Form of Work
Książki
(28)
Czasopisma
(3)
Status
only on-site
(26)
available
(22)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(26)
Author
Huczek Marian
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brock Timothy C
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Eager Bill
(1)
Filipiak Marian
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galata Stanisław
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Green Melanie C
(1)
Guziur Piotr
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Janusz Anna
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Klimczok Monika
(1)
Knapik Alina
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kreuter Dirk
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Machowski Michał
(1)
McCall Cathy
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Michałek Janusz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Motnyk Marcin
(1)
Mruk Henryk
(1)
Musz Anna
(1)
Nowacki Robert
(1)
Patten Dave
(1)
Pochopeń Jolanta
(1)
Rosa Kacper
(1)
Rosak Joanna
(1)
Rosowska Agata
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Seroka-Stolka Oksana
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Smolarek Małgorzata
(1)
Sobel Tomasz
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Staniszewski Michał
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Szewczyk Irena
(1)
Szyszka Michał
(1)
Tarapata Jolanta
(1)
Tomczyk Anna
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Underhill Paco
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wnuk Jan
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Zielińska Magdalena
(1)
Zorska Anna
(1)
Świątek Jerzy
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(27)
Country
Poland
(31)
Language
Polish
(31)
Subject
Reklama
(21)
Marketing
(8)
Reklama internetowa
(7)
Marketing elektroniczny
(6)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Internet
(4)
Promocja handlowa
(4)
Rynek
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Public relations
(3)
Targi i wystawy
(3)
Wywiad socjologiczny
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Etyka społeczna
(2)
Innowacje
(2)
Kultura masowa
(2)
Marketing -- zagadnienia
(2)
Psychologia
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Socjotechnika
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Ankieta
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biopaliwa
(1)
Controlling
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Feminizm
(1)
Franchising
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Intuicja
(1)
Izrael
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Koneck (woj. kujawsko-pomorskie ; okręg)
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kredyt preferencyjny*
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Las
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Milejów (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Moda
(1)
Nałóg
(1)
Neuropsychologia
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja -- kultura -- zagadnienia
(1)
Osobowość
(1)
Parki technologiczne
(1)
Parlament
(1)
Perswazja
(1)
Perswzja
(1)
Podatek
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polska
(1)
Popyt
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Product placement
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo -- reklama
(1)
Przemysł muzyczny
(1)
Przestrzeń publiczna (urban.)
(1)
Public relations -- a reklama
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Public relations w internecie
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama -- psychologia
(1)
Reklama -- zagadnienia
(1)
Reklama społeczna
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Retoryka
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Rynek pracy
(1)
Semantyla lingwistyczna
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Sprzedaż
(1)
Symbole
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Subject: place
Bliski Wschód
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
31 results Filter
Book
In basket
Angielski w polskiej reklamie / Władysław Chłopicki, Jerzy Świątek. - Warszawa; Kraków : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 628,[8] s. : rys., zdj. ; 20 cm.
ISBN: 83-01-12686-8
Język angielski w reklamie : uwagi wstępne; Cz.I : Angielskie wyrazy w Polskim kontekście; Nowa rzeczywistość - nowy język?; Problemy gramatyczn- słownikowe; Naruszanie zasad polskiej retoryki; Metafo ra i idiom. Cz.II : Język a kultura; Język polskiej reklamy wczoraj i dziś. Podsumowanie - 15 przykazań dla twórców reklam; Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89405-41-5
Zamiast wstępu. O demontażu świadomości i świata przed stawionego; Człowiek w technologii. Benjamina szkic do portretu; Montaż i kultura atrakcji; Kultura medialna i wybór etyczny według Kierkegaarda; Postulaty odnowionej estetyki w kontekście antropologii i aksjologii; Kamp jako postawa estetyczna. O postmodernistycznych uwikłaniach; Telewizja jako sztuka postmodernistyczna; Pytania o estetykę obrazu cyfrowego; Pytania o postmodernistyczne kino; Znaczenia i wartości w reklamie. Analiza kulturologiczna; O samozwrotności tekstu reklamowego; Estetyka i anestetyka w reklamie społecznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-227-2097-1
1. Komunikowanie jako proces : podstawowe pojęcia, 2. Aspekty oddziaływania mass mediów jako przedmiot badań interdyscyplinarnych, 3. Oddziaływanie środków masowego komunikowania - teorie i kierunki badań, 4. Modele procesu komunikowania, 5. Społeczne funkcje środków masowego komunikowania, 6. Antropologiczne przesłanki skuteczności perswazyjnej mediów, 7. Środki masowego komunikowania jako środowisko wychowawcze, 8. Strategie interpersonalnego komunikowania się w układach zorganizowanych, 9. Komunikacja międzykulturowa, 10. Uzależnienie medialne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-64788-00-0
1. Portale społecznościowe- substytut czy uzupełnienie realnej wspólnoty; 2. Obecność instytucji kultury w mediach społecznościowych; 3. Kształtowanie postaw poprzez percepcje treści w Internecie- refleksja etyczna; 4. Refleksja nad edukacja w kontekście problematyki multitaskingu; 5. Obecność organizacji społecznej w sieci jako ważny element budowania zaufania i wzmacniania wizerunku; 6. Współczesne miasto płaszczyzną komunikacji i współdziałania różnosektorowych podmiotów; 7. Czy marketing wirusowy w sieci wymaga kontrowersji? O motywach szokujących w reklamach; 8. Shockvertising w służbie bezdomnym. Negatywne emocje jako narzędzia reklam społecznych; 9. Infens Irretitus; 10. System propagandowy Korei Północnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1523-1
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7301-237-0
Część I: Dlaczego powinieneś się zdecydować na marketing online. 1. Złoty interes. Internet nie jest chwilowym szaleństwem i powienieneś zwrócić na niego uwagę. 2. Kim są i czym się zajmują, czyli profile użytkowników Internetu. 3. ABC marketingu internetowego. 4. Marketing w cyberprzestrzeni, czyli wyjątkowość marketingu internetowego. Część II: Marketing internetowy od podszewki. 5. Korelacja między marketingiem tradycyjnym a internetowym. 6. Jak i gdzie się reklamować. 7. Tworzenie reklamy, czyli jakiej reklamy potrzebujesz. 8. Rola wyszukiwarek i katalogów stron. Część III: Jak wprowadzić plan w życie. 9. Jak mierzyć skuteczność strategii internetowej. 10. Jak używać (ale nie nadużywać) poczty elektronicznej. 11. Marketing z wykorzystaniem grup dyskusyjnych. 12. Witryna internetowa jako narzędzie marketingowe. Część IV: Dostrajanie aparatury, czyli co jeszcze można zrobić, by osiągnąć sukces. 13. Marketingowe porady, które pozwolą zaoszczędzić pieniądze. 14. Trafiać w dziesiątkę, czyli marketing jeden na jeden. 15. Wartość wirtualnej społeczności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing w Internecie: strategie dla małych i dużych firm / Piotr Guziur. - Gliwice : HELION, 2001. - 150 s. : rys., wykresy, tabele ; 23 cm.
ISBN: 83-7197-510-4
Wstęp; Rozwój i charakterystyka Internetu; Planowanie marketingu online; Promocja witryny w systemach wyszu kujących; Reklama; Środki promocji produktu w Internecie; E-commerce; Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet; Za kończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-2124-8
1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak go można wykorzystać?; 2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości; 3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym?; 4. Wirusowość niejedno ma imię; 5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym?; 6. Marketing wirusowy w rękach oszustów; 7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego?; 8. Największy sekret marketingu wirusowego- odsłaniamy karty
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7251-484-4
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Pojęcia podstawowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Część pierwsza)
ISBN: 83-88544-48-9
1. Przeciw esencjalizacji kultury. O języku antropologicznym, 2. Język akademicki, 3. Ciężar piórka, czyli lżejsze refleksje o reklamie, 4. Hermeneutyka językowej manipulacji, 5. Płaca jako cena równowagi na rynku pracy w świetle rozwoju poglądów (i języka) w teorii ekonomii, 6. W stronę mediacyjnej koncepcji konsumpcji, 7. Język - komunikacja interpersonalna - zarządzanie, 8. Reductio retoryki a hermeneutyka, 9. Język prawa i jego znaczenie dla współczesnego człoweika, 10. Polityczna endialność, 11. Język teologii: słowo i doświadczenie, 12. Plotki o gender. O kilku strategiach dyskursu feministycznego, 13. Kolokwialny klasycyzm. Kilka uwag o języku najnowszej poezji polskiej, 14. Filozofia i marketing - małżeństwo z rozsądku czy mezalians?, 15. Postmodernizm kontra marketing, czyliz powrotem do Rzeczy, 16. Korporacje i marki - czy świat może bez nich istnieć?, 17. Jak (nie) czytać No Logo?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Nowy marketing w Internecie / Dominik Kaznowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 175 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7251-816-3
1. Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumenckich? 2. Strategie internetowe. 3. Zasięg internetu. 4. Rodzaje podmiotów działających w internecie. 5. Wyszukiwarki. 6.Web 2.0 i treści tworzone przez konsumentów. 7. Wpływ rozwoju internetu na media tradycyjne. 8. Telewizje internetowe. 9. Czas w internecie. 10. Badania internetu. 11. Rynek reklamy internetowej. 12. Działania promocyjne w internecie. 13. Planowanie kampanii w internecie. 14. Kim są polscy użytkownicy internetu. 15. Zakup powierzchni reklamowej. 16. Sposoby pomiaru efektywności kampanii internetowej. 17. Przyszłość internetu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-233-2336-5
1. Dziedziny perswazji: Wprowadzenie, 2. Mierzenie podstaw: Techniki pomiaru tego co nieobserwowalne, 3. Działanie na podstawie odczuć: Kiedy i w jaki sposób postawy kierują zachowaniem, 4. Działania i postawy: Teoria dysonansu poznawczego, 5. Myśleć czy nie myśleć: Badając dwie drogi perswazji, 6. Perswazyjność utworów narracyjnych, 7. Zasady wpływu interpersonalnego. 8. Wywieranie wpływu i perswazja w małych grupach, 9. Czy przekazy organizmu, przyjaciół, lekarza i mediów kształtują zachowania zdrowotne?, 10. Środki masowego przekazu i perswazja polityczna, 11. Zmienianie uprzedzeń: Wpływ perswazji na ukryte i jawne przejawy tendencyjności rasowej, 12. Psychologia reklamy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
PiM ISM 40 / red. nauk. Anna Zorska. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2011. - 175, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Prace i Materiały ISM / Kolegium Ekonomiczno-Społeczne. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Studiów Międzynarodowych ; ISSN 0137-5601 ; 40)
Zmiany terms of trade a rozwój w trzech grupach gospodarek: rozwiniętych, rozwijających się i wschodzących; Uwarunkowania podatności gospodarek na szoki w globalnej wymianie handlowej; Przepływ inwestycji zagranicznych w dobie kryzysu gospodarczego; Chiny w procesie globalizacji; Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw i rozwój korporacji transnarodowych pochodzących z Chin; Wpływ offshoringu usług na rozwój klastrów gospodarczych i korporacji transnarodowych w Indiach; Modele biznesowe w gospodarce internetowej; "Ekonomia własności" a "ekonomia daru". Nowy model promocji i dystrybucji muzyki; Czynniki instytucjonalne w kształtowaniu międzynarodowej konkurencyjności regionu; Kształtowanie się nowego modelu rodziny i procesu socjalizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyt Studencki Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 2)
1. Konsekwencje polityk gospodarczej dla państwa i regionu: Uwarunkowania historyczne i przyrodniczo-gospodarcze gminy; Analiza wykorzystania aktywnych form walki z bezrobociem w powiecie koneckim; Europejskie Rady Zakładowe. 2. Rynek pieniężny i kredytowy: Istota i funkcjonowanie kredytu preferencyjnego; Istota analizy portfelowej na przykładzie macierzy BCG; Rola GATT w rozwoju handlu międzynarodowego; Skutki wprowadzania EURO. 3. Rola marketingu w działalności przedsiębiorstwa: Znaczenie zarządzania martketingowego w przedsiębiorstwie; Funkcje i cele reklamy we współczesnym świecie; Wybrane psychologiczne aspekty reklamy. 4. Problemy politologii: Kompetencje prezydenta V Republiki Francuskiej; Historia powstania Państwa Izrael.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyt Studencki Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 3)
1. Polska i region świętokrzyski w perspektywie integracji europejskiej: Perspektywy rozwoju integracji europejskiej. Polska a Unia Europejska; Rozwój regionu świętokrzyskiego w warunkach integracji europejskiej; Województwo świętokrzyskie u progu wejścia do Unii Europejskiej; Sytuacja kobiet polskich na rynku pracy w przededniu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej; Specyfika małych firm w dobie wejścia Polski do Unii Europejskiej; Warunki przystąpienia i droga do Unii Europejskiej - specyfika Danii. 2. Technologia informatyczna i problemy marketingu: Wpływ technik internetowych na funkcjonowanie biznesu; Reklama internetowa jako nowoczesna forma komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem; Franchising jako forma kanału dystrybucyjnego; Systemy informatyczne. Zarządzanie bliżej produkcji. 3. Wybrane zagadnienia nauk politycznych: Eskalacja terroryzmu na świecie; Historia Parlamentu Wielkiej Brytanii; Stan obecny i perspektywy polsko - rosyjskich stosunków handlowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87658-89-8
Investor relations jako narzędzie transformacyjnego public relations (przykład błędów wizerunkowych debiutu giełdowego holdingu ITI). Zasoby intelektualne jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Stowarzyszenia turystyczne w regionie - charakterystyka. Budowa wizerunku małego przedsiębiorstwa turystycznego na tle jego misji. Źródła informacji i przyczyny wyboru Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Public relations jako narzędzie kształtowania relacji przedsiębiorstw farmaceutycznych z lekarzami. Public relations. Psychologia, taktyka oraz zarządzanie na rynku kapitałowym. Jakościowe technik badań efektów działań public relations. Corporate identity w bankowości wirtualnej. Czynniki warunkujące zadowolenie klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń. Sponsoring i mecenat finansowy jako współczesna alternatywa dla reklamy telewizyjnej. Marka jako narzędzie budowy wizerunku przedsiębiorstwa. Zasady komunikacji wewnętrznej w organizacji. Reklama internetowa a kształtowanie wizerunku firmy. Pracownik najlepszym rzecznikiem banku. Akcje edukacyjne jako promocja wizerunku firmy. Tożsamość - wizerunek - reputacja organizacji. Analiza wzajemnych relacji. Rola public relations w procesie realizacji oczekiwań konsumenta produktu odzieżowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2005. - 272 s. : tab. ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-542-5
1. Reklama w systemie narzędzi promocyjnych przedsiębiorstwa, 2. Reklama, cele i klasyfikacje, 3. Budowa przekazu reklamowego, 4. Techniki liternictwa, 5. Media, środki i nośniki reklamy, 6. Reklama wystawiennicza, 7. Programowanie działalności reklamowej, 8. Współpraca z agencją reklamową, 9. Psychologia oddziaływania reklamy, 10. Prawo i etyka w reklamie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
ISBN: 83-7277-123-5
1. Czym jest reklama?, 2. Istota i elementy procesu komunikacji, 3. Człowiek w reklamie, 4. Rola mediów w działaniach reklamowych, 5. Język reklamy, 6. Perswazja w reklamie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7361-819-8
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7322-224-3
Uwagi wstępne, Podstawy teoretyczne badań nad opinią publiczną, Sondaże a manipulacja, diagnozy i prognozy na temat roli Kościoła w społeczeństwie, Najczęstsze błędy w sondażach, Kilka refleksji na temat antysemityzmu w badaniach sondażowych, rynek i reklama, Sondaże a prawidłowość życia politycznego, Sondaże zagraniczne, Uwagi końcowe
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again