Form of Work
Książki
(21)
Status
available
(16)
only on-site
(16)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(18)
Author
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Olędzki Jerzy
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Davis Anthony
(1)
Duda Aneta
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Ehninger Douglas
(1)
German Kathleen
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kraus Ewa
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Monroe Alan H
(1)
Parkes Aneta
(1)
Podgórska Joanna
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Staszewska Joanna
(1)
Szostok Patrycja
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Woźny Aleksander
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(13)
Country
Poland
(21)
Language
Polish
(21)
Subject
Public relations
(17)
Środki masowego przekazu
(17)
Komunikacja społeczna
(16)
Dziennikarstwo
(3)
Dziennikarze
(3)
Opinia publiczna
(3)
Instytucje nonprofit
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kultura masowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama
(2)
Socjotechnika
(2)
Administracja publiczna
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Controlling
(1)
Grupy nacisku
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nieruchomości
(1)
Organizacja
(1)
Polityka
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Private equity
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Publicystyka polska
(1)
Radio Zet
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sojusz Lewicy Demokratycznej
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Venture capital
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Środki masowego przekazu -- język
(1)
22 results Filter
No cover
Book
In basket
(Media and Publuc Ralation)
ISBN: 978-83-61991-23-6
1.Public relations- pomiędzy rynkiem a sferą publiczną w kierunku koncepcji pr jako zarządzania zaufaniem; 2. Zastosowanie instrumentów marketingu w kryzysie bankowym; 3. Konwergencja komunikowania interpersonalnego i masowego w komunikacji marketingowej (casus bloga mbanku); 4. Kreowanie e-wizerunku samorządu terytorialnego; 5. Wybrane narzędzia komunikowania wewnętrznego i zewnętrznego w jednostkach samorządu terytorialnego; 6. Medialna autopromocja- próba klasyfikacji (rys teoretyczny); 7. Public relations a media lokalne; 8. Zarządzanie zmianą oraz komunikowanie w sytuacji kryzysowej na przykładzie redakcji prasowych; 9. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji biznesowej; 10. Social media jako narzędzie promocji instytucji kultury na przykładzie Tarnowskiego Centrum Kultury; 12. Analiza kreacji wizerunku Alexa Jonesa na nowych mediach; 13. Komunikacja jako narzędzie strategiczne dla IT; 14. Multifatyczność komunikacji marketingowej; 15. System wizualizacji i marka jako instrumenty komunikacji marketingowej; 16. Lokowanie produktu w kontekście nieuczciwej konkurencji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659
Book
In basket
ISBN: 978-83-7277-799-7
Zawiera: Wstęp: Kogo o dlaczego może ta książka zainteresować? Cz. I. Pierwszy kontakt z mediami: R.1. Kim oni są? Rzecz o tym, jak pracują dziennikarze i co z tego wynika dla ich partnerów: Komu potrzebne są media? Rozpoznanie rynku; Podział mediów; Zasięg mediów; Kim oni są? Dziennikarze. R.2. Czwarta władza bez zasieków, czyli o sposobach docierania do mediów: Jak korzystać z mediów?; Co zainteresuje dziennikarzy?; Wybór adresata to podstawa. R.3. Wszystko może być pretekstem do rozmowy: Metody podtrzymywania obecności w mediach. R.4. Psycholodzy to już dawno opisali: Co zapamiętujemy?; Pierwsze wrażenie: Co zrobić, żeby pierwsze wrażenie było pozytywne? R.5. Jak to się robi – niektóre formy wypowiedzi stosowane w środkach przekazu: Powiedz to jeszcze krócej; Formy obecności w mediach; Jak dostarczać materiał redaktorski? R.6. Konferencja prasowa: Dlaczego warto?; Konferencja prasowa; Spotkanie prasowe. R.7. Trema, która pomaga, nie paraliżuje…: Tak się objawia trema; To trzeba wiedzieć; Jak działa trema; Opanowywanie tremy. R.8. O zachowaniu przed kamerą i mikrofonem: Studio. R.9. Jak w kontaktach z mediami korzystać z wiedzy o body language? (czyli języku ciała, komunikacji niewerbalnej i porozumiewaniu się bez słów): Tyle hałasu o… bezgłośny język; Małomówne gaduły; Nie ma emocji – nie będzie zmiany!; Gesty, które pomagają; Gesty, które przeszkadzają; Powiedzmy to prościej; Zauważyłem! Co dalej?; Choć to oczywiste, to trzeba zaznaczyć. R.10. Przed kamerą – kilka porad praktycznych: Makijaż; Ubiór; Ruch; Uśmiech. R.11. Studio radiowe – kilka zasad zachowania: Mikrofon; Chrypka; Słuchawki; Głos. Cz. II. Trochę na marginesie: rzecz przydatna nie tylko w mediach, czyli o wizerunku: R.12. Image – znak czasów: Ekonomia dla twórców wizerunku. R.13. „Moje na wierzchu!”. R.14. Zróbmy to inaczej! R.15. Kiedy nikt nie czuwa: Ku pokrzepieniu serc! Cz. III. Prawne konteksty kontaktów z mediami: R.16. Prawa dziennikarzy: Dziennikarz ma prawo do uzyskiwania informacji; Wizerunek; Głos; Autoryzacja; Sprostowanie; Odpowiedzi; Tajemnica; Kryptoreklama; Dobra osobiste. Cz. IV. Mówić, nie mówić: R.17. „Nie!” – podobno to takie proste: Gdy zabraknie odwagi, by powiedzieć „nie”; Gdy nie ma czarnej polewki; Kiedy się zgadzać?; Jak nie mówić „nie”; Zamiast ściągi. R.18. Antysłownik… czyli czego nie mówić dziennikarzom: Sytuacja I. „Wy i tak wszystko przekręcicie”; Sytuacja II. „Nic nie wiem”; Sytuacja III. „Kto pana tu wpuścił”; Sytuacja IV. „Bo powinien pan to inaczej napisać”; Sytuacja V. „Ja panu pokażę”. R.19. Co branża to inaczej: Urzędnicy – zawsze na serio; Naukowcy – bez słownika nie podchodź!; Politycy – impregnowani na śmieszność; Biznesmeni i menedżerowie – arogancja i urok pieniędzy; Rzecznicy prasowi – co ja tu robię?; Duchowni – zawsze z ambony.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7164-432-9
1. Teoretyczne podstawy komunikowania politycznego 2. Aktorzy i instytucje komunikowania politycznego 3. Pierwotne funkcje polityczne mediów 4. Dziennikarstwo i dziennikarze w komunikowaniu politycznym 5. Polityczne public relations 6. Komunikowanie polityczne w przestrzeni lokalnej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
ISBN: 83-88840-16-9
1. Reguły wstępne: Rzecznik prasowy- kto może nim być i komu ma on podlegać?; Mailing-lista, czyli praktyczna ściągawka; Archiwum, czyli "namiary"; Sprostowania, czyli pyrrusowe zwycięstwa; Odpowiedzi i polemiki Tajemnica, czyli porozmawiajmy o pieniądzach; News release, czyli codzienność; Podsumowanie. 2. Wydarzenia medialne: Konferencja prasowa- co robić, aby przyszli i zechcieli coś napisać?; Briefing, czyli w zaufanym gronie; Bankiet, raut, obiad; Wyjazdy studyjne i pochodne; Dziennikarskie pokusy; "Drzwi otwarte", czyli gościnność; Podsumowanie. 3. Teksty i ich język: Teksty; Język mediów; Podsumowanie. 4. Język ciała: Kamera i mikrofon; "Jak cię widzą...", czyli wygląd zewnętrzny; Podsumowanie. 5.W dobrym tonie: Cytat i zasady jego stosowania; Anegdota w roli cytatu; powiedzonka i aforyzmy środowiskowe; Cytaty doby PRL-u; Dowcip w wystąpieniach oficjalnych i pozaoficjalnych; Film, literatura i historia kultury w przemówieniach, konwersacji, pogawędce; Podsumowanie. Posłowie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89964-49-X
CzęśćI:Sesja plenarna konferencji. Prolog nowego etapu komunikacji społecznej; Ukryta reklama. Wybrane zagadnienia prawne; Dostosowywanie przepisów prawa polskiego z zakresu czynów nieuczciwej konkurencji do prawa Unii Europejskiej; "Czyste informacjie". adania MillwardBrown SMG/KRC; Międzynarodowe doświadczenia z zakresu przejrzystości mediów; Kampania "Czyste informacje"; Część II: Dyskusje i polemiki. Panel pierwszy: Media wobec problemu nieuczciwych działań komunikacyjnych w Polsce. Omówienie i przebieg dyskusji panelowej; Tabloidyzacja mediów; Dziennikarskie grzeszki; Jak rozliczać "czwartą władzę"? Panel drugi: PR jako źródło "czystej informacji" dla mediów. Omówienie dyskusji panelowej; Uwagi i wątpliwości moderatora panelu; Ukrytą reklamę należy zwalczać; Informacja jest mieszana z reklamą. Panel trzeci: Advertoriale i inne formy promocji i reklamy. Omówienie dyskusji panelowej; O wizerunku reklamy; Treści reklamowe w programach telewizyjnych; Prawnik jako magik; Szukanie nowych miejsc na reklamę. Panel czwarty: Wydawcy a reklama i PR w świetle dyskusji o nieuczciwych działaniach komunikacyjnych w Polsce. Omówienie dyskusji panelowej; Wydawcy są przedsiębiorcami w medialnym biznesie. Aneks: Ukryta reklama - wybrane aspekty prawne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Problemy Komunikacji Społecznej. Półrocznik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; red. nacz. Michał Kaczmarczyk ISSN 1689-796X ; Nr 1/2010 (2))
Public relations w mediach, Czy gazeta loklana potrzebuje public realtions?, Autonomizowanie się języka współczesnej reklamy. Żywot sloganu reklamowego w kultuerze humanistycznej, Wpływ komunikatów społeczno-kulturowych na kształtowanie się aktywności politycznej kobiet, Cmentarz jako podmiot/przedmiot komunikacji. Przypadek Owczar, Kreowanie pozytywnego wizerunku policji na przykłądzie działlaności oficera proasowego Komendy Miejskiej Policji w Sosnowcu, Kompetencje komunikacjne nauczyciela akademickiego, Funkcje prasy lokalnej w kontekscie potrzeb komunikacyjnych społeczności lokalnych, Sektor public relations w Irlandii
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-60583-09-8
Media relations; Mediatyzacja polityki a problem PR - owskiego profesjonalizmu (media relations braci Kaczyńskich); Współpraca z mediami. Teoria a oczekiwania dziennikarzy; Współpraca przedsiębiorstw farmaceutycznych z mediami - wybrane aspekty; e - PR - wyzwanie teraźniejszości i przyszłości; Monitoring Internetu na potrzeby public relations; Skuteczność komunikatów prasowych rzecznika burmistrza miasta Jarosławia; Internet i czytanie, czyli PR akcji proczytelniczych i PR książkowy; Uzależnienie, współpraca czy konflikt interesów - o relacjach między PR - owcami a dziennikarzami; Internet jako skuteczne narzędzie Pr; Internet jako narzędzie public relations; Cz. II komunikacja wewnętrzna; Relacje między komunikacją wewnętrzną a wizerunkiem; Wpływ komunikacji wewnętrznej na wizerunek przedsiębiorstwa; Luka wizerunkowa a postrzeganie pracodawców przez potencjalnych i aktualnych pracowników; Kapitał społeczny a wewnętrzne public relations organizacji; Audyt komunikacyjny jako składnik wewnętrznego public relations
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1706-5
1. Istota public relations, 2. Cel public relations, 3. W organizacji, 4. Poza organizacją, 5. Komunikacja, 6. Badania, planowanie i ocena, 7. Klienci, 8. Marketing, 9. Sprawy publiczne, 10. Relacje ze społecznością lokalną, 11. Media, 12. Globalne public relations, 13. Profesja public relations, 14. Przyszłość
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7545-057-6
Cz. I Public relations - komunikacja i dialog: 1. Technologie informacyjne a komunikacja marki, 2. Promowanie mediów w mediach. Ze studiów nad marketingiem medialnym, 3. Zależności pomiędzy PR a społeczna odpowiedzialnością, czyli współpraca - dialog - działanie, 4. Świat masowo manipulowany, 5. Web 2.0 - w poszukiwaniu modelu, 5. Wyzwania public relatnions w dobie usieciowionej gospodarki i sieciowego społeczeństwa, 6. Public relatnions rankingów - perspektywa epistemologiczna. Cz. II Badania empiryczne: 1. Informacja publiczna w społeczeństwie obywatelskim - model dla państw Unii Europejskiej, 2. Komunikowanie polityczne w polskiej cyberprzestrzeni, 3. Rola public relatnions w komunikacji pospołecznej. Wyniki badań środowiska polskich PR-owców
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1559-2
1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem: Pojęcie "public relations"; Przesłanki i uwarunkowania rozwoju public relations; Relacje między public relations a marketingiem. 2. Zarządzanie public relations: Cele i funkcje public relations w przedsiębiorstwie; Proces zarządzania public relations w przedsiębiorstwie; Odbiorcy działań public relations; Organizacja public relations w firmach międzynarodowych. 3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne: Wprowadzenie; Współpraca marketingiem mediami; Sponsoring; Targi i wystawy; Wydarzenia specjalne. 4.Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem: Komunikacja ze społecznością lokalną; Relacje z inwestorami; Lobbing; Wewnętrzne public relations; Rola public relations wykorzystywane w sytuacjach kryzysowych. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-235-0397-2
Część I: Główne tendencje rozwoju praktyk public relations w Stanach Zjednoczonych. Zarys historyczny. 1. Publicity, potrzeba uzasadnienia monopolu oraz promocja nowości technologicznych jako rodowód praktyk PR. 2. Wpływ propagandy politycznej na rozwój metod i strategii public relations. 3. Public relations w kontekście rozwoju kultury komercyjnej w Stanach Zjednoczonych. 4. Public relations jako praktyki pozyskiwania społecznej i moralnej akceptacji porządku korporacyjnego. 5. Public relations jako narzędzie walki o przychylność opinii publicznej w konfliktach interesów, 6. Dynamika rozwoju i specjalizacji PR. Część II. Public relations w perspektywie komunikowania społeczno-politycznego: 1. Public relations jako specjalizacja komunikowania. Techniki tworzenia komunikatów oraz strategie kontroli i wpływu, 2. Automodele ról zawodowych, funkcji społecznych, kodeksów postępowania oraz koncepcji etycznych public relations, 3. Public relations a rynkowe środki przekazu, 4. Ruchy społeczne i organizacje pozarządowe. Spontaniczność, uczestnictwo i instytucjonalizacja, czyli zmagania o charakter sfery publicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda. - Warszawa : Difin, 2010. - 274 s. : il. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7641-305-1
1. Public relations w teorii: Istota i rola public relations; Jakiego public relations potrzebuje samorząd?; Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej; Media relations w samorządzie; Media szansą dla lokalnych społeczności; Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu; 2. Public relations w praktyce samorządowej: Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów; Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie; Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659
No cover
Book
In basket
Public relations w przestrzeni publicznej / red. nauk. Anna Adamus-Matuszyńska. - Katowice : Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach , 2018. - 188, [1] strona : ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7875-465-7
Zawiera: Wstęp Część I PUBLIC RELATIONS A WIZERUNEK, MARKA I REPUTACJA PRACODAWCY 1. Budowanie wizerunku pracodawcy - idea, metody i narzędzia; 2. Powrót kobiety na rynek pracy a employer branding; 3. Relacje między poczuciem bezpieczeństwa a wizerunkiem dzielnicowego w opinii osób starszych; 4. Employer branding jako potrzeba strategicznego zarządzania wartością i wizerunkiem przedsiębiorstwa w sektorze ekonomii społecznej. Część II PUBLIC RELATIONS A ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ 5. Sposoby komunikacji w podmiocie działalności leczniczej; 6. Wykorzystanie nowych mediów przez Kościół katolicki w Polsce; 7. Content w roli głównej - analiza porównawcza zawartości prasy samorządowej i komercyjnej; 8. Panika moralna jako determinanta public relations sił zbrojnych w kontekście zarządzania publicznego. Część III PUBLIC RELATIONS AND PUBLIC SPHERE 9. Corporate governance vs. public relations: Case of Volkswagen Dieselgate scandal; 10. Risk management in public hospitals in Poland - selected issues; 11. Stakeholders as a source of risk in public hospitals in Poland - selected problems.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 978-83-7246-479-8
Rozdział I : Teoretyczne zagadnienia public relations : 1. Public relations theory and professional project , 2. " Czwarta władza " . Czy nad public relations ? , 3. Public relations w strukturze organizacyjnej korporacji - założenia modelowe a rzeczywistość , 4. Otoczenie jako determinanta podejmowania decyzji w organizacji publicznej , 5. Rola public relations w marketingu społecznym ; Rozdział II : Wizerunek i jego badanie : 6. Europejski monitor komunikacyjny - portret branży PR w czasach niepokoju , 7. Rankingi najbogatszych polaków a wizerunek przedsiębiorcy , 8. Analiza dyskursu jako metoda badania wizerunku , 9. Znaczenie działań promocyjnych i wizerunkowych w procesie otwierania polskiej gospodarki , 10. Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako element promocji kraju na przykładzie Polski , Rozdział III : Public relations w firmie : 11. Public relations - jako wyznacznik jakości w systemie zarządzania przedsiębiorstwem , 12. Ograniczenia audytu komunikacyjnego przeprowadzonego siłami wewnętrznymi firmy , 13. Zasady działania w sytuacjach kryzysowych , 14. Polityka informacyjna firm a identyfikacja pozytywnych efektów sytuacji kryzysowych , 15. Kreowanie wizerunku placówki medycznej ; Rozdział IV : Społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność firm a wizerunek : 16. Zaangażowanie społeczne organizacji komercyjnych akcentem we współczesnym kształtowaniu wizerunku korporacyjnego , 17. Firmy jako obywatele . Jako pogromcy reklam wpływają na wizerunek firm ? 18. Etyka - komu to potrzebne ? , 19. Kapitał społeczny w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa , 20. Niedobór kompetencji społecznych pracowników jako problem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w przedsiębiorstwie , 21. Kształtowanie wizerunku pracodawcy poprzez działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu ; Rozdział V : Media a public relations : 22. Relacje pomiędzy specjalistami PR i dziennikarzami w świecie wyników badań dziennikarzy , 23. Relacja rzecznik - dziennikarz . Uwagi praktyczne , 24. Rola mediów elektronicznych w komunikacji biznesowej na przykładzie radia o profilu ekonomiczno - biznesowym , 25. Rola czasopism lokalnych w budowaniu wizerunku regionu , 26. Społeczna przestrzeń internetu , 27. Pomiędzy zasadami etyki a praktyką public relations . Przypadek szczególny : Internet ; Rozdział VI : Public relations w przestrzeni publicznej : 28. Sex , zbrodnie , defraudacje ů. Kryzysowe public relations Organizacji Narodów Zjednoczonych , 29. Rola public relations w komunikowaniu projektów politycznych , 30. Znaczenie działań public relations w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego ze społecznością lokalną 31. Wybrane zagadnienia PR w urzędach miejskich , 32. Między otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym organizacji . Studenci szczególnym elementem otoczenia uczelni , 33. Rozumienie istoty public relations przez studentów studiów stacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach - analiza wyników przeprowadzonych badań , 34. Współczesny wizerunek nauczyciela akademickiego w opinii studentów AE w Katowicach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-98-4
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-98-4
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej / Krystian Dudek. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" ; Praga : Verbum , 2015. - 316, [2] s. : rys., tab. ; 25 cm.
ISBN: 978-83-978-83-64788-16-1
1.Rzecznictwo prasowe jako działalność społeczno-komunikacyjna: ujęcie teoretyczne; 2. Metodologiczne założenia badań własnych; 3. Znaczenie i rola rzeczników prasowych- studium empiryczne w województwie śląskim; 4. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych w ocenie dziennikarzy- studium empiryczne w województwie śląskim; 5. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych- podsumowanie studium empirycznego w województwie śląskim. Wnioski kocowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89808-10-2
Cz. I Poradnik: 1. Istota Public Relations, 2. Budowanie wizerunku publicznego - przegląd narzędzi PR, 3. Media relations jako instrument kreowania wizerunku publicznego, 4. Konferencje prasowe, 5. Business lunch, 6. Wywieranie wpływu przez ubiór,7. Budowanie własnego wizerunku - rola kanałów komunikacji, 8. Budowanie własnego wizerunku - wystąpienia publiczne, 9. Wyborcze media realtions. Cz. II Warsztat 10. Doskonalenie umiejętności z zakresu kreowania wizerunku - propozycje ćwiczeń
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86308-95-8
1. Słowo elektroniczne. strategie werbalne w epoce nowych mediów, 2. Partwork - tekst medialny - tekst krytyczny. Przykład pragmatycznej analizy zawartości, 3. Przedwyborczy wizerunek Sojuszu Lewicy Demokratycznej w " Gazecie Wyborczej ", 4.Kształtowanie wizerunku medialnego Radia Zet
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again