Source
Książki
(46)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Form of Work
Książki
(44)
E-booki
(5)
Czasopisma
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(43)
available
(29)
Branch
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(43)
Author
Potocki Arkadiusz
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Winkler Renata
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Zalewska-Turzyńska Magdalena
(2)
Adair John
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bukowski Zbigniew
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Davis Anthony
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Fertsch Marek
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hartley Peter
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kania Jan
(1)
Karbowiak Henryk
(1)
Kisielnicki Jerzy
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kondak Anna
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Korombel Anna
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Larkin Judy
(1)
Madyda Aneta
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Misiuk Andrzej (1958- )
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Ober Józef
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Polowczyk Żaneta
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Rajchel Kazimierz (1937-2020)
(1)
Regester Michael
(1)
Regulski Lech
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Skórska Anna
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sobkowiak Barbara
(1)
Sobolewska Olga
(1)
Soroka Józef Michał
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Stasiak Makary Krzysztof
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Trompenaars Fons
(1)
Trynda Katarzyna
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Warner Tony
(1)
Wawer Monika
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Wyszomirski Olgiert
(1)
Wąsowicz Krzysztof
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2020 - 2023
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(51)
Language
Polish
(51)
Subject
Komunikacja społeczna
(21)
Organizacja
(20)
Przedsiębiorstwo
(12)
Zarządzanie
(11)
Kadry
(7)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Menedżerowie
(5)
Motywacja pracy
(5)
Decyzje
(4)
Konflikt
(4)
Negocjacje
(4)
Organizacje
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Innowacje
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Public relations
(3)
Transport
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Etyka biznesu
(2)
Gospodarka
(2)
Informacja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja drogowa
(2)
Komunikacja miejska
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Motywacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przywództwo
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Blogi
(1)
Budownictwo
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Ewidencja ludności
(1)
Geodezja
(1)
Grupy nacisku
(1)
Grupy społeczne
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry -- polityka
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kontrola
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacji
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne (Kraków)
(1)
Miłość
(1)
Mężczyzna
(1)
Nieruchomości
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpady
(1)
Opieka społeczna
(1)
Oragnizacja
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Oświata
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polityka
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo lokalowe
(1)
Prawo wyznaniowe
(1)
Przedsiębiorstwo -- kultura -- zagadnienia
(1)
Przedsiębiorstwo -- zatrudnienie -- organizacja
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przemysł
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Public realtions
(1)
Public reltions
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
51 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-85881-71-9
Cz. I: UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACJI 1. Natura komunikacji, 2. Powszechne problemy z komunikacją, 3. Skuteczność mówienia, 4. Poprawa słuchania, 5. Umiejętność pisania, 6. Sztuka czytania Cz. II: KOMUNIKACJA W PRAKTYCE 1. Praktyczne umiejętności prezentacji, 2. Udane wywiady, 3. Prowadzenie efektywnych spotkań, 4. Organizacje: szczyty komunikacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-240-0589-7
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-83-67400-29-9

Zagadnienie omówione w tym numerze "Debiutów Studenckich" dotyczą działań marketingowych różnych podmiotów, przede wszystkim w przestrzeni międzynarodowej. Cztery artykuły nawiązują do kreowania marki i wizerunku firm oraz marki stworzonej przez organizację pozarządową, jeden prezentuje znaczenie marketingu relacyjnego, w tym również dla kreowania marki, kolejny zaś odnosi się do wpływu kultury na komunikację marketingową. Pozostałe dwa artykuły nawiązują do znaczenia języka angielskiego w biznesie międzynarodowym oraz do zrównoważonego rozwoju w obliczu kryzysu wodnego.

This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Book
In basket
ISBN: 978-83-7335-403-6
Wstęp, I. Rola komunikacji w procesach informacyjnych, 1. Komunikowanie się jako proces społeczny, 2. Rodzaje komunikowania się, 3. Sieci komunikacyjne, 4. Przeszkody w skutecznym komunikowaniu się, II. Informacji i jej dynamika w przedsiębiorstwie, 1. Pojęcie i rodzaje informacji, 2. Ewolucja informacji, 3. Społeczne funkcje informacji w przedsiębiorstwie, III. Społeczne aspekty systemów informacyjnych w zarządzaniu, 1. Definicja systemu informacyjnego, 2. Projektowanie systemów informacyjnych, 3. Ewolucja i współczesne kierunki rozwoju systemów informacyjnych, IV. Przegląd wybranych metod projektowania i badania systemów informacyjnych zarządzania, 1. Metody projektowania systemów informacyjnych, 2. Metody badania systemów informacyjnych, Podsumowanie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-899-6
1. Komponenty organizacji komunikacji w przedsiębiorstwie: Istota komunikowania, komunikowania się i informacji oraz wzajemne relacje; Elementy procesu komunikowania się; Kierunki sieci przepływu informacji; Komunikacja interpersonalna- formalna pisemna i formalna ustana. Zasady mówienia i słuchania; Komunikacja nieformalna i sieć przepływu pogłosek; Języki niewerbalne, ich narzędzia i znaczenia; Typy zachowań uczestników komunikowania się; 2. Metody komunikacji ukierunkowane na twórcze rozwiązywanie problemów, realizację zadań oraz partycypację pracowników w zarządzaniu: Integracyjne funkcje komunikacji w przedsiębiorstwie przedsiębiorstwie zmiany organizacyjne i innowacje; Grupy, zespoły zadaniowe, komitety; Obrady i ich formy; Wspólnoty praktyków; Grupy i zespoły wiedzy tzw. Group- Team- Ware; Grópy wspólnych intersów; Technologia otwartej przestrzeni; Koła jakości; Quality Audio Meeting; Zespoły twórczego zaangażowania w jakość D. Petersena; Koncepcja "fermentacji drożdży"; Zespół do spraw przeprowadzania oceny przełożonego- "radar personalny"; Metoda wewnętrznego marketingu kadrowego; Gorąca grupa; Grupa T- zespołowy trening wrażliwości; 3. Wybrane metody projektowania i analizy systemów informacyjnych w przedsiębiorstwie: KSS- metoda analizy systemu komunikacji; KIWA- analiza wartości informacji i komunikowania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Internet : media - edukacja - polityka / Żaneta Polowczyk. - Poznań : [b.w.], 2004. - 244 s. : tab. ; 21 cm.
ISBN: 83-88544-97-7
1. Internet - globalna technologia, globalne możliwości , 2. Internet w procesie integracji z Unią Europejską, 3. E-government, 4. Wirtualne oblicze mediów, 5. Polityka edukacyjna w dobie cyfrowej, 6. Podpis elektroniczny
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88544-33-0
1. Istota komunikacji społecznej, 2. Organizacyjne środowisko komunikacji, 3. Determinanty zachowań komunikacyjnych człowieka w organizacji, 4. Style interpersonalnego komunikowania się w organizacji, 5. Doskonalenie procesów interpersonalnego i grupowego komunikowania się w organizacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 83-7387-864-5
1. Organizacja jako pole integracji społecznej, 2. Konflikt w organizacji, 3. Wpływ konfliktu na komunikację społeczną w organizacji, 4. Komunikowanie się w sytuacji walki
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88840-78-9
1. Role : role męskie, role kobiece, niejasne role kobiet i mężczyzn. 2. Porozumiewanie się kobiet i mężczyzn : komunikowanie się mężczyzn i kobiet, bariery w komunikowaniu się kobiet i mężczyzn. 3. Uważne słuchanie : style słuchania, ukryte przekazy, ukryte programy, czyli mechanizmy obronne, 4. Budowanie zdrowych relacji między kobietą a mężczyzną, 5. Kobieta, mężczyzna i miłość
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : Difin, 2010. - 176 s. : rys., tab. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7641-190-3
1. Pracownicy i ich zachowania w organizacji; 2. Kierowanie ludźmi w organizacji; 3. Symulowanie kreatywnych zachowań w organizacji; 4. Informowanie i komunikowanie w organizacji; 5. Sztuka prowadzenie negocjacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88278-73-8
1. Komunikowanie społeczne: jego istota i klasyfikacja. 2.Komunikowanie społeczne jako kompetencja. 3. Komunikowanie w realizacji funkcji zarządzania. 4. Komunikacja werbalna w zarządzaniu. 5. Komunikacja niewrbalna w zachowaniach zarządczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7150-814-X
Po co zawracać sobie tym głowę; O czym rozmawiamy. Definicje i różnice; Sposoby obserwowania i analizowania tego, co się dzieje w grupie. Jak grupy zmieniają się i rozwijają; Kto chce być przywódcą?; Co kto robi? Struktura i komunikacja; A odpowiedzią jest...grupowe rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji; Kiedy dochodzi do konfrontacji - sytuacja międzygrupowa. Grupy przystępują do pracy - zespoły w organizacjach; Grupy mogą pomóc w nauce - praca zespołowa i studenci; Grupy mogą być pomocne - praca grupowa i kilka myśli końcowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd.2 popr. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 1999. - 195 s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Kreatywność)
ISBN: 83-87197-71-8
Zawiera: Wstęp; Ludzie - komunikowanie się - organizacja (Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi, Wzory komunikowania się); Proces komunikowania się jego komponenty, modele; Komunikowanie się werbalne (Znaczenie słuchania, Typy słuchania); Komunikowanie się niewerbalne (Formy komunikowania się niewerbalnego, Komunikowanie się pisemne; Komunikowanie się publiczne - zebrania; Bariery warunkujące skuteczne komunikowanie się, przezwyciężanie ich; Analiza transakcyjna, jej stosowanie w kierowaniu ludźmi i w negocjacjach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-413-3
1. Potrzeby komunikacyjne w organizacji; 2. Teoria komunikowania; 3. Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie; 4. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem; 5. Komunikacja, wiedza organizacyjna i innowacje zarządcze; 6. Komunikacja interkulturowa w organizacji; 7. Audyt komunikacji wewnętrznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 978-83-7011-875-4
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7930-551-3
1. Zmiana kultury organizacyjnej - paradygmaty, modele i metody zarządzania; 2. Kierunki zmian w kulturach organizacyjnych; 3. Kultura organizacyjna w perspektywie poznawczej. Próba operacjonalizacji; 4. Metodyka badań nad kulturą organizacyjną; 5. Pragmatyka kształtowania kultury organizacyjnej w aspekcie międzynarodowym; 6. Tożsamość organizacyjna w organizacjach wielokulturowych; 7. Budowanie kultury prawości akademickiej - przykład DePaul University; 8. Komunikacja jako element kultury organizacyjnej; 9. Kultura sieci; 10. Rola kultury organizacyjnej w procesie budowania wysokiej jakości środowiska pracy; 11. Kultura organizacyjna oparta na zaufaniu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89437-01-5
R.1 Kultura organizacyjna: Koncepcja kultury organizacyjnej; Typy kultur; Kultura organizacyjna a jednostka - wzajemne relacje; Zarządzanie międzykulturowe. R.2 Zarządzanie wiedzą. Organizacja inteligentna. Organizacja ucząca się: Pojęcie wiedzy (definicje, typologie); Zarządzanie wiedzą - analiza zjawiska; Pracownicy wiedzy i firmy inteligentne/uczące się; Wiedza a efektywność funkcjonowania organizacji; Miejsce edukacji w tworzeniu organizacji inteligentnej i pracowników wiedzy; Fakty i mity związane z zarządzaniem wiedzą. R.3 Komunikowanie się w organizacji: Sposoby komunikowania się; Dostęp do informacji i style komunikowania się; Stereotypy i błędy w komunikowaniu się; Public relations (PR); Zarządzanie relacjami z klientami (Customers Relations Management - CRM). R.4 Kierownik i kierowanie: Role kierownicze - uwarunkowania i podstawowe koncepcje; Klasyczne koncepcje ról kierowniczych; Nowe role kierujących; Konflikt ról Władza w organizacji; Style kierowania; Zarządzanie zmianami; Zarządzanie kryzysem; Zarządzanie konfliktem Etyczne problemy kierowania. R.5 Motywowanie: Definicje i źródła motywacji; Modele i teorie motywacji; Sposoby motywowania. R.6 Zarządzanie czasem: Czas - istota i definicje; Umiejętności i techniki związane z zarządzaniem czasem Zarządzanie czasem a organizacja pracy własnej menedżera. R.7 Inteligencja emocjonalna (IE) w praktyce kierowania: Podstawowe definicje i pojęcia inteligencji emocjonalnej; Charakterystyka osób o wysokim i niskim wskaźniku EQ; Rodzaje emocji; Wpływ inteligencji emocjonalnej na osiąganie sukcesu. IE w kierowaniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1453-7
R.1 Organizacja i otoczenie; R.2 Planowanie i strategia organizacji; R.3 Podejmowanie decyzji w organizacjach; R.4 Zarządzanie-kierowanie; R.5 Kierowanie zasobami ludzkimi w organizacjach; R.6 Komunikacja interpersonalna w organizacji; R.7 Przywództwo i władza kierownicza; R.8 Motywacja i motywowanie do pracy; R.9
Konflikty i negocjeacje w organizacji; R.10 Kontrola w organizacji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-83-8142-442-4

Publikacja poświęcona jest podnoszeniu sprawności organizacji przez komunikowanie wewnętrzne. Autorka uznaje bowiem niewłaściwą komunikację wewnątrzorganizacyjną za główną przyczynę nieprawidłowego funkcjonowania organizacji. Zaprezentowany w monografii autorski model organizacji jako systemu sieci zintegrowanych relacji komunikowania stanowi propozycję opisu i analizy organizacji przez pryzmat komunikowania. Komunikacja odgrywa w nim rolę służebną wobec koordynacji, im lepsze jest narzędzie - komunikacja, tym lepszy efekt koordynacyjny. Model koordynacji organizacyjnej wraz z grupami wskaźników pozwala natomiast określić poziom sprawności organizacji oraz wskazuje obszary, w których wymaga ona poprawy. Oba modele zastosowane łącznie pozwalają na oznaczenie dynamiki zmian sprawności organizacji w czasie.
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
In basket
ISBN: 978-83-8142-442-4

Publikacja poświęcona jest podnoszeniu sprawności organizacji przez komunikowanie wewnętrzne. Autorka uznaje bowiem niewłaściwą komunikację wewnątrzorganizacyjną za główną przyczynę nieprawidłowego funkcjonowania organizacji.

Zaprezentowany w monografii autorski model organizacji jako systemu sieci zintegrowanych relacji komunikowania stanowi propozycję opisu i analizy organizacji przez pryzmat komunikowania. Komunikacja odgrywa w nim rolę służebną wobec koordynacji, im lepsze jest narzędzie - komunikacja, tym lepszy efekt koordynacyjny. Model koordynacji organizacyjnej wraz z grupami wskaźników pozwala natomiast określić poziom sprawności organizacji oraz wskazuje obszary, w których wymaga ona poprawy. Oba modele zastosowane łącznie pozwalają na oznaczenie dynamiki zmian sprawności organizacji w czasie.

This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again