Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(25)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(10)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(22)
Autor
Kurczewska Urszula
(4)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(3)
Jasiecki Krzysztof
(2)
Mazur Marek
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Bojko Joanna
(1)
Bolesta Krzysztof
(1)
Bongers Paul N
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Graniszewski Leszek
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Andrzej W
(1)
Jordan J
(1)
Kalinowski Marcin
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kuczma Paweł
(1)
Kurowska-Pysz Joanna
(1)
Langer Tomasz
(1)
Machelski Zbigniew
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Niemczal Łukasz
(1)
Pachura Aneta
(1)
Papaj Jacek
(1)
Piątkowski Cezary
(1)
Ross Cathryn
(1)
Rubisz Lech
(1)
Ruszkowski Paweł
(1)
Schendelen Rinus
(1)
Scott John (1949- )
(1)
Skawiński Filip
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Starostka-Patyk Marta
(1)
Szulgina Ludmiła
(1)
Sławik Anna
(1)
Wiszowaty Marcin Michał
(1)
Wojtaszek Henryk
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Woszczyk Barbara
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wójtowicz Andrzej
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Grupy nacisku
(23)
Polityka
(6)
Unia Europejska
(6)
Marketing polityczny
(3)
Public relations
(3)
Wybory
(3)
Lobbing
(2)
Prawodawstwo
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Banki
(1)
Decyzje
(1)
Demokracja
(1)
Dyscyplina (socjologia)
(1)
Elektroenergetyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Federalizm
(1)
Gospodarka
(1)
Integracja europejska
(1)
Komitet Regionów
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Media społecznościowe
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polska
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo państwowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość akademicka
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Samorząd lokalny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Sądownictwo
(1)
Transformacja systemu społeczno
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Władza
(1)
Władza państwowa
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuły
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Etyczne abecadło. 2. Etyczny wymiar lobbingu. 3. Czas na etykę biznesu. 4. Etyka zachowań społecznych. 5. Rak korupcji. 6. Etyczne decydowanie. 7. Polska, świat i etyka; Zamiast zakończenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Referaty wygłoszone podczas konferencji. 1 Panel - Deficyt demokracji w Unii Europejskiej - uwarunkowania instytucjonalne i polityczne: Univeristy of Oxford; Ministerstwo Spraw Zagranicznych; Demos Europa. 2. Panel - Deficyt demokracji w Unii Europejskiej - oczekiwania społeczne: Instytut Spraw Publicznych; Parlament Europejski; Instytut Filozofii i Socjologii PAN. 3 Panel - Czy grupy interesów oraz inne formy zorganizowanego społeczeństwa obywatelskiego mogą mieć wpływ na ograniczenie deficytu demokracji w Unii Europejskiej?: Instytut Socjologii UW; Komisja Europejska; Wydział Nauk Ekonomicznych UW; PKPP "Lewiatan". BusinessEurope; NSZZ "solidarność" oraz ETUC. II. Rola grup interesów w przezwyciężaniu deficytu demokracji w Unii Europejskiej: Deficyt demokratyczny w UE i metody jego przezwyciężania; Konsolidacja demokracji w Europie Środkowej i Wschodniej po rozszerzeniu Unii Europejskiej; Czy grupy interesów oraz inne formy zorganizowanego społeczeństwa obywatelskiego mogą mieś wpływ na ograniczenie deficytu demokracji w UE? Dostrzegając quangos i nie wylewając dziecka z kąpielą; O lobbingu i demokracji w Radzie Europy; Ku skuteczniejszym regulacjom lobbingu na forum UE; Rola europejskich grup interesów ekonomicznych w kształtowaniu polityk sektorowych UE; Lobbing organizacji kobiecych w Unii Europejskiej; Specyfika rzecznictwa interesów we Francji; Miejsce lobbingu i grup interesu w systemie politycznym Włoch
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp: Scena, aktorzy, scenariusze; Transformacja elektroenergetyki a branżowe grupy interesów; Prywatyzacja Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin: perspektywa administracji rządowej; Przekształcenie sektora elektroenergetycznego w Polsce - perspektywa Ministra Gospodarki; Związki zawodowe a prywatyzacja Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin SA; Aktorzy prywatyzacji PAK na scenie Sejmowej Komisji Gospodarki; Prywatyzacja PAK - analiza społecznego pola gry; Społeczne warunki dysfunkcjonalizacji systemowej w elektroenergetyce polskiej na przykładzie organizacji PAK (Pątnów-Adamów-Konin). Studium z socjologii dynamiki organizacyjnej; Elektroenergetyka w perspektywie socjologii zmiany organizacyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Unia Europejska / przewod. rady Konstanty Adam Wojtaszczyk)
1. Pojęcie, geneza i klasyfikacja europejskich grup interesu, 2. Instytucjonalizacja prawna grup interesu w Unii europejskiej, 3. Cechy ogólne grup interesu na szczeblu wspólnotowym, 4. Charakterystyka wybranych europejskich grup interesu, 5. Modele reprezentacji i legitymizacji demokratycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek i Polityka / red. Zbigniew Machelski ; Nr 1)
Od lokatora kamienicy do "człowieka z Seattle". Społe czne podstawy ruchów politycznych; Teorie państwa i grup interesów w teoriach polityki; Grupy interesu w systemie politycznym; Grupy nacisku w stosunkach międzynarodowych; Wpływ grup interesu na proces legi slacyjny. Grupy interesu w polskim systemie prawa; Gru py interesu w systemach totalitarnych; Grupy interesu a proces decyzyjny; Grupy interesu w ujęciu historycznym; Przez wartość do korzyści. Aksjologiczny wymiar grup interesu w Polsce; Grupy interesu w układzie prze targów przemysłowych. Próba oceny możliwości rozwoju nowej perspektywy analitycznej; Grupy interesu w warun kach globalizacji; Grupu interesu w demokracjach jutra Zarys prognozy; Polska racja stanu a partykularyzm po lityczny; Polskie związki zawodowe a partie polityczne Grupy interesu w NSZZ "Solidarność" w latach 1980-81 - wybrane przykłady; Grupy interesu w PRL lat osiemdzie siątych; Działalność lobbingowa na rzecz polskiego samorządu terytorialnego w latach 1990-2000; Mniejszo ści narodowe jako grupy nacisku; Regionalne grupy inte resu jako czynnik erozji państwa narodowego w kontekś cie integracji europejskiej; Wspólnoty religijne jako grupy interesu; Czy polskie organizacje ekologiczne pełnią rolę grup nacisku w systemie politycznym?; Gru py producentów żywności transgranicznej w erze biotech nologii i globalizacji; Grupy interesu w procesie prze targów industrialnych w Polsce po 1989r.; Proces lob bingu na wybranych przykładach (Francja, Niemcy, Wiel ka Brytania, USA); Polski lobbing w USA (wybrane przy kłady); Grupy interesu w Unii Europejskiej; Wspólnoty zaufania jako typowe grupy interesu w systemach polity cznych regionu Azji Wschodniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Co to jest lobbing, Lobbing a inne formy komunikowania Modele lobbingu, Lobbing- regulacje prawne i etyczne, Lobbysta jako nowy zawód, Strategie i metody lobbingu, Narzędzia i instrumenty lobbingu, W poszukiwaniu polskiego modelu lobbingu, Lobbing w Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest lobbing, Lobbing a inne formy komunikowania Modele lobbingu, Lobbing- regulacje prawne i etyczne, Lobbysta jako nowy zawód, Strategie i metody lobbingu, Narzędzia i instrumenty lobbingu, W poszukiwaniu polskiego modelu lobbingu, Lobbing w Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lobbing w Polsce / Paweł Kuczma. - Toruń : TNOiK "Dom Organizatora", 2010. - 267, [1] s. : tab. ; 24 cm.
1. Pojęcie i istota lobbingu; 2. Podmioty lobbingu i metody ich oddziaływania; 3. Organizacje pośredniczące w artykułowaniu interesów; 4. Kształtowanie się lobbingu w regulacjach prawnych; 5. Polska regulacja prawna lobbingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego warto poszerzyć swoją wiedzę o lobbingu?; 2. Czy przedsiębiorstwo naprawdę potrzebuje lobbingu?; 3. Rywalizacja grup interesu jako nowa płaszczyzna konkurowanie przedsiębiorstw; 4. Zła sława czy zdeformowana percepcja?; 5. Lobbing jako element strategii nowoczesnych przedsiębiorstw; 6. Lobbing a społeczna odpowiedzialność biznesu; 7. Wpływ organizacji na jej otoczenie; 8. Skąd wziął się lobbing?; 9. Uchwycić istotę lobbingu; 10. Lobbing a inne metody komunikacji firmy z jej otoczeniem; 11. Lobbing na wiele sposób; 12. Lobujące stowarzyszenia, organizacje i związki; 13. USA- prawo i praktyka lobbingu; 14. Unia Europejska- lobbing w dialogu społecznym; 15. Polska- lobbing na czworakach; 16. Polski lobbing w UE- nieobecni nie mają racji; 17. Pięć kampanii lobbingowych; Lobbing wokół fińskiej polityki alkoholowej, czyli jak przekonać państwo, by oddało część dochodowego rynku prywatnym przedsiębiorcom; Co wolno zrobić z programem komputerowym- walka opozycyjnych koalicji lobbingowych o kształt dyrektywy UE o ochronie praw autorskich twórców oprogramowania; Strategie sukcesu- lobbing przemysłu tytoniowego przeciwko unijnemu zakazowi reklamy wyrobów tytoniowych i sponsoringu; Do czterech razy sztuka, bo mniej znaczy więcej. Walka lobbystów o Hutę Częstochowa; Lobbing pod amerykańskimi skrzydłami. Wybieranie samolotu wojskowego dla Polski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Lobbing jest integralną częścią procesu podejmowania decyzji publicznych w systemie przedstawicielskim. Udział podmiotów zewnętrznych w procesie stanowienia prawa budzi jednak wśród komentatorów sceny publicznej nieustanne spory i kontrowersje.

Praktyka lobbingu podważa tezę, że instytucjonalizacja „wywierania wpływu na władzę” w bezpośredni sposób redukuje negatywne efekty społeczne tego zjawiska. Niniejsza publikacja stanowi próbę wyjścia poza obszar badań porównawczych w kierunku spojrzenia na zjawisko lobbingu poprzez cele, motywacje i reguły zachowań podmiotów współuczestniczących w procesie dochodzenia do decyzji publicznych.

Podstawowym celem książki jest zobrazowanie mechanizmu lobbingu, który funkcjonuje w oparciu o wybory dokonywane przez poszczególnych uczestników procesu politycznego, zasoby, jakimi dysponują, ich wzajemne relacje oraz wewnętrzne uwarunkowania systemu przedstawicielskiego - wspólne dla państw zachodnich demokracji.

Założona przez autora konwencja redukcjonistyczna zrodziła potrzebę odwołania się do teorii, która umożliwia badanie uwarunkowań systemowych demokracji jako wyniku łącznych skutków zachowania na poziomie jednostki lub grupy. Takie założenia wyjściowe spełnia teoria wyboru publicznego (public choice theory), która powstała na gruncie amerykańskim na przełomie lat 50. i 60. XX wieku. Wykorzystuje ona klasyczne instrumentarium badawcze ekonomii do objaśniania meandrów procesu politycznego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Dlaczego lobbing? I. Fenomen lobbingu w Unii Europejskiej: Proces europeizacji lobbingu; Lobbysta w krainie instytucji wspólnotowych; Procedury legislacyjne i kanały wpływu grup interesów; Lobbing w Parlamencie Europejskim- praktyczne wskazówki; Regulacje prawne i etyczne lobbingu w instytucjach UE. II. Europejskie grupy interesów: Europejskie organizacje zawodowe; Europejskie stowarzyszenia ekologiczne; Europejskie organizacje konsumenckie; Ugrupowania regionalne; Organizacje reprezentujące interesy społeczne; Agencje lobbingowe i firmy prawnicze. III. Polskie przedstawicielstwa w Brukseli: Polskie Biura Regionalne; Reprezentacje Polskich Organizacji Gospodarczych; Reprezentacja Polskich Organizacji Pozarządowych NGO's w Brukseli; Przedstawicielstwo Polskich Organizacji Rolniczych; Co przeszkadza w powstawaniu polskich przedstawicielstw w Brukseli?; W poszukiwaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota, gezeza i specyfika lobbingu w Unii Europejskiej, 2.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej, 3.Metody i techniki lobbingu w Unii Europejskiej, 4.Proces decyzyjny jako przedmiot lobbingu w Unii Europejskiej, 5.Perspektywy rozwoju lobbingu w Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Wprowadznie; Cz.2 Rekomendacje; Cz.3 Proces legi slacyjny po akcesji do UE; Cz.4 Prowadzenie lobbingu w Brukseli; Cz.5 Merytoryczne argumentacje lobbingowe; Cz.6 Informator europejski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Europeizacja spraw publicznych, 2.Pole rozgrywek: proces decyzyjny Unii europejskiej, 3.Pociągając za sznurki Brukseli, 4.Zarządzanie areną Unii Europejskiej, 5.Zarządzanie sytuacją z perspektywy krajowej, 6.Zarządzanie działaniami lobbingowymi, 7.Ograniczenia w zarządzanie europejskimi sprawami publicznymi, 8.Lobbing a demokracja w Unii europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2356)
Działania polityczne. Teoria i praktyka, Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego, Marketing polityczny w USA: koncepcja i zastosowanie w kampaniach prezydenckich, Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego, Wyborca na rynku politycznym, Strategie partii politycznych, Public relations w polityce, Promocja i reklama polityczna, Lobbing jako strategia promocji interesów grupowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Aspekty teoretyczne marketingu politycznego, Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich, Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku, Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce, Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aspekty teoretyczne marketingu politycznego, Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich, Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku, Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce, Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rezonans tradycji w rozwoju kultury europejskiej; Mankamenty prawnicze i prawne pozycji wyjściowej Unii Europejskiej i Polski na początku aktualnego rozszerzenia; W kręgu dyskusji nad konstytucjonalizacją systemu europejskiego; Podmiotowość prawna Unii Europejskiej a jej kompetencje w zakresie wspólnej polityki zagranicznej i bezpieczeństwa; Dylematy bezpieczeństwa Polski w rozszerzonej Unii Europejskiej; Urząd Prezydenta Unii Europejskiej w stanowiskach państw "piętnastki" podczas prac Konwentu Europejskiego; Istota lobbingu i prawne aspekty jego funkcjonowania w Unii Europejskiej; Polski lobbing regionalny w Unii Europejskiej; Imigranci w Unii Europejskiej a obywatelstwo europejskie; Oficjalne stanowiska strony polskiej i niemieckiej dot. inicjatywy utworzenia Centrum przeciwko Wypędzeniom; Obraz Unii Europejskiej i procesów integracyjnych w podstawie programowej kształcenia ogólnego oraz współczesnych programach i podręcznikach do nauczania historii; Polskie specjalne strefy ekonomiczne w świetle standardów Unii Europejskiej dot. udzielenia pomocy publicznej; Miejsce Narodowego Banku Polskiego w Europejskim Systemie Banków Centralnych; Kluby inwestycyjne w Polsce egzotyka czy nowe formy propagowania aktywnego inwestowania; Energetyka Unijna - Energetyka Polska; Skutki przystąpienia Polski do Unii Europejskiej dla polskiego rynku wydawniczego; Regiony przyszłością Europy; Polityki Unii Europejskiej w dziedzinie turystyki; Role międzynarodowe organizacji międzyrządowych; Skutki członkostwa Polski w Ue dla stosunków dwustronnych z Rosją. Aspekt ekonomiczny; Polityka wschodnia Unii Europejskiej a polska polityka zagraniczna; Implikacje poszerzenia Unii Europejskiej do polityki zagranicznej Federacji Rosyjskiej; Polityka Unii Europejskiej wobec Ameryki łacińskiej i Karaibów; Unii Europejska i kraje AKP. Wspólni beneficjenci czy rywale.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem: Pojęcie "public relations"; Przesłanki i uwarunkowania rozwoju public relations; Relacje między public relations a marketingiem. 2. Zarządzanie public relations: Cele i funkcje public relations w przedsiębiorstwie; Proces zarządzania public relations w przedsiębiorstwie; Odbiorcy działań public relations; Organizacja public relations w firmach międzynarodowych. 3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne: Wprowadzenie; Współpraca marketingiem mediami; Sponsoring; Targi i wystawy; Wydarzenia specjalne. 4.Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem: Komunikacja ze społecznością lokalną; Relacje z inwestorami; Lobbing; Wewnętrzne public relations; Rola public relations wykorzystywane w sytuacjach kryzysowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych; Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności; Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations; Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations; Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations; Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu; Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą; Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym; Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w Internecie; Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne; Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych; Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej; Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej; Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki; Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej; Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej