Form of Work
Książki
(18)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(17)
available
(13)
Branch
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(17)
Author
Budzyński Wojciech
(3)
Wojcik Krystyna
(2)
Ali Moi
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Goldman Martin
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gregory Anne
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Miotk Anna
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Parkes Aneta
(1)
Patten Dave
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Łączyński Marcin
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(19)
Language
Polish
(19)
Subject
Public relations
(17)
Reklama
(5)
Marketing
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Dziennikarze
(3)
Internet
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Opinia publiczna
(3)
Socjotechnika
(3)
Controlling
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Innowacje
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Sponsoring
(2)
Dziennikarstwo
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Kanada
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konferencja prasowa
(1)
Konkurencja
(1)
Krauze, Ryszard (1956- )
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nieruchomości
(1)
Państwo
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Private equity
(1)
Produktywność pracy
(1)
Protekcjonizm
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Strony WWW
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Venture capital
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Śroki masowego przekazu
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
19 results Filter
Book
In basket
Badania w public relations : wprowadzenie / Anna Miotk. - Warszawa : Difin , 2012. - 231, [1] s. : rys. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7641-614-4
1. Badania w public realtions; 2. Prowadzenie badań; 3. Praktyczne aspekty realizacji badań; 4. Metody i techniki badawcze stosowane w public relations; 5. Jak zmierzyć efekty działań PR; 6. Mierzenie skuteczności różnych narzędzi PR; 7. Dlaczego pomiar Pr sprawia tyle problemów?; 8. Jak robią to inni? Rozwiązania stosowane na rynkach zagranicznych; 9. Jak to się robi w Polsce?; 10. Nowe trendy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-60583-20-3
Cz. I. Teoretyczne i definicyjne aspekty kreowania i zarządzania wizerunkiem: Systematyzacja pojęć. Definicja tożsamości, wizerunku oraz PR; Znaczenie wizerunku w organizacji; Grupy docelowe działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej firmy; Tradycyjne i nowoczesne spojrzenie na sfery zadaniowe PR; Determinanty wewnętrznego i zewnętrznego wizerunku; Cz. II. Pomiar efektywności wizerunku na tle działań komunikacyjnych organizacji: Finansowa wartość pr; Przesłanki podejmowania procesów badawczych dotyczących efektywności; Pozyskiwanie informacji niezbędnych do pomiaru efektywności działań PR; Efektywność i skuteczność działań pr; Pomiar efektów ekonomicznych i pozaekonomicznych w działaniach PR; Cz. III. Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru efektów działań pr: Badania wizerunku w Systemie Informacji Marketingowej; Koncepcja budowy macierzy celów wizerunkowych; Obszary i warunki zastosowania macierzy celów wizerunkowych; Wytyczne w procesie konstruowania macierzy celów wizerunkowych; Cz. IV. Macierz celów wizerunkowych w kryzysie organizacji: Założenia i typy sytuacji kryzysowych w organizacji; Kryzys wizerunkowi; Ryzyko wizerunkowi reputacji; System wczesnego ostrzegania jako element crisis managament; Rola macierzy w komunikacji kryzysowej; Organizacja w kryzysie; Prognozowanie kryzysu z wykorzystaniem macierzy celów wizerunkowych; Efekty wynikające z wykorzystania macierzy macierzy celów wizerunkowych w procesie zapobiegania sytuacjom kryzysowym; Cz. V. Zastosowanie macierzy celów wizerunkowych w praktyce: Wykorzystanie macierzy w procesie zarządzania wizerunkiem; Transformacja marki a proces umacniania wizerunku; Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w procesie transformacji marki; ; Program PR w procesie kształtowania wizerunku; Wizerunek wewnętrzny organizacji i jego modyfikacja
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7361-625-X
Cz.I Zasady : 1.Od podstaw : definicje, 2.Wyjdź im na przeciw : dobrze poznaj swoich klientów, 3.Produkty : trzeźwe spojrzenie, 3.Jak walczyć z konkurencją - i wygrać!, 5.Kreowanie wizerunku, 6.Dobra ocena : w poszukiwaniu zysku, 7.Jak tworzyć PR i strategię marketingową. Cz.II Praktyka : 8.Jak korzystać z mediów, 9.Pamiętny dzień : jak zorganizować uroczystość, 10.Pieniądze : sukces sprzedaży, 11.Jak pisać : planowanie i oparcowywanie przekonujących publikacji, 12.Zrób to sam : jak zaprojektować atrakcyjny materiał promocyjny własnymi siłami, 13.Wznieś transparent : planowanie kampanii, 14.Zorganizuj stoisko : podbijaj targi i wystawy, 15.Reklama i sponsoring, 16.Skrzynak pocztowa : usuwanie śmieci z poczty, 17.Promocja firmy : jak wybrać najlepsze narzędzia, 18.Zbieranie informacji : badnie marketingowe, 19.Klient nasz pan : jak troszczyć się o klienta, 20.Komunikacja w firmie : jak ją usprawnić. Cz.III Profesjonaliści : 21.Jak rozmawiać z fotografem, 22.Jak przygotować promocyjny film video, 23.Absolutnie przebojowy : jak wybrać konsultanta PR, 24.Dobry projektant, najlepszy projekt, 25.Jak zawrzeć z drukarnią korzystą umowę, 26.Jak korzystać z usług konsultanta ds. badań rynku, 27.Jak korzystać z usług agencji reklamowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-133-3
1. Metodologia badania wizerunku w mediach: Analiza zawartości; Jak przeprowadzić poprawną AZ?; Wizerunek; Analiza wizerunku- od teorii do praktyki; 2. Badanie wizerunku w praktyce: Kim jest Ryszard Krauze, czyli co pisze prasa?; Badanie wizerunku Ryszarda Krauzego- raport; Ryszard Krauze na łamach prasy po 7.09.2007 roku; Czy polityka wizerunkowa Ryszarda Krauzego we wrześniu 2007 r. była skuteczna? - Podsumowanie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88856-51-0
1. Argumentowanie i zmiana postaw, 2. Reklama kontrowersyjna i jej skuteczność, 3. Podatność na wpływ sprzedawców a umiejscowienie poczucia kontroli, 4. Reklama pod progowa - mity, fakty i badania, 5. Oddziaływanie werbalnymi i niewerbalnymi bodźcami podprogowymi a tworze nie się postaw, 6. Wiedza o manipulacji a jej skuteczność, 7. Uwaga mimowolna a proces komunikacji marketingowej, 8. Odbiór reklam zawierających schemat dziecięcości, 9. Skuteczność reklamy zewnętrznej - poszukiwaniu wskaźników, 10. Wybrane czynniki skuteczności działań medialnych PR, 11. Public relations wobec kryzysu - test profesjonalizmu, 12. Korzyści i ich prezentacja w różnych mediach reklamy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
ISBN: 978-83-7561-021-5
1. Uwarunkowania działań wizerunkowych; 2. Przygotowanie działań public relations; 3. Przyjęcie strategii działań public relations; 4. Tworzenie programu public relations; 5. Techniki tworzenia tożsamości firmy; Media relations- techniki współpracy z prasa; 7. Zasady udzielania wywiadu prasowego; 8. Internet public relations; 9. Wydawnictwa firmowe; 10. Imprezy firmowe; 11. Sponsoring i lobbing; 12. Techniki komunikacji wewnętrznej; 13. Relacje inwestorskie; 14. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61991-70-0
1. Public relations w ujęciu społecznym. W kierunku nowej koncepcji komunikowania instytucjonalnego; 2. Uwarunkowania public relations szkół wyższych w Polsce; 3. Założenia, cele i organizacja działań public relations w uczelniach- rozwiązania modelowe a praktyka społeczna; 4. Uczelnia w systemie społeczno-politycznym; 5. Instrumenty akademickiego public relations; 6. Rola PR w budowaniu wspólnoty akademickiej; 7. Public relations uczelni w procesach agregowania kapitału społecznego. Przykłady dobrych praktyk.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Public Relations w Internecie / Jerzy P. Szyfter. - Gliwice : Helion, 2005. - 178,[2] s. : rys. ; 20 cm.
ISBN: 83-7361-673-X
Wprowadzenie; 1. e-PR, czyli public relations w Internecie; 2. Witryna jako narzędzie e-PR; 3. Internetowe biuro prasowe; 4. Komunikat prasowy w czasach Internetu; 5. Gdy firma przezywa kryzys; 6. Monitorowanie mediów online; 7. Pozycjonowanie witryny; 8. Praca z grupami dyskusyjnymi; 9. Internetowe narzędzia komunikacji; 10. Internetowy savoir-vivre.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-98-4
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-98-4
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89574-02-0
1. Komunikacja w marketingu, 2. Komunikacja wewnętrzna, 3. Współpraca ze społecznością lokalną, 4. PR w zakresie finansów, 5. Współpraca z rządem i samorządem terytorialnym, 6. Komunikacja pomiędzy firmami, 7. PR w organizacjach niekomercyjnych, 8. Sponsoring, 9. Public realtions w ekologii
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7361-819-8
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89808-10-2
Cz. I Poradnik: 1. Istota Public Relations, 2. Budowanie wizerunku publicznego - przegląd narzędzi PR, 3. Media relations jako instrument kreowania wizerunku publicznego, 4. Konferencje prasowe, 5. Business lunch, 6. Wywieranie wpływu przez ubiór,7. Budowanie własnego wizerunku - rola kanałów komunikacji, 8. Budowanie własnego wizerunku - wystąpienia publiczne, 9. Wyborcze media realtions. Cz. II Warsztat 10. Doskonalenie umiejętności z zakresu kreowania wizerunku - propozycje ćwiczeń
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
ISBN: 978-83-7561-020-8
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
Wizerunek równoległy : nowa szansa promocji firmy i marki / Wojciech Budzyński. - [Wydanie w nowej szacie graficznej] - Warszawa : Poltext, 2011. - 216 s. : rys. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
ISBN: 978-83-7561-193-9
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-86056-36-3
I. Współpraca z prasą: 1. Informacja prasowa, 2. Baza danych, 3. Konferencja prasowa, 4. Inne możliwości, 5. PR w sytuacjach kryzysowych. II. Kontakty z opinia publiczną: 1. Na zewnątrz: informowanie klientów, 2. Do wewnątrz: informowanie i motywowanie, 3. Sponsoring
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7441-658-0
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu. Marketing na rozdrożach; Nowe wyzwania - mowa tożsamość, czyli czynniki ewolucji teorii marketingu; Marketing w perspektywie komunikowania; Marketing relacyjny - w poszukiwaniu antidotum; Marketing relacyjny - kilka przestróg. 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji. ZKM - cechy i funkcje; Wprowadzenie ZKM; Pozycjonowanie marki jako spoiwo ZKM. 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej. Przewaga konkurencyjna i strategie organizacji; Unikalne zasoby organizacji; Zasoby strategiczne i ich źródła; Wpływ ZKM na zasoby strategiczne; Miejsce ZKM w łańcuchu wartości; Przewagi konkurencyjne jako efekt ZKM. 4. Teoretyczne podstawy ZKM. ZKM w świetle teorii komunikowania; ZKM a teoria zachowania konsumenta; Model komunikowania a model przetwarzania informacji - aspekty psychologiczne i społeczne; Wpływ ZKM na tworzenie wartości w świetle teorii komunikowani; Podsumowanie, czyli od ZKM do ZK. 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.Wnioski, czyli między teorią a praktyką; Tło, czyli sytuacja na polskim rynku reklamowym w latach 1997-2003; Kampania funduszu emerytalnego - od marketingu masowego do marketingu relacji (nowy rynek, nowa marka); Wprowadzenie na rynek Internetowego Domu Maklerskiego WoodStock: nasowe medium - indywidualne kontakty; Credit Suisse Life & Pensions - zmiana marki, jako przedsięwzięcie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again