Form of Work
Książki
(28)
Status
available
(20)
only on-site
(17)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(18)
Author
Król-Fijewska Maria
(2)
Lemmermann Heinz
(2)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(2)
Pease Allan
(2)
Sierocka Beata
(2)
Barbaro Natalia de
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Benien Karl
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Calero Henry H
(1)
Cybulko Anna
(1)
Degen Ursula
(1)
Dorobek Rafał
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Gasparska Grażyna
(1)
Geller Tatiana
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(1)
Grenny Joseph
(1)
Grochowalska Magdalena
(1)
Grzybowski Przemysław Paweł
(1)
Hansburg Freda
(1)
Herriger Catherine
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kozyra Beata
(1)
Maxfield David
(1)
Maxwell John C
(1)
McMillan Ron
(1)
Moore Christopher W
(1)
Nierenberg Gerard J
(1)
Orłowski Maciej
(1)
Patterson Kerry
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Perchthaler Arleta
(1)
Piotrowska Dorota
(1)
Ruppel Johannes
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Sajnóg Anita
(1)
Sawicki Krzysztof
(1)
Schulz von Thun Friedemann
(1)
Scott David Meerman
(1)
Silberman Mel
(1)
Stratmann Roswitha
(1)
Stuart Cristina
(1)
Switzler Al
(1)
Thomson Peter
(1)
Turk Christopher
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Zieliński Marcin
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(5)
Country
Poland
(28)
Language
Polish
(28)
Subject
Komunikacja społeczna
(23)
Retoryka
(7)
Stosunki interpersonalne
(6)
Perswazja
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Autoprezentacja
(3)
Dyskusja
(3)
Gesty
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Rozmowa
(3)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Mimika
(2)
Psychologia
(2)
Public relations
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Alkoholizm
(1)
Blogi
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligencja społeczna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konflikt -- badanie -- metody
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Mowa
(1)
Negocjacje
(1)
Obrady
(1)
Oceny pracowników
(1)
Opinia publiczna
(1)
Polityka
(1)
Poradnictwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations w internecie
(1)
Strony WWW
(1)
Sukces
(1)
Sztuka pisania
(1)
Słuchanie
(1)
Wybory
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
33 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-240-0589-7
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-62304-91-2
Zawiera: Wstęp. Co to znaczy „utrzymywać mądre relacje”. Rozwijanie umiejętności interpersonalnych. Jak dobrze radzisz sobie w kontaktach z innymi?. Umiejętność interpersonalna 1. Rozumieć innych. Umiejętność interpersonalna 2. Jasne wyrażanie się. Umiejętność interpersonalna 3. Dbanie o własne potrzeby. Umiejętność interpersonalna 4. Wymiana opinii. Umiejętność interpersonalna 5. Wywieranie wpływu. Umiejętność interpersonalna 6. Rozwiązywanie konfliktów. Umiejętność interpersonalna 7. Gracz zespołowy. Umiejętność interpersonalna 8. „Zmiana biegów”. Podsumowanie. Lektury polecane. Index. O autorach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316.6
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-61732-75-4
Ta książka jest poradnikiem, który traktuje: o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna; o złożoności procesu komunikacji; o podstawowych błędach w komunikacji; o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian; o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu; o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja bez słów : rytuały społeczne / Catherine Herriger. - Wyd.2. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, [b.r.]. - 115, [2] s. ; 20 cm.
ISBN: 83-7249-117-8
1. Pragnienie sukcesu, 2. Komunikacja jako więź, 3. Cudowne uzdrowienia - Pani Mara i spółka, 4. Rytułały społeczne, 5. Rytułały w świecie biznesu, 6. Rytuały dnia powszechnego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87197-12-2
1. Dialog : dyskusja i debata . 2. Dyskusje i pertraktacje . 3. Techniki argumentacji .4. Wskazówki dla prowadzących dyskusję .
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-3786-1
1. Istota procesu rozwiązywania sporów i mediacji: Sposoby zarządzania konfliktami i ich rozwiązania; Jak działa mediacja; 2. Budowanie zrębów efektywnej mediacji: Nawiązanie kontaktu ze stronami w sporze; Wybór strategii prowadzenia mediacji; Zbieranie i analizowanie podstawowych informacji; Projektowanie szczegółowego planu mediacji; Budowanie zaufania i współpracy; 3. Prowadzenie efektywnych mediacji: Rozpoczęcie sesji mediacyjnej; Wskazanie kwestii i ustalenie porządku działań; Ujawnienie ukrytych interesów stron uczestniczących w sporze; Generowanie opcji porozumienia; 4. Dochodzenie do porozumienia: Analiza opcji porozumienia; Negocjacje końcowe i zamkniecie sprawy; Osiągnięcie formalnej ugody lub porozumienia; Strategie radzenia sobie z sytuacjami szczególnymi; Strategie postępowania w mediacji wielostronnej; Stosowanie dobrych praktyk w mediacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Firma prawnicza w UE)
ISBN: 83-7387-289-2
R.I O mediacji; 1. Konflikty, 2. Mediacja, 3. Mediator. R.II O przekonywaniu; 1. Wstęp do części drugiej, 2. O retoryce-sztuce przekonywania, 3. Rodzaje wypowiedzi perswazyjnych, 4. Strategie perswazji, 5. Czynniki skupienia uwagi w wystąpieniach perswazyjnych, 6. Techniki przekonywania, 7. Metaprogramy-jak ludzie podejmują decyzje. Załącznik 1 Projekt zmian w KC i KPC dotyczący mediacji gospodarczej wraz z uzasadnieniem (stan prawny na 3.12.2003 r.). Załącznik 2 Zielona Księga Komisji Europejskiej o alternatywnych metodach rozwiązywania sporów cywilno-i handlowoprawnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 346 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7224-270-4
1.Zarys problemu, 2.Terytoria i strefy, 3.Gesty dłoni, 4.Gesty rąk i ramion, 5.Ręce przy twarzy, 6.Bariery z ramion, 7.Bariery z nóg, 8.Inne popularne gesty i zachowania, 9.Sygnały dawane oczami, 10.Zalotne gesty i sygnały, 11.Cygara, papierosy, fajki i okulary, 12.Gesty własności i gesty terytorialne, 13.Kalki i odbicia w lustrze, 14.Pomniejszanie ciała i statusu, 15.Wskazówki, 16.Układy miejsc siedzących przy stole lub biurku, 17.Gry władzy, 18.Zbierając wszystko razem
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (4 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7224-270-4
1.Zarys problemu, 2.Terytoria i strefy, 3.Gesty dłoni, 4.Gesty rąk i ramion, 5.Ręce przy twarzy, 6.Bariery z ramion, 7.Bariery z nóg, 8.Inne popularne gesty i zachowania, 9.Sygnały dawane oczami, 10.Zalotne gesty i sygnały, 11.Cygara, papierosy, fajki i okulary, 12.Gesty własności i gesty terytorialne, 13.Kalki i odbicia w lustrze, 14.Pomniejszanie ciała i statusu, 15.Wskazówki, 16.Układy miejsc siedzących przy stole lub biurku, 17.Gry władzy, 18.Zbierając wszystko razem
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7601-566-8
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7587-395-5
Abecadło- czyli co i jak czytać, zanim zacznie się pisać; Rzeźbienie umysłu- czyli od czego zacząć; Igła w stogu siana- czyli poszukiwanie informacji; Nie tylko dla zapominalskich- czyli co i jak notować; Pokaż język- czyli sztuka unikania błędów; Skromność to cnota- czyli Twoje miejsce w szeregu; Koszmar kropki i przecinka- czyli strona formalna tekstu; Wielka układanka- czyli jak pisać artykuł; Warsztat paparazzo- czyli ilustracje w pracy; Nie załamuj palców- czyli jak to się robi z komputerem; Nie drażnij śpiącego lwa- czyli kontakty z wykładowcami; Pod obstrzałem- czyli sztuka referowania; Twój pierwszy raz- czyli jak się zachować podczas konferencji naukowej; Klątwa Gutenberga- czyli składanie prac do druku; Kodeks dyplomanta- czyli seminaryjny savoir-vivre; Śmiać się czy płakać- czyli humor z prac studenckich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; Nr 540)
ISBN: 978-83-7271-564-7
1. Podstawowe zagadnienia procesu komunikowania się; ?. Rozwój umiejętności komunikowania się; 3. Uwarunkowania uczenia się komunikowania w edukacji przedszkolnej; 4. Dziecko jako użytkownik języka w wybranych sytuacjach edukacyjnych; 5. Przygotowania nauczycieli do wspierania rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7150-390-3
1.Znaczenie aktywnego słuchania, 2.Podświadomy proces kodowania, 3.System reprezenatcji, 4.Wszystko jest w oczach, 5.Jak zadawać pytania, 6.Jak rozpocząć rozmowę, 7.Komunikacja niewerbalna - mowa ciała, 8.Pytania otwarte i zamknięte, 9.Język, 10.Cechy i korzyści, 11.Jak radzić sobie ze sprzeciwem, 12.Dochodząc do tak
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
Stanowczo łagodnie bez lęku / Maria Król-Fijewska. - Wyd. 3 popr. - Warszawa : Wydaw. Intra; Wydaw. W. A. B., 2001. - 138, [1] s. ; 20 cm.
(Psychologia Podręczna)
ISBN: 83-88221-20-5
Monolog wewnętrzny; Asertywny monolog wewnętrzny; Mówienie "nie"; Obrona swoich praw poza sferą osobistą Inicjatywa w kontaktach towarzyskich; Asertywne przyjmowanie ocen; Reagowanie na krytykę i atak; Wyrażanie uczuć pozytywnych; Zakłopotanie; Wyrażanie gniewu; Wyrażanie własnych opinii i przekonań; Poczucie winy i krzywdy; Asertywność w kontakcie z samym sobą; Mapa asertywności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (20 egz.)
Book
In basket
(Psychologia Podręczna)
ISBN: 83-88221-20-5
Monolog wewnętrzny; Asertywny monolog wewnętrzny; Mówienie "nie"; Obrona swoich praw poza sferą osobistą Inicjatywa w kontaktach towarzyskich; Asertywne przyjmowanie ocen; Reagowanie na krytykę i atak; Wyrażanie uczuć pozytywnych; Zakłopotanie; Wyrażanie gniewu; Wyrażanie własnych opinii i przekonań; Poczucie winy i krzywdy; Asertywność w kontakcie z samym sobą; Mapa asertywności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (5 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89808-10-2
Cz. I Poradnik: 1. Istota Public Relations, 2. Budowanie wizerunku publicznego - przegląd narzędzi PR, 3. Media relations jako instrument kreowania wizerunku publicznego, 4. Konferencje prasowe, 5. Business lunch, 6. Wywieranie wpływu przez ubiór,7. Budowanie własnego wizerunku - rola kanałów komunikacji, 8. Budowanie własnego wizerunku - wystąpienia publiczne, 9. Wyborcze media realtions. Cz. II Warsztat 10. Doskonalenie umiejętności z zakresu kreowania wizerunku - propozycje ćwiczeń
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89120-80-1
Cz.I Przygotowania: Koniec z blokadą myślową; Przewi duj i na nowo przeżywaj zdarzenia; Uświadom sobie wła sny potencjał; "Mała zrzęda"; Sygnały, sygnały; Stworzenie podstaw osiągnięcia sukcesu; Trzy rzeczy potrzebne do nawiązania swobodnej rozmowy; Dopomóż przypadkowi: miejsca inspiracją spotkań. Cz.II Praktyczny sposób opanowania sztuki konwersacji: Stwórz własny program ćwiczeń; Jak toczy się rozmowa?; O rozmawianu; Swoboda konwersacji w środowisku zawodo wym; Różnice między rozmową towarzyską w życiu prywatnym i w życiu zawodowym; Całościowy schemat komunikacyjny; Zapanuj nad swoimi obawami; Koniec z nieśmiałością; Łączenie różnych metod działania; Zamiast posłowia ostatnie ćwiczenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again