Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(12)
Autor
Gaworecki Władysław W
(3)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Gaj Jerzy
(1)
Kaczmarek Jacek
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Pender Lesley
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sharpley Richard
(1)
Stasiak Andrzej
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Strugarek Jan
(1)
Walasek Jerzy
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Łazarek Maria
(1)
Łazarek Roman
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(15)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Turystyka
(13)
Usługi
(11)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
Turystyka a gospodarka narodowa
(3)
Unia Europejska
(3)
Sport
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Gry i zabawy
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacja
(1)
Podróżnictwo
(1)
Transport powietrzny
(1)
Turystka
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Podróże i turystyka
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dzieje turystyki w Polsce / Jerzy Gaj. - Warszawa : ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2006. - 257 s., [14] k.tabl. : il. ; 24 cm.
1. Tradycje turystyczne w dawnej Polsce. 2. U podstaw nowożytnej turystyki. 3. Turystyka na przełomie XIX i XX wieku. 4. Turystyka w Polsce w Dwudziestoleciu Międzywojennym i w latach okupacji. 5. Turystyka w Polsce Ludowej. 6. Turystyka w pierwszych latach III Rzeczypospolitej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 375.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1 Podstawowe pojęcia i zakres gospodarki turystycznej; R. 2 Gospodarka turystyczna a rynek turystyczny; R. 3 Gospodarka turystyczna w miejscowościach turystycznych i regionach; R. 4 Turystyka i gospodarka turystyczna w procesach międzynarodowego współdziałania i integracji; R. 5 Baza noclegowa turystyki; R. 6 Uzdrowiska; R. 7 Turystyka wiejska - agroturystyka; R. 8 Turystyka socjalna; R. 9 Organizacja konferencji i kongresów; R. 10 Biura podróży; R. 11 Koncentracja w gospodarce turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola sieci klastrowej na rynku: Sytuacja na polskim rynku turystycznym a sieciowe powiązania przedsiębiorstw; Koncepcja klastra, jego identyfikacja, typologia fazy; Uwarunkowania i efekty klasteringu; Znaczenie klastrów dla rozwoju turystyki. 2. Działania klastrowe w świecie: Najważniejsze klastry w świecie; Działania klastrowe w UE; Koncepcje klastrów turystycznych. 3. Budowanie klastrów w Polsce: Specyfika uwarunkowań i przebieg klastrownia na polskim rynku; Rodzaje klastrów w Polsce i skutki klasteringu dla polskich przedsiębiorstw; Budowanie klastrów na rynku turystycznym Polski. 4. Klaster turystyczny Beskidzka 5: Charakterystyka klastra Beskidzka 5; Kształtowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw uczestniczących w klastrze Beskidzka 5; Możliwość sukcesu klastra turystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo turystyczne w dążeniu do sukcesu i zrównoważonego rozwoju, Biznes turystyczny, Przedsiębiorstwo turystyczne w warunkach gospodarki rynkowej, Finanse przedsiębiorstwa turystycznego, Zarządzanie ryzykiem i znaczenie ubezpieczeń w turystyce, Strategie rozwoju przedsiębiorstw turystycznych oparte na inwestycjach, Wykorzystanie najnowszych technologii cyfrowych w turystyce, Polityka Unii Europejskiej wobec sektora turystycznego; Polski biznes turystyczny w drodze do nowoczesności, Zarządzanie środowiskiem w przedsiębiorstwie turystycznym, Empiryczna weryfikacja rynkowej i środowiskowej orientacji przedsiębiorstw turystycznych w Polsce; Formułowanie ekostrategii przez przedsiębiorstwo turystyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo turystyczne w dążeniu do sukcesu i zrównoważonego rozwoju, Biznes turystyczny, Przedsiębiorstwo turystyczne w warunkach gospodarki rynkowej, Finanse przedsiębiorstwa turystycznego, Zarządzanie ryzykiem i znaczenie ubezpieczeń w turystyce, Strategie rozwoju przedsiębiorstw turystycznych oparte na inwestycjach, Wykorzystanie najnowszych technologii cyfrowych w turystyce, Polityka Unii Europejskiej wobec sektora turystycznego; Polski biznes turystyczny w drodze do nowoczesności, Zarządzanie środowiskiem w przedsiębiorstwie turystycznym, Empiryczna weryfikacja rynkowej i środowiskowej orientacji przedsiębiorstw turystycznych w Polsce; Formułowanie ekostrategii przez przedsiębiorstwo turystyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy prawne organizowania imprez turystycznych o charakterze rekreacyjno-sportowym, 2. Zasady planowania i programowania imprez, 3. Ekonomiczne przesłanki organizacji imprez rekreacyjnych, sportowych i turystycznych, 4. Rodzaje imprez rekreacyjnych oraz zasady ich organizowania i prowadzenia, 5. Gry rekreacyjne i sportowe jako elementy aktywności fizycznej w czasie wolnym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1."Nie tylko marzenia" albo kilka słów na temat podróżowania, 2."Bilans otwarcia" albo od potencjału do produktu turystycznego, 3."Całość z wielu częsci" albo elementy produktu turystycznego, 4."Każdy widzi inaczej" albo wymiary produktu turystycznego, 5."Produkty mają własne życie" albo cykle produktów turystycznych, 6."Nie tylko pieniądze" albo za co płacimy, 7."Nie sprzedawaj kota w worku" albo promocja produktu turystycznego, 8."Na siódmym piętrze bez windy" albo gdzie sprzedawać produkty, 9."Fachowiec to podstawa" albo kilka słów o personelu, 10."Informacja cenniejsza niż złoto" albo badania markteingowe, 11."Złota kura czy trudne dziecko" albo strategia produktu turystycznego, 12."Co dalej panie Rockefeller" albo świetlana przyszłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka i jej podział; Czynniki rozwoju współczesnej turystyki; Krajowy i międzynarodowy ruch turystyczny; Turystyka a gospodarka narodowa; Usługi turystyczne; Funkcje i dysfunkcje współczesnej turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Turystyka / Władysław W. Gaworecki. - Wyd.5 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 370 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Turystyka i jej podział; Czynniki rozwoju współczesnej turystyki; Krajowy i międzynarodowy ruch turystyczny; Turystyka a gospodarka narodowa; Turystyka w Unii Europejskiej; Usługi turystyczne; Funkcje i dysfunkcje współczesnej turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Turystyka / Władysław W. Gaworecki. - Wyd. 6 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 421, [3] s. : tab. ; 24 cm.
Turystyka i jej podział; Czynniki rozwoju współczesnej turystyki; Krajowy i międzynarodowy ruch turystyczny; Turystyka a gospodarka narodowa; Turystyka w Unii Europejskiej; Usługi turystyczne; Funkcje i dysfunkcje współczesnej turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Europa i turystka; 2. Polityka turystyczna Unii Europejskiej; 3. Organizacja systemu zarządzania turystyką w Unii Europejskiej; 4. Zakres działalności narodowej organizacji turystyki; 5. Europejska komisja turystyki; 6. Europejska grupa działania w turystyce; Europejskie forum turystyki; 7. Studium przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją turystyczną / Jerzy Kowalczyk. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 173, [3] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Ewolucja systemów zarządzania; 2. Od norm ISO do kompleksowego zarządzania organizacja; 3. Charakterystyka usług turystycznych; 4. System zarządzania w organizacji turystycznej; 5.Wybrane praktyczne elementy zarządzania organizacją turystyczną; 6. Podsumowanie- Rola i odpowiedzialność kierownictwa oraz pracowników organizacji w systemie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zarządzanie systemem turystyki. 1. Wprowadzenie. 2. Sektor usług noclegowych - zarządanie podporządkowane jakości. 3. Linie lotnicze, porty lotnicze i międzynarodowy transport lotniczy. 4. Zarządzanie w sferze organizacji imprez turystycznych. 5. Zarządzanie dystrybucją usług turystycznych. Część II: Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi w turystyce. 7. Zarządzanie marketingiem w turystyce. 8. Strategia w branży turystycznej. 9. Zarządzanie finansami w turystyce. 10. Turystyka a prawo. Część III: Zarzaądzanie turystyką a środowisko. 11. Zarządzanie turystyką miejską. 12. Zarządzanie obszarami wiejskimi pod kątem turystyki. 13. Zarządzanie turystyką a rozwój. 14. Zarządzanie atrakcjami turystycznymi. Część IV: Współczesne problemy zarządzania turystyką. 15. Rola państwa w zarządzaniu turystyką. 16. Technologie informatyczne i telekomunikacyjne w turystyce. 17. Marketing obszarów turystycznych a nowe technologie. 18. Turystyka a środowisko. 19. Zarządzanie kryzysowe w turystyce międzynarodowej. 20. Etyka w zarządzaniu turystyką. 21. Turystyka kulturowa a rozwój regionalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna, Regionalna i lokalna gospodarka turystyczna, Menedżerski system zarządzania w turystyce, Marketing usług turystycznych, Ład przestrzenny i ekonomiczny w turystyce, Czynnik ludzki , kapitał i finanse w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej