jakości systemu ochrony informacji. 1. 5.5. Metodyka LP–A. 1. Literatura. 6. Standardy i normy bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 6.1. Standardy i normy i wspierające projektowanie i wytwarzanie bezpiecznych produktów oraz systemów. 1. 5.8. 6.1.1. Common Criteria i norma ISO/IEC 15408. 1. 5.8. 6.1.2. Publikacje specjalne NIST serii 800. 1. 5.8. 6.1.3. CIS Critical Security Controls. 1. 6.2. Standardy i normy wspierające zarządzanie bezpieczeństwem informacji. 1. 5.8. 6.2.1. COBIT TM – dobre praktyki w zakresie ładu informatycznego. 1. 5.8. 6.2.2. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji – standard BS 7799 i normy serii ISO/IEC 2700x. 1. 5.8. 1.2.2. 6.2.2.1. Przegląd zawartości normy ISO/IEC 27002:2013. 1. 5.8. 1.2.2. 6.2.2.2. Przegląd zawartości normy ISO/IEC 27001:2013. 1. 6.3. Inne normy i standardy wspomagające ocenę oraz zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym. 1. 6.3. 6.3.1. Norma ISO/IEC 21827 i SSE-CMM® – System Security Engineering Capability Maturity Model. 1. 6.3. 6.3.2. ITIL – IT Infrastructure Library. 1. Literatura. 7. Polityka informowania – oddziaływanie przekazem informacji. 1. 7.1. Bezpieczeństwo informacyjne w dokumentach rangi państwowej. 1. 7.2. Komunikacja strategiczna. 1. 7.3. Definicje Komunikacji strategicznej. 1. 7.4. Charakterystyka Komunikacji strategicznej. 1. 7.5. Główne kontrowersje dotyczące Komunikacji strategicznej. 1. 7.6. Relacje Komunikacji strategicznej. 1. 6.3. 7.6.1. Relacje Komunikacji strategicznej z operacjami informacyjnymi i psychologicznymi. 1. 6.3. 7.6.2. Relacje Komunikacji strategicznej z dyplomacją publiczną. 1. 6.3. 7.6.3. Relacje Komunikacji strategicznej z działalnością prasowo-informacyjną. 1. 7.7. Strategia Komunikacyjna – uwagi ogólne. 1. Literatura. Załącznik. Metodyka LP–A przeprowadzania audytu z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego. 1. Wykaz używanych terminów i symboli graficznych. 1. Wstęp. Z1. Skład Zespołu audytowego, kwalifikacje jego członków i zakresy kompetencji. Z2. Wyposażenie narzędziowe Zespołu audytowego. Z2. Z.2.1. Kwestionariusze ankietowe. Z2. Z.2.2. Szablony edycyjne dokumentów. Z.2.3. Skanery bezpieczeństwa. Z2. Z.2.4. Skanery konfiguracji. Z2. Z.2.5. Skanery inwentaryzacyjne. Z2. Z.2.6. Zestawy narzędzi do badań technicznych. Z3. Procesy audytowe. Z4. Specyfikacja dokumentów audytowych. Z2. Z.4.1. Tabele IPO. Z2. Z.4.2. Specyfikacja zbiorcza dokumentów. Z5. Diagramy przepływu danych. Z6. Rzetelne praktyki. Z2. Z.6.1. Rzetelne praktyki stosowane na ścieżce formalnej. Z2. Z.6.2. Rzetelne praktyki stosowane na ścieżce technicznej. Podsumowanie. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Zarządzanie ryzykiem systemów informacyjnych; 3. Zarządzanie ryzykiem w projektach systemów informacyjnych; 4. Zarządzanie reakcją na incydenty związane z naruszaniem bezpieczeństwa; 5. System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI); 6. Zarządzanie zapewnianiem ciągłości działania; 7. Odpowiedzialność kierownictwa organizacji; 8. Monitorowanie bezpieczeństwa; Audyty SZBI; 10. Doskonalenie ZSBI; 11. Zgodność z przepisami prawa; 12. Terminologia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospsodarki Narodowej / Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej ; T.85)
1. Koncepcje myślenia strategicznego w firmie, 2. Zarządzanie wiedzą w procesie innowacyjnym, 3. Systemy informacyjne w procesie zarządzania wiedzą, 4. Transfer wiedzy ze sfery nauki do przedsiębiorstw, 5. Identyfikacja i wycena zasobów ludzkich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Podstawy handlu elektronicznego, 3. Aplikacje sieciowe, 4. Zaopatrzenie. 5. Sytemy Desktop Purchasing, 6. Podsumowanie i perspektywy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomika informacji - przedmiot, metody, pojęcia; Semiotyczne podstawy ekonomiki informacji; Rodzaje i funkcje informacji w gospodarce; Informacja jako kategoria ekonomiczna; Wskaźnik ekonomiczny; Metainformacja i systemy metainformacyjne w gospodarce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Eksploatacja systemów informatycznych - podstawy, problemy i organizacja; Zarządzanie zmianami w eksploatowanych systemach informatycznych; Outsourcing w energetyce; informatyka w Urzędach Miejskich; Informatyczne i elektroniczne systemy monitorowania pracy; Audyt informatyczny w sieciach lokalnych i oprogramowanie wspomagające; Charakterystyka sprawności aplikacji MIS polskich przedsiębiorstw o wysokim współczynniku wrażliwości sieciowej w aspekcie wirtualizacji ich działalności; Zasilanie minihurtowni danych w środowisku MS SQL Server; Serwis przed awarią; XML/EDI - elektroniczna wymiana dokumentów biznesowych w oparciu o technologię XML; Technologie stosowane w publikowaniu i wymianie danych finansowych w internecie; Wykorzystanie hiperłączy w firmowych serwisach WWW; Rozwój systemów do obsługi procesów pracy; ASP sposobem na piractwo i... zniewolenie klienta; Wdrażanie metodyki ITIL w kompleksowym systemie informatycznym; Proces AAA w eksploatacji sieci rozległej; Wykorzystanie mobilnych nośników danych w eksploatacji systemów informatycznych; Zadania andragogogiki informatycznej w polskiej administracji samorządu terytorialnego; Zarządzanie Małym i Średnim Przedsiębiorstwem (MŚP )według europejskich standardów; Integracja Eksploatowanych systemów informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiedza i sztuczna inteligencja: 1.1. Wiedza i procesy wnioskowania. 1.2. Pojęcie i struktura sztucznej inteligencji. 1.3. Systemy inteligentne i ich zróżnicowanie. 2. Wybrane problemy maszynowego uczenia się: 2.1. Podstawy i idea maszynowego uczenia się. 2.2. Model maszynowego uczenia się. 2.3. Rodzaje maszynowego uczenia się. 2.4. Zastosowanie maszynowego uczenia się. 3. Środowisko systemów ekspertowych: 3.1.Cele i zadania systemu ekspertowego. 3.2.Struktura i funkcjonowanie systemu ekspertowego. 3.3. Źródła wiedzy jako podstawa różnicowania budowy systemu ekspertowego. 4. Zarys procesu budowy systemu ekspertowego: 4.1.Etapy budowy systemu ekspertowego. 4.2. Akwizycja wiedzy. 4.3. Reprezentowanie wiedzy. 4.4. Implementowanie systemu. 5. Automatyczne odkrywanie wiedzy: 5.1.Struktura procesu automatycznego generowania wiedzy. 5.2. Istota i metody drążenia danych. 5.3. Inne metody automatyzujące proces odkrywania wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Dane, informacja, wiedza i mądrość, Cz.II Opis rzeczywistości, Cz.III Reprezentowanie dokumentów, Cz.IV Potrzeby informacyjne i ich realizacja, Cz.V Systemy informacyjne, Cz.VI Filtrowanie jako zaspokajanie stałych potrzeb informacyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел I. ИНФОРМАЦИЯ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И ПРОЦЕССЫ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ Глава 1. Экономическая информация: Экономическая информация как часть информационного ресурса общества; Информация и информационные процессы в организационно-экономической сфере; Сущность, значение и закономерности развития информационных систем и технологий в современной экономике; Экономические законы развития информационных технологий. Глава 2. Информационные технологии: Основные понятия, терминология и классификация; Технология и методы обработки экономической информации; Структура базовой информационной технологии. Глава 3. Информационные системы: Роль и место автоматизированных информационных систем в экономике; Виды информационных систем и принципы их создания; Состав информационных систем; Жизненный цикл информационных систем. Раздел II. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В УПРАВЛЕНИИ ПРЕДПРИЯТИЕМ Глава 4. Организация и средства информационных технологий обеспечения управленческой деятельности: Предприятие как объект управления; Роль и место информационных технологий в управлении предприятием; нформационные технологии организационного развития и стратегического управления предприятием. Глава 5. Методические основы создания информационных систем и технологий в управлении предприятием: Основные понятия; Системный подход; Информационный подход; Стратегический подход; Объектно-ориентированный подход; Методические принципы совершенствования управления предприятием на основе информационных технологий; Разработка информационного обеспечения систем управления предприятием. Глава 6. Информационные технологии документационного обеспечения управленческой деятельности: Основные понятия документационного обеспечения управленческой деятельности; Виды информационных систем управления документационным обеспечением предприятия; Организация электронной системы управления документооборотом. Глава 7. Инструментальные средства компьютерных технологий информационного обслуживания управленческой деятельности: Общие свойства КИС; Типовой состав функциональных модулей КИС; Корпоративная информационная система SAP R/3; Корпоративные информационные системы компании «Microsoft»; Корпоративная информационная система «Галактика»; Корпоративная информационная система «Парус». Глава 8. Компьютерные технологии интеллектуальной поддержки управленческих решений: Корпоративная сеть Интранет; Информационные базы корпоративных информационных систем; Аналитическая обработка данных. Раздел III. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В МАРКЕТИНГЕ Глава 9. Структура и состав информационной системы маркетинга; Маркетинг как объект управления; Информационное обеспечение в системе управления маркетингом; Управление взаимоотношениями с потребителем (CRM); Планирование ресурсов в зависимости от потребности клиента (CSRP); Непрерывная информационная поддержка поставок и жизненного цикла (CALS); Программные продукты в маркетинге. Глава 10. Функциональное назначение и ресурсы Интернета: Технология Интернет в маркетинге; Электронная коммерция. Раздел IV. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БУХГАЛТЕРСКОМ УЧЕТЕ Глава 11. Общая характеристика информационной системы бухгалтерского учета: Сущность и принципы ведения бухгалтерского учета; Учетная политика; Функциональная архитектура бухгалтерского учета. Глава 12. Компьютерные информационные технологии в бухгалтерском учете: Программные продукты ИС бухгалтерского учета; Классы программных продуктов ИС бухгалтерского учета. Раздел V. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БАНКОВСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 13. Специфика организации банковского дела в России: Сущность банковской деятельности; Операции и услуги банков; Основные тенденции развития банковской системы России. Глава 14. Проблемы создания информационных систем банковской деятельности: Принципы построения автоматизированных банковских систем; Технические решения банковских систем; Информационное и программное обеспечение банковских систем; Электронный документооборот в банке Глава 15. Электронные банковские услуги: Электронные услуги с использованием банковских карт; Электронные услуги дистанционного банковского обслуживания; Автоматизация межбанковских расчетов; Электронные платежные системы в Интернете. Раздел VI. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В СТРАХОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 16. Понятие страховой деятельности и ее организации: Риск как экономическая категория; Основные функции и задачи страхования; Основы финансово-хозяйственной деятельности страховщиков. Глава 17. Автоматизированные информационные системы страховой деятельности: Организационная структура ИС СД; Функциональная структура ИС СД; Информационные технологии ИС СД; Программа «Парус-Страхование»; Программа «ИНЭК-Страховщик»; Развитие ИС СД. Раздел VII. СТАНДАРТИЗАЦИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ Глава 18. Основы построения системы стандартов ИТ: Понятие открытых систем; Международные структуры в области стандартизации информационных технологий; Методологический базис открытых систем; Архитектурные спецификации (эталонные модели); Эталонная модель взаимосвязи открытых систем; Базовые спецификации. Глава 19. Инструменты функциональной стандартизации: Понятие профиля открытой системы; Классификация профилей; Основные свойства и назначение профилей; Пример компоновки функционального профиля. Раздел VIII. БЕЗОПАСНОСТЬ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ Глава 20. Защищенная информационная система: Определение защищенной информационной системы; Методология анализа защищенности информационной системы; Требования к архитектуре информационной системы для обеспечения безопасности ее функционирования; Этапы построения системы безопасности ИС; Стандартизация подходов к обеспечению информационной безопасности; Обеспечение интегральной безопасности информационных систем.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, I. Rola komunikacji w procesach informacyjnych, 1. Komunikowanie się jako proces społeczny, 2. Rodzaje komunikowania się, 3. Sieci komunikacyjne, 4. Przeszkody w skutecznym komunikowaniu się, II. Informacji i jej dynamika w przedsiębiorstwie, 1. Pojęcie i rodzaje informacji, 2. Ewolucja informacji, 3. Społeczne funkcje informacji w przedsiębiorstwie, III. Społeczne aspekty systemów informacyjnych w zarządzaniu, 1. Definicja systemu informacyjnego, 2. Projektowanie systemów informacyjnych, 3. Ewolucja i współczesne kierunki rozwoju systemów informacyjnych, IV. Przegląd wybranych metod projektowania i badania systemów informacyjnych zarządzania, 1. Metody projektowania systemów informacyjnych, 2. Metody badania systemów informacyjnych, Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informacja w Internecie / Magdalena Karciarz, Maciej Dutko. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 141 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Cz. I. Wikipedia - zagłada autorytetów; O akredytacji informacji; Informacja a prawo. Cz. II. Informacja - waluta XXI wieku; Google- wierzchołek góry lodowej; Strategie wyszukiwawcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 540)
I: Informacja i technologie informacyjne. Od przetwarzania danych do przetwarzania wiedzy. Kilka rozważań o informacji i kapitale informacyjnym. Kryzysy informacyjne w gospodarce opartej na wiedzy. Transformacje gospodarek - od sektora informacyjnego do gospodarki opartej na wiedzy. Miejsce, ranga i etyka zawodu informatyka w społeczeństwie informacyjnym. Przykłady doświadczeń unijnych w budowaniu społeczeństwa informacyjnego. Edukacja jako czynnik konkurencyjności podmiotów gospodarczych. II: Problemy i metody zarządzania informacją. Ewolucja spojrzenia na strategię informatyczną. Informacyjne problemy oceny systemów informatycznych. Kryzys przedsiębiorstwa a katastrofa systemu informatycznego i informacyjnego. Wybrane metody klasyfikacji wiedzy (kapitału intelektualnego) w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Operacjonalizacja modelu zależności między orientacją na wiedzę i wynikami działalności przedsiębiorstwa. Wsparcie informacyjne procesu zarządzania produktem i portfelem produktów w świetle badań. Wdrażanie hurtowni danych w organizacjach zorientowanych na strategię. Bariery wdrożeniowe systemu zintegrowanego klasy ERP i ich postrzeganie przez użytkowników. Entropia w algorytmach opartych na ewolucji populacji. III: Narzędzia teleinformatyczne i ich zastosowanie. Przemiany na rynku technologii mobilnych w latach 2002-2005. Atrakcyjność inwestycji kapitałowych spółek sektora teleinformatycznego. Narzędzia komunikacji i-społeczności. Zasoby informacyjne Internetu. "Piśmienność informatyczna" osób rozpoczynających studia. Rola informacji o prowadzeniu działalności gospodarczej wśród studentów. Biblioteka XXI wieku. Wirtualizacja jako metoda poprawy konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Pozycjonowanie jako metoda aktywnej promocji przedsiębiorstw. Wybrane cechy handlu elektronicznego na tle handlu konwencjonalnego. Internet w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (na przykładzie przedsiębiorstw z regionów Warmii i Mazur oraz Mazowsza). Koncepcja pierwszego prototypu Wirtualnego Branżowego Systemu Wspomagania Decyzji. Zastosowanie systemów chatter-bot do wspomagania zarządzania. System wspomagania procesów informacyjno-komunikacyjnych w Internecie na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Oprorgamowanie Free/Libre/Open Source Software (FLOSS) jako alternatywna strategia informatyzacji. Modelowanie inflacji w Polsce na bazie informacji od roku 2000.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Cz.I Zarządzanie informacją w przedsiębiorstwie- współ czesne koncepcje i dylematy: -Globalizacja gospodarki a nowe tendencje zarządzania przedsiębiorstwem; -Nowe funkcje informacji we współczesnych koncepcjach zarządzania; -Wartość informacji a koszty jej przechowywania i ochrony; -Analiza ekonomiczna jako źródło informacji o przedsiębiorstwie; -Ocena ekspercka jako źródło informacji w procesie projektowania i realizacji zmian w przedsiębiorstwie; -Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa model pomiaru; -Umiejętności przyszłej kadry inżynieryjnej w wykorzystaniu zasobów informacji w przedsiębiorstwach "trzeciej fali"; -Korzyści dobrej praktyki w kształtowaniu przejrzystości systemu informacyjnego spółek publicznych; -Komunikacja w zarządzaniu procesem zmian organizacyjnych. Cz.II Pozyskiwanie oraz bezpieczeństwo informacji w przedsiębiorstwie i państwie: -Informacja strategiczna i jej rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem; -Ochrona i bezpieczeństwo informacji w przedsiębiorstwach; -Zarządzanie wiedzą a bezpieczeństwo transferu informacji w nowoczesnych organizacjach; -Niektóre czynniki wpływające na zagrożenie bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorcy; -Niektóre uwarunkowania prawne prowadzenia wywiadu gospodarczego w Polsce; -Bezpieczeństwo infrastruktury informacyjnej; -Zarządzanie bezpieczeństwem finansowym państwa. Cz.III Wybrane problemy zarządzania informacją w praktyce działalności przedsiębiorstw i instytucji: -Tworzenie efektywnego systemu wywiadu gospodarczego; -Eksperymentalne środowisko profilowanego wywiadu sieciowego; -Zintegrowane systemy informacyjne jako narzędzie wspomagające integrację marketingu i logistyki; -Metody wspomagające zarządzanie informacją w organizacjach non-profit; -Ochrona zasobów informacyjnych przedsiębiorstwa (na przykładzie PPHU "MEX"); -Zagadnienia ochrony danych osobowych w działalności zakładów ubezpieczeń i zakładów opieki zdrowotnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System informacyjny w zarządzaniu przedsiębiorstwem: Informacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Pojęcie, cele i funkcje systemu informacyjnego; Struktury systemu informacyjnego; Zasoby i potrzeby informacyjne w systemie informacyjnym; 2. Potrzeby informacyjne jako przesłanka budowy systemu informacyjnego przedsiębiorstwa: Pojęcie i rodzaj potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa; Wyznaczniki potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa; Potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa w zakresie marketingu; 3. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie: Elementy systemu informacji marketingowej; Pierwotne i wtórne źródła informacji w systemie informacji marketingowej; Monitoring rynku i wywiad marketingowy jako źródła zasilania informacyjnego; Badania marketingowe jako element systemu informacji marketingowej; 4. Bazy danych w marketingu: Pojęcie, elementy i rodzaje baz danych; Hurtownia danych jako centralna baza danych; Bazy danych w systemie informacji marketingowej; Wykorzystanie baz danych w marketingu; 5. Technologie informacyjne w systemie informacyjnym marketingu firmy Żabka Polska SA: Rozwiązania technologiczne w zintegrowanym systemie zarządzania; Wykorzystanie narzędzi technologii informacyjnej w zarządzaniu firmą; Hurtownie danych w systemie informacyjnym firmy Żabka Polska SA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja gospodarcza (OG), 2. Zarządzanie, 3. Informacja, 4. Zarządzanie informacją, 5. Strumienie i procesy informacyjne, 6. System, 7. System informacyjny (SI), 8. Systemy informatyczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wstęp; Cechy charakterystyczne nowoczesnych systemów bankowych; Metodyczne podstawy analizy i projektowania systemów bankowych; Wymagania środowiska bankowego; Przegląd systemów bankowych; Wdrażanie systemu informatycznego w banku; Ryzyko decyzji komputeryzacyjnych. Dekalog grzechów komputeryzacji; Przetargi na zakup systemów bankowych; Ocena i wybór systemu informatycznego dla banku; Kierunki prac rozwojowych w systemach bankowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kierunki rozwoju zastosowań informatyki: Informatyka narzędziem zarządzania wiedzą; Próby oceny czynnika ludzkiego dla celów zarządzania; Architektura infrastruktury informacyjnej nowoczesnego zarządzania; Wortale internetowe w procesie rekrutacji pracowników; Kreowanie strategii informacyjnej w organizacji; System informacji zarządczej na przykładzie szkoły wyższej. R.2 Zarządzanie wiedzą: Komputerowy softwore z perspektywy konkurencji (kilka uwag na tle doktryn essential facility); Pozyskiwanie wiedzy z hurtowni danych metodami eksploracji; Środowisko wiedzy jako element zarządzania informatycznymi projektami wdrożeniowymi; Zaawansowane systemy informacyjno-analityczne jako realizacja koncepcji Business Intelligence; Zarządza nie procesami w Przedsiębiorstwie Zorientowanym Projektowo. Studium przypadku na przykładzie firmy TRANSSYSTEM S.A. z Łańcuta; Wykorzystanie symulacji w zarządzaniu strategicznym; Rodzaje systemów ekspertowych oraz obszary ich zastosowania; Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) na zaufanie w organizacjach wirtualnych; Zastosowanie technologii informacyjnej do podnoszenie efektywności pracy zespołowej. Model organizacji transmutacyjnej; Wykorzysta nie technologii sztucznej inteligencji do wspomagania decyzyjnego kierownictwa w zakresie strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi; Strategie niemieckich grup kapitałowych w polski sektorze bankowym a zintegrowane systemy informatyczne; System wspomagania decyzji opartych na narzędziach Mocrosoft SQL Server 2000; Wykorzystanie ogólnej teorii zarządzania podczas wdrażania rozwiązań informatycznych na przykładzie zarządzania zmianą; Analiza porównawcza systemów informacyjnych na rynku pracy; Metody analizy symptomów w ocenie kredytowej podmiotów gospodarczych; Idea modelowania i projektowania danych dla hurtowni danych w technologii ROLAP; Elektroniczna integracja łańcucha dostaw. Przykład Internetowej bazy danych wspomagającej zarządzanie łańcuchem dostaw w przedsiębiorstwie Hewlett-Packard Frnacja. R.3 Internet i jego zastosowanie: Funkcjonalność serwisów internetowych- aspekt rozwoju zaufania; Rola Internetu w banku spółdzielczym; Relacje przedsiębiorstw z administracją publiczną na platformie elektronicznej; Narzędzia Business Intelligence (BI) w praktyce i dydaktyce; Metoda E-szkoleń w rozwoju wiedzy organizacji; Bankowość internetowa a klient; Elektroniczny biznes w Polsce - wciąż niewykorzystaną szansą; Wirtualizacja jako droga zwiększania konkurencyjności banku; Bezpieczeństwo transformacji danych w wirtual nych sieciach prywatnych; EDI - Fundament Elektroni cznego Rynku; Systemy płatności stosowane w handlu elektronicznym; Wzorce analityczne w modelowaniu dzia łalności e-biznesowej; Łączenie działalności firmy i oprogramowania w modelu ASP (Application Service Provisioning); Elektroniczny biznes i handel; Internet jako nowy kanał dostepowy do usług bankowych na przy kładzie wybranych banków polskich; Zarządzanie pracą grupy studenckiej - kurs logiki w systemie Moodle; Zalety i wady wykorzystania Inetrnetu i Intranetu w firmie; Zastosowanie Inetrnetu i Intranetu. R.4 Informatyka w organizacji: Dlaczego nalezy unikać pojęcia :strategia informatyzacji"?; Narzędzia technologii informatycznej w zarządzaniu kosztami wg metodo logii ABC/M; Alternatywne podjeście do oceny jakości oprogramowania; System wspomagający zarządzanie SAP R3 Modelowanie finansowych warunków umowy outsourcingowej HCI w systemach wspomagajacych zarządzanie przedsię biorstwem; Efektywnośc metody Pełnego Krzyżowania dla problemów Harmonogramowania Produkcji; Modelowanie funkcji i procesów w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Rozwój elektronicznych kanałów sprzedaży; Zarządzanie produkcją z wykorzystaniem zintegrowanego systemu zarządzania klasy ERP i aplikacji APS; Możliwości wykorzy stania systemów informatycznych i ich integracji w realizacji strategii biznesowej dystrybutora energii Analiza mozliwości wspmagania badań marketingowych przy uzyciu pakietu Statistica 6.0 firmy StatSoft; Kierunki informatyzacji współczesnych przedsiębiorstw; Reinżynieria środowiska biznesowego - nowoczesna konce pcja wdrażania projektów informatycznych; Rola modelowania i meta-modelowania - doświadczenia i perspektywy rozwoju; Tworzenie modelu wdrażania zmian w systemach informatycznych; Budowa hurtowni danych; Strategia informatyzacji krajowych zakałdów energetycznych; Metody klasyfikacji w skoringu kredytowym gospodarstw rolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cyborgizacja ludzi a humanizacja komputerów, 2. Przemiany kultury słowa - internet jako sieć komunikacyjna, 3. Współczesne technologie teleinformatyczne w procesie kształcenia, 4. Modele współczesnej dydaktyki informatyki, 5. Aktualny stan przygotowania nauczycieli szkół różnych szczebli do wykorzystania informatyki w procesie nauczania na przykładzie województwa śląskiego, 6. Koncepcja informatycznego systemu optymalizacji wykorzystania symboli obrazkowych pcs przez osoby z poważnymi zaburzeniami mowy, 7. Proces weryfikacji edukacji programów komputerowych kierowanych do uczniów niepełnosprawnych intelektualnie, 8. Multimedialne aplikacje interaktywne w pedagogice specjalnej, 9. Komuniacja medialna w edukacji, 10. Przygotowanie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do realizacji celów kształcenia informatycznego a dostępność sprzętu technologii informatycznej w szkole, 11. Opinie nauczycieli zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej na temat komputerowego wspomagania procesu kształtowanych umijętności matematycznych uczniów klas początkowych, 12. Nauczyciel wobec wyzwań informatyzującej się edukacji, 13. Zastosowanie modelowania i symulacji komputerowej w procesie dydaktycznym, 14. Program power point jako podstawa opracowania statycznych multimedialnych programów dydaktycznych, 15. Konstruowanie struktury multimedialnych programów dydaktycznych (mpd), 16. Hipertekst - jako komponent multimedialnego programu dydaktycznego, 17. Koncepcja opracowania portalu edukacyjnego na bazie platformy nukephp, 18. Twórcza podstawa nauczyciela a plastyczna aktywność uczniów - wykorzystanie multimedialnych programów komputerowych, 19. Funkcje poznawcze i twórcze symulacji komputerowej w kształceniu zawodowym, 20. System przetwarzania testów egzaminacyjnych, 21. Zastosowanie generatora zadań w procesie dydaktycznym, 22. Wykorzystanie vb i vba w projektowaniu aplikacji bazdodanowych, 23. Techniki informatyczne wykorzystywane w nauczaniu przedmiotu "metody organizacji i zarządzania", 24. Bezpłatna alternatywa, 25. Formatowanie akapitów - tak banalne, ze nie ma o czym pisać?, 26. Metodyka tworzenia indeksów i spisów treściw programowanie ms word, 27. Arkusz kalkulacyjny - kompendium wiedzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wirtualna organizacja działań w rozwoju technologii społeczeństwa informacyjnego, 2.Wybrnae problemy wyzwań, szans i ograniczeń, 3. Podstawy informacyjne i obliczeniowe inteligentnych metod komputerowych, 4. Środowisko informacyjne organizacji wirtualnej, 5. Centra danych i zarządzanie informacją, 6. Wybrane badania przedmiotowe i rozwiązania eksperymentalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej