Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(25)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(11)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(22)
Autor
Kurczewska Urszula
(4)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(3)
Jasiecki Krzysztof
(2)
Mazur Marek
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Bojko Joanna
(1)
Bolesta Krzysztof
(1)
Bongers Paul N
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Graniszewski Leszek
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Andrzej W
(1)
Jordan J
(1)
Kalinowski Marcin
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kuczma Paweł
(1)
Kurowska-Pysz Joanna
(1)
Langer Tomasz
(1)
Machelski Zbigniew
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Niemczal Łukasz
(1)
Pachura Aneta
(1)
Papaj Jacek
(1)
Piątkowski Cezary
(1)
Ross Cathryn
(1)
Rubisz Lech
(1)
Ruszkowski Paweł
(1)
Schendelen Rinus
(1)
Scott John (1949- )
(1)
Skawiński Filip
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Starostka-Patyk Marta
(1)
Szulgina Ludmiła
(1)
Sławik Anna
(1)
Wiszowaty Marcin Michał
(1)
Wojtaszek Henryk
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Woszczyk Barbara
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wójtowicz Andrzej
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Grupy nacisku
(23)
Polityka
(6)
Unia Europejska
(6)
Marketing polityczny
(3)
Public relations
(3)
Wybory
(3)
Lobbing
(2)
Prawodawstwo
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Banki
(1)
Decyzje
(1)
Demokracja
(1)
Dyscyplina (socjologia)
(1)
Elektroenergetyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Federalizm
(1)
Gospodarka
(1)
Integracja europejska
(1)
Komitet Regionów
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Media społecznościowe
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polska
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo państwowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość akademicka
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Samorząd lokalny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Sądownictwo
(1)
Transformacja systemu społeczno
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Władza
(1)
Władza państwowa
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuły
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Lobbing w Polsce / Paweł Kuczma. - Toruń : TNOiK "Dom Organizatora", 2010. - 267, [1] s. : tab. ; 24 cm.
1. Pojęcie i istota lobbingu; 2. Podmioty lobbingu i metody ich oddziaływania; 3. Organizacje pośredniczące w artykułowaniu interesów; 4. Kształtowanie się lobbingu w regulacjach prawnych; 5. Polska regulacja prawna lobbingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego warto poszerzyć swoją wiedzę o lobbingu?; 2. Czy przedsiębiorstwo naprawdę potrzebuje lobbingu?; 3. Rywalizacja grup interesu jako nowa płaszczyzna konkurowanie przedsiębiorstw; 4. Zła sława czy zdeformowana percepcja?; 5. Lobbing jako element strategii nowoczesnych przedsiębiorstw; 6. Lobbing a społeczna odpowiedzialność biznesu; 7. Wpływ organizacji na jej otoczenie; 8. Skąd wziął się lobbing?; 9. Uchwycić istotę lobbingu; 10. Lobbing a inne metody komunikacji firmy z jej otoczeniem; 11. Lobbing na wiele sposób; 12. Lobujące stowarzyszenia, organizacje i związki; 13. USA- prawo i praktyka lobbingu; 14. Unia Europejska- lobbing w dialogu społecznym; 15. Polska- lobbing na czworakach; 16. Polski lobbing w UE- nieobecni nie mają racji; 17. Pięć kampanii lobbingowych; Lobbing wokół fińskiej polityki alkoholowej, czyli jak przekonać państwo, by oddało część dochodowego rynku prywatnym przedsiębiorcom; Co wolno zrobić z programem komputerowym- walka opozycyjnych koalicji lobbingowych o kształt dyrektywy UE o ochronie praw autorskich twórców oprogramowania; Strategie sukcesu- lobbing przemysłu tytoniowego przeciwko unijnemu zakazowi reklamy wyrobów tytoniowych i sponsoringu; Do czterech razy sztuka, bo mniej znaczy więcej. Walka lobbystów o Hutę Częstochowa; Lobbing pod amerykańskimi skrzydłami. Wybieranie samolotu wojskowego dla Polski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Lobbing jest integralną częścią procesu podejmowania decyzji publicznych w systemie przedstawicielskim. Udział podmiotów zewnętrznych w procesie stanowienia prawa budzi jednak wśród komentatorów sceny publicznej nieustanne spory i kontrowersje.

Praktyka lobbingu podważa tezę, że instytucjonalizacja „wywierania wpływu na władzę” w bezpośredni sposób redukuje negatywne efekty społeczne tego zjawiska. Niniejsza publikacja stanowi próbę wyjścia poza obszar badań porównawczych w kierunku spojrzenia na zjawisko lobbingu poprzez cele, motywacje i reguły zachowań podmiotów współuczestniczących w procesie dochodzenia do decyzji publicznych.

Podstawowym celem książki jest zobrazowanie mechanizmu lobbingu, który funkcjonuje w oparciu o wybory dokonywane przez poszczególnych uczestników procesu politycznego, zasoby, jakimi dysponują, ich wzajemne relacje oraz wewnętrzne uwarunkowania systemu przedstawicielskiego - wspólne dla państw zachodnich demokracji.

Założona przez autora konwencja redukcjonistyczna zrodziła potrzebę odwołania się do teorii, która umożliwia badanie uwarunkowań systemowych demokracji jako wyniku łącznych skutków zachowania na poziomie jednostki lub grupy. Takie założenia wyjściowe spełnia teoria wyboru publicznego (public choice theory), która powstała na gruncie amerykańskim na przełomie lat 50. i 60. XX wieku. Wykorzystuje ona klasyczne instrumentarium badawcze ekonomii do objaśniania meandrów procesu politycznego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Dlaczego lobbing? I. Fenomen lobbingu w Unii Europejskiej: Proces europeizacji lobbingu; Lobbysta w krainie instytucji wspólnotowych; Procedury legislacyjne i kanały wpływu grup interesów; Lobbing w Parlamencie Europejskim- praktyczne wskazówki; Regulacje prawne i etyczne lobbingu w instytucjach UE. II. Europejskie grupy interesów: Europejskie organizacje zawodowe; Europejskie stowarzyszenia ekologiczne; Europejskie organizacje konsumenckie; Ugrupowania regionalne; Organizacje reprezentujące interesy społeczne; Agencje lobbingowe i firmy prawnicze. III. Polskie przedstawicielstwa w Brukseli: Polskie Biura Regionalne; Reprezentacje Polskich Organizacji Gospodarczych; Reprezentacja Polskich Organizacji Pozarządowych NGO's w Brukseli; Przedstawicielstwo Polskich Organizacji Rolniczych; Co przeszkadza w powstawaniu polskich przedstawicielstw w Brukseli?; W poszukiwaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota, gezeza i specyfika lobbingu w Unii Europejskiej, 2.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej, 3.Metody i techniki lobbingu w Unii Europejskiej, 4.Proces decyzyjny jako przedmiot lobbingu w Unii Europejskiej, 5.Perspektywy rozwoju lobbingu w Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Wprowadznie; Cz.2 Rekomendacje; Cz.3 Proces legi slacyjny po akcesji do UE; Cz.4 Prowadzenie lobbingu w Brukseli; Cz.5 Merytoryczne argumentacje lobbingowe; Cz.6 Informator europejski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Europeizacja spraw publicznych, 2.Pole rozgrywek: proces decyzyjny Unii europejskiej, 3.Pociągając za sznurki Brukseli, 4.Zarządzanie areną Unii Europejskiej, 5.Zarządzanie sytuacją z perspektywy krajowej, 6.Zarządzanie działaniami lobbingowymi, 7.Ograniczenia w zarządzanie europejskimi sprawami publicznymi, 8.Lobbing a demokracja w Unii europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2356)
Działania polityczne. Teoria i praktyka, Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego, Marketing polityczny w USA: koncepcja i zastosowanie w kampaniach prezydenckich, Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego, Wyborca na rynku politycznym, Strategie partii politycznych, Public relations w polityce, Promocja i reklama polityczna, Lobbing jako strategia promocji interesów grupowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Aspekty teoretyczne marketingu politycznego, Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich, Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku, Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce, Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aspekty teoretyczne marketingu politycznego, Analiza marketingowej kampanii wyborczej na przykładzie amerykańskich wyborów prezydenckich, Marketing polityczny w polskich kampaniach prezydenckich w 1990, 1995 i 2000 roku, Analiza porównawcza marketingu politycznego w USA i Polsce, Wpływ marketingu politycznego na procesy polityczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rezonans tradycji w rozwoju kultury europejskiej; Mankamenty prawnicze i prawne pozycji wyjściowej Unii Europejskiej i Polski na początku aktualnego rozszerzenia; W kręgu dyskusji nad konstytucjonalizacją systemu europejskiego; Podmiotowość prawna Unii Europejskiej a jej kompetencje w zakresie wspólnej polityki zagranicznej i bezpieczeństwa; Dylematy bezpieczeństwa Polski w rozszerzonej Unii Europejskiej; Urząd Prezydenta Unii Europejskiej w stanowiskach państw "piętnastki" podczas prac Konwentu Europejskiego; Istota lobbingu i prawne aspekty jego funkcjonowania w Unii Europejskiej; Polski lobbing regionalny w Unii Europejskiej; Imigranci w Unii Europejskiej a obywatelstwo europejskie; Oficjalne stanowiska strony polskiej i niemieckiej dot. inicjatywy utworzenia Centrum przeciwko Wypędzeniom; Obraz Unii Europejskiej i procesów integracyjnych w podstawie programowej kształcenia ogólnego oraz współczesnych programach i podręcznikach do nauczania historii; Polskie specjalne strefy ekonomiczne w świetle standardów Unii Europejskiej dot. udzielenia pomocy publicznej; Miejsce Narodowego Banku Polskiego w Europejskim Systemie Banków Centralnych; Kluby inwestycyjne w Polsce egzotyka czy nowe formy propagowania aktywnego inwestowania; Energetyka Unijna - Energetyka Polska; Skutki przystąpienia Polski do Unii Europejskiej dla polskiego rynku wydawniczego; Regiony przyszłością Europy; Polityki Unii Europejskiej w dziedzinie turystyki; Role międzynarodowe organizacji międzyrządowych; Skutki członkostwa Polski w Ue dla stosunków dwustronnych z Rosją. Aspekt ekonomiczny; Polityka wschodnia Unii Europejskiej a polska polityka zagraniczna; Implikacje poszerzenia Unii Europejskiej do polityki zagranicznej Federacji Rosyjskiej; Polityka Unii Europejskiej wobec Ameryki łacińskiej i Karaibów; Unii Europejska i kraje AKP. Wspólni beneficjenci czy rywale.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem: Pojęcie "public relations"; Przesłanki i uwarunkowania rozwoju public relations; Relacje między public relations a marketingiem. 2. Zarządzanie public relations: Cele i funkcje public relations w przedsiębiorstwie; Proces zarządzania public relations w przedsiębiorstwie; Odbiorcy działań public relations; Organizacja public relations w firmach międzynarodowych. 3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne: Wprowadzenie; Współpraca marketingiem mediami; Sponsoring; Targi i wystawy; Wydarzenia specjalne. 4.Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem: Komunikacja ze społecznością lokalną; Relacje z inwestorami; Lobbing; Wewnętrzne public relations; Rola public relations wykorzystywane w sytuacjach kryzysowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych; Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności; Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations; Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations; Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations; Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu; Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą; Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym; Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w Internecie; Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne; Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych; Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej; Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej; Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki; Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej; Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie lobbingu; 2. Początki lobbingu i pierwsze regulacje prawne; 3. Ewolucja i główne problemy regulacji prawnej; 4. Elementy współczesnej regulacji prawnej lobbingu na świecie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Regiony a Unia Europejska - wzajemne oddziaływania: W poszukiwaniu definicji regionu; Ogromne zróżnicowania w statusie polityczno - prawnym regionów; Wpływ integracji europejskiej na regiony na wielu płaszczyznach; Regionalizm i europeizacja regionów źródłami regionalizacji; Indywidualne i wspólne interesy regionalne. II. Reprezentacja interesów regionów za pośrednictwem rządów państw oraz za pomocą instrumentów prawa krajowego: Różnorodność sposobów reprezentacji interesów regionów przez rządy centralne w Radzie Unii Europejskiej i Radzie Europejskiej; Zdolność regionów do utrzymywania relacji poza granicami państwa. III. Pozycja regionów w prawie wspólnotowym i jej następstwa dla reprezentacji interesów regionów wobec głównych instytucji Unii Europejskiej: Region w prawie wspólnotowym: więcej ograniczeń niż możliwości; Usankcjonowane kontakty regionów z instytucjami Unii Europejskiej. IV. Komitet Regionów: oficjalny, lecz bardzo niedoskonały sposób reprezentacji interesów regionów w Unii Europejskiej: Powstanie Komitetu Regionów jako wynik kompromisu: zgoda na utworzenie za cenę ograniczenia reprezentatywności i kompetencji; Racjonalna strategia polityczna Komitetu Regionów. V. Lobbing i dialog w Unii Europejskiej: uzupełnienie niedoskonałości oficjalnych form reprezentacji interesów regionów: Bezpośredni lobbing regionów; Reprezentacja interesów regionalnych przez stowarzyszenia regionów: od lobbingu do dialogu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Stany w Unii : 1.Terytorium, ludność, migracje, 2.Legalny status stanów, 3.Konstytucje stanowe, 4.Funkcjonalny wymair federalizmu - kwestie finansowe. Cz.II Władza ustawodawcza : 5.Historia legislatur stanowych, 6.Wybory, posłowie, partie polityczne, 7.Struktura legislatur, 8.Proces legislacyjny, 9.Lobby w legislaturach stanowych, 10.Ocena funkcjonowania legislatur stanowych. Cz.III Władza wykonawcza-gubernator : 11.Elementy historyczne, 12.Urząd gubernatorski, 13.Gubernator a legislatura, 14.Gubernator a egzekutywa, Cz.IV Sądownictwo: 15.System prawa, 16.Struktura sądownictwa, 17.Sędziowie, 18.Judical review, 19.Krytyka sądownictwa oraz programy reform. CZ.V Władztwo lokalne: 20.Geneza i typy władztwa loklanego, 21.Źródła władztwa lokalnego, 22.Hrabstwa, 23.Municypalitety, 24.Gminy i okręgi specjalne,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Key Concepts)
1. Wzorce władzy; 2. Kierowanie i władza suwerenna; 3. Nacisk i kształtowanie polityki; 4. Ograniczenia i hegemonia; 5. Dyscyplina i władza epskpercka; 6. Protest i zbiorowa mobilizacja; 7. Władza międzyosobowa; 8. Koda
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Samorząd lokalny wobec integracji europejskiej ; z. 3)
1. Środki; 2. Kanały wpływów; 3. Ustalanie zasad lobbingu; 4. Działalność lobbystyczna władz lokalnych; 5. Trzy studia przypadków; 6. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Public relations- komunikowaniem w społecznej przestrzeni; 2. Środki komunikowania się w promocji- obraz i treść; 3. Współpraca z mediami jako element działań public relations; 4. Dziennikarstwo- public relations razem i osobno; 5. Rola kultury organizacji w działalności public relations; 6. Strategie działań public relations w sytuacjach kryzysowych; 7. Podstawowe zadania lobbysty; 8. Kultura języka w kontekście problemów komunikacji werbalnej; 9. Strategia perswazji w public relations; 10. Działania public relations na przykładzie PLL LOT S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVI Zeszyt 3/2015)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Zarządzanie kryzysowe w firmie a role i umiejętności menedżerskie; 2. Wybrane aspekty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 3. Rola lobbingu w zarządzaniu instytucjami integracji i pomocy społecznej województwa śląskiego; 4. Przedsiębiorczość akademicka jako impuls do rozwoju innowacyjnej ścieżki partnerstwa nauka-biznes; 5. Rola więzi rodzinnych w kontekście sukcesji przedsiębiorstw rodzinnych; 6. Kultura organizacyjna a potencjał kreatywności przedsiębiorstwa; 7. Efekty strategiczne współdziałania organizacji; 8. Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym w warunkach klastra; 9. Odpowiedzialność jako determinanta działalności współczesnych przedsiębiorców i konsumentów; 10. Rola polityki informacyjnej w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego; 11. Ustawa budżetowa jako akt zarządzania finansowego państwem - wybrane aspekty prawne; Koszty pracy w strukturze kosztów działalności wybranej spółki X; 12. Specyfika zarządzania w bankowości; 13. Wpływ stopy procentowej na poziom pozyskanych kapitałów oraz inwestycji przez fundusze venture capital oraz private equity na rynku polskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej