Form of Work
Książki
(81)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Status
only on-site
(71)
available
(50)
unavailable
(4)
unknown
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(54)
Czytelnia
(74)
Author
Grabiec Olimpia (1975- )
(8)
Huczek Marian
(7)
Smolarek Małgorzata
(6)
Chodyński Andrzej
(4)
Dzieńdziora Joanna
(4)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(4)
Pachura Aneta
(4)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Kowalska Sylwia
(3)
Safin Krzysztof
(3)
Wolniak Radosław
(3)
Wróbel Magdalena
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Bartkowiak Piotr
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Detyna Beata
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Huczek Antoni
(2)
Janczewski Jerzy
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Klimek Jan
(2)
Król Henryk
(2)
Lemańska-Majdzik Anna
(2)
Matejun Marek
(2)
Michalski Grzegorz
(2)
Podgórska-Rykała Joanna
(2)
Porvazník Ján
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Strużycki Marian
(2)
Sulich Adam
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Szulgina Ludmiła
(2)
Widera Wiktor
(2)
Wojtaszek Henryk
(2)
Zasępa Piotr
(2)
zbiorowa Praca
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Artemenko Lina
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Baran Michał
(1)
Barrow Colin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bazan-Bulanda Anna
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Borski Maciej (1975 - )
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Bławat Franciszek
(1)
Caillie Didier van
(1)
Chibowski Robert
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chorób Roman
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Danik Lidia
(1)
Danylenko Olena
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Falecki Janusz
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Flis Iwona
(1)
Francik Kamila
(1)
Fronczak Iwona
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gajda Waldemar
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gancarczyk Marta
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Year
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(53)
1990 - 1999
(5)
Country
Poland
(83)
Language
Polish
(83)
Subject
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(76)
Przedsiębiorstwo
(25)
Zarządzanie
(22)
Kadry
(13)
Innowacje
(11)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Globalizacja
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Internet
(3)
Klastry (ekon.)
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Rynek
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Banki
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Decyzje
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Energetyka
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Finanse
(2)
Franchising
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Oceny pracowników
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Organizacja
(2)
Polska
(2)
Przedsiebiorstwo
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Rynek pracy
(2)
Second Life
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Administracja
(1)
Audyt zewnetrzny
(1)
Awans zawodowy
(1)
BPMS (informat.)
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpzieczeństwo informacyjne
(1)
Biopaliwa
(1)
Budownictwo przemysłowe
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Ceny transferowe
(1)
Controlling
(1)
Doradcy personalni
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Faktoring
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hutnictwo
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje - organizacja
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Intuicja
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynierowie
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Konkurencja
(1)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kredyt
(1)
Leasing
(1)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(1)
Marketing personalny
(1)
Subject: time
1989-
(3)
2001-0
(3)
2001-
(1)
Subject: place
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Katowice
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma
(1)
112 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-7378-139-0
1.Zmieniająca się istota biznesu międzynarodowego. Podstawowe pojęcia, 2.Teorie biznesu międzynarodowego, 3.Niepewność w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstw, 4.Międzynarodowe regulacje handlu światowego, 5.Przem,iany w korporacjach transnarodowych, 6.Międzyanrodwe sieci przedsiębiorstw handlowych, 7.Przedsiębiorstwa wirtualne, 8.Małe i średnie przedsiębiorstwa, 9.Podmioty z udziałem kapitału zagranicznego, 10.Zarządzanie międzynarodowe, 11. B+R. Produkcja międzynarodowa (rozwój technologii i produkcja międzynarodowa), 12.Marketing na rynkach zagranicznych, 13.Logistyka międzynarodowa, 14.Finansowanie w biznesie międzynarodowym, 15.Ryzyko kursowe w działalności gospodarczej i metody jego minimalizowania - zarządzanie przepływami środków walutowych w firmie międzynarodowej, 16.Euro jako katalizator rozwoju, 17.Międzyanrodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88667-54-8
1. Krok do przodu, dwa kroki do tyłu, 2. Nowocześniejszy marketing, 3. Zarządzanie - sztuka zapomniana, 4. Realne pieniądze dla wirtualnych firm, 5. Opuścić okręt!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Decyzje zakupowe na rynku małych przedsiębiorstw / Elżbieta Gąsiorowska. - Warszawa : Difin, 2007. - 228 s. : rys., tab. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7251-719-7
1. Cechy wyróżniające rynek business to business na tle dokonywanych transakcji zakupu 1.1 Specyfika rynku instytucjonalnego i jej wpływ na odmienność zachowań nabywczych przedsiębiorstw 1.2 Produkty i usługi będące przedmiotem wymiany na rynku business to business 1.3 Uczestnicy rynku instytucjonalnego stronami dokonujących się transakcji 1.4. Wpływ nowoczesnych technologii na zachowania zakupowe przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku instytucjonalnym 1.5 Małe przedsiębiorstwa jako nabywcy na rynku B2B i ich decyzje w dziedzinie zakupu 2. Czynniki wpływające na decyzje zakupowe w małych przedsiębiorstwach na rynku instytucjonalnym 2.1. Rodzaje sytuacji zakupowych na rynku business to business 2.2 Siły wywierające wpływ na zakup na rynku instytucjonalnym 2.3 Orientacje zakupowe przedsiębiorstw w sferze zaopatrzenia na rynku B2B 2.4 Typy transakcji na rynku dóbr kapitałowo-zaopatrzeniowych 3. Przebieg procesu zakupu w małym przedsiębiorstwie na rynku instytucjonalnym 3.1 Analiza rynków jako podstawowe źródło uzyskania informacji 3.2 Planowanie zakupów celem zapewnienia płynności działania 3.3 Fazy procesu zakupu jako okres między zainicjowaniem a zakończeniem transakcji 3.4 Strategie zakupowe przedsiębiorstw na rynku B2B 4. Preferencje zachowań małych banywców na rynku business to business 4.1 Ekonomiczne preferencje zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw 4.2 Personalne preferencje zachowań nabywców na rynku B2B 5. Działania zakupowe małych przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym w świetle wyników badań empirycznych 5.1 Przyczyny podejmowania decyzji o wyborze dostawcy w małych przedsiębiorstwach na rynku business to business 5.2 Umiejscowienie funckji zakupów w małych firmach na rynku B2B 5.3 Czynniki wpływające na decyzje zakupowe w małych przedsiębiorstwach 5.4 Działania przedsiebiorstw związane z procesem zakupu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7417-924-9
I. Społeczna odpowiedzialność w działalności przedsiębiorstw: 1. Główne czynniki zmian w upowszechnianiu koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu; 2. Geneza i pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu; 2.1. Definiowanie społecznej odpowiedzialności w środowisku; akademickim; 2.2. Definiowanie społecznej odpowiedzialności przez organizacje międzynarodowe; 3. Modele społecznej odpowiedzialności. II. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ: 1. Specyfika funkcjonalna i zarządcza przedsiębiorstw sektora PMMŚ; 2. Istota zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ; 3. Zarządzanie społecznie odpowiedzialne w ujęciu procesowym; 3.1. Obszary społecznej odpowiedzialności; 3.2. Teoria interesariuszy: zarządzanie zgodne z CSR w kontekście "wielorakich aktorów"; 3.3. Systemowe podejście do zarządzania zgodnego z CSR. III. Identyfikacja czynników determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne w sektorze PMMŚ oraz perspektywy badawcze: 1. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w PMMŚ; 1.1. Czynniki zewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne; 1.2. Czynniki wewnętrzne wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne; 2. Stan dotychczasowych badań na temat CSR w sektorze PMMŚ na świecie; 3. Polski dorobek w zakresie badań na temat CSR w sektorze PMMŚ. IV. Metodyka badań empirycznych: 1. Cel oraz zakres badań empirycznych; 2. Charakterystyka badania przygotowawczego; 3. Charakterystyka badania właściwego; 4. Przetwarzanie i analiza danych; 5. Charakterystyka badanej zbiorowości. V. Ocena czynników wpływających na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w badanych przedsiębiorstwach: 1. Koncepcja CSR w badanych przedsiębiorstwach; 1.1. Znajomość pojęcia CSR oraz sposoby jego definiowania przez PMMŚ; 1.2. Ocena ważności i charakter przesłanek wdrażania CSR w badanych przedsiębiorstwach; 1.3. Podejmowane działania w obszarach CSR w badanym sektorze przedsiębiorstw; 2. Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 2.1. Analiza i ocena czynników zewnętrznych determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 2.2. Analiza i ocena czynników wewnętrznych determinujących zarządzanie społecznie odpowiedzialne według badanych przedsiębiorstw; 3. Eksploracyjna analiza czynnikowa determinant zarządzania społecznie odpowiedzialnego w badanym sektorze PMMŚ; 4. Analiza współzależności między czynnikami wpływającymi na zarządzanie społecznie odpowiedzialne a wybranymi cechami; 5. Analiza współzależności między wdrożonymi znormalizowanymi systemami zarządzania a zaangażowaniem organizacji w inicjatywy CSR; 6. Korzyści wynikające z realizacji CSR w badanych przedsiębiorstwach. VI. Doskonalenie zarządzania społecznie odpowiedzialnego w sektorze PMMŚ: 1. Ocena podstawowych obszarów CSR przez badany segment PMMŚ; 2. Wnioski z przeprowadzonych badań; 3. Kierunki doskonalenia procesu zarządzania społecznie odpowiedzialnego w PMMŚ oraz nowe wyzwania badawcze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7441-974-1
1. Znaczenie personelu w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 2. oczekiwania pracowników wobec pracodawcy; 3. Podstawowe kwestie związane z motywacją; 4. znaczenie sytemu motywacyjnego; 5. Pobocza efektywności; 6. Ocena efektywności pracowników
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88166-74-3
1. Charakterystyka sektora drobnej przedsiębiorczości, 2. Postępowanie przygotowawcze do powołania firmy, 3. Akty założycielskie małych i średnich firm, 4. Organizacja prac legalizacyjnych, 5. Formalno-prawne uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej, 6. Porozumienie umowne o świadczenie pracy, 7. Dokumentowanie stosunków pracy, 8. Organizacja procesów zarządzania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89696-10-X
1. Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakością, 2. Czynniki wpływające na skuteczność i efektywność systemów zarządzania w przedsiębiorstwie, 3. Zarządzanie procesowe i monitorowanie skuteczności systemu zarządzania jakością w świetle wymagań międzynarodowej normy ISO 9001:2000, 4. Audit narzędziem oceny skuteczności systemów zarządzania, 5. Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakością na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw w województwie wielkopolskim, 6. Wspomaganie informatyczne w utrzymaniu systemu zarządzania jakością, 7. Koszty zintegrowanego systemu zarządzania podstawą oceny efektywności jego funkcjonowania, 8. Wpływ systemu HACCP na skuteczność wdrażania systemów zarządzania w firmie produkującej opakowania, 9. Możliwość dofinansowania wdrażania systemów zarządzania ze środków krajowych i unijnych, 10. Efektywność zarządzania ochroną środowiska - egzekwowanie wymagań prawnych w tej dziedzinie, 11. Systemy wspomagania komputerowego w efektywnym zarządzaniu gospodarką odpadami niebezpiecznymi, 12. Wielokryterialność podejmowania decyzji przesłanką zintegrowanego systemu zarządzania, 13. Instytucjonalne uwarunkowania wyboru i realizacji strategii przedsiębiorstwa, 14. Profile kultury a skuteczność systemów zarządzania jakością
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-821-7
1. MSP w teoriach ekonomicznych, 2. Prognozowanie w aspekcie ekonomii menedżerskiej, 3. Podejmowanie decyzji i problem ich optymalizacji, 4. modele konkurencji a proces decyzyjny przedsiębiorstwa, 5. Zastosowanie zdolności menedżerskich w systemie funkcjonowania przedsiębiorstwa, 6. Rachunek kosztów w problemach decyzyjnych menedżera, 7. Strategia personalna w decyzjach kierowniczych MSP, 8. Informacja i wiedza w podejmowaniu decyzji menedżerskich, 9. Ryzyko w podejmowaniu decyzji menedżerskich, 10. Ocena efektywności ekonomicznej przedsięwzięć gospodarczych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Ekonomika małych i średnich przedsiębiorstw / red. Genowefa Sobczyk. - Warszawa : Difin, 2004. - 268,[4] s. : tab., rys., wzory ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-399-6
R.1 Ekonomika procesów wytwórczo-usługowego w MSP; R.2 Ekonomika gospodarowań środkami trwałymi; R.3 Ekonomika majątku trwałego; R.4 Ekonomika gospodarowania zasobami ludzkimi; R.5 Koszty własne małych i średnich przedsiębiorstw; R.6 Badanie wyniku finansowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-035-0 (CeDeWu.pl)
1. Zarządcze aspekty funkcjonowania małego przedsiębiorstwa; 2. Informacja w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem; 3. Potrzeby informacyjne menedżerów i wykorzystanie informacji finansowych w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem; 4. Źródła informacji finansowych w małym przedsiębiorstwie; 5. Metody gromadzenia i przetwarzania informacji finansowych na potrzeby małego przedsiębiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
No cover
Book
In basket
Innowacyjność organizacji / red. nauk. Andrzej Pomykalski. - Łódź : Wyższa Szkoła Kupiecka, 2009. - 197, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-89808-31-5
1. Innowacyjność organizacji; 2. Innowacyjność w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami; 3. Zarządzanie innowacjami w globalizacji; 4. Wzrost innowacyjności gospodarki europejskiej warunkiem przeciwdziałania marginalizacji Europy na globalnym rynku; 5. Problemy zarządzania w społeczeństwie nowoczesnym; 6. Wpływ wiedzy i kultury na innowacje w przedsiębiorstwach usługowych; 7. Kreatywność, twórczość i innowacyjność a przyszłość przedsiębiorstw; 8. Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem- wykorzystanie metody Kazein; 9. Czy region łódzki jest innowacyjny czy tylko jego metropolia; 10. Innowacje w e-commerce; 11. Zarządzanie innowacjami w sieci produktowej; 12. Rola komunikacji w kreowaniu rozwoju organizacji; 13. Innowacje i przedsiębiorczość jako determinanty kształtowania nowoczesnej architektury; 14. Klastry nowy sposób na konkurencyjność; 15. Innowacyjne Lokalizacje Hipermarketów w Polce; 16. Strategiczne zarządzanie personelem jako instrument kształtowania innowacyjności w przedsiębiorstwie; 17. Rynkowe uwarunkowania innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-926034-0-5
Cz. I Relacje z projektu: 1. Projekt Inwestycja w Kadry, 2. Perspektywy rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce, 3. Rozwój a koncepcja Liferlong Learning. Cz. II Artykuły problemowe: 1. Rekrutacja i utrzymanie poziomu zatrudnienia. Strategie kadrowe organizacji, 2. Psychologiczne pułapki w ocenie kandydatów do pracy, 3. Zakres kompetencji zawodowych pracownika HR, 4. Zarządzanie skutecznością w przedsiębiorstwie i jej pomiar, 5. Strategie wynagrodzeń za wkład pracownika, 6. Możliwości rozwoju zawodowego w małych i średnich przedsiębiorstwach, 7. Dobre szkolenie - efektowne szkolenie, 8. Zarządzanie ogniem. Metody zapobiegania wypaleniu zawodowemu, 9. Zwalnianie pracowników - jak sobie radzić z redukcją personelu. Cz. III Skrzynka narzędziowa: 1. Zarządzanie strategiczne zasobami ludzkimi, 2. Ocenianie pracowników, 3. Szkolenie pracowników, 4. Nabór pracowników, 5. Ocenianie pracowników
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7143-285-9
Cz.I Małe i średnie przedsiębiorstwa w rozwoju gospodarki narodowej i regionalnej: Przetrwanie małych i średnich przedsiębiorstw - koncepcje i ich weryfikacja empiryczna w gospodarce polskiej; Bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; Małe i średnie przedsiębiorstwa w procesach rozwoju konkurencyjności i partnerstwa lokalnego; Przedsiębiorstwa rodzinne w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw; Małe i średnie przedsiębiorstwa a kapitał społeczny. Cz.II Determinanty zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach: Finansowanie procesu powstawania oraz rozwoju mikroprzedsiębiorstw i małych przedsiębiorstw; Sektor małych i średnich przedsiębiorstw oraz jego finansowanie w Wielkiej Brytanii; Wpływa państwa na dostęp małych i średnich przedsiębiorstw do rynku zamówień publicznych; Podatek od wartości dodanej oraz jego skutki ekonomiczne dla małych i średnich przedsiębiorstw; Małe i średnie przedsiębiorstwa a innowacje; Internet w komunikacji marketingowej małych i średnich przedsiębiorstw; Doskonalenie kompetencji pracowników w małych i średnich przedsiębiorstwach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89081-04-9
1. Funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw na rynku turystycznym, 2. Proces uruchomienia działalności usługowej w małych i średnich przedsiębiorstwach sektora turystycznego, 3. Wybrane nowoczesne metody organizacji i zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami na rynku turystycznym, 4. Zarządzanie finansami małych i średnich przedsiębiorstw w sektorze turystycznym, 5. Ocena efektywności ekonomicznej małego i średniego przedsiębiorstwa w sektorze turystycznym, 6. Rozliczenia podatkowo-ubezpieczeniowe małych i średnich przedsiębiorstw
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
E-book
In basket
Drugi numer Management Forum poświęcony jest różnym rodzajom zasobów niematerialnych, które mogą potencjalnie budować przewagę konkurencyjną przedsiębiorstw na współczesnych rynkach, ale odgrywają też ważną rolę w procesach zmian i odnowy, które pomagają się utrzymać na tych rynkach. Tematami artykułów zawartych w niniejszym wydaniu są zatem wiedza, kultura organizacyjna, tożsamość, reputacja przedsiębiorstwa oraz przywództwo.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86670-29-0
1. Istota zarządzania małą firmą, 2. Tworzenie firmy, 3. Cele działania firmy, 4. Wpływ otoczenia na funkcjonowanie firmy, 5. Działalność kadrowa, 6. Administrowanie majątkiem
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Menagement : zarys zarządzania małą firmą / Lesław H. Haber. - Wyd.4 zm. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1998. - 250 s. : schematy., tabl. ; 24 cm.
ISBN: 83-85441-79-4
Podstawowe pojęcia z zakresu managementu, czyli co należy wiedzieć, aby się czuć kompetentnym; Geneza managementu, czyli od praktyki do wiedzy; Praktyczne stosowanie wybranych technik managementu, czyli jak usprawnić pracę w firmie; Menedżer, czyli powołanie i zawód; Planowanie, czyli wizja przyszłości firmy i wykonywanych zadań; Organizacja, czyli każdy zna swoje miejsce Zatrudnianie, czyli właściwy człowiek w firmie; Kierowanie, czyli współpraca z personelem; Motywowanie, czyli zadowolenie personelu z wykonywanej pracy; Kontrolowanie, czyli jak pracownik wykonał pracę; Pracownik, czyli najważniejsza osoba w firmie; Personel, czyli wielość grup w firmie; Relacje interpersonalne w firmie, czyli raz dobrze, raz źle; Management, czyli repetytorium z całości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8085-059-0
1. Istota uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej; 2. Czynniki warunkujące model biznesowy; 3. Kształtowanie modeli biznesowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again