Form of Work
Książki
(5)
Czasopisma
(1)
Status
available
(5)
only on-site
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(5)
Author
Nieżurawski Lech
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Berliński Andrzej
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Huczek Marian
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Prussak Waldemar
(1)
Rosak Joanna
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Wnuk Jan
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Satysfakcja konsumentów
(5)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Obsługa klienta
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Administracja
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biopaliwa
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Controlling
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Informacja publiczna
(1)
Jakość
(1)
Kadry - polityka
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Służba zdrowia
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Zarządzanie
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
9 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-64788-58-1
Zawiera: Modele zarządzania w administracji publicznej; Rola klimatu organizacyjnego w zarządzaniu pracownikami na przykładzie wybranej jednostki administracji publicznej; Opłaty lokalne w dużych miastach Polski; Problem nadmiernej administracji publicznej w Polsce; Logistyka informacji publicznej w jednostce samorządu terytorialnego; Praktyka badań satysfakcji klienta w urzędach administracji samorządowej; Zintegrowany System Zarządzania w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wielkopolskim; Wybrane aspekty zarządzania jakością procesów innowacyjnych w sektorze mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; Program „Przedsiębiorstwo Przyszłości” jako narzędzie ewaluacji i budowania marki rynkowej firm z wykorzystaniem atrybutów jakościowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-16459-1
Zarządzanie relacjami z klientem w tworzeniu koncepcji wewnętrznego urynkowienia organizacji; 2. Psychologia klienta - modele psychologiczne zachowań klienta; 3. Proces kształtowania relacji jakości, satysfakcji i lojalności klienta w organizacji; 4. Satysfakcja klienta - teoria powstawania i pomiar; 5. Lojalność klientów i jej analiza w organizacji; 6. Warunki skutecznego wdrażania w organizacji strategii orientacji na klienta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / Nemezjusz M. Pazio. - Warszawa : Politechnika Warszawska, 2007. - 353 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7207-663-2
1. Marketingowa orietnacja przedsiębiorstwa, 2. Rynek i jego podmioty, 3. Marketingowe badania rynku, 4. Segmenty rynku, 5. Produkt jako element marketingu mix, 6. Cena jako element marketingu mix, 7. Dystrybucja jako element marketingu mix, 8. Komunikacja marketingowa jako element marketinfu mix, 9. Zarządzanie satysfakcją klienta
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-231-2459-7
1. Teoria powstawania satysfakcji klienta: Klient - źródło jego satysfakcji; Satysfakcja klienta - teoria i modele satysfakcji; Proces kształtowania satysfakcji klienta w organizacji; Satysfakcja klienta jako główny czynnik sukcesu organizacji; Warunki skutecznego zarządzania satysfakcją klienta w organizacji; Satysfakcja klienta jako miernik orientacji klienta i poprawy jakości; Satysfakcja klienta a tworzenie koncepcji wewnętrznego urynkowienia organizacji. 2. Zarządzanie satysfakcją klienta w organizacji w świetle badań empirycznych: Analiza i oceny sfery zarządzania satysfakcją klienta w procesie doskonalenia jakości produktu w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego - kontekst analizy empirycznej; Podstawy i warunki budowania skutecznego Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta w przedsiębiorstwie - koncepcja modelu PZSK w przedsiębiorstwie; Ocena satysfakcji klientów towarzystw ubezpieczeń; Wpływ satysfakcji klientów na rozwój kanałów dystrybucji - kierunki zmian ;
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 7-1/2005)
Wiedza a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Macierz oceny szans strategicznych firmy. Struktura organizacyjna w firmie międzynarodowej. Rola analizy wskaźnikowej w procesie podejmowania decyzji. Możliwość wsparcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z funduszu Phare. Organizacja rynku biopaliw w Polsce na tle krajów Unii. Satysfakcja klienta a jakość. Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności z tworzyw sztucznych. Analiza niezgodności występujących w procesie wytwarzania konstrukcji stalowych. Determinanty jakości stacjonarnej opieki medycznej. Samoocena administracji publicznej za pomocą modelu CAF. Dlaczego reklama odgrywa dużą rolę w dokonywaniu wyborów/zakupów. O kategorii stosowności w politycznej komunikacji marketingowej. Kultura organizacyjna biblioteki. Znaczenie satysfakcji pracowników w zarządzaniu bibliotekami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zarządzanie jakością : wybrane elementy / Waldemar Prussak. - Wyd.2 popr. - Poznań : Politechnika Poznańska, 2006. - 160 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-7143-541-X
Wprowadzenie; 1. Rys historyczny; 2. Definiowanie jakości; 3. Jakość produktu; 4. Podstawy zarządzania jakością; 5. Planownaie jakości; 6. Kontrola jako element sterowania jakościa; 7. Doskonalenie jakości
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again