Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(13)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(22)
Autor
Czekaj Krzysztof
(5)
Zieliński Zbigniew E
(4)
Grabiński Tadeusz
(3)
Żylicz Marek
(3)
Falecki Janusz
(2)
Niesporek Andrzej
(2)
Rokita Jerzy
(2)
Zawartka-Czekaj Monika
(2)
Bartoszek Adam
(1)
Blicharz Rafał
(1)
Deniszczyk Elżbieta
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Grabowski Jan
(1)
Grzeszczyk Tadeusz
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jędralska Krystyna
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kotlorz Dorota
(1)
Kupczyk Teresa
(1)
Maj Gerard
(1)
Morawiecki Wojciech
(1)
Pawełczyk Mirosław
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Pyka Jacek
(1)
Płonka-Bielenin Katarzyna
(1)
Płużański Tadeusz (1920-2002)
(1)
Serafin Krystyna
(1)
Szaflarski Krzysztof
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Wagner Paweł
(1)
Wolski Dominik
(1)
Zawartka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Harmonizacja prawa
(2)
Informatyka
(2)
Kadry
(2)
Lotnictwo
(2)
Marketing polityczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nałóg
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Public relations
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Atrakcyjność turystyczna
(1)
Bezrobocie
(1)
COVID-19
(1)
Chrześcijańska demokracja
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Edukacja prawnicza
(1)
Filozofia
(1)
Historia filozofii
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Kadry -- polityka -- poradnik
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konkurencja
(1)
Korfanty, Wojciech (1873-1939)
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Listy polskie
(1)
Marketing
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Miasta
(1)
Ochrona zabytków
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Odszkodowanie
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
PHARE -- zagadnienia -- Polska
(1)
Podróże
(1)
Polityka
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polska
(1)
Popiel, Karol (1887-1977)
(1)
Pożarnictwo
(1)
Praca
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo turystyczne
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo -- zatrudnienie -- organizacja
(1)
Przestępczość
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Ratownictwo
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama
(1)
Reklamacja
(1)
Ruda Śląska (woj. śląskie)
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorealizacja
(1)
Siła robocza
(1)
Socjologia
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Sukces
(1)
Swobodny przepływ osób
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Służby specjalne
(1)
Turystyka
(1)
Turystyka piesza
(1)
Umowa sprzedaży
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Wolność gospodarcza
(1)
Wolność poruszania się
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarzadzanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zatrudnienie
(1)
Śląskie, województwo
(1)
Świętochłowice (woj. śląskie)
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
1918-
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czechy
(1)
Słowacja
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Kapitał ludzki - dekonstrukcja pojęcia; 2. Refleksje wokół poznawczej zasadności terminu "kapitał społeczny"; 3. Koncepcja kapitału społecznego, jako odpowiedź na ograniczenia koncepcji kapitału ludzkiego w wyjaśnieniu dobrobytu jednostek i grup społecznych; 4. Głos na temat pożytku z koncepcji kapitału ludzkiego; 5. Peryferyjność jako ograniczenie poznawcze: implikacje dla diagnoz i budowy wizji rozwojowych; 6. Czynniki edukacyjne w rozwoju kapitału ludzkiego i zawodowego na Opolszczyźnie; 7. Kapitał ludzki a doświadczenie migracyjne kobiet z Opolszczyzny; 8. Aktywność społeczna kobiet wiejskich a ich oczekiwania wobec władz lokalnych; 9. Uwarunkowania kapitałów w miastach średniej wielkości. Przykład Kędzierzyna-Koźla i Raciborza; 10. Opinie o warunkach życia a aktywność kapitału ludzkiego w miastach peryferyjnych Górnego Śląska; 11. Zakładanie organizacji związkowej jako forma aktywizacji kapitału społecznego. Studium przypadku; 12. Aktywizacja kapitału ludzkiego przez edukację na przykładzie Ośrodka Dydaktycznego Uniwersytetu Śląskiego w Rybniku; 13. Ukryty kapitał ludzki i społeczny w systemie pomocy społecznej średniego miasta. Przypadek Świętochłowic; 14. Instytucjonalne modele pracy socjalnej w aktywizacji zasobów ludzkich - rola postulowana i rzeczywista.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kwestia Społeczna w Województwie Śląskim)
1. Badanie kwestii społecznej w mieście okresu transformacji systemowej- zagadnienia metodologiczne; 2. Częstochowa- miasto i jego zasoby ludnościowe; 3. Zbiorowość lokalna Częstochowy wobec bezrobocia; 4. System pomocy społecznej w mieście a kwesta socjalna; 5. Miejskie instytucje społecznego wsparcia dla osób zagrożonych marginalizacją i wykluczeniem społecznym w 2001 i 2000 roku; 6. Środowiska uzależnionych i współuzależnionych w Częstochowie. Specjalistyczne instytucje wobec nowych wymiarów starych problemów; 7. Wykroczenia oraz przestępczość jako problem społeczny w 2001 oraz 2000 roku; 8. Lokalnie i terytorialnie zorganizowani przeciw wykluczeniu i marginalizacji. Od diagnozy do strategii polityki społecznej w województwie śląskim na początku XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa)
Zawiera: Wstęp; Natura człowieka i natura ludzkiego działania jako istotny aspekt funkcjonowania jednostki (Osobowość i indywidualność człowieka a jego praca, Współzależność działania i pracy do motywacji, Wpływ innowacji na zachowanie człowieka, Przedsiębiorczość jako proces identyfikacji i wykorzystania szans); Klimat i kultura organizacyjna jako regulator zachowania się ludzi (Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa a więzi społeczne i stosunki międzyludzkie, Relacje jednostka- grupa- przełożony w organizacji); Motywacja do pracy (Istota, rola, i narzędzia motywowania, Skuteczność motywowania, Przegląd wybranych teorii motywacji); Wybrane elementy zarządzania czynnikiem ludzkim w organizacji (Planowanie potrzeb personalnych, Nabór i dobór pracowników, czyli rekrutacja i selekcja kadr, Ocena- jej kryteria, rodzaje i metody); Konflikty i negocjacje (Istota i przyczyny występowania konfliktów Rodzaje i charakter konfliktów, Rozwiązywanie konfliktów, Negocjowanie najlepszą alternatywą porozumienia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (11 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. Czy ekonomistom potrzebna jest filozofia; Poszukiwacze zasady świata; Parmenides i Heraklit. Statyczna i dynamiczna wizja rzeczywistości; Ksenofont stan embrionalny ekonomii; Demokryt-świat materialnych atomów; Sokrates-ojciec etyki i filozofii człowieka; Platon-idee i "idealne" państwo; Corpus Aristotelicum i oikonomia; Filozofowie Malowanego Krużganka; Filozofia wątpienia; Mądrość sztuką życia; Rzymianie o gospodarce; Św. Augustyna wizja chrześcijańska; Scholastyka i gospodarka; Na przełomie epok; Odrodzenie. Renesansowe utopie; Przedstawiciele myśli polskiej; Reformacja-teologia i gospodarka; Nowożytność w filozofii; "Ład" rozumu i ład serca; Oświecenie brytyjskie; Społeczno-gospodarcza filozofia merkantylizmu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Uwagi ogólne: Metody i stadia integracji europejskiej. A.Wspólnoty sektorowe: Europejska Wspólnota Węgla i Stali – EWWS; : Europejska Wspólnota Energii Atomowej – EUROATOM. B.Wspólnota Europejska: Unia celna; Wspólna polityka handlowa i stosunki z krajami trzecimi; Wspólna polityka rolna; Wspólny rynek; Unia ekonomiczno-walutowa; Postęp społeczny; Postęp gospodarczy i rozwój regionalny; Konkurencja; Podatki; Przemysł; Energia; Transport; Postęp naukowy i techniczny; Ochrona środowiska; Prawa i interesy obywateli;. C.Dwa nowe filary Unii Europejskiej: Wspólna polityka zagraniczna i bezpieczeństwa; Współpraca w dziedzinie wymiaru sprawiedliwości i spraw wewnętrznych. D.Finansowanie zadań i działalności Unii Europejskiej: Budżet Unii; Pozabudżetowa działalność kredytowa Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Sytuacja kobiet w zarządzaniu; 2. Czynniki, które mogą zwiększyć szanse kobiet w zarządzaniu- przegląd poglądów; 3. Sytuacja kobiet w zarządzaniu- wyniki badań własnych; 4. Czynniki sukcesów kobiet w zarządzaniu w opinii badanych kobiet- menedżerów- wyniki badań; 5. Wnioski końcowe i podsumowanie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: I. Marketing wyborczy: Manipulacja – wpływ czy perswazja?; Typy i style przywództwa w polskiej komunikacji politycznej; Rola PR w kształtowaniu wizerunku politycznego. Doświadczenia krajów Wspólnoty Niepodległych Państw; Kształtowanie wizerunku partii politycznych i polityków – podstawowe zadania public relations w polityce; Media jako element gry politycznej w kreowaniu wizerunku. II. Public relations, reklama, lobbing: Etyka public relations i reklamy jako etyka komunikacji; Granice wolności słowa w prawie polskim i orzecznictwie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka; Public relations. Świadomość oraz znaczenie działań z punktu widzenia menedżerów i organizacji; Zarządzanie relacjami z klientem w kontekście komunikacji marketingowej; Jak to się je, czyli wstęp do teorii lobbingu; Jak zmierzyć efekty komunikacji marketingowej?; Między reklama a public relations; Public relations jako funkcja zarządzania w polskich przedsiębiorstwach w warunkach rozwoju technologii informacyjnej. III. Marketing w globalnym rynku: Czy promocja marketingowa prowadzi do dyfuzji kultury?; Język demokracji: o uzasadnieniu przez konsensus w etyce biznesu i etyce polityki; Stosowanie marketingu w dychotomicznych warunkach rynkowych; Problemy wykorzystania promocji marketingowej w warunkach działań na skalę globalną; Komunikacja marketingowa a sukces rynkowy firmy w dobie globalizacji; Pisma polonijne jako narzędzie komunikacji na rynku londyńskim; Kreowanie wizerunku kraju – szansa czy pobożne życzenie?; Kształtowanie wizerunku w społeczeństwie konsumpcyjnym; Kulturowy proces „Due Diligence” warunkiem sukcesu międzynarodowych korporacji; Konsumenci wszystkich krajów łączcie się. Reklama narzędziem globalizacji. IV. Dialog czy manipulacja?: Od 3 M do #R, czyli od mediów masowych, marketingu, manipulacji do relacji, rynku i rozmowy; Merchandising – narzędzie komunikacji marketingowej czy manipulacja? Marketing inwazyjny. Czy kreowanie nowych potrzeb jest społecznie odpowiedzialne?; Świat wartości przedstawiony w reklamie – analiza zawartości reklam prasowych z 2004 r.; Informacja w przekazie reklamowym; Fikcja i manipulacja w przekazie reklamowym; Rozumienie przekazu, przyczyny nieporozumień a anatomia informacji; Dziecko jako odbiorca przekazu marketingowego. V. Narzędzia komunikacji marketingowej: Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej; Komunikacja marketingowa w Internecie – nadzieje a rzeczywistość; Wybrane techniki wywierania wpływu na klienta i ich wykorzystanie w sprzedaży osobistej; Serwis internetowy banku jako kanał komunikacji marketingowej; Targi jako narzędzie komunikacji marketingowej w opinii wystawców; Targi i wystawy jako narzędzie komunikacji marketingowej; Komunikacja marketingowa jako instrument marketingu usług edukacyjnych; Konsumpcja usług kulturalnych na przykładzie teatru; Czy polskie muzea mogą nadal funkcjonować w oderwaniu od potrzeb publiczności?; Komunikacja nieformalna jako determinanta decyzji nabywców usług bankowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Marketing jako działalność związana z rynkiem, R.2 Międzynarodowe otoczenie marketingowe, R.3 Segmentacj a rynku międzynarodowego i wybór rynku docelowego, R.4 Marketing-mix na rynku miedzynarodowym, R.5 Marketing na rynku Unii europejskiej.Wybrane problemy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I: Ogólne zagadnienia metodyczne; Cz. II: Charakterystyka podstawowych problemów: Działalność gospodarcza, Metoda regulacji, Podmioty gospodarcze; Spółki Spółka cywilna; Spółka jawna; Spółka komandytowa; Spółki kapitałowe; Spółka akcyjna; Spółki z udziałem zagranicznym; Przedsiębiorstwa państwowe; Banki; Inne podmioty gospodarcze; Prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Słowo wprowadzające; Wprowadzenie; Konsekwencje niewypłacalności Thomasa Cooka dla angielskiej Premiership; Regulacja usług pilotów wycieczek w ustawie o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych – uwagi krytyczne; Wpływ COVID-19 na pieszą turystykę ze szczególnym uwzględnieniem szlaków wzdłuż południowej granicy Polski – aspekty prawne; „Pandemiczne” akty prawne instytucji Unii Europejskiej na rzecz przywrócenia swobody podróżowania – zagadnienia wybrane; Stan epidemii a organizacja imprez masowych. Wnioski i postulaty; Ubezpieczenie turysty jako źródło finansowania akcji ratowniczych w górach; Biała księga systemu promocji turystycznej w Polsce jako przykład wytyczenia prawnych ram w działaniach promocyjnych; Kształtowanie się odpowiedzialności skarbu państwa przy wprowadzaniu ograniczeń z powodu pandemii w działalności turystycznej; W kręgu pojęć i definicji; Samorządowe programy opieki nad zabytkami jako instrument zwiększania atrakcyjności turystycznej zabytków – uwagi w świetle wyników kontroli Najwyższej Izby Kontroli (NIK); Kilka uwag na temat nauczania prawa na kierunkach turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Procesy integracyjne w Europie: O proeuropejskie wychowanie w perspektywie historycznej; Teoria i praktyka integracji regionalnej w Europie - unia walutowa; Kryteria integracji Europy Środkowej. Formy "małej" integracji; Europejski Obszar Ekonomiczny ( EEA) jako etap po średni na drodze krajów zabiegających o członkostwo w Unii Europejskiej; Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w krajach CEFTA w latach dziewięćdziesiątych; Wpływ integracji europejskiej na procesy przekształceń w gospodarce turystycznej; Skutki poszerzenia UE i Układów Europejskich handlu krajów ASEAN. Stowarzyszenie Polski ze Wspólnotą Europejską: Ocena stopnia adaptacji gospodarki Polski do kryteriów członkowskich UE; Polska w jednoczącej się Europie; Konsekwencje stowarzyszenia Polski ze Wspólnotą Europejską dla bilateralnego transferu kapitału inwestycyjnego w świetle teorii ekonomii; Kompetencje strategiczne menedżerów przedsiębiorstwa przyszłości; Zapewnienie jakości produktów na etapie stowarzyszenia z UE; Strefy wolnocłowe w Europie i w Polsce; Polska wobec Konwencji Europejskiej i orzecznictwa Trybunału Praw Człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Skutki rewolucji technologicznej i globalizacji w sferze zatrudnienia, 2.Analiza zmian w sektorowej strukturze zatrudnienia w Polsce w latach 1990-2000, 3.Zatrudnienie, produkt krajowy brutto i społeczna wydajność pracy w Polsce w latach 1995-2001, 4.Absorbcja zasobów pracy przez sektor małych i średnich przedsiębiorstw, 5.Podstawowoe przyczyny spadku zatrudnienia w Polsce, 6.Uwarunkowania polskiego rynku pracy, 7.Analiza współzależności między stopą bezrobocia a wskaźnikiem inflacji w Polsce w latach 1990-2002, 8.Edukacja i kompetencje pracowników, 9.Telepraca
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak dojrzałe są public relations. Jakie media, takie public relations. Siedem najczęściej spotykanych grzechów głównych polskiego biznesu w podejściu do public relations. Public relations w marketingu politycznym. Public relations jako element komunikacji politycznej. Niewerbalne zachowania polskich polityków, wyraz wrodzonych zdolności czy wyrafinowana manipulacja? Metamorfoza polityczna i wartościowanie w kształtowaniu wizerunku na wybranych przykładach posiedzeń sejmu. Sejmowa Komisja Śledcza - reality czy show? Przygotowanie do zarządzania w sytuacjach kryzysowych - analiza procesu i wyniki badań. Monitoring mediów. Lobbing z perspektywy Polski powiatowej. Sposoby i konsekwencje działań grup interesu w Polsce w okresie transformacji. Kształtowanie tożsamości firmy. Wewnętrzne public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów" S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Konstytucja RP (Tekst uchwalony 2 kwietnia 1997 r. przez Zgromadzenie Narodowe ) – wyciąg; Prawo działalności gospodarczej: Ustawa z dnia 19 listopada 1999 roku prawo działalności gospodarczej; Ustawa z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym – wyciąg; Ustawa z dnia 30 czerwca 2000 roku o warunkach dopuszczalności i nadzorowaniu pomocy publicznej dla przedsiębiorców; Ustawa z dnia 20 grudnia 1996 roku o gospodarce komunalnej; Ustawa z dnia 20 października 1994 roku o specjalnych strefach ekonomicznych. Przedsiębiorstwa państwowe: Ustawa z dnia 25 września 1981 roku o przedsiębiorstwach państwowych; Ustawa z dnia 25 września 1981 roku o samorządzie załogi przedsiębiorstwa państwowego; Ustawa z dnia 30 sierpnia 1996 roku o komercjalizacji i prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych. Prawo konkurencji: Ustawa z dnia16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; Ustawa z dnia15 grudnia 2000 roku o ochronie konkurencji i konsumentów – wyciąg. Zagospodarowanie przestrzenne: Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku o zagospodarowaniu przestrzennym; Ustawa z dnia 24 marca 1920 roku o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców; Ustawa z dnia 10 czerwca 1994 roku o zamówieniach publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1/2009 (163, [1] s.: rys.; tab.; wykr.); 2/2009. - Tom 1 / red. nauk Tadeusz Grabiński (429, [1] s.: rys.; tab.); Tom 2 / red. nauk Tadeusz Grabiński (366 s.: rys.; tab.; wykr.).
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Technologie informacyjne: E- lerning; Open e-lerning- otwarte zasoby e-nauczania; Opis wybranych polskich i zagranicznych programów komputerowych oraz stron internetowych wspomagających nauczania matematyki; Promocja ofert edukacyjnej poprzez witryny internetowe na przykładzie polskiego systemu edukacji; E-biznes i nowe technologie informacyjne: Znaczenie elektronicznych kanałow dystrybucji usług bankowych na światowym rynku finansowym; Rola Data Miting w systemach Business Intelligence w zastosowaniu dla sektora MSP; Jak Web 2.0 stymuluje amatorskie dziennikarstwo i co z tego wynika dla społeczeństwa obywatelskiego; Kompetencje medialne seniorów w erze społeczeństwa digitalnego; W dobie nieustającej informatyzacji życia, mózg człowieka bezpośrednim źródłem informacji dla komputera; Zastosowanie wybranych metod analitycznych i prognostycznych do przewidywania przyszłości gospodarstwa agroturystycznego; 2. Ekonomia i nauki społeczne: Ekonomia: Teoretyczne ramy niezależności Europejskiego Banku Centralnego; Przepływy kapitału bezpośredniego jako jeden z głównych elementów globalizacji; Wpływ importu surowców energetycznych z Rosji na Wspólną politykę zagraniczną i bezpieczeństwa unii Europejskiej w latach 2004-2009; Marketing: Atrakcyjność interpersonalna i jej wpływ na budowanie wizerunku i interakcje z innymi; Interakcje międzyludzkie jako gra; Ścieżki wariantów odpowiedzi jako instrument kontrolny jakości kwestionariusza; Timesharing w świetle Dyrektywy 94/97/WE i Prawa polskiego; Prawo pracy jako narzędzie służące ochronie miejsc pracy; Zakład Opieki Zdrowotnej jako świadczeniodawca w systemie ochrony zdrowia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Informatyka jako czynnik rozwoju społeczno-gospodarczego: Etyczno-moralna perspektywa wychowania do krytycznego korzystania z Internetu; Wpływ gier internetowych prezentujących agresję na funkcjonowanie dzieci i młodzieży w społeczeństwie; Netoholizm pułapką na ścieżce dorastania; Społeczny, polityczny i ekonomiczny wymiar społeczeństwa informacyjnego; Zjawisko nietolerancji w Internecie jako problem społeczny; Wybrane aspekty europejskiej statystyki społeczeństwa informacyjnego. Pomiędzy iluzja a rzeczywistością polskiego społeczeństwa informacyjnego; Wpływ rozwoju technologii informatycznych i globalizacji na rozwój współczesnych stosunków międzynarodowych- szanse i zagrożenia. Przypadek Estonii; Internet narzędziem aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw i administracji; Internet jako instrument popularyzacji transplantacji narządów; Islam a Internet. O przenoszeniu się religijnych granic do cyberprzestrzeni; Nowe technologie informacyjne jako element zagrożenia dzieci i młodzieży; Stan zaawansowanie technologii ICT w III RP; Dziecko w elektronicznym świecie mediów; Działania z obszaru informatyki podejmowane przez japoński National Institute of Advenced Industrial Science and Technology; 2. Rola informatyki w innowacyjnym podejściu do nauk społecznych, humanistycznych i technicznych: Pacjent jako e-klient; Nauka administracji wobec wyzwań społeczeństwa informacyjnego; Innowacyjne wykorzystanie technologii informacyjnych w przedsiębiorstwach rynku NewConnect; Znaczenie przedsiębiorczości społecznej w funkcjonowaniu organizacji opartej na wiedzy; Kierunki rozwoju uczelni wyższych a oczekiwania sektora biznesu; Psychospołeczne uwarunkowania wykorzystania informatyki (mechatroniki w budownictwie); Rynek pracy w kontekście rozwoju Internetu; Informatyzacja a koncepcja work-life balance; Wybrane aspekty metodyki kształcenia technologii informacyjnej wśród seniorów jako wyznacznik humanizacji informatyki; "Koniec pracy"? O przemianach sfery pracy i zatrudnienia w społeczeństwie informacyjnym i cywilizacji wiedzy; Positive Organizational Scholarship jako nowe spojrzenia na funkcjonowanie organizacji; Ergonomia interfejsów; Wewnętrzny Ośrodek Outplacementu w warunkach więzienia; 3. Narzędzia informatyczne a efektywność zarządzania organizacją: Praktyka wdrażania zmian w organizacjach- etapy, konsekwencje; Narzędzia informatyczne wsparciem dla działań audytowych; Automatyzacja procesu prognozowania; Systemy informacyjne w zarządzaniu wiedzą a rachunkowość; Metody pozyskiwania informacji i zarządzania wiedzą z uwzględnieniem środków informatyki; Wykorzystanie technologii agendowej w procesach zarządzania łańcuchem dostaw; Technologie agentowe, wspomaganie komunikacji i kreatywność na przykładzie Genin Bank; Ocena informatyzacji służby zdrowia w Polsce na tle wybranych krajów skandynawskich; Czynniki sukcesu wdrożenia systemów e-biznesu; Wykorzystanie technologii informatycznej w zarządzaniu relacjami z klientem banku; Analiza oprogramowania do komputerowego wspomagania metody FMEA; 4. Systemy informacyjne w zarządzaniu: System WMS- sposób na nowoczesną gospodarkę magazynowa; Znaczenie technologii informatycznych w budowaniu przewag konkurencyjnych w przedsiębiorstwach; Zarządzanie zmianami w projektach informatycznych wykorzystujących UML; Systemy informacyjne zarządzania w świetle teorii agencji; System informacji przestrzennej i system zarządzania jakością jako narzędzie informatyczne wykorzystywane w zarządzaniu; Zasoby relacyjne- ich znaczenie dla kreowania wiedzy w przedsiębiorstwie; Informacyjne systemy zarządzania, a innowacyjność przedsiębiorstw; Skutki asymetrii dla funkcjonowania podmiotów rynkowych; Związki między technologią informatyczną a jakością usług jako źródłami przewagi konkurencyjnej; Modelowanie procesów biznesowych w inżynierii wymagań wobec zintegrowanych systemów informatycznych zarządzania; IT jako czynnik rozwoju kart bankowych; Zmiana organizacyjna jako domena projektu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
5. Technologie informacyjne w marketingu: Marketing społeczny w środowisku internetowym; CRM 2.0- wykorzystanie blogów i serwisów społecznościowych do budowania trwałych relacji z klientem; E-marketing jako nowoczesna źródło promocji miast; Metodyka wdrożenia mobilnego CRM elementem skutecznego wykorzystania systemu; Zastosowanie systemów ERP w zarządzaniu marketingiem; Neuromarketing internetowy jako metoda promocji przedsiębiorstw w wirtualnej sieci Internet; E-mail marketing a budowanie lojalności wśród klientów przez polskie przedsiębiorstwa; Internetowe badania marketingowe szansą rozwoju polskich przedsiębiorstw w warunkach globalizacji; Współczesny konsument- pasywny czy aktywny prosument?; Wpływ rozwoju Internetu na zmiany w funkcjonowaniu systemu komunikacji marketingowej organizacji; Wykorzystanie Internetu w marketingu szkół wyższych , jako element niezbędny do budowania przewagi konkurencyjnej w zmiennych warunkach otoczenia; 6. Wykorzystanie Internetu w nowoczesnym nauczaniu: E-lerning w kształceniu komunikowania społecznego. Refleksje poeksperymentalne; Znaczenie platformy Moodle dla wspierania kształcenia matematycznego na studiach ekonomicznych i inżynierskich (w świetle opinii studentów); Rola organu prowadzącego szkoły i placówki oświatowe w informatycznym wspomaganiu nowoczesnego nauczania- wybrane aspekty na przykładzie powiatu tarnowskiego; Przygotowanie fotografii dydaktycznej w nauczaniu przez Internet; Efektywność kształcenia w systemie nauczania blended lerning; Wspomagania procesu nauczania matematyki przez e-lerning; Wykorzystanie portali społecznościowych w edukacji; Analiza samodzielności pracy studentów w trakcie kursu prowadzonego metodą e-lerningową; Internet w bibliotece jako narzędzie poprawy jakości obsługi klienta; Hybrydowe nauczanie matematyki na kierunkach ekonomicznych; Encyklopedie internetowe w języku polskim, jako źródło informacji w dziedzinie nauk humanistycznych; Czy strony internetowe mogą pomóc w nauce języka polskiego?; E-lerning w kształceniu studentów zarządzania (na przykładzie Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego); Nauczanie komplementarne w świetle projektu MOODLE-LAMS-WZIEU w latach 2007-2009; Kontekst ekonomiczny wdrożenia systemu e-lerning w warunkach uczelni wyższej; 7. Analizy ilościowe w naukach ekonomicznych i społecznych: Ocena relacji pomiędzy determinantami zachowań żywieniowych metodą skalowania wielowymiarowego; Makroekonomiczne uwarunkowania przestępczości: ujęcie ekonometryczne; Klasyfikacja zjawisk ekonomicznych zależnych od wielu parametrów na przykładzie wyboru kredytu hipotecznego; O pewnych problemach testowania hipotez statystycznych w badaniach ekonomiczno-społecznych; Optymalizacja zużycia materiałów w procesie produkcji rolet antywłamaniowych- studium przypadku; Znaczenie ekorozwoju w mikroprzedsiębiorstwach regionu świętokrzyskiego- wyniki badań; Zastosowanie metodyki rozwiązywania wieloaspektowych problemów decyzyjnych w programowaniu wyniku finansowego; Wpływ czynników społeczno-ekonomicznych na liczebność populacji firm w Polsce; Badania ilościowe w zarządzaniu: podstawowe zagadnienia metodyczne; Przestrzenne zróżnicowanie poziomu życia mieszkańców województwa podkarpackiego; Wykorzystanie zmodyfikowanych sieci neuronowych typu SOM w analizie danych; Wpływ publikacji amerykańskich danych makroekonomicznych na zmienność polskiego rynku akcji; Zomma- współczynnik wrażliwości opcji; Zastosowanie metody Monte Carlo w statystyce matematycznej na wybranych przykładach; Estymacja indeksu szeregów finansowych w oparciu o rekordowe zwroty; Zastosowanie metod ilościowych do oceny kondycji finansowej przedsiębiorstwa na przykładzie P.P.U.H. "Domex" Sp. z o.o.; Trójsektorowa struktura zatrudnienia w województwie łódzkim jako miernik rozwoju społeczno-gospodarczego; Analizy statystyczne i graficzna prezentacja danych z wykorzystaniem programu R w nauczaniu statystki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kwestia Społeczna w Województwie Śląskim)
1. Od problemów i kwestii społecznych do polityki społecznej i planowania społecznego- zagadnienia metodologiczne; 2. Ruda Śląska- miasto okresu restrukturyzacji; 3. Bezrobocie w mieście podlegającym restrukturyzacji; 4. System pomocy społecznej w mieście; 5. Uzależnienie i współuzależnienie od alkoholu i środków odurzających w rudzie Śląskiej; 6. Wykroczenia i przestępczość jako wymiary dezorganizacji społecznej w mieście; 7. Przegląd miejskiej strategii rozwiązywania problemów; 8. W kierunku zrównoważonej polityki miejskiej czyli od ewaluacji do planowania społecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej