Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(41)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(4)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
tylko na miejscu
(31)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(37)
Czytelnia
(31)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Potocki Arkadiusz
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Winkler Renata
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Baran Beata
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bęben Robert
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Cichy Diana
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Danik Lidia
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Kempa Ewa
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kondak Anna
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Korombel Anna
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kościesza Agnieszka
(1)
Król Karol
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Larkin Judy
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Madyda Aneta
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Mamet Piotr
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Moras Małgorzata
(1)
Moras-Olaś Kinga
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Ober Józef
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Olma Małgorzata
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Pease Allan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(46)
Czechy
(1)
Język
polski
(47)
Temat
Przedsiębiorstwo
(26)
Komunikacja marketingowa
(14)
Marketing
(10)
Public relations
(10)
Komunikacja społeczna
(9)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(7)
Organizacja
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Innowacje
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Konkurencyjność
(4)
Menedżerowie
(4)
Reklama
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja wewnętrzna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo internetowe
(3)
Zarządzanie
(3)
Badania marketingowe
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przywództwo
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Abolicja podatkowa
(1)
Administracja publiczna
(1)
Analiza PEST
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Biopaliwa
(1)
Blogi
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżety gminne
(1)
Controlling
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Europejska Karta Społeczna
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gastronomia
(1)
Gesty
(1)
Grupy nacisku
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyzacja
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Język
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konstytucja Cypru (1960)
(1)
Kozioł ofiarny (socjologia)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Kryzys
(1)
Mandat radnego
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing kulturowy
(1)
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne (Kraków)
(1)
Mimika
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Cypr
(1)
Niemcy
(1)
Tadżykistan
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Praca zbiorowa
(6)
Czasopismo naukowe
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Esej
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. MARKETING V CESTOVNOM RUCHU: 1.1. Marketingový mix cestovného ruchu; 1.2. Marketingová komunikácia. 1. GASTRONÓMIA - NADČASOVÝ TREND: 1.1. Kulinářská turistika; 1.2. Pôvod slova gastronómia; 1.3. Agroturistika; 1.4. Zážitkové reštaurácie; 1.5. Pivovarníctvo je v Čechách - podnikanie s tradíciou; 1.6. Rozvoj kulinárstva v cestovnom ruchu; 2. SLOW FOOD FILOZOFIA: 2.1. Krajiny s osvojenou slow food filozofiou. 3. PRÍKLAD RODENNEJ FORMY OPIEARAJÚCEJ SA INTUITÍVNE O SLOW FOOD FILOZOFIU: 3.1. Podnikanie s rodinnou tradíciou; 3.2. Motivácia k pohostinnosti; 3.3. Vizuálna identita rodinnej firmy; 3.4. Produktové portfolio rodinnej firmy - jedálny lístok; 3.5. Založenie Cechu husacinárov; 3.6. Európska databáza; 3.7. Externá komunikácia rodinnej firmy; 4. ADAPTÁCIA SLOW FOOD FILOZOFIE V UBYTOVACÍCH ZARIADENIACH.
Zawiera: 1. WPROWADZANIE DO OBROTU W TURYSTYKĘ: 1.1. Marketing mix turystyki; 1.2. Komunikacja marketingowa. 1. GASTRONOMIA - DODATKOWA TREND: 1.1. Turystyka kulinarna; 1.2. Pochodzenie słowa gastronomia; 1.3. Agroturystyka; 1.4. Ekspert restauracje; 1.5. Browar jest w Czechach - biznes z tradycją; 1.6. Rozwijanie tradycji kulinarnych w turystyce; 2. ZWOLNIONA FILOZOFIA ŻYWNOŚCIOWA: 2.1. Kraje z filozofią slow food. 3. PRZYKŁAD FORMY RODENOWEJ TWORZĄCEJ ZINTEGROWANEJ ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ: 3.1. Biznes z tradycją rodzinną; 3.2. Motywacja dla gościnności; 3.3. Identyfikacja wizualna firmy rodzinnej; 3.4. Portfolio produktów firmy rodzinnej - menu; 3.5. Ustanowienie Gildii Gildii; 3.6. Europejska baza danych; 3.7. Komunikacja zewnętrzna firmy rodzinnej; 4. PRZYSTOSOWANIE ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ W URZĄDZENIACH ZAKWATEROWANIA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, I. Rola komunikacji w procesach informacyjnych, 1. Komunikowanie się jako proces społeczny, 2. Rodzaje komunikowania się, 3. Sieci komunikacyjne, 4. Przeszkody w skutecznym komunikowaniu się, II. Informacji i jej dynamika w przedsiębiorstwie, 1. Pojęcie i rodzaje informacji, 2. Ewolucja informacji, 3. Społeczne funkcje informacji w przedsiębiorstwie, III. Społeczne aspekty systemów informacyjnych w zarządzaniu, 1. Definicja systemu informacyjnego, 2. Projektowanie systemów informacyjnych, 3. Ewolucja i współczesne kierunki rozwoju systemów informacyjnych, IV. Przegląd wybranych metod projektowania i badania systemów informacyjnych zarządzania, 1. Metody projektowania systemów informacyjnych, 2. Metody badania systemów informacyjnych, Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komponenty organizacji komunikacji w przedsiębiorstwie: Istota komunikowania, komunikowania się i informacji oraz wzajemne relacje; Elementy procesu komunikowania się; Kierunki sieci przepływu informacji; Komunikacja interpersonalna- formalna pisemna i formalna ustana. Zasady mówienia i słuchania; Komunikacja nieformalna i sieć przepływu pogłosek; Języki niewerbalne, ich narzędzia i znaczenia; Typy zachowań uczestników komunikowania się; 2. Metody komunikacji ukierunkowane na twórcze rozwiązywanie problemów, realizację zadań oraz partycypację pracowników w zarządzaniu: Integracyjne funkcje komunikacji w przedsiębiorstwie przedsiębiorstwie zmiany organizacyjne i innowacje; Grupy, zespoły zadaniowe, komitety; Obrady i ich formy; Wspólnoty praktyków; Grupy i zespoły wiedzy tzw. Group- Team- Ware; Grópy wspólnych intersów; Technologia otwartej przestrzeni; Koła jakości; Quality Audio Meeting; Zespoły twórczego zaangażowania w jakość D. Petersena; Koncepcja "fermentacji drożdży"; Zespół do spraw przeprowadzania oceny przełożonego- "radar personalny"; Metoda wewnętrznego marketingu kadrowego; Gorąca grupa; Grupa T- zespołowy trening wrażliwości; 3. Wybrane metody projektowania i analizy systemów informacyjnych w przedsiębiorstwie: KSS- metoda analizy systemu komunikacji; KIWA- analiza wartości informacji i komunikowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stres zawodowy - grunt do rozwoju mobbingu, 2. Sposoby komunikacji interpersonalnej a typy zachowań, 3. Kontrolowanie emocji podczas rozmowy, 4. Zachowanie wobec czynnego lub biernego ataku ze strony przełożonego, 5. Na czym polega zjawisko mobbingu?, 6. Jakie koszty ponosi organizacja, 7. Wprowadzenie w prawną problematykę mobbingu, 8. Rozwiązania szczegółowe - mobbing, naruszenie dóbr osobistych, dyskryminacja ze strony podmiotu zatrudniającego, 9. Mobbing ze strony współpracowników, 10. Postępowanie przed sądem pracy, 11. Mobbing w prawie karnym oraz w prawie wykroczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2371)
1. Deklaracja misji w świetle teorii zarządzania przedsiębiorstwem. 2. Deklaracja misji jako akt komunikacji. 3. O czym mówią deklaracje misji. 4. Rejestr i styl deklaracji misji. 5. Deklaracja misji - cechy generyczne. 6. Slogan jako generyczna forma deklaracji misji przedsiębiorstwa. 7. Our credo, czyli najsłynniejsza deklaracja misji. 8. Modelowa deklaracja misji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w zespole wirtualnym / Tomasz Stefaniuk. - Warszawa : Difin SA , 2014. - 194, [4] s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Rozdział 1. Zespoły wirtualne jako nowa forma organizacji pracy, 1.1. Istota i klasyfikacja zespołów pracowniczych. 1.2. Specyfika zespołów wirtualnych. 1.3. Zalety i wady zespołów wirtualnych. 1.4. Determinanty skuteczności pracy zespołów wirtualnych i sposoby jej oceny. Rozdział 2. System komunikacji w zespole wirtualnym. 2.1. Istota procesu komunikacji. 2.2. Specyfika procesu komunikacji w zespole wirtualnym. 2.3. System komunikacji w zespole wirtualnym. 2.4. Rozwiązania strukturalne systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 2.5. Wpływ systemu komunikacji na skuteczną pracę zespołu wirtualnego. Rozdział 3. Projektowanie systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.1. Istota i znaczenie procesu projektowania systemu komunikacji. 3.2. Wybrane podejścia metodologiczne w projektowaniu systemów komunikacji. 3.3. Proces projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.4. Wybrane metody i narzędzia projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.5. Analiza systemu komunikacji w zespole wirtualnym jako ważny element cyklu projektowego. Rozdział 4. Przykład praktyczny zastosowania metody projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 4.1. Przesłanki projektowania systemu komunikacji w badanym zespole wirtualnym. 4.2. Przebieg procesu projektowego. 4.3. Porównanie skuteczności pracy zespołu przed i po zastosowaniu metody projektowania systemu komunikacji. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Reklama jako forma komunikacji: Zwrot komunikacyjny; Czym jest reklama?; Język reklamy; rola reklamy w procesie komunikacji społecznej; Reklama jako idea; Komunikacja informacyjna. R. 2 Media a reklama: Podział typów reklam ze względu na nośnik; Reklama zewnętrzna - miejska; Reklama ambientowa. R. 3 Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu: Funkcje promocji; Narzędzia internetowe; Narzędzia multimedialne; Książka jako nośnik reklamy produktu. R. 4 Tożsamość i wizerunek marki: Definicje tożsamości i wizerunku marki; Tożsamość a wizerunek. Na czym polega różnica?; Identyfikacja wizualna; Proces komunikacji wizerunkowej; Świadomość marki; Lokowanie produktu; Emotional branding; Brief kreatywny; Dizajn w kreowaniu marki. R. 5 Społeczne kreowanie marki: Krótka historia public relations; Istota i cele public relations; Kampania społeczna - skuteczny dialog ze społeczeństwem; Rola ambasadora marki. R. 6 Technologiczne kreowanie marki: Rola e-PR w promocji wizerunku firmy; Rola agencji interaktywnych; Media interaktywne; Podstawowe narzędzia e-PR; Social media; Marketing szeptany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Cz. I Komunikacja wizualna: R. 1 Autoprezentacja i jej elementy; R. 2 Style autoprezentacji; R. 3 Ulegać czy nie ulegać stereotypom? R. 4 Wizerunek własny a wizerunek organizacji. Cz. II Public relations: R. 1 Co to jest Public relations?; R. 2 Kontakty z mediami; R. 3 Udział w życiu społecznym. Cz. III Reklama: R.1 Co to jest reklama?; R. 2 Krótka historia reklamy; R.3 Budowa przekazu reklamowego; R. 4 Najpopularniejsze formy reklamy. Cz. IV Branding: R. 1 Co to jest branding?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Public relations. Definicje, cele, zasady, narzędzia: Definicje public relations, Rola i cele public relations; Grupy docelowe działań public relations; Arsenał środków i działania public relations; Public relations jako proces komunikacyjny; Czym public relations nie jest; Prawidła public relations. R. 2 Sytuacje kryzysowe. Definicje, typy, etapy, udziałowcy: Definicje sytuacji kryzysowej; Typy sytuacji kryzysowych; Etapy sytuacji kryzysowych; Udziałowcy sytuacji kryzysowych; Konflikt medialny. R. 3 Public relations w sytuacjach kryzysowych: Rola opinii publicznej; Public relations w czasach spokoju; Plany działań w sytuacjach kryzysowych; Działania w trakcie sytuacji kryzysowej; Reguły działań public relations w zależności od typy sytuacji kryzysowej; Działania po opanowaniu kryzysu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Potrzeby komunikacyjne w organizacji; 2. Teoria komunikowania; 3. Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie; 4. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem; 5. Komunikacja, wiedza organizacyjna i innowacje zarządcze; 6. Komunikacja interkulturowa w organizacji; 7. Audyt komunikacji wewnętrznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Rozwoju Osobistego)
1. Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie?, 2. Kreowanie wizerunku przez wygląd, 3. Kreowanie wizerunku przez zachowanie, 4. Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi, 5. Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Marketing: Ewolucja koncepcji marketingu - od praktyki do teorii; Wartość dla klienta a kształtowanie działań marketingowych; Strategie wojenne w marketingu; Neuromarketing źródłem wyższej skuteczności działań przedsiębiorstwa; Marketing sensoryczny; E-marketing; Ekomarketing; Marketing sportowy jako szansa dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przedsiębiorstwo: Współczesne tendencje w zarządzaniu organizacjami gospodarczymi; Znaczenie innowacyjnych koncepcji zarządzania dla funkcjonowania przedsiębiorstw; Przywództwo czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa; Zasady budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa; Podstawowe składniki organizacyjnego uczenia się; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a cel jego istnienia. Komunikacja: Komunikacja marketingowa - kierunki zmian; Pułapki myślowe w podejmowaniu decyzji; Między rozumem a sercem - rola czynników metapoznawczych; Marketing a efekt placebo; Ambient media jako nowoczesny instrument komunikacji; Promocja sprzedaży - wzrost znaczenia; wykorzystanie zasad percepcji w reklamie prasowej; Kontrowersje wokół reklamy szokującej. Konsumenci: Makroterndy a zachowania konsumentów; Transumeryzm i trysumeryzm i zastosowania; Gender marketing - koncepcja i zastosowania; Model marketingowy GendreTrends
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
WSTĘP; ROZDZIAŁ 1. TEORETYCZNE ASPEKTY SYMBOLIZMU W ZARZĄDZANIU: 1.1. Paradygmatyczny zwrot w naukach społecznych 1.2. Postmodernizm i ponowoczesność 1.3. Interakcjonizm symboliczny 1.4. Konstruktywizm społeczny 1.5. Zagadnienie wyboru w naukach społecznych 1.6. Szkoły psychologiczne i program psychologii kulturowej 1.7. „Zwrot lingwistyczny” oraz rola myślenia metaforycznego w naukach społecznych 1.8. Symbolizm i symbolizm organizacyjny 1.9. Symbolizm organizacyjny w świetle paradygmatów nauk społecznych 1.10. Ewolucja teorii organizacji oraz jej warunki ROZDZIAŁ 2. MODERNIZM W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ. KLASYCZNE SYSTEMY POZYCJONOWANIA W UJĘCIU KRYTYCZNYM: 2.1. Teorie komunikacji. Szkoła procesu komunikacyjnego i szkoła semiotyczna 2.2. Perspektywa znaczeniowa i perspektywa informacyjna w komunikacji marketingowej 2.3. Reklama – między nauką a sztuką 2.4. Podstawowe schematy pozycjonowania w reklamie. ELM, hierarchia efektów, macierz FCB 2.5. Kapitał marki w orientacji funkcjonalnej 2.6. Segmentacja konsumentów 2.7. Marka korporacyjna jako praktyka „kapitalizmu interesariuszy” 2.8. Tożsamość organizacyjna. Wizerunek i reputacja 2.9. Symbolizm w modernistycznych modelach komunikowania ROZDZIAŁ 3. MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO: 3.1. Założenia modelu marketingu kulturowego 3.2. Rynek w rozumieniu kulturowym 3.3. Stanowisko pozycjonowania i brief kulturowy 3.4. Organizacja pracy strategicznej. Biurokracje marketingowe i studia kulturowe 3.5. Marka kulturowa jako sieć społeczna 3.6. Rola tekstów kultury w budowie marki tożsamościowej 3.7. Kulturowa teoria innowacji 3.8. Strategia kulturowa 3.9. Korporacyjny marketing symboliczny 3.10. Model dostosowawczy VCI (Vision-Culture-Image Alignment Model). Dialog tożsamościowy 3.11. Ograniczenia w stosowaniu modelu kulturowego ROZDZIAŁ 4. MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO I STRATEGIA KULTUROWA W KOMUNIKACJI MAREK W POLSCE: 4.1. Metodyka badania 4.2. Historyczno-hermeneutyczna analiza polskich kampanii reklamowych 4.3. Kulturowe innowacje polskich marek 4.4. Aplikacja modelu kulturowego; ZAKOŃCZENIE; BIBLIOGRAFIA; ZAŁĄCZNIKI; 1. Scenariusz Szumisie Kochanie; 2. Scenariusz Szumisie Ciało; 3. Scenariusz Szumisie Praca; 4. Fotoreportaż Revolt of Nature Lato; SPIS RYCIN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rozmowy kwalifikacyjne- jak zdobyć tę posadę bez trudu; 2. Siedzisz wygodnie? Jak usiąść, gdzie i dlaczego; 3. Jak wziąć karierę we własne ręce? Sztuka ściskania dłoni, nawiązywania kontaktów zawodowych i zachowania na imprezie biurowej; 4. Przekonujące prezentacje; 5. Perfekcyjne prowadzenie zebrań oraz tele- i wideokonferencji; 6. Najpilniej strzeżone sekrety osób odnoszących sukcesy w biznesie; 7. Globalizacja- zagrożenia i pułapki; 8. Polityka firmy, gry o władzę, biurowe romanse i inne tykające bomby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Prawdy o zatrudnieniu; Prawdy o motywacji; Prawdy o przywództwie; Prawdy o komunikowaniu; Prawdy o budowaniu zespołów; Prawdy o kierowaniu konfliktami; Prawdy o projektowaniu stanowisk pracy; prawdy o ocenach efektywności; Prawdy o radzeniu sobie ze zmianą; Prawdy na zakończenie o kierowaniu zachowaniami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uporządkowany chaos; 2. Nowa propaganda; 3. Nowi propagandziści; 4. Psychologia kontaktów z otoczeniem; 5. Biznes i sfera publiczna; 6. Propaganda i przywództwo polityczne; 7. Działalność kobiet i propaganda; 8. Propaganda w służbie edukacji; 9. Propaganda i polityka społeczna; 10. Sztuka i nauka; 11. Mechanika propagandy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej